Mattheus Oliveira a Juventushoz igazol

A Flamengo csapatánál is elismerték, hogy Mattheus Oliveira rendkívül közel áll ahhoz, hogy az olasz bajnok Juventus játékosa legyen.

Mattheus Oliveira.jpgAz Öreg Hölgyet már többszörösen hírbe hozták a 18 esztendős támadó középpályással, de most úgy tűnik, hogy megszületett a megállapodás az érintett felek között.

"Már csak egyetlen dokumentum hiányzik, amelynek még meg kell érkeznie Olaszországból." - nyilatkozta a Flamengo sportigazgatója, Paulo Lelaipe a Lancenetnek. "Ugyanakkor a megegyezés lényegében megszületett."

A hírek szerint a brazil U20-as válogatott játékosáért, aki a legendás Bebeto fia, 1,5 millió euró körüli összeget fizet majd a Juventus.

Mattheus legelőször még csecsemőkorában került a lapok címoldalára, hiszen apja az 1994-es világbajnokság küzdelmei során elhíresült ringató mozdulattal ünnepelte góljait, s így köszöntötte fia születését.

A Juventus más fiatalokat is megfigyelés alatt tart, s a Tuttosport értesülései szerint a legújabb kiszemelt az Olympique Lyon 17 esztendős támadója, Anthony Martial lehet, akinek fényes jövőt jósol a francia szaksajtó.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr445259887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Type-R 2013.05.02. 10:16:40

Ez nagyon is örömteli hír lenne, ha a fiatalok egy fikarcnyi lehetőséget is kapnának.

Trieszt120506 2013.05.02. 10:22:31

Az eddigi tapasztalatok alapján most hallottunk róla utoljára. 1,5 millió euró meg azért nem kevés pénz.

Továbbra is nagyon elkeserítő, amit a tehetségek felkutatása/illetve kinevelésében nyújt a klub.

MarekCsont 2013.05.02. 10:35:55

megvesszük őket, kiadjuk kölcsönbe, akinek kiadjuk az szopat minket velük, ha kérjük nem adják vissza csak ha kölcsönszerződés lejár, a lejártával pedig megveszik annak az árnak a töredékéért amiért vettük.. Tiszta sor, reméljük változik ez mostanra és megpróbáljuk követni az Udi példáját.

Apuleius 2013.05.02. 10:44:20

@Trieszt120506: Minden relatív, ha egy nyomorult, szerencsétlen, botlábú, rakás szerencsétlenség Padoin-ért 5 milliót adtunk, akkor 1,5 millió egy fiatalért bagatell összeg.

Amúgy egyetértek, komoly fantázia van a tehetséges fiatalok levadászásában, de jó lenne, ha kapnának lehetőséget a csapatban. Amíg egy Padoin, Peluso vagy Giaccherini belépőjegy váltása nélkül látogathat a Juventus stadionjába, addig bőven lenne lehetőség a kipróbálásukra.

Tony. 2013.05.02. 12:30:10

Igen, valami ilyen utat lehetne járni. A semmirekellő 30 év körüli olasz középszerek helyett fiatalokat bedobni. Ezzel lehet sok pénzt is megtakarítani, mert ha vki beválik egy poszton akk oda nem kell venni senkit. Persze minden 50 fiatalból egy aki igazán nagy játékos lehet.

Viszont a Juve politikáját ismerve erős kétségeim vannak, hogy lesz még egy Pogba akire ennyire bejönne. Ha meg nem kapnak lehetőséget, akk fölösleges ennyi fiatalt felhalmozni. Így is tele a padlás.

ggbuffon 2013.05.02. 12:55:38

Conte aki félévig azért nemengedte játszani Elia-t mert nem szokta meg a taktikát (wtf? lol) majd pont egy 18éves brazil gyereket fog próbálgatni a kedvencei helyén...hátpersze..majd megy a primavera-ba, aztán vmelyik B ligáshoz kölcsönbe, aztán eltűnik nyom nélkül..

my name is csuma 2013.05.02. 12:57:01

Nem tudom mi ez a rinyálás már megint. Ott egy Pual Pogba a kezdőnkben, aki 20 éves létére 17 meccsen kezdett, 9-en pedig csereként kapott lehetőséget. Conte nem szívbajos, ha a fiatalokat kell pályára küldeni. Sokkal inkább arról van szó, hogy egyelőre ezek a "semmirekellő" 30 éves olasz középszerek valamicskével többet tudnak (még), mint a 17-19 éves "suhancok". Nekem semmi kétségem afelől, hogy Pogba után ez a srác, Buoy és Boakye is megkapja majd a maga lehetőségét, ha valóban olyan jók, mint mondják. De lehet még sokan mások is.

Apuleius 2013.05.02. 13:27:00

@my name is csuma:

"Sokkal inkább arról van szó, hogy egyelőre ezek a "semmirekellő" 30 éves olasz középszerek valamicskével többet tudnak (még), mint a 17-19 éves "suhancok"."

Általánosságban biztosan igazad van, s pontosan ezért nem szokványos, hogy igazán komoly százalékban nyúljanak fiatalokhoz a nagy csapatoknál, de nekem ne mondja senki, hogy ez a Padoin nevű nyomorult többet tud, mint egy 17-19 éves fiatal, akiben egyébként fantáziát lát az edzői stáb. Ez az ember egy vicc.

"Conte nem szívbajos, ha a fiatalokat kell pályára küldeni. "

Tényleg nem kötekedésből, de Paul Pogbát leszámítva nekem nem rémlik, hogy Conte olyan nagyon bátor lenne a fiatalok bevetésében.

venember83 2013.05.02. 13:46:55

@Apuleius: Giovincot is hányszor pályára küldte. :D

Apuleius 2013.05.02. 13:56:57

@venember83: Ja, tényleg, Giovinco még csak 26 éves. Röpke 10-15 év és be fog érni.

my name is csuma 2013.05.02. 14:40:45

@Apuleius: nem csak általánosságban, hanem ebben a konkrét esetben is igazam van. Könnyen belátható, hogy Conte, aki nap mint nap testközelből figyelheti meg a "suhancok" és a "semmirekellők" játékát, jobban meg tudja ítélni, hogy melyik játékos adhat többet a csapat játékához. Nem gondolnám, hogy azok után, hogy Pogba ennyi lehetőséget kapott, Conte dacból, vagy "hagyományból" ne játszatná a fiatalokat. Nekem meggyőződésem, hogy ha egy fiatal hozza azt a technikai, mentális és fizikális szintet, akkor a Mester izzadságcseppek nélkül küldi be, akár egy BL meccsen is. Egyszerűen arról lehet szó, hogy ezek a fiatalok bizonyos elvárásoknak MÉG nem felelnek meg. Egy mai játékosnak nem csak a labdával kell jól bánnia, és a játék bizonyos aspektusaiban kizárólag a "korral nemesedhetnek".

Persze, én abból indulok ki, hogy Conte egy kivételesen tehetséges edző. Ha Te ezt másképp látod, nyilván más következtetésre is juthatsz, és mondhatod, hogy Conte ostoba, ezért játszat rosszabb játékosokat. Máskülönben nem nagyon látok érveket amellett, hogy miért játszanának a gyengébb játékosok a jobbak helyett.

my name is csuma 2013.05.02. 14:46:09

@Apuleius: Conte Pogbán kívül valóban nem igen nyúlt más fiatalhoz, de nekem az a véleményem, hogy a Juventus háza táján, már az is óriási meglepetés, hogy Paul ennyit játszhatott. Illetve, emlékszem egy nyilatkozatra is, amiben Conte biztosított mindenkit afelől, hogy amint egy fiatal megérett a feladatra (lásd Pogba), mindenféle kétség nélkül pályára küldi, hiszen Ő maga is 16 évesen játszotta első élvonalbeli meccsét. Én 100%-ig megbízom Conte szavaiban és ítélőképességében.

pedronegro (törölt) 2013.05.02. 15:07:45

Én már össze se tudom számolni meg követni se hogy Marotta hányadik tehetséget hozza a csapathoz mióta a juventusnál tevékenykedik. Szerintem már jóval 1 tucat felett jár de ezekből összesen 1, azaz 1 db fiatal, Pogba aki tényleg szóhoz is jutott. Persze lehet majd ezeket a srácokat majd csak pár év múlva akarja visszahozni a kobra, mert gondolom kölcsön adta, vagy közös tulajdonba mentek hogy majd 10-20 milliókért opcióként visszavásárolhassa őket. Ez a világ legnagyobb faszsága amúgy és egyébként is ha máskor nem is de az idén megtehettük volna, mivel ellenfelünk nincs ebbe a seria a-ban jelenleg, hogy Pogba mellett legalább még két fitalt folyamatosan játsszon, mert a csapat simán elbírta volna ha játékuk kissé éretlen is, mint ahogy Peluso, Padoin, Giac bénázásait is elviselte a csapat, ugyanakkor ezek az olaszközépszerek már nem fejlődnek így nem vagyunk velük előrébb viszont a fiataloknál mindig ott van a lehetőség hogy valamelyik elkapja a fonalat.

Apuleius 2013.05.02. 15:11:14

@my name is csuma:

"nem csak általánosságban, hanem ebben a konkrét esetben is igazam van. "

Szerintem nincsen, legalábbis a tények nem ezt igazolják. Mivel Te magad sem tudsz Pogbán kívül más fiatalt megnevezni, akit Conte bátran bevetett volna, az a megállapításod, miszerint: ""Conte nem szívbajos, ha a fiatalokat kell pályára küldeni." egész egyszerűen nem áll meg a lábán, nem igazolható, s nem több hipotetikus szubjektív véleménynél.

"Egyszerűen arról lehet szó, hogy ezek a fiatalok bizonyos elvárásoknak MÉG nem felelnek meg. Egy mai játékosnak nem csak a labdával kell jól bánnia, és a játék bizonyos aspektusaiban kizárólag a "korral nemesedhetnek". "

Ismétlem, ez általánosságban igaz lehet (sőt igaz is), viszont ha egy Padoin-t veszünk alapul, nem látom miben múlhat felül egy fiatal játékost.

"Persze, én abból indulok ki, hogy Conte egy kivételesen tehetséges edző. Ha Te ezt másképp látod, nyilván más következtetésre is juthatsz, és mondhatod, hogy Conte ostoba, ezért játszat rosszabb játékosokat. "

Kár ebbe az irányba vinni a dolgot, jelenleg nem Conte megítéléséről beszélünk. Nincs tökéletes edző, s nem biztos, hogy Conte minden lépése és választása hibátlan. Ezt leszámítva én is hasonlóan jó véleménnyel vagyok a mesterről.

"de nekem az a véleményem, hogy a Juventus háza táján, már az is óriási meglepetés, hogy Paul ennyit játszhatott. "

Szerintem egyáltalán nem volt meglepetés, ismerve, hogy Pogba miért jött el Manchesterből. Szerintem pontosan ez volt a reális forgatókönyv, Pogba nem zsákbamacskaként érkezett Torinóba.

"Illetve, emlékszem egy nyilatkozatra is, amiben Conte biztosított mindenkit afelől, hogy amint egy fiatal megérett a feladatra (lásd Pogba), mindenféle kétség nélkül pályára küldi, hiszen Ő maga is 16 évesen játszotta első élvonalbeli meccsét. "

Ez szép dolog, viszont ahogy azt mindketten megállapítottuk, a csapat összeállításánál Conte még nem mutatott túl sokat ebből az elképzelésből.

west30 2013.05.02. 15:46:13

Egy fiatal akkor fejlődhet ha játszik,egy ilyen ifibajnokság féle kalap szar semmire nem tanít már meg egy 17-18éves játékost.A felnőtteknél kellene tapasztalatot szerezniük és a Padoin féle semmirekellő játékosok pont azt a kis időt veszik el előlük amiből talán kiderülhetne hogy van e valami az adott fiatalban vagy nincs.

my name is csuma 2013.05.02. 16:52:23

@Apuleius:

"...az a megállapításod, miszerint: ""Conte nem szívbajos, ha a fiatalokat kell pályára küldeni." egész egyszerűen nem áll meg a lábán, nem igazolható, s nem több hipotetikus szubjektív véleménynél."

Jó-jó, ha nagyon szigorúak vagyunk, akkor ebben igazad van. Valóban nem tudom igazolni, hogy Conte így vagy úgy viselkedik egy bizonyos szituációban, és tényleg csak véleményt mondhatok. De ez itt mindenkire igaz, és az ellenkezőjét sem állíthatjuk, csupán azért, mert Conte másfél év alatt egyetlen fiatalt játszatott rendszeresen.

Én nem szeretnék erre több szót vesztegetni. Szerintem Conte az alapanyag gyenge minősége miatt használta a Pelus, Dzsiak és Padoin féle valóban nem túlzottan tiszteletet parancsoló, "korban lévő" hármast. A szörnyű valóság, hogy rendkívül kevés Pogba, Varane, Hazard, stb. létezik. S közülük is baromi kevesen lesznek Zidane-ok. Szerintem.

my name is csuma 2013.05.02. 16:56:39

@Apuleius: Egyébként Neked Giuseppe Ruggiero vagy a Federico Mattiello a szimpatikusabb primavera Padoin helyére? :) Nekem előbbi, a neve miatt! :)

Apuleius 2013.05.02. 18:58:46

@my name is csuma:

"Szerintem Conte az alapanyag gyenge minősége miatt használta a Pelus, Dzsiak és Padoin féle valóban nem túlzottan tiszteletet parancsoló, "korban lévő" hármast."

Nagyon remélem, hogy ez így van, azt meg még inkább, hogy már most nyáron lépünk egy szintet fölfelé, s ilyen emberek már csereként sem igen jutnak majd szóhoz a Juventusban.

"A szörnyű valóság, hogy rendkívül kevés Pogba, Varane, Hazard, stb. létezik. S közülük is baromi kevesen lesznek Zidane-ok. Szerintem."

Ez pontosan így van. Talán abban látjuk másként a dolgokat, hogy engem szinte felháborít egy 30-hoz közeli Padoin leigazolása, s ezerszer inkább nézném bármelyik Primavera játékost a helyén. Egy 18-19 éves fiatallal szemben sokkal elnézőbb és türelmesebb tudnék lenni, s azt hiszem a szurkolók többsége ugyanígy van ezzel.

"Egyébként Neked Giuseppe Ruggiero vagy a Federico Mattiello a szimpatikusabb primavera Padoin helyére? :) Nekem előbbi, a neve miatt! :)"

Hmm, Nézzük csak, igazad lehet, legyen inkább Ruggiero :-)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása