Pogba helyett Falcao, Ramires és Hummels

Falcao Radamel_MU_gólöröm.jpgAz olasz újságok már készítik a Paul Pogba távozása esetén érvényes valószínűsíthető forgatókönyvet, a legfrissebb cikk szerint a jelentős befolyt összegből a vezetőség olyan játékosok iránt érdeklődne, mint Radamel Falcao, Ramires, Miranda és Mats Hummels.

Az Öreg Hölgy vezetősége már többször kijelentette, hogy a klub nem kíván megválni fiatal francia csillagától, annak ellenére, hogy a játékosért manapság óriási összegek repkednek, elérve a csillagászati százmillió eurós értéket.

A vezetőség kijelentéseit megerősíteni látszik a tény, hogy a játékos nemrégiben szerződéshosszabbítást írt alá, amely kontraktus lépcsőzetesen emelkedő bérezést garantál a futballista számára, és 2019 júliusáig érvényes.

Ugyanakkor a Paris Saint-Germain, Manchester United, Real Madrid, Chelsea és Manchester City érdeklődését alapul véve a La Gazzetta dello Sport mai számában arról írt, várhatóan kiket szemelne ki a vezetőség, és kiket vásárolna meg a klub a középpályás értékesítéséből származó összegből.

A legfőbb célpont a kolumbiai csatár, Falcao lenne, aki jelenleg a Manchester Unitednél futballozik javuló formában, ám játékjoga továbbra is a Monaco csapatáé, és csak kölcsönben szerepel az angol klubnál.

A Juventus már a nyáron is közel volt a csatár megszerzéséhez, azonban a manchesteriek színre lépésével a tárgyalások véget értek, mivel az olasz bajnok nem volt képes versenyre kelni a vörös ördögök által ajánlott pénzügyi csomaggal.

A védőrészleget erősítené a Borussia Dortmund világbajnok futballistája Mats Hummels, illetve az Atlético Madrid hátvédje, Miranda.

A középpályára pedig érkezne a Chelsea csapatától a huszonhétéves brazil Ramires, illetve a középpályát erősítené továbbá a Genoa csapatától visszatérő Stefano Sturaro.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr707040287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2015.01.04. 14:51:27

Aha, persze. Vagy 200 Padoint.

MDaniel98 2015.01.04. 15:03:17

Elég durva drogokat szívhatnak mostanában a Gazettánál...

juve28adam 2015.01.04. 15:04:46

Ha egyszer eladjuk Pogbat az összeg egy részét tuti Verrattira költeném, úgyis lenyilatkozta ,hogy örömmel visszatérne a Serie A-ba.
Ramires meg egy rossz vicc, Hummels-t adnám nagyon.

2015.01.04. 15:07:59

Ha Pogba elmenne,csakis két érkező esetén nem mondanám azt,hogy menjen mindenki a picsába,az pedig Isco és Verratti,minden más esetben kapják be!

Apuleius 2015.01.04. 15:10:46

Marhaság lenne eladni a legjobb játékosunkat, hogy aztán megpróbáljunk erősíteni. A házakat nem úgy szokás építeni, hogy a már álló fal tégláiból emelnek egy másik falat.

Hoods. 2015.01.04. 15:25:12

@fire06: Iscot en is nagyon szivesen latnam melette Reus. Hummels csak hab lenne a tortan. Igy megerne eladni Pogbat akarmennyire szeretem.

venember83 2015.01.04. 15:28:03

@Apuleius: a vezetőség nyilatkozataiból ítélve másképp nemigen lesz itt csapat 5-7 éven belül. Lassú építkezéssel nem valószínű, hogy a Juventus utolérné Európa elitjét (Bayern, Real, Manchester, Chelsea, PSG stb.), mert közben utóbbiak is fejlődnek. Persze az is lehet, hogy nem ez a cél, bőven elég, ha a Juventus az olasz szemétdomb kakasa.

Rivendell 2015.01.04. 15:31:47

Eriksen-Verratti-Isco

eme hármas 1ik tagja mindenképpen kellene

amúgy meg kinézem a vezetőségből,hogy Pogba árából hoznak 2kiöregedőt + 1 üveglábú Hunnlest

köszi 1ik se kell,aludjanak még rá párat a vezetőségnél + eleve Vidalt kell értékesíteni

babo0410 2015.01.04. 15:32:01

Szerintem Pogba még nem távozik, ha meg igen, akkor már tuti nem ilyen nevek után fogunk érdeklődni. Illetve Hummels az rendben van, de Falcao és Ramires, mint Pogba utód? Ha Pogba megy, Verratti kell.

Rivendell 2015.01.04. 15:34:30

@venember83: ezzel a mgoldással se érnénk utol az europai top-ot..annyit érnénk el,hogy 2 év max 3 év után Falcaot és Ramirest lehetne pótolni

bakk Hummels akart lennei

Rivendell 2015.01.04. 15:35:22

ha már Pogbat annyira el akarjuk távolítani,akkor eleve cserélni kéne...minket lehúznának,ha megtudják van pénz a háznál.csere+kp

Apuleius 2015.01.04. 15:35:24

@venember83: Nem gondolom, hogy járható és az európai elit felé vezető út lenne, ha eladnánk az egyikét annak a nagyon kevés játékosunknak, akik az európai elithez közelíthetnek bennünket. Pogba eladásával távolabb kerülnénk az európai elittől, hiába jönne mondjuk Hummels vagy Ramires (akik szerintem fényévekre vannak Pogba minőségétől). Értem és tudom, hogy mi a cél, azonban azt gondolom, hogy ez az út, amiről szó van, rossz irányba vezet.

Rivendell 2015.01.04. 15:37:43

Verratti+Matuidi velük lenne 1 tökéletes Pogba pótlás/még a stílusuk is egyforma szinte/ + lenne Pirlo utód.

valszeg ez nem lesz,mivel jön Sneijder és akkor minek ide Verratti-Isco...kinézem belőlük

Type-R 2015.01.04. 16:24:32

"...a Genoa csapatától visszatérő Stefano Sturaro" :)

Ádám.84 2015.01.04. 17:18:28

@Type-R: "a középpályát erősítené"!!

Dante01 2015.01.04. 17:45:22

Ha már eladnák Pogbát közel 100m ért
akkor kell egy jobb és bal szélső védő és egy irányító középpályás
minimum. És most végre nem 30éves pályafutása végén lévö játékosra gondolok hanem igazi tehetségekre ha kell 20-40m kifízetésével. Talán akkor lenne esélyünk a legjobb 4re esetleg. Amíg nem költünk addig nem lesz esély.

Il Principino 2015.01.04. 17:48:36

Sneijderről és a jelenlegi értékéről/formájáról elmond mindent az,hogy nincs versenytársunk a megszerzését illetően...tudtommal:)

MeGmOnDtaM 2015.01.04. 18:32:25

Snejdert 20 millára taksálják :D
www.football-italia.net/60713/agent-sneijder-will-cost-juve-%E2%82%AC20m?
és a PL-be is csalogatják állítólag
www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2015/01/04/7651202/-?

Szerintem kamu, Shaq jön szépen, csak altatnak :)

GabeTR 2015.01.04. 20:58:28

Annak idején milyen bejegyzések születtek volna mikor egy nyáron eladtuk Zidane-t és Inzaghi-t? Jött Buffon, Thuram, Nedved. Nem vagy nem csak a hiányzók posztját pótoltuk szenzációsan. De ehhez tényleg tehetség, és szerencse kellett.
Ha ezt most is meg tudnánk húzni, akkor....

Rivendell 2015.01.05. 08:24:12

@GabeTR: más az igazolásért felelős vezető....kalsszis eltérések vannak közöttük + Agnelli is töketlen és hozzá nem értő,de úgy a komplett vezetőség is.

ezek gazdasági szakemberek és nem focihoz értők,megkockáztatom kimondottan csapatot adott üsszegből még 1 jobb fifa-s játékos is jobban rakna össze.

rockitbaby 2015.01.05. 11:53:22

@Apuleius: Nem lenne semmi gond a nagyobb jó érdekében beáldozott euró milliókért cserébe. Lásd Zidane esete. A különbség, hogy akkor Moggi ült abban a székben ahol most Marotta. Így szinte garantált, hogy a kapott összeget nem jól fektetnénk be.

Apuleius 2015.01.05. 12:13:18

@rockitbaby: Igen, természetesen igazad van, nem lehetetlen a feladat, de nem látom reálisnak, hogy a Pogba esetleges eladásából befolyó pénzből olyan erősítést hajtsunk végre, hogy a végén jól jövünk ki az egészből. A Zidane ügy tényleg idevágó példa, de számomra inkább olyan eset, amelyre azt szokás mondani, hogy a kivétel erősíti a szabályt. Ezen kívül nem nagyon sejlik fel olyan eset, hogy egy igazán komoly (az európai elithez tartozó vagy oda igyekvő) csapat megerősödve jött volna ki abból, hogy eladta talán legjobb játékosát (lehet, hogy volt ilyen eset, csak nekem nem rémlik). Zidane eladása óta sokat változtak a piaci árak, létezik az az összeg, amennyiért érdemes eladni Pogbát, de annyit aligha fognak fizetni érte.

bianconero78 2015.01.05. 12:26:49

@Apuleius: Azért Zidane 75 millió eurós eladása nem volt kevés összeg 2001-ben..Arányában tekintve Pogba akkor most nem 100,ebben igazad van..

Apuleius 2015.01.05. 12:43:45

@bianconero78: Igen, nagyjából ilyesmire gondoltam. A 75 millió akkor toronymagas, szenzációs rekord volt, ha ezt átkalkuláljuk a mai árakra, vajon mennyi pénzt kellene kasszírozni Pogbáért? Fognak annyit fizetni érte? Kétségeim vannak.

bianconero78 2015.01.05. 12:46:06

@Apuleius: Arányaiban nem..Mert Pogba most kb a bourdeaux-i Zidane,egy nagy tehetség..De Zidane is a Juvéban lett klasszis,Pogbának még ez hátravan..

Apuleius 2015.01.05. 12:56:25

@bianconero78: Hát pontosan ez a baj, a Pogbáért kérhető pénzből szerintem nem lehetne úgy igazolni, hogy igazán megérje eladni a világ labdarúgásának talán legnagyobb tehetségét (aki már most sokkal több, mint egy tehetség). Ergo, szerintem nem szabad eladni.

bianconero78 2015.01.05. 13:05:56

@Apuleius: Szerintem sem szabad eladni egyelőre..Inkább okosan kellene igazolni..Mint korábban írtam,szerintem Taarabt nagy fogás lehetne,Milanban nagyon jól játszott szerintem..Csak gondolom ők csórók voltak leigazolni,vagy nem tudom miért nem vették meg,szerintem az egyik legjobb opció...

Rivendell 2015.01.05. 13:23:13

Pogba-t el kell adni,mert itt csak elvesztegeti a tehetségét,juve szurker vagyok,de bizonyos esetben nálam fontosabb 1 játékos kiteljesedése,mint maga a csapat.

babo0410 2015.01.05. 13:57:47

@Rivendell: Sikerül neked is egyre nagyobb baromságokat leírnod. Coman menjen el, Pogbat adjuk el, mert itt egyikből se lesz semmi. Juve szurker vagy, de azért örülnél, ha a csapat szétesne. Bravó. Lassan ki lehetne írni egy pályázatot ki tud nagyobb baromságokat leírni. Mire jó, hogy folyton semmi se felel meg nektek? Leírnak az újságok pár oltári nagy marhaságot, és már be is veszitek, csak mert megint Marottáék tűnnek fel rossz színben.

rockitbaby 2015.01.05. 14:09:56

@Apuleius: A Napoli is Cavani-értt kapott összegből fedezte a tavaly nyári nagybevásárlást, de ott inkább azzal volt a gond, hogy odaadták Benitez-nek a gyeplőt. Az Inter az Ibra=Eto'o+pénz biznisszel is csak jól járt; és ha a milan lab is kicsit jobban melózna a Kaká-ért kapott akkori 60 misi sem tűnne majdnem semminek. Van rá példa, hogy el lehet költeni értelmesen.

Inkább azt a részét fognám meg, ami a gondolatmeneted további folyama világít meg: az eladási ár. Biztosa vagyok benne, hogy 2-3 éven belül olyan piaci és reklámértéke lesz Palikának, hogy akár a Nike, akár az Adidas sem sajnálna kemény milliókat befektetésként adni az éppen akkor aktuálisan érdeklődő gigásznak, de abból még sosem jöttünk ki jól, ha a játszópajtások tudták, mennyi zsebpénzünk van. Lásd Diego, Amauri és Melo esete. Úgy legomboltak minket, mint a huzat. Attól félek, hogy ha Pogba távozik, az minimum 100millióért lesz, ellenben erről minden csapat tudni fog és így azokért akiket mi szeretnénk irreálisan magas árat szabnak, vagy még nagyobbat, mert tudják, hogy pótolnunk kell. Vagy legalábbis meg kell próbálni!

Rivendell 2015.01.05. 14:12:53

@babo0410: pedig te simán top1 lennél 1 olyan pályázatnál:D

igen,mert én emberközpontú is vagyok,nem csak 1 begyöpösödörr szurker,minek valakitől elvenni a lehetőséget,ha tisztán látni nálunk esélye sincs kibontakozódnia

te meg fogd magad azt kezdj el védőbeszédet írni a kancsal és brigádja nevében

babo0410 2015.01.05. 14:21:56

@Rivendell: Már te meg BigP86 megnyertétek. :D Emberközpontú? Miért, itt nem fejlődhet Pogba és Coman? Mikor idekerült Pogba, ő is nagyon kevés lehetőséget kapott, most meg alapember. Mit vársz egy 18 éves játékostól? Szerintem kapott elég lehetőséget, és fog is még. 18 évesen nem feltétlenül kell alap kezdőnek lennie. És egyenlőre sajnos csak azt tudta megmutatni mikor lehetőséget kapott, hogy tehetséges, de még sokat kell fejlődnie, ahhoz, hogy alapember legyen.

Apuleius 2015.01.05. 14:23:57

@rockitbaby: Igen, a példáid tényleg korrektek és helytállóak, s közülük is talán az Ibra-Eto'o üzlet a legjobb, hiszen az Inter komoly sikereket ért el utána.

Egyetértek, Pogba értéke még emelkedőben, így ebből a megfontolásból sem lenne jó pillanat mostanság pénzzé tenni. A gondolatmeneted másik részében (a lehúzással kapcsolatban) is igazad van sajnos.

Apuleius 2015.01.05. 14:25:35

@babo0410: Légy szíves ne személyeskedj, ne minősítsd így mások véleményét, még akkor sem, ha az radikális vagy nagyon nem értesz vele egyet, s nyugodt lesz életünk folyása. Peace, gyerekek.

Rivendell 2015.01.05. 14:34:42

@babo0410: te látsz is a szemedtől,vagy olyan vagy mint a magyar választók többsége...vakon megy és védi a kedvencét,legyen az jobb vagy baloldali.Konkrátan a csapat visszafelé fejlődik Conte 2.szezonának őszi idényátől,de ez érzékelhető magukon a játékosokon is,egyedül Tevez az aki képes volt valamilyen szinten a régi énjét visszacsempészni,de amúgy én Pogba esetében nagyon max stagnálást látok,neki 1 gyors focit játszó csapatra és szisztémára lenne szüksége.Amíg mindent középen erőltetünk,addig Pogba halott lesz,nem lehet szélek nélkül tkp nélküli kp által eredményesen játszani,csak a Seria A-ban s az ennél gyengébb bajnokságokban.

18 éves sztár jelölttől mit várok? hogy esélyt kap a bizonyításra,minimum azt várom...tudod...Messi is 1 olyan barcánál kapott esélyt ami keretét tekintve bika erős volt,simán kicseszhettek volna vele is,hogy jegeltetik 1-2 évet,ők aztán nem szorultak arra rá,hogy berakják a kezdőbe.Hazard-Oscar-Fabregas-Eriksen stb
Ha nem mered őket berakni a kezdőbe,akkor az életben nem fognak kibontakozni.Oscar is ki volt a kékek előtt,hol játszott? leszarták,irány a kezdő mert tehetséges,pedig ha valakik a fiatalokra nincsenek rászorúlva azok pont Abra papáék,mert pénz lenne befutott érett játékosokra.

ui:elhiheted,te már örökös bajnok vagy

Rivendell 2015.01.05. 14:40:41

kiv leszek mivel fogod védeni a csapatot,miután kizúgtunk 1 rém gyenge Dortmund ellen,mert nálam benne van a pakliban,hogy bukfenc lesz.

BigP86 2015.01.05. 15:55:30

@Rivendell: hagyjad, marotta agyhalott magyar bérence :D

rockitbaby 2015.01.05. 17:23:03

@Apuleius: Már korábban is leírtam, azt hiszem itt is, hogy én per pillanat legkevésbé Pogba távozása maiatt aggódok. Van egy tuti biztos garanciánk erre: Raiola. Az az ember is teljesen tisztában van Pogba jelentőségével, és tudja, hogy még korai lenne mozdítani, lévén ennél sokkal többet akaszthat le pár év múlva.

Ellenben hogy témába is vágjunk, Ramires nem lenne olyan vészes opció, de pár évvel fiatalabb kiadásban. Ellenben per pillanat egy emberrel nem lehet pótolni. Szerintem ha eladjuk a végén a nálunk szokásos bevált módszerrel oldjuk meg, egy olyan felállással, amibe ő nem kell.

Rivendell 2015.01.06. 10:03:15

@rockitbaby: 1baj van,ha a csapat nem fejlődik és véletlenól bukjuk a scudettot is a jövőben,akkor Poga értéke nem fog felfelé menni,miért menne ha csak bugdácsolunk a BL-ben és mindig elvérzünk az 1ső közepesebb csapat ellen,márpedig a jövőt illetően minden van,csak jó kilátásaink nem

Pogba-ból a maxot most nyáron tudná kihozni az gynöke,ha scudettot behúzzuk és valami csoda miatt a Dortmundot kiverjük + 1 szoros verseny a köv fordulóban 1 kirakat csapat ellen

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10238) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4276) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4292) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása