A bajnoki cím megvédésére, s sikeres Bajnokok Ligája utazásra készülő Juventus lejátszotta első nyári edzőmérkőzését, s a találkozó lefújását követően a csapat mestere, Antonio Conte nyilatkozott a sajtó képviselőinek.
A szokásos 3-5-2-es felállásban játszó Juventus 7:0-ás győzelmet aratott az Aygreville csapata ellen, s Conte egyértelművé tette, hogy nem szándékozik taktikát váltani a közeljövőben.
"Az elmúlt két szezon során elhódítottuk a Scudettót, így nem látom mi okunk lenne változtatni. Úgy fogunk játszani, ahogy mindig is tettük."
"Bejutottunk a Bajnokok Ligája negyeddöntőjébe, annak ellenére, hogy ez volt az első tapasztalatunk a kiírásban, ráadásul mindvégig gyönyörű focit játszottunk. Ugyanígy fogjuk folytatni."
A zebramezes alakulat kicsit nehezen törte fel amatőrökből álló ellenfelének védelmét, de a mester elégedett volt a látottakkal.
"Érthető, hogy a lábaink nem olyan frissek, hiszen most kezd kijönni az elmúlt napok során végzett munka hatása."
"Egy a Lega Proban szereplő csapat ellen léptünk pályára az első félidőben, majd egy fiatalokból álló csapattal néztünk szembe a szünetet követően. Mindent beleadtak, s gratulálnunk kell nekik az elszántságukért."
Ez az edzőmérkőzés volt az első alkalom, hogy a szurkolóknak lehetőségük nyílt a legújabb nyári igazolások, Carlos Tévez, Fernando Llorente és Angelo Ogbonna megtekintésére.
"Elégedett vagyok az új igazolások teljesítményével, de örömmel tölt el az is, amit a többi játékos nyújtott. Jó munkát végzünk, mindenki elszánt, s ez megnyugvással tölt el."
"Tévez, Llorente és Ogbonna most tanulják, hogy bizonyos helyzetekben hogyan játszunk, valamint számos mozgást, s ez egyértelműen pozitív dolog."
Contét megkérdezték az átigazolási piaccal kapcsolatos történésekről is.
"A klub pontosan tudja, hogy mit kell tennie, s nem lenne értelme, ha beszámolnék az elképzeléseinkről. Megvannak a terveink."
A szerdai edzőmérkőzés összefoglalója itt megtekinthető.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
MdewC 2013.07.18. 12:21:08
Szokásos terelés, ebben az időszakban se többet, se kevesebbet nincs értelme mondania. Gyerünk Conte, nyúzzad őket! :)
Hajrá!
Trieszt120506 2013.07.18. 13:08:41
Györijuventino 2013.07.18. 13:56:25
Védelemben két szélső hátvéd rotálása fontos!
Csucsukaaa 2013.07.18. 14:26:33
Csucsukaaa 2013.07.18. 14:27:56
Trieszt120506 2013.07.18. 14:39:43
Ádám.84 2013.07.18. 15:05:09
A Bayernre visszatérve pedig érthető, hogy kikaptunk, kábé 5x annyi pénzzel gazdálkodnak, egy 40-50 milliós játékos nekik nem akadály, bőven van mit behoznunk, ettől persze még lehet egy jó és szerethető csapat a Juve is, a probléma pedig elsősorban nem a védelemmel van.
MdewC 2013.07.18. 15:57:29
csakajuveésalex 2013.07.18. 16:41:31
csakajuveésalex 2013.07.18. 16:42:29
Trieszt120506 2013.07.18. 17:12:02
Valamint még abban, hogy ilyen gyors szélsők/támadók híján, mi ezt a fajta játékot képtelenek vagyunk játszani.
Györijuventino 2013.07.18. 18:05:19
Akármilyne jó hátul a védő 3 vagy 4es ha középpálya előtte nem szür jól halott az egész.
Érdekelne a véleményed hogy ha ők falábúak eza 3as akkor sorolj fel olyan védelmet légyszives kik "ügyesebbek".
Trieszt120506 2013.07.18. 18:31:33
Messze labadügyesebb játékosok a mieinknél;
Dortmund: Subotic, Hummels
Bayern: Dante, Boateng
Real: Ramos, Varane
PSG: Alex, Thiago Silva
Chelsea: Luiz, Terry
Trieszt120506 2013.07.18. 18:40:03
Hát hol vannak ők ezekhez a nevekhez képest? Cannavaro, Thuram, Nesta, Maldini, Zambrotta????
Na ugye! :)
ambrobert 2013.07.18. 18:49:45
juvebt 2013.07.18. 20:10:57
Alex?? Thery jó védő, de technikailag ő sem jobb. D Luis technkikás, de rengeteg hibát vét a védekezésben.
Többieket én nem cserélném el egyikre sem, max Barzai jöhetne szóba a kora miatt.
2013.07.18. 22:43:57
tjunior 2013.07.18. 22:56:10
Drughi Di Bianconeri 2013.07.18. 23:49:33
Nem látja okát annak,hogy miért is kéne változtatni ?
Mondjuk azért,mert ez a 3-5-2 mára totál kiismerhető és egysíkú lett(persze nem a Serie Aban), és nagyon sebezhető,főleg,ha a középpályánkon teszem azt: 2en nincsenek formában.
A BL-ben mindvégig gyönyörű futballt játszottunk ? LOL
Egyedül a Chelsea ellen játszottunk gyönyörűen, a Celtic ellen eredményesek voltunk, nem játékosak,attraktívak,igazából a labda alig volt nálunk ellenük is (idegenben), de a helyzeteinket belőttük,és nem baj,az ha néha-néha vannak ilyen nagy csapatos győzelmeink is.
A Serie A-ban, ha nagyon szigorú akarok lenne, akkor mióta Conte visszajött, nem láttam gyönyörű játékot, persze volt tavasz elején is 1-2 gálameccsünk, de nem az volt a jellemző.
Imádom Conte-t, és nagyra tartom, de úgy látszik jövőre sem számíthatunk másra,mint unalmas,lagymatag, szürke, munkásfocira, meg 3-5-2re ?...
Csucsukaaa 2013.07.19. 07:38:34
ha megkérhetlek valamire válaszolnál még egy kérdésemre?? mondj már 5 védőt aki nem falábú..Bonucci és Chiellini is messzekiemelkedik passzolásban(sőt ők általában indítani is szoktak)
Csucsukaaa 2013.07.19. 07:57:19
????? ezt most komolyan írod?? unalmas,lagymatag...Mi lenne ha Capello vagy Ranieri meccselne???:D 1:0..2:1...1:0...1:0..a vezető gólig teljesen profi aztán eredménytartás és pihentetés és közben élvezhettük a kiscsapatok vergődését mert mi sok pluszt akkoriban nem tettünk bele a meccsekbe....neked melyik Juventus volt élvezhető ha nem ez??
sztem amióta Conte és a 3-5-2 van...azóta pörgős sok kontrás és nem mellesleg eseménydús meccseink vannak még a kisebbcsapatok ellenis
Csucsukaaa 2013.07.19. 10:05:20
ui.:de azért, hogy valamiben meg is egyezünk..tényleg a labdakihozatal(de szerintem inkább a labda megtartása és megjátszása) volt a probléma csak az sose volt a védők szerepköre :)
A Barcelona 7 gólt kapott a 4védőjével a Bayern ellen..ott mi volt a rossz?
hellan (törölt) 2013.07.19. 10:19:31
Chiellini meccsneként 59-et passzol, 90%-os pontossággal
Barzagli 53-at, 90%-os pontossággal
Bonucci 56-ot, 89%-os pontossággal (adatok Serie A-ra vonatkoznak)
Jah emellett a legkevesebb gólt kapjuk olaszban.
Csucsukaaa 2013.07.19. 10:26:26
Trieszt120506 2013.07.19. 10:40:27
Stabil védekezés, kontrák? Igen, minden futballcsapat célja a stabil védekezés. De, hogy nekünk a kontrázás volt a célunk? Hány kontrát sikerült vezetnünk? 0. Nem tudom milyen meccseket néztél, de mi megpróbáltuk a Bayern ellen is a saját játékunkat játszani. ---> középpályás kontroll ---> sok labdabirtoklás. Ebből semmit nem sikerült megvalósítani, mert a "támadásaink" 90%-a már ott elakadt, hogy Buffon odaadta a labdát valamelyik "falábú" védőnek, az meg vagy eladta, vagy kirúgta taccsra.
Ez köszönhető a Bayern félelmetes letámadásának, de ezt megtudja csinálni a Dortmund, Real vagy a Barca is, sőt simán megtudott minket zavarni egy Celtic is ezzel.
Az a nagy baj a 3-5-2-vel, hogy ilyesfajta nyomást nem tudunk gyakorolni az ellenfelekre (értsd BL mezőny eleje), mert ebben a rendszerben nincsen hely Ribery, Robben, Götze, Reus, Mata, Hazard, Isco, Navas, Nani, Ronaldo stbstb embereknek. Ez a 3-5-2 inkább kényszerűségből használt felállás, gyors technikás szélsők híján! Az sem véletlen, hogy csak Olaszországban használják ezt a felállást. A 4 védőt meg arra írtam, írom, hogy elől kb én is állhattam volna vagy Messi is, mert a csatáraink labdához sem értek a meccseken. Csak nyertünk volna egy 4-5-1-el. De ha már mindenképpen maradunk a 3 védőnél mennyivel más lenne egy Luiz, Silva, Hummels, Dante, Piqué (itt van az öt neved, ha ennyire fontos) labdaügyes, jól passzoló (értsd: nem 5 méteren belül, mint a mieink) ember mondjuk Bonucci helyett, aki talán át tudná játszani a letámadó bajorokat, nem pedig rendszeresen bepánikolva bassza előre a bogyót.
venember83 2013.07.19. 10:42:37
hellan (törölt) 2013.07.19. 10:44:24
Szóval a kolléga állítása h falábúak a védőink ugyan már. Pirlot meccsenként egy ember képes lefogni, Marci csak fantom volt a pályán akkoriban is ő inkább elbújt a labda elől széleken felbontani a Bayernt lehetetlen volt. Belül pedig úgyh az irányítónkat végig nyomás alá helyezték, az egyik játékosunk fantom volt, Vidal egyedül meg kevés volt. Matrit meg Q-t összjátékba bevonni lehetetlen volt.
Nah mindegy lehetne ezt részletezni, de h falábúak az rohadt messze van az igazságtól.
Csucsukaaa 2013.07.19. 10:51:22
"hogy Buffon odaadta a labdát valamelyik "falábú" védőnek, az meg vagy eladta, vagy kirúgta taccsra. " sőőt egyből odaadták a labdát is feltették a kezüket és mondták, hogy menjetek nem??:D ha megnéznéd a meccset..ott ment el, hogy Peluso kezdett és Marchisio+Pirlo harmatgyenge volt a KP-n..nem tudta a Középpálya az ellenfél térfelén megtartani a labdát nemhogy előre passzolni a csatárnak.. a védők szerinted mit kell, hogy tegyenek ha látják, hogy az ellen csak átrobog KP-n..nyílván elkezdenek aprítani,fátvágni és tördelni a játékot
Csucsukaaa 2013.07.19. 11:01:36
Csucsukaaa 2013.07.19. 11:02:46
Trieszt120506 2013.07.19. 11:08:41
De ti nyugodt szívvel mondjátok azt Chiellini-re, hogy nem falábú? (megjegyzem, Bonucci sem sokkal ügyesebb)
Trieszt120506 2013.07.19. 11:12:54
Trieszt120506 2013.07.19. 11:24:54
Hát könyörgöm, nézzünk már magunkba... Olyan emberek érkeztében reménykedünk nap, mint nap, akik máshol már nem kellenek, akiket máshol már lecseréltek valaki jobbra. A cityből kukázunk! A Napoliból próbálunk kukázni.
Egy jó kis szerethető csapatunk van, aminek a reális célja a bajnoki cím, a kupa, és a minél jobb BL szereplés, ennyi. Az igazán nagy csapatok már messze lehagytak minket.
hellan (törölt) 2013.07.19. 11:40:05
BL döntő édes álom, persze nem lehetetlen, de erre akkor érdemes visszatérni, ha megvan a sorsolás és láttuk h Llorente és Tevez mit tesz hozzá a csapat játékához, valamint h mi történik még szeptember 2-ig.
Hogy a Cityből kukázunk ki a tökömet érdekel úgy őszintén? Amíg a City 30 misiket költ támadókra mi pedig el tudunk onnan hozni vkit jutányos áron kit érdekel?
Csucsukaaa 2013.07.19. 11:48:41
Annyira dobálozól, falábú így ügyetlen úgy..erre a 2 kérdésemre válaszolj
1. Melyik TOP klub kezdőjébe nem fér be Chiellini?(bárkit még az új gazdag csapatokat is írhatod 1-2 csapatban lenne csak a második center a kezdőben :)
2.Mondj kettő!(kicsit nehezítek:) Bonuccihoz hasonló aki nem ügyetlen de szintúgy lát a pályán és 40-50 méteres indításokkal futtatja a társait)
venember83 2013.07.19. 11:48:56
Csucsukaaa 2013.07.19. 11:55:21
Trieszt120506 2013.07.19. 12:01:27
Csucsukaaa 2013.07.19. 12:05:45
Te látod amiket írsz?? bajnok csapatunk van...Erre ez a megmondó kapitány mély letargiába esik az igazolások után...HÁT NÉZZÉL MÁR MAGADBA...Kinek szurkoltál vajon amikor a 2.osztályba voltunk? Amikor Leigazoltuk Xabi Alonso helyett Poulsent?? Amikor a balhátvédposzt megerősítésére jött egy 32 éves Grosso..??? Amikor Agüerora várva jött egy Vucinic..akkor is itt szívtad már mindenki vérét??
Csucsukaaa 2013.07.19. 12:09:24
Csucsukaaa 2013.07.19. 12:15:15
Trieszt120506 2013.07.19. 12:29:09
"Hát hol vannak ők ezekhez a nevekhez képest? Cannavaro, Thuram, Nesta, Maldini, Zambrotta?"
"De ti nyugodt szívvel mondjátok azt Chiellini-re, hogy nem falábú?"
"Stabil védekezés, kontrák? Igen, minden futballcsapat célja a stabil védekezés. De, hogy nekünk a kontrázás volt a célunk? Hány kontrát sikerült vezetnünk? "
mondjuk erre nem is tudsz válaszolni, mert ezzel a kontrataktikás meglátásoddal elástad magad. Vagy nem láttad a Bayern meccset, vagy nagyon be lehettél baszva.
"1. Melyik TOP klub kezdőjébe nem fér be Chiellini?(bárkit még az új gazdag csapatokat is írhatod 1-2 csapatban lenne csak a második center a kezdőben :)
2.Mondj kettő!(kicsit nehezítek:) Bonuccihoz hasonló aki nem ügyetlen de szintúgy lát a pályán és 40-50 méteres indításokkal futtatja a társait)"
1:
"Dortmund: Subotic, Hummels
Bayern: Dante, Boateng
Real: Ramos, Varane
PSG: Alex, Thiago Silva
Chelsea: Luiz, Terry"
2:
"Luiz, Silva, Hummels, Dante, Piqué"
Csucsukaaa 2013.07.19. 13:24:50
Köszönöm a választ!!
mondjuk erre nem is tudsz válaszolni, mert ezzel a kontrataktikás meglátásoddal elástad magad. Vagy nem láttad a Bayern meccset, vagy nagyon be lehettél baszva.
:DDDDD Annyira bebasztam, képzeld hogy már válaszoltam is neked hamarabb minthogy kérdezted volna
Csucsukaaa 2013.07.19. 10:51:22:
ott ment el, hogy Peluso kezdett és Marchisio+Pirlo harmatgyenge volt a KP-n..nem tudta a Középpálya az ellenfél térfelén megtartani a labdát nemhogy előre passzolni a csatárnak.. a védők szerinted mit kell, hogy tegyenek ha látják, hogy az ellen csak átrobog KP-n..nyílván elkezdenek aprítani,fátvágni és tördelni a játékot..
Trieszt120506 2013.07.19. 13:39:38
Mert ki most a húszéves a védelmünkből? Vagy ezt mire írtad? Szerintem te sem tudod.
"ott ment el, hogy Peluso kezdett és Marchisio+Pirlo harmatgyenge volt a KP-n..nem tudta a Középpálya az ellenfél térfelén megtartani a labdát nemhogy előre passzolni a csatárnak.."
"Hát igen..azért az Iniesta,Xavi,Busqets trió is kiköpte a tüdejét...(Ezt nem értimeg) Azt a Bayern nem lehetett megverni..Annyi bizonyítási vágy volt bennük(BL döntő vereség..Bundesliga 2. hely a Dortmund mögött[nem akarták örök 2.ként elkönyvelni maguk] Emiatt volt idén a Hihetetlen játék, végig úgy mentek mintha az életükért harcoltak volna a becsvágy, hogy elfelejtsék a bukott szezont+Heynckes utolsó éve még rátett.."
Akkor most hol ment el te szerencsétlen? A Bayern volt túl nagy falat nekünk, vagy csak marcinak volt épp menstruációja?
hellan (törölt) 2013.07.19. 13:46:28
Csucsukaaa 2013.07.19. 14:26:35
Hihetetlennek tűnhet a válasz de képzeld mind2 helyes.nem írom le mégegyszer ha eddig se fogtad fel csak röviden tömören..ez a vereség több hibás döntésen alapult csak éppen a taktika és a falábú védők az nincs közte, de megkérdezheted Conte-t vagy tudod mit..mondd el neki gyors egy levélben, hogy te betudod bizonyítani, hogy a 3-5-2 az rossz taktika...és hogy a válogatott védelmét cseréljékle HÁMNEMJÓÓÓÉRTED???
Trieszt120506 2013.07.19. 14:34:54
Csucsukaaa 2013.07.19. 15:04:10
PEACE..Forza Juve ;)
Csucsukaaa 2013.07.19. 15:11:00
Apuleius 2013.07.19. 15:18:24
Trieszt120506 2013.07.19. 15:23:30
Ritkán van a védelmünk a nyomás alatt, de amikor igen, akkor sok hibával játszanak. Nézd vissza a Shakhtar elleni hazai, az inter elleni hazai, a Milan elleni idegenbeli, Róma elleni idegenbeli, a Celtic elleni idegenbeli, a Chelsea elleni idegenbeli a Bayern elleni oda-visszát. Válogatott szinten a komplett konf kupát, de kb az összes nagy csapat elleni barátságos meccsüket az olaszoknak, vagy ez Eb spanyol meccsét.
A másik az, hogyha Conte annyira elégedett a védelemmel, akkor miért kérte ilyen brutális áron Ogbonnát?
Trieszt120506 2013.07.19. 15:44:21
Ádám.84 2013.07.19. 15:50:13
Trieszt120506 2013.07.19. 15:57:11
babo0410 2013.07.19. 16:09:20
Csucsukaaa 2013.07.19. 16:13:36
a Konf.kup: pont itt bizonyított az Olasz védelem..nem kaptak gólt a Barca,Real csillagoktól(3-5-2 ben nem 4-3-3 vagy 4-2-3-1 be nem kaptak gólt a Spanyoloktól hanem 3-5-2ben)...Viszont Prandelli érthetetlen emberei, De Sciglio,Abate,Aquilani,Gilardino(Egy DC,Osvaldo és esélyesbbek lehetünk)) Az Olaszok kb olyan mint a Juve..tétmeccsre van egy patinás kezdő viszonylag KP-n elég erősek is..a barátságosokon viszont megy a Rotáció így az nem mérvvadó
Én eddig a taktikát úgy látom, hogy a Tavalyi eb-n nyújtott legjobb játék a Spanyolok ellen volt a csoportkörben 3-5-2..idén a konf kupán a legjobb eredményünk a Spanyolok elleni 0-0 amit 3-5-2 ben játszottunk..emellett elvertük a csoportkörben a regnáló BL győztest szintén 3-5-2 vel....én eddig így látom..és az, hogy volt egy Bayern elleni zakó( ami taktikától független vereség lett volna) az az előző eredmények tükrében elég karcsú
Csucsukaaa 2013.07.19. 16:15:28
Tavaly emlékszek ilyen nyilatkozatára csak akkor még a Pescaraban volt :)
babo0410 2013.07.19. 16:27:30
Csucsukaaa 2013.07.19. 17:20:21
babo0410 2013.07.19. 18:17:57
Drughi Di Bianconeri 2013.07.19. 19:23:34
Az elmúlt szezonban, véleményem szerint Carrera-val játszottuk a legszebb focit,Alessio már puhapöcs volt hozzá képest.
Ha az neked szép foci,hogy tötymörgünk a labdával, a 16os előterében,ötlettelenül passzolgatunk oda-vissza,mindenféle spontenaitás és ötlet nélkül (kiugratások,cselek stb hiánya).A Barcanak azért volt jó ez a játéka évekig,mert ott olyan egyéniségek vannak hozzá (Iniesta, Messi, Xavi,Fabregas) akik nem csak passzolgatni, hanem hirtelen tempot, ritmust váltani zseniálisan tudnak, és akár összjátékkal (amelybe beavatkozik Alves, Pedro és mondjuk Sánchez is), akár egyéni villanással helyzetet teremtenek, amit ki is használnak.
Na most ez nálunk qrvára nem így van.
Az odáig oké, hogy jól tartjuk a labdát (ez is csak a Serie Ara igaz), és könnyen visszaszerezzük,ha valami véletlen folytán elvesztjük,nagyon hamar visszaszerezzük.
De rettentő lomha, lassú és ötlettelen volt a játékunk, főleg Conte visszatérése után, főleg a bajnokság utolsó 3-4 hónapjában.
Te nem tudom,milyen meccsekről beszélsz, de én a Juventust egyszer nem láttam kontrára berendezkedni.
Az amúgy bunker-csapat, szaros Celtic,Glasgowban a saját kapunkhoz szegezett minket, és ott vezettünk 4 kontrát, és úgy nyertünk 3:0ra, de sztem ez ott sem tudatos volt.
Egyszerűen nincsenek meg a kellő sebességű játékosaink a kontra focihoz.
Egyébként ehhez a 3-5-2höz szvsz. egyértelműen a kontra-foci lenne a legalkalmasabb, lásd Mazzari Napoliját !
(Nálunk Pirlo tetűlassú, hiába egy Zseni, és hozzáképest Hamsik egy falábú, de az eredményes 3-5-2es kontrafocihoz, elengedhetetlen egy gecigyors irányító, illetve gyorsan reagáló...na meg gyors szélsők, akik beadni is tudnak).
Talán ezért volt olyan a játékunk amilyen, nem passzol a fisi-fosi, labdatartogatós stílus a 3-5-2höz, illetve nincsenek meg hozzá az egyéniségeink,hogy labdadédelgetős, altató fociból hirtelen villanjanak...
Remélem elég érthetően leírtam a véleményemet, ha reagálsz rá, kérlek hasonló alapossággal tedd :)
U.I.:
Mint mondtam, a Conte- éra 1. szezonjában mutatott foci nagyon is tetszett, meg az idei Carreras meccsek, a legszebben a Chelsea ellen játszottunk.
De ha már a múlt: neked nem rémlik egy bizonyos Lippi ? :)
Csucsukaaa 2013.07.19. 20:27:10
Félreértesz..én nem azt mondtam, hogy a Juventus rendezkedik be kontrákra hanem hogy ez a 3-5-2 es taktika szerintem erre alkalmas....
"illetve nincsenek meg hozzá az egyéniségeink,hogy labdadédelgetős, altató fociból hirtelen villanjanak..." mivel mi nem így játszunk hanem az ellenfél folyamatos felörlésében, ahogyan a Bayern is játszik mentalitás szempontjából..mi is úgy játszunk ha a mentalitást nézzük(csak amíg a Bayernbe ott volt egy Lahm,Alaba a szélen addig mi egy Peluso?lichtit vonultatunk fel..nekik elől Mandzukic,Gomez,Perez( a cseréknél) nálunk Addig Matri,Vucsi és Q próbálkozott elől 2v4be+Javi martinezt is oda számolhatjuk
Az első Lippi érát csak ímmel ámmal láttam inkább felvételekből..De így utólag a Ravanelli,Vialli,Del Piero 3as volt-e jobb vagy a mostani Q,Matri,Vucinic? ha így nézzük az a negyeddöntő nem is olyan rossz eredmény..hogy akkor posztokra milyen játékosokat állítottunk ki és most...bár már egyre reménykeltőbb a helyzet :)
De ezt a sose jó semmi Magyaros mentalitást már igazán kilehetne írtani a köztudatból :)
Csucsukaaa 2013.07.19. 20:31:46
Jovetic is már majdnem ittt volt szted...össze vissza kávéztunk meg fagyiztunk vele "állítólag" csak mégis a Citybe ment..na pedig őő tényleg körbe udvarolt minket( de ő is azért tette mert tudta, hogy mindenképp megy firenzéből..
babo0410 2013.07.19. 20:59:17
babo0410 2013.07.19. 21:01:56
Csucsukaaa 2013.07.19. 21:28:22
Csucsukaaa 2013.07.19. 21:30:18
Csucsukaaa 2013.07.19. 21:31:51
babo0410 2013.07.19. 22:19:23
Drughi Di Bianconeri 2013.07.20. 00:42:09
Ők iszonyat tempós focit nyomnak, és igazából max. feleannyi passzból dominálnak úgy,mint a Barca !
Gyakorlatilag egyérintőznek, főleg,ha támadást vezetnek, és nagyon hamar, nagyon gyorsan eljutnak az ellenfeleik kapujához,helyzettel, amit igen nagy százalékban gólra is váltanak !
Ez a fő erősségük : hatalmas tempó, gyilkosan pontos passzok, a lehető leggyorsabban, kiváló összjáték, remek egyéni megoldások (RibRob,Müller,Kroos), és emellé még rengeteget brusztolnak is !
Na mi ettől kurvára máshol vagyunk...
Conte elismerte,már több ízben, régebben,hogy a Barca játéka inspirálóan hat rá, és gyakorlatilag annak a játéknak az olaszosított verzióját nyomjuk: mindenki tötymörög a labdával, és középen passzolgatjuk, néha kikerül szélre, ahonnan érkezik egy, az esetek 80% borzalmas beadás /vagy szélen passzolgatjuk tovább.
Totál kiismerhető, és egydimenziós a játékunk, remélem,hogy a Mester változtat ezen (szerintem fog is, csak nem kell azt mindenkinek tudnia).
Azzal egyet értek, hogy a 3-5-2(avagy 3-4-1-2) leginkább kontrákra lenne alkalmas, nem a labdabirtoklós focihoz.
Ez amúgy részemről nem a magyaros mentalitás megnyilvánulása...
nagyon nem !
Számomra ugyanolyan fontos a mutatott játék, a lelkesedés,erő,technika kombinációja, mint az eredmények, mivel a foci alapvetően szórakoztató célzattal működik.
Tény, a győzelem az egyetlen fontos dolog, de erre csak megfelelő minőségű játékkal lehetünk képesek.
PL.: hiába picsáztuk ki a Celticet, nekem a mutatott játék nagyon nagyon nem tetszett, mondhatni Glasgowban lefociztak minket, legalábbis 1 szuszt nem hagytak, tempoztak végig az 1. félidőben, a kapunkhoz szegezve minket.Vagy erre Te büszke vagy, hogy egy alapvetően nagyon-nagyon védekező csapat,mint a Celtic, dominánsan játszik ellenünk, és irányítja a meccs folyását ?
Ez persze leginkább annak tudható be (a tanácstalan, ötlettelen játékunkon túl),hogy a Serie A tempója a lagymatag hígfos kb. és itt könnyedén ellavírozhattunk azzal,hogy megszerezzük a labdát,és a kapujuktól 20-30-40 méterre passzolgatjuk azt, még csak nem is olyan játszi-könyedséggel,mint a Barca mondjuk...
De jövőre sztem. ez már nem lesz így, adott lesz egy Továbbra is erős Fiorentina,sőt. (Montella játszatta idén a legszebb,legszórakoztatóbb focit,most a Zeman Romáját ne vegyük :D)
A Napoli érdekes lesz, elvesztették a világ egyik legjobb csatárát,őt minőségben sehogy sem fogják tudni pótolni,azonban mennyiségileg, és csapat szinten tutira megoldják !
Megvették a nagyon jó zsugás, Mertenst, megvették a jómunkásember Callejont, Campagnaro helyére megvették Albiolt (aki jobb is),szóval nemzetközileg ismert és elismert emberekkel erősítettek, és Benitez jó edző,akkor is ha befürdött a sInternél.
Ezzel nem azt akarom mondani,hogy bárki reális veszélyt jelenthetne ránk, de szvsz. sokkal kiegyensúlyozottabbak lesznek a csapatok, nem fogjuk csak úgy félgőzzel megnyerni a meccseket,mint idén, ez borítékolható,legalábbis a "nagy" csapatok ellen !
Stílust és játékmódot kell váltanunk, sajnos ez a sokszor piszok lassú, tanácstalan,szürke játék teljességgel használhatatlan Európában, egy BL-szinten tényleg halálra ítélt 3-5-2vel.
Miért nem tudunk az esetek nagy részében úgy játszani,mint a Chelsea ellen ?
Őket hazai pályán kivégeztük,nem csak h. 3:0ra, hanem a játékunkkal is, ott olyan dolgokat láttam,hogy leesett az állam !
Szóval tudnának a mieink játékosan,ellenállhatatlanul is nyomni,ha akarnák !
Conte visszatérése, vhogy negatív hatást gyakorolt a mutatott játékra !
Azért érzek tanácstalanságot,mert nem tudom eldönteni,hogy mit akarunk játszani ?
Ha munkás, rakkolós focit, akkor a Dortmundot kéne másolni,vagy hogy még jobb példát mondjak: az első éves Conte-érás önmagunkat, immár jobb technikai skillekkel,és szerezzünk be gyors szélsőket,meg Pirlo helyére egy gyors TK-t.
Vagy ha a Barcat, akkor váltsunk felállást és gyorsabban passzolgassunk,és legyen több egyéni villanás.
Ha 3-5-2nél akar maradni a Mister, akkor viszont legyünk kontracsapat (ahhoz is gyors szélsők,meg legalább 1 gyors TK kellene).