Juventus - FC København 3:1

Arturo Vidal mesterhármasa révén a Juventus 3-1-es eredménnyel legyőzte a koppenhágai ellenfelét, így az utolsó, isztambuli csoportmérkőzésen az olasz csapatnak elég egy pont is a továbbjutáshoz.

Vidal Arturo_mosolyog gol utan BL.JPGA chilei középpályás az első Pippo Inzaghi óta, aki mesterhármast szerez az olasz csapat mezében Bajnokok Ligája mérkőzésen, valamint az első chilei játékos, akinek a nevéhez mesterhármas fűződik ebben a versenysorozatban.

Inzaghi mesterhármasát egy Hamburg elleni, 4-4-el végződő meccsen szerezte még 2000 szeptemberében, a tegnapi mérkőzés viszont hatmeccses nyeretlenségi sorozatot tört meg, és mivel a Galatasaray kikapott a Real Madridtól, az olasz csapatnak elég elkerülni a vereséget ahhoz, hogy továbblépjen a csoportból.

A bianconero együttes győzelem nélkül állt a mérkőzés előtt, csupán negyedik volt három ponttal, míg a København és a Galatasaray néggyel a második helyen állt, így a győzelem kötelező volt a torinói gárda számára, ahonnan hiányzott Andrea Barzagli, Stephan Lichtsteiner, Mauricio Isla és Sebastian Giovinco, míg Angelo Ogbonna csak a padon kapott helyett, mivel Antonio Conte inkább Martín Cáceres szerepeltetése mellett döntött. A dán csapatból Daniel Braaten hiányzott.

A mérkőzés első helyzetei a hazai csapat nevéhez fűződtek, Paul Pogbának sikerült kihasználnia az ellenfél les taktikáját, azonban a kapusba lőtte a labdát, míg Carlos Tévez kapáslövése megpattant, illetve másodjára az egykor Juventus mezt viselő Olof Mellberg akadályozta meg az argentin csatárt a góllövésben.

A Juventus nehezen talált fogást ellenfelén, és nehezen jutott a dánok kapujáig, azonban a meccs huszonnyolcadik percében Lars Jacobsen kézzel akadályozta meg, hogy Andrea Pirlo passza Paul Pogbához jusson, így a torinói csapat megérdemelt tizenegyeshez jutott, amit Arturo Vidal magabiztosan értékesített annak ellenére, hogy a dánok kapusa jó irányba mozdult el. 1-0.

A következőkben Andrea Pirlo pár szabadrúgása jelentett veszélyt az ellenfél kapujára, majd Arturo Vidal jutott gólhelyzetbe, ám lövése nem volt elég erős ahhoz, hogy becsapja Johan Wilandot, míg Paul Pogba csak az oldalhálót találta el próbálkozásával.

A második félidő legelején megvillantak a dánok, amikor is a labda közvetlenül az ötös területén pattogott, ám végül sikeresen felszabadítottak a házigazdák. A folytatásban Fernando Llorente tartott meg egy Kwadwo Asamoahtól érkező labdát, amit aztán Carlos Tévez bombázott a kapu fölé, majd a ghánai jutott lehetőséghez, ám nem sikerült azt értékesítenie.

A számos kihagyott hazai lehetőséget követően egy bedobás után a koppenhágai csapat ünnepelhetett gólt. A védők nem tudták kifejelni a szó szerint oldalvonalról bedobott labdát, Fernando Llorente és Giorgio Chiellini egymást akadályozta, majd Olof Mellberg kihasználta a helyzetet, és kapuba juttatta a labdát. 1-1

Percekkel később azonban a svéd védő lett a negatív szereplő Fernando Llorente tizenhatoson belüli lerántásával, így Arturo Vidal újabb tizenegyest lőhetett, ezúttal pedig a chilei ugyanoda lőtte a tizenegyest, ám a kapust elküldte a másik sarok felé. 2-1

Az este legjobb játékosa címet Arturo Vidal biztosította be magának egy nagyszerű fejessel, a középpályás Paul Pogba ívelésére ugrott fel, majd elegánsan a hosszú sarokba pottyantotta be a labdát. 3-1

Gigi Buffon első védésére a hatvanhatodik percig kellett várni, amikor Youssef Toutouh lövését ütötte a gólvonalon kívülre a hálóőr, ám percekkel később ismét megzavarodott saját kapuja elé betömörülő Juventus, és csak nehézségek árán tudta kivágni az ötös területén pattogó labdát.

A Juventus ezt követően átállt négyvédős rendszerre, Johan Wiland védte Andrea Pirlo szabadrúgását, míg Arturo Vidalt lecserélésekor állva tapsolta meg a közönség.

A mérkőzés góljai itt megtekinthetők.

Gólszerzők: Vidal 29. p. (büntető), 61. p. (büntető) és 63. p., illetve Mellberg 56. p.

Juventus: Buffon; Cáceres, Bonucci, Chiellini; Padoin (Marchisio 69. p.), Vidal (Ogbonna 83. p.), Pirlo, Pogba, Asamoah; Tévez (Vučinić 81. p.), Llorente

København: Wiland; Jacobsen, Mellberg, R Sigurdsson, Bengtsson; Gislason, Claudemir, Delaney (Amankwaa 77. p.), Bolaños (Kristensen 60. p.), Toutouh (Pourie 81. p.); N Jorgensen

Játékvezető: Eriksson (Svédország)

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr965661924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabo2323 2013.11.28. 10:49:29

Őszeségében elégedett vagyok,bár vannak még meg lepetések a számomra pl nem tudom Padoin hogy került a kezdőbe? Szerintem nagyon szarul játszottunk:/Nyögvenyelős szar meccs volt.Én nagyon be vagyok szarva attól a török meccstől.

neuropa 2013.11.28. 10:59:43

Everybody calm the fuck down!

Juventus > Köbenhavn > Galata

Christian Ceba 2013.11.28. 11:40:42

Úgy látom ez a Padoin gyerek nagyon bejátszotta magát a kezdőbe.
Ezek szerint mégsem volt kacsa a "sztár születik" című korábbi cikk!:)

Christian Ceba 2013.11.28. 11:41:14

Szép lesz 7 ponttal továbbjutni!:)

Drughi Di Bianconeri 2013.11.28. 11:45:40

@Christian Ceba: Bizony-bizony...a Napoli meg akár 12 ponttal is kieshet.

vico94 2013.11.28. 11:52:47

@Christian Ceba: Szerintem abszolúte mindegy, hogy hány ponttal jutunk tovább. A lényeg, hogy ez történjen meg.

Drughi Di Bianconeri 2013.11.28. 11:56:27

@vico94: Abszolút nem mindegy, a sorsoláskor itt a blogon -és máshol is- sokan a csoport elsőséget sem tartottuk kizártnak, sőt...
Ahhoz képest rendesen mák kellett,ahelyett,hogy simán besétáltunk volna a 16 közé.
Nagyon nem mindegy a jövőre vonatkozóan,hogy kivel sorsolnak össze a köv.körben,vélhetően egy jóval keményebb ellenfelet kapunk,mintha csoportelsők lettünk volna,persze annak már rég meszeltek,de nyugodtabb lettem volna.
Ha pechünk van,kaphatunk egy Bayernt vagy Barcat.

Drughi Di Bianconeri 2013.11.28. 11:57:28

@Drughi Di Bianconeri: Bocsánat a sok hsz-ért,de :
ez persze még mind feltételes,még nem jutottunk tovább 1előre.

vico94 2013.11.28. 11:59:26

@Drughi Di Bianconeri: Ez mind igaz de most nem arra válaszoltál, hogy van e jelentősége annak hogy valaki 7 ponttal lesz második vagy 12-vel. Sorsolás szempontjából és bármilyen szempontból tökmindegy. A lényeg hogy második vagy első vagy. Az hogy hány ponttal k..... mindegy.

Rivendell 2013.11.28. 12:12:07

@Drughi Di Bianconeri: Baca-tól én pl nem tartok,nem hiszem,hogy Messi nagy formába lenne addigra a sérülés után,Bayern az más kávéház minden csapathoz képest,nekik a Real 1 kis középcsapatot jelentene,de a Barca is kb:D

Drughi Di Bianconeri 2013.11.28. 12:26:54

@vico94: Igen,az valóban mindegy,hogy vki hány ponttal második, de ha az első 2 alapvetően simán nyerhető meccset hozzuk, és a Real ellen is 1 helyett 3at (amit minimum meg is érdemeltünk volna...),akkor állhatnánk 1. helyen,persze úgyis bejöhet egy City vagy Dortmund (?).
Mindegy, az egész csak fikció szinte úgy,ahogy van, csupán azt akartam kifejezni,hogy egy könnyebb ellenfél az 1. helyről jobb lett VOLNA,mint egy vélhetően nehezebb a 2-ról.Pénz és presztizs szempontjából is.
@Rivendell: Barca-t nem kell leírni attól,mert most egy jó ideje szar formában vannak.A bajnokságot már most megnyerték,pedig a rivális Real Madrid legnagyobb sztárja talán élete formájában kezdett neki az új szezonnak.
Nyilván nem olyan a gépezet,mint a Pep éra alatt bármikor,ez valahol várható volt,senki nem lehet túl hosszú ideig egyeduralkodó, így is azok voltak jó 4-5 évig...megöregedtek, agyon is nyerték magukat,a védelmük eleve gáz.Érthető.
De azért inkább elkerülném őket a 16 közt.Mi még nem vagyunk azon a szinten,hogy csak úgy legyintsünk a Barca-ra,igazából szvsz. a Bayernen kívül nagyon senki nem indulna esélyesként ellenük,még most sem...

Christian Ceba 2013.11.28. 13:19:38

@vico94: Az anyagi vonzata azonban nem mindegy. Emlékeztetőül mondom, hogy a BL-ben minden pontért jár pénz, plusz a győzelmekért is. Ha 7 pontért jár x pénz, akkor 12 pontért majdnem 2x jár... A mutatott játékról nem is beszélve...!

Tony. 2013.11.28. 14:10:29

Lehet, hogy sokaknak mindegy hogyan jutunk tovább és nem gáz, hogy egy ilyen csoportból az utolsó forduló előtt sem jutottunk tovább, sőt remegni kell, hogy mi lesz Törökországban. Nem számít a teljesítmény, csak míg 1 Real 10 emberrel gurít egy 4est addig mi 2 tizivel verjük a Köbenhavnt.
Lehet mondani, hogy semmi nem számít, csak azért vmi képet mutat, hogy az igazi európai nagymenők hogy állnak. Lehet következtetni, hogy idén vajon hány kört megyünk a csoport után, ahol vszínű nem 1 Celtic jön idén.

Tony. 2013.11.28. 14:25:54

@Christian Ceba: Hogy mennyire igazad van, olvasom, hogy a bajorok 28 misit kaszíroztak eddig. Na most az már egy elég komoly játékos ára.

Tony. 2013.11.28. 14:35:55

JÓÓÓÓÓ NÁPPÓÓÓÓÓTTTT :DDD HÁLLÓÓÓÓÓÓ :D

Rivendell 2013.11.28. 15:06:52

@Drughi Di Bianconeri: szerintem pl a PSG is esélyesként vágna bele 1 Barca kalandnak,erősebbnek érzem őket annál,mint mikor a találkozásukkor voltak és nem csak Cavani miatt.

nem írom le a Barcat,de momentán nem látok bennük semmi kimagasló erőt,amúgy én úgy vélem ez a Bayern és a BL győztes Bayern jobb,mint a Pep féle Barca,nekem magabiztosabbnak tűnnek annál a Barcanal is,pedig nincsenek agyonsztárolt játékosok a csapatban,csak megtalálták a tökéletes egyveleget

Drughi Di Bianconeri 2013.11.28. 15:37:22

@Rivendell:Lehet most így 1re durvának hangzik,de: A PSG ellen sem mi lennénk a -papíron- esélyesek.Tudom,Blanc nem egy nagy edző,és igazán komoly csapatjátékuk sincs Carlo távozása és Cavani érkezése óta(Nehéz,ha van a csapatban 1szerre egy Ibra meg egy 65 Millióért vett Cavani,meg egy rakat kiváló/tehetséges szélső - ugye),de olyan szintű egyéniségeik vannak, akik ráadásul húzzák őket, még ha nem is megy a csapatnak,hogy ha csak nem a Bayern vagy a Dortmunddal (tehát 2 tökéletesre csiszolt gépezettel) találkoznak, akkor esélyesek bárki ellen.

Nem tudom, ez már abszolút ízlések és pofonok kategória.
Azért az a Barca káprázatos volt,addig amíg frissek voltak, és nem a labda eldugására és védekezésre használták a módszert (mint a vége felé, illetve a spanyol válogatott),szóval az szerintem most jó pár évre feladta a leckét a világ futballjának.Olyan szűk elitnek lett tagja -sőt tán felül is múlta azokat?- az a Barca,amely csapatokat, generációkat egészen biztosan 20-30-50 év múlva is emlegetni fogunk.
Azért ez a Bayern, hiába jelenleg Európa abszolút 1. számú csapata, én nem érzem ott őket.A Barca-s gárda fénykorában szinte együtt lélegzett ki-be, együtt böfögtek, fingtak..annyira egybe voltak és úgy tűnt: képtelenek hibázni.Rekordot - rekordra halmoztak.
De talán ami a legfőbb,hogy a Bayernnél egyértelműen egy tökéletesre hangolt GÉPEZETről beszélünk,melynek alapjait Van Gaal fektette le, majd Heynckes tökéletesítette,és most Pep próbálkozik valami katalán-germán ötvözettel, (végül is sikerrel),de igazából nem tudnék 3-4 olyan játékost mondani,akár csak korszakunk legnagyobb játékosai közé beférne,az akkori Barcanak meg szinte minden poszton olyanja volt (Xavi,Puyol,Iniesta,D.Alves fénykora...hogy Lessit ne említsem) és az egészült ki a tökéletes,ellenszer nélküli,látványos csapatjátékkal.
Nem tudom, számomra egy Müller maximum a német Pedro lehet és Schweini is messze van Xavitól.
Meglátjuk mennyi ideig lesz ennyire domináns a Bayern.A Barcat is csak az elmúlt fél-1 évben kezd kikapni kínosan,előtte - a BL-ben- csak is atom bunker focival tudták őket megállítani,úgy ahogy (Inter,Chelsea,Real).
Kíváncsi vagyok a Bayernnek lesz e ellenfele -idén még biztosan nem-, és ha igen kik és milyen stílust fognak képviselni.Ha tartják még 3-4 évig ezt a dominanciát, akkor beszélhetünk arról,hogy esetleg jobbak e (szvsz. NEM) mint a Pep féle top Barca.

Rivendell 2013.11.28. 15:54:32

@Drughi Di Bianconeri: szerintem is egyértelmű,hogy 1 PSG ellen nem mi lennénk a favoritok

igen öregszenek a srácok és ebből is látszik azért maga az utánpótlás képzés messze nem olyan eredményes,mint miként azt minden évben erőltetik,szinte senkit nem fognak tudni pótolni ez jól látszik,vagy vesznek,vagy minőségi hanyatlás fog bekövetkezni hosszabb távon

Goku06 2013.11.28. 15:57:48

@Tony.: hát igen, és ami a legszembetűnőbb, hogy míg a Realban Bale és CR is 90 percig terrorizálja a védelmet, egy szabad percük sincsen..
Jön egy hiba, és azt ki is használják.. Ellenünk is 1-1 helyzet jött, és nem kihagyogatták, hanem egyből belőtték (Persze kivétel Benzema.. az egyetlen ok, hogy a Real miért nem fog BL-t nyerni)

Míg nálunk 2-3-4 helyzet kell ahhoz hogy gólt lőjjünk..

és sajnos a Barca-Bayern-Chelsea-City is tele van ilyen klasszisokkal, akikkel a mi félistenünket, Tevezt még egy lapon se nagyon lehet említeni..
Tevez egy ügyes csapatjátékos, de nem az a halálos gépezet, aki megvan a BL mezőny nagycsapataiban.. Ezért kellene nekünk is két komoly szélső szélső - egyik pl. Mata.. a középső középpályánk, kiegészülve 2 komoly szélsővel, és előttük Tevezzel, komoly európai élcsapattá tehetne minket. (és már csak a befejező poszt maradna hátra, ahhoz hogy BL esélyesről is beszélhessünk.. Mert Llorente jelenleg jó, de nem ő fog nekünk BL-t nyerni.. de jelenleg a csatársorunkkal van a legkevesebb gond..)
szélsőjáték kell, olyan ami európában mindenkinek megvan..
Ha a szélső 1v1-be megveri a védőjét, már szinte ziccerben vagyunk.. persze mi erről nem tudhatunk semmit Lichtivel és Asamoah-val a szélen, de ilyen játékosokkal 10-15 perc alatt lehet meccseket eldönteni..

Nálunk nem lesz sosem egyszemélyes csapat, de be kell látni, hogy Lichti és Asamoah sem európai top szint.

Drughi Di Bianconeri 2013.11.28. 16:02:24

@Rivendell:Hát igen: Ráb@sztak,hogy eladták pl.: Thiago Alcantara-t,aki 1:1ben átvehette volna Xavitól a karmesteri pálcát.Fabregas ugyan játszik -bár Ő sem standard kezdő- de ő sem a posztján, talán Tello és Bartra esetleg megragadhat hosszabb távon.Iniesta szerintem csak formán kívül van, benne még van 2-3 jó év.Puyolnak annyi,Piquének sztem szintén (bár neki nem a kora miatt),Alves már nem oly' fürge,de sorolhatnánk.
Igen szerintem sem annyira hűde über az a La Masia,nyilván fényévekkel jobb,mint a miénk,de azért ott se minden papsajt: ritka az,hogy egyszerre pallérozódik ott ennyi kivételes játékos aztán együtt kerülnek be a felnőttbe és évekig együtt nyerik agyon magukat.

babo0410 2013.11.28. 16:37:52

Nem láttam a meccset. a tizik mennyire voltak jogosak? nagyon szar, hogy két tizi kellett a győzelmünkhöz. Januárban igazolni kell. Egyébként nem értem, hog egy koppenhága ellen miért nem tudunk nyerni? Miért nem lehet a BL-ben 4-3-3-at játszani, ha az működik? Remélem januárban igazolunk, mert a BL-ben nagyon nem megy. És nem tudom miért. Bosszantó. Nem hiszem el, hogy a Milannak egy erősebb csoportban jobban megy, mint nekünk. Bosszantó, hogy a Juve mindig bénázik egy sort nemzetközi szintéren. pl. nem egy olyan csoportkörünk volt amikor gyengén kezdtünk, vagy pl. 7 BL döntőből csak kettő jött össze?

babo0410 2013.11.28. 16:39:50

Javítom magam, nemzetközi színtéren

babo0410 2013.11.28. 16:43:51

Boccs a három kommentért, de miért van az, hogy erős kezdőnk van, és pláne milyen erősek voltunk a calciopoli előtt is, de mégis csak akkor tesszük oda magunkat, mikor szorul a hurok, és miért kell mindig a minimumon játszani (kommentek alapján csak minimálisat adtuk ki magunkbó), ha lehet? Miért nem lehet egyszer végre erőt demonstrálni?

Goku06 2013.11.28. 16:56:19

@Drughi Di Bianconeri: a bayernes mondandó nagyrészével egyetértek, de azért két embert kiemelnék a mostani Bayernből... Schweini és Lahm szerintem a maguk posztján a világ legjobbjai közt találhatóak. És már elég régóta ezen a szinten tolják ott a bayernbe. Őket én a Xavi-Iniesta szintre raknám.
Viszont a többieket már nem. Pl. a Robben-Ribery-Mandzukic triót is könnyedén tudnák helyettesíteni egy-egy jó szélsővel vagy befejezővel (persze 1 év beépítési idővel számolva mondjuk).. Müller Pedro hasonlattal is egyetértek.

De annak nagyon szurkolok hogy címvédés ne legyen.. viszont azt sem szeretném hogy Real vagy Barca nyerje a BL-t... szóval mondjuk Zlatan megérdemelné hogy nyerjen egy BL-t is végre :D

"ritka az,hogy egyszerre pallérozódik ott ennyi kivételes játékos aztán együtt kerülnek be a felnőttbe és évekig együtt nyerik agyon magukat."
Ez pedig nem csak a la masian ritka, hanem az egész világon. Talán csak az Ajax és a MU hozott össze annó egy-egy ilyen generációt mint amit a Barca. És azzal, hogy beleverik a 7 éves gyerek fejébe, hogy megkapja a labdát már tudja hogy egy érintéssel kinek passzolja tovább, az csak jót tehet a karrierjének, így a legjobbak bőven megállják a helyüket bármelyik csapatban.
Persze ők sem termelhetnek sorra BL-győztes csapatot, de még így is messze a legjobb akadémia a világon..

Drughi Di Bianconeri 2013.11.28. 19:23:14

@babo0410: Ritka az ilyen pillanat, de ami igaz, az igaz: +1 egyetértek :)
Amúgy a tizik közül az egyik egyértelműen jogos volt, a másik meg a megadható kategória (Szerintem).
@Goku06: Egyetértek a gondolataiddal, még azzal is,hogy nyerjen már Karvaj egy BL-t (nekünk nincs rá esélyünk,reálisan nekik több van...és legyen már valami izgalom :) )
Viszont azzal,hogy Svejni Xavi szint lenne, már közel sem.
Svejni egy nagy munkabírású box-to-box, némi irányítói vénával,aki jól passzol.De azért nagyon nem raknám egy polcra Xavival, Iniestaval.Amolyan Marchisio féle Ő,csak sokkal jobb kivitelben.
Kicsit Gerrardos : ebből is egy kicsit, abból is egy kicsit, persze mindezt magas szinten,de szvsz. Xavitól és főleg Pirlotól fényévekre van.
Lahm-al egyetértek, nem olyan technikás és látványos,mint a 2 brazil klasszis jobb bekk,viszont már vagy 5-6 (ha nem több) éve hoz egy nagyon stabil, nagyon magas színvonalat méghozzá nagyon megbízhatóan.Ráadásul mindkét szélen egyforma szinten képes játszani.
Én jobban szeretem Maicont meg Alvest, de talán a kiegyensúlyozottságban és mentalitásban erőteljesebb a német törpe.
Ribéry azért pont nem az a karakter,hogy bármilyen szélsőt be lehetne rakni a helyére,világon a TOP 3 szélsőben benne van, én spec. Őt többre tartom,mint Svejnit (tudom nem egy poszt,de csak ha a tudást nézzük), technikailag sokkal jobb és a játékintelligenciája is kiemelkedő...persze arra Ő sem képes,hogy feledtesse a Mindenkori legjobb francia válogatott vezér: Zidane hiányát.(szvsz. Azóta szenved amúgy a gall válogatott,hogy Zizou visszavonult.)

Goku06 2013.11.28. 20:04:47

@Drughi Di Bianconeri: hát Schweinit Xavival sem hasonlíthatjuk össze a posztjuk eltérősége miatt. Schweini az aki összefogja a csapatot szerintem, amolyan vezér forma. És inkább a stabilitást adja meg nekik. Ez nem egy feltűnő dolog, de nagyon is lényeges. Én talán De Rossihoz tudnám még hasonlítani, de ő sajnos végigtolja rómában a karrierjét, Tottival ketten, ha kapnak maguk mellé egy fél bayernt, ők is BL győzelemig mennének pár év alatt :D

Riberyt én egy nagy játékosnak tartom, de a Bayern, mint csapat szereplésében nagyobb jelentőséget tulajdonítok az előbb említett két ősbayernesnek.
De Ribery tényleg a TOP kategória a szélsők közül.. nekünk is kéne egy-két ilyen :S

Zidane pedig.. annó egy a mostani argentín vagy portugál válogatottnál gyengébb csapatot repített a világtornák döntőjébe szinte egyedül. a kis messi meg a buzi ronaldo meg a világsztárokkal teli válogatottjukat nem tudja vezérként irányítani.
(és Pirlo is egy nemzetközi szinten nagyon gyenge olasz válogatottat repített a döntőbe..)

Rivendell 2013.11.29. 07:31:48

@Goku06: khmmm a Francia válogatott a 98-es vb-től kezdve sokkal jobb kerettel rendelkezik,mint a mostani Portugál csapat,de emgkockáztatom az Argentint is magasan verik keret ügyileg,legalábbis a Zidane-os korszakot nézve....hol volt a másik két válogatottnak Trez-Henry szintű csatára? lehet Agüero nem rossz,de messze elmarad nálam Henry-tól,hol volt nekik Makalele szintű vkp? vagy Thuram-hoz értékben akár csak közeltő védőjük ...sok poszton vannak ők lemaradva a Zizu fémjelezte francia csapathoz képest,de el kell ismerni Zizu lógott ki felfelé a legjobban

Rivendell 2013.11.29. 07:35:51

Pirlo a válogatottat nézve a 2012-es EB-n nyújtott igazán zseniálisat és akkor tényleg nem 1 szokásos erősségű csapatot vitt be a döntőbe,de 2006-ban nagyon erős volt a keret,bár 1 Grosso volt nálam az a lastisunk mellett akit kiemelnék,nekik sokat köszönhettünk,előtte meg mindig jó keret volt,csak a retek franciák ne fordítottak volna az Eb döntőn Trez által..:(

MdewC 2013.11.29. 08:50:47

@Rivendell: Grosso azon a két meccsen hihetetlenül hozzátett a Vébénkhez. Amikor kellett! Hála a jó égnek! :)

Drughi Di Bianconeri 2013.11.29. 08:58:49

@Goku06: A Xavival való párhuzam abból jött,hogy:
szerinted egy polcon van Xavival meg Hófehérkével, illetve a tavaly triplázó Bayern "Doppel 6" posztokon Javi Martinez (Aki abszolút védekező játékos) és Svejni szerepelt legtöbbször (ő volt az intelligensebb,többet passzoló,ha úgy tetszik "irányító").
Szerintem is egy nagyon jó játékos,aki a tavalyi bitang Bayern egyik legjobbja, vezére volt...de annyiban áll a párhuzam inkább Gerrard-al,hogy Ő sem specialista semmiben,de hatalmas tartást ad a csapatnak és mindenhez ért valamennyire (ilyen lenne ugye Marchisio is - csak sajnos messze elmarad ettől a szinttől).
Ribéry egyszerűen jobb spíler,jobb egyéni képességekkel bír...és ugye ő is hol van Zizoutól, te jó ég...
Azért az a 98-2000es francia válogatott minden volt csak nem gyenge, sokkal jobb csapat és sokkal jobb egyéni játékosok alkották,mint manapság.De még abból a sztárokkal teletűzdelt keretből is magasan fénylett és kitűnt Zidane.
Valóban, napjaink 2 legnagyobb "ásza" nem képes arra,hogy a vállára vegye a válogatottjukat,Messi legnagyobb pechje,hogy Xavi és Iniesta nem argentin,vagy ő nem spanyol válogatott...pedig mondjuk az Isteni Diego egy sokkal gyengébb keretű argentin válogatottal nyerte meg a vb-t,illetve hát egyedül nyerte meg :D
Nem igazán ide tartozik, de: itt is látszik,hogy sajnos manapság már mennyire kevés az igazán nagy tudású világklasszis,hogy manapság egy Svejnit a TOP középpályások közt tartunk számon.
Ez egyre inkább igaz lesz a sportág "elatlétizálódásával",melynek,ha úgy tetszik arca CR és Bale.
Fejlődött a futball,de nem lepődnék meg,ha a mostani igazán szerethető és igazán nagy játékosok (Pirlo,Xavi,Ini stb) visszavonulása után soha nem láthatunk olyat,akik ebbe a "kasztba" tartoznak.
Mi meg majd vigasztalódunk a Bergkamp,Ronaldinho,Zidane,Ronaldo stb videókon :D

Rivendell 2013.11.29. 09:20:30

@Drughi Di Bianconeri: én úgy látom,hogy Xavi-Pirlo-Ini után,bár nálam Xavi-Pirlo páros az etalon,sokkal egyszerűbb lesz 1-2 kicsit is tudó mélységi irányítónak kitűnni és valszeg nagyon gyorsan azt fogjuk mondani,hogy velük egy szint,mert nem lesz kihez mérni majd őket,csak azt fogjuk látni,hogy a tömegből kitűnnek egy közepes irányítói vénával is.

igazából senkitől sem lehet elvárni,hogy vállán vigye a csapatot,ha belegondolsz Alex-Totti szinte sose emelkedtek ki a válogatottból,pedig technikailag Pirlo mellett ők jelentették az unikumot/németek ellen azért DP laza varázslatos gólja hmmm:d/

Messitől és Cr-től csak azért lenne elvárt dolog,mert agyon vannak sztárolva,pedig én a 90s évek közepétől a 2000-es évek közepéig játszó egyénekhez viszonyítva nem tartanám őket akkora sztároknak,Messi az aki komplexxeb,mint a szokásos Top játékosok,de szerintem szinte bele olvadt volna abban a körszakban a szokásos top játékosok közé meglátásom szerint

Drughi Di Bianconeri 2013.11.29. 09:24:32

@Rivendell: Ehhez nincs mit hozzáfűznöm,csak annyit,hogy egyetértek :)

Rivendell 2013.11.29. 09:38:54

@Drughi Di Bianconeri: a fene vinné el,akkor ma miről vitázik a társaság:) gyorsan új híreket kérünk:D az se baj ha hápog

Drughi Di Bianconeri 2013.11.29. 09:47:29

@Rivendell: Szerintem veled nem szoktak nézeteltéreseink lenni,vagy ha igen, akkor normális eszmecsere folyamán meg tudjuk azt vitatni, netán közös nevezőre hozni -mint most-.

Amúgy igen, ha már Babo-val egyet értek, akkor baj van :D
Gyorsan kéne 1-2 Marrottás cikk Srácok ! :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása