Zoff: „Buffon nem jobb nálam”

Az olasz legenda, Dino Zoff legutóbb úgy nyilatkozott, hogy nem zavartja, ha nem őt tartják a valaha volt legjobb olasz kapusnak, azonban határozottan úgy érzi, hogy jobb volt a jelenleg megkérdőjelezhetetlen kezdő státuszú olasz hálóőrnél, Gianluigi Buffonnál.

Dino-Zoff.jpgA Juventus jelenlegi csapatkapitánya a legtöbb, szám szerint 137 válogatott szerepléssel büszkélkedhet, miután Dánia ellen pályára lépett a legutóbbi világbajnoki selejtező mérkőzésen, figyelembe véve ezt és a begyűjtött címeket klubcsapat és válogatott szinten, számos szakértő úgy gondolja, hogy Gianluigi Buffon Olaszország történetének legjobb kapusa.

„Nem találom sértőnek, ha valaki úgy gondolja, hogy nem én vagyok minden idők legjobb olasz kapusa.” - nyilatkozta Dino Zoff a Premium Calcio munkatársainak.

„Azonban azoknak, akik azt állítják, hogy Gianluigi Buffon jobb nálam, ellent kell mondanom.”

Dino Zoff 479 mérkőzésen lépett pályára a Juventus mezében, hat bajnoki címet gyűjtött össze, illetve két Olasz Kupát, edzőként pedig sikerült dupláznia az Olasz Kupa és az UEFA Kupa megnyerésével. Dino Zoff ugyanakkor megnyerte a világbajnokságot Olaszországgal 1982-ben, valamint Olaszország legutóbbi ötven évének legjobb játékosaként nevezte meg őt 2003-ben Olasz Labdarúgó-szövetség.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr245583987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdewC 2013.10.19. 10:46:06

Forza!
Buffon nemcsak Olaszország valaha volt legjobb kapusa, hanem az egész univerzumé!
Hajrá!

babo0410 2013.10.19. 16:19:31

Ez mondjuk egy kicsit nagyképű nyilatkozat volt. Nem baj, ha nem engem tartanak a legjobbnak, de én tudom, h az vagyok. Kb. ez jött le nekem. Mondjuk én nem tudok kettejük között dönteni. Én mindkettőjüket remek kapusnak tartom.

MDaniel98 2013.10.19. 16:53:29

Nem döntenék.Mind2-en világsztárok mindketten remek kapusok.De abban biztos vagyok,ha netán lesz a Juventusnak egy fiatal tehetsége kapusposzton majd Buffon visszavonulása után átveszi a helyét és netalántán jobb is lesz nála,akkor sem fog olyat nyilatkozni mint most Dino Zoff.

Juventus 2013.10.19. 22:02:45

Én egyáltalán nem érzem nagyképűnek ezt a nyilatkozatot.Zoff egyértelműen jobb kapus volt a maga korában mint most Buffon.Kár ezen vitatkozni.

FinoallaFine 2013.10.20. 09:40:23

@Juventus FC 15: Na igen ez biztos, Gigi nem olyan, nem lehúzná hanem inkább bíztatná minden nyilatkozatában.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása