HIVATALOS: Peluso a Sassuolóhoz igazolt, Marrone visszatér Torinóba

Peluso Federico_2.jpgA Juventus hivatalosan bejelentette, hogy egy kettős megállapodás keretében, az Öreg Hölgynél csupán epizódszerepekig jutó Federico Peluso a Sassuolo csapatában folytatja pályafutását, míg a torinói klub saját nevelésű középpályása, Luca Marrone visszatér az olasz bajnoki címvédő tulajdonába.

Peluso játékjoga 4.5 millió euro ellenében, véglegesen a Sassuolo tulajdonába kerül, s az összeg a következő három év alatt kerül kifizetésre. Az egykor az Atalantától igazolt védő a nemrég lezárult bajnoki szezonban kilenc alkalommal kapott lehetőséget a Juventusban, s ezalatt egy találatot szerzett és egy gólpasszal segítette csapatát.

Luca Marrone esetében, aki egy közös tulajdonjogról rendelkező megállapodás keretében került a Juventus és a Sassuolo közös tulajdonába, a torinói klub 5 millió euróért megvásárolta a középpályás játékjogának másik felét, a fiatal játékos pedig öt esztendőre szóló szerződést írt alá az Öreg Hölggyel.

A szezont a Sassuolónál töltő Luca Marrone 15 alkalommal lépett pályára az első osztály újoncánál, s ezalatt három gólpasszig jutott. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr766471181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stevenh 2014.07.03. 19:36:22

Kezdtem örülni, hogy plusz 4,5 millió...Erre -0,5...

MVPP 2014.07.03. 19:48:32

És Marrone egyből megy Palermoba? Mert sztem meg kéne tartani Kp-ra, meg ha kell a védelembe.

rockitbaby 2014.07.03. 21:11:20

Hát ha fog szerepet is kapni, és nem csak mellék vagy epizodista mutatványa lesz, akkor talán megérte visszahozni, bár itt akkor felmerül a kérdés, hogy minek adtuk akkor el... Kissé logikátlan lépés volt az eladás és most a visszavétel is, de egyelőre még nem tudjuk, mik is a szándékaink vele. Minden esetre Pirlo-t tehermentesíteni tökéletes lenne, de valamiért én inkább nézném a PSG fiatalajainak egyikét, akiket ha minden igaz elahappolunk mindenki elől!

devil-z 2014.07.03. 21:46:08

Marrone engem nem győzött meg, nem nagyon örülök neki.

A Sassuolonál miért csak 15 meccset játszott? lesérült vagy ott sem alkotott kiemelkedőt?

Il Principino 2014.07.03. 22:05:47

Hallelujaaaaaaah:)Szia peluska:)

neuropa 2014.07.03. 22:23:02

@kg19850508: Ne kárörvendj, lehet, hogy te leszel a következő.. :]

Goku06 2014.07.03. 22:26:47

@neuropa: Ő lesz a következő? Mármint a Juventus levadássza az IP cím alapján kg19850508-at és leigazolja? Végülis szerintem Padoin és Peluso is valami hasonló módon kerülhettek a vezetőség figyelmébe. Vajon melyik olasz oldalon kommenteltek ahol felfigyelt rájuk Conte? :D

realsequator 2014.07.03. 23:43:35

@devil-z: Nem tudom, én úgy emléxem anno meg voltunk vele elégedve a pályán. Ha kellett védő volt ha kellett kp, sztem volt benne fantázia. Maradhatott volna itt nálunk. Motivált volt. Aztán kölcsönadtuk és padoinfélék (bocs apuleius most ez fáj tudom) meg érkeztek. Én sem lettem volna feldobva. Isten tudja mi lett vele. Több volt ebben a gyerekben.

devil-z 2014.07.04. 01:08:35

@realsequator: a többség bizonyosan veled ért egyet én viszont úgy emlékszem, hogy hozta a középszintet de azt legalább stabilan, semmi kiemelkedő. Ellenben a Sassuolos teljesítményét nem figyeltem, lehet sokat fejlődött.
Jó dolog, hogy "fiatalokban" gondolkozunk - meglátjuk mennyire fogjuk játszatni őket - viszont lennének ígéretesebb igazolások is, tartok azokról meg így lemaradunk

Drughi Di Bianconeri 2014.07.04. 01:29:45

Végre valahára, ezt el sem hiszem,hogy megszabadulunk ettől a bohóctól! :)
Ennél már csak akkor tudna jobban boldoggá tenni Marrotta, ha Padoint is sikerülne eladnia.

A Marrone-üzletnek semmi értelme.
Valaki elmagyarázni nekem ennek a logikáját ?
Gyakorlatilag:
Fél milliónkba került az, hogy a Sassuoloban "játszott" egy évig.
Más klubok tudtommal ezt úgy csinálják,hogy kölcsönadják X klubnak Y játékost, és kapnak pénzt a kölcsönző klubtól cserébe.
A JUVE már annyira tele van,hogy Ő fizet a kölcsönadás mellé... :D

rockitbaby 2014.07.04. 06:07:47

@Drughi Di Bianconeri: Nem szimplán kölcsönben volt, hanem fele is a Sassuolo tulajdonában volt, amit vissza kellett venni. De hogy az egész játékos szerintem nem ér 5 milliót, nem hogy a fele, az tuti. Keretet mélyíteni érkezett sanszosan, mert tud a védelemben és a középpályán is játszani, de ha tippelnem kellene ebből védelem lesz és alig alig játéklehetőség! Megmondom őszintén, hogy Peluso távozása miatt tudok örülni az érkezésének, de azt az 5 milliót tettük volna le inkább Rabiot-ért.

Apuleius 2014.07.04. 07:18:31

@realsequator: Ez tényleg nem volt szép... :-)

keshudioo 2014.07.04. 09:31:23

Én sem örülök túlzottan ennek az üzletnek. Nekem Marrone sosem tetszett igazán Pirlo helyén. Az öreg karmesternél sokkal halványabban játszott, alibizett, hátrafelé passzolgatott. Egy szép asszisztra emlékszem tőle. Viszont a védelemben egész korrekt teljesítményt nyújtott, fizikai adottságait is jól használta ki, tapasztalatlanságához képest jól helyezkedett, azonban ő mindig azt nyilatkozta, hogy inkább hátravont irányítóként érzi jól magát. Egyértelmű, hogy nem fogunk belőle 100%-ban védőt konvertálni, így nem látom, hogyan lehetne esélye a Juventus középpályáján a nála sokkal jobb képességű Pirlo-Pogba-Marchisio hármas mellett, illetve itt van még az újonnan érkező Coman, Asamoah, ha valahogy mégis összesztendápoljuk a 4-3-3-at, jövőre Sturaro (?), ha sikerül leigazolnunk, Rabiot.

No mindegy. Szerintem Marronét előbb adjuk tovább, mint hogy legalább 10 meccsen lehetőséget kapjon a szezonban.

rockitbaby 2014.07.04. 09:45:16

@keshudioo: Még Vidal-t kihagytad, de szerintem 4-3-3 esetén Asamoah default balbunkó lesz... Így ő onnan kiesik, de a többiek már más tészta. Ellenben Pirlo reményeim szerint már egyre kevesebbet fog szerepelni, mert már a legtöbb esetben csak lassítja a játékot, sem mint fazont ad neki!

keshudioo 2014.07.04. 10:15:45

@rockitbaby: Valójában direkt hagytam ki, mert megpróbáltam a mondanivalómat a 19-22 éves játékosok köré felépíteni. Azt már nem tudom, hogy kevertem mégis oda Asamoaht. :-)

rockitbaby 2014.07.04. 10:42:13

@keshudioo: Ok, így már érthető, ellenben továbbra is tartom, hogy szerintem védőnek lesz szánva a 3-5-2-ben, mert Rabiot pletyka és Coman na meg Marrone érkezése nem igazán vetíti előre a váltást, szóval még akár az is megeshet, hogy Marrone lesz az, akire Barza hosszabb kiesése miatt számolunk!

Drughi Di Bianconeri 2014.07.04. 12:51:00

@rockitbaby: Tudom,hogy nem kölcsön volt !
De ezek szerint nem jött le az írásomból,annak lényege....
Kicsit fordítsd át a dolgot.Ok,hogy fél játékjoggal b@szakodtunk,de így,hogy visszavesszük ugyanazt a felét fél Millió euróval többért,mint amennyit tavaly kaptunk érte = fél milliót fizettünk MI (!) a Sassolnak az 1 év kölcsönért.
Más kluboknál ez úgy megy,hogy kölcsön adják xy játékost,és azért kapnak évi 1-2 M Eurót.
Érthető már ?

rockitbaby 2014.07.04. 14:06:34

@Drughi Di Bianconeri: Magyarázd el nekem, hogy a fele tulajdonjogos játékosaink kapcsán mikor és hol csináltunk érthető logikus és ép ésszel megmagyarázható döntést/transzfert.

De tekintve, hogy többet játszott, mint nálunk, az a fél misi ott is van. Ezzel még nem azt mondtam, hogy jogos, csak hogy innen nézve talán-talán rendben is van. Ellenben a játékosárakkal kapcsolatban igencsak szavahihető transfermarkt.de szerint 3,96 millió eurót ér a TELJES játékjoga. Na itt bűzlik a dolog, mint a hét napos sumák. Nem tudom, hogy mi megy a háttérben, és mi nem, de ez nagyon nem stimmel. Lehet, hogy már Berardi bizniszt olajozgatjuk jövő nyárra?

Na mindegy is, szerintem ha nem a védelembe szánják Barzagli helyére, akkor be lesz vonva egy másik üzletbe.

Goku06 2014.07.04. 14:32:21

Szerintem nem a védelem erositese miatt jött vissza. Anno sem hagyták meg a védelemben, jött helyette Ogbonna, ő meg a sassuoloban kozeppalyas volt. Kétlem hogy vedonek hoztuk.
(pedig rossz nem lenne)

el.Flaco 2014.07.04. 15:07:04

Szerintem megy kölcsönbe vagy eladjuk. Nincs helye a csapatban semmilyen poszton. Nem Juve szintű játékos és nem is lesz az.

neuropa 2014.07.04. 23:26:03

@Goku06: Csekkold le az eggyel ezelőtti hsz-t, kg levágta :]

babo0410 2014.07.05. 02:54:44

@Goku06: A mercato ablakhoz már írtam, hogy a Sport Mediaset szerint őt ajánlhatjuk Iturbe-ért Quaga helyett, amúgy a Palermot írják nagyon vele kapcsolatban. -de szerintem mi Pelusotól akartunk szabadulni, a Sas meg fizetni nem akart, így lett ez a vége. Vagy talán, ha tényleg ő megy a Verona-ba, akkor lehet kellett nekik, és azért jött vissza. Ki tudja, de szerintem el lesz üzletelve.

MDaniel98 2014.07.06. 14:25:09

Végül is eladtunk egy 30 éves-t,és vettünk helyette egy 23 évest kb.ugyanannyiért.Nem rossz üzlet,Marotta,újabb piros pont.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9909) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7436) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása