Rabiot a Romát választotta

Rabiot Adrien.jpgA Paris Saint-Germain lejáró szerződésű tehetsége, Adrien Rabiot, akit a Juventusszal is hírbe hoztak, elárulta, hogy a számos kérő közül, választása nyáron az AS Romára esett, s a januári átigazolási időszakban talán pont kerülhet a történet végére.

"Minden jó úton haladt, s ez volt az én választásom. Képzeletben már a Roma mezét viseltem." - nyilatkozta Rabiot a Canal Football Clubnak.

"Őszintén szólva nem tudom, hogy mitől vett kedvezőtlen fordulatot az ügy, ami a tárgyalások megszakadásához vezetett."

Az AS Roma mellett, a Juventus és az Arsenal mutatta a legnagyobb érdeklődést Rabiot iránt, azonban úgy tűnik, hogy a középpályás már meghozta a döntést.

"A Roma egy tekintélyes klub, a projektjük csábító, s a Bajnokok Ligájában szerepelnek."

"Most majd várnunk kell januárig, hogy meglássunk mit tehetünk. Az édesanyámat választottam ügynökömnek, mivel kiváló tanácsokkal segít."

"Nem tudom, hogy fogok-e még a PSG-ben játszani, hiszen nincs ínyemre, hogy a tartalékoknál szerepelek. Az edző rendelkezésére állok, s ő hoz majd döntést az ügyben."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr836785995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2014.10.13. 13:08:20

Vajon a következő Totti szeretne lenni? :D

babo0410 2014.10.13. 13:21:24

Ez azért vicces, mert a nyáron még arról voltak cikkek, hogy minket választ, és mindenben megegyeztünk az anyucival. Akkor most mi a helyzet?

MdewC 2014.10.13. 13:33:15

Elmehet az anyuciba.

west30 2014.10.13. 13:37:50

Én valahogy ebben a srácban semmi különlegeset nem látok,persze lehet majd rám cáfol,de ha Romaba akar menni hát menjen,engem sokkal jobban izgat hogy Vidal magára találjon és újra húzó ember legyen,vagy esetleg ha távozni akar akkor jó pénzért értékesíthesse a csapat.

Hoods121 2014.10.13. 13:38:50

Eleg sokan valasztjak inkabb a Romat mint a Juvet.

tjunior 2014.10.13. 13:56:01

Ugyan, oda fog menni ahol a legtöbb fizetést adják majd neki ( pontosabban anyunak), ha nem ez lenne a legfontosabb érv, akkor nem cirkuszolna a PSG-vel.

Drughi Di Bianconeri 2014.10.13. 14:15:20

@tjunior: Az ún. "cirkusz" legfőbb indoka szvsz. az, hogy Rabiot szinte semmit sem játszik,holott a PSG saját nevelésű,ráadásul francia játékosa.
A PSG bármennyi fizetést meg tudna adni neki,többet mint Mi és a Roma együttvéve, HA akarna...

Érthető,hogy távozni akar, méghozzá olyan klubba,ahol lehetőséget kap.
Számomra furcsa,hogy ez az AS Roma lenne,de kicsit jobban belegondolva érthető :
nálunk több a CM,vagy azon a poszton bevethető játékos.

Az is érdekes,hogy idehoztuk a tényleg tehetséges Comant, és ezidáig alig kapott szerepet,ami érthetetlen számomra,tekintve,hogy amikor játszott nagyszerűen teljesített.Talán ez is közrejátszik Rabiot döntésében.

Ádám.84 2014.10.13. 14:29:59

@Drughi Di Bianconeri: Coman állítólag télen már megy is kölcsönbe (vagy az Empoliba vagy a Parmaba).

tjunior 2014.10.13. 14:57:15

@Drughi Di Bianconeri: és gondolom a PSG direkt szabotálja Rabiot karrierjét, vagy ami valószínűbb, egyszerűen nem elég jó a több játékpercre...
Dobni kell neki egy olyan ajánlatot januárban mint Pogbának, ha elfogadja jó, ha nem mehet isten hírével. Hogy őszinte legyek, nekem alapból nem szimpatikus ez a fürdős kurva rinyálása egy játékosnak, nem harcol a helyéért, inkább elmegy, úgy hogy gyakorlatilag még nem bizonyított semmit a tehetségéből. Először le kellene raknia valamit az asztalra, utána verje magát.

Apuleius 2014.10.13. 15:03:58

@tjunior: Számomra is kicsit furcsa Rabiot hozzáállása az egészhez. 19 esztendősen (csak áprilisban töltötte be) tavaly 25 bajnoki mérkőzésen (1187 perc) és 6 BL meccsen (281 perc) lépett pályára a PSG-ben (mellette a kupában és a ligakupában is). Nem tudom mire számít, de kíváncsi lennék, hogy reálisan szemlélve, hol kapna ennél több játéklehetőséget, s bárhova is igazol, ott még több percet kap-e majd?

tjunior 2014.10.13. 15:28:44

@Apuleius: Éppen ezért gondolom, hogy ez a pénzről szól, a játéklehetőség csak kifogás. Anyuka úgy gondolja, hogy ők kihasználják azt hogy a PSG eddig valamilyen okból nem hosszabbított szerződést vele. Ha sikerül megzsarolni a PSGt jó, ha nem, és januárban jöhet az árverés érte úgy is jó. Hamar akar sok pénzt keresni a gyereken.

Rivendell 2014.10.13. 15:58:43

@Ádám.84: Juventus én így szeretlek...elmehetnek a jó büdös k..anyucijukba úgy ahogy vannak teljes vezérkarostól,ha kölcsön merik adni Comant,aki láthatóan Tevez után és Pogba mellett a legjobb-legtehetségesebb játékosunk,benne van lendület-akarás-technikai képzettség,nem érdekel hogy mennyire fiatal,akiben van tehetség azt nyomni kell előre.

Pogba-val is ezt csinálták volna,akkor most 1 senki lenne a srác.ha csak nem menekült volna el.

Rivendell 2014.10.13. 16:01:23

cikkhez szólván,nekem sose kellett a srác,közepes játékos nemzetközi mércével szemlélve + minek jönne ide? Roma 1 lendületes-fiatalos csapat,őket választanám én is,ha csak nem vagyok Juve szurker.

ui:Roma mögött már pénz és akarás is van

Táno 2014.10.13. 16:46:02

@Ádám.84: Ezt én i olvastam. Lehet pont ezért nem hozzánk jön???

devil-z 2014.10.13. 17:57:40

Rabiotért itt a többség szinte rajongott, most, hogy nem minket választott már nem is nagy szám, kell a fenének. :D
Sokan nem túl következetesek, vagy gyakran változtatják a véleményüket.

Ezen kívül az is szembetűnő, hogy sok fiatalnak vonzóbb a Roma mint a Juventus, okosan építkeznek.
Csak nehogy egyszer kifogjanak egy Tévez-szintű igazolást.

Rivendell 2014.10.13. 18:04:01

@devil-z: miért kellett volna érte rajongani? mikor láttam a PSG-ben max 1 közepes szintet hozott,még a felkészülési mérkőzéseken se csipkedte magát

Ádám.84 2014.10.13. 18:07:45

@Táno: ha ezt már nyáron eldöntötte, akkor nem valószínű. Amennyiben mostanában jutott erre az elhatározásra, könnyen elképzelhető. Ami viszont a Juve előnyére válhat, az az, hogy egyes hírforrások szerint egy téli átigazolás esetén a PSG - cserébe Rabiotért - Strootmanra és Pjanicra is elővásárlási jogot szeretne kapni. Így gyengülhetne is a Róma, arról nem is beszélve, hogy a Pogbára nehezedő nyomás talán enyhülhetne kicsit.

devil-z 2014.10.13. 18:19:13

@Rivendell: ki írta, hogy rajongani kellett érte?

Goku06 2014.10.13. 19:26:36

na akkor most ez a cikk után el szabad már ismerni hogy a Roma jó úton jár és lehet vonzó egy-egy sztárpalánta/tehetség szemében???

Rivendell 2014.10.13. 20:15:21

@devil-z: te:) én rajongás szintű írásokat az esetében nem láttam,max talán Táno volt az,aki nagyon nálunk akarta tudni.

devil-z 2014.10.13. 22:11:31

@Rivendell: pusztán értelmezési gondjaid vannak, de másold be hol írtam ilyet

(így megfelel az unatkozó moderátornak?)

neuropa 2014.10.14. 00:12:07

@devil-z: Ezt a pökhendi beszólást is nyugodtan ki lehetne kapni.. Az "unatkozó moderátor" valószínűleg többet tett már érted, mint fordítva. Ráadásul ő is egy ember, pont mint te, legalább ezt tisztelhetnéd benne.

Hogrin 2014.10.14. 00:34:59

Tekintve, hogy a kezdeti fellángolás óta Comannal se történt semmi ráadásul már azt rebesgetik, hogy megy kölcsönbe nem csodálom, hogy Rabioték kezdenek kiábrándulni a csapatból. Másrészt meg szerintem nem is lenne helye a csapatban, gyakorlatilag a leg telítettebb posztra jönne.
A másik fele a dolognak, meg az, hogy itt minden csak szóbeli megegyezés ami igazából semmit nem jelent mi is csak szóban egyeztünk meg velük a nyáron meg a Roma is, ki tudja mi lesz a vége ennek.

Rivendell 2014.10.14. 04:43:56

@devil-z: Rabiotért itt a többség szinte rajongott

nem én kezdtem így az írásom és erre írtam,hogy talán max 1 ember volt a feltételezésed közelében

rockitbaby 2014.10.14. 07:07:47

@Rivendell: Én most is merem vállani, hogy látok benne fantáziát, de nem rajongtam érte, csak egyszerűen jó húzásnak tartottam/tom most is. De most olvastam olyan nyilatkoztatot is tőle, hogy nem tudja, miért nem igazolt a Roma-ba, meg hogy nem fél a kihívástól a PSG-nél stb bla bla bla. Tartom magam ahhoz, hogy melyik lesz a következő csapata, abba érzésem szerint anyucinak komoly beleszólása lesz. Ha valaki őt meggyőzi, akkor oda viszi a fiát. Nem hiszem, hogy ő 19 kis suhanc fejjel már most sztárgázsit akarnak, holott nem tett le érte semmit. Ez anyuka kavarása. Ha őt be lehet ültetni a körhintáaba, akkor ennyi.

Amúgy meg a Roma-ról annyit, hogy ott sem a poén kedvéért fognak vizsgálódni az FFP ügyében. Hiába vannak tervek, ha kicsit tovább nyújtózkodtak, mint a takaró ér. Legalábbis ez látszik most per pillanat. ( ha ezt nem te írtad, akkor bocs, hogy neked ment, de nem volt kedvem kikeresni kié :))

Rivendell 2014.10.14. 08:45:28

@rockitbaby: azzal nincs gond ha valakinek tetszik a srác játéka,vagy tehetségesnek tartja,mi picit a szinten "vitáztunk"
én olyat írtam asszem,hogy van tőke és akarat is...jön hozzájuk új mezszponzor is,szóval szép lassan összerakják majd ott a gazdasági hátteret is + nem szabad elfelejteni,hogy amcsi a tulaj ergo a vége az lesz,jönnek olasz szinten a csúcs szponzori szerződések,bár nem tudom amcsi szinten mennyire befolyásosan mozog az üzleti életben,de gondolom +vannak a maga jó kis kapcsolatai,hogy tudjon a csapatba pénzt küldetni

Rivendell 2014.10.14. 08:46:17

FFP-vel úgy vagyok,hogy mindenki megfogja találni a kiskaput,legalábbis azok akik akarják,mert van bőven mit a tejbe aprítani

rockitbaby 2014.10.14. 10:39:23

@Rivendell: Hát akarat az nálunk is van, ellenben eddig nem sok tőke volt. Vagyis volt, de nem a Conte kinevezése után rohamos fejlődési léptékhez igazítva. Nem volt elvárás a rögtön Scudetto, de letettek egy alapot a későbbihez. Ellenben rögtön meglett, ezzel mintegy kényszerítve a klubot a változtatásra. Most nyáron már jobb lesz a tv jogdíjak elosztása, az Adidas több pénzt ad, és ha jól tudom a stadion hitelek is lejárnak. Komolyabb összeg lesz a rendelkezésünkre, amiből Rabiotnál komolyabb nevet is tudunk majd igazolni, ha valaki megy. Ha nem, akkor ellenben nincs értelme.

Annó én pl mikor még fantáziáltam a kölyökről, akkor is egy elég komoly feltétel mellett szorgalmaztam a leigazolását, miszerint Pirlo-t fokozatosan, vagy akár hirtelen, de kiépítjük a csapatból. Mert ekkor lenne helye.

Barolo 2014.10.14. 11:02:31

Én örültem volna az érkezésének, bár már korábban is azt mondtam, hogy nem igazán látom, hogy hogyan kapna itt több játéklehetőséget, mint tavaly a PSG-ben. Az sem bánom viszont, hogy a Romába megy. Nekem fontos, hogy folyamatosan erősödjön az olasz bajnokság, és ne egy gyenge bajnokság Bayernje legyünk hosszútávon. Ebbe persze benne van az is, hogy nem mindig leszünk bajnokok, de ezzel sincs gond szerintem. Én kiegyezek 10 évente 5 bajnoki, 3 kupa és egy bl győzelemmel! :) Forza Juventus!

Rivendell 2014.10.14. 13:13:00

@rockitbaby: látod,hogy sajna még Coman-nak se adnak lehetőséget,pedig ha valaki tényleg top tehetség világszinten,akkor ő biza az.

Ha már PSG akkor nekem Matuidi kéne:D

MAtuidi-Coman-Pogba 3-as + 1 jobb szélső/Berardi/

én akkor a világ legboldogabb Juve szurkere lennék és leszarnám ki jönne velünk szembe,csak a győzelem lenne elfogadható:)

Ádám.84 2014.10.14. 13:22:15

Kétlem, hogy a Rómában több játékpercet fog kapni, mint a Juvéban kapna, vagy akár most a PSG-ben kap

rockitbaby 2014.10.14. 13:31:30

@Rivendell: Hát ha nem is Matuidi, de azért érdemes szétnézni a párizsiak ifi akadémiáján, van még ott ahonnan Coman és Rabiot jött :) És mi annyira még nem is nyúlnánk mellé a francia vonallal, mert nálunk azért menni szokott nekik. Rabiot-ra visszatérve, lehet van a Coman-os dologban valami, hogy ez miatt nem jön. Imádom Pirlo-t, de észre kellene már venni, hogy csak fogja a helyet a tehetséges fiatalok elől. Nem az ő nyakába varrom a dolgot, de ahogy visszatért egyből kezdőben találta magát és meghálálta egy finoman fogalmazva is gyenge teljesítménnyel.

Megmutatta a csapat, hogy Pirlo és Vidal nélkül is tudunk nyerni és még szépen is játszani. Nem mondom, hogy adjuk el Vidal-t, de Pirlo-hoz koránt sem ragaszkodnék már annyira. A helyére jöhetne pár fiatal!

devil-z 2014.10.14. 18:50:23

@Rivendell:
- ki írta, hogy rajongani kellett érte?
- te:)

Továbbra is várom, hogy én hol és mikor írtam ilyet, de szerintem te szimplán másra gondoltál csak nem tudtad kifejezni magad.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása