Marchisio: „Hallucinációim voltak az angolok ellen”

Marchisio Claudio_golorom angolok ellen.jpgAz angolok elleni mérkőzés után Claudio Marchisio arról számolt be, hogy hallucinációi voltak a melegtől, ám az olaszok így is legyőzték Manausban Roy Hodgson csapatát.

„Fontos feladatot valósítottunk meg a győzelemmel, különösen ilyen körülmények között, amikor a páratartalom miatt nagyon nehéz volt futballozni.” - nyilatkozta a mérkőzésen távoli lövésből gólt is szerző középpályás a Sky Sport Italia stábjának.

„Adott pillanatokban úgy éreztem, mintha hallucinálnék a hőségtől. Azonban ennek ellenére a csapat kidomborította nagyszerű jellemét, ellenálltunk a végső percekben, és megérdemelten győztünk egy jó angol válogatott ellen.”

A gólját követően a torinói herceg Gianluigi Buffonnal ünnepelt, átölelte örömében a csapatkapitányt,  aki kihagyni kényszerült a mérkőzést bokasérülés miatt. Szerencsére a sérülés nem tűnik komolynak, és Gigi várhatóan pár nap orvosi kezelést követően ismét játszhat.

„Sajnáltam, hogy megsérült, azonban kiváló csapatkapitányhoz méltón velünk ünnepelt. Nem hagyhatom szó nélkül Salvatore Sirigu játékát sem, a PSG kapusa nagyszerűen teljesített ma este.”

Az olasz válogatott a győzelemmel csopoertelső Costa Ricával karöltve, az angol és uruguayi csapat egymás ellen lesz kénytelen pontot vagy pontokat szerezni, amennyiben tovább szeretnének jutni.

„Hogy bemenetelhetünk-e a döntőbe? Ezt nem tudom, hosszú az út még addig. A fontos számunkra az volt, hogy jól kezdjünk. Most pedig Costa Rica válogatottjára kell koncentrálnunk, akik Uruguay ellen már meglepetéssel szolgáltak.” - zárta az interjút céltudatosan Claudio Marchisio.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr16303277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barolo 2014.06.15. 10:15:37

Döntő még nagyon messze van.... kár lenne bárkinek is elszállni.
Forza Juventus!

venember83 2014.06.15. 10:20:33

Jó, hogy Claudio a válogatottban eredményes, hátha ettől lendületbe jön, s a Juventusban is jobban fog teljesíteni.

Cannavaro 2014.06.15. 10:41:21

grat Marci!! :) fora Italy!

Györi_Juventino 2014.06.15. 10:43:23

Igazából ezzel a gyözelemmel már szinte továbbjutottunk. Halkan megjegyezném remélem nem sokáig lesz Paletta középen.Darmian srác nekem egés szimpatikus volt.

MDaniel98 2014.06.15. 11:08:17

Hát,ha ez kell Marcinak ahhoz,hogy gólt rúgjon,akkor jövőre azt hiszem egész évben kábítószeres befolyásoltság alatt kell tartanunk.:)

Alex8610 2014.06.15. 12:26:25

Nekem Candreva jateka is tetszett

deluxe93 2014.06.15. 12:38:36

Candreva és Darmian nekem is nagyon tetszett,bár én tőlük vártam is jó játékot,vizont ez a Paletta egy vicc,amit művelt gólnál az ő embere volt sturridge nem követte le jól,amikor Barza nagyot mentett,őt kerülték meg és abból lett a bepassz,meg a 2. félidőbe volt egy angol ziccer,aminél nagyon durván beragadt,és nem lett les,tehát végülis a kidolgozott angol helyzetek nagyrésze az ő sara volt

keshudioo 2014.06.15. 13:37:16

Éreztem, hogy Marci gólt fog rúgni, örülök neki. Kíváncsi leszek a további teljesítményére, én még nem emelném piedesztálra...

Candreva és Darmian ügyesek voltak a jobb oldalon. Candreván mondjuk nem csodálkozom, róla eddig is tudtuk, hogy jó játékos, de én Darmiant nem ismertem túlságosan. Nagyon okosan játszott, viszonylag gyors játékos. Kedvenc jelenetem volt, mikor a szögletzászlónál magának emelte fel a labdát, és úgy rúgta rá az angol játékosra. :)

Alex8610 2014.06.15. 14:08:15

@keshudioo: Vissza is hozhatnank a Laziotol de nalam a meccs embere Pirlo azt a hanyag zsenialitast amit lemuvelt tegnap azt orom volt nezni orulok hogy nalunk marad ha hoznanak meg melle penge szelsoket....

neuropa 2014.06.15. 14:11:15

@keshudioo: Engem is meglepett Darmian érett játéka. Ahhoz képest, hogy eddig nem sokat volt reflektorfényben, az általad említett megoldása némi tapasztalatot és technikát is felvonultatott.

Szemben Immobilével, akit nagyon vártam (a felkészülésen rendre meggyőzően nyomta), de idegesen, kapkodva szállt be. Rendre rossz döntést hozott. Remélem a későbbiekben felpörög.

MdewC 2014.06.15. 15:34:19

@neuropa: egyedül Immonak nemsok babér teremhetett, főleg ennyire visszállt védekezéssel, de én is remélem, hogy lesz lehetősége villogni. Akár egy támadóbb Insigne és Cerci segitséggel... :)

Goku06 2014.06.15. 16:13:21

Nekem az tetszett az olaszok játékában leginkább hogy Verrattit merték játszatni, és nem volt minden Pirlo köré építve. Ahogy látom szépen lassan (az EB-re) átkerül az irányítói szerep Verratti köré.. És ez becsülendő.
Én azt hittem volna hogy Pirlo lesz a központ aztán Verratti meg idegen szerepkörben csak játssza a maradékot, de nem. Volt hogy őt keresték a labdával, míg Pirlo kicsit előrébb helyezkedett. Így kell betanítani Verrattit..

Darmian és Candreva játéka tetszett, viszont nem örülnék ha hoznánk őket. A vételáruk már most 20-25 milla körül lenne, amiért komoly minőséget jelentő ember is kapható, míg ők csak szimpatikus jó játékosok. Ha 10ért jöhetnének jók lennének, mert jó játékosok, csak az áruk kicsit elrugaszkodott.

Immobilét pedig (én mint az egyik legnagyobb ellenlábasa) nem szólnám le 20 percnyi játék után.. Nem alkotott semmit, de ideje sem nagyon volt. Viszont azt nem tudom mikor fog játszani, mert Balotelli helyére kezdőbe berakni NEM SZABAD. Balotelli egy klasszis aki bármikor eldönthet egy meccset.. (Immo nem az) Nem szabad Balotellit kirakni. Viszont ketten nem játszhatnak egyszerre, így nem bánnám ha Balotelli mondjuk kiállíttatná magát a köv. meccsen, aztán a 3. csoportmeccsre így megnézhetnénk Immobilét kezdőként.

neuropa 2014.06.15. 18:08:04

@Goku06: Nem leszóltam Immot, csak megjegyeztem, hogy beszállhatott volna hidegebb fejjel is. A végén is volt egy sprintje, amikor vitte magával a védőt. Na ott láttuk már ők megverni két védőt is, most meg elbalf_szkodta, ahogy előtte is minden labdáját. Szerintem ő is érezte, hogy semmire se elég ez a 20 perc, de azért próbált valamit kierőszakolni belőle. Most nem sikerült, de csalódott lennék, ha a három csoportmeccsből egyet se kapna meg kezdőként. Vagy legalább egy félidőt, és akkor már nagyon Balo-párti voltam.

Mondjuk vicces, hogy én tegnap a félidei produkciója után megnéztem volna Immobilét a szünettől, aztán Prandelli meg úgy gondolta, hogy jobban ért hozzá és fent hagyta a győztes gól szerzőjét.. :]

MdewC 2014.06.15. 22:22:59

@Goku06: Balot inkább ne állítsák ki, akkor inkább maradjon csak csere Immo.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása