Marotta: "Az eredmények kihatással lesznek a nyári igazolásokra"

A Juventus igazgatója, Giuseppe Marotta elárulta, hogy a klub csupán a jelenlegi szezon lezárultát követően fog majd hozzá a nyári átigazolási időszak lehetséges célpontjaival kapcsolatos egyeztetésekhez.

Giuseppe Marotta_telefonal.jpgAz Öreg Hölgyet számos játékossal hírbe hozták az utóbbi időszakban, s olyan nevek merültek fel mint Stevan Jovetić, Alexis Sánchez vagy éppen Luis Suárez.

A klub vezetőségének tagja azonban kijelentette, hogy jelen pillanatban minden erejükkel a jelenlegi szezonra összpontosítanak.

"Most a szezon végére összpontosítunk." - árulta el a Rai Sportnak. "A jelenleg rendelkezésre álló csapat nagy megelégedettségünkre szolgál."

"Harcban vagyunk a bajnoki cím elhódításáért, s hamarosan a Bajnokok Ligájában is pályára lépünk. Az átigazolási piacról később fogunk egyeztetni, s az, hogy mit lépünk majd, nagyban függ attól is, hogy ez a csapat milyen eredményeket ér el."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr545171372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4Evorg 2013.03.26. 13:13:31

Ez két dolgot jelenthet:
1) Jó ez a mostani keret, hiszen így is megnyerjük a bajnokságot és a BL-ben is ott vagyunk a legjobb 8 között. Egy-két középszerű igazolással meg is volnánk a nyáron.

2) Ha a BL-ben jól teljesítünk, több pénz jön be és azt minőségileg jobban el lehet költeni.

Gyanítom az első megközelítés a helytálló.

Tony. 2013.03.26. 13:13:31

Ettől tartok én is. Ha megnyerjük a bajnokságot és esetleg túljutunk a bajorokon akk majd lehet mondani, hogy "kérem szépen, hát csak meg kell nézni az eredményeket! Minek ide klasszis erősítés, ez a csapat így is fasza".

Amúgy bohóc Marotta megint félrebeszél. Ő nem a csapat a tagja, nehogy már a szezon végére való összpontosítással foglalkozzon, hiszen esetében ez egyenlő a meccsnézéssel. Már most ki lehetne dolgozni vmi koncepciót, lehetne puhatolózni egyes játékosok körül stb., hogy egyszer már ne a kapkodásból álljon az egész mercato.

Apuleius 2013.03.26. 13:31:13

@Tony.: Igen, a nyilatkozatnak ez a része vegytiszta mellébeszélés. Egészen nyilvánvaló, hogy a háttérben már most is hevesen agyalnak az esetleges igazolásokról, megkezdődtek az előzetes egyeztetések stb. Marotta megfigyelőket küldött az Atalanta összes edzésére, meg minden.

bianconeri_2007 2013.03.26. 13:34:17

a kijelentést úgy is lehet értelmezni, hogy optimális esetben az újabb scudetto és a jó BL-szereplés vonzó klubbá teszi a juvét az újgazdag- (chlesea, mancity és hasonló szemetek) és spanyol mamutcsapatokkal szemben.
a marotta-féle átigazolási politikához azt is meg kell érteni, hogy
1. a juve sosem vett világklasszisokat, hanem kitermelte azokat és jó pénzért értékesítette őket (zidane, inzaghi, vieri pl.)
2. a calciopoli és az utána elkövetett balfaszkodás horiblis deficitet okozott, amit csak a mostani szereplés kezd többé-kevésbé ellensúlyozni.
3. a klub politikája az, hogy a lehető legkevesebbet költsön fizetésekre. ennek az olasz törvénnyek is okai. olyan magas az adókulcs, hogy a bruttó-nettó különbséget az angol csapatok könnyebben megoldják. itt ha valakinek 5 M a fizetése, azért a klubnak kb. 10 M-t kell kifizetni (nem tudom pontosan, rég olvastam). remélhetőleg a jó szereplés ellensúlyozbi tudja a kisebb fizetési potencciált.
4. a botrány-faktor: nyáron lehetőség lett volna robbantani, de a scommensopolival ismét sikerült lejáratni a calcio-t és a juvét is. ez is tényező (ne igazolj már oda, azok bundások...)

babo0410 2013.03.26. 13:41:36

@bianconeri_2007: Ezt teljesen osztom! És nem mellesleg ha továbbjutunk a bajorokon, az sokkal vonzóbbá teszi a csapatot minden szempontból. Még nem vagyunk azon a szinten, hogy a nagy top játékosok számára mi legyünk a nagy álom. Olasz csapat vagyunk, és az olasz bajnokság mostanában nem túl vonzó. Ezért kell most jól szerepelnünk a BL-ben. És nem mellesleg nyáron Marotta szerződése is lejár, és lehet Conte lesz a menedzser. És nem is kell kiteregetni a nyilvánosság elé, hogy igen, a sajtó jól tudja kiket figyelünk!

venember83 2013.03.26. 13:43:48

@babo0410: kiket nem figyel a Juve? Csatárklasszisoktól kezdve az olasz első osztály alsó harmadában szereplő csapatokban bohóckodó tehetségeken át szinte mindenkit figyel a Juventus. Aztán meg persze általában utóbbiak közül igazol.

4Evorg 2013.03.26. 13:52:14

@bianconeri_2007:

Reagálnék a pontokra, ha megengeded!

1) Ez igaz. Most sem azt várjuk, hogy Ronaldok, Messik, Rooneyk szaladgáljanak zebracsíkosban, de az sem lehet, hogy hozzuk zsákszámra a selejteket. A kettő között van egy olyan réteg, ami ár-érték arányban is megfelelő. Továbbá már évek óta mindenki tisztában van azzal, hogy egy óriási (és több kisebb) hiányposzt van a csapatban, amelynek betömésével minőségileg nagyon nagy ugrst lehetne végrehajtani.

2) A calciopoli több mint 6 éve volt. Én elismerem, hogy nagyon nagy hatása volt a csapatra mint gazdaságilag, mint presztizs szempontjából, de ezzel nem lehet mindent megmagyarázni szvsz.

3) El kell dönteni, hogy mit akar a klub, újra naggyá válni vagy megelégedni a mostani helyzettel. A kettő együtt nem megy, követni kell a "trendeket" és igenis költeni (természetesen nem ész nélkül), mert a piac ezt diktálja. Vagy ha nem, akkor meg ÉRTELMES, JÓ KÉPESSÉGŰ fiatalokat a csapathoz hozni és játszani is. Vagy-vagy alapon, mert az nem megy, hogy szeretkezzünk, de maradjunk szűzek is.

4) Ez is tényező lehet, de szerintem messze nem akkora, hogy megakadályozza egy jó játékos leigazolását.

danimester1 2013.03.26. 14:12:03

@4Evorg: Osztom a véleményed!Én sem értem miért hozott zsákszámra fiatalokat ha nem kapnak lehetőséget.El kell már indulni valamilyen irányban a lehető leggyorsabban.Pontosan a Cé,Messi,Aguero,Falacao és a többiek is tehetségként kezdték éltek a lehetőséggel.Nem akarok messzire menni,mert ez a példa "itthon" is működik pl.Milan El Sharaawy és megnézhetjük a kis és középcsapatokat egyaránt.Persze ez így teljes egészében nem helytálló,mert a kis-és középcsapatok nem is tudnának nagy pénzeket kiadni.

danimester1 2013.03.26. 14:20:54

@Tony.: Sajnos mindig ezek a semmit mondó nyilatkozatok amiket olvashatunk.Ember legyen a talpán aki el tudja dönteni,hogy most mit is akarnak valójában.Igaz az elmúlt évek tapasztalata azt mondatja az emberrel amit leírtál vagy azt hogy továbbjutás esetén "lesz" pénzünk és végre befektetnek.Ahogy írta 4Evorg kolléga is ezek közül valamelyik úton már el kell indulnunk,mert Pirlo sem lesz már fiatalabb a védelmünkről nem beszélve és a hiányposztok.Nem megoldás az,hogy minden évben összekukáz egy-egy olcsó vagy kiöregedő játékost és vagy beválik vagy nem.Ebből a pénzekből már lehetne hozni minőséget vagy ha nem,akkor egy-egy tehetség (ha nem 2-3) fizetését lehetne állni. Ez esetben sem lenne nagyobb a kockázat véleményem szerint,ha meg igen nem lenne akkora pénzkidobás,mint egy átigazolási díj és egy jóval magasabb fizetés,adott esetben évekig,mert nem hajlandó az illető eligazolni.(pl.Amauri,Jaki)

devil-z 2013.03.26. 14:45:26

A Milán gondolt egyet és idehozta Balotellit és ha most kezdődne a bajnokság bizony akármennyire Juve szív dobog bennem azt mondom, hogy ők nyernék meg - pedig több poszton is erősebbek vagyunk.

Ennyit számít ha legalább egy minőségi támadó van a csapatban. Mi már fél évtizede nem tudtuk rászánni magunkat ilyen lépésre, ideje lenne túl lépni a calciopolin és hozni egy Juventushoz méltó csatárt (anélkül, hogy bármelyik másik poszton gyengítenénk magunkat - Vidal)

Csucsukaaa 2013.03.26. 15:04:26

@devil-z: ha a Milan úgyanúgy a középmezőny alján kullongana mint év elején nem hiszem, hogy idehozták volna Balo-t.. az a gondolt egyet az úgy volt, hogy Allegri szépen felépítette a csapatot így jobban bíztak benne és meghozták Balo-t(aki a Cityben kicsit hátrébb szorult Dzeko miatt)...Marotta meg Elkann meg túl zsici ilyen üzletekhez..és mint tudjuk Elkann szabályozza a pénzt, Marotta meg az igazolásokat:D nálunk ne is várj ilyenre maximum ha Bl döntős lesz a csapat kben jövőre Llorrente+Osvaldo :D

Csucsukaaa 2013.03.26. 15:05:40

Ha a Bayernen túl megyünk akkor esetleg Suarez+Llorrente ;)

odüssea 2013.03.26. 15:15:30

Én ezzel a tele vagyunk fiatal tehetségekkel teóriával sem értek egyet teljesen. Vannak, persze, 1-2. De attól mert 21-22 alatti és van 2 lába, még nem biztos, hogy tehetséges. Na ilyenből tele a padlás.

devil-z 2013.03.26. 15:32:52

@Csucsukaaa: szerintem meg ha a középmezőnyben lett volna a Milán akkor is hozták volna Balotellit.

Nekik ez egy óriási üzlet volt, hosszú évekre megoldották a támadósort, nem is akárhogyan.

babo0410 2013.03.26. 15:44:14

@devil-z: A Milan nem balo miatt 3. Sokkal inkább a bírók miatt. Azokat a gólokat, amiket Balo meglő, alőtte El Shaarawy lőtte. Jobb nem lett a milan sokkal. Most kb az 5. hely környékén lennének. És Balot leigazolták? Könnyű volt. Senkinek nem kellett, kb. 5 év alatt fizetik ki az árát, és Balo milan drukker. Ha találnánk mi is egy ilyen játékost, már rég itt lenne. Ha lett volna legalább még 1 kérője Balotellinek, tuti hogy nem tudja leigazolni a rossoneri. Nekik még annyi pénzük sincs jelenleg, mint nekünk. Ezért kéne minél jobban szerepelni a BL-ben. Vonzóbbak lennénk nagy játékosoknak, ha legyőznénk a Bayernt, és több pénz is jönne a BL-ből.

devil-z 2013.03.26. 16:31:59

'Azokat a gólokat, amiket Balo meglő, alőtte El Shaarawy lőtte.'

Mi van? akkor Balo góljai már nem számítanak vagy mi? vagy a következőben Balotelli góljait Shaarawy neve mellé jegyezzék?

Udinese ellen a duplájával nyertek, a Cagliari ellen ő rúgta az egyenlítő gólt, a Parma ellen ugyancsak győztes gólt lőtt, Palermot is az ő duplájával ütötték, egyedül a Genoa elleni gólja volt 'jelentéktelen' mert 2-0ra győztek.
Összegezve egy kis túlzással mondhatjuk, hogy ő néhány meccs alatt több pontot hozott mint a mi támadóink egész szezonban.

'Jobb nem lett a milan sokkal.'
:D

'És Balot leigazolták? Könnyű volt.'
Örülnék ha a mi transzfergurunknak is ilyen könnyen mennének az igazolások.

'Nekik még annyi pénzük sincs jelenleg, mint nekünk.'
Tehát akkor ők pénz nélkül is jobban tudnak igazolni mint mi.

Babo, olyan szinten máshogy látjuk a dolgokat, hogy bevallom nem örülök ha reagálsz a hozzászólásomra mert nekem se kedvem se türelmem veled társalogni, így a kettőnk közötti kommunikáció ezzel fejeződjön is be egy időre ha lehetséges.

juve28adam 2013.03.26. 17:27:23

@babo0410: Érdemes elolvasnod, és elgondolkodnod azon amit itt @devil-z: írt neked a különböző kijelentéseidre. Rád nézve nem hízelgőek. Ha belegondolsz Te is csak azt írtad ,hogy mennyire szarok vagyunk piacon, csak még a saját soraid között se tudsz (olvasni) kiigazodni. Devil-z tökéletesen leírt mindent.

west30 2013.03.26. 17:44:01

Azért a Juventus sem állandóan közepes áron vásárolt tehetséges játékosokat akik itt lettek naggyá és majd jól túl adtak rajta,rengeteg pénzt bukott el az évek alatt ezeken a játékosokon nem csak mostanában korábban is és érkeztek csillagászati összegekért játékosok szép számmal.Én egyáltalán nem látom úgy hogy eltérne a Juventus játékos igazolási politikája a többi top csapattól még ha nyilván nem is a Real és az újgazdag csapatokat színvonalán van,ha 2006ban nem reccsen meg a csapat ugyan azt csinálná a Juventus mint most a Manchester vagy Barcelona például.Ez most egy ilyen időszak nincs pénz volt ilyen régebben is de ne Peluso vagy Martinez félékre legyen elszórakozva az a kevés ami van.

babo0410 2013.03.26. 18:08:04

@juve28adam: Erre inkább nem reagálok, nincs kedvem a vitához!
@devil-z: Mert azt a tényt nem nézed, hogy 5 év alatt fizetik ki Balot, Balo milan fan, és senki másnak nem kellett, a City meg örült, h valaki megszabadítja őket tőle. Ezért tudták leigazolni. Ha meg nem veszik meg, akkor ott van Shaarawy, ő löné a gólokat. Mert 18 gólt lőtt Balo leigazolásáig, most már Balotellire van bízva a góllövés.

4Evorg 2013.03.26. 19:13:50

@west30: Teljesen igazad van, épp ezt akartam leírni az előző felsorolásomba is még, de valami miatt kifelejtettem. Pontosan, igaz, hogy nem jellemző a klubra, hogy úgy szórjuk a pénzt mint a Real vagy a City, de azért mi is költöttünk jó párszor úgy, hogy több tízmillió euro/líra fölé ment a cehh.

Cannavaro 2013.03.26. 19:33:23

@babo0410: "Ha meg nem veszik meg, akkor ott van Shaarawy, ő löné a gólokat. Mert 18 gólt lőtt Balo leigazolásáig, most már Balotellire van bízva a góllövés." ezt te honnan tudod?? allegri megsúgta???? :)))))
megvették balo-t, shaarawy innentől nem lesz jó csatár, mert ez most már balo dolga?? :)))

Alex8610 2013.03.26. 20:23:59

@4Evorg: Teljesen egyetértek a hozzászólásaiddal én még annyit tennék hozzá hogy ha ezt mindet még beis nyelnénk amit itt lenyilatkoznak akkor sem világos milyen koncepció alapján igazolnak.pl volt rengeted pletyka a védelem bal oldalára Armero ügyében is amit szintén sikerült elszúrni hogy miért az rejtély mi vettünk helyette egy Pelusot a Napoli meg kölcsön opcioval leigazolta.Nem ugyanaz a szint sztem és közel sem lett volna teljesíthetetlen de ilyen volt anno Bastos esete is.Ezzel csak annyit akarok hogy engem az idegesít rohadtul hogy ár/érték arányban ígyis lehet találni megfelelő játékosokat de nem élünk velük és jönnek helyette fél esetleg 1 szezonos értelmetlen megoldások.

babo0410 2013.03.26. 20:40:22

@juve1986: Ha néznél milan meccset, látnád, hogy mióta leigazolták Balotellit, Shaarawy inkább előkészítő szerepben játszik, meg sokszor szélső csatár, és Balo játszik középen. Most egyértelmű, hogy a milan vezetőségének kis kedvence Balotelli, ezért is igazolták le, pedig életbevágó nem volt. És most ő a középcsatár, így ő lődözi a gólokat. Shaarawy rosszabb nem lett, csak más szerepköre van.

Drughi Di Bianconeri 2013.03.26. 21:08:28

@4Evorg: De sajnos,mint láthatjuk igaz ! :D

Cannavaro 2013.03.27. 00:10:39

@babo0410: áhá!! tehát van egy 18 gólos csatárod, és igazolsz valakit a helyére, hogy most már lője ő a gólokat???? szóval balotelli nem volt nagy fogás, és nem volt szüksége rá a milan-nak????? és nem két csatárral játszanak, (nem mellesleg ez a válogatott csatársora is) hanem balo csatár, és shaarawy meg középpályás lett??? te ezt látod!!!! értem.... nekem ennyi elég is köszi!! :D

babo0410 2013.03.27. 10:34:34

@juve1986: Nem kell kiforgatni a szavaimat! Olvasd el mit írtam! De mindegy is, csak nehogy egyszer is véletlen megértsd amit írok! De mindegy is! Fölösleges ilyeneknek bármit is megmagyarázni, mert csak az lehet jó ami ők hajtogatnak. Még ha a tényeket nem is veszik alapul! Mindegy befejeztem!

2013.03.27. 11:25:01

@babo0410: Te tényleg ilyen hülye vagy?!Balotelli leigazolásáig egy jó csatára volt a Milannak,mostmár kettő van,és nemtom feltűnt-e,de mióta ott van azért elég szépen felkúszott a Milan a tabellán.Hogy életbevágó volt-e Balo leigazolása a Milannak?!Sztem kurvára az volt,egyrészt,mert a szurkolók nagyon szeretik azért,mert hatalmas Milan-fan,másrészt,mert akármekkora büdös tirpák,az tagadhatatlan,hogy remek játékos,aki új lendületet adott a csapatának!

2013.03.27. 11:29:25

A cikkhez meg annyit,hogy ha nem tudnám,hogy Marottáról beszélünk,akkor azt mondanám,hogy teljesen evidens az,amit mond,csakhogy ő akkor se tudna idehozni igazi sztárokat,ha megnyernénk a BL-t...a jelenlegi keretben van 12-13 olyan játékos,aki valóban megüti a mércét(ebbe az is beletartozik,hogy mondjuk tökéletes csereember),a többi használhatatlan!Jövőre mindenképp lehetőséget kéne adni egy-két tehetségesnek tartott fiatalnak,hogy lássuk van-e mire alapozni a jövőnket,emellett,ha sztárcsatár nem is érkezik,egy balszélső mindenképp kell,aki tud beadni!

babo0410 2013.03.27. 11:41:42

@fire06: Felkúszott a milan a tabellán? Ja mióta odakerült Balo kb a góljainak a felét kamu 11-esekből lőtte. A milan nem Balo miatt jött fe, hanem a bírók miatt. Nem kell elájulni Balotellitől. Jó játékos, lövi a gólokat, de rohadtul nem miatta tart ott a milan ahol. Lehet, hogy javultak, de így is reálisan max az 5. helyen lehetnének. Szerintem most sokkal fontosabb lett volna, hogy a védelembe, és a kp jöjjön valaki. Nekik nem csatár kellett volna januárban.

2013.03.27. 11:49:44

@babo0410: Te akkora király vagy,annyira értesz ehhez,hogy te kellenél Marotta helyére gurunak baszod!

babo0410 2013.03.27. 12:02:49

@fire06: Hagyjuk én itt inkább befejezem ezt a fölösleges vitát, mert a lényeg nálatok, hogy mindenki jól igazol, egy a lényeg, Marotta egy hülye, és ti ezzel el is vagytok. Én meg nem fogok hülyeségeken vitatkozni.

MarekCsont 2013.03.27. 12:26:33

@babo0410: Megláttad a lényeget, Marotta egy hülye. Végre felnyílt a szemed :D Rettegnek is a nagycsapatok nehogy megmarja őket a kobra és elvigye a legnagyobbakat.

4Evorg 2013.03.27. 12:32:41

Nem tudom meddig lehet tétlenül nézni Marotta ténykedését. Szerintem ez az utolsó alkalom számára, hogy virítson valamit, mert ide már nem elég az ígérgetés. Mondjuk annyiban megvédeném Marottát, hogy ha Agnelli halvérű és megelégszik azzal ami van, akkor Marotta is azt látja, hogy hát én mekkora király vagyok, az elnök sem kötekszik velem.

Száz szónak is egy a vége. Szerény véleményem szerint ez Marotta utolsó esélye, hogy értékelhetőt nyújtson. Kell a távozók függvényében 1-2-3 csatár, abból legalább 1 klasszis. Kell a bal szélre ember, a jobb szélre ember és a védelem bal oldalára ember. Így már jók lennénk. Na meg persze a ballasztot eladni.

HA ez NEM történik meg (de leginkább a csatár), akkor Marotta nálam végérvényesen leszerepelt.

Drughi Di Bianconeri 2013.03.27. 17:13:59

@4Evorg: Ennyi igazolás szükségtelen lenne, ne légy nagyravágyó !
Elég 1 minőségi szintugrást jelentő csatár (Llorentén kívül persze), 1 bal oldali játékos (Kolarov, vagy Criscito vissza,mindkettő védő és középpályás is tud lenni), a ballasztot eladni és igazából ennyi.

buubreds 2013.03.27. 17:14:07

Jaaj már megint ezen megy a vita :D Szeretem olvasgatni, ahogy az emberek a futball számomra jelentéktelen aspektusán vitatkoznak. Igazolások, szerintem az eredmények Marottát igazolják, persze lehetne jobb is, de ígyis-úgyis hétről-hétre ennek a csapatnak fogok szorítani, van fontosabb dolgom, mint az igazolásokon gondolkodni/mérgelődni :)

4Evorg 2013.03.27. 17:55:18

@Drughi Di Bianconeri: Nyilván többet írtam, mint amennyi megengedhető. De számoljunk úgy, hogy Anelka, Bendtner, Matri/Q megy. Marad 3 csatárunk, ahhoz jön még Llorrente , az négy, ide még kéne egy klasszis, úgy lennénk meg elől. Bal szélre feltétlenül kell ember, mert Asamoah nem jó ott, Pelusotól pedig nem láttam olyat, ami miatt a zedőben lenne a helye. Tehát eddig egy csatár és egy balszélső. Jobb oldalon megint az a helyzet, hogy ki van? Padoin?? Pepe lenne oda jó, de ő sérült, így én ide is hoznék valami értelmeset, a balbekk szerepkört pedig nem kell ecsetelnem, hogy miért érzem szükségesnek a megerősítését. Jó most ott van Chiellini, ő megoldja, de neki sem az az igazi posztja, bár 3-5-2-ben végső soron nem szükséges oda igazolni embert, hogy ne bontsuk meg a hátsó 3-ast, de a továbbiakban szerintem mindenképpen érdemes egy jó balhátvédet igazolni.

Drughi Di Bianconeri 2013.03.27. 18:20:26

@4Evorg: Ezért mondtam,hogy Kolarov vagy Criscito kell, ők védőnek és középpályásnak is jók,Kolarov 1 szinttel feljebb van, de Criscito is remek játékos lett, meg hát félig -meddig csak a mi kutyánk kölyke.
Jobb szélre is felesleges ember, Padoin mehet a levesbe, Stefi nyilván marad, Isla Ok,hogy nincs formában (meccs nélkül nehéz is formába lendülni), de képességek alapján magasan a legjobb szélsőnk, illetve ott van Cáceres,aki bárhol bármikor bevethető,de az eredeti posztja jobb hátvéd(jobb oldali belső védő),vagy nálunk jobb wingback.
Nem mennyiség kell, elég 2 ember(Llorentén kívül) 1 a már említett bal oldali játékosok közül, valamint 1 tényleges erősítést jelentő csatár (az álmom Suárez lenne, illetve Agüero volt sokáig, de Őt nem hiszem hogy egyhamar el lehet csábítani a Cityből, 3. Sánchez )
A selejtek mehetnének, Pepe-vel nem tudom mi van , valaha lesz e még focista,de hiányzik, ő a legtökéletesebben alkalmas erre a wingback szerepkörre (nem gondoltam hogy valaha leírom ezt, de ez az igazság...),ha Ő felépül,akkor nyerünk vele egy bárhol bevethető ügyetlen, de csupaszív és erőszakos játékost,ha nem, akkor el kell adni.
A "selejtek" közül én Giacch-ot tartanám meg, jolly joker 1részt, másrészt nem sír nála a labda mint Padoinnál, cserének teljesen jó.
Vucinic cserének rendben van, Quagliarella nálam kezdő lenne, de Conte utálja, el fog menni, Matri...hát Ő az,aki csereként teljesen haszontalan,mert totál elmegy az önbizalma a padtól, de azért 1 csere center kéne Llorrente mögé, ha már Quags megy eléggé valószínűsíthetően.
Giovincot eladnám,mert sokadik lehetőségét kapta meg, nem élt vele...középcsapatban zseni ő csak, a Parma az Ő szintje, nem a Juventus, de nem fogjuk eladni, szóval padmelegítőnek ő is jó.
Pelus menjen a francba.
Talán a legjobb az lenne ha egy új sportigazgatót igazolnánk, elvégzett egy korrekt csapatépítést, számos felsüléssel/melléfogással,néhány nagyszerű fogással(Barzagli,Vidal,Lichsteiner,Asa,és persze Pirlo) sok-sok ígérgetéssel stb.
Most jön az,hogy egy "világklasszis sportigazgató" kell,akinek van akkora hatalma és tekintélye,hogy nem okoz gondot egy Suárez leigazolása sem.
Nyilván Elkannék is kicsit bőkezűbbek lehetnének, de azért csak nem a szél hordta össze azt a 200 Milliót,amit Marrotta 2 nyár alatt eltapsolt.
Erre a mercatora, tisztán 50 M elég lenne + a befolyt összegek egy része (TV, szponzor,BL,selejtek eladása stb) 60 - 65 M elég még 1 Suárez - Kolarov duóra is, csak egy Marrottánál tökösebb fickó kell hozzá

4Evorg 2013.03.27. 18:35:32

@Drughi Di Bianconeri: Lichtsteinert és Cacarest el is felejtettem, ez esetben igazad van, nem kell ennyi ember.

Giaccot én is csipázom, ugyanaz a véleményem róla mint neked.

Én Giot és Matrit adnám el egyébként, bár tulajdonképpen egyedül Q eladása miatt lennék mérges. Vuci flegma, nagyon ritkán jön ki belőle a zseni, Gio ribanckodik (bár azért talán kaphatna egy esélyt szélen), Matri meg most rendben van, de ő is képes hónapokig lófasz teljesítményre.

danimester1 2013.03.27. 19:16:32

@Drughi Di Bianconeri: XD "másrészt nem sír nála a labda " XD itt szakadok meg...

danimester1 2013.03.27. 19:20:40

Srácok tény és való,hogy Babo szokásához híven védi Cobrettit ez egy másik tészta.Viszont most meg kell védenem,mert igaza van,hogy a 2.hullarablók nem lennének ennyire elöl ha nem kapja fel őket egy kis hátszél.Aztán ez Balo érkezésének vagy a vele érkezett lendületnek köszönhető esetleg most jöttek bele nem tudom.Sok igazság van abban,hogy a sporik tolt(j)ák őket idáig.A Balo vitába nem akarok beszállni,de azon tényleg van mit átgondolnia...

danimester1 2013.03.27. 19:22:21

@4Evorg: Ilyen szezon után kaphatnánk is értük valamit nem csak egy zacsi szotyit.Egy nagy kérdőjel van és az Vuci.

Drughi Di Bianconeri 2013.03.27. 19:26:15

@danimester1: Miért, Padoinnál és Pelusonál csak labdaügyesebb ez a Giaccherini...sőt én nem értem,hogy a "jobb vagy mint Messi" törpe zsenink miben lenne jobb,mint Giacch ?
Felborulni, meg szlalomozni Ő is tud a védők között,csak legalább erőszakos...és nem került 11 M-ba a FELE játékjoga.

4Evorg 2013.03.27. 19:33:46

@danimester1: Igen, volt egy két hibás bírói ítélet, de az elvitathatatlan, hogy a Milan magára talált a szezon második felére és ezt nagyban köszönheti Balotellinek. Ezt elvitatni, több mint buta dolog.

babo0410 2013.03.27. 19:40:58

@danimester1: @4Evorg: Azt én sem vitatom, hogy a milan belejött, de szerintem a bírók nélkül kb. az 5. helyen lennének. Viszont az, hogy Balotelli miatt tartanak ott ahol, ezt is kétlem. Lehet plusz lendületet adott a csapatnak, de szerintem nem volt égető leigazolniuk. Miután volt egy 18 gólos Shaarawy és egy 10 gólos Pazzini, így a gólszerzéssel nem volt gondjuk. Szerintem sokkal jobban jártak volna, ha azt a pénzt a védelemre költik, mert a milannak ott vannak gondjai.

Drughi Di Bianconeri 2013.03.27. 19:52:10

@babo0410: Így viszont a liga legkiválóbb csatársora az övék, még a botlábú Pazzinit is beleértve, aki persze focizni nem tud,de csak lőtt 13 gólt a bajnokságban (persze nálunk vszínű nem menne neki :D).
És náluk van a jövő,sőt a jelen olasz válogatott csatársora, kiegészülve egy roppant tehetséges Niang-gal...babokám irigységből nem kéne fikáznod a Milan 1000szer jobb csatársorát, látható,hogy valamire való csatárokkal hogy feljöttek a tabellán,mi ilyen csatársorral nem 9,hanem minimum 20 ponttal vezetnénk a bajnokságot.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3491) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10211) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7628) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása