Conte nagyobb büdzsére vágyik

A 43 éves tréner tudatában van annak, hogy jelenleg a Juventus nem engedhet meg magának olyan átigazolásokat, mint a legnagyobb európai klubok, de biztosra veszi, hogy a torinóiak végül utol fogják érni a versenytársakat.

juve-logo.jpgGiuseppe Marotta már többször lenyilatkozta, hogy ebben az időszakban a Juventusnak nincsenek meg az eszközei ahhoz, hogy világszinten elismert és nagynevű játékosokat csábítson a csapathoz. Egy sajtótájékoztatón azonban arról beszélt Antonio Conte, hogy reményei szerint hosszú távon az Öreg Hölgy képes lesz ismét felvenni a versenyt pénzügyi szempontból is Európa legjelentősebb klubjaival, és több pénzt mozgósíthat az átigazolási piacon.

„Nagyon remélem, hogy a jövőben képesek leszünk 35-40-45 milliós játékosok leigazolására” - osztotta meg gondolatait Conte a sajtóval.

„Ha ez sikerül, olyan csapatokkal lehetünk egy szinten, mint a Paris Saint-Germain, a Real Madrid, a két manchesteri csapat vagy a Bayern München.

Ebben az évben nem fordítottunk jelentős összegeket átigazolásokra, a cél inkább a meglévő alap megerősítése volt, ezért igazoltuk olyan játékosokat, mint Asamoah, Isla, ezért hoztuk vissza Giovincot, és ezért szereztük meg Pogba játékjogát” - foglalta össze az előző átigazolási szezon eseményeit a mester.

„Most nincs más tennivalónk, mint megnyugodni és folytatni az utunkat. Fontos, hogy a folytonosság jegyében idén is küzdjünk a bajnoki címért, és emellett a Bajnokok Ligájában is sikeresek legyünk, így eleget téve a klubvezetés által megálmodott projektnek.”

Az átigazolási időszak három hét múlva kezdetét veszi, és bár a Juventus minden bizonnyal nem fogja megfogadni egykori játékosának, Tardellinek a tanácsát, és nem pályázik Falcao kaliberű játékosra, Antonio Conte minden bizonnyal meg fogja erősíteni a támadószekciót legalább egy jó ár/érték arányú csatárral. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr194962535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wade90 2012.12.13. 11:16:55

Remelem ezzel nem vagja maga alatt a fat...

@vjannus 2012.12.13. 11:21:10

Marottának üzent, ugye már tejhatalmat ígértek neki, és gondolom jelzés ha nem lesz csatár akkor jövőre én intézem az igazolást :D

regularjohn 2012.12.13. 12:11:29

szerintem ezt a vezetőség is tudja, csak a feljutás óta eltelt időben nem volt megfelelő anyagi bázis. tavaly az új stadionnal biztosabb lett a helyzet, saját lábra állt a klub, és folyamatos, erősebb bevételekkel kalkulálhatott, idén pedig a BL hozhatja azt a pluszt, amire már lehet drágább játékost venni. szerintem conte sem annyira ostoba, hogy egy ilyen nyilatkozattal menjen szembe egy olyan vezetőséggel, aki lehetőséget adott neki, és kiállt mellette a bajban.

amúgy pedig a juventusra inkább az a jellemző, hogy tehetséges fiatal játékosokban gondolkodunk, és nem az, hogy az aktuálist sztárt csilliárdokért megvesszük, szerintem sokaknak emiatt is szimpatikus a klub

Barolo 2012.12.13. 12:17:13

Én sem gondolom, hogy ezzel üzenne valakinek.... korrektül elmondja a tényeket, és a reményeit (amelyek egyeznek a szurkolói reményekkel), hogy idővel lesz több lové, mert attól függetlenül, hogy nem kell ész nélkül szórni a pénzt (lásd pl City, bizonyos szint felett kész játékost csak nagyon magas áron lehet elhozni.
Forza Juventus!

Tony. 2012.12.13. 12:42:37

Remek, az egyetlen igazán kompetens ember, ha "veri az asztalt" arra nem lehet csak úgy legyinteni.

Az elmúlt két nyáron mindkét esetben 80m körüli összeget költöttünk, sok játékos jött, most már a mennyiség és nagyjából azok minősége is megvan, így most nyáron min. 1 40m-s játékosnak bele kell férnie.

juventino92 2012.12.13. 13:11:32

@Barolo: A City a legjobb példa rá amiről Conte beszélt pl Cassanoval kapcsolatban hogy a fontos pillanatokban jön elő az emberi mivolta, a szívből kűzdés... ezek az agyonfizetett majmok tudják jól hogy ígyis úgyis megkapják a sok zsét bármit csinálnak...ezért is estek ki a BL-ből mert ezek a sztárok nemfognak soha vért izzadva csúszni a pályán a City mezért...

juventino92 2012.12.13. 13:14:29

@juventino92: ezért is sajnálom hogy Agüerora nemvolt pénzünk mer őt tartom egyedül harcos játékosnak a Cityből

devil-z 2012.12.13. 14:23:56

Végre megtudtuk az ő álláspontját is, nagyon örülök ennek a nyilatkozatának.

Továbbra sem gondolom, hogy pénzszűkében lennénk hisz 2011/2012-ben több mint 150M eurót költöttünk játékosokra és a vicc az egészben, hogy az alap emberek nagy része szinte ingyér' jöttek.

A fő probléma barmotta akinek a pénzes igazolásai nem nagyon jönnek be.

Csucsukaaa 2012.12.13. 14:41:16

@regularjohn: Nem tudom...30 éve Juve szurkoló vagy? kb akkor volt ez így..Platini,Baggio,Möller,Kohler,Reuter,Sousa,Kovacevic,Buffon,Trezeguet,Cannavaro,Thuram,Nedved,Vieira stb....a Calciopoli előtt 20 évre visszamenőleg akik nem itt váltak igazán klasszis játékossá hanem azok voltak akiket megvettünk akkori időben igenis csúcsösszegekért, mellete az viszont igaz, hogy az utánpótlásunk szinte az egyik legjobb a világon de ez most is így van, csak figyeld a nextgen series-t

babo0410 2012.12.13. 14:41:51

@devil-z: Persze, könnyű mindent arra fogni, hogy Marotta egy barom, csak ha ő nem lenne, kb. a keret se ezekből a játékosokból állna. És nem vagyok abban sem biztos, hogy Pirlo, Barzagli itt lenne-e ha Marotta nincs itt. És nyilván nem a vezetőséggel szemben megy Conte sem. És szerintem nem is az árral, hanem sokkal inkább a fizetésekkel van a gond. Mert minél nagyobb nevet akarunk, annál több fizut kell adni. Pláne olyan játékosoknak, akikért bejelentkezik egy City, PSG, United, ahol sz.rnak a fizukra, és görgetik maguk után az adósságokat és a hiányt. Ami ráadásul nem is tartható fenn huzamosabb ideig. És szerintem a csapatnak nincs is szüksége ilyen sztárokra, hanem egy jó gólvágó kéne, aki csapatjátékos is tud lenni. Ezért lett volna jó nyáron Cavani, vagy Jovetic. És szerintem ha lesz is pénze a klubnak, akkor se fogjuk szórni sztárokra. De nem is fogjuk azt lesni, hogy kinek jár le vajon a szerződése köv nyáron, hogy olcsóbban, v ingyen jöhessen.

ZenTech 2012.12.13. 14:45:09

@Tony.: Szerintem idén nem költöttük 80 millát. Max a felét.

Amúgy igen jó volna csak hát manapság irreális árakkal dobálóznak.
Pl. Falcao. Mondjuk ő lehetne jelenleg (aki úgymond piacon van) a csúcsértékű játékos reálisan mondjuk 40 millás értékkel. De manapság ott vagyunk, hogy 60 millás ajánlat alatt simán kiröhögné az embert mindenki és a fizetésekről ne is beszéljünk.
Ezt pedig elég kevés csapat képes megfizetni és valószínű MÉG mi nem tartunk ott. Reméljük minél hamarabb.
Ez lehet a cél amiről Conte is beszélt.

Csucsukaaa 2012.12.13. 14:55:46

@devil-z: Perszeee, hogy a mesternek is hiányzik az i ről a pont, de nem tudom miért ne jöttek volna be Marotta igazolásai, ehhez elég megnézni, hogy tavaly szezon elején mennyi volt a keretünk ára a transfermarkton és hogy most mennyi ha nem is kétszerese, de nagyon sokat értékelődött felfele a csapat, szval az igazolások majdhogynem tökéletesek egy-két töltelék kivételével(na meg a selejt el nem passzolásával de már hála égnek az is kevés) és tényleg csak egy "sztár" csatár hiányzik előlről, ami valljuk be a 2 évvel ezelőtti 7. helyhez képest egy álom, ami lassan újra válik a Calciopoli óta szerintem nem csak nekem:)Tehát ezzel k*rvára nem értek egyet "A fő probléma barmotta akinek a pénzes igazolásai nem nagyon jönnek be."
Marotta módszerei viszont még fejlődésre képesek, ha megfelelő pénzt kap majd akkor meglátjuk, hogy az i-re a pontot is képes felrakni...Egyenlőre viszont hmm nem is tudom kinek higyjek?! Neked vagy a transfermarkt-nak és a mutatott játéknak? elgondolkodtató....

ggbuffon 2012.12.13. 15:07:27

ameddig ki nem egyenlítődnek valamicskét Európában a pénzügyi erőviszonyok addig esélytelen h Falcao-kban, sőt akár Higuanokban gondolkozzunk. Az átigazolási lóvét valszeg játszva csengetné ki klub, de azért utána egy 8M-ás alapfizuval számolva egy négyéves intervallumra ez további 64M eurót jelentene. Ez így összesen 110 M körül van. És ez csak egy! játékos. Mi van ha megsérül, nemhozza amit tőle elvárnak stb..Egy még mindig építkező klub ilyet nem engedhet meg magának, amikor még mindig van 2-3 hiányposzt a csapatban. Talán a nyáron már lehet róla szó, de én akkor sem leszek benne 'hótbiztos'. A piac állapotától is rendesen fog függeni a helyzetünk, mert ha pl Mourinho lép Madridból, akkor pár játékos onnan is dobbantani fog, elindítva a dominót. Vagy ha a City úgy dönt h megint vesz magának 2-3 sztárcsatárt akkor szintén.

Ezen a nyáron egyedül Van Persie kóvájgott a piacon, de a bérigénye valszeg ott is eldöntötte a dolgot.

Csucsukaaa 2012.12.13. 15:15:37

@ggbuffon: KÖSZÖNJÜK EMESE!! Annyira imádom amikor a Juventus pénzügyi professzorai megjelennek és kommentelgetnek:D Akkor igen, mert azt se tudtuk hogy BL ben mire lehetünk képesek 2 év után, de mostmár a sajtó is néha valós BL ben való jó szereplést mond és a többi csapat is kezd félni tőlünk...azért egy vezetőnek Agnelli,Elkann nem mind1, hogy azt mondja, hogy a csapatom a Serie 7. helyezettje IGEN BIZONY! vagy hmm a csapatom megnyerte a Seria A-t és most játszik BL döntőt XY nal, ez a Juventusnál már presztízs kérdés erre utal Tardelli is:)

devil-z 2012.12.13. 15:21:06

@babo0410: egyrészt írtam én olyat, hogy barmottának csak és kizárólag pocsék igazolásai voltak? ezen a blogon is leírtam már, hogy az ingyen jött alapemberek (Pogba, Pirlo, Barza) kiváló igazolások voltak, ezért elismerés jár neki.
Ellenben azok a játékosok akikért (néhol komoly) pénzt adott nem mindig váltak be olyan szinten - igaz néhányukról csak utólag derül(t) ki. Lásd; Krasic, Elia, Isla, stb.
Ezért írom azt, hogy ez a több mint 150M nem igazán látszik a csapaton, hisz néhány alap ingyen jött a cserepad meg továbbra is katasztrofális.

Másrészt meg egyik mondatodban azt írod, hogy nem kellenek ilyen meg olyan sztárok, a következőben meg Cavaniról ábrándozol.....

ggbuffon 2012.12.13. 15:25:12

@Csucsukaaa: nagyonokos vagy...persze h Agnelli-ék kicsengetnének Céronáldóra is egy vagyont, ha úgyakarnák, csak ha nem tűnt volna fel, a klubbot sikeres üzleti vállalkozásként szeretnék működtetni, összeegyeztetve az UEFA által agyonreklámozott, semmit nem érő Financial Fair Play jegyében. De nem fogom elkezdeni neked magyarázni, mert nem nagyon vágod h mi a téma lényege.

Cannavaro 2012.12.13. 15:47:19

mikor lesz itt fair play??? pfff pont akkor, mikor a juve 40 millát ad ki egy játékosért....SOHA!!! szerintem ahhoz, hogy jó eredmények legyenek a BL-ben előbb venni kéne egy csatárt, aki tud gólt lőni! jó hogy nyögve nyelősen kijutottunk a csoportból, de sztem egy madrid,barca,bayern,manchester, de lehet, hogy még egy psg is kiverne most még a bl-ből! 1 okból, mert akármilyen jó az a védelem, és az a középpálya, ha a focit még mindig gólra játszák!! vidal,és marci nem lőhet minden meccsen gólt!! erre egy bl-t nem építhetünk!! 1 lyukas poszt van, mert meg van egy bő keret!! de az soha nem fogjuk tudni betömni míg nem látják be, hogy venni kell egy klasszis csatárt! de ez csak az én tudatlan véleményem....

Csucsukaaa 2012.12.13. 15:47:41

@ggbuffon: Én is tudom, hogy így van de lásd be ki tartja be ezt a financial fair playt,mondj már olyan csapatot akinek van pénze és nem költi el??????? És ha Conte kijelenti, hogy igenis akar nagy játékosokt igazolni+ a BL ben való helytálláshoz a nyárig csak az a nagy igazolás kéne akkor szépen az lesz, hogy megvesszük akit Conte kér...Fiat,Ferrari,Exor mind a mi kezünkben van vagyis a vezetőség kezében, a BL ben való jó szereplés, a nagyobb név mez eladásai, a TV-s árak is jelentősen nőnek, ha folyamatosan bajnok csapatunk van...Az a baj, hogy te a jelenben gondolkodsz és nem tudsz alapozni a jövőre

Csucsukaaa 2012.12.13. 15:50:18

@ggbuffon: Jah és azért nem kell esélytelen neveket beböfögni, nyilván CR-t nem is akarjuk:) De Falcao,Cavani,Agüero még játszhat itt ha szted nem is...vagyis amíg a Financial Fair Playt benem vezetik XDXD most jót röhögtem:D

regularjohn 2012.12.13. 16:52:35

@Csucsukaaa: sajna nem 30 éve vagyok Juve drukker :)

anélkül, hogy vitatkozni szeretnék (i) azt írtam, hogy inkább, és ezzel nem akartam azt írni, h sohasem, inkább a tendenciát, arányokat akartam kifejezni (ii) a felsorolt nevek közül azért nem mindegyikért adtunk csilliárdokat, pl.: cannavarót a harmadik számú kapusunkért és némi bagóért bugáztok az intertől, buffont és thuramot nagyrészt a Zidane eladásából kapott extra magas díjból fedeztük - szóval akkor meg volt rá marha nagy fedezet...de persze ha salast vagy di vaiot vagy emerson nézzük, akkor lehet igazad.

és ha összehasonlítjuk magunkat a psg-vel, cityvel, real madriddal, akkor ahhoz képest, hogy európai top csapatnak tartjuk magunkat, sokkal kevesebbet költünk egy játékosra átlagban.

Csucsukaaa 2012.12.13. 18:23:48

@regularjohn: Igen a Calciopoli óta sajnos ez van(előtte viszont mertél-e volna hasonlítgatni egy PSG-t vagy egy City-t a Juvehoz???[Pont emiatta presztízs kérdés miatt fogjuk újra visszapumpálni magunkat, remélem), de ahhoz képest, hogy feljutott serie B-sek voltunk meg, hogy Serie A 7. 2*er a bevételekhez képest milyenek voltak a kiadásaink(nyilván nem sztárokat kellett igazolni, hanem újracsapatot építeni ami mostanra fejeződött be? Diego szintén sztárnak volt kikiáltva+felipe melo is(akinek ha benőtt volna a feje lágya amúgy az is lenne)[itt az volt a probléma, hogy Ranieri 2. helye után azt hittük, hogy van csapatunk miközben, nedved,cannavaro,DP volt az akkor csapat magja....:D] A juventusnak igenis megvolt mindig a megfelelő büddzséje akár sztárok igazolásához is és most elértünk ahhoz a ponthoz, hogy a Juventusnak végre vége az Európa Ligás helyezésekért való küszködös, megvan a csapat és úgy mint régen a hiányposztra kell egy 1 igazi klasszis mert, Chiello-Bonu-Marchi-Vidal-Lichti itt lettek nagy játékosok...nem is tudom miért mondod, hogy régebben több volt, DP,Conte,Tacchinardi,Pessotto,Zambrotta stb.. egyikse volt Juve nevelés:)
A Juventus amikor a TOPPON volt évente legalább 1 olyan játékost vettek aki ki lett kiáltva Sztárnak, Buffon(nem tudom, hogy vehettük őt Zidane pénzéből amikor körülbelül2* annyiba került:D 2001 től CR ig ő tartotta az átigazolási rekordot, szval jópár évig SENKI nem tudott többet költeni mint mi),Nedved, és ahogy írtad voltak ellen példák is bőven ami PÉNZKIDOBÁS de megtehettük(Salas,Di vaio,Miccoli,) Cannavarot lehet bagóért vettük meg, de ő is egy Uefa Kupa győztes játékos volt akkor a Parmaban és később Aranylabdás lett, én sem kötözködöm csak a tisztán látás kedvéért, hogy ne kergesd magad hiú ábrándokba, vannak tehetséges fiataljaink de mi nem az Arsenal vagyunk ;)

2012.12.14. 00:10:47

Van itt pénz,a szakértelem átigazolások terén,az hiányzik!

my name is csuma 2012.12.14. 00:39:35

@Csucsukaaa: mielőtt hülyeségeket kezdesz el beszélni, 1. gondolkodj, 2. nézz utána a dolgoknak.

Buffon 2x annyi volt mint Zidane? Mi a szar? Zidane 73,5 millió euróért távozott 2001-ben! Ezzel mind a mai napig a 2. legdrágább játékos a világon. Továbbá, feltételezem a statisztikusok nem törődtek azzal, hogy bázisévet használjanak ennek a statisztikának a felállításához, így ha ezt korrigálnák az inflációval ma egy ennél nagyobb összeget kapnánk (de ebben nem vagyok biztos). Buffon egyébként 54,2 millióért érkezett, ezzel 9. a képzeletbeli ranglistán.

Te oltogatod a "pénzügyi professzorokat", de közben ugyan arról magyarázol. Pontosabban próbálsz érvelni, de minden alap nélkül, ad-hoc, bele a nagyvilágba és az egész végeredménye egy totális baromság, már ne haragudj.

Az Exor, az Agnelli és az Elkann család nem arabok meg oroszok módjára dobják ki a pénzüket az ablakon. Ha megfigyelted volna, ezek az emberek a Juventus Football Club-ra, mint befektetésre gondolnak. Nekik nem presztízs kérdés, hogy az "Ő klubjuk" legyen a legjobb. Ők durván leegyszerűsítve költség-haszon elemzés alapján hozzák meg döntéseiket, és egyébként telibe fossák a pénzügy fair play-t. Az érdekli őket, hogy egy játékosba való befektetés megéri-e nekik, vagy sem (igen, hosszú távon...)

Azt pedig honnan veszed, hogy a "A juventusnak igenis megvolt mindig a megfelelő büddzséje akár sztárok igazolásához is"? Láttál Te itt akár egyetlen egy sztárigazolást az elmúlt 10 évben? Persze, vannak potenciális jelöltek, de azért az a játékos akinek az átigazolási értéke nem éri el a 30-at, Uram bocsáss meg, 40-et, én azt nem nevezném sztárigazolásnak. Sztárrá váltak, de az egy egészen más kérdés (a jó befektetés hozama...) Utoljára 2001-ben érkezett 3 játékos, nevezetesen Pavel Nedved (41,2 mó), Lilian Thuram (41,5 mó) és Gigi Buffon. Egyébként ez is CSAK azért történhetett meg, mert ugyan ezen a nyáron eladtunk egy Zidane-t és egy Pippo-t összesen több mint 110 millióért! Az egyenleg akkor is csak -41,6 millió volt. Akár tetszik, akár nem, a Juventus SOHA nem volt egy nagy költekező, mindig minden piaci döntését gazdasági alapon hozta meg (ahogy egyébként a klubok 99,999999999%-a teszi), és hozza meg ma, holnap és holnap után. Az Agnelli és az Elkann család olyan üzletemberek, akik a focit is elsősorban üzletként látják. Legfeljebb másod sorban fociként, de az Elkannokat bevallottan nem is annyira érdekli a foci. Ezt (Exor, Fiat, Juventus stb.) ők alapvetően örökségbe kapták, egy Gianni Agnelli nevezetű legendától, akiről szerintem Te is hallottál már. (A futball véna pedig genetikailag nem öröklődik...)

Mielőtt megkérdeznéd, hogy én ezeket honnan veszem, megválaszolom. Utána járok, olvasok, gondolkodok, elemzek és következtetek (nem mellesleg nagyon hasonló dolgokkal foglalkozom nap mint nap).

Amúgy én speciel baromi büszke vagyok, hogy arab és orosz tőke, valamint esztelen pénzköltés nélkül képesek vagyunk rendszeresen a legtöbb tőkével rendelkező csapatok szintjére érni, és amikor ezt megtesszük, sosem mulasztjuk el, hogy elpicsázzuk őket itt-ott. Én a Juventust így szeretem, oroszok, arabok, CR-ek, Hulkok és Torresek nélkül!

Persze ez nem azt jelenti, hogy nem néznék el egy Falcaot vagy Cavanit szívesen fekete-fehér csíkos mezben, de nem mondom azt, hogy ez az egyetlen cél/lehetőség ahhoz, hogy a ismét Európa (és a világ) tetejére üljünk.

Bocs ha túl személyes lett, igazából mindenkinek szól, aki azt várja, hogy Real Madrid, Man City vagy PSG legyünk...

my name is csuma 2012.12.14. 00:51:07

Jah igen, elfelejtettem mondani, hogy attól mert Conte ül a padon, az Agnelli és Elkannféle bagázs még nem fogja összeszarni magát, és önként és dalolva átadni egész cégbirodalmuk összes vagyonát, csak azért, hogy Antonio mester elérje vágyait. Egyszerűen az emberek nem így működnek. Komolyan megnézném azt az embert, aki 200 millió eurót csak úgy odaad valakinek azért, hogy az örüljön és megvehesse a boltban a kis micsodáját.

Egyébként biztos van ilyen ember, de azokat Bill Gates-nek, Warren Buffett-nek vagy Amancio Ortega-nak hívják, és ők is valszeg a rokonaiknak, vagy segélyszervezeteknek adnak át önként és dalolva ekkora pénzeket...

Mondom ezt úgy, hogy nem szeretnék Antonio mesterrel tiszteletlen lenni, de muszáj a szarkazmus nyers eszközéhez nyúlnom itt-ott...

Csucsukaaa 2012.12.14. 12:39:49

@my name is csuma: Erre még visszatérünk 1-2 év múlva;) De amúgy te csak kiragadtad, ezt a Buffonos sztorit, de tudod mit akkor soha nem igazoltunk sztárjátékost:DDDDDMindegyik csak akkor lett sztár amikor felvették a Juve mezét előtte, ütött vágot favágók voltak bizony...:) Végülis akkor 2001-ben több tucat klubb is megtehette a -41 milliós minuszt:) Láttad te Conte-t valaha játszani? Amit a pálya mellet csinál, azt régen a pályán is csinálta, nem az a megalkuvós típus:) Ha neki az a kívánsága, hogy több pénzből gazdálkodjon és hogy letudja igazolni azt akit szeret(Miközben Olasz bajnok lesz/lett) A klubnak egy idő után szinte köteles lesz végrahajtania ezt, hisz ki tudná helyettesíteni Conte-t?(Sztem Mourinho se, ez egyéni vélemény mielőtt belém kötnél)...Ha nem kapja meg amire vágyik, elmegy a motiváció és majd egy Arab,Orosz csapat szépen elviszi:) Hopp akkor hirtelen a csapatunkat megint építhetjük egy új eddzővel aki más játékosokkal szeret játszani...Minden ami mozgatja a csapatot azok mi vagyunk a szurkolók és nem a vezetőség(A vezetőség csak felméri a várt bevételeket, bérleteladások,mezek,Bl stbstb)...Elhiszem, hogy gazdaság politika téren talán jobban informált vagy, csak éppen a Juventus NEVÉT és mentális erejét nem tudod beleszámolni, világszerte szinte az egyik legnagyobb rajongótábora van a csapatnak, így a vezetőségnek egy idő után ha jönnek az eredmények a szurkolóknak is megkell felelni, ez felülírja ezt a vállalkozást(fuu de fura ezt mondani a kedvenc csapatomra, hogy vállalkozás:D)

Csucsukaaa 2012.12.14. 12:49:47

@my name is csuma: Bocs ha túl személyes lett, igazából mindenkinek szól, aki azt várja, hogy Real Madrid, Man City vagy PSG legyünk...
Ezt te így látod, én úgy látom, hogy a Psg és a City akar olyan lenni mint mi;)
1994-ben amikor a PL körülbelül 2 éves volt és csak Angolok,írek,skótok játszottak, mi leigazoltuk Andreas Möllert, Stefan Reutert, Jurgen Kohlert, Mathias Sammert is(lehet őt nem, de így rémlik) akik az akkor triplatüdő duplaszív Német válogatott alapemberei voltak...ÉRTEED 1994 ben!!:D előbb írtam a 2001 es -41 milliót, nem tudom ki zárt akkora minusszal rajtunk kívül úgy, hogy az 150-ből 110 misi úgy lett ahogy írtad, KINEK VOLT ILYEN KÖLTSÉGVETÉSE MÉG ÁRULD MÁR EL:D:D:DD szegény csóró Juventus:) Mellette jó játékos megfigyelőink vannak tudod, és nem 28 évesen fedezzük fel a játékosokat amikor az áruk a csillagos eget verdesi, ezért van sok példa arra is amit te mondtál:)

my name is csuma 2012.12.14. 13:20:55

@Csucsukaaa: Láttam Contet játszani. Ha érdekel mely csapatok rendelkeztek ekkora költségvetéssel, akkor járj utána. Egészen biztosan több csapat is simán túl tett rajtunk abban az időben. De igaz, a múltat illetően kicsit túloztam, akkor még inkább az "élvonalba" tartoztunk, mint ma, már ami a kiadásainkat illeti.

És nem, továbbra sem Agnelli meg az Elkann-nok dolgoznak Conte-nak hanem fordítva.

babo0410 2012.12.14. 14:11:14

@devil-z: Mert azt írtam nem sztárok kellenek, hanem klasszis csapatjátékosok. És azért meglátszik a csapaton, hogy költve lett rá. Pepe, Giaccherini, Bonucci, Vidal, Q, Vucinic, Storari, Asamoah, Pogba, Barzaglie, Lichtsteiner, Cáceres, Giovinco. Mind-mind jó igazolások. Persze Marottanak is voltak melléfogásai. De senki se tökéletes. De azért csak lett egy jó csapatunk. És kikkel fogott mellé? Martínez, Motta, Krasic. Így hirtelen ezt a 3 nevet tudom felsorolni, akikkel Marotta befürdött nagyon. Eddig csatárt nem tudott hozni, de azt mondani, hogy ez kizárólag az ő hibája lenne! Majd idén, vagy jövő nyáron jöhet 40-ért egy klasszis csatár. de amíg a klub nem áll olyan stabilan anyagilag, addig nem lehet szórni a pénzt. Tavaly sok játékos kellett, idén meg 50 millát költöttünk, nem volt még 50 csatárra.

babo0410 2012.12.14. 14:43:05

@Csucsukaaa: Ehhez csak annyit, hogy anno eladtunk 2 játékost, és abból tudtunk venni másik 3-at. Most nincs ilyenre lehetőség. Illetve eladhatnánk Vidalt, de akkor őt is pótolni kéne. Most nincs eladható játékosunk. Majd talán 1-2 éven belül megengedhetünk magunknak egy csatárt 40-50 milláért. És szerintem Conte se arra gondolt konkrétan, hogy neki 50 milliós játékosok kellenek. Hanem arra, hogy olyan erő csapatot akar, mint a Barca, Real, Bayern, MU, stb. De nem hiszem, hogy majd ha lesz annyi pénzünk, az ablakon fogjuk szórni.

Csucsukaaa 2012.12.14. 22:10:23

@babo0410: Huu igen, aztán jött Nedved,Vieira,Ibrahimovic....ők miből? hát a zsebünkből;) Conte arra gondolt konkrétan, hogy akit szeretne elől látni azt kell megvenni, nem pedig huu ő már nem 45, hanem 50 ujujj ne is vegyük meg...Nem, nem fogjuk az ablakon szórni de a top3 csapatba benne leszünk megint költekezés téen, körülbelül mint úgy 3 éve vagy CP előtt, de nem! tudod mit? fellesz hozva Boakye meg Immobile és kész is a csapat nem? na ne vicceljünk már, és azt is beláthatnánk, hogy a Matri-Bendtner féle pados játékosokkal nem megyünk semmire, Matrit minek hoztuk ide jézusom:S

Csucsukaaa 2012.12.14. 22:12:27

Felteszem a kérdést, mi a nagyobb pazarlás? Venni évente 1 vagy 2 20 milliós játékost, aztán eladni majd később jóval áron alul tudjuk vagy megvenni egy igazi vérbeli csatárt 50-60 millióért aki több évre megtudná oldani a gondjainkat?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10210) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4268) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása