Anelka: "Nagyon büszke vagyok, hogy a Juventus mezét viselhetem"

A Juventus új támadója, Nicolas Anelka, legelső nyilatkozatában elárulta, hogy boldognak érzi magát, hogy csatlakozott a zebramezesekhez, s hogy egy ilyen tekintélyes klub mezét viselheti.

Anelka Nicolas_2.jpgA 33 esztendős francia játékos a Shanghai Shenhua csapatától érkezett kölcsönben a szezon hátralevő részére, s elmondta, hogy már most otthon érzi magát Torinóban.

"Szeretném megköszönni mindenkinek a meleg fogadtatást." - nyilatkozta a Juventus hivatalos honlapján. "Boldog vagyok, hogy itt lehetek, egy ilyen hatalmas klubnál."

"Nagyon büszke vagyok, hogy magamra ölthetem ezt a mezt. Néhány korábbi csapattársam már mesélt nekem arról, hogy ez milyen nagyszerű hely, s amint megérkeztem az öltözőbe, rögtön otthon éreztem magam."

"Az olasz labdarúgást elismerik szerte a világban, továbbá néhány kiváló játékos is játszik a bajnokságban, s tisztában vagyok vele, hogy ez egy olyan bajnokság, amelyet rendkívül nehéz megnyerni."

"Boldog vagyok, hogy Olaszországban lehetek, egy ilyen nagy klubnál."

"A Juventusnak minden adottsága megvan ahhoz, hogy sikeres legyen az összes kiírásban."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr435057439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odüssea 2013.02.02. 10:26:44

Csak Te vagy boldog öcsém, senki más. Ja, esetleg még Marrotta.

keshudioo 2013.02.02. 11:07:15

Nagyon utálom Anelkát, de adjunk neki egy esélyt, ha már muszáj a pofikáját néznünk...

Anyád nem szeretett 2013.02.02. 11:15:53

@odüssea:
Hát figyelj szerintem ha eltekintünk attól hogy ő az az ember aki megjárta már az egész világot akkor igencsak jó erősítés még így 33 évesen is és elbújhat mögötte az összes mostani csatárunk.
Nekem van egy jó megérzésem vele kapcsolatba, szerintem elég hamar bizonyítani foglya hogy tényleg ne ma pénzért jött ide.

deluxe93 2013.02.02. 11:58:42

Nagyon sokáig nem szerettem Anelkát,de vagy 2-3 éve a chelseabe megtetszett nagyon,és azt az Anlekát el is fogadnám,de van egy olyan megérzésem ez nem az az Anelka lesz.De nagyon boldog lennék ha nem lenne igazam

devil-z 2013.02.02. 13:45:34

@odüssea: én örülök neki, ugyanis a személyével nincs problémám.

A jelenlegi támadók kínlódását pedig hónapok óta nézzük és hagyján, hogy gólt nem tudnak rúgni de sokszor a labdaátvétel is nehézségeket okoz, a cselezésről ne is beszéljünk.

Szóval én Anelkát képzettebbnek gondolom ennél és bízom benne, hogy jó teljesítményre lesz képes.

Persze lehetett volna jobb is, de szokás szerint megint elzavarták marottát mindenhol és vészmegoldásként jött Anelka.

Barolo 2013.02.02. 14:15:58

Nem örülök, hogy itt van, de szerintem holnap padról becserélik és gólt is fog szerezni!
Forza Juventus!

DINOBIZZO 2013.02.02. 16:22:37

@Anyád nem szeretett: szerintem is jo erosites..jo lenne ha giovincioval jo parost tudnanak alkotni...de az biztos h jobbak a befejezesei mint az eddigi tamadoinknak

realsequator 2013.02.02. 16:41:23

Mikor kerül pályára?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása