Rômulo: „Harcolni fogok, hogy a Juventusnál maradhassak”

Romulo_bemutato mezzel es Marottaval.jpgRômulo Souza Orestes Caldeira első torinói nyilatkozatában a számos áldozatról beszélt, amit hoznia kellett azért, hogy idáig eljusson, és biztosította a szurkolókat arról, hogy még ennél is keményebben fog küzdeni azért, hogy a Juventus mezét viselhesse hosszabb távon.

A huszonhétéves középpályás átigazolása a Hellas Veronától ma zárult le hivatalosan, egy millió euróért kölcsönbe érkezett egy évre a Juventushoz, amely klub további hat millió euróért megvásárolhatja a szezon végén a játékost, és a kölcsönszerződés értelmében ez kötelező is lesz a bajnokcsapat számára, amennyiben a középpályás a szezon meccseinek legalább hatvan százalékán pályára lép.

„Tudtam a Juventus érdeklődéséről, és ez boldoggá tett” - nyilatkozta a brazil születésű futballista első Juventus sajtóértekezletén.

„Elégedett vagyok, ez újabb lépcsőfok azon az úton, amelyet három éve kezdtem meg Olaszországban. Köszönettel tartozok ugyanakkor a Fiorentina együttesének is azért, mert lehetőséget biztosítottak számomra. Mindent bele kívánok adni a városért és a klubért.

A bajnoki cím? Néhány nagyon erős csapat verseng ezért, és a Juventus is egyike ezeknek a csapatoknak. Mindent meg fogunk tenni azért is, hogy a Bajnokok Ligájában minél tovább meneteljünk.

Európában győzni nem egyszerű, de biztos vagyok benne, hogy a Juventusnak sikerül szép eredményt elérnie. A klub néhány nagyszerű játékost szerződtetett, és a továbbiakban is a keret megerősítésén munkálkodik.”

Rômulo igazi mindenes a keretben, és a bemutató sajtóértekezleten arról kérdezték, milyen volt a találkozója az új edzővel, Massimiliano Allegrivel.

„Találkoztunk a mai nap folyamán, de nem sokat beszéltünk. Arról kérdezett, hol szeretnék játszani, én pedig azt mondtam, hogy a jobb szélen bármely pozícióban szívesen teljesítek szolgálatot.

Azért vagyok itt, hogy segítsem a csapatot, és bárhol játszok, ahol szükség van rám.”

A játékos az olasz válogatott keretbe is behívta a szövetségi kapitány, ám ő inkább lemondta a brazil világbajnokságon való szereplést, mert nem érezte magát elég fittnek.

„Nagyon nehéz döntés volt belátni, hogy nem vagyok a legjobb formámban, és ezért sírtam is sokat. A világbajnokságon való részvételről álmodtam, különösen így, hogy Brazíliában, szülőhazámban rendezték, azonban Cesare Prandelli többször megkérdezte, hogy érzem magam, és nem tudtam hazudni. Végül megköszönte az őszinteségem.

Szegény családban nőttem fel, azonban az értékrend a helyén volt. A mai nap álom válik valóra számomra. Oly' sok áldozatot hoztam, hogy eljussak idáig, és most még keményebben fogok harcolni a maradásért. Számos ajtót csaptak be előttem a karrierem során, azonban mindez már a múlt.

Gyerekként Denilson nagy hatással volt rám, példaképem volt. Fiatal koromban a kettes mezt viseltem, most pedig úgy döntöttem, folytatom ezt a hagyományt.” - zárta nyilatkozatát az érett brazil futballista, aki az eddig használaton kívüli mezszámot választotta.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr346568789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eyjafjalla 2014.08.03. 11:10:50

Félve kérdezem meg, milyen volt a srác a Veronában?
Nem nagyon láttam a meccseik, lehet valódi erősítés, vagy maximum egy korrektebb peremember?

ToTTy-Juve 2014.08.03. 11:28:10

Szimpatikus nyilatkozat, ha a játéka is ilyen lesz - mármint ahogy ígéri harcos és a szurkolóknak szimpi - akkor én is remélni fogom, hogy sokáig marad :)

Christian Ceba 2014.08.03. 12:02:09

A kettes mez+jobb szélen bármely pozícióban szeret játszani+elengedték Isla-t= jobb hátvéd lesz, Licht cseréje!:)

venember83 2014.08.03. 12:57:27

@Christian Ceba: vagy helyettese, ha Lichti nem írja alá a szerződéshosszabbítást.

Trieszt120506 2014.08.03. 13:28:14

Mondjuk összesen háromszor szerepelt jobbhátvédként az előző szezonban. 25-ször a középpálya közepén, és mindössze egyszer jobb szélsőként játszott.

Mivel egyértelműen az előző szezonban nyújtott teljesítményével sikerült magára felhívnia a figyelmet, az előtt még a Fio padjára sem igazán fért be (mint szélső) elég őrült elképzelésnek tűnik ezen a poszton számolni vele...

HiemannMoc 2014.08.03. 14:35:33

@Eyjafjalla: Jó szezont futott , nagyjából a Romulo+Iturbe+Toni hármas vitte a hátán a Veronát
Szerintem inkább lassú , de jól kezeli le a labdát és jól passzol
Inkább korrektebb peremember

rockitbaby 2014.08.03. 16:04:21

@HiemannMoc: Fél idénynél a Napoli-hoz igazolt Jorginho-t kihagytad. De ők voltak a szezon feléig remelkő Hellas letéteményesei.

danimester1 2014.08.03. 19:28:50

@Trieszt120506: Lusta voltam keresgélni ,de tudtam valahonnan ismerős, hát persze a liláktól...:-)

Szerintem ha megtesz mindent a pályán nem lesz vele gond.Ezt az alázatosságot ami árad belőle pozitív irányba tereli a srácot.Lehet csak egy esély kell neki egy nagy csapatban?Sok sikert nálunk!

Drughi Di Bianconeri 2014.08.03. 20:13:13

@danimester1: A Fiornál volt lehetősége,ami még csak nem is nagy csapat,hanem félúton van a Verona és a JUVE közt, azonban ott nem kellett,meg is váltak tőle szépen...ellenben nekünk,az Udinese első csapatának nagy erősítést jelent ;) :D

Eyjafjalla 2014.08.03. 22:48:58

@HiemannMoc: Köszönöm a tájékoztatást.
Nem árthat pár használható csereember középre. (Padoin.. Brrr)
Csak maradjon is az, ne pedig pótlás Vidal helyett. :(

Forza Juve 2014.08.04. 08:09:44

@Drughi Di Bianconeri: 3x egymás utan bajnoki cím! Te meg Udinei csapatról beszelsz! Miert?

tjunior 2014.08.04. 08:45:07

@Forza Juve: néha kicsit túltolják az emberek itt a biciklit :), mintha Monterotól Inzaghin át Zidaneig nagy csapattól igazolt volna mindig a Juve

MDaniel98 2014.08.05. 19:07:46

@tjunior: Amennyiben úgy beválik mint a fentebb említett játékosok,akkor Marottának tőlem aranyszobrot is emelhetünk.:D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3374) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4142) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása