Conte: "A Bayern fölöttünk állt"

A Bayern Münchentől elszenvedett 2:0-ás vereséget követően, Antonio Conte elismerte, hogy az ellenfél mindenben a Juventus fölé nőtt, de elzárkózott attól, hogy kritikával illesse játékosait.

Conte Antonio_3.jpg"Egyértelmű, hogy egy nagyon erős ellenféllel mérkőztünk meg, s nem volt szükség a mai meccsre ahhoz, hogy ezt megértsük. A Bayern a kiírás egyik esélyese, s úgy vélem, hogy nagyon motiváltak voltak, azt követően, hogy tavaly hazai pályán veszítették el a döntőt." - nyilatkozta a mester a Sky Sport Italianak.

"Fizikálisan erősek, komoly minőséget képviselnek, s kiváló egyéniségekkel rendelkeznek. Nem panaszkodhatok a saját játékosaim mai produkciója miatt."

"Őszintének kell lennünk, s el kell ismertünk, hogy ma este a jobbik csapat nyert. Csak most tértünk vissza ezekre a szintekre, s most megtapasztalhatjuk, hogy milyen távolságra vagyunk Európa top csapataitól."

"Tudjuk, hogy a labdarúgás kiszámíthatatlan, s elképzelhetetlenül nehéz feladat lesz innen továbbjutni, de egy értékes tapasztalatként kezeljük majd, s megpróbálunk fejlődni, ahol ez szükséges."

Mirko Vučinić láz miatt nem állt a mester rendelkezésére, aki élesen cáfolta, hogy ez keresztülhúzta volna eredeti számításait.

"Teljesen szokványos módon készültünk a mérkőzésre. Természetesen az ellenféllel is számolni kell, s a Bayern ma rendkívül fizikális és elszánt volt. Elismerés illeti a Bayernt."

"Ismét versenyképesekké váltunk Olaszországban, de tovább kell dolgoznunk annak érdekében, hogy fejlődjünk a  nemzetközi színtéren is."

A Juventus rendkívül pontatlanul játszott, és rengeteg labdát eladott, de Conte senkt sem akart hibáztatni mindezért.

"A Bayern folyamatos nyomás alatt tartott bennünket, s magas sebességet diktált, így mi szenvedtünk az egy az egy elleni szituációkban az erőnlétük miatt. Nem haragudhatok, s nem mutogathatok egyik játékosomra sem, aki többet nyújthatott volna ma este. A labdarúgásban őszintének kell maradni, s el kell ismerni, hogy ma este a Bayern fölöttünk állt."

"Mi csak 16 hónappal ezelőtt fogtunk bele az építkezésbe, s az a tény, hogy a Bajnokok Ligája negyeddöntőjéig jutottunk, büszkévé tesz bennünket. Ez egy újabb mérföldkövet jelent az utazásunk során."

"Amikor képesek voltunk birtokolni a labdát, gondot okoztunk a Bayernnek, de rendre elrontottuk az utolsó passzokat, vagy az irányváltoztatásokat. Úgy gondolom, hogy ezért a Bayernt illeti dicséret. 

"Mindig is azt mondtam, hogy a Bajnokok Ligája egy álom számunkra, amelyet követni fogunk, de tudatában vagyunk annak, hogy vannak csapatok, amelyek előttünk járnak. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy milliókat áldozhatnak egyetlen játékosra, míg mi nem szállhatunk versenybe velük anyagi téren."

"Ezek a mérkőzések segítségünkre szolgálhatnak abban, hogy megértsük mekkora az a szakadék, amely a szuperhatalmaktól elválaszt bennünket. Nagyon elégedett vagyok a játékosaimmal, amiért felejthetetlen estékkel ajándékoztak meg. Fel kell készülnünk a visszavágóra, amely rendkívül nehéz lesz, de a labdarúgás néha szolgál meglepetésekkel is."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr615189942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2013.04.03. 10:23:45

Elég lemondó, de reális nyilatkozat. Remélhetőleg így nyáron érkezik egy pár, európai színtéren megfelelő játékerőt képviselő labdarúgó a Juventushoz, mert az egy dolog, hogy elsődleges az olasz bajnokság, de a BL-ről se kellene megfeledkezni.

SoloLaJuve 2013.04.03. 10:28:56

nem azt mondom hogy conte tehet a vereségről.de ha már elmondta/mondja a tényeket,akkor a gyors,erős,jól védekező asamoah miért nem játszott?ha tudta,hogy a bayern ennyire erős és nyomni fog,akkor miért 3-5-2ben küldte pályára a játékosokat?és mit gondolt,giovinco ilyen fizikumú játékosok ellen mit fog csinálni?vucinic,aki a lagymatag seria a-ban nem képes hajtani,5métert futni,majd pont egy ilyen tempós meccsen fog?ezen a meccsen nekünk kőkeményen védekezni kellett volna,és az esetleges lehetőségeket valahogy kihasználni.a kétségbeesett rossz passzainkkal átadtuk nekik a kezdeményezést és a területet is.rossz volt nézni,hogy nem rúgtuk előre/ki a labdát inkább hátul passzolgattunk.miért?hogy a bayernnek ne a saját térfeléről kelljen indulni,hanem elég a miénkről?az első gólnál is gyakorlatilag gólpasszt adtunk.a gól pedig nem buffoné.beckenbauer elég szánalmas és amatőr ha szerinte igen.viszont utána buffon is félelmetesen gyenge volt az egész csapattal együtt.
én még mindig nem gondolom úgy,hogy ekkora lenne a különbség a két csapat között.ritka szarul játszott mindenki,ezt a csapatot gyakorlatilag bárki megverte volna.ennél jóval többre vagyunk képesek,már bizonyítottuk.ha találtunk volna egy gólt,azt mondom jó eséllyel indulnánk otthon,viszont így már valószínűleg eldőlt.főleg hogy padoin kezdő lesz.és az szégyen,hogy egy Juventus a bl-ben ilyenekkel lép pályára mind padoin,peluso,matri,stb...del piero ontja a gólokat,fél lábbal,38évesen többet ér bármelyiküknél,de nekünk nem kellett.
mindennek ellenére otthon meg kell őket verni,búcsúzzunk szépen.a hétvégén kell találni egy felállást,amiben lichsteinert nem padoin helyettesíti.

SoloLaJuve 2013.04.03. 10:40:11

ja és lehet bírózni ribery miatt,meg lichsteiner elleni szabálytalanság miatt,meg a les miatt.vidal a nagy igyekezetbe kaphatott volna még egy lapot simán.(amúgy csak ő nőtt fel a meccshez tegnap).és chiellni is kaphatott volna még egy lapott a sok fölösleges könyöklésért,ütésért,lökésért stb.egy szavunk nem lehetett volna ha nem 10emberrel fejezzük be.
de ezek a kritikán aluli bírói teljesítmények sajnos manapság minden meccshez hozzátartoznak.

Apuleius 2013.04.03. 10:45:15

@venember83: Nekem is az tűnt fel elsőként, hogy mintha Conte teljesen lemondana a továbbjutásról, ami azért nem feltétlenül indokolt egy 2:0-ás első meccset követően, hiszen elméletileg nem ledolgozhatatlan egy két gólos hátrány. Ezt azért furcsának találom.

@SoloLaJuve: Nem csak Beckenbauer szerint hibázott Buffon, gyakorlatilag a létező összes netes szakoldal megemlíti a kapus felelősségét. Buffon az egyik legnagyobb kedvencem, s nem tudok igazán haragudni rá, de az első gólban nagyon vastagon benne volt, megpattanás ide vagy oda.

venember83 2013.04.03. 10:47:47

@Apuleius: a második gól meg les volt. Ha ezek nincsenek, talán 0-0 a meccs és akkor már rögtön mennyire király a csapat, hogy idegenben gól nélküli döntetlent ért el... Közben meg nulla átütő erő, a középpályán a bajorok domináltak és csatársor a szokásos teljesítményt nyújtotta.

ejhaa 2013.04.03. 10:49:22

@SoloLaJuve: a mutatott játékban biztos nincsen.

Hasonló játékot toltunk az egyik BL meccsünk után a sinter ellen,amikor elvesztettük a győzelmi szériánkat.Ott jött ki igazán,hogy még nem vagyunk képesek 100%-ig küzdeni több fronton is,vagy a kupát is említhetném a Lazio ellen.
Ennyi volt tegnap bennünk sajnos,a visszavágón Padoin/selejt/helyetessiti Lichi-t aki minőséget képvisel a jobb oldalon.Nem hiába ilyen lelkes Conte a visszavágóval kapcsolatban.És Pogba aki szerintem akár milyen penge ksi játékos,de nem tudja vidal-t pótolni.

juventino92 2013.04.03. 10:54:03

@SoloLaJuve: igen itt jönnek ki azok a dolgok hogy egy Padoin vagy Peluso mér rohadt egy Atalantában majdnem 30 éves koráig...ez nem a Walt Disney happy enddel hanem a BL basszus... komolyan ilyen kerettel meg lyuk tömködésekkel( Anelkákkal, Bendtnerekkel) akarnak reálisan álmodni a BLről? Ilyen senkiházi Atalantásokkal meg mittomén kikkel soha a büdös életben nem fogunk szintet lépni...lehet itt jönni a fejlödésünk elején járunk szöveggel meg hogy nincs pénz...hagyjuk már 5 Padoin meg 10 Peluso nem ér összesen annyit mint egy top támadó meg egy szélső, a fizetés meg az adózás is szánalmas duma nem hiszem hogy 10 senkiházi 1 milliós fizetéséért kevesebbet kell adózni mint egy top játékoséra 6-7 millás fizuval aki mögé jöhetne egy két töltelék kis fizuval...több 100 milliót baszott el a vezetőség olyan játékosokra akiknek a 80%át tovább passzoltuk áron alul elenyésző részét visszavásároljuk eladási ár többszöröséért...NINCS PÉNZ NINCS PÉNZ de az átigazolási politikánknak se logikája se rövidtávú se hosszútávú megtérülése nincs...igazából az egész átigazolási politikánk egy kamikaze hadművelet...

Apuleius 2013.04.03. 10:56:20

@venember83: Egyértelműen les volt a Bayern második gólja, ez nem kérdés. Érthetetlen, hogy az ilyen szituációkat miért nem veszik észre a partjelzők (a másik meccsen Ibrahimovic rúgott gólt ordító leshelyzetből).

A meccs képe alapján reálisabb lett volna a 4:0, mint a döntetlen sajnos. Számomra az eredmény elfogadható, ez benne van a pakliban, ki lehet kapni egy ilyen ellenféltől, azonban a csapat teljesítménye tökéletesen elfogadhatatlan.

pedronegro (törölt) 2013.04.03. 10:58:29

Ha 4-0-ra kaptunk volna ki akkor se szólhatnánk egy mukkot se. Ennek ellenére én inkább úgy érzem hogy mi csesztük el ezt a meccset, persze az első gól elég balszerencsés volt de Vidal-on kívül mintha mindenki teli gatyával lépett volna a pályára. Conte nem talált ki semmi extrát a tegnapi meccsre és mintha nem is készült volna a bayern-ből végig ez jött le nekem. Pedig ha már csak Ribery-t valahogy kivette volna a játékból akkor máshogy festett volna a meccs, meg az is elég egyértelmű volt hogy a németek Pirlo-t nem fogják hagyni írányítani és nekünk mást kellett volna kitalálni. Persze tudom nincsenek szélsőink. Na mindegy a lényeg szerintem az hogy ez a 2-0 reális de nem olyan vészes és egy megfelelő taktikával és hozzá állással ledolgozható a hátrány.

Apuleius 2013.04.03. 10:58:58

@juventino92: Nem Vidal kiesése az igazi érvágás szerintem, hanem Lichtsteineré. Pogba komoly színvonalon tud játszani a chilei posztján, de jobbra majd berakjuk ezt a nyomorult, szerencsétlen Padoint. Csak abban lehet majd bízni, hogy a németek a röhögéstől elveszítik a labdát.

peti78 2013.04.03. 11:00:54

nem barátom nem a bayern áll fölöttünk csak heynckes áll fölötted sajnos még fényévekkel... de nézzél sok nemzetközi meccset elemezz gondolkozz és akkor biztos meg fogod tudni oldani a jövőben az ilyen összecsaoásokat mert nem vagy te buta gyerek csak néha hülye.

juveing 2013.04.03. 11:10:01

Valóban kicsit lemondónak tűnik Conte, ez szokatlan tőle. Szerintem Vidal és Chiellini hozta a szokásosat, őket lehet kiemelni a csapatból. Sajnos Buffon és Barzagli is sok esetben bizonytalan volt.
Viszont volt 10-15 jó percünk az első félidőben (mikor letámadtuk a Bayern-t), és a vége, Vucsinics beállítása után, vagy neki is köszönhetően, szintén elfogadható volt.
Ebből kell építkezni a visszavágóra.
Azt látni kell, hogy Vucsinics az egyedüli támadónk, aki képes megtartani és megjátszani a labdát. Kétség kívül a legjobb képességű csatárunk, csak nála a "hangulat faktor" erősen dominál.

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.04.03. 11:14:23

Meg lehet köszönni a calckopolinak, h tönkrevágták vele az olasz bajnokságot és elüldözték a "sztár" focistákat. Ha az nincs, akkor most nem állna fölöttűnk egy bayern...

juveing 2013.04.03. 11:18:31

@venember83:
Az valóban szembetűnő volt, hogy európa egyik legerősebb középpályája (mármint a miénk) ennyire nem volt képes gondot okozni a bajoroknak. Vidal tudta tartani egyedül a lépést fizikálisan és fejben, meg talán még Pogba lett volna képes erre (ha több időt kap).
A csatárokról annyit, hogy Vucsinics folyamatosan lekötött két-három embert, ezért is volt több területünk az uccsó negyed órában. Mert azt látni kell, hogy a támadóink közül egyedül ő képes labdát megtartani és megjátszani, főleg persze ha van kedve hozzá...

juveing 2013.04.03. 11:19:04

@venember83:
Az valóban szembetűnő volt, hogy európa egyik legerősebb középpályája (mármint a miénk) ennyire nem volt képes gondot okozni a bajoroknak. Vidal tudta tartani egyedül a lépést fizikálisan és fejben, meg talán még Pogba lett volna képes erre (ha több időt kap).
A csatárokról annyit, hogy Vucsinics folyamatosan lekötött két-három embert, ezért is volt több területünk az uccsó negyed órában. Mert azt látni kell, hogy a támadóink közül egyedül ő képes labdát megtartani és megjátszani, főleg persze ha van kedve hozzá...

juvebt 2013.04.03. 11:21:52

Gyakorlatilag kettő emberelőnyben játszotta végig a meccset a bayern(Pirlo-Matri), de Q és Marcink sem volt éppen csúcson. Onnantól kezdve, hogy be kellett jönnie Robbennek még nagyobb volt a baj, miért Pelusonak kell vele versenyt futnia, vicc. Buffon sajnos a másodikba (is) vastagon benne volt, ha les volt ha nem. Nem értem félidőben miért nem lehet belenyúlni ha vmi ennyire szar. A csatársor másodpercekig nem tudta megtartani a labdát ha Vucsi beteg, miért nem Anelka, fizikálisan erő és a labdát is le tudja kezelni(furcsa, hogy bl negyeddöntős csapatnál ez szempont). Mit várt Giotól? Nálam Conte aki leginkább tehet erről, persze nincs olyan keretünk mint a BM-nek meg 2-0 reális is lehet, de ez nagyon nem sikerült neki sem. Nagyon elkeserítő volt, ennél azért sokkal több lehetőség állt a rendelkezésére. Az egy dolog, hogy nincs helyzetünk, de hogy még a védekezést sem tudjuk megoldani.

MdewC 2013.04.03. 11:23:22

@juventino92: Nagyon hasonló a véleményem.
@Kotrevák Kelly: +1

MdewC 2013.04.03. 11:29:03

@juvebt: Be lehetett volna betonozni a 16osunkat, néha meg kontrázni. Nyilván szerencse is kellett volna, sztem is reális a 2-0, csak nem ezekből a balszerencsés gólokból.

Kotrevák Kelly (törölt) 2013.04.03. 11:29:51

Az volt a legnagyobb hátráltató tényező, h be volt szarva az egész csapat a bajoroktól és remegő lábakkal mentek ki a gyepre. Ez elég volt ahhoz h ezt a produkciót mutassák be. Mint egy 14 éves kislány az első dugás előtt...

Type-R 2013.04.03. 11:38:51

Lehet lemondó a nyilatkozat, de végre nem dicsérte a csapat hozzáállását, meg akarását, mint azt már tette többször is egy kalap fossal egyenértékű meccs után. Szarok voltunk kész, ez pedig több dologból fakad.
1. Egyéni hibák, indiszponáltság, ide sorolható Buffon és Pirlo. Nem lehet szépíteni, sz*r napot fogtak ki.
2. Conte és a taktika: a Mester jó edző és még jobb lesz, de már a félidőben le kellett volna kapni valakit és frissíteni a csapaton. De ha nem akkor, miért kellett várni a 70. percig? És miért a csatárokat hozta le? Szó se róla, Q és Matri is nyomorult volt, de már a középpályán megettek minket. Miért posztra cserélt? Miért nem hozta Pogbát és alakította át a felállást és utána kaphattak volna szerepet a friss támadók.
3. A keret erőssége: Pogba az egyedüli, aki a középpályán ugyanolyan minőséget képvisel a cserepadról, mint a kezdők. Magyarul ha nem megy valakinek, egyetlen embert lehet behozni, az a francia. Természetesen hátul sem sokkal jobb a helyzet, bár ott van Cáceres. Elöl meg tudjuk, hogy katasztrófa.

Apuleius 2013.04.03. 11:53:02

@Type-R: Ez dicséretes Conte részéről, de én azért azt gondolom, hogy egy 2:0-ás, elméletileg megfordítható eredményt hozó, első mérkőzés után ne csak arról szóljon az edző nyilatkozata, hogy az ellenfél seggét nyalogatjuk. Ez a hozzáállás korrekt és szép volna, ha lejátszottuk volna a visszavágót. Tegyenek meg mindent, köpjenek vért, dögöljenek meg a pályán, s mutassanak valamit a legendás Spirito juvéból, lemosva ezt a gyalázatot. Ha ez megtörtént, emelt fővel ki lehet esni, s jöhet a bullshit a gazdasági szakadékról.

1. Ez tényleg így van, s megdöbbentő, hogy éppen a két legrutinosabb bajnokunk hibázott ilyen nagyokat.

2. Hogy szinte Conte képtelen érdemben belenyúlni a meccsekbe, az sajnos nem új keletű probléma.

3. Lehet takarózni a pénzügyi nehézségekkel, de ez a keret nagyon vékony, ahogy Te is írod. A legtöbb posztra csereként csak Giaccherini, Padoin vagy Peluso szintű nyomorult szerencsétleneket lehet behozni, ez pedig látható, hogy hova vezet. Minőségi igazolások kellenek, s vastagabb keretre van szükség. Nem lehet az a legfőbb szempont, hogy valaki ingyen igazolhatóm, vagy több poszton is bevethető (igaz ott értékelhetetlen produkcióra képes csupán).

ambrobert 2013.04.03. 12:07:25

Technikailag nullák vagyunk, és lassúak. Rossz nézni a bajnokikat is, mert csak kocogunk, amit lehet, mert nálunk van a labda. Akkor van baj, ha olyanok jönnek, mint a Bayern, amelyik gyorsabb és technikásabb. Pirlo lassú, Pogba szintén. Lichtsteiner ész nélkül adná be a labdát, nem érzi, mikor kell visszahúzni. A második félidőben Marci lépett a helyére, mert nem tudott támadni, így meg a középpálya borult, ahol megnyerhettük volna a meccset. Peluson átjöttek a németek, pedig Conte tudta, hogy szélről jönnek, 4 védő kellett volna. A technikai képességeinkről annyit, hogy Lichtsteiner, Bonucci, Chiellini és Peluso úgy vezeti a labdát, hogy kirakja a könyökét, nehogy eldőljön, nincs még egy ilyen csapat, ahol ennyi a darabos, suta játékos.

Conte elszúrta, 4-4-2 vagy 4-3-3 kellett volna. Két csatárt és két szélsőt kell igazolnunk, és megvagyunk.

Barolo 2013.04.03. 12:11:28

@Type-R: Teljesen egyet értek. Ami nekem még tegnap eszembe jutott az az, hogy tavaly óta szinte semmit sem sikerült előrelépni. Egy Pogbával beljebb vagyunk, de a hiányposztjaink megmaradtak, a csatár sorunk teljesen impotens és az Isla-Asamoah páros sem hozza azt, amit vártunk tőlük. Olaszországban ez szemmel láthatólag elég, de csak azért mert a többiek (egyelőre) nagyon gyengék, de bl-ben már kevés..... igazából a 8 közé jutás is bravúrnak számít ezzel a kerettel. Ettől függetlenül nem szabad lemondani a tovább jutásról és kockáztatni is kell majd (pl. Anelka).A Bayern elb...ta tegnap, hogy 4-5 góllal nem zárta le a tovább jutás kérdését. Én tartom olyan jónak a csapatot, hogy egy meccsen összekapja magát és 100%-ot nyújtva megverje 2 góllal ezt a Bayernt. Forza Juventus!

Barolo 2013.04.03. 12:13:46

Amúgy én is nagyon lassúnak érzem a csapatot egész évben, a kondink szerintem jobb volt tavaly. Ennek mondjuk az is lehet az oka, hogy zaklatott volt a nyár (Eb, Conte eltiltása). Persze most már nem lehet ezzel takarózni, de mondjuk idén lehet egy komolyabb alapozással indulni majd.

venember83 2013.04.03. 12:14:17

@Apuleius: amíg nincs egy ütőképes 11, addig kár a csapat megvastagításán gondolkodni, szerintem. Plusz a nyilatkozatot és így visszagondolva a BL meccsek előtti nyilatkozatokra nekem nagyon úgy tűnik, hogy Contét jelenleg leginkább a bajnokság érdekli. A gazdasági szakadék viszont nem fog eltűnni, így talán abba kellene belenyugodnunk, hogy nem lesz soha az 1996-os kerethez fogható csapat, aki képes BL-győzelemre? A történelmet fellapozva látható, hogy a Juventus mindig is a bajnokságot tartotta szem előtt, ezért is nyert több BL-t az Inter és az AC Milan is, de mégse tartom elfogadhatónak, hogy egy Padoin-Peluso kvalitású játékosokat tartalmazó cseresor elégségesnek legyen tekinthető a Juventus szempontjából, még akkor is, ha ez jelenleg megfelelőnek tűnik a prioritást élvező bajnokság szintjén.

Apuleius 2013.04.03. 12:27:52

@venember83: Ezzel így nem igazán értek egyet. Szerintem (a csatárokat leszámítva), már rendelkezünk olyan kezdőcsapattal, amely bárkit képes megverni, de fájóan gyengék az alternatívák. Az értelmetlen, minőséget nélkülöző töltelékemberek helyett el kellene mozdulni a minőség irányába. Ez a meccs nem azért alakult úgy, ahogy, mert Pirlo-ról, vagy Buffon-ról kiderült, hogy mégsem igazán jó játékosok.

Nem hiszek benne, hogy a Juventus hagyományosan inkább a bajnokságra koncentrálna, szerintem ez nem erről szól (az Inter egyébként nem nyert több BL-t nálunk). A gazdasági szakadék egyébként mindenképpen csökkenthető, de változatlanul azt gondolom, hogy vannak még minőségi szintek a két szélső érték, Padoin és Messi között.

regularjohn 2013.04.03. 12:28:57

én ott kezdeném, hogy az inter ellen egy masszív b csapattal kellett volna kiállni, és magasrol tojni a derbire. kikapunk az intertől, na bumm, marad 6 pont előny, és lesz egy friss csapat a bayern ellen. szerintem ez volt conte első leckéje, amiből tanulnia kell. nem hiba, lecke. contenak meg kell tanulnia hosszú távon tervezni, nem csak a következő meccsen elért győzelemre menni. (sztem)

ha ezzel pariba veszem, hogy a bayern kb. b csapattal vert 9et a hamburngnak, akkor máris érezhető, hogy mennyivel erősebb a padjuk, és mennyire jobban felkészültek a több frontos harcra. (hehehe, a 4 gólt lőtt pizarro a kezdő közelébe sem került...)

a két csapat között, ha elég látványosan is és némiképp a szerencsés első percben lőtt góllal, de kijött a különbség.

ami miatt a bayern (jelenleg)jobb:
- régebbóta építkezik,
- ráadásul masszívabb pénzügyi háttérrel rendelkezik,
- ezért szélesebb a padja, nagyobb a játékosok variálásnak lehetősége (pl. sérlüés esetén egy robben tud beállni)
- tapasztaltabb, ráadásul bl győztes edző irányítja őket
- nagyobb egyéni és ezáltal csapaoszintű bl tapasztalattal bírnak (vessük csak össze hogy svejninek és marcinak hány bl meccse volt, és azok milyen szintűek voltak - pl.: tavaly ergy bl döntő, ami sztem csak még motiváltabbá tette őket)
- erősebb bajnokságban játszanak.

ha ezeket nézem, akkor mindegy, hogy a bíró mit látott, mit fújt be, mikor jött a gól, stb. sajnos el kell ismerni a bajorok teljesítményét.

de! lesz még egy visszavágó otthon, ahol egyetlen egyet nem szabad: feladni. kijöhet a lépés, lehet egy 11-es, egy kiállítás, ez a szép a bl-ben, h akár 5 perc kiahgyás eldöntheti a párharcot. amíg le nem fújják a visszavágót, van esély, és contét ismerve azért nem hjagyja ezt annyiban! (kár, h az arsenal ellen majdnem megégtek, sajnos várható, hogy most jobban figyelnek)

Forza Juve, mai mollare!

ui.: beckenbauernak igaza van, buffon pocsék volt, az első félidőben csak azt fogta, amit belelőttek, ezen nem lehet sokat vitatkozni. az, hogy ezzel kapcsolatban egy világbajnok játékos és edző hogyan nyilatkozik, na az már egy másik kérdés. nevének második felében rejlik az igazság: paraszt...

ambrobert 2013.04.03. 12:29:08

@Barolo: szerintem a lassúság szándékos, Contenál az a legfontosabb, hogy nálunk legyen a labda, mert így nem tudnak lekontrázni, ezért kapunk kevés gólt. A ritmusváltást azonban hiányolom, néha lehetne gyors passzokkal próbálkozni. Az meg mindent elmond, amit a végén műveltünk. Jöttünk fel az utolsó támadással, de ahelyett, hogy beíveltük volna a 16-osra, inkább a középpályán tartottuk a labdát. Ez viszont abból a szempontból a mi érdemünk, hogy higgadtak vagyunk, nem kapkodunk, mert azt még jobban utálom.

babo0410 2013.04.03. 12:47:59

Na jó azért ennyire sírni nem kéne! Conte is csak első csalódottságáéban nyilatkozta azt amit, mert szerintem az ő mentalitása nem fogja megengedni, hogy feladja a visszavágót. És mindenki már sír előre, hogy kiestünk, mert padoin fog játszani. Én meg azt mondom, hogy van nekünk egy nagyon jó játékosunk arra a posztra Cáceres személyében, aki addigra már valószínűleg bevethető lesz. Miért ne játszhatna ő? Én is csalódott vagyok, mert az első gól után teljesen hit nélkül, beszari módon játszott a csapat. Azonban nem idegeskedek, mert bízom benne, hogy Conte tanul az elkövetett hibákból, és a következő meccsre nagyon jól jellemzi a Bayern játékát. Szerintem ha a bekapott gól után nem vagyunk ennyire besz.rva, akkor nyerhettünk is volna, mert a Bayern se volt olyan micsoda nagy tegnap. Ők is szerény meglátásom szerint elég gyengén játszottak, verhetőek lettek volna. Otthon úgy kell játszani, mintha az életünkért küzdenénk.
Erről jut eszembe a 90-es években a Fradi se volt ennyire besz.rva, mikor a BL-ben szerepeltek, pedig a Real ellen is játszottak. Sőt! Nem hogy besz.rva nem voltak, de a tudásukhoz mérhetően mindent megtettek, és tisztességesen helyt álltak. Na ezt a tegnapi csapatról nem tudom elmondani. Nagyon félve, mélyen a tudásunk alatt teljesítettünk. Conte is hibázott, mert nem mert átállni egy támadós játékra, hogy Marchisio lehessen a kp és a csatársor között a kapocs. Szerintem ha Marci beáll a védők elé, és az egy szem csatár mögött irányít, akkor több lehetőség adódott volna, mert vagy kiosztotta volna a szokásos gólpasszát, vagy ő maga 16-ról bevágja. De így sajnos ő rohangált a saját 16-osunk, és az ellenfél 16-osa között. Nagyon rosszul választotta meg sajnos Conte a taktikát. De nem reménytelen a helyzet, ki kell elemezni a bajorok játékát, és tisztességesen felkészülni ellenük. Nem beszarva kell pályára lépni. Nyáron meg igazolni kell egy jó támadót, és egy szuper bal szélsőt. És Pirlo pótlása is elengedhetetlen. De azt viszont nem fogom fel, hogy ha Pirlot így kiiktatják, akkor miért nem próbál Conte mellé vkit tehermentesítésnek betenni?

babo0410 2013.04.03. 12:49:55

"következő meccsre nagyon jól jellemzi a Bayern játékát" javítok, nem jellemzi, hanem kielemzi a Bayern játékát a mester!

pedronegro (törölt) 2013.04.03. 13:37:14

Ezen a szinten Conte taktikai tudása, ami kimerül abban hogy a szélsőket és a csatárokat rendszeresen rotálja, az már nagyon kevés. A keret szerintem jó, persze lehet ezen még javítani, de ennél sokkal több van ebben a csapatban amit tegnap mutatott. A támadóinkat se kéne folyamatosan bírálni, ha egy bayern-ek elég egy Mandzukic akkor elvileg a mi csatársorunkal is a tegnapi meccsen minimum partiban kellett volna lenni ha nem is nyerni. Legalább a visszavágóra elfelejthetnénk ezt a 3-5-2-t mert az 5 középpályásunk közül csak Vidal volt észrevehető, a németek simán átjöttek középen és ott maradt a 3 védőre az egész bayern támadó szekció. Mehetne a 4-3-3, hátul jobb oldalt Caceres-el, aki még védekezésbe jobb is mint Lichti és talán megállítaná Ribery-t, bal oldalra meg Asamoah-t betenni, ha nincs is formában de ő legalább tudja az iramot tartani, Peluso Robben mellet mint egy platós IFA olyan körülményes volt. Elől meg majdnem mindegy is hogy ki kezd ha nem kapnak labdát, na de a mester majd eldönti, vagyis marad a 3-5-2, Padoin biztos kezdő lesz, majd ő megállítja Ribery-t.

danimester1 2013.04.03. 13:43:33

A bíró hibái ellenére a mi szempontunkból "jól" vezette.Sportszelettel a naciba,mint aki első meccsét játssza nem lehet jó eredményt elérni. természetesen a közhely most is igaz a fociban nincs "de" meg "ha".Meglepően szar formában volt mindenki és mióta itt van Conte azóta összesen nem adtunk el annyi labdát mint tegnap.A makacssága is ami miatt szívtunk,nem értem,miért nem akar/tud taktikát váltani.(ki nem szarja le,hogy bekkelünk egy meccset kontrára játszva!?)A Bayernek az ellenszere pont a letámadás lett volna már a saját térfelük előtt ill. a kp.-n.,ezt bizonyítja az a 10-20 perc "jó" játékunk.Sajnos a padunk csak mennyiségileg van meg a többi hadd ne ecseteljem.Nem is fogunk előre/előrébb lépni nemzetközi szinten ami csak jómunkás,lelkes,harcos amatőrök vannak csereként.A technikai képességek elengedhetetlenek ezen a szinten itt nincs lehetőség a javításra,mint a bajnokságban.Egy az egy elleni párharcok,cselezés,gyorsaság és a beadások.

b.tom 2013.04.03. 13:50:38

@babo0410: jó ha 10% esélyünk maradt (összekeversz minket a barcaval, mi nem nyerünk otthon 4-0-ra). úgy kéne nyernünk a bayern ellen 3-0-ra, hogy minimum 2 alapemberünk hiányzik, és a németek már nyerték a bajnokságot, a serdülőt is kiküldhetik, hogy robbenék teljesen frissek legyenek. remélem azt mondanom sem kell, h egy bekapott gól, és nullára redukálódik a fenti szám. ha nagyon nagy mákunk lesz, és mi az utóbbi hónapok legjobb napját fogjuk ki, a bayern pedig valami csoda folytán megzuhan, akkor talán, esetleg... ráadásul hiába lettünk okosabbak a meccs után (sokkal védekezőbben kellett volna felállni, -peluso,matri, +asa,pogba), a tapasztalatainkat lehúzhatjuk, mivel otthon végig rohamoznunk kéne, mire elöl valamelyik szerencsétlen bever hármat. teljesen új taktika kéne. de a bayern jobb, ezt idén el kell fogadni és kész, koncentráljanak a milan meccsre, ha már kimegyek:)

Tony. 2013.04.03. 13:52:37

Lemészároltak minket, ennyi. De amúgy még így is sikerült 1 szabályos gólon tartani őket (persze ez csak rajtuk múlt).

A lagymatag Serie-A-hoz szokott csapatunknak egyszerűen túl nagy volt ez a tempó. Az öreguras Pirlo míg a bajnokságban 1 perccel rendelkezik ahhoz h eldöntse kinek passzol teljesen tisztán addig itt másodpercei voltak, megették reggelire.

A "nagy jövő kapitánya"-t nem említi senki,aki 5x ért labdába a félidőben. Kibaszottul látszik, hogy mekkora a különbség közte és Vidal között, és sokan előbb eladnák a Chileit. (jól néznénk ki egy ilyen meccsen).

Igazából összességében nem tudom ekézni a csapatot, mert annyival jobb volt a Bayern, hogy esélyünk sem volt.

Viszont Conte már más kérdés! Ilyen félidő után megint nem csinál semmit és vár a 70.percig? Totálisan amatőr menedzselése volt egy újabb meccsnek. Jóval előbb meg kellett volna húzni a cseréket. Nem értem ha valami nem működik, akkor miért nem lehet azonnal reagálni? Túl radikális lenne vagy mi?

Nem sok esély maradt. Egy békés otthoni X-el emelt fővel kieshetünk.

b.tom 2013.04.03. 14:07:37

@Tony.: alapvetően egyetértek, de azért pirlonak nem csak az volt a gondja, h ketten rohanták le folyamatosan, de szerintem a lehetséges célállomásokat is eléggé leszűkítették. persze ettől még nem volt jó tegnap

venember83 2013.04.03. 14:15:17

Tudja valaki, minek hozta ide a vezetőség Anelkát, ha se a bajnokságban se a BL-ben nem számít rá Conte? Tegnap simán beállhatott volna valamely középpályás helyett, a középpályát szinte egyáltalán nem uralta a Juve, cserébe viszont támadásban se volt sehol a torinói gárda.

Tony. 2013.04.03. 14:22:33

@venember83: Nem tom a vezetőségnek volt-e köze hozzá. Ugye lehetett hallani Lisandro-ról stb, de Marotta megint az utolsó megoldást hozta hogy hozzon valakit. Conte mit kezdjen 1 ilyen megoldással? Egy emberrel aki fél éve nem játszik, aki levezetett már? Ő egy teljesen fölösleges töltelék, aki fél évre jött, ki tudja milyen a hozzáállása. Ha egészségesek a többiek, akik a klub játékosai valószínű őket teszi be előbb Conte. Padmelegítő, ennyi. Egy újabb baklövés, aki csak a létszámot növeli.

Apuleius 2013.04.03. 14:40:38

@venember83: Anelka gondolom kártyatrükkökkel szórakoztatja a többieket, s amolyan hangulatfelelősnek érkezett Torinóba. Ennél racionálisabb magyarázat nem létezik.

Gabuero 2013.04.03. 14:50:34

visszavagot meg kell nyerni es ha ki is esunk legalabb kapunk 3-4 milliot gyozelemert.

Lehet hogy ha nem a celticet kapjuk idaig sem jutunk el en visszavagon tisztes eredmenyt varok hogy azert ne 2os vereseggel buccsuzzunk. Persze meg nincs semmi veszve csak nem szabad golt kapni ( folge nem ilyeneket...) es akkor meg lehet eselyunk hatha ugy allnak kim int arsenal ellen hogy matyiznak.

venember83 2013.04.03. 14:53:18

@Apuleius: ne már, a szórakoztatás nem Padoin, Peluso és a kis atomtörpe feladata?

Szbence 2013.04.03. 14:54:36

@babo0410: Egyet értek veled, tudunk mi még meglepetést okozni.

Apuleius 2013.04.03. 15:08:15

@venember83: Természetesen igazad lehet, minden bizonnyal valami csoportos mutatványról van szó.

babo0410 2013.04.03. 15:18:57

@danimester1: Sajnos Conte későn váltott, de a taktikát megváltoztatta mikor beállt Vucinic és Giovinco. Az már nem ugyanaz volt. Marchisio akkor már kicsit feljebb játszott. Csak sajnos olyan rossz teljesítményt nyújtott, hogy kb. mindegy is volt hová teszi a mester. lehet jobban jártunk volna, ha csak matrit hozza le, Vucinic jön be, és irányítónak beáll Giaccherini. Ő friss volt, és mikor játszik felszántja a pályát. És kb. mindegy is lett volna, mert a tegnapi Marchisionál rosszabb nem lett volna!
@b.tom: Szerintem azért egy olyan játékkal, mint amivel a Chelseat 3-0-ra megvertük, itt is lenne esélyünk. és szerintem a fő cél a tisztes helytállás. Lichti kiesése meg megoldható Cáceres-szel. És pihentetni a Pescara ellen mi is tudunk, sőt szerintem kutya kötelesség lenne. És innentől minimum a tisztes helytállás a célunk, ami azt jelenti, ha ki is esünk, akkor is a végeredménynek szorosnak kéne lennie. ha a nálunk sokkal gyengébb inter meg tudta csinálni, hogy Millito nélkül majdnem továbbjutott 3-0-ról a Tottenham ellen, akkor hasonlót nekünk is kötelező lenne nyújtani!

babo0410 2013.04.03. 15:22:25

@babo0410: Ja és nálunk Stramaccionitól ezerszer jobb edző is ül a padon. És a Tottenham lehet nem egy Bayern, de az internek kb. olyan nehéz ellenfél, mint nekünk a bajorok. Tehát ha minimum olyan visszavágót nem produkálunk otthon, és hasonló kilátástalan játékkal esünk ki, akkor oltári csalódott leszek!

MarekCsont 2013.04.03. 16:44:18

Nagyon kellett ez a zakó, mostmár Conte biztosan átalakításokon fog gondolkodni a felálással kapcsolatban is, látható hogy a megrögzött 3-5-2 felállás itt nem jött be, a széleken nem voltak védők, amikor beállt pogba és átálltunk 4 védőre, máris megvoltak törve a Bayern támadásai nem jutottak el a kapunkig, Pirlo teljesítményéről pedig ne is beszéljünk, pocsékul játszott megtört minket az a kurva gól az elején! VALAMINT MAROTTA NEM GONDOLJA MÉG A MECCS UTÁN SEM HOGY A BAL SZÉLRE IGAZOLNI KELL VALAKIT? Peluso egy 0 volt tegnap, ami nem csoda egy Lahm-al szembe, de szerintem Conte is hibás Asamoah jobban boldogult volna vele!

danimester1 2013.04.03. 18:14:39

@babo0410: A legegyszerűbb magyarázat erre az,hogy a kispadunk nagyon karcsú,mert nincs olyan minőség aki ha beáll segíteni tudja a csapatot plusz a mester makacssága.Ettől a kerettől ez már bőven elfogadható mármint hogy idáig eljutottak.Közeleg a szezon vége a kezdők állandó kezdők az erejük véges és nincs aki megfelelően pótolni/helyettesíteni tudná.Ezért lesz szükség minőségi igazolásokra a kezdőbe és a padra egyaránt.Így lehet esélyünk felnőni az elithez.
Más.Ezért kapja itt az ívet Cobretti,most te is láthatod az eredményét.Hadd idézem magam:Sajnos a padunk csak mennyiségileg van meg a többit hadd ne ecseteljem.Nem is fogunk előre/előrébb lépni nemzetközi szinten ami csak jómunkás,lelkes,harcos !amatőrök! vannak csereként.A technikai képességek elengedhetetlenek ezen a szinten itt nincs lehetőség a javításra,mint a bajnokságban.Egy az egy elleni párharcok,cselezés,gyorsaság és a beadások.Azt még te sem gondolhatod komolyan,hogy 29-30 éves senkik akik nem tettek(nem tudtak,mert nincs meg a megfelelő képessége/ük)semmit az asztalra és idehozzák itt sem lesz képes különb teljesítményre max. 1-1 meccsen.Anelka is csak pénz kidobás volt.Itthon ez elég,bár néha itt is adnak elő olyan produkciót,hogy fájdalom...Na mindegy hagyom is.Abban viszont egyetértek veled,hogy a tisztes helytállás a minimum és nem szabad feladni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása