A Malmö FF elleni keret

LOGO CHAMPIONS LEAGUE.jpgA Juventus keretet hirdetett a Malmö FF elleni idegenbeli Bajnokok Ligája csoportmérkőzésre, amelyen csak és kizárólag egy győzelem és a három pont lehet elfogadható, amennyiben a zebramezes csapat szeretné folytatni az európai kalandot. A Swedbank Stadionban a Juventusnak, a svéd bajnokcsapat ellenállásán túl, várhatóan a rendkívül rossz minőségű gyeppel is fel kell vennie majd a küzdelmet.

A skandináv együttes elleni összecsapásra készülő kerethez ismét csatlakozott a sérüléséből visszatérő Angelo Ogbonna, aki tegnap még külön edzésmunkát végzett, valamint Patrice Evra, aki alighanem már a kezdőcsapatban kap majd helyet. 

A Juventus ghánai középpályására, Kwadwo Asamoahra térdműtét és több hónapos pihenő vár, így bizonyosan nem kerül bevetésre a sorsdöntő Bajnokok Ligája csoportmérkőzésen.

Az elmúlt évek során a Juventusnak rendre gondja akadt az idegenbeli Bajnokok Ligája csoportmérkőzésekkel, s utoljára 2012. december 5-én, a Saktar Donyeck otthonából sikerült győzelemmel távoznia, majd az egyenes kieséses szakaszba lépve, a Celtic Parkban is három pontot szerzett. A versenysorozat tavalyi kiírásában a Juventus Madridból és Isztambulból is vereséggel, míg Koppenhágából szerény egy ponttal tért haza Torinóba, idén pedig egy madridi és egy athéni vereségre futotta erejéből, így eljött az idő, hogy a rossz sorozatnak vége szakadjon.

A találkozót a portugál Pedro Proença vezeti majd, aki tavaly az emlékezetes körülmények között, alpesi kecskelegelőhöz hasonlatos isztambuli pályán megvívott Galatasaray-Juventus összecsapást is dirigálta.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Storari, Rubinho.

Védők: Chiellini, Ogbonna, Bonucci, Lichtsteiner, Evra

Középpályások: Rômulo, Pogba, Pepe, Marchisio, Padoin, Pirlo, Vidal, Pereyra, Mattiello

Csatárok: Morata, Tévez, Coman, Giovinco, Llorente

A mérkőzést egyik adó sem közvetíti élőben, így maradnak a streamek, például itt vagy itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr446932249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabuero 2014.11.26. 22:29:44

G*cicilyet 2 meterrol

Táno 2014.11.26. 22:30:46

Morata 2 méterről felsőléc???? 20 milláért???? :))

juve28adam 2014.11.26. 22:31:40

Tevezzz csak becsurgott

bartender 2014.11.26. 22:32:01

Biztos jobb ez a Lori Morata csere???? Ezt kihagybi bazd meg... Na, közben Tevezzzzzz!!!

MdewC 2014.11.26. 22:32:04

TÉTÉTÉTÉTÉTÉTÉTÉTÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉVEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZ :D:D:D:D:D:D

Gabuero 2014.11.26. 22:32:28

Nem tevezen mulott ahogy nezen gorongy bevitte de cafoljatok ram :D

bartender 2014.11.26. 22:32:57

Mondjuk szerintem ez a gól full kamu, Morata ellen kifele szabi ha jó a bíró.

Gabuero 2014.11.26. 22:36:08

Buffon man of the match eddig

juvefan13 2014.11.26. 22:36:09

Buffon mekkora védés

Táno 2014.11.26. 22:36:20

Tévez hátán viszi a Juvét!!!

Type-R 2014.11.26. 22:38:05

Ha Görögországban nem bénázunk, akkor most meglenne a továbbjutás és az Atleticoval játszanánk ki-ki meccset a csoportelsőségért. Ugye ugye?!

BigP86 2014.11.26. 22:38:16

Na gyerekek 1 gólt tévedtem és még a golszerzoket is kitalaltam!!:-)

2014.11.26. 22:38:40

Atleti ellen X kell. Vidal ha berúgta volna már megnyugodhatnánk....

Trieszt120506 2014.11.26. 22:38:51

@Type-R: jobbat mondok; ha Vidal berúgja a tizit a görögök ellen a végén, már meglenne...

Gyori_Juventino 2014.11.26. 22:39:34

Játékra alkalmatlan pályán nyertünk a favágó északiak ellen. Nem kell ezt túl dramatizálni. Itthol meg igazi férfias küzdelemben mínőségi pályán hazai közönség elött megcsapni spanyolokat.

Táno 2014.11.26. 22:39:48

@Type-R: Még lehetünk csoportelsők. "csak" 2-vel kell verni az Athleticot.

Trieszt120506 2014.11.26. 22:40:15

Jobb lenne nekünk ha az Atletinek már tét nélküli lenne az utolsó találkozó... Így a legerősebb csapatukkal jönnek.

pedronegroo 2014.11.26. 22:40:27

Vidal és Pirlo játszatása jelenleg kurva nagy luxus Allegri részéről pláne egy ilyen fontos meccsen. Valszeg az elmúlt két bajnokink sziporkázó játéka nem a formáció váltásnak köszönhető, hanem hogy ez a két játékos nem kapott főszerepet ezeken a meccseken.

Táno 2014.11.26. 22:47:58

Ezt most lőttem az Nso-n

LABDARÚGÓ BL
D-CSOPORT, 5. FORDULÓ
Borussia Dortmund–Arsenal 2–0 (1–0)
G: Sanogo (2.), Alexis Sánchez (57.)

:))

MdewC 2014.11.26. 22:49:49

@Táno: Persze. Hiszen értenek hozzá.

Lisandro 2014.11.26. 22:51:56

@Bigvee: nekünk a gyözelem kell 2-vel!
Néztél te már tabellát?
Akkor nézd meg a csoport elsöket!
Utána meg a másodikokat.
Aztán dönthetsz,melyik a szimpatikusabb.

Trieszt120506 2014.11.26. 22:58:30

@Lisandro: a Real és a Bayern elleni esetleges meccseket csak rengeteg alkohol társaságában merném megnézni.

Lisandro 2014.11.26. 23:04:24

@Trieszt120506: De egy Chelsea-nek sem örülnél!:-))
Ütögessék ezek csak ki egymást,mi meg a könnyebb ágon kúszunk majd szépen felfelé.

Trieszt120506 2014.11.26. 23:06:47

@Lisandro: nem és a Barca is lehet, hogy megszórna minket.

2014.11.26. 23:13:11

@Lisandro: Persze, a minimum szócskát oda képzeltem. ;)

Lisandro 2014.11.26. 23:20:44

@Bigvee: azért ha sikerülne a 2 gólos gyözelem az Atm ellen,az azért egy komoly jelzés lenne a többi csapatnak!!

Il Principino 2014.11.26. 23:23:28

Nyertünk:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Lisandro 2014.11.26. 23:29:53

Kár,hogy nem ez a biró lesz az Atm ellen is!
Akkor simán csoportelsök lennék!
Nagy Juvés a csávó!
Csoda gyerek!
Azért valljuk be öszintén,kellett ez a 2.gól,mert benne volt a levegöben,hogy úgy járunk mint ez a csicska Roma!

Drughi Di Bianconeri 2014.11.26. 23:58:21

Azért gyerekek, nem kéne így elszállni.
Valami nagyon homályos drogos flash kell ahhoz,hogy realizáljon vki. egy Atlético elleni 2:0-t,főleg annak tekintetében,hogy ma kínkeserves,nézhetetlen "játékkal" éppen hogy csak legyőztünk egy Malmöt.

Emlékeim szerint a Simeone vezette Atléti nem sűrűn kapott ki 2 góllal.
Egy izzadtságszagú, vérhugyozós,kemény,küzdelmes ám dögunalmas 0:0 a legvalószínűbb.
Azonban emlékeztetnék mindenkit,hogy tavaly pont ugyanilyen szituban utaztunk a Galatahoz, és sikerült kikapnunk (most hagyjuk a körülményeket).

A legnagyobb hiba,amit elkövethet Allegri (és a csapat),ha az Xre játszunk,mert akkor bizony ki fogunk kapni.
Győzelemre kell játszani és jó lenne persze csoportelsőnek lenni,de jelenleg nem sok realitása van, pedig igazából alig van olyan csoport első,akivel szemben esélyesként lépnénk pályára...

Egyébként én azt nem értem, hogy ha a Lazio ellen képesek vagyunk nemzetközi szinten,látványosan futballozni,akkor ez miért nem megy egy szaros Malmö ellen ?!
OK, a Lazio egy szar, de tényleg ennyire gagyi az olasz bajnokság,hogy szenvedni kell egy Olypiacos/Malmö ellen ?!

Bízom a legjobbakban, azaz a továbbjutásban !

Barolo 2014.11.27. 00:39:50

@Drughi Di Bianconeri: Egyet értek veled. A csoport elsőségre szerintem relatív kicsi az esély még úgy is, hogy az Atletinek nem kell (és szerintem éppen ezért nem is fog) 100%-on pörögni. A legvalószínűbb egy x vagy egy 1 gólos hazai győzelem (ez ugye mind a két csapatnak ok.), de a vereség sem kizárt sajnos. Én most 60%-ot adnék a továbbjutásra és 15%-ot a csoport elsőségre. Ami amúgy igen fontos lenne, mert véleményem szerint 4 olyan csapat van, akik ellen minimális az esélyünk a 16 között (Bayern, Real, Barca, DinamoLondon) és ők jó eséllyel csoport elsők is lesznek. A többiek bár nyilván nem azonos játékerők mind (pl. PSG-Basel), de bármelyik ellen 2 esélyesnek érezném a továbbjutást. Szóval, ha úgy vesszük akkor nagyon is fontos lenne az első hely, de mivel az Atleti sokat javult az előző meccs óta, nekünk meg hátul sok a sérült, középen nagy a forma ingadozás, ehhez nagyon sok mindenek össze kellene jönni két hét múlva. Forza Juventus!

babo0410 2014.11.27. 03:16:45

@niccolo: Sajnos ma Pirlo jogosan van kritizálva, rengetegszer adta el úgy a labdát, hogy abból gólt kaphattunk volna. Az első félidőben egy csomószor a kapunk előtt adta el, a másodikban meg egy elszórt labdájából lekontráztak minket.

Vidalt meg nem értem mire szidjátok, a meccs legjobbja lett, és szerintem nagyon jól játszott. És azt se értem mire fel mondjátok, hogy rém rosszak voltunk. Szerintem a körülményekhez képest kifejezetten jól játszottunk. De megint Pirlo játszatását említeném. Ma erősen kijött az, hogy sajnos -1-en vagyunk vele. Én Pereyrat tettem volna a helyére. Viszont Padoint nagyon meg kell dicsérni. Bal védőként hihetetlenül jó. Allegri még az ő posztját is megtalálta. :)
@Lisandro: Azért a csoport 2-ok között több olyan van, akit szívesebben látnánk ellenfélként. De pl a Barca PSG párosból nem tudom ki lenne rosszabb.
@Drughi Di Bianconeri: Te a "kedvenc" csapatodról egy pozitív gondolatot nem fogsz soha megejteni? Rosszul játszunk, nézhetetlen, úgyse leszünk csoportelsők, stb. Pozitív energia. Egy szurkoló pont azért szurkoló, hogy buzdítsa a csapatát, nem pedig lenézze. Szerintem meg tudjuk verni az ATMA-t akár két góllal is. Amióta átálltunk 4-3-1-2-re, azóta megvan minden a játékunkban, ami miatt van okunk bizakodni.

babo0410 2014.11.27. 03:19:27

Ja és Lichtit senki nem említette. Hihetetlen, hogy ma mennyire nem játszott jól. Sőt, szinte játékban se volt. Ennél többre lesz szükség tőle is az ATMA ellen.

consminor 2014.11.27. 07:33:52

kiégett a retinám: a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1483/7795/original.jpg

Szép volt fiúk, innen már nem szabad elbukni a toábbjutást (oh az a 11-es Arturo...) Forza!

ToTTy-Juve 2014.11.27. 07:40:50

Az este top hozzászólása nállam:

"benssz 2014.11.26. 22:23:47
Conte miért nem cserél? ......"

Egyébként nem értem miért fizet a Juve milliókat egy Allegrinek, amikor Magyarországon (értsd: Juve blog) számtalan top menedzsert találnának "kopekekért", ráadásul Allegrit sem értem, miért nem olvassa itt néhány ember hozzászólását. Még tanulhatna is...

Az esti produkvió tényleg nyögve-nyelős volt, de Lórit én nem láttam olyan bénának. Vidal megint motor volt, csak nem tették sebességbe. Tevez nagyon önző, de hát nyerni akar szerencsétlen, Marci és Pogba nagyon motiváltak, a védelem sokat segíti a középpályát, erre a részre plusz, viszont védekezésben többször meg zavarodott, ha a Malmö legalább 3 sikeres passzot adott kaup előtt. Buffon klasszis!
Koncluzió: amiért jöttünk meg van. Allegrinek még meg kell találni a szerepeket és a próbálkozásai ilyen gyenge meccseket eredményeznek, de valami elindult :)

Rocky80 2014.11.27. 09:13:23

Azóta is sírok Morata hogy tudta azt kihagyni... Még életemben nem láttam ilyet.

MdewC 2014.11.27. 09:16:53

@Lisandro: @babo0410: gratula a totál felesleges személyeskedéshez.

Grat a Skacoknak, nehezen, de hoztuk a kötelezőt.

Rivendell 2014.11.27. 09:36:06

Vidal mint a mérkőzés lejobbja..fekszek a nevetéstől:DDD az a srác akkora fék,hogy még Pirlo is kuncoghat magában.... az összes átadása,mind csak lassította a játékot,mintha szándékosan csinálta volna,de hogy 1 olyan passza nem volt,hogy ne túl hosszan-lassan-társ mögé ment volt előrefele játék helyett az fix,nem tudom mi lett vele,de ez nagyon halovány az idei szezonja eddig.

Rivendell 2014.11.27. 09:37:51

Lichti meg pont,hogy sokat volt játékban,rommá lett játszva a srác és vele 1tt a jobb szél,csak sajna ő is Vidal klón volt,1x nem tudta úgy lekezelni a lasztit,hogy ne veszített volna vele ütemet,de hogy eleget volt játékban az fix.

babo0410 2014.11.27. 10:25:34

@MdewC: Nem tudom a hsz-emben mi volt személyeskedés?
@ToTTy-Juve: Ha jobban megnézed a meccset a legöbb veszélyes helyzete a Malmönek pont akkor alakult ki, mikor Pirlo hátul volt. Pont azt figyeltem, hogy akkor van baj hátul, ha ott van Pirlo, és sikerül megint megforgatni, vagy elszórja a lasztit. Sajnos.
@Rivendell: Nem tudom te melyik meccset nézted, de javaslom neked a meccs statisztikáit megnézni. Mindenhol vidal lett a meccs legjobbja. Véletlen? Vidal mint fék. :D

Barolo 2014.11.27. 10:45:30

@Rocky80: Nem akarom Moratat védeni, mert tényleg hatalmas labdát kapott Teveztől, de a védő azért nagyon szorongatta/piszkálgatta hátulról. Nekem inkább az a bajom vele, hogy szemmel láthatólag kicsit túlmotivált és vagy idegbeteg szóval jó lenne, ha lenyugtatnák, mert az nem normális, ha azon kell parázni, hogy csatár posztról állítanak e ki. Egy ilyen hiba sima eldönthet egy komoly meccset vagy akár a továbbjutást. Forza Juventus!

Rivendell 2014.11.27. 10:58:48

@babo0410: néztem a mérkőzést és igen...FÉK Vidal....tökéletes FÉK

ha jól emlékszem mások is megjegyezték tegnap,hogy Pirlo mellett Vidalnak is padozni kéne....

Rivendell 2014.11.27. 11:01:38

statisztikéidat leszarom magasról....számomra többet jelent az amit a saját szememmel látok,mert noha nem eladott passzokat csinált,de kb azokkal értek fel a passzai,mert konkréten lelassította a támadásokat

ejhaa 2014.11.27. 11:20:16

@Rivendell: persze ez jól hangzik,büntessük meg őket.Pirlot nem tudom hova tenni,félek ő már nem tudd majd felpörögni.Villanásai lesznek még,aztán csá ennyi volt.
Vidal más kaliber,jelenleg bajban van,pedig muszáj lesz őt erőltetni,ha nem akarjuk azt,hogy el(ki)baxon magával.
Bízzunk benne nem lesz egy Adriano,Ronaldihno történet nála is.

Más..nem lenne valakinek a második félidőről egy letölthető,megnézhető linkje?

Drughi Di Bianconeri 2014.11.27. 11:21:35

@Barolo: Bizony, az általad említett 4 csapat jelenleg (meg hát az elmúlt években) magasan kiemelkedik az európai TOP fociból is, és szerintem nem kockáztatok túl sokat,hogy ha a végső 4es is a Bayern,Real,Barca,Chelsea lesz.

Mögöttük valamelyest lemaradva jön a PSG. Elképesztő mennyit fejlődtek, már nem csak Ibraból áll a játék, hiszen a Barcat még nélküle verték, Cavani is nagy formában van, és van Játékuk a klasszis keretük mellé.

Utánuk jövünk Mi, az Atléti és a Dortmund, bár utóbbi 2 csapat játszott BL döntőt mostanában, de nem érzem őket jelenleg jobbnak. (És a Dortmund bajnoki szerepléséről ne is beszéljünk,mert az szégyen - gyalázat :D)

Véleményem szerint így is kéne majd kinéznie a BL 8nak.

@babo0410: Ha figyelmesen elolvastad volna a kommentemet, láthatnád,hogy van benne pozitív gondolat is.
Másrészt:
Számodra attól szurkoló a szurkoló,ha CSAK ÉS KIZÁRÓLAG pozitív hangnemben bír róla nyilatkozni, vakon és elfogultan.Szerintem meg egy szurkoló akkor is szurkoló,ha észreveszi azt,ami történt és ennek hangot is, reálisan látja a dolgokat,főleg,hogy EGYMÁS KÖZT vagyunk.

Engedd(jétek) meg,hogy egy teljesen más tőröl metszett példát hozzak fel ezzel kapcsolatban :
SZERETET, na már most az én olvasatomban, akkor derül ki igazán,hogy adott ember kit szeret,hogy a "háta mögött" mennyire szereti.Értsd: szemtől szemben könnyű xy-nak azt mondani,hogy "jajj,de szeretlek",vagy "megfogadom minden szavad" stb-stb-stb, de igazán csak akkor derül ki mindez,ha az illető,akit szeretsz, nincs is ott.
De ahogy róla beszélsz, vagy úgy cselekszel,ahogy Ő inspirálta stb. az egyből világossá teszi a szereteted mélységét,milyenségét.

Ezzel csupán arra akartam rávilágítani,hogy: attól,hogy Itt, egymás között, JUVE DRUKKEREK lévén, mindent nyíltan megbeszélhetünk,kritikával illethetjük a csapatot,edzőt,vezetőséget; kifogásolhatjuk a játék minőségét,az elszántság,pontosság,technika stb. hiányát; szóval mindezek ellenére Én tűzön-vízen át kitartok a Juventus mellett, és megvédem a csapatomat bárkivel,és annak bármilyen csapatával szemben.

De, ha Te nem szeretnél nyílt,őszinte és kritikus véleményeket hallgatni, vagy unblock neked minden jó,amit a Csapat,az edző,vagy a vezetőség teljesít,akkor Te nem szurkoló vagy, hanem egy elfogult,naiv kissrác.
Az életben nem minden fekete vagy fehér, még a Juventusnál sem (csak a mezünk),van milliónyi árnyalat még.
Járj nyitott szemmel, vagy felőlem akkor csukd be és ábrándozz; csak légyszíves ne köss már belém, azért mert lemerem írni azt,amit én láttam és kifejtem a véleményemet.Köszönöm.

U.I.:
Ha az Atlétit megverjük 2:0ra,akkor fizetek neked egy tálca sört. :D

Lisandro 2014.11.27. 11:30:56

Uram Isten!
Ti aztán jól kivagytok!!!!!
Nyerni mentünk,nyertünk!
Az elsö félidöben altattunk,utána meg ledaráltuk őket.
Tény,hogy nehezen ment be a második,de bement,meg ha egy picivel több szerncsénk van,sima 0-4 lett volna.
Ti semminek nem tudtok örülni!
Az utolsó 4 meccsünkön 13-0 a gólarányunk.Annak örültetek volna,ha csoda jól játszunk,de nem megy be semmi (Morata),a végén egy kontrából kapunk egy gólt azt kiesünk ?
Örüljünk a 3 pontnak,s bízzunk benne,hogy otthon megcsipjük az Atm-et 2 góllal!
Mert nem kell beszarni ezektöl!
De ITT sokan már most össze szartátok magatokat!

2014.11.27. 14:19:58

@Lisandro: Egyetértek. Ezen a meccsen győzni kellet és pont. Ilyen pályán ne is várjunk szép játékot, majd az Atleti ellen kell jól játszani és minimum egy pontot szerezni. Abban egyáltalán nem vagyok biztos ,hogy tudunk két góllal nyerni, de ha ebből a csoportból se jutunk tovább szégyellhetjük magunkat.

ToTTy-Juve 2014.11.27. 17:10:50

@babo0410: igen, Pirlo éppen mindig hátul volt, de hát pont ott van a helye, nem? Ráadásul Ő védekező KP, tehát a védelem szerves része, én pedig pont erre írtam, hogy megzavarható keresztlabdával/keresztmozgással (csak hogy pontosítsak) és pont Pirloval egyetemben, nem pedig tőle függetlenül (bár tény, hogy előtte kitértem rá külön, így joggal gondolhattad, hogy a "védelmet" a hátsó négyesre szükítve értettem, de nem). Viszont nem húznám a vizes lepedőt Pirlóra, mert - bár tényleg lassítja a játékot és hibázgat is ha letámadják - de ugyanakkor a társak keresik őt a labdákkal, és nyugalmat ad nekik, ha Pirló megjátszható, mert - legalább is ahogy én látom - nagyobb izgalmat okoz kereni egy társat a pályán szorongatott helyzetben és pontosan is passzolni neki, mint legúrítani Pirlonak, aki majd úgy is megoldja - épp ezért érkezik pirlóra sokszor "csínybe" a labda és veszíti el.

babo0410 2014.11.27. 18:34:43

@Drughi Di Bianconeri: Elolvastam a kommentedet most még egyszer, de nem értem mi benne a pozitív. Meg azért a pályát is érdemes figyelembe venni. Az Atleti ellen jó pályán fogunk játszani, tegnap nagyon nem volt az. Én nem tartom lehetetlennek, hogy két góllal nyerjünk. Az meg teljesen rendben van, hogy meg lehet fogalmazni kritikákat a csapattal szemben, de most nem értem milyen kritikákat lehet? A tegnapi meccsen nyertünk, jók voltunk. Nem most van it az ideje. És az meg nem kritika, hogy úgyse nyerünk 2-0-ra az Atletico ellen, meg a csoport elsők ellen kiesünk. Ez inkább pesszimizmus, és borúlátás. Nyáron is pont ez ment, mikor Allegrit kinevezték, most meg akár csoportelsők is lehetünk. Vagy éppen Mikor a címvédő Chelsea-t kellett volna kiütnünk a továbbjutáshoz, akkor is az ment, hogy lehetetlen, ennyi volt, szégyen, stb. A vége tudjuk mi lett. Az a helyzet, hogy pont akkor pörgünk fel a legjobban, mikor a tökünkre lépnek. A tavalyi kiesést hagyjuk. Ott azért a Galata rendesen elintézte, hogy ne lehessen játszani. Nem is értem, hogy engedhették lemenni a meccset. Én hiszek abban, hogy nagyon jól fogunk játszani az ATMA ellen otthon.

babo0410 2014.11.27. 18:37:43

@ToTTy-Juve: így ok. Illetve azt figyeltem meg, hogy az új felállásban kevésbé függünk Pirlotól, és kevésbé is keressük őt. Sokkal kevesebbet találkozik a labdával.

Drughi Di Bianconeri 2014.11.27. 19:00:27

@babo0410: - Malmöben a pálya valóban nagyon tré volt, de attól még lehetne úgy csinálni,mintha mi akarnánk európai TOP csapat státuszra törni, és az ellenfél nem a Bayern vagy a Real volt,hanem az A csoport,és talán az egész BL mezőny leggyengébb csapata.
A 3 pontnak természetesen örülök,de most őszintén : mekkora szégyen lett volna nem nyerni ?

Jómagam csak akkor nem fogalmazok meg negatív kritikákat,ha az Eredmény mellé még Jó játék, több egyéni és csapatszintű jó teljesítmény és párosul.
Nem fogom magam földhöz vágni egy Malmö elleni, kiszenvedett 2:0 okán.

Nyilván ezt felülírhatja több tényező is, pl.: egy elit csapat ellen nem bánom,ha szenvedve, nyögvenyelősen nyerünk valahogy,mert jobbak.De egy Malmö ellen ?!

A csoport 1. hely valóban nem lehetetlen, csupán nagyon elenyésző a valószínűsége.

Légyszíves mondj már a Simeone- vezette Atletico történetében 2 gólos vereségeket,mert én nem sokra emlékszem. Ők idegenbe is nyerni járnak, pl.: a Bernabeuba is.

Attól mert nekünk kezd alakulni a játékunk,attól még az Atlétié évek óta ugyanaz,némi személyi változással.És még ők 4:0ra kifilézték hazai pályán az Olympiacost,úgy,ahogy egy európai TOP csapathoz illik, addig mi kínszenvedve hoztunk ellenük hazai pályán egy 3:2őt (pedig jól is játszottunk azon a meccsen).

Az a baj,hogy Te és a hozzád hasonlók elszállnak 1-1 győzelem után, csak aztán pont Ti estek pofára leginkább,ha nem úgy történik,ahogy vizionáltátok.

Én inkább amondó vagyok,hogy legyen egy X, csak jussunk tovább !

Ja, és tavaly a Galata is éppen ugyanolyan szar pályán volt kénytelen lejátszani a meccset,mint Mi, csak nekik volt egy Sneijderük + addigra már réges-régen el kellett volna dönteni a csoportot, főleg,hogy az egyik leggyengébb volt.

Szurkolok a hazai győzelemnek, még a 2:0nak is, csak én képes vagyok REÁLISAN értékelni és elvárásaimat is ennek megfelelően alakítom.

Forza Juve !

Ádám.84 2014.11.28. 09:52:45

@Drughi Di Bianconeri: A Kolléga Úr hozzászólása rendkívül magas igazságtartalommal bír.

Lisandro 2014.11.28. 19:41:59

Az az igazság,hogy bevagytok szarva az Atm-tól!
Mármint egyesek!
Még az a szerencse,hogy nem ti fogtok pályára lépni ellenük!
Behúzott farokkal,biztos lenne a kiesés!
Viszont azok akik játszani fognak,nem lesznek ilyen beszariak,és megmutatják majd nektek,milyenek az igazi Juventinok!
Bátrak,és kőkemény hús-vér emberek,akik nem félnek senkitől,s együtt leküzdenek minden akadályt!
Forza Ragazzi!

babo0410 2014.11.28. 19:59:00

@Drughi Di Bianconeri: Leginkább pofára? A tavalyi BL kiesésünkön kívül nem nagyon volt olyan amikor a károgásotok bejött. Anno a Chelsea ellen is sima vereséget vártatok, aztán csak nem akart összejönni, és továbbmentünk. Én most is azt várom, hogy mutassuk meg mit tudunk. Még ha nem is nyerünk, vagy nem két góllal, de meg fogjuk mutatni, hogy mi a Juve vagyunk, ebben biztos vagyok, és nagyon jól fogunk játszani. Szerintem a körülményekhez képest szerdán is jók voltunk.

Lisandro 2014.11.28. 20:05:32

@babo0410: Respekt haver!
Legalább Te velem vagy!

Goku06 2014.11.28. 20:32:12

@Drughi Di Bianconeri: kínkeservesen legyőzünk egy semmirekellő csapatot 1-2 góllal és már azt hiszik baboék hogy mi vagyunk a legjobbak..
az elit tagjai általában odabasznak a kicsiknek..

az olimpiacos meglepte az első fordulóban az atleticot, emlékeztek? az atletico is emlékezett és oda is baszott nekik egy négyest..

mi mikor vertünk el könnyedén gálázva egy BL-ellenfelet? nem mostanában.. a csoport leggyengébb csapatai ellen is vért izzadva vagyunk képesek csak nyerni.. a 3 pont a lényeg a futballban tudom, de az elit könnyed játékkal elhozza őket mi meg az örömünkben ugrálunk ha 2-0ra elverünk egy malmöt..

penge09 2014.11.28. 20:40:49

@Goku06: Az a baj leginkább ezekkel a "semmirekellő csapatokkal" szívjuk meg mindíg mert nincs komolyan véve a meccs és csúnya pontvesztések következtek belőle.Szó mi szó én örülök hogy kapott gól nélkül vertük a Malmöt.Az elit csapatoknak is néha becsúszik egy-egy rosszabb meccs oké nekünk gyakrabban de én aztmondom realitás lehet és kell is legyen a győzelem hazai pályán.

Goku06 2014.11.28. 21:34:24

@penge09: ez a "nem vettük komolyan a meccset" a legszebb kihívás az olasz futballban.
Ez a Bajnokok Ligája!!! Ha Messi vagy CR komolyan tud venni egy meccset egy kis senkiházi csapat ellen akkor a Juventus összes játékosának komolyan kell tudnia vennie. Azért profik..
És ilyen alapon elég sok meccset nem vesz komolyan a Juventus..
Inkább ismerjük be hogy messze vagyunk még az elittől és minden csapat ellen megizzadunk a győzelemért, mert nincs a keretünkben sok olyan játékos aki az európai porondon is a különbséget jelenti.
Míg a nagyok a BL-ben szépen nyugodtan bedarálják a kicsiket és nem is kell 100%-os kiadniuk magukból..

penge09 2014.11.28. 21:58:08

@Goku06: Egyértelmű hogy nem vagyunk ugyanazon a szinten mondjuk egy Real-Bayern-Chelsea trióval,de én csak arra utaltam hogy a kis győzelmeken mindig sok múlik.

Lisandro 2014.11.28. 22:08:32

@Goku06: Azért mert kimaradt egy pár helyzetünk,az még nem azt jelenti hogy nem vesszük komolyan a meccseket.
Ha meg már a Real lett hirtelen az atyaúr isten,emlékeztetnélek hogy több pontot szereztünk a bajnokságban mint ők!!
És a Baselt akkor mért nem verték szana szét?
Megmondom!
Mert szarok voltak!Pontot sem érdemeltek.
Tudom......Már tovább jutottak bla bla bla....
A lényeg... Nem lehet minden meccsen hibátlanul játszani!
Még a nagy Real Madrid sem tud!

niccolo 2014.11.28. 23:18:32

@Goku06: miért nem a real,bayern,psg stb,nagyok közül választó magadnak csapatot? Csupa jót írhatnál mindíg róluk! Nekem a serieB-ben is a Juve volt a világ legjobbja,mindenkinek a saját gyereke a legszebb,legokosabb,de neked úgylátszík nem.

Lisandro 2014.11.29. 00:20:44

@niccolo: Megadom!
Én sosem tudnék ugy beszélni a szeretett csapatomról,mint egyesek!
Lehet hogy elfogult vagyok a csapatommal szemben,sőt..
Nem tagadom!
De ez azért van,számomra a mi csapatunk a legjobb a világon!
Szarok a Realra meg a többi majom bandára.
Az Atletico ellen vereséget érdemeltūnk?Nem
Az Olimpiacos ellen vereséget érdemeltūnk?Nem
De ezt miért nem látják az emberek?
Sok van ebben a csapatban.
Ha egy kicsit javulunk a helyzet kihasználásban,bármelyik csapatot képesek vagyunk megverni.
Ebben biztos vagyok.És aki azt mondja,hogy ez hülyeség amit beszélek,az nem Igazi Juventino!

babo0410 2014.11.29. 02:03:32

@Lisandro: @niccolo: Nagyon egyetértek. Egyesek úgy írnak a kedvenc csapatukról, mintha kb. egy interes blogot olvasnék. Kikapunk, kiesünk, nem fogunk csoportelsők lenni, a Real, barca, Bayern, stb szanaszét alázna, egyes játékosokat szidnak, mint szódás a lovát, és lehetne sorolni. Nem értem mire jó ez? Nem ez a kedvenc csapatuk? Nem ezért a csapatért szorítanak? Kritikákat lehet és kell is megfogalmazni. De az ne fikázás, vagy agyatlan lehúzás, lenézés legyen. Mire jó az, ha valaki csak negatívan szemléli a dolgokat? Pont ezért tart itt az országunk ahol, mert a magyarok sajnos nem képesek pozitívan gondolkodni. Mindenben a rosszat látják, meg beletörődnek a dolgokba. Ahelyett, hogy szurkolnának a csapatnak, legyintenek, hogy úgyse lehet. Ugyanez jön vissza a választásoknál is, de nem akarok politizálni. Nagyon jó lenne végre nem ezt olvasni itt a blogon. Lehetne egy kicsit pozitívabban is megnyilvánulni. Úgyse helyett lehetne hátha is. Szurkoljunk, hogy sikerüljön, nem hiszek benne, de drukkolok hogy összejöjjön, stb. Mennyivel jobban hangzik mint az, hogy úgy is kiesünk, sz.rok vagyunk, satöbbi. Vagy a másik, hogy nem azért nyerjük meg a bajnokságot, és nem azért halmozzuk a rekordokat, mert erősek vagyunk, hanem mert a bajnokság ilyen gyenge, hogy nyerni tudunk, és ilyen rekorddal. Kb. olyan, mintha nem is Juve drukker írná le ezeket a sorokat.

Goku06 2014.11.29. 13:32:29

@penge09: Igen a kis győzelmeken nagyon sok múlik, igazából a bajnokságot is azzal lehet megnyerni.. De ezeknek a kis győzelmeknek kis jelentőséget is kell tulajdonítani, nem kell elélvezni egy Malmö vagy Olimpiacos elleni győzelemtől, amikor láthatjuk hogy a nagyoknak ez erőfeszítés nélkül menne.
Örülnék ha azt láttam volna hogy a Malmöt annyira lenézzük hogy egy B-C vegyessel állunk ki és nyögvenyelősen de legyőzzük őket. De mi a legerősebb csapatunkkal álltunk ki és még így sem tudtuk őket könnyedén, erőfeszítés nélkül legyőzni..

@niccolo: Mindenkinek a saját gyereke a legszebb, de ha a gyerek hülyeséget csinál akkor azért nem dícsérni kell.

@Lisandro: @babo0410: vegyétek már le a rózsaszín szemüveget..
Az a realitás amit mi leírunk és az egy vágyálom amit ti beképzeltek ide.

Persze van esélyünk bármire (ahogy minden csapatnak rajtunk kívül), de KIB*SZOTTUL K*RVANAGY SZERENCSE KELL EGY BL ELŐDÖNTŐHÖZ!!!!! Ez a realitás

Rivendell 2014.11.29. 13:43:58

Én ugye ha nem is szidtam Vidalt,de megjegyeztem hogy amit csinál az valójában a csapat hátrányára van.

Szóval

Engem "nem" érdekelne ha megint Seria B-s csapat lennénk,attól maradnék Juve szurker,nem lettem 2006-os események hatására se Milan szurker,miközben a legszebb focit játszották a BL-ben a 2 döntős évükben...Kaka-Pirlo-Seva-Crespo és a többiek lealázták az MU-t is,pedig akkor még volt erő az MU-ban is...
Inter szurker se lettem,miután halmozták a Scudetto-kat,az se olyan scudetto halmozás volt,ahol 1 nyílt bajnokságról beszélhettünk volna,pedig akkor még mindig volt 1 jobb Milán is... Bayern szurker se lettem,pedig kedveltem őket anno a 90-a években..Scholl-Matthaus-Effenberg jó kis csapat volt és manapság is ott vannak a szeren.

Szép a 3 scudetto és örülök nekik,de azért be kell látni,hogy ez már nem a 2000-es évek eleje-90-s évek,amikor 1 Lazio-ban is olyan nevek voltak,akiktől most a Juve kapcsán is csak azt írnánk..áááá,nem a mi pénztárcánknak valók...majd ha kiöregedtek.Most a Lazio is mekkora erőt képvisel?....Én örülnék a legjobban ha olyan Lazio-Inter-Milán lenne akik reálisan nézve +verhetnének minket,mert akkor tudnám bomba erős bajnokság részesei vagyunk.

Seria B-s játékosaink lehet erősebb csapatot alkottak,mint a mostani gárda.

MDaniel98 2014.11.29. 14:40:52

Nem láttam ezt a meccset, de az összefoglaló alapján domináltunk úgy, ahogy kellett, Buffonnak 2X kellett védeni összesen, az azért nem olyan sok, 90 perc alatt, bár ebben a Malmö csatárainak bénázása is besegített. Nyertünk, semmi extra. Ezzel együtt egy ugyanilyen különbségű hazai győzelemmel meglennék elégedve, bár erre kb. 5% esélyt látok az Atletico (és Mandzukic) jelenlegi formáját elnézve. Ha 1 pontot sem tudunk szerezni az Atletico ellen nincs helyünk Európs legjobb 16 csapata között.

babo0410 2014.11.29. 16:24:16

@Goku06: Realitás? Az, hogy szar a bajnokság, csakis azért vagyunk bajnokok? Úgyse igazolunk jó játékosokat, a vezetőség spur, sz.rnak a csapatra? Hogy kiesünk a BL-ből, ha mégse akkor meg úgyse nyerjük meg a csoportot. Allegri meg fog bukni, az igazolásaink megbuknak, stb. Közben meg szép lassan az ellenkezője igazolódik. Hol realitás amit vizionáltok folyton? És az milyen drukker, aki csak negatívumokat képes észrevenni, és már a legelején kijelenti, hogy úgy se? Szerintem, és nagyon sokak szerint az nem realitás amit ti csináltok, az egyszerű hiszti. BL-t nem idén fogunk nyerni ez egyértelmű (illetve lehet akkora szerencsénk, hogy mégis), de annyira se rémes a csapat, mint ahogy ti látjátok. Nem tudjuk tönkreverni a kicsiket? Az a helyzet, hogy tipikus olasz mentalitás, hogy mindig csak annyit adnak ki magukból amennyi a meccs megnyeréséhez kell. Szerdán meg egyszerűen elbalf.szkodtuk a helyzeteinket. Ha jó lett volna a helyzetkihasználásunk, simán 4-5 gólt is lőhettünk volna. A meccs elején meg meglátásom szerint a pálya minősége okán is szenvedtünk. Nem akarom azt mondani, hogy ott vagyunk a Real, Barca, Chelsea, Bayern szintjén, de azt mondani, hogy fényévekre vagyunk tőlük, nagy őrültség. Szerintem nincsen az ő szintjük olyan messze tőlünk. Még kell 1-2 nagyobb név, de már nagyon közel járunk hozzájuk. A Real ellen tavaly megmutattuk. Vagy azelőtt a Chelsea ellen. Erre tudom most az lesz a válaszod, amit szoktál mondani, hogy akkor a Chelsea sz.r volt, a Real meg még nem állt össze. De ez egyszerűen hülyeség, és a csapat lenézése. Szerintem meg éppen mi szívtuk fel magunkat, és megmutattuk, hogy tudunk úgy is játszani.

niccolo 2014.11.29. 17:39:35

@Goku06: megdícsérni,nem kell,de ti azt is csúnyán megszóljátok aki kiáll a ,,gyermeketek'' mellett!

Lisandro 2014.11.29. 19:45:39

m.youtube.com/watch?v=O4F1TFexN6Q

A kedvenc videóm!
Hát nem csodálatos?
Föcsögött a pöcsötök,most meg csak szájaltok!
Pedig most sokkal jobb a keret is!
Ez lesz az Atlético ellen is!
Fröcsögés!!!
Uhh de várom már!
@babo0410: Azt hiszem leírtál mindent amit akartam.
Csak azt áruld el nekem a többiek miért nem igy látják a dolgokat?
Vagy nem igazi Fan-ok.

Type-R 2014.11.29. 19:56:11

@Lisandro: Higgadj le, nem kell közönségesnek lenned! Emellett nincs szükség a demagóg, fennkölt dumára sem a jelenlegi csapat megítéléséről. Mindenki úgy látja, ahogy akarja, az más kérdés, hogy unalmas már a sajnálkozások sora is.

Lisandro 2014.11.29. 20:09:00

@Type-R: Teljesen nyugodt vagyok!Nem én kapok szivrohamot azért mert szar csapatunk van,meg hogy nem vagyunk a legjobbak közé valók!
Én csak egész egyszerüen nagy csodálója vagyok a csapatnak.
De ugye ez nem baj?
Vagy ne legyek az mert szarok vagyok?
Akkor én kérek elnézést!

Lisandro 2014.11.29. 20:14:22

@Type-R: Inkább nézd meg a videót elejétöl a végéig,mert ezt nem lehet elégszer megnézni.
A friss cimvédö ellen!
Amúgy a gyerek aki ezt készitette meg Ott vele még egy pár ezren nem hiszem hogy Ilyen véleménnyel lenne a csapatról mint ITT egyesek!
Amúgy meg ez is csak egy vélemény,csakúgy mint a többi.

penge09 2014.11.29. 20:18:38

@Lisandro: Átestél a ló túloldalára,nagyon helyes a pozití hozzáállás ,de amikor valaki kritikát fogalmaz meg a csapattal szemben (legtöbbször) nem azért teszi mert jól esik neki szidni a csapatot hanem leírja a véleményét a látottakról.
A csapat nem "szar", csak egyszerűen nem vagyunk a legszűkebb elit tagja ,de bárki ellen esélyesként léphetünk pályára.Persze ha elvernék mondjuk egy Bayernt akkor az meglepetés lenne de nem olyan mintha a Roma(csak írtam egy csapatot) tenné például.

Lisandro 2014.11.29. 20:42:05

@penge09: Akkor ezek szerint én vagyok a hülye,mert nem bírom ezt szó nélkül hagyni,hogy az álitólagos juve drukkerek folyamatosan kritizálják a csapatot!
Mégegyszer mondom nem a kritikákkal van problémám.
Az kell is,mert nem vagyunk tökéletesek.Ezt elismerem.
De amikor az elmult 4 meccsen 13-0 a gólarányunk,akkor ne legyünk már szarok,mert ettöl agyvérzést kapok!
Tény,ha egy kicsit jobb lenne a helyzet kihasználásunk,akkor ez most nem 13,hanem 20-0!
De én kérek elnézést!

babo0410 2014.11.29. 21:00:03

@Lisandro: Magyar mentalitás. Soha nem jó semmi, mindig mindenki hülye, mi bezzeg mindent jól tudunk, jobban is csinálnánk mint akiket kritizálunk. Ja és persze úgyse lesz jobb, és lemondanak mindenről, csak legyintenek, meg beletörődnek, tenni érte luxus. Ha ez a mentalitás megváltozna, mennyivel szebb kilátásai lehetnének kis hazánknak.
@penge09: Az a baj, amit már sokszor leírtam, hogy nem kritikákat fogalmaznak meg egyesek, hanem élből fikázzák a csapatot. Sajnos egyesek már csak a rosszat veszik észre, és akármilyen jók is lehetünk, nagyon nehezen tudnak jót írni a csapatról. A kritikával nincs baj, ha az nem fikázásba csap át. Csak sajnos egyesek nem vesznek észre dolgokat, hogy mi miért van, csak azt látják, hogy nem 5-0 a meccs vége, hogy nem az lett igazolva akit ők elképzeltek, hogy nem az az edző akit ők szeretnének, hogy nem veszünk drága játékosokat, stb. De sajnos azt, hogy mi miért van, és hogy a csapat így is rengeteget fejlődik, azt sajnos nem hajlandóak egyesek már meglátni. A lehetőségeinkhez kéne igazítani az elvárásokat is, nem elvárni helyből a legmagasabb szintet.

babo0410 2014.11.29. 21:03:16

@Lisandro: Egyébként jó látni, hogy vannak akik hasonlóan gondolkoznak, csak az a baj, hogy szerintem a kemény mag most azt hiszi, hogy mi egy és ugyanaz a személy vagyunk, és magammal beszélek. De hadd higgyék. :D

penge09 2014.11.29. 21:07:10

@Lisandro: A probléma nem ezzel van hanem hogy játszottunk 3 olyan meccset(ahol pazar volt a játék),de az ellenfelek már attól összefosták a bokájukat hogy a Juventussal játszottak(ami rendjén van).Aztán jött a BL és az első félidőben az északiak komoly letámadása egyáltalán nem ízlett nekünk(persze a másodikban felpörögtünk és izomból lejátszottuk őket),de a csapat nem "aludhat" egy félidőt hogy aztán focizzunk.

penge09 2014.11.29. 21:16:09

@babo0410: És mi alapján döntöd el hogy mi fikázás és mi kritika?

Lisandro 2014.11.29. 21:19:15

@babo0410: :-))))))))
Hát most jót röhögtem!!!
Tényleg válaszolgatsz magadnak?:-))
Már-már beteges dolog lenne!:-))
Akkor meg sem kérdem,hogy megnézted-e a videót,meg hogy hogy tetszett,mert már láttad Vagy 100 szor!
De azért mert van két ember aki hasonlóan vélekedik a dolgokról akkor az nem lehet két külömbözö személy?
Na mindegy jó ez igy!
Csak vigyázz,le ne buktasd magad!:D

babo0410 2014.11.29. 22:30:03

@penge09: A kritika nem az, mikor még el se kezdődik az igazolási szezon már megmondják egyesek, hogy meg fog bukni a mercato, hogy még nem is mutat semmit az új edző, már megbukott, nem a Marotta, Allegri takarodj, ezek nem kritikák. Ahogy az sem, hogy nyerünk, és sokan azt kezdik ecsetelni, hogy miért volt ez szar győzelem. Goku06, Drughi és Táno pl. fiáztak, Juventus FC 15 pl. meg leírta a véleményét, ami a kritikus felhangoktól nem volt mentes. És ez lenne a helyes irány, nem az, amit a fent említett 3 is művel minden meccs után. És szerintem az már baj, ha nem érzed a különbséget a kritika és az eszetlen fika között.
@Lisandro: És tényleg! XDD
Megnéztem a videót persze, és ilyen az igazi szurkolás. Mondjuk a helyszínen ez teljesen más, mint egy szurkolói blogon. De azért a pozitív szemlélet itt is jelen kéne legyen. A Ferrara időkben én se voltam ennyire derülátó, én is rengeteg kritikát fogalmaztam meg a csapat irányába. De most, mikor alakulnak a dolgaink, nem értem miért ezeket kell előtérbe helyezni?

Lisandro 2014.11.29. 23:28:31

@babo0410: Ezt már leírtam egy párszor én is,hogy nem tudtam mindig így beszélni a csapatról,de most látszik hogy ez most egy új közeg.Sikerre éhes a csapat,erős a keretünk,jó a csapat szellem,s már csak egy picike hiányzik s újra a legjobbak leszünk.A védelmünk szerintem egész jó,a kp az egyik legerősebb a világon,s a támodó sorunk is veszélyes.
A Padoint is szekálják itt sokan,tény hogy nem egy vilàgsztár,de dolgozik keményen azért ha csak 5 percet is kap egy hónapban de szeretne szegíteni a csapatnak.
Sokan távoztak volna màr a helyében,de ő küzd,hajt,s ez mindenképp dicséretet érdemel.Az utóbbi időben meg abszolút nem lehet rá panasz.Sőt.De itt még nem nagyon kapott senkitől sem egy jó szót sem.
A lényeg,hogy bárhogy is alakuljon az ATM elleni meccs,én nem változtatok az álláspontomon,mert a helyes úton vagyok!Pillanatnyilag nem tudok negatívumot írni a csapatról.
De egyet!!!!
Az a szemüveges gyerek az edzői stávban az kicsoda?
Tudod az az Okádék vastag keretes gyerek a kispadnál.
Hát az úgy néz ki mint valami fogyatékos.
De attól még csoda gyerek,mert nálunk dolgozik.
Vágod,hogy kiről beszélek?

Type-R 2014.11.29. 23:45:11

@Lisandro: Ez most komoly? Pozitív hozzáállásról, a csapat feltétlen magasztalásáról és imádatáról szól a prédikáció, de közben ilyet megengedsz egy klubalkalmazottal szemben?

"Tudod az az Okádék vastag keretes gyerek a kispadnál. Hát az úgy néz ki mint valami fogyatékos."
Na itt kezd komédiába fulladni a dolog.

Egyébként csak hogy lezárjam a vitát: mindenki leírhatja a saját nézőpontját a társadalmi normákon és a blog szabályzatán belül. De nem szükséges minden posztnál fennhangon nyomatékosítani azt. Nem kell erkölcscsőszt játszani!

Lisandro 2014.11.29. 23:53:41

@Type-R: Azt hiszem nem veled beszéltem.
2.A gyerekről meg viccesen irtam a szemüvege miatt,de azt is írtam hogy ettől még csoda gyerek,mert nálunk dolgozik.

penge09 2014.11.30. 00:00:58

@Lisandro: A Dont senki nem szidja mióta ő a No.1 balbekk ,mert simán hozza az elvárt(sőt még talán jobbat is)szintet.

Lisandro 2014.11.30. 00:06:52

@Type-R: De az,hogy Allegri takarodj,az teljesen oké igaz?
Úgyhogy akkor én kérek elnézést,ha esetleg valamivel a lelkedbe gázoltam volna.Kiváncsi leszek holnap megint mi lesz,ha csak 1-0 ra nyerünk mert rúgtunk 4 kapufát....

Lisandro 2014.11.30. 00:11:25

@penge09: Asamoah 3 hónapra kidőlt.
Ide nézzél be,olvasd el a kommenteket.Nem akarok én vitatkozni senkivel,de mért kellenek az ilyesfajta kommentek?

Type-R 2014.11.30. 00:22:02

@Lisandro: Mit gondolsz ki vagy, hogy bárkivel is így beszélj? Ez nem egy chat szoba, ide az kommentelhet, aki akar, nem kell engedélyt kérni.

"De az,hogy Allegri takarodj,az teljesen oké igaz?"
Látom a memória nem az erősséged, akkor idézném magam: "...az más kérdés, hogy unalmas már a sajnálkozások sora is." Magyarul, amit ez a mondatom jelent: baromira monoton, hogy állandóan sarkosan és kötekedően szidják a klubot/játékosokat/edzőt, erre pedig megjelenik valaki és szintén sarkosan, kötekedően megvédi azt és előhúzva az "én vagyok régebb óta Juve-drukker" kártyát kioktatja a többieket. Konkrétan, mintha óvodában lennénk.

Egyébként jobban tennéd, ha megpróbálnál 2-3 logikus, összeszedett mondatot szerkeszteni és legközelebb azokkal érvelni, normális hangnemben. Mindenki jobban járna, ebben biztos vagyok.

"Úgyhogy akkor én kérek elnézést,ha esetleg valamivel a lelkedbe gázoltam volna."
Semmi gond, nem haragszom.

Type-R 2014.11.30. 00:22:56

@Lisandro: Benéztem és nem tudom miért kellenek.

Lisandro 2014.11.30. 00:40:54

@Type-R: Nem haragszom én sem.Akkor majd holnap iszunk egy online sört a győzelemre,meg a kedves kommentekre!
De abba bele sem akarok gondolni,mi lesz ha esetleg kikapunk.
Mert ugye,előbb utóbb megszakad az otthoni sorozat.
Én akkor is gratulálni fogok a csapatnak ezért a szép sorozatért amit elértek.De reméljük ez nem mostanában fog bekövetkezni.

penge09 2014.11.30. 00:51:00

@Lisandro: Én is kommenteltem oda és nem értem mi baj lehet azokkal a megnyílvánulásokkal,mindenki viccesebbre vette a figurát,de senki nem írta hogy rosszul dolgozik esetleg nem teszi meg amit tud.Nem egy világklasszis és nem is kutyaütő hanem egy rendes iparos.

Lisandro 2014.11.30. 01:07:02

@penge09: Jó..
Tudjuk mindannyian,hogy a Realos csere az azért elég cinikus hozzászólás volt.De teljesen mindegy,ma megtalál mindenki valamivel.Holnap happy lesz végre megint mindenki a győzelem után.

MdewC 2014.11.30. 20:32:36

Kár, hogy töröltétek, pedig olyan meghatót írtam. :(

:D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10260) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4278) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása