Lacina Traoré januárban érkezhet?

Traoré Lacina.jpgA Dinamo Moszkva vezetőedzője, Dan Petrescu meglepő kijelentést tett a Sport-Express szaklapnak adott interjúban, ugyanis azt állította, hogy a számos élcsapat által keresett elefántcsonti csatár, Lacina Traoré januárban csatlakozik majd az olasz bajnoki címvédő Juventus keretéhez.

A több mint 2 méter magas, 23 esztendős támadót a nyár folyamán többször is hírbe hozták a Premier Leagueben szereplő csapatokkal, főként azt követően, hogy jelenlegi munkaadója, az Anzsi Mahacskala háza táján anyagi nehézségek álltak elő, s a klub számos sztárjától megválni kényszerült.

A Dinamo Moszkva szakvezetőjét arról kérdezték, hogy tenne-e lépéseket Traoré leigazolása irányában, akivel annak idején már volt alkalma együtt dolgozni a Kuban Krasznodar csapatánál. Petrescu így reagált a kérdésre:

"Szívesen megtenném, azonban elég csatárral rendelkezünk, ráadásul Lacina januárban már a Juventus játékosa lesz."

Az elefántcsontparti válogatott 25 bajnoki találkozón 13 találatig jutott az Anzsi Mahacskala kötelékében, az európai színtéren pedig egy káprázatos találattal tette le a névjegyét a Liverpool elleni Európa Liga összecsapáson.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr825506290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keshudioo 2013.09.11. 09:53:38

Megmondom őszintén, én erről a csávóról soha nem hallottam.

mpite 2013.09.11. 09:58:37

@keshudioo: Hát nem nézted tavaly a Honvéd elleni párharcot?:)

Amúgy tényleg technikás, jó testfelépítésű és gyors játékos, nem is értem, miért nem távozott Dagesztánból a nyáron. Hozzáteszem, én is csak pár meccsen láttam, de a fizetése is csak 2,5 millió euró, szóval nem is lenne akkora a kockázat sem.

MVPP 2013.09.11. 10:05:42

2 óra sem fog eltelni Marrotta cáfoló nyilatkozatáig.

keshudioo 2013.09.11. 10:09:42

@mpite: Lebuktam. Gyűlölöm a magyar "futballt", kizárólag a fontos válogatott mérkőzéseket követem, ha lehetőségem van rá. Na meg az eredményeket mindig megkaptam sms-ben, így rémlik, hogy darabokká verték a Honvédet, csak épp a mérkőzést nem láttam. :) Egy Kapzsi Macskakaja nem rendelkezik akkora vonzerővel, hogy ezért bekapcsoljam a tévét. :(

tjunior 2013.09.11. 10:24:15

203 cm a csávó, nehezen képzelem el hogy hozzunk még egy zsiráfot Llorente mellé, na meg azt is hogy kiadunk érte januárban legalább egy 10est

RuidaRobert 2013.09.11. 10:57:29

@mpite: Nem olyan sok? Értelmes bajnokságban még nem bizonyított, míg a csapatunkban alig vannak olyanok akik ennél többet keresnek.

Teljesen feleslegesnek tartom, jelenleg van 5 (fél) tehetséges támadónk. Ne pazaroljunk többet ilyen célra...

mpite 2013.09.11. 11:08:32

@RuidaRobert: A nem olyan sok dolgot az ottani óriási fizetésekhez mértem, de nálunk se lógna ki felfelé ekkora bérrel.

@keshudioo: Én sem vagyok magyar foci rajongó, a válogatott meccseken kívül a magyar érdekeltségű nemzetközi találkozókat nézem úgy-ahogy, akkor pont otthon voltam, gondoltam megnézem, milyen fejet vág a kicsit máshoz szokott Eto'o a Honvéd stadionjára:)

steven-h (törölt) 2013.09.11. 13:07:37

Nem rossz a srác, ráadásul ahhoz képest hogy több mint 2 méter, kibaszott gyors, Llorrente inkább a lomhább magas játékosok közé tartozik, de én is azt mondom hogy van 5 (fél) tehetséges csatárunk, de azért egy 23 éves játékos is bőven elférne az öregedő csatársorunkba.

RuidaRobert 2013.09.11. 14:49:45

@steven-h: Sokkal inkább Gabbiadini...

steven-h (törölt) 2013.09.11. 15:05:17

@RuidaRobert: Teljes mértékben egyet értek veled, én őt már idén itt tartottam volna, nem is erről van szó...Csak Gabbiadinin kívül talán még Boakye van aki megérett a Juve mezre, melléjük még mondjuk Traoré és elég jól megfiatalodott a támadószekció.

sanyi10 2013.09.12. 06:18:06

KVSC-tol ment a Mahacskalahoz. Lattam jatszani ket szezont eloben, nem ugyetlen, csak amikor itt jatszott Kolozsvaron imadott mutogatni a szurkoloknak ha kifutyultek.

MDaniel98 2013.09.12. 18:16:18

Na azért ne szóljuk le.Én simán elcserélném Giora,vagy valami ilyesmi.Bár az Anzhi nem olyan hü.lye.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (909) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9904) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2428) meccsek (4146) mercato (4135) nyilatkozat (7431) Olasz Kupa (323) összefoglaló (408) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása