Pogba: „Számos áldozatra volt szükség idén”

Pogba Paul_gólöröm02.jpgPaul Pogba legutóbbi interjújában kis betekintést adott életébe, felidézte, milyen áldozatokat kellett meghoznia idén, illetve milyen nehézségekkel kellett szembenéznie, miközben egyre több játéklehetőséget kapott csapatában.

A huszonegy éves játékos Antonio Conte Juventusában stabil kezdővé nőtte ki magát idén, mindegyik versenysorozatot, illetve a francia válogatott meccseit is beleszámítva idén 63 mérkőzésen kellett helytállnia.

„Ez az év az emlékezetembe vésődött, mivel keményebb, hosszabb volt, mint az eddigiek, és számos áldozatot kellett meghoznom.” - nyilatkozta a fiatal francia csillag a L’Equipe munkatársainak.

„Sok áldozatot kellett hoznom, mivel a három naponta való játék felelősséggel jár. Nem lehet lazulni és bármit megtenni, amit szeretnék.

Az évem összefoglalható pár szóban: edzés-meccs-pihenés, edzés-meccs-pihenés. Csak erről szólt. Kevesebb szabadideje van az embernek, kevesebbet látja a barátait.

Próbálunk figyelni az étkezésre és a pihenésre, nagyobb figyelmet fordítunk ezekre a dolgokra, hogy kissé gyorsabban regenerálódjunk. Azonban professzionális szinten tanulunk és fejlődünk.”

Paul Pogba beismerte, hogy a szezon során nem ment minden a legkönnyebben, és volt időszak, amikor kételyei támadtak.

„Nehéz időszak volt, mivel kezdtem elfáradni, nem voltam csúcsformában, nem voltam olyan hatékony, mint a bajnokság elején. Azonban azzal is tisztában vagyok, hogy a futball legnagyobb nevei is megjárták ugyanezt az utat.

Ezek a dolgok a karrier részét képezik, vannak időszakok, amikor boldogok vagyunk, és más időszakokban szomorúak, mivel soha nem játszottam eddig ilyen sokat egyetlen szezonban sem.

Kemény feladat, jót akar az ember, azonban képtelen ezt megvalósítani. Nem teljesítettem jól, és igazán nehéz időszak volt számomra. Kételkedtem saját magamban. Azonban furcsa volt, mert körülöttem mindenki biztos volt benne, hogy vissza fog térni a régi énem.

Most már jobban érzem magam, a legjobbamat kívánom nyújtani, és remélem, hogy sikerül jól teljesíteni a válogatottban. Világbajnokságon játszani, erről álmodtam már gyermekkorom óta. Számomra ez maga a megvalósult álom.”

A középpályás folyamatosan átigazolási pletykák tárgyát képezi, míg legutóbb már a játékos és a képviselője egyaránt szerződéshosszabbításra utaltak nyilatkozataikban.

„Pogba ehhez a csapathoz igazol, Pogba ahhoz a csapathoz igazol, miközben én nem mondtam semmit ez ügyben. A klubbal se beszéltem ilyesmikről, és nincs is miről beszélni.

Hogy felhívott-e Zinedine Zidane? Nem hívott engem, és a telefonszámom se változott mostanság.” - próbálta meggyőzően elutasítani az összes pletykát a fiatal csillag.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr256185823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CSuvi 2014.05.21. 11:04:35

Helyes! Maradjon is! Pogba nem eladó! Ha gonosz akarok lenni ne jussanak túl a csoporton,de ha jó fej akkor nálam az Olasz,Brazil után őket csípem a legjobban.

rockitbaby 2014.05.21. 11:53:40

@CSuvi: Ritka az olyan, de jelenleg én is annak "szurkolok", hogy azon nemzetek, ahol vannak képviselőink, ne nagyon legyenek sikeresek. Így hamarabb jöhetne nekik a szünet, pihenés és még a felkészülésbe is időben csatlakoznak. Ne menjünk messzire az olaszjaink Pogba-val karöltve annyi meccset toltak ebben a szezonban, és még nyáron sem volt lehetőségük valami sokat pihenni, mert mindig volt valami -EB, Konf. kupa, most meg VB.

Goku06 2014.05.21. 12:27:30

En Chile ellen szoritok csak... Vidal had pihenjen.
Olaszokvegso gyozelemre sztem nem eselyesek, de azert ellenuk nem szurkolnek.
pogba pedig ennyi idosen had szokja a terhelest, jussanak minel tovabb.

Drughi Di Bianconeri 2014.05.21. 12:45:39

A nyilatkozataiból úgy tűnik,hogy egyre inkább érettebb ez a srác, jól látja nem csak a futballt, hanem a saját helyzetét is.Nagyon szimpatikus !

A francia válogatottban azért más a szerepe,mint nálunk. Deschamps sokszor játszott 4-2-3-1et,ahol Ő az egyik 6os (mellette általában Matuidi), így sokkal kötöttebb a szerepe, sokkal több védekező feladattal, kíváncsi vagyok,hogy így is ki fog e tűnni a vb-n.

CSuvi 2014.05.21. 13:54:37

@rockitbaby: szerintem Dél-Amerikai siker lesz ezért nem látom értelmét őserdei páratartalom és hőmérségletben szenvedni látni a srácokat. Azten meg lehet meglepi lesz :)

babo0410 2014.05.21. 17:40:41

Nagyon szimpi nyilatkozat. Én Pogbat nagyon megkedveltem, bízom benne, h vagy még 5 évet velünk marad.

MDaniel98 2014.05.21. 19:21:22

Maradhat,de van az a pénz...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása