Bronzetti: „Pogba a nyáron Párizsba költözik”

A FIFA játékosügynök, Ernesto Bronzetti legutóbbi nyilatkozatában megosztotta véleményét Paul Pogba helyzetével kapcsolatban, aki a közeljövőben feltehetőleg új szerződést fog aláírni, majd a nyáron a torinói bajnokcsapat el fogja adni a játékost a Paris Saint-Germain együttesének.

Pogba Paul 2.jpgA fiatal francia középpályás legtöbbször a PSG csapatával kapcsolatban kerül a pletykalapok címlapjára, ám az utóbbi hónapokban a Real Madrid érdeklődéséről is lehet olvasni.

A Juventus háza tájáról érkező hírek alapján egyértelmű, hogy az olaszok készek szerződést hosszabbítani a francia válogatottal, azonban Ernesto Bronzetti véleménye szerint ez csupán időleges megoldás a húsz esztendős középpályás ügyében.

„Pogba PSG-be igazolása rendkívül egyértelmű történet. Júniusban távozni fog a játékos” - nyilatkozta a Juventusszal a múltban többször együttműködő ügynök a Premium Calcio munkatársainak csütörtökön.

„Az üzletet még nem ütötték nyélbe, ám véleményem szerint ez az ügylet végül létre fog jönni. A Juventus nem lesz képes elutasítani egy megközelítőleg ötven-hatvan millió euró értékű ajánlatot, és véleményem szerint ez nem is lenne rossz ajánlat.”

„Úgy gondolom, hogy a következő hónapokban a felek eljuthatnak egy előzetes szerződéshosszabbításhoz, ám a nyáron a játékos távozni fog.”

„Azonban véleményem szerint Marco Verratti nem fogja a transzfer részét képezni.” - mondta ki a verdiktet Ernesto Bronzetti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr315749999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2014.01.10. 11:13:22

Ötletem sincs, kikkel tudnák, vagy még jobb, kikkel fogjuk pótolni, ha tényleg elmegy! Imád itt lenni, imád játszani, mindenki imádja a játékát, ilyen játékosokról álmodunk évek óta. A pénz nem minden, de tudom a profit...

1. Pirlo mit fog produkálni jövőre?
2. Marci nincs a toppon. (Eladjuk-e? Feljavul-e?)
3. Eladjuk Pogbát?!

Mi marad a híres középpályánkból?

4. Nincs szélsőnk.
5. Conte?
6. Mi lesz veled Cobra?
7. Lesz megint 100-120 millió igazolásokra?
8. Hol vannak a fiatalok?
9. Nem csak a kp-t kéne fejleszteni.

10. De igen. A szájbarakott pénzeszsák csapatok megcsinálhatnak mindent?! HÁT NEM!

Hajrá! ;)

JUVE76 2014.01.10. 11:27:36

@MdewC: Valahol igazad van, de kb mi ugyan ezt csináljuk a kis-közép csapatok játékosaival - kilóra megvesszük -, tehát kb minket is uígy lehet utálni. Pogbából szerintem 2-3 év múlva lehetne a legtöbbet kihozni (árban) , ha töretlenűl fejlődik - márpedig a fociban nincs "ha"! Jelen pillanatban én egy 55 milla + Veratti + Ménez kombóért simán odaadnám - a pénz nagy Úr főleg a profi sportban! Tehát Pogba árából a következő befektetésr javasolná:
Veratti - Ménez - Mata - Kolarov. Szerintem korrekt.

tjunior 2014.01.10. 11:35:32

@MdewC: Remélem nem fogsz meglepődni, ha az esetleges Párizsba igazolása után azt fogja nyilatkozni, hogy az álma vált valóra. Pogba egy zsoldos, eddig mindenhonnan érdekes körülmények között ment el, persze ebben nagy szerepe van Raiolának is. Szerintem Raiola zsinóron rángatja Pogbat, az van amit ő mond, ő meg a pénzt fogja választani valószínű.
Amúgy senki sem pótolhatatlan, itt van Matudidi ingyen meg lehet szerezni a PSGből és már is pótolva van Pogba, Az árából meg meg lehet venni egy Kolarov-Verratti-Mandzukic triót.
Persze az lenne a legjobb ha Paul maradna, isten áldotta tehetség, de senkinek sem kell a kardjába dőlnie ha elmegy.

tjunior 2014.01.10. 11:36:15

Matuidi nem Matudidi :)

Apuleius 2014.01.10. 11:38:28

@JUVE76: A hozzászólásod első részével teljes mértékben egyetértek, viszont nálam az a következtetés, hogy Pogbát nem szabad eladni. Természetesen kulcskérdés, hogy most hosszabbít-e, mert ha nem, akkor nincs más választás, el kell adni.

A másik probléma, hogy kicsit szkeptikus vagyok azzal kapcsolatosan, hogy az érte esetlegesen befolyó pénzből vajon tényleg annyi és olyan játékost igazolnánk-e, amennyivel és amilyennel valóban erősödne a csapat. Sokan álmodoztak már itt, hogy na majd a BL pénzből milyen igazolásaink lesznek stb, aztán Torinóban máshogyan gondolták.

Rivendell 2014.01.10. 12:33:43

én mindig azt mondtam megfelelő ajánlat esetén mehet,de ha már ennyire fixre veszik,akkor csesszék meg..marad ITT azt cumizzák le egymást az ügynökök

50-60milla? Juve szinten? nevetséges....vicc összeg,ennyiért kizárt az eladás...70millát simán kérnék /ez az alsó határ/ ,mert kénytelenek őt +venni ha már ennyire körberajongták a srác tudását.

75-80millából lazán megoldható a nyári mercato Pogba eladása esetén:)

GLB 2014.01.10. 12:33:51

Szerintem még nyáron lesz egy Vidal problémánk is!!!Ha eladjuk Marcit meg Pogbát akkor legalább tudjuk emelni a fizetését Padoinnak meg Mottának:))Ja meg Iauquintának!!

Rivendell 2014.01.10. 12:51:31

ha megy Pogba,akkor viszont arra kell figyleni,hogy 1sőnek vásárolni kéne és azután eladni,mert kegyetlenül le akar majd mindenki húzni minket,ha azt látják kaptunk 1 szép kerek összeget,valahogy a háttérben kell a PSG-vel megegyezni

NucLeo 2014.01.10. 13:04:53

50-60 millio?Ez nem a Porto,vagy a Napoli,vagy más ugródeszkának használt csapat.Én 70 alatt le sem ülnék tárgyalni egy PSG-vel.Pont az ilyen fajta csapatok miatt torzultak el az árak a mercaton,most majd megfizetik a "korlátlan anyagi lehetőségeik" árát.
Amúgy szerintem 2-3 évig még maradni fog,nagyon korai lenne még őt eladni.Az ő szempontjából is korai lenne még a váltás,hiszen nagyon fiatal,Conte alatt sokat fejlődhet még.Az pedig alap,hogy a vébét minimum meg kell várni,mert ha ott jól teljesít,tovább nőhet az ára.

b.tom 2014.01.10. 13:51:56

szerintem azért ő még messze nem ér 70 milliót. azért legyünk őszinték, annyit még nem tett le az asztalra. falcao, agüero, ibra, torres (pool), götze, neymar. ők mind évekig játszottak klasszis szinten, és a posztjukból adódóan drágábbak is mint pogba, mégsem adtak egyikért sem ennyi pénzt. de ne értsetek félre, paul a kedvenc csokim.

én nem adnám el. egyrészt mert ha kapnánk is érte ennyi pénzt, nem biztos, hogy el tudnánk költeni (úgy értem nem 6 milliós darabokban, atalanta és samp játékosokra), másrészt mert ő világklasszis lehet, a legjobb a posztján, és ha a legszűkebb elithez akarunk tartozni, kellenek a pogba és vidal szintű játékosok. ha annyira kell a pénz, marcit adjuk el. de inkább vásárolnunk kellene, nem eladni.

b.tom 2014.01.10. 13:59:01

jah, de ha mégis eladjuk nekik, kizárólag úgy, hogy verratti költözik pogba kecójába! egy ilyen ajánlaton már érdemes lenne elgondolkozni...

Rivendell 2014.01.10. 14:07:10

@b.tom: Senki nem ér a keretből 70millát,még Vidal sem,viszont óriásit hibáztak a franciák...már most a tenyerükön hordozzák,nem győzik mindig elmondani,hogy francia-világ legtehetségesebb fiatalja-ők mindenképpen 1 szerethető/francia sztárokkal megtűzdelt csapatot akarnak,amihez kötődhet akár 1 egész nemzet/franciák/....Ezek miatt a reális árának legalább dupláját lehet elkérni...nálam a reális ára olyan 40-45milla,ha azt nézem mennyibe kerültek a Madridi fiatalok nevesincs /1 Juvéhoz képest/ csapatokból vásárolva,ha azt nézem Oscar mennyibe került és Hazard,akik szintén nem europai nagy múltú csapatból szerződtek át.

bianconeri_2007 2014.01.10. 14:23:35

félig off: láttam az előbb egy félhírt, h 40-50 millát és verattit akarják pogbáért ajánlani. sztem ez tökéletes transzfer lenne. kapunk egy kis kp-t és pirlo potenciális utódját.
az egész hercehurcában az a legzavaróbb egyébként, h hátraáltatja a játékost abba, ami a legfontosabb: a játékra való koncentrálásban.

b.tom 2014.01.10. 14:26:20

@Rivendell: persze, igazad van, azt nem vitatom. annyit ér, amennyit adnak érte. ha a psg kiperkálja a 80 milliót, akkor annyit. csak reálisan nézve, a piaci értéke 30-40 millió között lehet. pár év múlva, ha így fejlődik, még többet fog érni, tehát mindenképp megérné még itt tartani, akár nagyobb fizu árán is (bár ha ezzel elindul egy hullám, az elég necces...). az igazi az lenne, ha itt válna világklasszissá, és innen is vonulna vissza...

Rivendell 2014.01.10. 14:33:04

@b.tom: végül is csak 5 milla eltérés van közöttünk a megítélt értéket tekintve:)

MdewC 2014.01.10. 14:59:44

Az oké, hogy pénzt kapunk. De kivel pótoljuk? Mik lehetnek az alternatívák. (Verratti és Mata elméleteket most ne említsünk!

VÉLEMÉNYEK? ÖTLETEK?

passerbyy 2014.01.10. 16:38:50

Nem szabad eladni. A vezetőségnek el kell döntenie, hogy megelégszik az olasz bajnoki címekkel, vagy a Bl-ben is alkotni akarnak. Ehhez kellenek a kulcsjátékosok.
Másrészt egy világelitbe tartozó klubnak szüksége van a példaképekre, akinek a képét lehet nyomni, akinek veszik a mezét, akivel el lehet adni a csapatot. Nekünk most nem sok ilyen játékosunk van, Pogba simán lehet a Juve következő 10 évének a jelképe.
Tudom, Zidane esetében jól sáfárkodtunk, de kétlem, hogy az most összejön. Meg kell tenni mindent, hogy ő és Vidal maradjon.

The king of alibis 2014.01.10. 16:55:00

@MdewC: Kérdezd meg Marrotta-t. Mi hiába írunk be ide neveket, ha a vezetőségek eszébe se jut.
Ahogy Marrotta-t ösmerem, majd idehoz egy lejárt szerződésű vén sz@rt, vagy egy Atalanta-s Conte kedvencet.

babo0410 2014.01.10. 17:33:17

Nagyon nem értek egyet Brozettivel. Sokszor olvastam már tőle hatalmas baromságokat. Pl. nyáron abban is bztos volt, h Biabiany is a miénk lesz. Egyébként a legnagyobb vicc a nyilatkozatában, hogy 50-60 millát nem fogunk tudni visszautasítani, mikor már nyáron volt 50 millás ajánlat Vidalért, azt se fogadtuk el. Szerintem Pogba csak akkor távozik, ha ő akar menni, és akkor is vagy 100 millát fognak adni érte. Raiola kicsikarja a PSG-ből. Pláne, ha a Real is beszáll a licitháborúba, vagy a Chelsea. A PSG képes lenne sztem 150 millát is adni érte. De én azt érzem, hogy nem most nyáron fog Pogba távozni. Bronzetti nem először beszél baromságokat. Nem leszünk képesek 50-60 millát visszautasítani? Ha ez igaz, akkor Európa messze van. 50-60 millából sajnos nem lesz könnyű őt ispótolni, és a széleket is megerősíteni. Pláne,hogy kell még egy kp, mert kevesen vagyunk.

west30 2014.01.10. 18:10:59

Bronzetti azt mond amit akar,szinte sosem igaz amiket megjósol.Passerbyyvel én is egyet értek,a kulcsjátékosokat meg kell tartani mindenáron,ez nem csak szakmai szempont hanem presztízs is,a Juventus nem adhatja el a legjobbjait legyen akármekkora ajánlat értük.

JUVE76 2014.01.10. 18:30:17

@babo0410: "A PSG képes lenne sztem 150 millát is adni érte" te tényleg hülye vagy!!!!!!

b.tom 2014.01.10. 18:46:47

@babo0410: 150 milliót messiért ajánlott a psg, azért nem kéne elszállni. elvakult vagy, senki nem fog 100 milliót adni egy védekező középpályásért.

keshudioo 2014.01.10. 18:51:07

@MdewC: Hmm Palombo, Ledesma, Ambrosini, Taddei, Cambiasso - csupa fiatal tehetség

JUVE76 2014.01.10. 19:21:56

@b.tom: Egy 20 éves, szinte semmit nem bizonyított védekező középpáyásért...

tjunior 2014.01.10. 19:35:18

@babo0410: szerintem 200 milliót adnak érte és 2 olajtankert.

Drughi Di Bianconeri 2014.01.10. 21:33:58

Nem tudom mi a francnak agonizál ez a Bronzetti...
Pogba-t nem szabad eladni: ameddig csak lehet itt kell tartani.
Nem mostanában volt ilyen minőségű sztárjátékosunk,mint Ő (és Vidal).
Nem az Arsenal vagy a Milan vagyunk,reményeim szerint a vezetőség is így gondolkodik (bár Agnelli Pogbaval kapcsolatos nyilatkozatai kicsit rémisztő jövőképet festenek).
Egyesek itt úgy dobálnák Pogba-t mint 1 zsák krumplit.
Hagyjátok már azt a Verratti gyereket,tehetséges és nagy játékos lesz,örülnék is az érkezésének,csak nem Pogba árán,mert Pogbanak a nyomába nem érhet szvsz.
Más szint.Pogba egy őstehetség,aki már most a világ legjobbjai közt van korosztályában mindenképpen,ráadásul a posztja,s játéka is különleges,egyedi.Mindössze 1 hozzá hasonló stílusú középpályás van: Vidal :)
Egyébként úgy ismeritek a sportigazgatónkat,mint aki megfelelően eltudná költeni az érte befolyó 50-80 M ,klasszisokra és/vagy fiatal szupertehetségekre és nem mondjuk 10-15 Padoin féle senkiházira ?!
Eleve nincs is nagyon a világon olyan(a fent leírt egyedi stílusa miatt),akivel 1:1ben pótolni lehetne,akikkel esetleg igen,azok meg mozdíthatatlanok.
Remélem Ő is elkötelezett a klub iránt és nem lesz vágya hazatérni,egyből a VB-után.
Ha meg valaha eladjuk (sajnos elfogjuk,de nagyon nem mindegy,hogy most nyáron,vagy még marad 3-5évet) a PSGnek,kegyetlenül le kell húzni.
Ha ilyen ütemben fejlődik,szégyenérzet nélkül a nyakába lehet majd akasztani pár év múlva egy 100 M árcédulát.
Ha egy buta,walesi,csimpánz futógép került annyiba,akkor Pogbanak is az lesz az ára !
(De lehetőleg inkább maradjon itt és váljon klublegendává :) )
FORZA !

MDaniel98 2014.01.10. 21:54:44

@Drughi Di Bianconeri: Teljesen egyetértek,csak sajnos ez nem Pogbán múlik szerintem elsősorban.Ugyanis van egy új irányzat a futballban,aminek a képviselője,és megszállottja Mino Riola(Nevezzük Riolizmusnak?)aminek legfőbb jellemzője a 8-10 klubváltás,és sajnos nem tudnám megindokolni,hogy miért pont Pogba esetében tenne eben kivételt...De persze a kivétel erősíti a szabályt...

babo0410 2014.01.11. 01:17:15

@JUVE76: Te meg szép és okos! Aztán meg ha valaki beszól neked vérig sértődsz! Megkérhetlek mielőtt legközelebb nekem címzed a mondókád számolj 10-ig! Szánalmas vagy! Egyébként csak azt az egy tényt felejted el, hogy az araboknak a pénz nem számít. Pogba francia, és a PSG-nek van egy terve. A legjobb francia focistákat felvásárolni. Amúgy meg a nővérem meg a barátja kinn éltek pár évet Katarban, és van szerencséjük ismerni a PSG tulaját. Ha nagyon kell neki Pogba, képes lesz elmenni 150 milláig. Az arabok amúgy is ha valamit akarnak, akkor bármit megtesznek azért, hogy megkapják.

babo0410 2014.01.11. 01:26:22

@Drughi Di Bianconeri: Hogy is ismerjük a sportigazgatónkat? Teljesen igazad van! Végül is nem ő hozta ide Pogbat, Vidalt, Pirlot, Llorentet, Tévezt, Asamoah-t, Lichtsteinert, Storarit, Ogbonnat? Vagy ők hogy kerültek ide? Szerinted, ha lenne pénz igazolni, akkor Padoint venne Marotta? Ha lenne mondjuk 60-70 millánk igazolni, akkor az egész pénzt elszórná 20 Padoinra? És vajon akkor nem minőséget igazolnánk? Vagy biztos én vagyok a hülye, hiszen juve76 is megmondta!

Rivendell 2014.01.11. 09:51:51

@Drughi Di Bianconeri: az a bolond futógép a PL-ből nem kicsit emelkedett ki/2x év játékosa talán és nem kevés gól szélsőként/ és 1 kicsit kelendőbb poszton is szerepel az a "majom" az hogy a Real-ban momentán nem azon szinten játszik az nem meglepő,mivel minden 3.játékos ha tudja ott hozni a régi játékát...Kaka jó példa rá,de Robben is,aki szintén csak 1 futógép,de így is a Byern nem keveset köszönhet neki

Bale azért sokkal többet rakott már le az asztalra,mint Pogba...értékesebb is Pogba-nal a mostani tudásukat nézve,de idővel lehet jobb nála.

Pogba-mnak van még hova fejlődni,hogy a top-ba érhessen,emlékezetem szerint még nem kevesen szidjuk mi is mérkőzések közben...nem véletlenül

Rivendell 2014.01.11. 09:55:12

részemről az ő eladása Conte-n fog múlni,mert Conte valszeg azt fogja mondani mehet Pogba,de csak abban az esetben ha a megfelelő árat kapjuk érte,mivel ÉN fogom elkölteni az összeget és ÉN mondom meg kikre,ha nem akkor nem távozhat,vagy megyek én is vele 1ütt /Monaco,mekkora lenne ha vinné magával Monaco-ba/

Ha Conte tökös,akkor így csinálja

MDaniel98 2014.01.11. 11:06:56

@babo0410: Jorge Martínez?+A rakat "fiatal" akikre már 3 év alatt elszórtunk kb.25 millió€-t,akiknek a 95%-ról egy értelmes ember tudta,hogy soha nem lesznek a Juventus játékosai,és most valahol a 2.-3. osztályban padoznak?Arra mit mondasz?

Type-R 2014.01.11. 17:08:18

@JUVE76: Fejezd meg a személyeskedést! Mivel már volt fekete pontod, ezért ez az utolsó figyelmezetés.

JUVE76 2014.01.11. 17:35:42

@Type-R: Ne haragúdj, de erre már nem lehet normálisan reagálni:

"Amúgy meg a nővérem meg a barátja kinn éltek pár évet Katarban, és van szerencséjük ismerni a PSG tulaját"

Fizikai fájdalommal jár annyira hülye!!!!

hellan (törölt) 2014.01.11. 18:21:00

Blog vezetőség: nekem már nagyon szúrja a szemem egyesek személyeskedése, jó lenne nem csak fekete pontokat adni, hanem első figyelmeztetés, majd másodikra bumm ban, ez sztem nem csak az én meglátásom és kérésem.

Lényeg:
Pogba igazi oldalát nem ismerjük még. Jelenleg megkapja az elég játéklehetőséget, így nyilván nem fog reklamálni, viszont ha megfordulna a helyzet?
Raiola a legfurmányosabb ügynökök egyike, aki rengeteg üzletet csinált már és mindig a pénzt helyezi előtérbe.
Továbbá, ha Bale 90-100M között váltott klubot, amely az évszázad legnagyobb vicce, egy röhej, kibaszott nagy baromság. A pali nem ér ennyit, megkockáztatom felét sem és itt pacsi a Tottenhamnek, mert ez részükről oltári nagy lépés volt, DE ebből kiindulva Vidal 70-80M, míg Pogba 60-70M amiért távozhatna és aki akarja őt, szépen egy összegben tegye le az asztalra a pénzt és vihetik őt.

Rivendell 2014.01.11. 18:28:53

@hellan: nem értem Bale-t miért szidod,azért nem 1 névtelen 1 szezonos kezdő,valós értéke azért igencsak 55-60milla környékére tehető.PL-ben amit nyújtott azt nem a szél hordta össze.

hellan (törölt) 2014.01.11. 20:32:04

@Rivendell: Bale-el magával nincs problémám, hanem az átigazolási összegével. Az a 90 misi környéki összeg CR-ért nagyon rendben lenne, ahogy akkor is volt, de Gareth Bale-ért? Ezt valahogy nem fogom megérteni és elfogadni soha. És ott a pont az általad leírt összegben.

Trieszt120506 2014.01.11. 21:03:25

Amúgy ha már itt tartunk; szerintem Pogba is bőven túlértékelt...

babo0410 2014.01.12. 01:02:09

@Juventus FC 15: Értelmes ember tudta, hogy nem lesznek a Juve játékosai? Jobb lenne, ha soha nem igazolnánk tehetségeket? Am meg azért van köztük jó pár, aki még lehet bármi is. Bouy, Berardi, Zaza, Leali, Masi, és még sorolhatnám. Szerintem várd ki, hogy kiből mi lesz, mert nem azért igazoltunk sok fiatalt, hogy aztán mindegyiket eladjuk. Egyébként mindegyik csapat igazol fiatalokat, mi sem lógunk ki a sorból. Martínez? Leírtál egy nevet, aki mellényúlás volt. De csak azért, mert lesérüt. Amúgy nem tudhatod, hogy nem vált volna-e be? Lesérült, majd továbbadtuk. Amúgy mikor leigazoltuk elég ígéretes szezont produkált. Ha elfogadod, ha nem, Marotta kevés pénzből is nagyon jó keretet rakott össze. Nem mindig a melléfogásait kell felemlegetni. Azért a melléfogások mellett nagyon jó keretünk lett, és ez tény.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3526) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10269) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4281) nyilatkozat (7681) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4298) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása