Coman: "Megtanultam türelmesnek lenni"

Coman Kingsley_4.jpgA nyár egyik nagy várakozással övezett igazolása a Paris Saint-Germaintől elcsábított Kingsley Coman volt, akit részben képességei, részben a Juventushoz igazolásának körülményei miatt, sokan már az új Paul Pogbaként könyveltek el.

Abban talán az óvatosabb álláspontot képviselő szurkolók is egyetértenek, hogy a francia labdarúgás talán legnagyobb reménységének megszerzésével, az Öreg Hölgy fontos és okos lépést tett a sikeres jövő felé. 

A mindössze tizennyolc esztendős támadó, főként sérülésekből kifolyólag, már az új olasz bajnoki szezon legelső fordulójában a kezdőcsapatban találta magát, s a tetszetős és meggyőző teljesítmény dacára, azóta mindössze epizódszerepek jutottak neki a bombaformában játszó Carlos Tévez és az egyre inkább belelendülő Fernando Llorente és Álvaro Morata mellett. 

Kingsley Coman most elárulta, hogy távolról sem riadt meg a kevés játéklehetőségtől, s mivel hosszú távra tervez a Juventusszal, bizonyos benne, hogy hamarosan eljön az ő ideje a zebramezes csapatnál.

"Az utóbbi időben valóban nem kaptam sok játéklehetőséget, azonban nem aggódom." - nyilatkozta Coman a L'Équipe-nek. 

"Keményen dolgozom az edzéseken, s pontosan tudtam, hogy ez a helyzet vár rám. Csupán mérkőzésenként tíz-tizenöt percre van szükségem, hogy bizonyíthassak."

"Az edzőnek nem az a dolga, hogy a kedvemre tegyen, vagy örömet szerezzen nekem. Öt esztendőre köteleztem el magam a Juventusnál, s korábban azt a célt tűztem magam elé, hogy tizenöt-húsz mérkőzésen lépjek pályára, s képes vagyok arra, hogy ezt elérjem."

"Hozzá vagyok szokva ehhez, s korábban voltam már ennél sokkal rosszabb helyzetekben is. Megtanultam türelmesnek lenni."

"Tévez, Llorente és a többi támadó mindannyian kiváló játékosok. A legmagasabb szintű játéktapasztalattal rendelkeznek, azonban az edzéseken azt érzem, hogy nem vagyok messze tőlük."

"A csapattársak? Mindannyian rengeteg tanáccsal látnak el. Pat nagybácsi egyetlen nap sem mulasztja el elmondani nekem, hogy a a maximumot nyújtsam, s bizonyítsam be, hogy készen állok a játékra, valamint arra, hogy a csapatot segítsem." - utalt az ifjú támadó a veterán honfitársra, Patrice Evrára.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr696894501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám.84 2014.11.14. 10:24:46

Én gyakrabban megnézném a trequartista vagy a szélső szerepkörében.

venember83 2014.11.14. 10:25:04

Nagyon remélem, hogy meg fogja kapni a játéklehetőséget, mert tulajdonképpen azért jött ide, s ez az egyik legnagyobb vonzereje a Juventusnak jelenleg Európa tíz legjobb csapata között, legalábbis szerintem. Játéklehetőség valóban tehetséges fiataloknak és stabil BL-szereplés.

tjunior 2014.11.14. 10:28:09

Örülök, hogy reális elképzelései vannak, a 15-20 meccsebben a szezonban teljesen korrekt elképzelés

MdewC 2014.11.14. 18:22:02

@Ádám.84: már alig várom, hogy berobbanjon! Irgalmatlanul jó lesz Skacok!!!!! :)

BigP86 2014.11.14. 18:35:53

Nekem is jó érzéseim vannak vele kapcsolatban. Ösztönös tehetség, akinek irdatlan sebessége van. A Parma elleni gólpassza is élményszámba ment. Idén elég lehet neki a 15-20 meccs, de jövőre komolyan be kell építeni!

Rivendell 2014.11.15. 08:40:51

15-20,,,,idáig mennyinél tart? mérkőzést miként érti? 10perces cserék?....mert Allegri max úgy ad neki 15mérkőzést

Sajnálom,hogy ennyire keveset játszatják,mert szerintem Pogbanal is nagyobbat robbanthatna

szabo2323 2014.11.15. 09:14:28

Szerintem a az olasz kupába játszhat majd eleget.De ez egy szimpatikus nyilatkozat,hogy türelmes:)És tényleg érezni mikor játszik,hogy nagy tehetség a gyerek.

penge09 2014.11.15. 10:13:48

@Rivendell: Az a baj hogy 18 éves nem saját nevelés és semmilyen tapasztalattal nem rendelkezik így jelenleg ő az utolsó a rangsorban,de jövőre már egyértelműen meghatározó szerepe lehet.

MDaniel98 2014.11.15. 12:52:02

@penge09: De az lehet majd: "Az UEFA szabályi szerint az számít saját nevelésnek, aki 15 és 21 éves kora között legalább három évig a klub kötelékéhez tartozott.Az UEFA ugyan nem különbözteti meg a saját nevelésűt és a klubnál nevelkedett fogalmakat – így egy futballistát, akár két klub is saját nevelésűnek mondhat.Ez a hivatalos szabály."

penge09 2014.11.15. 15:25:35

@Juventus FC 15: Tudom ,de csak nyár közepe óta tartozik a klubhoz így se ő nem ismeri a csapatot se a csapat őt.(erre akartam utalni vele)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása