Vieira: „Pogba jobb, mint amilyen én voltam az ő korában”

Az Arsenal, Juventus, Inter és Manchester City egykori játékosa szerint a torinói csapat igazi drágakőre bukkant Paul Pogba személyében, sőt, magyarázattal is szolgált, hogy véleménye szerint a fiatal francia játékos miért is jobb, mint ő volt Paul Pogba korában.

Patrick Vieira_Juventus.jpgPaul Pogba tavaly nyáron csatlakozott a Juventus csapatához, miután a Manchester Unitednél nem látta biztosítottnak a fejlődését, és azóta számos találkozón lépett pályára eredményes játékot produkálva, sokszor lényegesen rutinosabb játékosokat helyettesítve. Jó teljesítménye nem csupán klub szinten váltott ki elismerést, hanem a szövetségi kapitány figyelmét is felhívta magára, aki válogatottként kétszer már pályára is küldte.

Patrick Vieira, aki jelenleg a Manchester City alkalmazásában áll futballfejlesztési igazgatóként, megközelítőleg ugyanolyan idősen csatlakozott az Arsenal csapatához az AC Milantól, mint ahogy Paul Pogba a torinói zebrákhoz, és látva a fiatal francia Grúzia és Spanyolország elleni játékát, őszinte csodálattal beszél honfitársáról.

„Bámulatos volt, hihetetlenül könnyedén játszott” - nyilatkozta Patrick Vieira az RMC francia rádióállomásnak. „Ő a francia válogatott következő meghatározó középpályása.”

„Technikailag és fizikailag nagyon erős játékosról van szó, és több gólt lő, mint amennyit én szereztem. Az ő korában én az illető évben öt meccset játszottam, ő jobb, mint amilyen én voltam az ő korában. Nagyon gyorsan fejlődésre számítok” - zárta nyilatkozatát rendkívül optimistán az angol és olasz bajnokságot is megjárt középpályás.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr535232678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juventus71 2013.04.18. 11:51:11

Pogba hihetetlen tehetség én semmi pénzért nem adnám el. Jól cselez technikás a lövőerejéről meg ne is beszéljünk. Nagyon nagy karriert futhat be ha így folytatja.

csakajuveésalex 2013.04.18. 12:58:28

Bízni kell abba , hogy nem viszi el senki.Vagy inkább nem engedjük el.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (909) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9904) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2428) meccsek (4147) mercato (4135) nyilatkozat (7431) Olasz Kupa (324) összefoglaló (408) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (198) Címkefelhő
süti beállítások módosítása