HIVATALOS: Shaqiri az Internél folytatja

shaqiri_xherdan_bayern_munchen.jpgAz olasz sajtó értesülései szerint a Bayern München és az Inter megegyezésre jutott egymással a bajorok 23 esztendős támadója, Xherdan Shaqiri ügyében, s a svájci válogatott 15 millió euro fejében költözik majd Milánóba.

Shaqiri, aki a hírek szerint elutasította a Liverpool által tett, a Bayern München számára kedvezőbb ajánlatot, ma reggel kihagyta a Bayern München edzését, s ez megerősítette azokat a találgatásokat, amelyek szerint ma előrelépés történhet az ügyben, vagy akár teljes sikerrel is zárulhat a két klub közötti egyeztetés. 

A Tuttomercatoweb tudni véli, hogy megszületett a megállapodás, amelynek értelmében Xherdan Shaqiri előbb hat hónapra kölcsönben érkezik Milánóba, majd a 15 millió eurós, kötelezően érvényesítendő opciós vételi jog révén véglegesen is az olasz klub tulajdonába kerül. 

A La Gazzetta dello Sport szerint Shaqiri 2019-ig érvényes, szezononként 2.75 millió eurós bérezést biztosító szerződést ír majd alá az Interrel, s ez az összeg, bizonyos bónuszok életbe lépése esetén, 3 millió euróra növekedhet.

Shaqiri lesz a szezon eddigi felét katasztrofális mélyrepüléssel töltő milánói klub második téli igazolása, hiszen a közelmúltban az Arsenal támadója, Lukas Podolski is kölcsönben Milánóba került.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr957053507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sischo 2015.01.08. 15:13:56

Jelenleg nem tudok egy reális indokkal előrukkolni, hogy mi ezeket a feltételeket miért nem voltunk képesek biztosítani és bedobni egy ilyen ajánlatot :/
Ráadásul még opcióval is megy szóval, ha mégse vállna be akkor se buknak akkorát.
Ejj ez egy nagyon jó biznisz lesz az internek szerintem.

venember83 2015.01.08. 15:14:56

@Sischo: az indok ugyanaz, mint az utóbbi pár évben.

Barolo 2015.01.08. 15:23:03

Ez a történet (amit még pár napja sem hittem volna) szerintem hasonlít Vidal 3 évvel ezelőtti leigazolásához. Ha az Inter tartja ezt a ritmust, akkor néhány éven belül újra top csapat lehet (sajnos). Bár a versenynek és a bajnokság erősödésének akár örülök is, ezt nem az Intertől várom/remélem. Számomra csalódás, hogy nem hozzánk került, mert ő szerintem nemzetközileg is erősítést jelenthetett volna (még akkor is ha azért lutri a srác). Egyetlen amibe reménykedhetünk, hogy a Juventus tulajdonosi körét ösztönzi majd a többi csapat egyértelmű erősödése. Forza Juventus!

2015.01.08. 15:33:37

Dejó, már hivatalos.....
Babó gondoltam ,hogy ezt elteszem, mert még hasznos lehet... Igazam lett:
"Most pl. ti ültök fel hülye pletykáknak, hogy Diamanti érkezik, vagy Shaqiri az interé lesz. Eddig mind a kettő pletyka csupán, de már hisztiztek, hogy milyen hülye a vezetőség, bezzeg az inter le tudja. Pedig ott nagyobb barmok ülnek, mint nálunk. És mellé még a vonzerejük se olyan nagy, mint a miénk."

Az inter le tudta igazolni.... Remélem a másik fele ,hogy Diamanti jön már nem fog bejönni... Ja és akkor a 2+13 millás ajánlatunk is kamu volt.

Ádám.84 2015.01.08. 15:35:45

@Bigvee: "Babó gondoltam ,hogy ezt elteszem, mert még hasznos lehet"
:DDDD

Hoods. 2015.01.08. 15:47:15

@Ádám.84: @Bigvee: Baborol mar evek ota lehetne 1-1 ilyen morzsat osszegyujteni.

Igen az inter leigazolta nekunk nem sikerult. Akarhogy nezem ez tobb mint szegyen.

Gabuero 2015.01.08. 15:50:37

Sajnos eros lesz az inter de szerencse iden ez meg nem befolyasol semmit.
Szerencsenk hogy heten lesz a romai derbi is ott akarmi lehet viszont napoliban muszaj a pontszerzes

Rivendell 2015.01.08. 15:50:53

ratyi Agnelli...ratyi Agnelli

ennyit a véleményem:D

Ha nekem nyáron nem hozzák el Berardit és 1 értelmes csatárt,akkor pakolhat is a vezérkar,bárki képes lenne ilyen mercatokat kihozni még a szurkerek között is,megkockáztatom több tehetséges játékost fedeznénk fel,mint ezek

Rivendell 2015.01.08. 16:01:26

@MdewC: hehe

amúgy nagy kedvenc a trilogia,már nincsenek ennyire elgondolkodtató scifik:(

Hoods. 2015.01.08. 16:08:57

@MdewC: :D:D:D:D Amikor Diamanti is hivatalos lesz.

Nor82 2015.01.08. 16:11:47

Hát ez nagyon szomoru hìr titkon biztam benne hogy a végén a miénk lesz!Nem értem a vezetőséget szerintem egy remek igazolás lett volna mind pénzügyileg mid minőségben,arról ne is beszélve hogy fiatal!Szomorú vagyok!Barrmottáról no comment!

BigP86 2015.01.08. 16:13:27

Akkor most Babo szakít Marottaval??? :-( :-D A hírhez, sajnos igazam lett és ismét csak egy újabb megerősítést nyert hogy a vezetőség egy impotens smucig balfasz bagázs.

BigP86 2015.01.08. 16:26:41

Ja és még egy Babo idézet az esti humorcsukorba tehetséges kollégánktól :-D: Babo:"Igen te égeted magad ilyen hsz-ekkel. Shaqiri megy az interbe? Még nincs ott, még simán a miénk is lehet. Ha tényleg kölcsönadják, akkor mi is simán elhozhatjuk, hiszen kölcsönbe mi is szeretnénk. De érdekes, hogy most kölcsönadják, de mikor mi akartuk akkor nem? Azért én ilyen pletykákkal még várnék, mielőtt hisztirohamot indítok. Nem a vezetőség a dilettáns. Te kezdesz el minden hírnél hisztizni, meg te elégedetlenkedsz folyton mindennel. Akármit csinál a vezetőség vagy mond, az neked soha se jó."
No comment.. (bár megneznem az arcodat gépelés közben :-D)

keshudioo 2015.01.08. 16:31:18

@BigP86: Volt még egy-kettő ilyen az elmúlt évek során. Bár, szerintem szakításról szó sincs. :)

babo0410 2015.01.08. 16:56:59

Na egyszer igazatok lett, aztán nagy a pofátok? De milyen érdekes ilyenkor a szerkesztők nem szólnak? Röhögjetek csak. Beismerem, most tévedtem, de érdekes, hogy a mi kölcsönajánlatunkat meg nem fogadták el a mercato elején.
@BigP86: Életedben először bejött valami a nagy hisztijeidből, és már nagy az arcod? Legyen csak, engem nem tudsz izgatni. Én legalább elismertem, hogy most tévedtem, de mikor ti tévedtek, akkor folyton megmagyarázzátok a dolgokat. Lehet vergődni tovább, meg rajtam vigyorogni, ha nektek ez akkora élvezetet okoz, engem nem tud izgatni. Nagyobb örömötök ne is legyen az életben, mint az, hogy egyszer véletlen igazatok volt. Végül is, az is lehet taktika, hogy mindenért hisztizünk, aztán ha egyszer véletlen igazunk van, akkor lehet játszani az arcunkat. Csak elég érdekes taktika ez.

Sajnos most nem a józan ész döntött. Illetve Shaqiri nagyon nem akart a Poolba menni. De teljesen mindegy mi történt, mert előrébb nem fog jutni az inter, mert egy fecske nem csinál nyarat, ha védőt nem igazolnak, akkor semmire nem fognak menni. Ráadásul a német sajtó szerint 18 millió lesz az ára, és az inter tutira nem fogja tudni az összes kölcsönben lvő játékosát véglegesíteni. Ahogy szokták, majd Shaqiri áráról is elkezdenek alkudozni, és a vége az lesz, hogy hoppon maradnak.

babo0410 2015.01.08. 17:05:02

Ja és a másik, amit már a mercato ablaknál is jól kiveséztetek, hogy Shaqiri nem igazán irányító. Tud ott is játszani, de ő igazából szélső. Allegrinek meg egy trequartista kellett. Egyrészt korábban itt is volt róla cikk, hogy Allegri döntött Sneijder mellett, másrészt meg 15 milliót kiadni egy olyan játékosért, aki a BL-ben nem bevethető, és nem is az az eredeti posztja, mint ahova játékost keresünk, szerintem értelmetlen. Shaqiri jó játékos, de Allegri jelenlegi taktikájában nem illett volna bele. Egyébként ha nagyon kellett volna nekünk, gondolom már rég elhozhattuk volna, hiszen a mercato legelején volt róla hír, hogy 3+12-t adnánk érte. Lehet vergődni, meg röhögni másokon, de bizonyos dolgokat észre kéne venni. Shaqiri nem trequartista, így nem biztos, hogy a mi taktikánkba ő lett volna a legjobb megoldás. Mellesleg ott van Coman, végre őt is jó lenne beépíteni a keretbe. Én őt is megnézném a csatárok mögött.

juve28adam 2015.01.08. 17:06:40

Ezt nem akarom elhinni... :(
Reménykedtem ,hogyha mi nem vagyunk képesek elhozni legalább a dögevőké nem lesz, erre meg itt ez a hír.
Az meg vicc ,hogy mi nem vagyunk képesek ilyen feltételekkel elhozni egy játékost ,ennyiért.

2015.01.08. 17:10:44

@babo0410: Azt azért valljuk be ,hogy a mercatos jóslataid nem igazán válnak be... Jovetic, Sánchez, Iturbe, most Shaqiri....

"Lehet vergődni, meg röhögni másokon, de bizonyos dolgokat észre kéne venni. Shaqiri nem trequartista, így nem biztos, hogy a mi taktikánkba ő lett volna a legjobb megoldás." Amikor még képben voltunk ,hogy megvesszük Őt ,akkor még azt mondtad ,hogy le kell tenni érte a 15 milliót...

babo0410 2015.01.08. 17:16:17

@Bigvee: Lehet, hogy ezt mondtam, de utólag nem fogok hisztizni utána, és jobban belegondolva nyilván azért nem igazoltuk le ilyen feltételekkel, mert nem ő lenne az ideális játékos az Allegri által kért irányító posztra. De 15 milliót csak azért kiadni, nehogy az interé legyen, luxus lenne. Ha kellett volna, simán elhozhattuk volna, hiszen látjuk milyen feltételekkel engedik el. De utólag eret vágni magamon nem fogok.

babo0410 2015.01.08. 17:23:19

@Bigvee: Ja a másik, hogy megint ezen lovagolsz. Sáncheznél azt mondtam, hogy HA elengedik tényleg 25-ért, akkor érkezik, Jovetic ide akart jönni, sajnos a Fior nagyon nem akarta ide engedni, és volt másik kérője, de ha leraktuk volna a 30-at jöhetett volna. Vele kapcsolatban nem jött be a számításom, mert nem kalkulkuláltam be a két csapat viszonyát, és sajnos utólag úgy tűnik Jovetic se akart minden áron ide jönni. Iturbe meg már a miénk volt, Conte lemodása után blokkoltuk a transzfert. Di Marzio, akire a jelen ügyben is előszeretettel hivatkoztok, többször leírta, hogy megvan a megállapodás, már csak részletkérdések várnak tisztázásra. És elég érdekesen egybe csenget Conte lemondásának, és Iturbe elbukásának, Roma-ba szerződésének időpontja. Tehát az általad említett esetekben csak Jovetic-csel kapcsolatban tévedtem.

Drughi Di Bianconeri 2015.01.08. 17:26:10

Egész eddig nem szóltam hozzá nagyon semmilyen mercato-s pletykához,fejleményhez, megkímélve magam a felesleges stressztől, vitázásoktól,de eddig bírtam...

Tiszta szégyen,hogy a béka segge alatt levő sInter le bír igazolni egy ilyen kiváló konstrukció keretein belül egy Shaqirit, mi pedig filléreskedünk (bezzeg mikor az Udineből,az Atalantából vagy netán J.Martinezeket,Matrikat kell igazolni,akkor van pénz dögivel).

A csapat tulajdonképpen 1 helyben stagnál,semmiféle koncepció nincs az igazolásainkban,ráadásul bántóan öregek vagyunk,alig van 25 év alatti játékosunk,kulcsember ráadásul csak Pogba ebből a korosztályból.

Shaqiri olcsón jelentett volna minőséget,hiányposztra : hát persze,hogy nem kell ! :D

A másik absurd,hogy Gabbiadinit is eltékozoltuk,szerintem nem is nagyon profitálhattunk rajta,bezzeg majd Zazat megvesszük irtó túlértékelten...

Csövesebb az átigazolási politikánk,mint egy spanyol középcsapatnak, sőt tulajdonképpen a sInter eddig kiválóan igazol : Shaqiri a liga legjobb igazolása a teljes téli-nyári mercatot figyelembe véve, sőt véleményem szerint az ő szintjükön (!) Podolski is nagy fogásnak bizonyulhat.

Most ott tartunk,hogy ez a senkiházi Marrotta-Agnelli-Elkann brigád nem képes felvenni a versenyt egy olasz középcsapattal.

Mi vagyunk a liga királyai, ergo a "legkiválóbb középcsapat" a világon :D
A vezetőség vérbeli középcsapathoz méltón viselkedik.

Szurkolói szemmel is egyértelműen látszanak a keretbéli hiányosságok,a hibák a mercaton,valamint néhány érthetetlenül kitartott játékos (Padoin,Giovinco,PEPE...).

Eddig sokan unták a Scudettokat Conteval,hát idén lehet,hogy ahhoz is nagy mák fog kelleni,hogy behúzzuk,mert valaki volt olyan okos egy töketlen Allegrit kinevezni,aki a rangadókon totál beszarik, motiválni nem tud, rotálni szintén nem,és hát a fiatalokban sem nagyon bízik...

A sInter ahogy borsot tört az orrunk alá kedden, úgy most a mercaton is.

Majd szóljatok,ha elkezdünk nézhetően játszani, eredményeket szállítani,mert az elmúlt időszak döntetlen dömpingje és szerencsétlenkedése,no comment...a mercato meg már kész szánalom (évek óta...).

Ha Tevez nem lenne még csak 1-ők sem lennénk...

MdewC 2015.01.08. 17:36:32

@Drughi Di Bianconeri: Minden bötűvel 1et értek.

@Rivendell: +1 ;) A legjobb.

@Hoods.: Oda vmi extrát kell majd találnom. :D

(Igazából halkan sírok és imádkozok, hogy legalább a bajnokság legyen meg és talán majd nyáron igazolu... Na ezzel azért még várok.)

pedronegroo 2015.01.08. 17:50:20

Én örülök hogy nem jött, nekünk Sneijder-re nagyobb szükségünk van!

Shaqiri meg most baszta el a karrierjét, ennyi, ehhez csak gratulálni tudok neki.

doki0326 2015.01.08. 18:14:35

fa..orrú hozzá nem értő szarháziakból áll a vezetőség!!!mi mért nem igazolunk senkit???van pár poszt amire kapásból kéne ember!!a védelmünkkel van a legnagyobb gond!!nem azért hozunk le meccseket gól nélkül mert olyan jók vagyunk hátul hanem azért mert az ellenfél csatárai szarok és ha eltalálják a kaput ott van buffon!!chiellini olyan szarul játszik meccsek óta hogy én elgondolkoznék egy kis padoztatáson hátha feljavul vissza!!!

4Evorg 2015.01.08. 18:31:59

@babo0410: "Utolag megmagyarazunk mindent, mi?" Aztan a kovetkezo hozzaszolasodban te takarozol mindennel, hogy miert nem jott be az agyszulemenyed. Arrol nem is beszelve, hogy nem reg meg azt irtad, hogy miert egy 30 Sneijderrel tokolunk es miert nem hozzuk el saq-ot (vissza lehet olvasni). Egy vicc vagy ember, mindenki latja ezt, csak te nem veszed eszre. Sokkal szimpatikusabb lennel a szeretheto idio... szerepeben, aki, bar hulyeseget beszel, de vegul . Ehelyett az alomvilagban elo megmondoembert jatszod. Most is elore megmondod, h saq-ot ugyse veszi meg az inter.

KINGovHELL 2015.01.08. 18:37:00

@keshudioo: Elég röhejes, hogy mostanra minden cikknél megy ez a babo vs akárki. Mint egy rossz szappanopera.

4Evorg 2015.01.08. 18:37:08

@4Evorg: *de vegul belatja ezt

Goku06 2015.01.08. 19:20:09

na de úgy néz ki hogy Sneijder sem jön mert érte sem fogjuk kifizetni amit kérnek...
Így kiderül hogy nem azért nem jön Shaqiri mert mi mást választottunk, ő DRÁGA nekünk a maga 10+ milliójával!!! Sneijder is az!!!
Ha valaki jön az max 5ért fog jönni..

ja és Shaqiri még akár meg is bukhat az internél, mert szar csapat veszi körül...

Apuleius 2015.01.08. 19:29:40

@Goku06: A legújabb hírek szerint a Juve ma közelebb került Sneijderhez, a játékos ügynöke egyeztetett a törökökkel, s beszámolt nekik arról, hogy a holland szeretne visszatérni Olaszországba.

danimester1 2015.01.08. 19:35:43

15M kötelező kivásárlási ár!Ez mellett ne menjünk el,mert ehhez hozzájön még a kölcsönvételi összeg is.Legalábbis az én értelmezésemben,de lehet tévedek.Ennyit megért volna nekünk is ettől függetlenül már csak a kora miatt is,és jobban tudtunk volna pihentetni,rotálni,mert ugye a BL-ben nem játszhatott volna.Szerintem rosszul döntött a kis svájci,de legalább lehetősége lesz kezdőként pályára lépni és bizonyítania.Esetleg most kellene rárepülni Guarinra nem?!:-)

danimester1 2015.01.08. 19:37:34

@Apuleius: Lehet még nem tudunk valamit?!Érkezhet a holland és ezért engedtük át nekik a Saqot?

hurbiny3k 2015.01.08. 19:37:34

@danimester1: A Goal.com szerint 2+12 ez az összeg, mely abban az esetben emelkedik, ha elérik a bl helyezést..

danimester1 2015.01.08. 19:40:34

@hurbiny3k: Mivel nem tudom pontosan csak feltételeztem.Ellenben az a 14 valóban nem egy horrorár,de késő bánat eső után köpönyeg Cobretti meg nyálazza meg a bika tökeit... vagy Allegriét,hogy tökösebb legyen:-)
Akkor nem értem a mi állítólagos 3+12-es ajánlatunk nem felet meg vagy egyszerű pletyka kitaláció volt?!

Goku06 2015.01.08. 19:41:48

"az inter tutira nem fogja tudni az összes kölcsönben lvő játékosát véglegesíteni. Ahogy szokták, majd Shaqiri áráról is elkezdenek alkudozni, és a vége az lesz, hogy hoppon maradnak."
babo ez azért elég durva :D mi legalább kétszer akkora cigányok vagyunk mint az inter ilyen tekintetben XD
csak annyi a különbség hogy mi öltönyben alkudozunk a fél kiló kenyér árán, ők meg szakadt csövesek hozzánk képest :D

hurbiny3k 2015.01.08. 19:44:32

@danimester1: Szerintem elálltunk tőle, mert Allegri 4-4-2 szűk gyémántjához elég egy irányító középpályás.. Bár szerintem nem elég, úgy lenne igazi, ha Teveznek méltó párja lenne.. Így általában egy Llorrentével kevesebben vagyunk a pályán. Jobban jártunk volna a Podolski-Shaq kettőssel Tevezzel középen szvsz.

danimester1 2015.01.08. 19:50:50

@hurbiny3k: ezt találtam: " a két klub már arról is megállapodott, hogy ha nem jön közbe semmi, a nyáron az Inter 18 millió euróért végleg megvásárolja a játékost, s 2019 nyaráig szóló szerződést köt vele." ezek szerint az a 15 inkább szól egy 3+15-ről.
Sajnos ezt már nem tudjuk meg.Véleményem Podolskiról annyi,hogy kb. Llorente2,de lehet megcáfol.Az Arsenal-nál jobb csapattársak voltak mégsem ment,de lehet a talján közegben magára talál.

Tony. 2015.01.08. 19:51:44

Jó mélyen feldughatjuk a 3 bajnoki címet zsinórban, ha az interrel, mégegyszer az interrel sem tudunk versenyezni!
Ez egész egyszerűen vérlázító!

Apuleius 2015.01.08. 19:57:24

@danimester1: Számomra egyértelmű, hogy Sneijdert akarjuk megszerezni, s ezért szálltunk ki a Shaqiri buliból.

@Tony.: Szerintem a történet inkább arról szól, hogy nem is akartunk versenyezni az Interrel.

hurbiny3k 2015.01.08. 19:57:59

@danimester1: Podolski csak egy rossz példa azt érzékeltetve, hogy egy cocker spániel is szaladgálhatna ott, csak ne a spanyol.. Ha ezért a bagóért elhoztuk volna a svájcit, a másik oldalra Giovincot próbálnám ki..

danimester1 2015.01.08. 19:58:30

@Tony.: Itt szakmailag Conte és a csapata értett hozzá,ez egyre világosabbá válik.

2015.01.08. 20:06:39

@babo0410: "Tehát az általad említett esetekben csak Jovetic-csel kapcsolatban tévedtem." :)

Te azt mondtad ,hogy biztos vagy benne ,hogy jön Iturbe meg hogy jön Sánchez

Sajnos egyiket se látom nálunk... :) De hagyjuk is nem szeretnék vitázni. Lényeg ,hogy Iturbe a rivális Rómánál van, Shaqiri a rivális internél van, míg Sáncheznél addig alkudoztunk ,hogy ügyesen kivártuk a VB-t ,ahol fel ment szépen az ára... Nálunk meg a nagy nyári igazolások kimerültek Moratában ,Pereyrában meg Romuloban és januárban ott tartunk ,hogy még mindig nem lehet eldönteni senkiről ,hogy bevált-e mert semmit nem mutattak ,és meccsről meccsre reménykedem ,hogy hátha megtáltosodnak és nem feleslegesen dobtunk ki euró 10 milliókat...

Tony. 2015.01.08. 20:09:17

@Apuleius: Lehet, bár gondolom akkor is vesztettünk volna... :D

De ettől függetlenül is megterhelő nekünk ilyen feltétekkel leigazolni valakit, és minden esetre érdekes, hogy egy inter megteheti.

molnaratti10 2015.01.08. 20:28:22

@Bigvee: azt ugye tudod,tudjátok ha nem másolod be amit Babo írt,simán azt válaszolta volna:
Én ilyet soha nem mondtam

The king of alibis 2015.01.08. 20:32:27

Barmotta, a jó édes q. a. !!!

Forza Juve 2015.01.08. 20:52:53

Iturbe, Nainggolan, manolas, shaqiri, sanchez, talán sneider a következő, elég jo kis csapat lenne:)

devil-z 2015.01.08. 20:55:08

Úgy tűnik nagyon kell nekünk a nyáron 31 évessé váló Sneijder. Shaqiri szerintem jó és teljesen elérhető igazolás lett volna, csalódott vagyok.

Remélem egy jó csatárra is tartogatunk, mert arra nagy szükségünk lenne.

juve4life 2015.01.08. 21:01:30

nem tartogatnak ezek a szemetek senkire....ja de..majd valami nevesincs kieső helyen tanyázó vagy serie B tehetségre közel 10 milliót hogy utána 2 év múlva meg eladjuk opcióval..:D:D gáz egy vezetőség ez..de legalább akkor a sok humbuk fos duma ne menne hogy BL célok blabla..hát az ilyen kerettel soha nem fog menni a legjobb 8nál tovább..ha az inter így ráérez a nem kellő jó spílerekre és a roma is tartja a szintet akkor lassan izgulni kell a bajnokságért is hamarosan..

Barolo 2015.01.08. 21:28:49

@KINGovHELL: +1 Szerintem is vicces és egyben fárasztó ez a csörtézés minden cikknél. Nekem amúgy kevesebb bajom van Babo0410-el mint a többségnek, de lehet kéne a dühöngő mellé egy 'ketrecet' is csinálni, ahol leharcolhatnák egymással ezeket a dolgokat.
Amúgy ma Agnelli felhívott és azt üzeni nektek, hogy Shaqiri azért nem jött mert érkezik Sneijder, Jackoson Matinez, Hummels és Kolarov.... csak ellestük Wengertől, hogy az utolsó nap kell robbantani..... szóval no para! :)
Forza Juventus!

KINGovHELL 2015.01.08. 21:38:56

@Barolo: Nekem egyáltalán semmi bajom senkivel. Érdekes is volna, ha az interneten keresztül ítélnék meg bárkit. A ketrec meg egy megfontolandó ötlet. :D

babo0410 2015.01.08. 21:55:06

@Bigvee: Nem, én azt mondtam, hogy ha 25-ért eladó, akkor itt lesz, mert Conte-nak kell. Azt meg én nem láthattam előre (nem vagyok jós, a többséggel ellentétben), hogy Conte le fog lépni csak úgy. Máskülönben Iturbe réges-rég a miénk lenne. Sánchezre meg a jelek szerint nem alkudoztunk, csak hatalmas hírlapi kacsák voltak. Két hivatalos nyilatkozat hangzott el, hogy nem is tettünk ajánlatot, meg a nem eladó. Kvázi én úgy gondolom, hogy max lehetett egy érdeklődés, hogy mennyiért adnák el, erre jött a válasz, hogy a VB előtt semennyiért, ennyi ami történhetett. 25-ért szerintem el se engedték volna.
@4Evorg: Én nem szoktam takarózni. Ha tévedek elismerem, csak szokásotok olyat a számba adni, amit soha nem mondtam, vagy teljesen máshogy. Ellenben veletek, mikor egy általatok megbukni vélt edző, vagy játékos jobban teljesít, ti szoktatok makogni össze-vissza. Mint mikor a szezont jól kezdtük, aztán jött a baromság, hogy ez Conte Juvéja még, Allegri semmit se csinált, edző nélkül is simán nyernénk, és a többi. Nem tudom rémlik-e még.

De inkább hagyjuk a vitát, mert már én is unom, hogy valamelyik folyton belémköt. Most kivételesen igazatok lett, de akkor is szokása egyeseknek kötekedni, ha már rég beigazolódott, hogy hatalmas baromság amit korábban állított. Én elismertem, hogy tévedek, kíváncsi leszek ti mikor fogjátok már ezt belátni. Nem mindig csak azt kéne észrevenni aki nem jött, hanem azokat is akiket leigazoltunk, köztük Pogba, Tévez, Lichtsteiner, Coman, Asamoah is.
@Goku06: Ha mi valakit kölcsönveszünk, már nem szoktunk alkudozni az árán (legtöbb esetben, talán kivétel volt Isla), míg az inter megállapodik egy kivásárlási árban, és a kölcsön után hetekig alkudozik arról, hogy mégis olcsóbban igazolná le az illetőt, aztán végül hoppon marad. Mi ilyet nem szoktunk csinálni. Az más kérdés, hogy sokáig tárgyalunk, meg alkudozunk a kiszemeltekről. De sokszor Marottanak igaza lett ilyen esetben. Legjobb példa Tévez esete.
@molnaratti10: Biztosan nem mondtam volna, mert csak akkor szoktam mondani, ha hülyeségeket adtok a szánmba, amit az életben nem mondtam. Nem egyszer fordult már elő, hogy egyesek meg akartak arról győzni, hogy jobban tudják mit írok le. De hagyjuk is abba tényleg ezt az értemetlen vitát. Tévedtem, belátom. De azt is fogjuk fel, hohgy nem azért jött, mert a vezetőség pancser, hanem mert nem kellett nekünk, miután Shaqirinél találtak alkalmasabbat az irányító posztra. Ha nem lenne bajban a Galata, és nem tudnánk leigazolni Sneijdert ilyen olcsón (reméljük érkezik), akkor valószínű nem engedtük volna át az internek Shaqirit. Témát zárjuk le.

babo0410 2015.01.08. 22:03:27

@babo0410: Nem azért nem jött Shaqiri Ez akart lenni.

konrad66 2015.01.08. 22:14:52

Ne szidjuk egymást blogon,mindenkiben biztos van 3 közös dolog van:
Juve Drukker
Magyar
Utálja Seccot

MdewC 2015.01.08. 22:41:11

@babo0410: No offence kolléga, semmi megbántási szándékkal.

"Kvázi én úgy gondolom, hogy max lehetett egy érdeklődés, hogy mennyiért adnák el, erre jött a válasz, hogy a VB előtt semennyiért, ennyi ami történhetett. 25-ért szerintem el se engedték volna."

Forrás: Bartomeu: "Alexis Sánchez nem eladó"

babo0410 2014.05.28. 11:25:46
@Rivendell: Biztosan fog kelleni akkor is. kb. 25 milláért elhozzuk. Nagyon kell Sánchez ez biztos. Mindent megteszünk érte. 25 milláig elmegyünk, és azt még talán megadjuk. De sokkal reálisabb lehet, ha tényleg kell nekik Llorente, hogy ő lesz az áldozat. Ha csak nem távozik vmi örült összegért Pogba, amit sajnálnék.

babo0410 2014.05.28. 11:29:08
@Rivendell: Ja még annyi, ahogy Goku06 is mondja, Rossi 30 körül lett volna minimum, Agüero meg 45-ért távozott. Egyikre se volt meg a kellő tőke, hiszen akkor a fél keretet le kellett cserélni, és nélkülük is 86 millát költöttünk. Most egyrészt kevesebb játékost kell igazolnunk, másrészt meg Sánchezért szerintem nem kell letenni 30 millát. 25-ért már véleményem szerint elengedik.

Forrás: A Barca visszautasította a Juve ajánlatát

babo0410 2014.06.03. 18:10:57
Olvastátok a cikket? Első hivatalos ajánlatunk volt. Akkor milyen 15 millákról beszéltek? Az első előtt nem kínálhattunk 15 millát. Az, hogy volt érdeklődés, hogy 15 millára mit mondanak, az meg semmit se számit. Ez a hivatalos. 18 milla. Amúgy itt vitáztok arról, hogy miért nem ajánlunk 25 millát. Mivel ez volt az első ajánlatunk, ha hinni lehet a hírnek, még jó, hogy nem raktuk le a 25-öt. Alkudozni nem úgy kell, hogy megadom a kért árat azonnal. Nem is jó azt megajánlani elsőre. Mert ők erre mondhatják, hogy alkudozzunk akkor, 30. Ha meg 18-val nyitunk, az azért jó, mert esetlegesen lehet kicsit lejjebb tornázni az árból. A 18 milla és a 25 miska között meg csak 7 misi a difi. Ez nem áthidalhatatlan. Már ha tényleg elengedik 25-ért. Szerintem ha okosan alkudozunk, akkor 23 millánál meglehet az egyezség. Állítólag a Barca Cuadradora hajt, korábban pletykálták, hogy visszahoznának Sánchez posztjára vmi fiatal tehetséget is, és ott van Pedro is. Ennyi játékos meg nem kell nekik egy oldalra. Minek 4 ember 1 helyre?

babo0410 2014.06.04. 02:20:18
@Goku06: Mivel elvileg Sánchezzel már megegyeztünk, másik csapattól nem kell félni. Az meg igen vicces, ha minden igazolásnál másik csapattól, vagy, vmi válogatott eseménytől rettegjünk. így soha nem igazolunk senkit. Licitálni igen is kell. Amíg nem engedhetjük meg, hogy drága játékosokat igazoljunk, addig ott kell tudni lefaragni az árból, ahol tudunk. Remélem egyébként akkor is szidni fogod az alkudozást, ha netán 23-ért elengednék. Mert ki tudja?

- Aztán, ahogy távolodtunk sajnos, úgy változtak a vélemények. :(

Mind1, nem is ez a lényeg, hanem, hogy megint csak a "szokásos" forgatókönyv alakult, persze nem vagyok elégedetlen a csapattal, csak másokhoz hasonlóan félek a jövőtől és idegesít, hogy a vezetőség látszólag keveset tesz azért, hogy az általuk is kitűzött európai célt elérjük.

babo0410 2015.01.08. 23:15:19

@MdewC: 25 milláig elmegyünk, és azt még talán megadjuk. Nem adták el 25-ért. De itt is engem igazoltál. Ha 25-ért hozható, elhozzuk. :D Az elején még hittem abban, hogy 25-éret hozható, ebben mi a gond? Nem azt mondtam, hogy tutira itt lesz, érthető? Egyik belinkelt hsz-em se bizonyítja, hogy biztosra vettem volna Sánchez érkezését. Leírtam, hogy szerintem elengedik 25-ért, és akkor jön. Biztosra sose állítottam, hogy érkezni fog, ezt egyik bemásolt hsz se támasztja alá. Olyat nem fogsz találni, hogy Sánchez tutira jönni fog. Mert ilyet nem mondtam. Annyit mondtam, hogy szerintem 25-ért hozható. Nem lett igazam, mert sajna a Barca most okosabb volt, mint korábban, és kivárták a VB-t. De olyat nem írtam, hogy ide fog jönni biztosan. Megcáfolnod nem sikerült. Téma lezárva.

babo0410 2015.01.08. 23:56:17

Most olvasom, hogy állítólag a Pool 4 milliót ajánlott Shaqirinek, a Bayernnek meg 20-at. Valószínűleg nagyon oda akarhatott igazolni, ha ebből bármi is igaz. És akkor egy respekt kijár a Bayernnek, mert figyelembe vették mit akar Shaq. Ja és állítólag Osvaldo távozik az interből a keddi balhé után. Így meg már annyira nem jó üzlet ez nekik. Pótolták Osvaldot, aki szerény véleményem szerint nem egy rossz csatár.

MdewC 2015.01.09. 00:01:43

@babo0410: nem, igazad van, legyen így. :D

"25-ért szerintem el se engedték volna." Nemrég írtad.

Aztán: "Ha 25-ért hozható, elhozzuk. :D"

"Biztosra sose állítottam, hogy érkezni fog,"
"Annyit mondtam, hogy szerintem 25-ért hozható."

Teljesen belekavarodtam az összevisszaságodba. A lényeg, hogy mind egy mit mondasz, mert letagadod és a végén még magadat is felül írod, csak hogy neked legyen igazad. Tudod mit? Legyen neked igazad. Nekem nem fontos ennyire ez az egész téma, nem érdekel, még nekem volt "lelki ismeret furdalásom", hogy megint "beléd köt" valaki, megnyugtattál, hogy feleslegesen. Béke és no offence.

Téma lezárva.

Goku06 2015.01.09. 00:36:12

@babo0410: "Legjobb példa Tévez esete." - szinte kb az EGYETLEN eset, nem a "legjobb" :D:D
rajta kívül ilyen senkiháziakon, középszerű játékosokon spórolgattunk.. nagy játékosokat az ilyen spórolgatás miatt nemis tudtunk hozni.

"Osvaldo távozik az interből a keddi balhé után. Így meg már annyira nem jó üzlet ez nekik. Pótolták Osvaldot, aki szerény véleményem szerint nem egy rossz csatár." - ezaz, magyarázd meg hogy mégsem jó üzlet. Itt nem arról van szó hogy jó üzlet-e vagy sem! Simán van esély arra hogy azért nem lesz jó üzlet, mert az inter egy sz*r, egy senki! hiába hoznak össze egy ilyen üzletet, attól még senkik maradnak. És hiába jó Shaqiri, ha egy sz*r csapatban játszik, akkor előbb utóbb belefásul!!
De hogy visszatérjek a mondandómhoz, nem az a kérdés hogy az internek jó üzlet-e ez vagy sem, hanem az a lényeg hogy itt lett volna egy fiatal játékos hiányposztra nevetséges áron... és minket nem érdekelt és egy olyan csapat kaparintotta meg akinél mi jobb kérők vagyunk. Ha mi komoly szándékkal meg akarjuk venni és KIFIZETJÜK AZ ÁRÁT akkor a miénk. Ennyi. Nincs olyan épeszű ember a földön aki az intert választaná egy JUVENTUS helyett! Shaqiri nem "annyira az interbe akart menni".. hanem az inter és a liverpool közül az intert választotta. Juventus nem volt képbe.. ha képbe lett volna, akkor nem választotta volna senki sem az intert...

Jorginho esete is hasonló volt, elvitték előlünk diszkont áron.
Manolas-Iturbe-Naingollan? ugyanez a szitu, csak ott az ár nem volt annyira alacsony.
De minden esetben egy senkiházi csapat vitte el "olaszország kirakatcsapata" elől azokat a játékosokat akire szükségünk lett volna. Mi ez ha nem szégyen? Semmi ambíció nincs az átigazolási politikánkban.

Sneijder egy jó játékos, igaz hogy öreg. De a koncepció nem az hogy azért jöjjön mert jó, hanem az a lényeg hogy azért jön mert olcsó. (megy is az alkudozás: 20 az ára. 7et adunk. oké akkor már csak 10 az ára. 7et adunk. oké levisszük még egy kicsit, 8 az ára. 7et adunk. b*sszátok meg. és hopp, így fogunk lemaradni Sneijderről is)

babo0410 2015.01.09. 01:20:52

@MdewC: És ezen mit nem értesz? Utólag kiderült, hogy 25-ért nem engedik el. De amíg nem nyilatkozta le a Barca, hogy nem eladó, addig én is biztam benne, hogy 25-ért elhozható, de nem állítottam, hogy itt fog kikötni biztosra. Akkor ha úgy tetszik tévedtem azzal kapcsolatban, hogy 25-ért elhozható, de soha nem állítottam, hogy tutira hozzánk fog jönni. Folyton belőlem akarsz bohócot csinálni, de az ellenkezője sül el. Inkább hagyjuk a témát, nem kívánok tovább ezen a baromságon rágódni.

venember83 2015.01.09. 07:08:52

@Goku06: az utolsó 1-2 mondaton kívül egyetértek, valóban nincs ambíció az átigazolási politikában, inkább csak rideg ráció és kőkemény anyagi megszorítások.

MdewC 2015.01.09. 09:23:14

@babo0410: nem akarok. De miért ragozod? Lezártad, lezártam.
Nagyon uncsi már... :(

MdewC 2015.01.09. 09:24:58

@babo0410: Ja, most látom. :D
"ellenkezője sül el'
Ezen jót nevettem. Bocs.

keshudioo 2015.01.09. 09:59:03

@hurbiny3k: Remélem, nem érik el. :-D

hurbiny3k 2015.01.09. 10:25:01

Nem tenném rá a nagymama ékszereit, nekszt jír, méjbí. :)

Rivendell 2015.01.09. 11:02:27

@MdewC: te is jókat találtál baboval kapcsolatban,pont nekem irányzott válaszokat:DDD

Eriksen-Suarez-Jorginho-Shaqiri stb-stb-stb

valamiért az olcsó megoldásokról is sokszor lemaradunk,pedig nekünk ezeket kéne kifogni.
Ha már itt tartunk,akkor ennyi erővel Sneijdert már az Inter-ből kellett volna elhozni és nem most.

Rivendell 2015.01.09. 11:03:10

Suarez esetében természetesen az Ajaxból történe igazolásra gondoltam és nem a Pool-it

MdewC 2015.01.09. 11:18:51

@Rivendell: nem maradtál ki a jóból. :)

Hoods. 2015.01.09. 11:24:11

@Goku06: Tevezen kivul tenyleg senki nem volt. :D:DD
-Pogba>> ingyen ( mazli hogy ekkora kincset talaltunk)
-Vidal>> Rajtunk kivul mas nem igen jelentkezett be erte csak a Bayern. A tobbit mindenki tudja.
-Llorente>> van az a vicc mi a kulonbseg (adott esetben) kozte es a kalap szar kozott. Hat a kalap.
Ilyen ogbonnakrol romulokrol irni se akarok..

Forza!

BigP86 2015.01.09. 11:45:12

@Goku06: +1. Teljesen egyetértek, semmi ambíció, semmi "Spirito Juve", semmi építkezés, semmi jövőbe látás. Ha csak nem történik csoda és nem lesz nyáron 100 misi a mercatora, nagy bajba kerülhetünk még ebben a rém gyenge seria A-ban is. Bl elitről-ről már nem is beszélek, mert az nekünk már lassan űrtávolság. De lesz egy csili-vili lakóparkunk, bevásárló központunk, egy lassan kiürülő stadionunk és egy olyan csapatunk ahol nosztalgiázunk a régi szép időkről, amikor még BL esélyesként, tele világsztárokkal vágtunk neki egy szezonnak, nem sajnálva 10 éve kiadva 40 millikókat egy kapusért, vagy 30 milliót egy védőért. Kicsit olyan magyar foci feelingem van a jelenlegi vezetéssel kapcsolatban.. :( (persze annyira nem durva a helyzet, csak a koncepcióra értem)

keshudioo 2015.01.09. 13:35:19

Shakirának szerintem rohadt mindegy volt, hova igazol, csak húzzon már el a vérbe Németországból több játéklehetőség érdekében. Nyilván azt mondta, hogy szívesen igazolna a Juventushoz, Interhez, Liverpoolhoz stb., mert ennyire nem érdekelte a célállomás, csak valaki vásárolja ki a hülye szerződéséből. Az Inter megtette, ennyi. Valószínűleg se a Juventus, se a Liverpool érdeklődése sem volt igazán komoly, különben miért igazolna valaki első szándékból egy 11. helyezett, olasz csapathoz? Ha csak nem Inter pizsije volt, de ezt azért erősen kétlem.

MDaniel98 2015.01.11. 16:17:38

Ez mondjuk nem kis fricska volt számunkra, őt nekünk is el kellett volna tudni hozni. Meg mondjuk ránk is fért volna a jelenlegi szélsőinket, és azok teljesítményét elnézve.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása