Conte: „Jobbak voltunk, mint vasárnap”

Antonio Conte az EL mérkőzés után viszonylagos elégedettségének adott hangot, miszerint szerinte a csapat jobban teljesített, mint vasárnap, bár ezúttal a Fiorentina ellen 1-1 lett az eredmény, mivel a vendégek az este Mario Gómez késői találatával egyenlítettek.

Conte Antonio_instruál_1.jpg„Teljes őszinteséggel kijelenthetem, hogy jobbnak láttam ezt a teljesítményt, mint a vasárnapit. Természetesen, mivel gólt kaptunk, nehéz az előbbi állítást megindokolni, azonban véleményem szerint a csapat számos lehetőséget kialakított, a kapufát is eltalálta, és valószínűleg jobb futballt mutatott, mint amit vasárnap láthattunk.

Amikor gólt kap egy csapat, mindig vannak helyzetek, amiket ki lehet elemezni, és vannak hibák, amiket ki lehet javítani. Elvesztettük a labdát középpályán, és a hosszú passz meglepett minket, aztán Gómez nagyon ügyesen levette a labdát, és egy az egy ellen legyőzte a kapuból kirohanó Buffont.”

A második mérkőzés a Stadio Franchi gyepén kerül megrendezésre jövő csütörtökön, és a firenzeiek mellett szól az idegenben lőtt gól.

„Hogy optimista vagyok-e a visszavágót illetően? Én mindig optimista vagyok. Egy futballmérkőzésről van szó, mi azért játszunk, hogy győzzünk, és számtalanszor győztünk már, de jogos eredmény a döntetlen a Fiorentina ellen, mivel erős ellenféllel találtuk szembe magunkat. Úgy érzem, kissé híján voltunk a szerencsének ma este, mivel több gólt is rúghattunk volna.”

Érdekes módon a Juventus a szezon első felében ugyancsak a Fiorentinától kapott komolyabb pofont, amikor 4-2-re veszített a bajnokcsapat, pedig a félidőben 2-0 volt az eredmény a torinóiak javára, míg a hétvégén is lehetősége volt a firenzei csapatnak az egyenlítésre a meccs utolsó perceiben. Ezeknek a találkozóknak a végén miért marad alul az ellenféllel szemben a Juventus?

„Talán nem kellene, hogy átvegyük a vezetést! Pszichológia szintjén a csapatok különbözőképpen élik meg a mérkőzést, talán tudatalatti szinten, amikor hamar átveszi a csapat a vezetést. Ebben a szezonban mindegyik mérkőzésen mi vettük át a vezetést.

A 4-2-es vereség furcsa volt, mivel négy gólt szereztek húsz perc alatt. Az igaz, hogy vasárnap a Fiorentina keményen megnyomta a mérkőzés utolsó részét, azonban szerintem megérdemelt győzelmet arattunk.

Ha megnézzük az este kialakított helyzeteket, akkor azt mondom, hogy nem volt szerencsénk, hogy döntetlen lett a meccs. Jó játékot mutatott a Juventus és a Fiorentina is, így nem látom, miért kellene bármelyik felet is a másik fél rovására dicsérni.

Nagyszerű találkozó volt, amely kiváló reklám az olasz futballnak Európában. Szerintem a nézők élvezték a műsort.”

A Juventus a Fiorentina elleni EL meccsen más felállásban kezdett, mint vasárnap, öt ponton is változtatott rotálás címszó alatt a torinói mester, aki a meccs után szót emelt a keretrotálás védelmében.

„Nem az volt a célunk, hogy tartsuk az eredményt a mérkőzésen, én soha nem adok ilyen utasítást a játékosaimnak. Le kellett cserélnem Sebastian Giovincót, mivel izomproblémái lettek, míg Daniel Osvaldo ekkor már teljesen kifulladt. Egyáltalán nem kérek olyat a játékosoktól, hogy 1-0 esetén irányítsák a mérkőzést és védekezzék ki a hátralevő időt, mindig arra sarkallom őket, hogy szerezzenek egy második és harmadik gólt.

Törökországban 2-0 volt az eredmény a javunkra a keret rotálásával, és senki nem panaszkodott akkor. A keret huszonkét játékosból áll, megpróbáltam a legjobb formációt pályára küldeni minden tényező figyelembe vételével. Téveznek gondjai lettek a térdével, Marchisio, Vidal és Pirlo kimagasló trió a középpályán, míg Asamoah a szélen játszott. Ezeket egyáltalán nem nevezném másodvonalbeli opcióknak.” - zárta az interjút alaposan feldobva a labdát a kritikus szurkolóknak Antonio Conte.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr855859576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuvefanTomi 2014.03.14. 10:16:52

Szerintem is jó meccs volt , kár hogy a győzelem elmaradt. Visszavágón elütjük őket! Forza Juve !!

danimester1 2014.03.14. 10:22:08

Mester mester!Te is ludas vagy a dolgokban ez nem lehet vitás.Rossz döntéseket hoztál,a cserék sem bizonyultak jobbnak.Megértem,mert a pad(oin)unk kissé karcsú.Nem hiszem el,hogyha arra biztatja a játékosokat,hogy igenis tessék még lőni 2.-3.-ik gólt,így visszaállnak,erre meg a cserékkel gyakorlatilag kiiktatta a támadójátékot.Azaz elhiszem,de ez csak az első félórában volt tapasztalható ill. az első félidő ragyogó játékával amihez partnerek voltak a lilák.Bosszantó a tegnapi eredmény,túl kell lépni és javítani "fiorentinában" ilyen "egyszerű".A minőségi cserék és szélsők hiányában sajnos a legjobbjaink nem képesek 2-3 fronton egy teljes szezont lehozni pláne ha hozzá veszem a válogatott kötelezettségeket és azt,hogy valai(k) lesérül(nek).Érthetetlen számomra Quag mellőzése azaz inkább száműzetése... Itt megint ki lehetne térni az igazolásainkra,de ez már lerágott csont és nem akarok vitát veszekedést gerjeszteni."...Senki nem panaszkodott..." ezzel nem akarom megbántani sem őt sem a csapatot,de egy ilyen kaliberű klubnál szerintem el kell tudni viselni a kritikát ami jelen esetben teljesen jogos.Továbbá ne mérjük egy török csapatot és az ott elért eredményt egy sokkal erősebb Fiorentinához,mert ez nem mérvadó a játékerő viszonyításában.Azzal meg teljesen egyetértek,hogy sokkal jobban járnánk ha adott esetben nem tudnánk ilyen gyorsan megszerezni a vezetést és a fiúknak "dolgozni" kellene.(Reklám értéke meg csak az első félidőnek volt.)Remélem sikerül a javítás és menetelhetünk tovább a torinói döntő felé!

nygá 2014.03.14. 10:27:30

@danimester1: 100%osan egyetértek minden egyes szavaddal. pontosan ezt készültem volna beírni én is.

tjunior 2014.03.14. 10:30:30

Vasárnap egy félidőt játszott a csapat, tegnap egy felet, ezt én nem mondanám jobbnak, az igazi különbség ott volt, hogy Matos kapufára fejelte Gomez meg berúgta.

2014.03.14. 10:31:45

Gyömöszöld fel a végbeledbe a jó teljesítményünket...20 percig fociztunk,utána semmit nem csináltak a fiúk,a cserék szarok voltak,elaludtunk meccs közbe baszki...

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.03.14. 10:32:34

@danimester1: Az ilyen 3. perces gólnak csak akkor van értelme, ha utána még rúgunk kettőt. Az inkább tudja rombolni az ellenfél morálját. Mert ezzel a gyors góllal csak azt értük el, h hamar kifáradtunk, visszaálltunk, aztán szépen a fior a fejünkre nőtt és már nem először az idényben az ellenfél jobban akarta a győzelmet, mint mi. A sok kihagyott helyzet megbosszúlta magát. Baromi kíváncsi leszek, h ezek után mit teszünk le az asztalra Firenzében?

Goku06 2014.03.14. 10:49:42

gusztustalan nyilatkozat... legalább hülyének ne nézzen minket.
"Elbasztuk, ennyi. Javítunk jövő héten." Ennyit kellett volna mondania, de már megint a kifogásokat keresi, meg megpróbálja megmagyarázni a dolgokat..

realsequator 2014.03.14. 11:26:20

Megértem, hogy vannak páran akik szemellenzős módszerrel kiállnak a csapat mindenkori teljesítménye és az edző illetve szakmai stáb munkája mellett. Bizonyos játékosokról nem is beszélve.

Én csak arra kérem őket magyarázzák már el, hogy ki a felelős ezért a gyalázatos játékért. Direkt nem teljesítményt írtam mert az eredmények jönnek-jönnek (mondjuk európai kupa szinten ez sem mondható el.)

Mert, hogy én nem vagyok felelős érte az tuti!

regularjohn 2014.03.14. 11:30:45

a helyzet az, hogy meccsek óta kb. egy félidőt játszunk, a maradék időben pedig várjuk, hogy vége legyen. a fiúkat fejben kéne rendbe tenni, szerintem az elkényelmesedés klasszikus esete áll fenn: szinte mindenkit megvertük olaszországban, és a srácok megszokták, hogy ki kell menni a pályára, oszt majd úgyis jön a gól meg a győzelem, és kezdik elfelejteni, hogy ez nem ennyire egyszerű. néha 60-70 percig kell 100%-os szinten teljesíteni. (a rotálás, illetve az annak nevezett dolog is persze közrejátszik, nem értem, hogy tizenx pontos előnynél miért nem fontos az EL, és miért nem tudunk a bajnokságból engedni egy picit).

baj nincs (még), remélem pofonként élik meg a döntetlent, és lángba borítják firenzét!

The king of alibis 2014.03.14. 12:01:08

"Conte: „Jobbak voltunk, mint vasárnap”

Az eredmény nem ezt tükrözi, Mr. Conte.

Domonkos Zoltán 2014.03.14. 12:15:33

Remélem hétvégén pihenteti Vidalt Asamohat Pirlot .
Én komplett B csapatot küldenék fel hétvégén a meccsre!
Hogy a visszavágóra kipihentebb játékosok legyenek illetve Tevez addig remélem felépül!
Nekem az utolsó 3 mecsen az jutott eszembe, hogy az akarás meglenne csak fejbe nem vagyunk ott fásultak vagyunk.
Pl:Vidal az első 20 percben szenzációs volt azt hozta amit tudd!
Utána a maradék 70 percben csak lézengtet a pályán!Marci a 2.félidőbe talán ha 6 szór ha ért labdába.(Eltűnt)
A 2.félidőbe a Fiorentina 23%többet futót mint mi!
Én ott érzem a hibát még, hogy Islanak van egy kettő jó meccse Ogbonna mint ha elfelejtett volna focizni ő azért nagyobb tehetség mint amit láttunk tőle!A(kevès játéklehetőség)
Matri ahogy megkerülte azt hittem rosszul láttok.
Szóval egy szónak is száz a vége nincs B csapatunk ez igy nagyon kevés Európába!
Jövőre szélső igazolás nélkűl nem fogunk előre lépni!

Goku06 2014.03.14. 12:17:39

@Domonkos Zoltán: B csapatos résszel nagyon is egyetértek. Mutassuk már meg hogy nem csak kamuzzuk azt hogy fontos az EL is...

Tony. 2014.03.14. 12:22:22

Semmi gond, majd kiesünk az EL-ből is és ugyanúgy legyintünk egyet, ahogy a BL után és jól megasszondjukkkk a világnak, hogy nade itt a 3. bajnoki cím zsinórban, nem tudom én milyen rekordot értünk el és mindenki dilettáns barom rajtunk kívül és féltékeny ezekre a csodálatos eredményekre...

Trieszt120506 2014.03.14. 12:27:37

Az a helyzet, hogy Caceres vagy Ogbonna kezdetése esetén valószínűsíthető, míg ha mindkettejük játszik, akkor szinte biztos a kapott gól. Viszont tegnap és ez előző meccseken is a leggyengébb teljesítmények a középpálya közepén voltak. Igazából felesleges is kiemelni bárkit, a komplett MVPP nagyon halovány korábbi önmagához képest. Őket kellene még valahogy összedrótozni/felpörgetni a szezon hátralévő felére, nyáron pedig vérfrissíteni.

Rivendell 2014.03.14. 12:44:56

Conte szedheti a sátorfáját azt hali...1igazi töketlen,kezet foghat Capelloval

west30 2014.03.14. 12:58:51

Engem igazából nem is az 1-1 zavarna,csak ugye leül az ember meccset nézni hogy kicsit szórakozhasson,erre 20percig csurran cseppen neki valami utána pedig pofán szarják,és még azt nyilatkozza utána hogy jók voltak.Ennek a Fiorentinának hinteni kellene oda-vissza 3-4et egy közepes csapat pár jobb képességű játékossal,de alapból egy Juventusnak pár kivétellel senki ellen nem kellene ráülni az eredményre vagy visszavenni a tempóból ez szerintem minimum elvárás lenne.

Domonkos Zoltán 2014.03.14. 13:12:27

@west30: igen egyetértek nézhetetlen volt a meccs!
Európába ez nagyon kevés!
Nincs B csapat!

devil-z 2014.03.14. 13:20:10

Nem tudom mikor volt ilyen utoljára de elaludtam a meccsen, a bekapott gólunknál levő sipákolásra ébredtem fel, legyintettem és kikapcsoltam a streamet.

Nagyon bírom Contét, sok mindent köszönhetünk neki, de most menjen a francba.

MdewC 2014.03.14. 14:15:47

@realsequator: Kolléga úr, ezen nincs mit magyarázni, ez kevés volt. ;)
Egyébként:
Ha tegyük fel nem vettünk vissza, akkor ennyi van bennünk? Akkor viszont idegenben sem lesz könnyű.
Ez esetben tudat alatt várunk el olyat a csapattól, ami erőnkön felüli. Én biztosan. Bevallom ezekkel a cserékkel... Nem folytatom, inkább szurkolok, mert totál elvakultan tolom. :D
Ritmusosan, ha kérhetem:
"HajráJuve!" :D

realsequator 2014.03.14. 15:12:25

@MdewC: Gyuszi, nem lehet, hogy Conte kevés ehhez? És ezzel nem azt mondom szar, csak, hogy többfrontos szinten nem elég már.
Szerintem ennyi van benne. Kiváló érzékkel nyúlt a csapathoz. Meghozta az önbizalmat, első évben hihetetlenül jól nyúlt bele a meccsekbe, volt amikor egy meccs alatt 2x változtattunk felállást aztán amikor ez a mértékű motiváció nem volt elég kidurrant. Rosszul nyúl a játékba (ha belenyúl egyáltalán) először nem mert rotálni, hamarabb cserélni, most meg már issza a levét mert a pad gyenge.
Véleményem szerint Ő ennyit tud. Grazie Conte mindenért meg minden, de nem tud többet szvsz.
Amúgy meg HajráJuve éjjovéjové!!!! :D

MdewC 2014.03.14. 15:39:22

@realsequator: Egyébként lehet, benne van, nem tudom. :)
Részemről Conte nagyon összenőtt a csapattal, nagyon bírom a palit. (Asszonynak tetszik is, de ez most más kérdés. :D) Attól tartok, ha Conte elmenne, romlana a teljesítményünk. Nem érzem másban jelenleg azt, hogy sikeressé tudna tenni minket. Ezen kívül egy év türelmet mindenképp szavaznék neki az európai porondra, mert tavaly az első év volt ott, idén el is szúrtuk, de szerencsénk se volt, szal jár még min. 1 év. Már csak azért is, mert oda még megfelelően minőségi és mély keretet sem kapott. Így gondolom, lehet mással nem lennék ennyire türelmes, értelek, nem mi fogunk dönteni. :)
Ha viszont nem lenne meg min. a döntő, idén az EL-ben, az egyértelmű kudarc, azért házon belül is kifaszolnak az tuti.
Hajrá! ;)

JUVE76 2014.03.14. 15:45:25

@realsequator: +1!!!!!
Go Conte, Welcome Deschamps!!!!!

Goku06 2014.03.14. 15:45:45

@MdewC: Ezzel egyetértek, hogy egy új edzővel a csapat teljesítménye leromlana..
Jelenleg már vele is romlik a teljesítmény, de csak meg kell újulnia.. Kezdő edző még, rutintalan.. Meg kell tanulnia milyen az az európa..

Ráadásul Conte is hozott alapanyagból dolgozik, így a vezetőség felelőssége is ugyanakkora, mint Contéé... 14-15 ember nem tud végigtolni egy szezont, ezt idén megtanultuk.. Jövőre ha tényleg erősítünk, akkor megnézhetjük hogy mit csinál Conte egy normális kerettel..
(és akkor megint elérkeztünk ahhoz a ponthoz amikor elgondolkozunk hogy miért hullafáradt a Pogba-Vidal-Marci trió.. pedig jó korban vannak, bírniuk kéne.. a válasz Giaccherini)

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.03.14. 15:55:47

Azért én is kíváncsi lennék, h mondjuk Deschamps mit hozna ki a csapatból? Akkor kiderülne, h tényleg ennyire erős a keretünk Olasz földön, vagy Conte miatt tartunk ott, ahol. Egyébként engem is egyre kevésbé győz meg Conte, hiába megyünk 14 ponttal a bajnokságban. Az első éves csapata sokkal szerethetőbb volt. Akkor még égett benne a tűz, tudott és mert variálni. Most meg csak biztonsági focira törekszik és kész. Nem rotál, nem kockáztata, aminek soxor a tegnapi a vége. Nálam azt jelentené a biztonsági foci, h vágok hármat, aztán lehet védekezni, meg kontrázni. De ugyanez 1-0nál életveszélyes.

MdewC 2014.03.14. 15:57:58

@Goku06: Igen, illetve nem tudom, hogy mennyivel lett volna előbbre a csapat, ha télen sikerül elhozni Guarint. Egy biztos, előbbre mint Padoinnal. :D

Goku06 2014.03.14. 19:31:11

@MdewC: szerintem Guarin télen vagy Naingollan még a nyáron, vagy akár Giaccherini maradása, esetleg a helyére érkező közepes játékos is nagyon sokat adhatott volna a csapatnak idén.
Erős a csapat, el tudtunk volna viselni egy-két meccset ha a Pogba-Vidal-Marci-Pirlo négyesből csak 2 játszik... és ezáltal a rotálás is megoldott lenne, és nem a seggén vette volna az összes a levegőt szeptember végén..

Csatársorban Vuci és Q esete egyaránt a játékosokkal való gusztustalan bánásmód eredménye..

A védelemmel szerintem nem lenne gond, ha rendesen lennének rotálva, illetve ha 1-0nál nem állna be védekezni a csapat. Caceres Real elleni 'gólja' a példája annak, hogy a srácok nem bírnak nyomás alatt játszani... de azzal hogy magunkra húzzuk az ellenfelet, legyen az Real, vagy Fiorentina, de akár Verona is.. csak magunkat (de leginkább a védelmet) szopatjuk meg, és persze hogy összehoznak egy gólt.. Aminek optimális esetben semmi jelentősége nem lenne, mert 3-0 vagy 3-1 nem oszt nem szoroz...

A szélen van tényleg gáz egyedül.. Isla és Peluso fontos meccsen szerintem nem játszhat.. viszont Asamoah és Lichti nem bírja végig a szezont.. De erre való a rotálás, egy frissLichti-frissVidal-frissPogba-frissMarci-SZARPeluso középpálya simán megnyerne egy meccset és Asamoah pihenhetne.. Persze ehhez az a plusz egy ember kéne hogy az MVPP friss maradhasson.. majd jövőre

Rivendell 2014.03.14. 20:06:42

@JUVE76: már nem csak én szeretném helyette látni:D elsőnek talán még anno én hoztam fel őt,de 1 biztos...támadó szellemű edző kéne.

babo0410 2014.03.14. 21:04:06

Ennyi hülyét! És ezért ki is tilthattok nem érdekel de, hogy lehet az, hogy már egy ideje Conte se jó? Ki vakarta ki a sz.rból a csapatot? Ki csinált 3x-os bajnokcsapatot a 2x-es 7. helyezetből? Ki az aki díjakat nyer folyamatosan, ki az akiről a játékosai elismerően beszélnek, és lehetne folytatni a sort. Tönkreverjük a bajnokságot mióta Conte az edző. Előtte meg kb a bajnokság vert tönkre minket. Ha szerintetek Conte az oka annak, hogy X-elünk egy Fiorral szemben, ahhoz csak gratulálni lehet. Ha nektek már az se jó, hogy rekordot dönthetünk a bajnokságban, és az EL-ben még van esélyünk továbbjutni, akkor nem tudom mi lenne a jó. Nem Conte-val van baj. De nektek lehet magyarázni. Megint én leszek a hülye, én meg csak jót röhögök a hülyeségeiteken. Majd év végén, ha netán mégis megnyernénk az EL-t, és esetleg pontrekorddal leszünk bajnokok, akkor is mondogassátok legyetek szívesek, hogy Conte takarodj. Jelenleg nincs olyan edző, akit ide tudnánk hozni, és jobb lenne, mint Conte. Sőt szerintem Conte szerez némi tapasztalatot nemzetközileg is, és a világ egyik legjobb edzője lesz. Nyáron meg ha megkapja a szélsőket, átállunk 4-3-3-ra és tutira veszem, hogy Európában is sokkal jobban fogunk teljesíteni! Bizalom kell, nem mindig mindenkiben csak a hibákat keresni.

csakajuve111 2014.03.14. 21:06:05

@Rivendell: @JUVE76: ki a faszom az a Deschamps?? Mitől lenne ő jobb Conténál? Az első 0-0-ál őt is elzavarnátok a picsába??

danimester1 2014.03.14. 21:35:12

Srácok!@realsequator: @Rivendell: Szerintem ezért ez már nagyon erős!Ettől Conte nem rosszabb edző.Szerintem a hatalmas gurunkat kéne elzavarni a picsába!A vezetőségnek is kijárna egy hatalmas nagy seggberúgás amiért spúrok az igazolásokra szánt összegekkel és csak a profitot hajszolják!Figyeljétek meg a nyár folyamán az első vagy a második ajánlatra már adják is el Pogbát vagy ne adj Isten Vidalt.Ha megfelelően igazolnánk és lenne miből,akkor másképpen festene a kép,ha így sem működne az európai gépezet,akkor lehetne elgondolkodni egy esetleges edző váltáson.Jelenleg erre 0% esélyt látok és értelmetlennek is tartanám.A mi pénztárcánknak nincs megfelelő edző és megint kezdhetnénk mindent elölről amire nincs szükségünk.Bízom benne,hogy ez a reakció részetekről csak egy bosszús megnyilvánulás volt és nem gondoljátok komolyan.
@Kotrevák Kelly: Igazad van és pont ez a lényeg.Amennyiben ez meg van akkor lehet visszább venni,de nem teljesen leállni és várni a sült galambot.Tegnap szerintem a sikertelenségünk oka pont az volt,hogy nem sikerült begyötörni az első félidőben még egyet.A srácok kedvüket vesztették ill. kivárásra próbáltak játszani.A fáradtság jelei megmutatkoznak minden mérkőzésen ami szintén a mester számlájára róható.Cáceres és Ogbonna ill. gyakorlatilag a cserék a meccs hiány miatt olyanok amilyenek.Védelmében annyit lehet felhozni hogy nincs igazán alkalmas ember aki lendületet,kreativitást tudna hozni csereként beállva.Meglátszott Tevez hiánya labdaszerzések és kreativitás terén.Ilyen emberekre lenne szükségünk akik küzdősek hajtósak és minőségiek is egyben,de ez sajnos nem 5-10M kerül,így megint kilyukadtunk az igazolásokhoz...

Goku06 2014.03.14. 21:45:09

@babo0410: a Conte-nem Conte kérdéshez nem szólnék hozzá, mert szerintem is korai ítélkezni felette. Kezdő még, bele kell tanulnia az európai életbe.
Ettől függetlenül vakon isteníteni sem kell. Neki is vannak hülye szokásai (cserék, rotálás, Padoin), de ezeket idővel ki fogja nőni.
ahogy @danimester1 is megírta, a vezetőségre vezethető vissza Conte töketlensége is. Nem kapta meg az ígért erősítéseket, de mivel ő az edző, ő viszi el a balhét amíg a kis andrea a pénzért számolgatja..

de babo, neked címeztem egy kérdést a másik topicban, várok rá egy reakciót, mert igazából ez az a dolog ami mindenkinek bassza a csőrét mostanság, és ehhez Conténak nagyon sok köze van:

"Na babo, ha már megint véded a csapatot, kérlek 8 karakterben válaszolj a következő kérdésemre:
Mikor láthattuk utoljára a Spirito Juvét?
Amikor úgy igazán küzdöttek és komolyan vették a meccset? Mert nem azzal van a gond, hogy becsúszik egy-egy X, hanem azzal hogy 2014-ben biztosan nem, de még az idei szezonban sem láthattunk egy olyan meccset, ahol a srácok végig nyomtak volna, és nem a következő meccs járt volna a fejükben a meccs legalább 50%-ában.. (és a következő meccsen is már a következő meccsre pihentek)

Szóval egy dátumot várok. Talán Conte első évéből fog érkezni, mert akkoriban még tényleg megvolt a Spirito Juve, de mára inkább Sleeping Juve lett belőle..."

realsequator 2014.03.14. 22:34:13

@danimester1: Mester. Nincs vitaalap, amit írsz tök korrekt. Viszont én komolyan feltételezem amit írtam és háááát a fene egye meg de tényleg így érzem. Nem mondtam, hogy "monnyon le" a dühöngőben írtam, hogy remélem rám cáfol jövőre.

@babo0410: Babo ne hülyézz le kérlek én sohasem tettem. Így érzem a dolgot ezért nehogy elmarasztalj már. Ez a véleményem. Én igenis nem tartom kizártnak, hogy Conte kifáradt. Tudom mit köszönhetünk neki és 1000 hála. Komolyan. De azt neked is látnod kell, hogy valami nem kóser a játékunkban.

babo0410 2014.03.14. 23:33:31

@realsequator: Én csak azt látom, hogy még meglehet az EL, a bajnokságban rekordot dönthetünk, az meg nem érdekel, hogy nem csillogunk. Amíg ilyen játékkal is két fronton jók vagyunk, játszunk így. Majd ha nálunk is minden posztra két Vidal jut, majd minden meccsen szárnyalni fogunk. De amíg nincsenek megfelelő alternatívák egyes játékosok helyett, addig nem lehet mindig 100%-on pörögni. Még a Barca se mindig pörög csúcsfordulaton.

z3 2014.03.15. 00:20:47

@babo0410: pontosan az ilyen gondolkodás miatt hasalunk el az igazi nemzetközi porondon...
Nézd meg egy Real, PSG, és még sorolhatnám, hogy darál be egy kisebb csapatot a BL-ben. Utána nézd meg a mi meccseinket. Lagymatag tempó, semmi letámadás, gyors kontráról ne is nagyon álmodjunk. Más topcsapatok játékosai a 90percben vezetés mellett is úgy mennek előre sokszor mintha az első perc lenne, nálunk vezetés mellett általában az egész 2. félidő arról szól, hogyan csaljuk még pár percig a játékot, hogy vége legyen már...
Kétség kívül nem lehet elvitatni Conte eredményeit, jó edző, de másfél éve nem sok tűz látszik már a csapatban, csak annyi hogy egy felépített gépezetben forognak fogaskerekek magától...

z3 2014.03.15. 00:32:07

@babo0410: nem azért szenvedünk egy Kobenhavn, Nordsjelland, vagy akár Fiorentina ellen mert nincs 2 Vidalunk minden posztra, hanem mert töketlenül megyünk ki úgy, hogy jó lesz az 1-0 is majd bőven, az meg csak meglesz majd 90 perc alatt...

Rivendell 2014.03.15. 07:30:45

@babo0410: @danimester1: @csakajuve111:

ki a faszom Deschamps? az kérem szépen,aki a Monacot döntőbe vezette úgy,hogy kevesebb tapasztalata volt,mint Conte-nak..kérem szépen ez az 1 dolog többet ér,mint 1 fos Seria A-ban 3 scudetto...ő csak enynit ért el,meg mondjuk anynit,hogy ő tényleg a szarban is Juventino volt,mert mondhat bárki bármit Conte már 1ső évében erős keretet kapott Seia A viszonylatban,egyedül a Milán volt partiban az akkori kerettel senki más.
Ő az aki támadó focit játszat és nem ilyen nyámnyila nézhetetlen valamit.

Sehol nem írtam,hogy jobb edző Contenál én azt írtam őt szeretném és,hogy támadó felfogásű edzőt szeretnék..ennyit írtam.1 rossz szavam nem lenne,ha Conte lenne anynira tökös,mint az első évében,nem kell hogy ordibáljon stb,de támadólag küldje fela csapatot legalább a Seria A-s ellenfelek ellen,ha már nemzetközi szinten beszari játékot játszat,legalább haza környezetben ne tegye ezt.

Rivendell 2014.03.15. 07:35:54

azért lássuk be 3. éve van itt és a csapat játéka 1re csak romlik,úgy hogy közben Vidal és Pogba fejlődik-kiteljesedik azért ez több,mint érdekes... és jött 1 Tevez-Lori páros. Ez mutatja meg csak igazán a Seria A erejét..1re xarabb a játékunk,de 1re nagyobb előnnyel és több ponttal húzzuk be a scudettokat

Rivendell 2014.03.15. 07:40:00

az meg,hogy két Vidal minden posztra..Láttál te már olyan csapatot,ahol 2Vidal lett volna minden poszton,mert én még nem láttam a foci történelemben,még a 90s évek Juvéjában is mindig volt a kezdőben 3-4 "vízhordó" mint pl Conte,mert ő is csak az volt...pláne 1 Deschamps-hoz képest,ha már az ő neve felmerült

bocs a sok kommentért,befejeztem.

MDaniel98 2014.03.15. 14:20:05

Így is lehet nézni Mester...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása