Ogbonnának angol kérői vannak

Ogbonna Angelo_labdaval.jpgA Premier League három gigásza is szívesen soraiban tudná a Juventus tavaly nyáron igazolt olasz válogatott védőjét, Angelo Ogbonnát, írja a Daily Express.

A Juventusba szerződése előtt még a Torinoban futballozó hátvéd nem sok sót evett meg zebracsíkos mezben, csak 16 bajnoki mérkőzésen lépett pályára az Öreg Hölgy színeiben, így nem csoda, hogy egyre több sajtóorgánum már a következő állomáshelyéről cikkezget.

Kérőkből pedig úgy tűnik nincs hiány. A Tuttosport tudni véli, hogy a játékos ügynöke a hétvégén Angliában fog tartózkodni, hogy egy esetleges átigazolásról tárgyaljon.

Ogbonnát a Ligue 1-ben szereplő Monaco és a spanyol Atletico Madrid is szívesen szerződtetné, úgy tűnik azonban, hogy a játékos és ügynöke inkább a szigetország felé venné az irányt, a Manchester United, Arsenal és Tottenham Hotspur csapatok valamelyikébe.

Különösen a Vörös Ördögök érdekeltek egy védő megszerzésében, ugyanis Nemanja Vidić és Rio Ferdinand is elhagyja nyáron a klubot, így Van Gaalnak gondoskodnia kell megfelelő pótlásukról. E tény és a csapat jó anyagi helyzete könnyen pole pozícióba vezetheti a manchesterieket a kilencszeres olasz válogatott védőért folytatott küzdelemben.

A kérdés már csak annyi, hogy a Juventus megválna-e, és ha igen mennyiért, a frissen igazolt középhátvédtől, akiért egy évvel ezelőtt 15 millió eurót fizettek a városi riválisnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr676297740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goku06 2014.06.12. 15:21:14

10millional többet nem ér sajna. Ő nem vált be. Időt még kaphatna mondjuk, de ha Conte nem akarja őtaakkor elengedhetjuk. De ha a tavozasa miatt veszünk egy másik védőt 15 ért akkor sokkal előrébb nem leszünk.

Hátha valamelyik hülye angol ajánl egy nagyot :D

The king of alibis 2014.06.12. 15:28:36

@Goku06: Szerintem ha megy, Ranocchia jön helyette.

Tony. 2014.06.12. 15:40:47

15 millió, 15 millió. Édes Istenem, 15 millió...

Sánchezre nem tudunk ajánlani 25 milliót, de 15-ért ide tudtuk hozni ezt a tulkot.
Mennyi kommentet áldoztam annak idején erre a traszferre... Egyetlen egy vadbarom volt az egész világon aki 15 milliót képes volt kiadni érte.

Cserevédőnek persze jó arra a pár meccsre, nade hány Ogbonna-t lehetett volna találni még erre a szerepre a ligában fele annyiért?

Szerintem ennek már annyi. Annak idején is volt a sok kamu, hogy Arsenal meg Milan meg MU, aztán az legelső interjúban felfedte, hogy a Juve volt az egyetlen kérő...
Ha lenne is bárki akinek kell, az valóban nem adna 10-nél többet érte, de én annyiért is eladnám. Viszont itt fog maradni. Végülis a Juve megengedheti magának, hogy 15 millás középszer cserevédőket tartson mikor lyukas a fél csapat.

Csak azt nem értem, hogy elviekben "szakembereket" hogyan etethette meg a média azzal, hogy itt az új, nagy olasz védőgeneráció egyik tagja. A szurkolók felét még megértem, azokat bárki meggyőzi, dehát...

The king of alibis 2014.06.12. 15:55:31

@Tony.: Igazad van Tony. Érthetetlen, hogy Marotta a jobb játékosokra minden garast sajnál, de az ilyen Ogbonna, Martinez, Isla, Padoin, Peluso stb. félékre alkudozás nélkül lerakja az összeget. Úgyhogy nekem többet meg ne védje valaki ezt a barom kancsalt!!!!!!

Il Principino 2014.06.12. 16:24:32

Nem értem mi a bajotok vele!Sztem jó védő,csak vannak előtte 3-an,akik rutinosabbak,összekovácsolódtak,ezért nem kezdő!Bonucci is képes hajmeresztő hibákra,meg Chiello is...inkább ő,mint ilyen Peluska-Paletta félék!Nem értem miért ekézitek,nála jobb minőségibb cserevédő dupla ennyibe kerül:)Vagy rendeljük Vidalt hátra megint?Abból nem kérek...Mikor megkapta a lehetőséget én nem éreztem,hogy kilógna!Az ára is rendben volt sztem,városi rivális akkori legjobbját,csapatkapitányát,válogatottját hoztuk...és ugye olaszt,aki még mindig jó korban van!

konrad66 2014.06.12. 16:56:09

@norbi9107: Ogbonna sokkal jobb mint ezek a Martínezek
@kg19850508: Egyetértek ne felejtsünk el egy dolgot rengeteg poszton bevethető(3-5-2-ben bárhol bevethető,tud balhátvédet játszani)
Jövőévben ,ha elmegy jön Ranocchia remélem,nem Paletta
Ha marad 3-5-2-ben kezdő lesz Barzagli látható lassúsága miatt ha négy védővel játszunk akkor akkor rotációs eszköz

Goku06 2014.06.12. 17:24:17

Csak az lenne a kérdésem hogy érte mennyit ajanlotunk első körben?
Ha Sánchez 25 milla akkor Ogbonna max 5

ggbuffon 2014.06.12. 20:31:08

na mondjuk h Ogbonnában mi kivetnivalót találtok, az számomra rejtély...

ahhoz képest h Conte igencsak hanyagolta, ahhoz képest, amikor szerepet kapott mindent összevetve nem nyújtott rossz teljesítményt, sőt..arra se nagyon emlékszem h vergődött vna h alapesetben csak a padon van..

nektek se jó semmi vagy senki

Chiellini pl sokkal égbekiáltóbb faszságokat csinált idén, pl, ha nagyon szőrösszívűek vagyunk a BL csoportkörünk ment el rajta, hisz Madridban ordenáré faszságot csinált,

Bonucciról nem is beszélve, aki szintén hajmeresztő faszságokra képes, ráadásul Pirlonak képzeli magát csak mert 80 előreíveléséből 5 saját embert talál..

Apuleius 2014.06.12. 20:45:37

@ggbuffon:

"Chiellini pl sokkal égbekiáltóbb faszságokat csinált idén, pl, ha nagyon szőrösszívűek vagyunk a BL csoportkörünk ment el rajta, hisz Madridban ordenáré faszságot csinált,"

Erre gondolsz, amikor egy nevetségesen teátrális Ronaldo műesésért kiállították, amin még a legelvakultabb madridi szurkolók is megdöbbentek szerintem?

www.youtube.com/watch?v=_rFtJXGjD6Q

A mondandód lényegével nem vitatkoznék, Ogbonnával nekem pl. semmi bajom, de a madridi piros lap nálam nem Chiellini-ről, hanem a játékvezetői alkalmatlanságról szólt, szerintem ezt kár Giorgio szemére vetni.

benssz 2014.06.12. 22:20:04

szerintem jó kis játékos,bár nem ért 15 milliót az biztos.Az nem csoda,hogy nem tudott idén berobbanni,hiszen alig játszott.Egyébkétn én azt hittem,hogy kb 23 éves...

Andras74 2014.06.13. 09:33:46

Szerintem is jó cserejátékos, és még fejlődhet. Egy másik blogon azt olvastam, hogy amennyiben Ranocchia jön, akkor Bonu megy a Monacóba. Akkor már százszor inkább Ogbonnát adjuk, és Bonu maradjon. Őt semmiképp nem adnám oda, mert eléggé lojális a klubhoz.

Goku06 2014.06.13. 09:43:29

@benssz: na igen.. Sánchez is ugyanannyi mint ő... Van egy kis különbség a teljesítményukben

MDaniel98 2014.06.15. 10:48:07

Én még nem is mondanám,hogy olyan égbekiáltóan sok volt érte a 15 milla,csak sokkal jobb ár/érték arányt is eltudtam volna képzelni egy védő esetében,és azt a pénzt okosabban is ellehetett volna költeni elég lett volna,ha 3 millióért hozunk oda egy Sörensen/Masi-t,hogy létszámban is meglegyünk,és a maradékot a sokkal égetőbb posztok megerősítésére használjuk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása