Veron: "Higuaín vagy Tévez Bajnokok Ligája győzelmet hozhat"

Juan Sebastian Veron úgy véli, hogy a Juventusnak reális esélye lehet a Bajnokok Ligája megnyerésére, amennyiben a torinói csapat a nyár folyamán megszerezné a Real Madrid játékosát, Gonzalo Higuaínt, vagy a Manchester Cityben szereplő Carlos Tévezt.

Tévez Carlos.jpg"A Juventus már most is kiváló csapat, de Higuaín és Tévez egyaránt éppen olyan játékosok, akire szükségük van. Már magukon viselték néhány igazán nagy csapat mezét, s fontos meccseken is döntőnek bizonyult a játékuk." - nyilatkozta az egykori klasszis a Tuttosportnak.

"Olyan támadók egy szűk csoportjába tartoznak, akik egymaguk a különbséget jelenthetik. Úgy gondolom, hogy a Juventus elhódítaná a Bajnokok Ligáját, ha rendelkezne egy olyan játékossal, mint Tévez vagy Higuaín."

"Vegyük csak azokat a csapatokat, amelyek bejutottak a Bajnokok Ligája elődöntőjébe. A Bayernnek ott van Robben vagy Ribéry, a Dortmundnak Lewandowski vagy Götze, a Barcelonának Messi és Iniesta, míg a Real Madrid olyan játékosokkal rendelkezik, mint Ronaldo vagy Higuaín."

"A Juventus ebben a szezonban kiválóan mutatkozott be Európában, s a dolgok csak még jobban alakulhatnának Higuaínnal vagy Tévezzel."

A 25 esztendős Higuaínt 2016 júniusáig köti szerződés a Real Madridhoz, s a közelmúltban többször is egyértelművé tette, hogy távozni szeretne a spanyol fővárosból. Carlos Tévez szintén alighanem távozik majd a Manchester City csapatától, s szerződése 2014 nyarán jár le az angol klubnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr315355873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve13 2013.06.11. 17:02:21

Ez a Verón igen jól beszél:)))Sportigazgatói posztot neki :) Egyetértek vele teljesen...kell elöre a kettő közül valamelyik ha akarunk valamit...

babo0410 2013.06.11. 17:14:25

Mondjuk ezt el is fogadom, de ahogy Conte is mondta az, hogy van pár remek játékosod még nem garancia arra, hogy BL-t fogsz nyerni. De nagyban megkönnyítené a dolgunkat, ha lenne két remek csatárunk.

juve13 2013.06.11. 17:18:15

Egyetértek..nem is tudom kommentálni :)) csak bízom abban h jók leszünk az átigazolási piacon...Bár mondom most már a Perez is azt mondja h Higu sokkal többet ér mint 30 millió és h az alatt senkivel nem áll szóba, igy viszont h a jojo 30 higu 30 igy csak egyik jön de igy viszont megértem h cavani mért 60....Jojo és jó játékos és higu is de azért mindenek van határa....

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 17:30:36

Jól beszél Veron !
Soha nem játszott nálunk,sőt a legantipatikusabb csapatokban játszott,de én mindig kedveltem (mint a legtöbb argentin játékost).
@babo0410: Az,hogy Conte erre mire célzott,homály.
Talán a City-re,akik már 2 éve szégyenteljesen szerepelnek a BL-ben,holott az egyik legértékesebb keret az övék,szinte kimeríthetetlen pénzügyi forrásokkal,A legfőbb hátrányuk maga Mancini volt a tényleges sikerhez,egy középszerű ember és edző,nem minden jó játékosból lesz jó edző.
Nekünk itt van Conte, van egy klasszis védelem,egy kiváló középpálya,de hiányzik az a plusz a támadójátékból,amit egy Tevez/Ibra/Suárez/Cavani stb-stb jelentene.Arról nem beszélve,hogy az évek óta lyukas bal oldali védelmet úgy tűnik,hogy egy senkiházi Pelusoval akarja a vezetőség megoldani.

Hurka75 2013.06.11. 19:04:59

10 milla + Melo-t sem sajnálnám érte!!!!!

babo0410 2013.06.11. 19:46:42

@Drughi Di Bianconeri: Szerintem arra akart utalni Conte, hogy attól, hogy minden évben kidobsz 100 millákat igazolásokra, nem garancia a sikerre, és erre vannak jó példák. Mi nem eszetlenül igazolunk, így ha Higut nem tudjuk max 25 milláért leigazolni, akkor fognak mást keresni. Hogy az Tévez lesz-e nem tudom. De Conte kérdés mennyire örülne egy ilyen játékosnak. És itt nem a képességeire, hanem a viselkedésére gondolok. De nem tudom, hogy jó lenne-e, ha a keretet minőségileg kicserélnénk, de korban nem? Jöjjön Tévez, ha Higu nem jön, de azért én Higunak jobban örülnék. Hosszabb ideig lehetne megoldás, és ki tudja Tévez mikor mondja azt, hogy Argentínába szeretne távozni?
Azt viszont megkérdezem, hogy Peluso miért senkiházi? És te honnan veszed, hogy őt akarják bal védőnek? Ő talán marad, de max cserének!

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 20:26:01

@babo0410: Peluso azért senkiházi,mert 29 éves koráig az Atalantában tengődött,és csak Marrotta "szakértelmének" köszönhető,hogy egyáltalán tudom,hogy létezik...
Ha leigazoljuk,akkor nyilván a vezetőség, és Marrotta úgy vélik,hogy megvan az évek óta áhított posztra az emberünk,hiszen pl: Conte szerint Asamoah is bal oldali wing-back (holott nem az),illetve még itt van "Asthon" De Ceglie is.
Minek aposztrofálnád Pelusot,ha nem senkiházinak ?!
Klasszisnak,vagy jó játékosnak ?
Még csak átlagosnak sem nevezném, hiszen,ha a saját keretünkből például Marchisiot (össz-teljesítményt nézve,hiszen hol klasszis,hol meg csapnivalóan szar,tehát összességében átlagos),vagy Simone Pepét átlagos játékosnak tekintem (persze mindkettő az átlag teteje,mint sem alja),akkor tőlük hol van Peluso ?!
Igenis senkiházi.Egyetlen "skillje" az,hogy egy nagydarab állat,és ha szerencséje van lepattannak róla;egyébként meg 1 agresszív,buta ember,labdát vezetni nem tud, beadni nem tud,lassú,darabos,védekezése 0,támadásban is használhatatlan.Mégis: mi az ami kiemelné szerinted a senkiházi 'kasztból' ?!
Érdekes,hogy alig pár hete,még te is ekézted,ezt a bohócot,most meg már,h. valószínű véglegesítjük már Te is egyre elnézőbb vagy vele szemben,Augusztus végére meg ott fogsz tartani,hogy Peluso klasszis játékos,aki a legjobb opció volt bal hátvédnek. :D

babo0410 2013.06.11. 20:38:24

@Drughi Di Bianconeri: Én Pelusot egy megfelelő cserének tartom. Sajnos a padra nem tudunk olyan minőséget hozni, mint a kezdőbe. Amúgy DC már lehet nem is a miénk. Most tárgyalnak Ogbonnaról Marottáék, lehet ő is megy a Toroba! Én nem ekéztem Pelusot egyetlen egyszer sem, nem tom ilyet hol olvastál tőlem? De ha Peluso senkiházi, aki Conte ötlete volt januárban, akkor te aki még annyit se értél el, mint ő, mi vagy?

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 20:49:16

@babo0410: Ez a legtipikusabb buta,elfogult fotel-szurker visszavágás: "ha te elértél volna annyit mint Ő", gratulálok: nem tudsz megcáfolni,vagy érdemben reagálni,tehát ezzel vágsz vissza.
Én nem vagyok focista,és nem játszok vagyonokért a világ legnagyszerűbb klubjában, ellentétben egy pelusoval,szégyen,hogy egy ilyen,mint ő meg Padoin Juve mezt húzhat.És nem az én szerencsétlenkedésemet kell nézni a bal oldalon,hanem az övét.
Amúgy kedves moderátorok,babo előző kommentjét nyugodtan bannolhatnátok személyeskedés miatt,az utolsó mondata miatt...

Ha meg csere, inkább tartanám itt DC-t,hiszen ő 1részt saját nevelés,másrészt nem kell érte fizetni,3adrészt 1000szer szimpatikusabb,mint peluso.

A naivitással kevert ostoba butaság legszebb elegye az,hogy bedőlve mindenféle pletykának,realitásnak veszed azt,sőt szinte tényként közlöd,hogy De Ceglie hamarosan Torino játékos lesz.
Gratulálok !
Ez kb olyan,mintha Marchisiot elküldenénk az internek...

Hurka75 2013.06.11. 20:49:49

@Drughi Di Bianconeri: Korrekt és jól megfogalmazott hsz!!! Ha valaki ebből sem érti meg a lényeget, akkor ott komoly gondok vannak!!!!

tjunior 2013.06.11. 20:58:09

@Drughi Di Bianconeri: csak, tisztázzuk, Peluso kifejezetten Conte kérésére került a csapathoz...mint ahogy Padoin is, együtt dolgozott vele Atalantás edzőként. Peluso messze nem egy klasszis, viszont finoman szólva sem érdemli meg az a fikaáradatot amivel elárasztottad, hasznos squadplayer, ne hasonlítsuk már Padoinhoz...

babo0410 2013.06.11. 21:00:17

@Drughi Di Bianconeri: Szerinted a lehet az tény? Gratulálok! Amúgy meg mi olyat láttál Pelusotól a Samp elleni ordas hibáját leszámítva, ami ennyire kiverte nála a biztosítékot? Mert amikor játszott, akkor megcsinálta amit Conte elvárt tőle, ahogy Padoin is. De nem is vitatkozok tovább. Conte kérte mind a két játékost, mert tudta róluk, hogy azt, amire szüksége van, meg tudják csinálni, mellette a pad nem kezdi ki a sejhajukat. Én semmi olyat nem láttam Pelusotól, ami miatt rászolgált volna arra, hogy lesenkizze bárki is. De egyeseknek tudom semmi se jó!

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 21:04:38

@tjunior: Miért akkor kihez hasonlítsuk: Bale-hez, Marcelohoz,vagy Kolarovhoz ?!
A hasznos squad player nálam a már említett Marchisio, Pepe vonal.
Én -jószívűségből- még Giaccherinit is idetenném.De Peluso nem ilyen.
Fel tudok sorolni kb tőle 50 jobb bal oldali védőt/wing backet.Szerinted az természetes,hogy egy Juventusban,egy ilyen huszadrangú senkiházi fontos tényező tud lenni ?!Mikor egy csöves afrikai klubban,mint a Napoli ott van Armero és Zuniga egyszerre (hogy direkt ne klasszisokkal példálózzak) ?

juvebt 2013.06.11. 21:06:17

@babo0410: egy hete még minőségi érkezőket vártála padra is(ogbonna). Nem érzel abban ellentmondást, hogy madridban eljátszuk a nagymenőt, aki megmutatja, hogy max 25 vagy inkább ne is jöjjön, mi nem dobunk rá még 2-t, de a padra, meg azonnal kölcsön adott hyper tehetségekre simán kidobunk 15m-t.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 21:07:00

@babo0410: A semmi persze,hogy nem jó egy Juventusnál,már pedig Peluso és Padoin teljesítménye a 0át súrolja alulról.

Inkább a tényszerű állításomra reagálj légyszíves,idézem:
"Egyetlen "skillje" az,hogy egy nagydarab állat,és ha szerencséje van lepattannak róla;egyébként meg 1 agresszív,buta ember,labdát vezetni nem tud, beadni nem tud,lassú,darabos,védekezése 0,támadásban is használhatatlan.Mégis: mi az ami kiemelné szerinted a senkiházi 'kasztból' ?!"

Mi az,ami szerinted méltóvá teszi arra,hogy Juventus játékos legyen ?
Mond csak ! Mit tud,amit egy bal hátvédnek/wing backnek kellene ?
Most Padoint fel sem hozom,Ő ha lehet még 1 szinttel lejjebb van.

ambrobert 2013.06.11. 21:09:23

@Drughi Di Bianconeri: Tény, hogy Peluso helyett kell valaki, de szerintem nem Marotta, hanem Conte kérésére jött, őt meg azért ne bíráljuk már felül. Túl van misztikfikálva ez a Marotta dolog, ha nem kap Conte pénzt, akkor a volt játékosai jönnek, mert ismerik egymást, és tudnak alkalmazkodni ahhoz, amit Conte kér. Anelka klasszis csatár, mégsem játszott sokat, szerintem pont azért, mert nem értette, mit kért tőle. Peluso posztja ráadásul a legösszetettebb, Európában senki nem játszik ilyen felfogásban, akinek a szélen védekezik és támadni kell. Ilyen játékos nincs a piacon, de még a sztárklubokban sem.

babo0410 2013.06.11. 21:19:35

@Drughi Di Bianconeri: Inkább hagyjuk! Ha neked 0 volt amit nyújtott Peluso, akkor nincs értelme miről vitatkozni! Érdekes Conte teljesen másképpen látta a dolgokat mint te, vagy szerinted Conte nem ért hozzá, mert a 0 teljesítményük mellet is játszanak. Ja várjál csak! Szerelmes beléjük! Ja nem! Amit meg kérdezel, arra nem tudok válaszolni, mert úgy hülyeség ahogy leírtad! Erről ennyit!

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 21:22:20

@babo0410: Mi a hülyeség ?
Tehát,összegezve, Peluso szerinted tud beadni,el tud futni a szélen,biztos védekezésben,ugyanakkor hatékonyan segíti a támadásokat,ha kell bátran 1:1ezik,jó a cselezőképessége.Stimmel ?
Kár,hogy a pályán mindezek ellenkezője bizonyosodott be.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 21:28:08

@ambrobert: Ebben van ráció,amit mondasz;érthető,ha nem sikerül a kiszemelt xy-t szerződtetni,akkor Conte a már általa személyesen ismert játékosokat kéri,de nyilván nem első helyen !
És valamiért úgy érzem,hogy nálunk mindig a legegyszerűbb,legkönnyebben kivitelezhető,ZS-megoldás érvényesül.
Anelka nem klasszis,csak volt valamikor ősrégen.
Abban viszont totál nem értek egyet,hogy nincs ilyen felfogású játékos.
Ott van a 2 afrikában játszó bal oldali wing back,Zuniga és Armero,továbbá Kolarov,Criscito,Baines,Alaba és Schmelzer.
Marcelot azért nem sorolom ide(noha ő a kedvencem a poszton),mert Ő,jó brazil szokáshoz híven,inkább a támadások segítésében hasznos,mint védekezésben,azonban a felsoroltak mindegyike hatékonyan csinálja mindkettőt,a megfelelő szituációban,méghozzá mindegyik klasszisokkal jobban,mint egy peluso.(most az mellékes,hogy a felsoroltak között is vannak különbségek jócskán)

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.06.11. 21:38:03

peluso-padoin-giac nem Juve szint! Ha rajtam múlana, az ilyen játékosok még vízhordók sem lennének a Juvénál. Hogy Conte mit eszik rajtuk, az számomra talány. Főleg, ha dolgozott velük, tudhatná, h szart sem érnek. Egy középcsapatba tökéletesen beleillenek (lsd Atalanta), de ide nem valók.

Hurka75 2013.06.11. 21:42:47

@Drughi Di Bianconeri: Anno nekem Bastos lett volna a favoritom, ha már Brazil...

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 21:48:08

@Kotrevák Kelly: Végre valaki értelmes ember ! :)
Azért Giaccherini szerintem elfér a keretben,nem egy Iniesta,de legalább át tud venni egy labdát,tud passzolni,a maga módján még ügyes és kreatív is,és gólokat is lő.
Pepe és Giaccherini bőven elég volna vízhordónak (és sokkal jobbak is mint Peluso meg Padoin).
@Hurka75: ja hát igen, róla meg is feledkeztem,pedig mennyire kedvelem,és akartam h. leigazoljuk! Az is mi bohóckodás volt.Évekig kerülgettük,majd 1 komplett nyár elment vele,nem igazoltuk le kb 8 misiért,az akkoriban egyik legkomolyabb bal oldali szélsőt,sőt igazából azóta is az,csak kicsit kisebb lett a hype körülötte,mivel a Schalke azért nem olyan nívós klub mint a Lyon,de abszolút vezér ott is

juvebt 2013.06.11. 21:52:08

@Drughi Di Bianconeri: Nevetséges volt az az ár, és neki a fizuja sem egy mc szint. Pelusoért talán hatot aduk(adtunk).

Hurka75 2013.06.11. 21:54:13

@Drughi Di Bianconeri: Még "csak" 30 éves lesz.... Simán van/lehet benne 2-3 jó év! Lehet jót tenne neki a váltás mint Barzagli-nak!!??

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 22:02:17

@juvebt: Erről beszélek. egy no-name,semmirekellő Peluso 6M,de az egyik legjobb univerzális bal oldali player nem ért meg 8-9 Mát :D
Anomália.Kifejtettem a dühöngőben,még délután,hogy mi tekinthető racionális,szisztematikus igazolásnak.
@Hurka75: Bőven jó még az a Bastos,hidd el.
Amúgy a Schalke-ban kölcsönben van,és opcióval,nyilván élni fognak vele,mert abszolút bevált,és húzóember volt.Így Sajnos Ő számunkra nem opció,2 évvel ezelőtt kellett volna megvenni,mikor szinte tálcán kínálta ő is magát,meg a Lyon is őt...

juvebt 2013.06.11. 22:12:39

@Drughi Di Bianconeri: a szezon első felében az egyik legeredményesebb játékosuk volt.
Most is attól félek, hogy addig kinlódik Higuainnak, míg elszalasztja Tevezt is. Számomra ez annyira felfoghatatlan, hogy ha egy játékos árának nincs meg legalább a 90%-a zsebemben, akkor nem megyek oda kiröhögtetni magam.

babo0410 2013.06.11. 22:36:06

Nem azért, de amikor mi akartuk megvenni Bastost, a Lyon 30 millát kért érte!

tjunior 2013.06.11. 22:39:38

@Drughi Di Bianconeri: Ne vidd már el magad Bale-el meg ilyenekkel. Marchisio squadplayer? Barátom neked te súlyos tévedésben vagy, bár ez megmagyarázza a kirohanásaidat, egyszerűen nem jól lőtted be a szinteket, előfordul. Arra azért kíváncsi lenék Zuniga mitől jobb Pelusónál, elmondom semmivel, Armerot meg hagyjuk az egyetlen skillje, hogy fut mint a mérgezett egér.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.11. 22:45:30

@babo0410: Soha nem kért a Lyon 30 Misit Bastosért.
@tjunior: Nem jól lőttem be a szinteket ?Szerinted !
Csak tudod,egy ideális Juventusban maximum a labdaszedő pozíció lehetne Peluso/Padoin féle embereké.
Igen,szerintem Marchisio squad player,szerinted gondolom világklasszis,ebben nem fogunk egyet érteni.
Zuniga attól jobb Pelusonál,hogy: gyors,tud beadni,hatékonyan védekezik és megfelelően támad,technikás,ugyanezek Armero-ról is elmondhatóak,bár egy kicsit lightosabb kivitelben,azonban neki a sebessége ellenállhatatlan,ami nem hátrány,ebben az amúgy rettentő lomha bajnokságban.Egyik sem világklasszis,de liga szinten talán a legjobbak,Peluso mérföldekre van tőlük.(És akkor inkább tényleg meg sem említem Bale-t,Marcelot,Kolarovot,Bainest...)
Mindkettőt a fél liga ostromolja,Pelusot meg csak mi voltunk olyan hülyék,hogy elhozzuk egy Atalantától,ahova való.

babo0410 2013.06.11. 23:06:10

@Drughi Di Bianconeri: Tudod mit? Rádhagyom! Amúgy emlékszem, mikor kiderült, hogy mégse jön Bastos, és felröppentek hírek, hogy Conte-nak nem kell, akkor egyes okoskák kitalátak olyanokat, h Conte rasszista, azért nem kell neki! :D

Cannavaro 2013.06.11. 23:52:42

az az igazság, hogy gyengébbet vártam pelustól!! tény, hogy nem juve szint, és az is tény, hogy egy pepe,giacc jobb cserék mint ő, de én valahogy, a két álláspont között vagyok!! én is inkább DC-t hagynám meg, mert ingyen van, igazi juventino, és semmivel se rosszabb pelusnál!! azt ő is megcsinálta, amit később pelus!! teljesen mindegy, hogy kinek a kedvéért jött!! valszeg conte se azt mondta, hogy ő kell és kész, hanem megmondták, hogy van rá ennyink, és válassz a két szarból a kisebbiket!(persze ez csak szerintem) amúgy zuniga, és armero fényévekkel jobb mint pelus!! ezt mindenki láthatja, ha megnéz egy meccset!! nem kell hozzá diploma sem!!! és akár klasszis is lehet mindkettőből később, ami pelusról finoman szólva sem elmondható!! egyébként ma már egy átlagos balhátvédnek, ugyanazt kell csinálnia szinte, mint amit a nálunk lévő bal oldaliaknak!! ugyanúgy ki kell venniük a részüket a támadásból is!! emlékezzünk zambrotta-ra, sokszor többet volt elől mint hátul!!! ugyanúgy a középpályán tartózkodott a legtöbbet, csak táblára nem úgy volt felrajzolva, meg olyan szinten ma nem sokan csinálnák!!!

tjunior 2013.06.12. 07:09:34

@Drughi Di Bianconeri: Sajnos olyan Juventus sosem létezett amiről te gondolsz, pl. Capello Juventusza, bombaerős kezdő, de nézd meg kik ültek a padon Del Piero kivételével, vagy nézd meg Lippi csapatait...Zunigát ki ostromolja? Az inter? egy olasz középcsapat, hát nem ájultam el, Zuniga nem egy rossz játékos, de ennyi. Armero sebessége? ja, párba kellene állítani Biabianyval, összesen nincs annyi eszük mint egy okosabb vizslának, a kutya ráadásul még gyorsabb is.

vágóistván 2013.06.12. 08:47:14

peluso amennyit játszik teljesen mindegy a keretben van vagy nincs.lejátszott pár érdektelen meccset kész.sokkal nagyobb gondok vannak annál , pl. hogy vidal középpályás létére megelőzte az összes csatárunkat góllövésben.vagy hogy a baloldalon évek óta az játszik aki nem odavaló vagy nem is az a posztja.jó lenne ha legalább egy olyan szélsőnk lenne aki tud beadni,cselezni,gólt lőni.én nem is értem hogy ebben az asamoahban mi ér 18 milliót,és sztem ez a szezonja sem volt jó.mindenesetre érdekes hogy tele van a keret 10-18 milliós igazolással,2 játékos árából egy klasszis már kijönne.ogbonna leigazolása,ahogy a fiatal tehetségek leigazolása most teljesen felesleges.nem mélyiteni,nem a padra,hanem a kezdőbe kellene 2,de inkább 3 játékos.

Csucsukaaa 2013.06.12. 11:23:48

A Pelusos témához annyit, hogy nyilván Marotta igazolta őt az Olasz válogatottba is...:D nem akarom dícsérni mert őszintén megmondva hála égnek csak kölcsönös opcióval jött és nem tartanám meg maximum tartalékosnak...de azt mondani, hogy ha nem lenne Marotta nem is ismernéd...képzeljétek amúgy Peluso ha nem ismernétek volna mielőtt idejött már az Atalantaból Olasz válogatott lett és gólt is lőtt. egy csiszolatlan gyémántnak tűnt amíg meg nem vettük és ki nem próbáltuk a bayern ellen :D amit az idei év legnagyobb bakijának tartok..Asamoah messze jobbat nyújtott azért minthogy Peluso kezdjen egy Bayern ellen...namind1 :)

2013.06.12. 11:27:52

@Csucsukaaa: Évek óta az van,hogy aki Juventus-játékos és egy egyeneset tud a labdába rúgni,abból válogatott lesz...nem kell hozzá nagy tudomány!Peluso nem nyújtott rossz teljesítményt,de jót sem,se lefelé,se felfelé nem lógott ki egyszer sem a csapatból,de ettől még nem lesz jobb játékos...ha továbbra is annyi a célunk,hogy olasz bajnokok maradjunk,akkor bőven jó Peluso,de nemzetközi szinten viszont vicc,hogy egyáltalán szóba került a neve a Juvénál,az meg csak még nevetségesebbé teszi az egészet,hogy itt is fog maradni!

juve13 2013.06.12. 14:41:37

Attól még h Padoin és Peluso nem voltak olyan jók,bár sztem annyira rosszak se,de egy valamit ne felejtsetek el,mi nem city és psg vagyunk olcsó játékosokat próbálgatnak akik vagy beválnak vagy nem, persze lehet erős balszélünk venni kell egy evrát mg egy nanit 50 millióért azt kész...Egy két ember érdeks és ocsárló szavakat mond játékosokra akik bajnokok lettek egy juvéval...Egész csapat jól teljsített az idén minden poszton,de ha egyketten még a padra is világklasszist akarnak akkor szólok ez nem az a csapat....

Drughi Di Bianconeri 2013.06.12. 15:02:08

@juve13: Öreg, a világklasszis is Peluso között van "néhány" szint, ott van Kolarov, Criscito,vagy a nápolyiak.Egyik sem kerül ilyen 50 Milliókba,tovább nem padra kell ember a bal szélre,hanem a KEZDŐBE.
Asamoah nem bal szélső (kritizálhatjátok nyugodtan, de az 1. féléve remek volt egy tőle idegen poszton !),hanem középpályás,ergo kell valaki,de nagyon bal szélre,lehetőleg univerzális játékos (Aki védő és KP is tud lenni).
Azt meg ugyan hagy döntsem már én el,hogy számomra ki a megfelelő/ jó játékos a keretben.
Nem kell mindenkit agyonajnározni,körbe nyalni,azért mert 2szer bajnokok lettünk.Nem mindenki illik ide ebből a mostani keretből,nem a személye,hanem a "tudása" miatt !

2013.06.12. 15:08:15

@Drughi Di Bianconeri: Pelusot már mindenki csak megszokásból szidja. Ha Kolarov nyújtana ugyanilyen teljesítményt a Juvéba akkor szét lenne nyalva, mert Ő Kolarov. Pelusot meg azért szidják sokan mert Ő Peluso...-magánvélemény

juvebt 2013.06.12. 15:08:47

@juve13: szerintem nem átestél a másik oldalra. Senki nem vár ilyen értékű igazolásokat. Feljebb szerepel is a kommentekben,Peluso+2m=Bastos. Óriási különbség. Padról szó sincs, nekünk egyenlőre a kezdőt kéne építgetni

Drughi Di Bianconeri 2013.06.12. 15:14:05

@Bigvee: Rendben, lehet,hogy megfigyelhető némi fejlődés az esetén,főleg ahogy bemutatkozott nálunk,de még ez is nagyon kevés...
De legalább Te,mint értelmes ember,mondd már meg,hogy mi az,ami Pelusot méltóvá tenné arra,hogy alap esetben a Juventus játékosa lehessen, vagy akár azt,hogy mi van meg benne ami egy bal hátvédnek/szélsőnek kell ?
Gyors, jól védekezik,hasznosan segíti a támadásokat,jól ad be,ha kell jól cselezik, jól fut el ? Egyik sem.
Padoinról már tényleg nem beszélek,mert ő még annyit se érdemel,hogy szidjuk.

2013.06.12. 15:24:17

@Drughi Di Bianconeri: Az egyértelmű ,hogy nem kezdőnek való, de ha beáll csereként akkor harcol küzd. Szerintem kicsit hasonlít Pepére annyiban ,hogy nem akkor spíler ,de oda teszi magát és tud harcolni a csapatért. Védekezni ,szerelni jól tud, habár néha kcisit túl keményen. Én szívesebben nézem Őt mint DC-t ,és igen, Padoinra ne pazaroljunk szót. Még Pelusról ,hogy Ő nem rinyál /rinyálhat azért ,hogy csere ,szerintem tökéletes a jelenlegi pozíciója ,néha beugrik ,de akkor mindent belead. Én sokakkal ellentétben megtartanám, hasznos csere játékos...

2013.06.12. 15:25:24

@Drughi Di Bianconeri: Ja és az Conte óriási hibáája volt h az átigazolása után 2-3 nappal kezdteti. Nem tudott beilleszkedni és így nm is lehet jól játszani szvsz..

Drughi Di Bianconeri 2013.06.12. 15:49:53

@Bigvee: De érted,DC-ért nem kell fizetni,mivel itt van és mégiscsak szimpatikusabb,mivel saját nevelés.Szerintem jobb is abból a szempontból,hogy tud beadni (védekezni ő sem tud) valahogy.
Ergo felesleges 6Mát kiadni egy cserejátékosra,egy kezdőre kéne kiadni 10-15öt.
Ez a harcolok a csapatért meg szép és jó,de ahogy Te magad is mondtad,óriási különbség van Peluso és Pepe közt; nem mindegy hogy ez a "harcolósdi" mennyire van a játék hasznára,mennyire tud aktívan részt venni a csapatjátékban,mennyire segíti a támadójátékot,mennyire védekezik hatékonyan.Lichsteiner és Pepe kiváló mintapéldányai a hasznos,harcos csapatjátékosnak. Peluso (és Padoin ) inkább negatív példa.
Peluso-ról kaptunk jó pár gólt.
Lényeg a lényeg: nem a padra kéne igazolni embert,főleg 6 misiért nem,mikor arra ott van DC,hanem a KEZDŐBE !

juve13 2013.06.12. 16:31:26

Amikor Padoin és Pelusot elhoztuk a saját klubjukban kiválóan játszottak,megpróbáltuk nem jött be,de én peluso kritikáját egyátalán nem értem + sztem őneki nem ez a futóbekk a jó poszt mivel magas és zömök sztem ő kimondott védő,Atalantában is sokszor belső védőt játszott...De lehet h "Conte meg Marotta tök hülyék mi meg zsenik vagyunk"...De persze mindenkinek megértem a véleményét és abban egyetértek h Kolarov jobb játékos,de majd meglátjuk mit nyújt ...Grande Juveee

ambrobert 2013.06.12. 16:31:31

@Drughi Di Bianconeri: Talán Colarov lenne a legjobb igazolás, abban viszont biztos vagyok, hogy Bale szenvedne nálunk, ahol nem adnak területet ellenünk, Angliában bohóckodnak, a 16-ostól a 16-osik futkorásznak, oda való.

Conténál fontos, hogy kiben bízik, általában csatároknál szokták az új igazolásokat rögtön játszatni, Pelusot mégis berakta a védelembe, ment is el rajta meccs, de Conte kitartott, feljebb tolta, ahol már jobb volt.

A két szélre mindenképp kell valaki, képzeld el, hogy játszanánk, ha Roberto Carlos és Maicon lenne a két szélső. Nekünk is meglenne a triplázás :)

juve13 2013.06.12. 16:35:04

ja és jelentkezzen az a személy aki emléxik jobb vagy ball oldalról is jó beadásra?? Lichsteiner egy állat mert fut küzd de beadás,szélről alig jöttek be labdák , sose felejtem el a Milán ellen azt hiszem padoin és isla 10 beadásból 10 szer rugta agyon a védőt....

Drughi Di Bianconeri 2013.06.12. 17:11:36

@ambrobert: Nem kell Bale-el foglalkozni.Ő a csúcskategória a poszton,és kb 60-70 M az ára.(a premier leauge kritikáddal nem értek egyet,a serie A inkább a bohóc liga,nem a premier league).
Nekünk "csupán" egy Kolarovra lenne szükségünk,aki maximum 15 M, de legyen bárki az említett játékosokból,mind 10-15 M közt mozog.
@juve13: +1, csapnivaló a beadási kísérletek/sikeres beadások statisztikánk.

tjunior 2013.06.12. 17:18:16

@juve13: egyetlen szélső védőnk se tud beadni, még De Ceglie a legjobb ebben a tekintetben.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10270) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4282) nyilatkozat (7683) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4298) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása