A Paris Saint-Germain hetvenmillió eurót ajánlhat Pogbáért

Pogba Paul_3.jpgAz olasz sajtó értesülései szerint a Juventus rendkívüli tehetséggel megáldott középpályásának, Paul Pogbának az ára tovább növekedhet, s a Paris Saint-Germain 70 millió eurós ajánlatot tehet érte az Öreg Hölgynek.

Pogba egyre gyakrabban válik az átigazolási pletykák főszereplőjévé, s Európa leggazdagabb klubjai, így a Real Madrid, a Bayern München és a Chelsea is rajta tartják szemüket, a legelszántabb kérőnek azonban a szinte korlátlan anyagi lehetőségekkel bíró Paris Saint-Germain tűnik, s a francia klub elnöke, Nasszer Al-Kheilafi a közelmúltban elismerte, hogy nyáron alighanem rohamot indítanak majd a fiatal középpályás leigazolásának érdekében.

A La Gazzetta dello Sport mai számának állítása szerint a francia főváros élklubja nyáron a korábban emlegetett 50-60 milliós összegnél még magasabb, akár 70 millió eurós ajánlatot tehet a Juventusnak, hogy Pogbát Párizsba csábítsa.

Az Öreg Hölgy vezetősége mindeközben lázasan dolgozik azon, hogy szerződést hosszabbítson a fiatal játékossal.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr605778182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GLB 2014.01.23. 15:08:24

Ha ez igaz ennyiért odaadják ez fix!!

Rivendell 2014.01.23. 15:11:02

lesz 80 is:D ha így felkúsztak 50-ről 70-re...nekik + 1 10-es apró

devil-z 2014.01.23. 15:13:37

Szerintem kevesebbért is odaadnánk, én legalábbis biztosra veszem a távozását.
Meglepődnék ha ő is foggal-körömmel ragaszkodna hozzánk több bajnoki cím után, másra meg nem jó a Juventus.

JUVE76 2014.01.23. 15:17:05

@devil-z: +1! Max igazad van!
Amúgy odab@sznám nekik, hogy 70 milla + Veratti azt csókolom...

JUVE76 2014.01.23. 15:18:25

Ui: gondolom most SAF nem túl boldog, hogy elengedte?

The king of alibis 2014.01.23. 15:37:18

Ha a VB-n jól fog szerepelni, 80-90 milla is lehet az ára. Nyáron el kell adni. Árából jöhetne Verratti, egy balhátvéd, Berardi másik fele, Iturbe.

babo0410 2014.01.23. 16:07:59

Jó lenne, ha meg tudnánk tartan, és szerintem a VB-ig mindenképpen marad. Utána a PSG mennyit fog kínálni, ha jól szerepel Braziliában Pogba, ki tudja. Ha ajánlanak egy 100-ast, simán előfordulhat, hogy elengedi a vezetőség, de bízom benne, hogy inkább meg akarjuk mindenáron tartani.

JUVE76 2014.01.23. 16:33:21

Néhányan meg vannak győződve, hogy a vb után 100 millát fog érni....
Akkor várjunk 5 évet és adjuk el 400 milláért.....(vicc volt mégmielött egyvalaki félreérti/beleköt).
Csak nehogy egy csúnya sérülés (lásd Pato) szétszakítsa álmainkat...

2014.01.23. 16:51:29

Kapja meg a 4 milliót és tartsuk meg!Nem a korát kell nézni,hanem a fontosságát a csapatban,ez alapján pedig ő és Vidal kell,hogy a legjobban kereső játékosaink legyenek!Nem szabad elengedni 70 millióért se,az ő megtartása európai viszonylatokban hatalmas presztízst jelentene nekünk!

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.01.23. 17:36:22

Ja. Eladjuk 70 misiért, aztán abból eltesznek 50et az adósság csökkentésére és marad 20, amiből majd veszünk 3 padoint...

MDaniel98 2014.01.23. 18:18:24

Kockáztassunk egy kicsit,várjuk ki a VB-t,és,ha ott is jól fog szerepelni lehet,hogy nem csak a zsebében kotorászik majd a sejk(mert ez kb. neki annyi),hanem ránéz a bankszámlájára is.

JUVE76 2014.01.23. 18:29:20

@Juventus FC 15: Csak nehogy úgy járjon mint Falcao...

MDaniel98 2014.01.23. 18:33:12

@JUVE76: Ja,ez a kockáztassunk része...De nézzük a pozitív oldalát,utána 2 évig nem lesz nagy világverseny fociban...:)

sq1un 2014.01.23. 18:40:52

Hát nem tudom de én beletörődnék egy 30m+Lucas+Veratti a 30m-ból pedig lehetne hozni egy Benteket de persze ez egy álom kategória :)
(elnézést ha valamit hibásan írtam)

Barolo 2014.01.23. 19:39:22

Ha reálisak vagyunk akkor 50M felett el kell adni..... nem csak a pénz miatt, hanem azért is mert lehet, hogy egy nap a világ legjobb játékosa lesz, de erre azért igen kicsi az esély illetve igen sok kockázata van, és soha nem tudnánk/akarnánk annyit fizetni neki amennyit a PSG fog fizunak, illetve felborítaná a csapaton belüli dolgokat is egy irreálisan nagy fizetés. A nagy pénzt nagyon okosan kell befektetni (lásd Zizu után) és kezet kell csókolni Marrotának, hogy hozott egy rakás pénzt a semmiből. Forza Juventus!

Barolo 2014.01.23. 19:40:37

Azt kifelejtettem, hogy ilyen szintű játékossal pótolni nem fogjuk tudni (legalább is akiben ekkora potenciál lenne mint benne), de 2-3 nagyon jó játékost lehetne venni az árából.

benssz 2014.01.23. 19:55:54

ha nyáron mindenképp eladják,akkor azt csak a VB után szabad szerintem.Bár én nagyon szeretném,ha maradna még 1 évig és csodálhatnánk minden meccsen.Egyébként csak engem dühítenek(nagyon szépen fejeztem ki magam) ezek a rohadék olajmilliárdosok? teljesen tönkreteszik a focit a pénzükkel.

Rivendell 2014.01.23. 20:01:07

@Barolo: azért álljunk meg 1 szóra,mennyiért adtuk el Zizut és mennyit költöttünk azon a mercaton?
Buffon-Nedved-Thuram 3-as nem Zizu ára azért nem fedezte,márpedig nem hiszem,hogy Pogba árán felül 1 petákot is adnának a mercatora:( akkor viszont keményen alkudozni kell 70 alá nem szabad menni.

Drughi Di Bianconeri 2014.01.23. 20:20:53

Hát ha igaz ez a 70 M, akkor erre már Agnelliék sem bírnak majd nemet mondani.
Attól tartok ilyen hatalmas (klubrekord körüli) összegért már gond nélkül eladnánk Pogbát.
Leírtam már sokszor itt a blogon ennek kapcsán a véleményemet,így nem ismétlem magam, inkább 1 más szemszögből figyelem meg a dolgot:
Elképesztő,hogy egy 20 éves (szuper)tehetségért már 70 M ajánlanának.Döbbenetes. Zizou addigra már MINDENT megnyert,amit játékos megnyerhet (kivéve a BL-t) továbbá a világ egyértelműen legjobb játékosa volt,mikor hasonló összegért adtuk el a Margitnak.
Na most ettől Pogba még nagyon-nagyon messze van, nem beszélve arról,hogy egy majom fejű az átlagosnál picit intelligensebb tipikus brit futógép a világ legdrágább játékosa...
Felháborító ez,amit a Real Margit ugye mindig is csinált,de az arab-orosz milliárdokból élő klubok,ha lehet még feljebb/lejjebb (?) vitték ezzel a futballt.
Sajnos már réges-rég nem sportról beszélünk.Kizárólag üzletág a futball, és mint olyan, a világ egyik, ha nem a legjövedelmezőbbje.Sajnos.

Ha Pogba nem lenne ilyen tehetséges (1:1ben NEM TUDNÁNK pótolni senkivel jelenleg a világon) és ezzel parallel Marrotta ilyen tehetségtelen, akkor én is azt mondanám,hogy adjuk el ilyen összegért.

1. Pogbaból ki tudja még milyen játékos lesz,ha már most ennyire tehetséges 20 évesen és ilyen jelenléte van a pályán...?
2. Marrotta/Agnelli képes lenne abból a 70 Mból 150 Padoin-kaliberű, olasz 20adrangú senkit leigazolni az Atalanta/Chievo/Bologna szintű csapatokból...És/vagy kiégett , máshova nem kellő játékosokkal "erősítenénk".

Szerintem minimum e 2 pont miatt ne adjuk el, bár elképzelhető,hogy egy jó VB-vel, még rádob a PSG arabja egy 20-30 M,szóval tényleg rekord összegért kelne el,annak meg már tényleg nem bírna ellenállni a klubvezetés.

Ha már lúd legyen kövér (remélem Marrotta lesz ennyire rafinált): húzzuk le őket,amennyire lehet : Lucas + Verratti+50 M (a vb után),amiből még jöhet Berardi és Iturbe meg mondjuk Schmelzer a Dortmundból.Vagy Ha már fantasy manager,merjünk nagyot álmodni: jöjjön Alaba bal hátvédnek :D

fmsteve 2014.01.23. 20:28:40

@Drughi Di Bianconeri:
Azért annyira tehetségtelennek nem biztos h nevezném Kobretit, főleg ha az h a bagóért (vagy ingyen) jött Pogbát majdnem klubrekordért adná el...

ezzel az üzlettel az lenne a baj h utána meg minket akarna mindenki lenyúlni és drágán eladni, mert tudnák h van zsozsó

Rivendell 2014.01.23. 22:17:30

@fmsteve: ezért írtam anno,hogy elsőnek a háttérben kell alkut kötni,bevásárolni,majd azután bejelenteni,hogy eladva...bár amennyi pletykalap van és besúgó

MeGmOnDtaM 2014.01.23. 22:42:20

OFF: állítólag a Wolfsburgban játszó Ricardo Rodriguezre haj a JUVE, svájci válogatott, a videó alapján védekezni és támadni is jobban tud szerintem mint Asa vagy Lichti, www.youtube.com/watch?v=YIHe9by9tFA Jah és Vucsit vagy Q-t adnánk érte! :)

babo0410 2014.01.23. 22:55:58

@Drughi Di Bianconeri: Te komolyan is gondolod, amit leírsz? Folyton ezt az idegesítő marhaságot szajkózod, hogy ha lenne 70 millánk igazolni Marotta csupa Padoint vásárolna. Mert? Ezt miből szűrted le? Örülnék, ha ezt elárulnád. Ja, mert egyszer igazolt egy padoint meg egy Pelusot? Akkor ez azt jelenti, hogy ezentúl csak ilyen igazolásai lesznek? Ja tudom igazolt Mottat, Martínezt is. Ja akkor ezentúl biztosan csak ilyen szint jön! Az ne is zavarjon, hogy közben hozott egy Pirlot, Pogbat, Vidalt, Ogbonnat, Bonuccit, Tévezt, Llorente-t, Lichtsteinert, Barzagli-t, Cácerest, Quagliarella-t, Asamoaht, Storarit. Az nem baj, hogy volt közben egy halom olyan igazolása, amit más klubok csak álmodnak. Ingyen elhozta a világ egyik legtehetségesebb középpályását? 10,5-ért egy világklasszis box to box középpályást, és még lehetne sorolni. Hidd el, ha lenne pénz, Marotta nagyon jól meg tudná erősíteni a keretet. Elég csak a nyárra gondolni.

babo0410 2014.01.23. 23:01:17

Elnézést, ha kicsit bunkónak tűnik a hsz-em, nem állt szándékomban senkit megsérteni, de Drughi kollégát nem értem. Miért kell mindig csak negatívumokban beszélni a csapatról? Mintha nem javulna minden évben egy kicsit a keret. Ja kiestünk idén a BL-ből? Tavaly a Chelsea is kiesett, nem dölt össze a világ. Azelőtt meg az MU esett ki. Ők se estek kétségbe. Pedig náluk akkor még SAF volt az edző. És a Dortmund, aki döntős volt tavaly, tavaly előtt kizúgott a csoportkörök után, előtte meg be se jutott. Nem kell félni, ha eladják Pogbat (remélem nem, vagy nem a közeljövőben), akkor tutira minőségi erősítések jönnek. Na nem befutott klasszisok, mert arra 70 milla kevés. Sajna nem egy játékosra van szükségünk. Még legalább 2-3 játékos jöhetne.

NucLeo 2014.01.23. 23:40:33

@MeGmOnDtaM: Végre egy értelmes ötlet,nagy húzás lenne a Kobrától ha megszerezné.

JUVE76 2014.01.23. 23:47:54

@Barolo: @fmsteve: @babo0410:
Uraim!!!! Hátrébb az agyarakkal!!! Azért ha néha reálisan átgondoljátok a dolgokat Barmotta a fél fizuját átutalhatná Paraticinek!! Ugye nem kell részleteznem!!!!

babo0410 2014.01.24. 06:37:40

@JUVE76: És miért? Marotta és Paratici már a Juve előtt is együtt dolgoztak, és mindkettőjüknek hatalmas sikere van abban, hogy ez a keret ilyen. De tudom, Marotta igazolta a szar játékosokat, Paratici meg a jókat. Csak nehogy véletlen el kelljen ismerni, hogy Marotta nem is olyan barom, mint hiszitek. A milannak csak 9 misivel volt kisebb a bevétele. Meg lehet nézni a "nagy" Galliani mit tudott kihozni majdnem azonos költségvetésből, mint mi. Poli, Montolivo? A legngyobb sztárjuk egy agy nélküli Balotelli? Edzőjük meg egy tapasztalat nélküli Seedorf. Mióta el kellett adniuk a legnagyobb neveiket, nem tudtak értelmes játékost igazolni. Hozzánk meg Marotta csak elhozott egy Tévezt, akiről az életben senki nem merte volna azt feltételezni, hogy lemond a fizuja feléről. Ráadásul a nagy barom Marotta meg tudta győzni annak ellenére, hogy már a visszavonuláson gondolkozott.

tjunior 2014.01.24. 07:18:14

nem akarok beleszólni az istentiszteletbe de az annyira mondott Iturbe ( aki amúgy szerintem is tehetséges fiatal) detto ugyanaz a poszt mint Berardi, akkor meg minek?
a másik meg, Pogba jó lenne ha maradva, de 70 millió egy 20 éves srácért akit ingyen hoztunk (a hülye Barmotta ugye),ennyi pénzt Zidanért meg Kakaért adtak, mondanom sem kell, hogy hol vannak ők Pogba szintjétől
3.dolog, fárasztó ez az állandó "Padoinezés", akik ezt mondják, ugyan üljenek már le a transfermarkt elé és szépen számolják össze, hány Padoin-Peluso kalibert igazoltunk és hány Vidal félét Marrotta és Paratici, azt már végképp csak halkan jegyzem, hogy Padoin kaliberű játékos mindig lesz a csapatban 2-3, pusztán csak azért mert nem állhat 25 klasszisból egy keret

Rivendell 2014.01.24. 07:42:05

@tjunior: Zidane bőven 70 felett volt mostani pénzügyi viszonyok alapján,mikor adtuk kb 13 éve? 14 talán...infláció volt azóta rendesen,bőven 100 milla volt Zizu mostani értéken

1. Zinedine Zidane (Juventus - Real Madrid, €73,5m)

tjunior 2014.01.24. 08:16:00

@Rivendell: és ezzel miben cáfoltál meg? :)nagyságrendileg mondtam nem pontos összegben, a lényeg az, hogy ilyen magasságokban aranylabdások, világbajnokokat adnak el, nem 20 éves kölyköket

Rivendell 2014.01.24. 08:18:49

@tjunior: az ok,hogy irreális ár,de ha úgy veszed legalább 30milla lenne Zidane és Pogba ára között.

Apuleius 2014.01.24. 08:48:36

@tjunior: A véleményed azon részével, amely Marotta munkásságára vonatkozik, lényegében egyetértek,annak ellenére, hogy azért azt is el kell ismerni, hogy nyilvánvalóan voltak igen csúnya mellényúlásai is. Mindamellett a klub jelenlegi alapembereinek a legtöbbjét már ő hozta ide, s a Vidal, Pogba, Tévez típusú igazolások mind anyagi, mind szakmai szempontból fantasztikus húzások voltak. Remélem ezen a nyomvonalon folytatjuk.

Padoin kapcsán viszont azt gondolom, hogy igen, való igaz, hogy egyetlen csapat sem állhat 25 klasszisból, de a klasszis és a reménytelenül tehetségtelen, botlábú nyomorult kategória között azért még vannak, lennének fokozatok. A sikerei csúcsán is voltak gyengébb, munkás, zongoracipelő játékosok a Juve keretében, de meggyőződésem, hogy ennyire színvonaltalan, minden minőséget nélkülöző "játékos", mint Padoin még soha sem viselte a Juve mezét. A lényeg, hogy magával a mondandóddal egyetértek, de azt gondolom, hogy Padoinnal olyan minőséget ütöttünk meg, ami egész egyszerűen vállalhatatlan. A Juventus Európa 10 legnagyobb és leggazdagabb klubja közé tartozik még most is, nem hiszem, hogy a másik 9 keretében van még egy ilyen játékos. Ha eszembe jut, hogy egy ilyen valaki pályára léphetett a Bayern München ellen egy BL negyeddöntőn... Amúgy az szerintem nyilvánvaló, hogy a Juventus egyik legégetőbb feladata, hogy pont az ilyen kiegészítő emberek minőségén emeljen, mert óriási a minőségi szakadék a kezdő tizenegy és a cserepad között.

b.tom 2014.01.24. 10:03:40

nekem is az a problémám ezzel, hogy hiába kapnánk érte 70 millát, nem tudnánk jól elkölteni. és ez nem feltétlenül csak marrotta hibája lenne. pl szerintem akkor sem tudnánk elhozni suarezt (aki jelenleg a legjobb, legeredményesebb csatár), ha letennénk érte a kivásárlási árat. madridból, barcelonából, munchenből sem tudnánk ott alapembernek számító játékosokat elhozni, így a színvonal mindenképp esne, még ha több jó játékos is jönne. csak úgy engedném a psg-hez, ha a pénz mellé veratti is jön.

tjunior 2014.01.24. 11:55:41

@Apuleius: egyértelműen voltak hibái, Martinez stb., nem is lehet tagadni, nekem a problémám ott volt, hogy kb az volt az egyik érv, hogy azért se adjuk el mert "Barmotta" nem tudná jól elkölteni a pénzt, hát de, mármint szerint.
Padoinos témához annyit, hogy az idő mindent megszépít, voltak itt azért Zebinák, Molinarók, Baioccokok mindig, egyik rosszabb volt mint a másik :D, persze ettől még a mi drága jó simonunk nem való a Juventusba, arra akartam kilyukadni, ha el is adjuk Padoint, egy másik fiatalabb, talán tehetségesebb, használhatóbb Padoinnal ( pl. Bonaventura) fogjuk helyettesíteni, nem egy klasszissal vagy klasszis jelölt fiatallal.

Apuleius 2014.01.24. 12:07:18

@tjunior: Persze, igazad van, egyetértek, az az érvelés, amit nehezményezel, szerintem sem elfogadható. Arról nem is beszélve, hogy nyilván nem egyedül Marotta felelős azért sem, ha bizonyos befolyó összegeket így vagy úgy forgatnak vissza a csapatba. Nem mondanám, hogy rajongok Marottáért, de azt hiszem az összkép eddig azért inkább pozitív. Hibái meg bárkinek lennének, ez nem Marotta-specifikus dolog.

Na hát igen, ebben tényleg igazad lehet, valóban voltak itt más botlábúak is szép számmal :-) Az idő sokat szépít bizonyos emlékeken. Padoin számomra vörös posztó, képtelen vagyok és nem is akarom elfogadni a jelenlétét, s főleg azért, mert úgy érzem helyette fiatalokat is lehetne próbálgatni. Peluso sem zseni mondjuk, de nálam pl. ő még belefér, Padointól viszont ökölbe szorul a kezem, ha csak azt látom, hogy melegíteni kezd :-)

Persze, egyébként egyetértek a véleményeddel, csak egész egyszerűen Padoin nálam mindent unterel, csak ennyit akartam hozzáfűzni :-)

Fleto6 2014.01.24. 12:15:59

@Apuleius: Na ezzel most egyetértek. Eléggé demagóg duma más részéről az igazgatónkat kikezdeni, mivel ezt a bajnok csapatot tulajdonképpen Ő rakta össze, Buffon, Marchisio és Chiellini kivételével, ami azért 2 bajnoki cím után eléggé elismerő a munkájára nézve.
Az anyagi büdzsét nema zsebéből fizeti ő sem, hanem azt a pénzt kapja. Most, hogy mi számít negatív igazolásnak az is eléggé szubjektív, mivel Padoin régebben együtt dolgozott Contéval, szerintem is béna, de azt el kell fogadnunk, hogy a padra sztárok nem jönnek, a fiataloknak pedig játszani kell, tehát az ő jegelésük sem jó a padon. Ez patthelyzet és ok-okozat amiért Padoin még itt lehet.

NucLeo 2014.01.24. 12:46:22

@Apuleius: Martinez,Motta,Elia,Isla...szerintem pl ők az igazi mellényúlásai Marottának.
Pelus és Padoin valószínűleg Conte közbenjárására érkeztek,miattuk inkább ő a "felelős".
Egyben megkockáztatom,hogy a valaha volt legkutyaütőbb Juve mezben pályára lépő játékos versenyben Padoint megelőzi Motta.Ő ugyanis sok kárt is okozott,ha pályán volt,nemcsak visszapasszolta a labdát.
Poszt nem lesz róla,hogy rásóztuk a Genoa-ra?Legjobb hír eddig a mercaton:D

Apuleius 2014.01.24. 12:48:46

@NucLeo: "Egyben megkockáztatom,hogy a valaha volt legkutyaütőbb Juve mezben pályára lépő játékos versenyben Padoint megelőzi Motta."

Erős a verseny, ezt el kell ismerni :-)

"Poszt nem lesz róla,hogy rásóztuk a Genoa-ra?Legjobb hír eddig a mercaton:D"

Ám legyen, gyártok egy posztot, hogy együtt örülhessünk :-)

venember83 2014.01.24. 12:58:49

@Apuleius: komolyan esik ezzel a blog színvonala, ha már bárkiről születhet poszt... :D

Apuleius 2014.01.24. 13:01:20

@venember83: Hát bízzunk benne, hogy ez lesz az utolsó poszt erről a korszakos zseniről :-) ja nem, az utolsó előtti, az utolsó az lesz, hogy a Genoa végleg megszabadított minket tőle.

Goku06 2014.01.24. 13:24:28

@Apuleius: az utolsó Mottás hír az lesz, hogy lejárt a szerződése sajnos. Pénzt érte nem fog fizetni egy csapat sem. És ez egy teljesen logikus lépés tőlük.

Type-R 2014.01.24. 14:19:25

@venember83: a blog színvonala nem esik, hanem meredeken emelkedik. mindig, minden körülmények között. :)

my name is csuma 2014.01.24. 15:20:53

A kérdés egyszerű, s Marotta is tisztában van ezzel: Pogba 5 év múlva (25-26 évesen) is 70-80 milliós játékos lesz. A klub szempontjából bőven ráérünk akkor megválni tőle, vagyis ha a vezetőségen múlik BIZTOS NEM FOG TÁVOZNI télen, de nyáron sem. A transzfer viszont nem csak Marottáék stábján múlik. Ha Paul Labile menni akar (több pénz, szülőhaza, szülőváros, haverok, akármi), akkor menni fog. Minden egyéb okoskodás teljesen felesleges.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása