Pogba: "Soha sem gondoltam a távozásra"

Pogba Paul_gólöröm 01.jpgA Juventus egyik legfényesebb ékköve, Paul Pogba elárulta, hogy soha sem fordult meg a fejében a távozás gondolata, s a Juventusnál szeretne kiteljesedni.

"Soha sem gondoltam a távozásra, soha sem beszéltem róla. A jövőm ide köt." - nyilatkozta Pogba  a La Stampanak. "Hova megyek majd? Itt vagyok, nem? Szerződés köt a Juventushoz, nem tudom, hogy miről beszélnek."

"Nem gondolok az átgazolási piacra. Ugyanez volt a helyzet, amikor a Le Havre-nál voltam, s azt mondták, hogy a Manchester United nyomon követi a pályafutásomat és le akar igazolni. Röviden: egy tizenhárom éves gyerek számára ezek őrült hírek. Mindig boldog voltam, amikor játszhattam. Ennyi az egész."

A közelmúltban olyan pletykák is felröppentek, amelyek szerint a Real Madrid alkalmazásában álló Zinedine Zidane személyesen is felvette a kapcsolatot a tehetséggel, hogy a spanyol óriáshoz csábítsa.

"Szeretném tudni, hogy ezt honnan vették. Talán látta valaki a számát a telefonomban? Soha sem mondtam olyat, hogy ott szeretnék játszani, pusztán annyit, hogy egy hatalmas csapat, akár csak a United vagy a Juventus."

A francia tehetség szinte azonnal berobbant a köztudatba és a Juventus kezdőcsapatába, így nem csoda, hogy Európa leggazdagabb klubjai is szeretnék alkalmazásukban tudni.

"A Juvénál megtanultam, hogyan váljak profivá, különösképpen ami a napi munkát illeti, s hogy miként bánjak a testemmel. Nem voltam hozzászokva, hogy háromnaponta játszanom kell. "

"Bíztam benne és azon voltam, hogy fejlődjek és javuljak, de soha sem képzeltem, hogy ez ilyen gyorsan bekövetkezhet. Marchisiónak adódtak fizikai gondjai a szezon elején, s szerencsére éltem a lehetőséggel."

"Nem lőttem szabadrúgásokat vagy büntetőket, büszke vagyok a góljaimra. Aztán persze vannak nálunk olyanok, akik meglehetősen jók a szabadrúgások terén."

"Pirlo mellett játszva megtanultam, hogy soha se adjam el a labdát, még akkor sem, ha a saját területemen vagyok. Ezen kívül a magabiztosságot, amivel a labdát kéri, még a tömörülés közepén is."

"Hatások? Yaya Touré egy kiváló játékos, akit gyerekként nyomon követtem, s próbáltam tanulni tőle. Fizikailag erős és hatalmas, amilyennek engem is mondanak."

"Javulnom kell a fejesekkel, de számos más területen is fejlődnöm kell még."

"Ha Cristiano Ronaldót nézem, egy olyan játékost látok, aki bármit meg tud csinálni. Én szeretnék itt válni kiteljesedett középpályássá.

"A példaképeim Ronaldo, Ronaldinho és Zidane voltak. Szeretek a középpályán játszani, mert ez a csapat motorja, s mindig a lábadnál tarthatod a labdát."

"Fordulópont a Juvénál? Volt egy fontos pillanat: a gól, amit a Napoli ellen lőttem két évvel ezelőtt."

"Addig a pillanatig, mikor az emberek láttak, azt mondták: »Hé, ott van Balotelli!«. Attól a naptól fogva azt kezdték mondani: »Hé, ott van Pogba!«."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr316141985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack Bauer 24 2014.05.09. 14:59:35

Legyen úgy, maradjon itt, s válljon itt naggyá. Én nagyon örülnék neki. Az tény, hogy rá is ráférne a pihenés, hisz fiatal kora ellenére végigjátszotta az idényt.

Barolo 2014.05.09. 15:24:40

Én is örülnék, ha maradna még 1-2 évet, bár van az a pénz amiért el kell adni, viszont csak akkor, ha ő is menni akar (és ez szerintem független egy ilyen jellegű nyilatkozattól). Egyet értek, hogy többet kellene pihennie....ez elsősorban a vezetőség hibája, mivel ha érkezett volna egy értelmes baloldali védő, akkor Asamoah többet játszhatott volna középen.
Forza Juventus!

Goku06 2014.05.09. 16:31:21

Teljesen mind1 hogy o mit akar....
A kerdes hogy mi Agnelli terve:

1. Pogba arabol csapatot epiteni
2. Pogbat megtartva csapatot epiteni legalabb 30 milliot befektetve
3. Pogba marad, 10 milliot koltunk, szinten tartunk.

2, 1, 3 az en sorrendem.

babo0410 2014.05.09. 17:18:49

@Goku06: Szerintem idén a legfontosabb feladat Conte megtartása lesz, és aszerint fog Pogba is maradni, hogy Conte mit akar. Ha ő azt mondja, h sehova nem mehet, akkor Pogba 300 milláért se megy el. Illetve ennyiért már ő is rábólintana szerintem, mert ebből a pénzből úgy építhetnénk világverő csapatot, h maradna is bőven. :D

pedronegro (törölt) 2014.05.09. 18:33:23

Fejlődése szempontjából jobb ha itt marad, mert máshol lehet nem egy Marchisio-t kellene kiszorítania kezdőből és mivel huzamosabb ideig még nem tud jól teljesíteni könnyen a padon találná magát. Ha klasszis játékos akar lenni akkor vár még 1-2 évet a váltással és ha továbbra is így fejlődik nem lesz sehol konkurenciája.

Rivendell 2014.05.09. 18:54:02

@babo0410: azért ennyire nem kell túlbecsülni Contet,pláne hogy 1 közepes edző nemzetközi mértékkel....Ha 1 Lippi-ről lenne szó,akkor azt mondanám ok,de 1 Conte-nál

Olyan edző kéne,aki meri berakni a fiatalokat,más kiút nincs ebből a helyzetből,pláne hogy Pogba eladása még csak véletlenül sem garantálná árának az értelmes elköltését...ismerve a politikánkat hoznának pár Candrevat meg Lulicot és hali 15-20 között,ha szerencséjük van 13-15 körül

Goku06 2014.05.09. 19:16:03

@babo0410: "aszerint fog Pogba is maradni, hogy Conte mit akar"

Teljes mértékben igaz, Conte fog dönteni hogy Pogbával egy olcsón megerősített kerettel vagy egy Pogba nélküli 20-30 milliós igazolásokkal teletűzdelt kerettel akar próbálkozni jövőre..
Olyan lehetősége nincs Conténak, hogy Pogba maradjon és hozzuk el Sanchezt valamint Immobilét, Coentraot, Di Mariát...
max Pogba+Sanchez párost tudnék elképzelni - bár lehet azért vagyunk annyira odáig Sanchezért mert már Pogba árát akarjuk költeni :S

babo0410 2014.05.09. 19:42:01

@Goku06: Szerintem mivel Sánchez eddig az egyetlen felmerült drágább igazolás, így úgy érzem, hogy Pogba eladása nélkül is meg kell, és meg is tudjuk a keretet erősíteni. Pláne, ha Immobile is távozik. Mert én a kölcsönben lévő és nálunk feleslegessé vált játékosok eladásával 40 milla körül számolok, így ha beáldozzuk Immot (sajnálnám), akkor egy 45-50 millánk lenne igazolni. Abból meg igen kis veszteséggel bele kell férjen Sánchez úgy, h Pogba marad.

babo0410 2014.05.09. 20:05:59

@babo0410: Persze ez hatalmas fikció még, csak a pletykákra alapozva írtam le. De az alapján Pogba-nak nem kéne elmennie, h erősödhessünk.

Goku06 2014.05.09. 20:11:51

@babo0410: Igen, én is csak egy olcsó (ám okos) bevásárlást tartok valószínűnek Pogba eladása esetén.
Sanchez jön, de más nagy játékos már nem. Immobile megy, a csatársorba kellenek az ingyen/olcsón/felesben lévő játékosok (Menez, Nani, Berardi, Gabbiadini 4esből 2..)
Ezzel a 3 emberrel meglenne a csatársor..
És a balbekk posztra kell valaki nagyon. Akkor pedig Asamoah bemehet középre, és véget is ért az erősítések sora, mert pénz már nem marad.
De ebben az esetben a középpálya közepe marad Pogba-Vidal-Pirlo... néha, ha erő kell beáll Asamoah Pirlo helyére.. ha pedig alibizni kell, akkor Marci játszik.. Szerintem egyébként jó lenne a csapat még Pirloval a középpályán is, ha egy Sanchez is a csapat tagja lenne és 3 csatárral tolnánk..

Il Principino 2014.05.09. 21:28:25

Ha jövőre így nézne ki a keret már elégedett lennék!4 védős rendszerben gondolkodva:
Buffon-Storari-?
Lichti-Cáceres-Bonucci-Chiello-Ogbonna-Barzagli-Kolarov-Evra
Pogba-Marchisio-Vidal-Pirlo-Asamoah-Alexis S.-Nani-Ménez
Tévez-Llorente-Giovinco-Immobile

Ez egy 23 fős keret,nagyjából minden posztra van 2 minőségi ember:)Ha több fronton is helyt akarunk állni,akkor kb. egy ilyen mélységű keret kell,főleg ha beszámítjuk az esetleges sérüléseket,eltiltásokat!Szerintem ez kivitelezhető lenne megtartva értékeinket,önerő+Vucinic-Quagliarella-Pepe-Padoin-Peluso-Isla-Ziegler-Motta-De Ceglie-Rubinho értékesítéséből:)Berardi-

Il Principino 2014.05.09. 21:28:59

Gabbiadini még megmaradna Jokernek:D

Táno 2014.05.09. 21:50:48

@kg19850508:
"-Alexis S.-Nani-Ménez
Tévez-Llorente-Giovinco-Immobile"

Nem lenne egy kicsit sok támadó?

Il Principino 2014.05.09. 21:59:07

Első 3 fickóval inkább szélsőként számolok...4-4-2 3-4-3 4-3-3 bármi is legyen a felállás,ebből a 7 emberből 3-4 mindig a pályán lesz...kellenek ennyien a rotáláshoz..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása