Giaccherini: "Ismét meghatározóvá akartam válni"

A Juventustól nyáron eligazolt Emmanuele Giaccherini az olasz válogatottal készül a soron következő világbajnoki selejtezőkre, s az edzőtáborban adott interjúban szót ejtett távozásának okairól is.

Giaccherini Emanuele_1.jpg"Elhagyni a Juventust roppant nehéz döntés volt számomra." - nyilatkozta Giaccherini.

"Nagyon nehéz volt, hiszen rengeteg baráttól és csapattárstól váltam meg, valamint egy olyan edzőtől, mint Antonio Conte, aki megváltoztatta a pályafutásomat."

"Örömmel tölt el a választásom, még akkor is, ha egy olyan élklubot kellett elhagynom, mint a Juve."

"Számos tényezőt figyelembe vettem, s ezek nem csak gazdasági jellegűek. Ez egyben egy életstílust érintő választás is volt, amely több játéklehetőséget jelent majd számomra."

A sokoldalú játékos, aki az elmúlt szezon során mindössze 17 bajnoki mérkőzésen lépett pályára, 7.5 millió euróért igazolt a Sunderland csapatához.

"Egy játékosnak magába kell néznie." - folytatta a középpályás. " Talán a büszkeség is szerepet játszott a távozásomban, hiszen ismét meghatározóvá akartam válni egy csapat számára."

"Nem azért, mintha a Juventusnál nem így lett volna, hiszen mindig igyekeztem segíteni a csapatomat, amikor lehetőséget kaptam, de többet akartam játszani."

Giaccherini így talán jobban Cesare Prandelli szemei elé kerül majd, ami meghatározó lehet a 2014-es világbajnokságra utazó keret végelegesítése során.

"Beszéltem Prandellivel, s azt mondta, hogy maradjak higgadt. Megnyugtatott, hogy továbbra is számít rám, bárhol is játszom, amennyiben jó teljesítményt nyújtok."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr115495067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása