Conte: „Igazságtalan eredmény született”

Conte Antonio Európa Liga.jpgAntonio Conte a csütörtök esti mérkőzést követően úgy nyilatkozott, hogy nagyon bánja, amiért ilyen igazságtalan eredmény született a Benfica elleni elődöntő első találkozóján, és mindezért a védelmet tette felelőssé.

Az Európa Liga elődöntő első mérkőzésére Lisszabonban került sor, és ezen 2-1-es eredmény született, a továbbjutást azonban még döntően befolyásolhatja a visszavágó, melyre jövő csütörtökön kerül sor a Juventus otthonában.

„Úgy érzem, nagyon bánjuk, hogy ilyen igazságtalan eredmény született.” - nyilatkozta az olasz edző a Sky Sport Italia stábjának.

„A mérkőzés egyáltalán nem kezdődött jól, mivel pár perc alatt gólt kaptunk rögzített szituációból, és tudtuk, hogy a Benfica lelkesedésével számolni kell.

Azonban ezt követően átvettük az irányítást, és gyakorlatilag semmit nem engedélyeztünk a Benficának. Egyik pillanatról a másikra azt éreztük, hogy kapitulálni fognak, azonban ehelyett gól született a semmiből.

Ez sajnálatos, mivel akkor esett ez a gól, amikor a második gólunk megszerzéséért küzdöttünk. A védelem elaludt. Elaludtunk. Fogalmazzunk úgy, hogy az ellenfél kihasználta a szunyókálásunkat...

Tisztában vagyunk vele, hogy az elődöntő még nem dőlt el, és a Juventus Stadium, amikor a nézők is úgy akarják, képes olyan kiváló atmoszférát szolgáltatni, mint amit itt láthattunk Lisszabonban. Mindannyian a döntőbe akarunk jutni.”

Antonio Conte játékospályafutása során átélt már hasonló helyzetet, az 1992/1993-as szezonban a Benfica győzedelmeskedett a Juventus felett ugyancsak 2-1-es eredménnyel, azonban a visszavágót megnyerték az olaszok, és végül az UEFA kupát is begyűjtötték. Ez a precedens több optimizmusra ad okot?

„Az optimizmusom és magabiztosságom a ma este látott teljesítményből fakad. Nem volt egyszerű ma este itt pályára lépni, és így játszani egy olyan csapat ellen, amely veretlen hazai pályán.

Nem a megszokott olasz stílust játszottuk, támadtunk, gyors tempót diktáltunk, beleéltük magunkat a meccsbe, és arra kényszerítettük a Benfica csapatát, hogy csak a kontrákra építsen. Teljesítményünk az olasz foci becsületére szolgált.”

A második félidőben az olasz bajnok megpróbálta hangsúlyosabban használni a széleket, így széthúzva a Benfica alakzatát.

„Az első félidőben ez a kezdés nem segített, bár utána a Benfica tulajdonképpen semmit nem csinált. Megpróbáltunk áttörni középen, azonban a második félidőben Marković nem tudta tartani Asamoah tempóját, így azt mondtam neki, hogy próbáljon azon a szélen előre törni.

Hatékonyabbak lehettünk volna a kapu előtt, és sokkal több gólt is lőhettünk volna, azonban optimizmussal várjuk a visszavágót, bár tudjuk, hogy nehéz feladat vár ránk.”

A riporterek ezt követően azt kérdezték az olasz edzőtől, hogy tervezi-e az európai versenysorozatban a 3-5-2 alapú felállást négyvédősre módosítani bizonyos jellemzőkkel rendelkező csapatok ellen.

„A játékrendszer egy adott pontig számít. Az elvek fontosabbak, és a Juventus jó eredményt ért el azzal, hogy az utóbbi három évben támadó futballt játszott, bejutottunk a Bajnokok Ligája negyeddöntőjébe, és most remélhetőleg bejutunk az Európa Liga döntőjébe.

A többi csapat, amely négy védővel áll fel, otthonról figyeli a meccsünket a tévé előtt, tehát a játékrendszerek nem okoznak óriási különbséget.” - válaszolt a kérdésre tulajdonképpen nemlegesen a láthatóan továbbra is optimista tréner.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr896083696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

realsequator 2014.04.25. 09:08:33

Bocs, én nem tudok hozzászólni a bejegyzéshez, mert sztem Conte egy másik meccset nézett. Vagy én.

Lord Viktor 2014.04.25. 09:10:23

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem nagyon felkúrt a tegnapi meccs. A legnagyobb szívfájdalmam az, hogy fel sem merült, hogy mi itt győzünk. Két, teljesen egyenrangú csapat meccsét láthattuk, akik közül a hazai pályán játszó győzött, és ez annak fényében, hogy tavaly majdnem ugyanez a keret BL-elődöntőt játszott, tragikus. Nem akarom lefitymálni a Benficát, de azért tegyük a szívünkre a kezünket: BL-sorsolásnál tapsikolnánk, ha már az elején őket kapnánk és kötelező lenne a továbbjutás. Azt itt szarakodunk velük, és hátrányból mehetünk a visszavágóra. Mellesleg én Conte nyakába varrom, hiába a nyilatkozatból az jön le, hogy ő hű de nagyon nyerni akart és odatette magát a csapat. Lóri végig a padon ücsörög, a motiválatlan Mirko a kezdőben? Tévez lehozatala, mintha egyáltalán felmerülhetne, hogy nem pihen a Sassuolo ellen... Pedig nem fog, garantálom. Aztán ez az Osvaldo is... mi a fenét keres a pályán? Már rég kiderült, hogy használhatatlan, és repülhet vissza Angliába, akkor meg minek ölünk bele felesleges játékperceket... Tevez és Pogba nyújtott nálam egyedül értékelhetőt, Pirlo passzai pontatlanok voltak, pedig pont azokért tartjuk, Marci a helyzetén kívül a szokásos szürke szar volt... A többiek pedig hozták a szürke átlagot, úgy tűnik ez ma Európában a Benfica szintje (se). Buffont viszont megvédeném, egyik gólról sem tehetett, a másodiknál konkrétan olyan erővel lőtte ez a Láma, vagy ki, hogy mire felemelte a kezé, már a hálóban volt a laszti. Szóval sokkal több kellene.
Hétvégén Lóri-Q vagy Gio-Q kezdő tök elég, még az X is jó eredmény, jövő héten meg szét kell szednünk ezt a BenFIKÁT.

Type-R 2014.04.25. 09:11:04

"támadtunk, gyors tempót diktáltunk, beleéltük magunkat a meccsbe.." - hát persze. Barátnőm szerint egy tornaórai grundfocin nagyobb iram van. És igaza van, leszámítva azt a 2×10 percet, amikor tényleg sok lehetőség adódott.

Lord Viktor 2014.04.25. 09:12:41

@Lord Viktor: BL-negyeddöntőt, bocsánat.

Táno 2014.04.25. 09:24:33

@Type-R: Az egész szezonban ezt a nyugger "focit" nyomtuk! Ez ennyit ér Európában, de majd jön Babo és elmagyarázza, hogy minden ok.

rockitbaby 2014.04.25. 09:30:20

Nem láttam a meccset, mert kabalából nem nézek - amikor tettem, rendre kikaptunk -, így nincs semmilyen látott élményem róla. De az összefoglalók és leírtak alapján semmiben sem különbözött attól a Capello-i felfogástól, amit Conte annyira nagyon, és fennhangon szidott. Emlékezzetek vissza, hogy a BL-ben vele 04/05 és 05/06 szezonban általban az egyenes kieséses szakaszban idegenben úgy léptünk pályára, hogy lehetőleg rúgott góllal általános esetben 2-1-re kikapjunk, majd otthon egy begyötört góllal és clean sheet-tel jussunk tovább. Nem tudom, hogy csak én érzem így a meccs után, de valamiért ez motoszkált bennem.

Nem lehet elégszer leírni, amit a mester is bevallott, elbaszta a rotálást és ezért vannak kifingva a srácok. Pogba lassan többet játszott, mint ami egy ilyen fiatalnak alapesetben bőven járna és akkor a perem emberek meccshiányát nem is említettem. Magunknak köszönhetjük, de még meglehet!

Trieszt120506 2014.04.25. 10:01:16

@rockitbaby: hagyjuk már a k.baszott fáradtsággal való mentegetőzést. Tavalyelőtt a szezon első hónapjaiban x-eltünk a dánokkal, a szatyorral, tavaly ismét a dánokkal, a galata ellen pedig oda-vissza 1 pont. Egyszerűen arról van szó, hogy egy valamire való európai csapat ellen elfogy a tudomány.

A jobb csapatok ellen pedig kettessével kapjuk a gólokat. (Chelsea idegenben, Bayern oda-vissza, Real oda-vissza, és most a Benfica) Ez nagyon harmatos teljesítmény. A másik az, hogy szerintem a legkönnyebb ágon vagyunk az elődöntőben.

Ettől függetlenül a továbbjutás meglehet, de ahhoz mindenkinek a legjobbját kell hozni a visszavágón.

Devilke Balla 2014.04.25. 10:12:53

ruhellem az ilyen csapatokat.. egy kibaszott portugál volt a kezdobe..

babo0410 2014.04.25. 10:19:29

Nem láttam a meccset, csak egy hosszabb összefoglalót. Az alapján meg biztosra veszem, hogy otthon kiharcoljuk a továbbjutást. Én hiszek benne, hogy ott leszünk a döntőben. Azért a Benfica nem egy rossz csapat. De én hiszem azt, hogy most meglesz a továbbjtás, nyáron meg meglesznek a kellő erősítések. Én hiszek a csapatban, ezért szurkolok nekik.

regularjohn 2014.04.25. 10:50:22

átveszem babo szerepét! :)

ad1, idegenben játszottuk, idegenben mindig nehéz, utazás, ismeretlen környezet, szokatlan hangulat, a hazai csapatot mindig motiválja a hazai közönség
ad2, EL elődöntőt játszottunk, a csapatnak nincs tapasztalata az ilyen súlyú meccsekhez (pirlon és buffonon kívül ki játszott ilyen szintű meccset?), ezért örülök, hogy most tanulunk, szokjuk a terhet, és ez nagyon jól jöhet a BL-ben jövőre
ad3, a benfica volt az ellenfél, aki hazai pályán régóta veretlen, és szinte kizárólag az EL-re koncentrálhatnak - és aki azért valljuk be nem egy kellemes ellenfél, és nem egy rossz csapat
ad4, az elődöntő 2 meccsen dől el, az elsődleges cél az volt, hogy rúgjunk gólt - ez megtörtént, az 1-2 idegenben nem egy rossz eredmény
ad5, pechünk volt, hogy a 2. percben kaptunk egy gólt, és ráb*tunk, hogy a gól után visszavettünk, illetve cvan olyan, hogy nem emgy jól a helyzetkihasználás

ez az elődöntő nálunk fog eldőlni, én szinte kizártnak tartom, hogy a saját stadionunkban ne tudnánk kiharcolni a továbbjutást. 11 oroszlán fog harcolni a hazai pályán elhódítható EL címért, Conte a motivátor, visszatér vidal, nincs eltiltottunk, plusza mit írtam az idegenbeli meccsekről, az a Benficára lesz igaz, és ez a mi malmunkra hajtja a vizet.

emlékezzetek a 2003-as szezonra, a Realtól 2-1-re kaptunk ki idegenben, és otthon 3-1-gyel mentünk a döntőbe.

Gondolkodjatok nagyban, és legyetek türelemmel, mert ez a Conte csapat az eddig mutatottak alapján megérdemli a bizalmat!

MdewC 2014.04.25. 10:51:12

Conte, ritkán mondom, de ez el lett ba...rmolva tegnap.
Nagy kár érte!

MdewC 2014.04.25. 10:53:33

@regularjohn: ezek tények, sőt a bizalmat is megérdemlik, neg is kapják. De a tegnapi akkor is szar volt.

Apuleius 2014.04.25. 10:54:53

@regularjohn: Összességében egyetértek veled, s én is fogadni mernék arra, hogy hazai pályán továbblépünk a döntőbe, de:

"ad5, pechünk volt, hogy a 2. percben kaptunk egy gólt, és ráb*tunk, hogy a gól után visszavettünk, illetve cvan olyan, hogy nem emgy jól a helyzetkihasználás"

Egy olyan eset, amikor Bonucci egy óvodás balfasz módjára nézi, hogy az ellenfél játékosa teljesen szabadon gólt fejeljen, miközben Buffon súlyos fáziskéséssel mozdul a védhetőnek tűnő labdára, nálam nem a "pech" kategóriájába tartozik.

keshudioo 2014.04.25. 11:16:19

Szörnyű meccs volt, valóban 2x10 percen kívül semmit nem csináltunk, és ezzel nem is ez a probléma, hanem hogy sokadjára fordult elő a szezonban.

Rockitbaby-vel értek egyet, ez a csapat rendkívül hajaz a Capello-féle csapatra. Eltaktikázzuk a meccseket, belenyugszunk az egygólos előnybe, csak ne kelljen plusz kilométereket futni, inkább tartalékoljuk az erőnket egy hétvégi Catania vagy Sampdoria elleni meccsre, amit egy igazán nagy csapat, egy Real, egy Barca, egy City vagy PSG a tartalékos csapatával lehozna háromgólos különbséggel.

Ha nem tudnánk, hogy van a csapatnak egy szebb oldala, talán nem fájna ennyire, és joggal mondhatnánk, hogy legalább jönnek az eredmények, harmadik Scudetto, rekorddöntögetés. Csakhogy! Conte első évében úgy játszott a középszintű keretünk, ahogy azelőtt évekig sosem, pedig abban a csapatban több lyuk volt a jelenleginél. Akkor a srácok 90 percen keresztül haraptak, letámadták az ellenfelet, szoros emberfogást alkalmaztak, és jobban is kontráztak a mai csapatnál. Újra beleszerettünk a Juventusba, mert két 7. hely után olyat láttunk tőlük, ami emberfelettinek számított még a gyengülő Serie A-ban is. Az egy szimpatikus, lelkes csapat volt, amiben megvolt a sokat emlegetett Spirito Juve.

A mostani keret annál jóval erősebb, legalábbis papíron, viszont nem vagyok róla meggyőződve, hogy azokat a lelkes, sokat futó srácokat legyőzné ez a mai, taktikázó, labdatartó, nyugdíjas tempót diktáló Juventus, még Tévezzel együtt sem.

Mondhat bárki bármit, de ez a Juve nem egy szimpatikus csapat, ilyen játékkal és hozzáállással új szurkolókat egészen biztosan nem szerzünk.

Ettől függetlenül (nyilván) én sem adom fel a Juventus-szurkoló mivoltomat 14 év után, és kiállok a fiúk mellett, és én is úgy hiszem, hogy hazai pályán tovább fogunk jutni, de tényleg csak az idegenben lőtt gól a szerencsénk. A játék képe alapján, ha a Benfica nem vesz vissza, a kontrákból több gólt is rúghattak volna, mert egészen elképesztően lassú minden egyes játékosunk az övékhez képest, a 3-5-2 meg iszonyúan rossz választás volt a 4-3-3-hoz.

A visszavágóra azért is felpakolnék egy 4-3-3-at, hogy ne legyen állandó emberelőnyben a Benfica.
Licht-Barzagli-Bonucci-Chiellini (igen, őt raknám balra, a csapat támadásban átválthat 3-4-3-ba, Chiello inkább védekezzen)
A középpályával kapcsolatban bizonytalan vagyok. Pirlo úgyis a legjobbunk volt, hogy rosszul játszott, mert messze a legintelligensebb játékosunk.
vagy
Vidal-Pirlo-Pogba
de megkockáztatnék egy
Vidal-Marci-Pogba vagy Pogba-Vidal-Asamoah középpályás sort is, hogy egyszer az életben menjünk rá az erő- és lendültfocira, szerezzünk labdát és rohanjunk vele előre. Támadásban meg
Tévez-Llorente-Giovinco akár.

Igazából mindegy is, csak váltsunk erről a hülye 3-5-2-ről, mert állandóan emberhátrányban vagyunk a Benfica ellen a taktikából kifolyólag, és rossz nézni, hogy mindig van üres emberük, míg nekünk a védősoron kívül senki.

venember83 2014.04.25. 11:21:53

A meccs kapcsán álljon itt egy nem Juventus drukker (finoman fogalmaztam) meglátása, ami egybecseng néhány itteni hozzászólás tartalmával: "mindemellett azért azt elmondom, h ha úgy játszana a juve, ahogy tette azt mondjuk az utolsó negyedórájában az esti meccsnek, egy kurva szót se szólnék, sose. egyből elkezdett hajtani, játszani, nyomni, nem is akárhogy, szűkült rendesen a segglyukam"

Rivendell 2014.04.25. 11:42:36

úgy látszik ma nekem kell védenem a csapatot és Conte-t...ez az év vicce,hogy nekem kell:DDD

szerintem a szezon legjobb mérkőzését játszottuk,én idén ilyen iramot még nem láttam a srácoktól és az ,hogy a hazai ellenfél 65 perc után teljesen fogalmatlan volt az hűen tükrözi a játékunk sebességét és az,hogy fizikálisan is padlót fogva viselkedtek a szünet követő 15-20 perc után.

Amivel nem értek 1et...nyerni kellett volna és ezt Conte nagyon is jól tudja,de szokás szerint elengedte a mérkőzést,mint mindig...ezért nem lesz belőle sose top edző...BL-ben ne adj isten otthon kezdenénk 1 kiesési szakaszban,akkor mi lenne? 1:0 után is befejeztetné a támadásokat,majd idegenben csak kihúzzuk...

Apuleius 2014.04.25. 11:45:08

@Rivendell: Azért szerintem erős túlzás a szezon (vagy akár a naptári év) legjobb meccsének nevezni a tegnapi mutatványt. Ennél voltak lényegesen jobb produkcióink (Roma, Napoli, Real Madrid).

Rivendell 2014.04.25. 11:46:41

még valami.

mindig írjátok,hogy csak kritizálni tudom őket.

Ha minden mérkőzésen így hajtanának és lennék a legboldogabb Juve szurker,még az sem érdekelne ha a nyílt játék miatt többször kapnánk ki,mint a nézhetetlen focinkkal,amit 2éve játszanak..utoljára talán a Chelsea ellen láttam őket a BL-ben így hajtani

Rivendell 2014.04.25. 11:48:18

@Apuleius: nálam ez volt a top1...idegenben 1 sokkal jobb formában lévő csapat ellen,olyan ellen akinek specialitása a sorozat,margiték messze nem voltak csúcsformában,bár mindig vallom 1 margitot oda vissza tudni kell ütni a mindenkori Juvénak/ebbe van azért nem kis elfogultság :DDD/

Goku06 2014.04.25. 11:48:50

@regularjohn: "11 oroszlán fog harcolni a hazai pályán elhódítható EL címért, Conte a motivátor,"

Na ez az amit mi hiányolunk már egy fél éve...
De ha jövő hétre végre tényleg 11 oroszlánná válik a jelenlegi legalább 6-7 újszülött kismacska, és Conte is legalább úgy örül egy Benfica elleni gólnak mint mondjuk a Sassuolo ellen egy gólnak, akkor simán megvan a továbbjutás.

@keshudioo:
"inkább tartalékoljuk az erőnket egy hétvégi Catania vagy Sampdoria elleni meccsre, amit egy igazán nagy csapat, egy Real, egy Barca, egy City vagy PSG a tartalékos csapatával lehozna háromgólos különbséggel."
Igen, meggyőződésem, hogy ha mi az ő mentalitásukkal játszottunk volna tegnap, akkor 1-3ra lehozzuk a meccset... Nem azért nyernek ők 4-5 gólokkal az odavisszavágós meccsek első meccsén, mert annyira erős a keretük (oké, az is ok), hanem azért mert teljesen más mentalitással állnak oda egy BL meccs elé.. Nálunk kb úgy néz ki mintha Conte félne hogy lebassza a vezetőség ha már az első meccsen eldöntünk egy továbbjutást.. (talán fél hogy ha idegenben nyerünk, akkor otthon nem jönnek ki a szurkolók, mert már úgyis eldőlt? :D )

"A mostani keret annál jóval erősebb, legalábbis papíron, viszont nem vagyok róla meggyőződve, hogy azokat a lelkes, sokat futó srácokat legyőzné ez a mai, taktikázó, labdatartó, nyugdíjas tempót diktáló Juventus, még Tévezzel együtt sem."
+1

"Mondhat bárki bármit, de ez a Juve nem egy szimpatikus csapat, ilyen játékkal és hozzáállással új szurkolókat egészen biztosan nem szerzünk.
"
és sajnos ez is nagyon igaz..
amilyen játékot mutatunk európában, egy 10 éves gyerek aki nézegeti magának a külföldi csapatokat hogy kit válasszon, még csak meg sem fontolja, hogy minket válasszon kedvencnek.. "itt van ez a Juventus is, jól hangzik a nevük, vezetik a bajnokságukat.. de mit bohóckodnak ezek itt benfikával meg galatával?"

Rivendell 2014.04.25. 11:50:21

Napolit és a Romat élből nem tudom belevenni,mert ők ellenünk idegenben eleve mindig 1:0-ról indulnak,mintha be lennének oltva ellenünk idegenben,teljes átjáróház mind2 csapat

Drughi Di Bianconeri 2014.04.25. 12:01:55

@Apuleius: + ugye a szezon eleji Lazio elleni 2 meccs, ahol gurítottunk nekik 8 gólt, és úgy játszottunk, hogy azt hittem akkor még naivan bevesszük Európát...
De nagyjából ennyi az ebben a szezonban fellelhető valóban jó meccsünk.

Nehezen tudok mit mondani,jómagam nem is tudtam aludni normálisan. Sokan sokfélét leírtatok Ti is, talán @keshudioo: aspektusa áll az én véleményemhez legközelebb.

HA csak az eredményt nézzük szárazon,akkor egy kifejezetten biztató dolog az idegenben lőtt gól (alá Capello).
Azonban,ha azt vesszük figyelembe,hogy az utolsó 15 percben el is dönthettük volna, nem csak a meccset, de kis túlzással a párharcot is, akkor elkeserítő,hogy ahelyett,hogy lőttünk volna még 1-2 gólt,kaptunk egyet.
Az 1. félidő nagy része katasztrofális volt, azt hittem sírva fakadok :D
Aztán a 2-ra kicsit felpörögtünk,volt 1-2 szép zsuga Asa-Tevez-Pogba révén,de gólt nem lőttünk.
Tevez nálam a csapat legjobbja, irdatlan volt,amit küzdött,a gólja meg zseniális, katartikus élmény volt, hogy 5 év után gólt szerzett Európában, méghozzá ilyen fontosat - azt hiszem a fél háztömböt felüvöltöttem abban a pillanatban :D -
Marcika pontosan ilyen játékos,mint amit tegnap nyújtott: semmilyen.
Amíg a végén nem b@szott el 2 szinte ajtó-ablak ziccert,addig észre sem vettem.Az OK,hogy egy 35 éves vén,s bölcs művész csak sétálgat visszafele,mikor az ellenfél irdatlan tempóban átrohan rajtunk,de egy ereje teljében lévő, 29 éves, olasz válogatott, ráadásul -sajnos- potenciális CSK a jövőben hogy engedheti meg ugyanezt magának ?
Marchisio nem több,mint egy csereember,főleg amíg Pogba marad.
Vucsinics volt a másik fele...A gólokról nem Buffon tehet,úgy hogy Őt ne merjétek bántani ! :)
Az 1-nél Bonucci idézte fel a régi önmagát :D (amúgy elég ciki,hogy egy olasz csapat,nagy lób@szó védőkkel gólt kap beívelés-fejes kombóból)

Legjobban az aggaszt,hogy a meccseink nagy részében (nem csak tegnap) mindenféle elképzelés,variáció,tempó stb nélkül játszunk.Olyanok vagyunk,mint egy régimódi angol másodosztályú csapat: baszkodjuk előre ötlettelenül a labdákat és vagdalkozunk.Ez csak akkor más,ha Pogba-Asa-Tevez megunja és akkor igazi focit is láthatunk (fura módon néha még Stefi is egész intelligensen veszi ki a részét a zsugákból :D ).
És ezt csak azért nem tudom megérteni,pláne elfogadni, mert a fent említett meccseken (Lazio,Napoli,Roma,Real Madrid) láthattuk azt,hogy mit is tud ez a keret teljesítménye maximumán: sokat.
Ehhez képest ciki,ahogy egy EL elődöntőhöz álltunk.
Nem rossz csapat ez a Benfica,de valóban európai középmezőny - mint ahogy Mi is.Továbbjutást várok, méghozzá 1:0ra nyerünk Torinoban, és így jutunk be a döntőbe :D

Remélem,hogy egy nyomoronc,tuti kieső Sassuolo ellen a B csapatot küldjük fel,hogy pihenjenek a srácok és még véletlenül se "fáradjanak bele" :D

U.I.: az a durva,hogy ez a meccs még így is sokkal jobb és izgalmasabb volt,mint a 2 BL elődöntő :D ! (bár Ok,ott azért sokkal nagyobb a tét)

Apuleius 2014.04.25. 12:09:19

@Drughi Di Bianconeri: Igen, tényleg, igazad van, az a két meccs is nagy pozitívum volt.

regularjohn 2014.04.25. 12:22:37

@MdewC:
@Apuleius:
@Rivendell:

Köszi az észrevételeket, és bocs a typokért! :)

Tony. 2014.04.25. 12:33:26

Ez lehet itt a probléma:

"Nem a megszokott olasz stílust játszottuk, támadtunk, gyors tempót diktáltunk"

Elég nagy baj, ha Conte szerint ez jelenti a gyorsat.

Minden esetre továbbra is képtelen ez a csapat Európában hozni a magabiztos papírformát. Conte-nak meg azzal kellene inkább foglalkozni, hogy mi a fenét csinálta a csapat 1-1 után mikor ki lehetett volna ütni a Benfica-t. Beszól ő mindenkinek, de közben rendre olyan hibákat követ el, amit nagyon nem lenne szabad.

Szbence 2014.04.25. 15:46:21

Most lehet h megköveztek, de én akkor is védeni fogom Marcit, igaz h szarul játszott (nem csak ő) de én úgy gondolom h helye van a kezdőben! Én hiszem h látni fogjuk mi még a régi Marchisiot. Egyébként a bajnokságban szerintem igen is jó meccsei voltak, és a Lyon elleni továbbjutás az ő góljával dőlt el. Attól még h szar volt nem kell megint mindjárt elkezdeni szidni, stb, nem azért de én a meccsen a bal oldalt Asamoahval nem láttam támadni. Úgyhogy Forza Juve, otthon továbbjutunk.

2014.04.25. 16:29:27

Nem ugyanazt a meccset néztem,amit a Mester látott...nem voltunk rosszak,de jók se,az eredmény ugyanazt mutatja,amit a játék képe mutatott,amolyan semmilyen semmitse. A Benfica megérdemelten nyert,kurva nehéz dolgunk lesz a visszavágón. Contéval meg valami baj van,ha szerinte gyors tempót diktáltunk...nem tudom mire vélni ezt a nyilatkozatot,gyakorlatilag egy szavával se értek egyet!

Táno 2014.04.25. 18:00:20

@Szbence:
"Lyon elleni továbbjutás az ő góljával dőlt el"

Erre szerintem rosszúl emléxel.

realsequator 2014.04.25. 18:40:03

@Drughi Di Bianconeri: +1 tök igaz amit írsz.

Nagyon zabos és feltüzelt benfica jön majd Torino-ba. Rögtön az elejétől falhoz kell szögelni őket ha tovább akarunk jutni. 4-3-3 -at várok de úgysem kapom meg.

benssz 2014.04.25. 23:52:37

kiváncsi vagyok a visszavágóra.eléggé félek.nekünk ki kell támadni,ez a Benfica pedig iszonyat jól tud kontrázni...

MDaniel98 2014.04.27. 11:05:56

Hát,én ezt azért nem mondanám Mester.Ha úgy játszunk Torinóban is mint Liszabonban,akkor NEM ÉRDEMLÜNK TOVÁBBJUTÁST.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása