Carrerát emberöléssel gyanúsítják

Nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy rájár a rúd a Juventus csapatára: Calciopoli, Conte és Alessio eltiltása, Pepe és Bonucci ügyének vizsgálása.

Massimo Carrera_oltony.jpgMost pedig Carrera is slamasztikába kerülhet, mivel a csapat megbízott vezetőjét nem kevesebbel, mint emberölés vádjával gyanúsítják.

A klub korábbi védője ugyanis 2011 szilveszterén okozott közlekedési balesetet, amelyben két fiatal nő is életét vesztette. Carrera nekiütközött az út szélén álló Ford Ka-nak, melyen a szerencsétlenül jártak épp egy korábbi ütközés sérüléseit vizslatták.

A Juventus ügyvédei arra helyezik a védői azzal érvelnek, hogy az autópálya világítótesteinek fényében Carrera nem is láthatta az előtte veszteglő járművet, míg az áldozatok védői pont az ellenkezőjét állítják, azaz szerintük elkerülhető lett volna a baleset.

Carrera - és a vele együtt vádolt másik férfi - ügyében október 9-én hoznak ítéletet.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr914807902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo410 2012.09.28. 11:31:41

Ez hihetetlen! Kurva anyjukat! De érdekes ebben az ügyben is most lesz itélet? Eddig mi a lóf.szt csináltak? Látják Conte nélkül is simán bajnokok leszünk, gyorsan jól kicsinálják Carrerat is? Nem szánalmasak? De ha mások lopnak csalnak az nem számít? Undorító ami az olaszoknál folyik!

babo410 2012.09.28. 11:34:23

Ja és nem hiszem, hogy Carrera szándékosan okozott volna balesetet! Ilyen balesetet már én is szenvedtem. Baleset volt, azt elöttünk mindenki azt bámulta, nem figyelt, mi meg próbáljunk egy bambulót kikerülni? Lehetetlen, mert kiszámíthatatlanok.

hellan (törölt) 2012.09.28. 11:38:27

Nem fogják elmeszelni Carrerát, csak egy újabb rohadt hírkeltés, hogyhogy eddig nem visszhangoztatta ezt a sajtó? Érdekes pont a Roma elleni meccs előtt kerül elő ez a hír is...

m.martin91 2012.09.28. 11:42:29

Ez az ügy azért egyáltalán nem tűnik egyszerűnek. Két ember meghalt, valakinek felelnie kell. Nem hiszem el, hogy egy szabályosan közlekedő autós ne lássa azt egy autópályán, hogy valahol előtte történt valamilyen baleset. Persze az más kérdés, hogy ha Carrera-ban volt egy kis nyomás, akkor tényleg nem láthatta, dehát mivel erről nem szól a cikk, így feltételezhetően nem volt. Viszont akkor valószínűleg figyelmetlenség volt a baleset oka, s ha Carrera vezetett, akkor neki kell felelnie érte.

Lord Viktor 2012.09.28. 11:42:30

Nem tudom hogy megy Olaszországban, de nálunk az ilyet halálos közúti baleset okozása vagy valahogy máshogy hívják. De az "emberölés" szót általában gyilkosságra szokták használni.

"az áldozatok védői pont az ellenkezőjét állítják, azaz szerintük elkerülhető lett volna a baleset."
Nyilván Carrera szándékosan gázolt 2 tökidegen nőt...

Apuleius 2012.09.28. 11:44:41

Gőzöm sincsen már, hogy melyik oldalon olvastam az ügyről (a Football Italia rémlett, de ott most nem találom), de úgy emlékszem, hogy 3 halálos áldozattal járt a baleset, nem kettővel.

Apuleius 2012.09.28. 11:48:46

@Lord Viktor: A körülmények ismerete nélkül elég nehéz lenne pontosan definiálni a vádakat, de az "emberölés" az messze nem a gyilkosságot jelenti jogi értelemben (lásd pl. "gondatlanságból elkövetett emberölés" stb.).

ZenTech 2012.09.28. 11:49:36

Na most már legalább nyilvánvaló hogy miért nem ő tart sajtótájékoztatót. Mondjuk érdekes, hogy eddig semmi infó nem volt erről.

Amúgy kétlem hogy elítélnék, ha meg olyan ítélet születik akkor fellebbezés és még elhúzódik egy jó darabig. Az ügyvédek megoldják.

Diego2889 2012.09.28. 11:49:47

hát ez nem 1 olyan dolog, amit csak el lehet meszelni.. ennek még komoly következményei lehetnek.. őszintén nem lepődnék meg ha Carrera menne a hűvösre.. ver minket rendesen most a sors.. :(

Lord Viktor 2012.09.28. 11:59:27

@Apuleius: ez igaz, de a közúton, autóval okozott baleseteknek nálunk más a megnevezése (és így a büntetés mértéke is), mégegyszer mondom, nem tudom, hogy Olaszországban hogy megy.

Az, hogy miért nem hallottunk eddig erről, annak az az oka, hogy ez egy köztörvényes ügy, semmi köze a futballhoz. Amikor pedig ez a baleset történt, Carrera személye még senkit nem érdekelt, ez az ő magánügye. Egyébként ez az is marad mindaddig, amíg el nem ítélik szabadságvesztésre, hiszen akkor nem tudja ellátni a munkáját.

Végül, a milánóiak kezét látni ebben már paranoia. Ha tényleg elütött két (három?) nőt, az tény. A bíróság pedig jó előre közli a tárgyalás időpontját, nem fogják a bajnoksághoz igazítani.

m.martin91 2012.09.28. 12:03:43

@Lord Viktor: Egyetértek. Carrera halálos balesetet okozott, ennek aztán tényleg semmi köze a milánóiakhoz. Ez az ő ügye, nyilván nem azért tartózkodott abban a Ford Ka-ban az a két/három nő, mert Berlusconiék odarendelték őket.

Apuleius 2012.09.28. 12:09:45

@Lord Viktor: Én egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy minden, halállal végződő, közúti baleset a "halált okozó közúti baleset" kategóriájába tartozik. Hozzáteszem nem vagyok jogász, de szerintem nem mellékesek a körülmények. Amúgy itt valószínűleg a (talán többszörös) fordítás miatt nem feltétlenül érdemes foglalkozni azzal, hogy a bejegyzésben végül mi lett a magyar kifejezés.

Közben megtaláltam a goal.com hírt, s rosszul emlékeztem, valóban 2 áldozat volt, viszont ott is a "manslaughter", vagyis e"mberölés" szerepel.

"Végül, a milánóiak kezét látni ebben már paranoia. Ha tényleg elütött két (három?) nőt, az tény. A bíróság pedig jó előre közli a tárgyalás időpontját, nem fogják a bajnoksághoz igazítani."

Maximálisan egyetértek. Ha csak nem Moratti intézte úgy, hogy Carrera belerohanjon a két szerencsétlen nőbe, akkor nem valószínű, hogy érdemes ebben az irányban keresgélni.

Type-R 2012.09.28. 12:16:54

@Apuleius: Így van a cikkben a "manslaughter" kifejezés szerepel, ami "emberölés". A cikk egyébként nem a goal.comról van.

Én az tudom elképzelni, hogy a két nő az autó sérüléseit nézegette az autópálya szélén (talán leállósávban) és az ő autójukba rohant bele Carrera. Illetve az sem biztos, hogy Carrera, mivel egy másik férfit is gyanúsítanak.

Lord Viktor 2012.09.28. 12:25:33

Na igen. Ha két gyanúsított van egy autóval okozott balesetben, akkor az nálam azt jelenti, hogy nem tudják, hogy ki vezetett.

babo410 2012.09.28. 12:28:33

Akkor jó lenne kideríteni azt is ki vezetett. Ha Carrera, akkor sajnos kezdhetjük keresni a megfelelő helyettest. Jó tényleg nem szerencsés ebbe az ügybe is belelátni akármit, csak olyan furcsa, hogy pont most lesz itélet itt is. De én bízok benne, hogy felmentik Carrerat. Nem tudom elképzelni, hogy részegen vagy szándékosan okozta volna a balesetet. És ha őt is elmeszelik ki ül le a padra? Mert jelenleg senkit nem tudok elképzelni, aki Conte-val jó lenne, és aki hajlandó lenne Conte-val együtt inkább alárendeltebb szerepet vállalni. Szerintem ha Carrera bukik, akkor nem látom ki jöhetne. Nedved?

m.martin91 2012.09.28. 12:35:26

@babo410: Nyilván nem szándékosan okozta a balesetet, s ölt meg két embert, de ha ő vezette az autót, akkor egyértelműen viselnie kell a következményeket és bűnhődnie kell érte.

juventino92 2012.09.28. 12:42:39

@Lord Viktor: Az oké hogy jó előre közli a bíróság a tárgyalás időpontját, de a gázolás 2011 szilveszterén történt, általában ezt maximum egy hónaapra rá már tárgyalják is. Semmi nyomozást nehezítő körülmény nem volt...tudták hogy kik voltak a bűnösök vagyis hogy kik vezették a kocsit...a tettesek ellen körözést se kellett kiadni, hiszen a Juventus utánpótlás vezetőjéről beszélünk bejönnek az edző központba és elviszik, ha bűnős lecsukják...egyeltalán nem egy senkiről beszélünk...aki most került reflektorfénybe, nem az északi kanyarból szurkoló Laci bácsiról beszélünk, aki eddig kocsmázott és most eszébe jutott a vezetőségnek, hogy legyen egy valaki a közönségből akire elsőre rámutatunk ő lesz Conte helyettese...nem egy ex Juve játékosról beszélünk...aki végig a rendőrség rendelkezésére állt...már tavaly lecsukhatták volna vagy bármi...de nem...akkor kell elindítani a tárgyalásokat amikor körvonalazodik hogy a Juve Conte nélkül is erős tud lenni... azért ez több mint gyanus. Mondom bármikor elvihették volna hiszen tudták hogy kik ültek a kocsiba, és keresni se kellett a tettest...szóval semmi hátráltató körülmény nem volt amivel majdnem egy évig elkellett húzni az időt hogy megkezdjék tárgyalásokat

Lord Viktor 2012.09.28. 13:01:45

@juventino92: Nem ismerjük az olasz viszonyokat, de a magyar igazságszolgáltatás van ilyen lassú. És ugye a tárgyalást megelőzi a nyomozás, vádemelés stb. És ugye az olasz se kiváló minőségéről híres. Mellesleg, ha elhúzódik, akkor lehet korrupciót kiáltani, de júliusig senkit nem érdekelt, ki az a Carrera, simán elmeszelhették volna. Szerintem csak szimplán ugyanolyan lassú a bíróság, mint itthon.

MdewC 2012.09.28. 13:06:29

Forza!

Sajnálatos esemény, bárkivel megtörténhet, remélem igazságos ítélet történik. Ennek az eseménynek sztem nincs köze a focihoz, a csapat pedig ezt is meg fogja oldani.

Hajrá!

Trieszt120506 2012.09.28. 13:24:58

De mi a tökömért nevezték ki, ha tudták, hogy ilyen ügye van?

Trieszt120506 2012.09.28. 13:27:41

A következő edzőnk meg legyen XVI. Benedek pápa, úgyis mindegy, hogy ki ül a padon. Rajta találjanak fogást...

regularjohn 2012.09.28. 13:39:30

a szegényember meg az ág, ami húzza. sajnos carrerara valszeg nagy nyomást helyezthet az ügy, de sztem van annyira profi, hogy ezt kizárja a meccs idejére.

sajnos ez megtörtént, nem lehet a két milánói hordát hibáztatni (bár ha messze elér a kezük, az eljárásra még így is nyomást gyakorolhatnak, de ez jelenleg egy nem sok alappal rendelkező feltételezés, rosszindulatú közbevetés)

remélem a rómán vezetjük le a feszkót, és szétkapjuk őket úgy 3-4 góllal

juventino92 2012.09.28. 13:46:55

@Lord Viktor: Ennyire sehol sem lassú az eljárás, ha adottak a tettesek és körözést se kell kiadni hogy megtalálják nincs azaz ország ahol idáig elhúzzák az ügyet...szerintem

babo410 2012.09.28. 13:57:07

@juventino92: Mondjuk azt én is el tudnám képzelni, hogy kicsit megsürgették valakik az eljárást. Nem lepődnék meg, ha valakik odahatnának az ügyészségre, hogy a számukra legkedvezőbb kimenetele legyen ennek az ügynek is. Nem lepődnék meg, ha kiderülne. Valahogy nem tudok hinni az olasz igazságszolgáltatás függetlenségében.

juventino92 2012.09.28. 14:27:04

@babo410: Hát igen...egyik ismerösöm most akar kimenni Olaszországba ügyvédnek tanulni meg ott elhelyezkedni...mondtam is neki hogy a jelszó Forza Milan és máris sinen van

Cannavaro 2012.09.28. 14:44:54

berlusconi!!!!!! ha valaki meg tudja sürgetni az ügyet, az az x-miniszterelnök!!! nekem több mint gyanús!! ha eddig nem lett volna bűnös carrera, akkor mostmár az lesz!!! :(

juve28adam 2012.09.28. 14:45:35

Alessio büntetése addigra lejár már?
Mert ha elítélik Carrera-t ,akkor átvehetné a csapatot.

juventino92 2012.09.28. 14:49:00

@juve28adam: Alessio 8 hónapot kapott...

juve28adam 2012.09.28. 14:50:08

@juventino92: bazd.. nem szóltam :(
azthittem csak 4-et

The Old Lady 2012.09.28. 15:00:53

Kijelenthetjük, hogy a halált okozó baleset és az azt követő eljárás ismeretében felelőtlenség volt a klubvezetés részéről Carrera megbízott vezetőedzővé való kinevezése. Ez az ügy nem most ütötte fel a fejét, csupán a mi számunkra újdonság. Nyilvánvaló, hogy Agnelli, Marotta és Conte rossz döntést hoztak. Most majd kezdődhet a kapkodás, ha Carrera sittre megy, hogy ki legyen a helyettes#2. Ha valakinek a feje fölött ott lóg a bárd, arra nem bízzuk rá a Juventus FC-t! Erre sajnos azt kell mondanom: ki nem kényszerített, amatőr hiba.

juventino92 2012.09.28. 15:16:46

@The Old Lady: Nem volt más megfelelő helyettes, aki teljes mértékben Conte alá rendelné magát...

bfeco 2012.09.28. 16:00:02

Ezt megszívtuk. Amúgy ezt az ügyvédek leboxolják. Hogy a nők kiraktake az elakadás jelzőt stb... Reménykedjünk, hogy felfüggesztettet kap.

Cannavaro 2012.09.28. 16:23:06

lassan csak elér a végzet!! faszom tele van má!!!! :(

Cannavaro 2012.09.28. 16:26:34

ezután jön agnelli, meg a fiat group!! én már meg se lepődök!! :(

Jozef26 2012.09.28. 17:09:28

@The Old Lady: Gondolom pont azért nevezték ki őt, mert Agnelli és csapata tisztában volt azzal, hogy nem fogják Carrera-t lesittelni, vagyis ártatlan... ha ez nem így van, akkor idióták.

Kotrevák Kelly (törölt) 2012.09.28. 18:06:35

Na, azért ne keverjük már a közúti baleset okozását az emberöléssel! Ekkora baromságot hogy lehet írni??? Az előbbit nem lehet szándékosan elkövetni, csak gondatlanul, amit a magyar btk maximum 2 év letöltendővel súlyt, de általában felfüggesztett jár érte. Míg az emberölés szándékos bűncselekmény, amiért alapesetben 5-15 évig terjedő szabadságvesztéssel jár!
Ezt a két bcs-t még az Olasz jogrend sem veszi egy kalap alá!
Nekem is van a környezetemben olyan, aki ugyanígy balesetet okozott, ketten meghaltak. Kapott egy felfüggesztettet és bevonták a jogsiját pár évre. Az súlyosbíthatja, ha ittas állapotban okozta és ő is vezetett. DE ENNEK SEMMI KÖZE AZ EMBERÖLÉSHEZ!!!

Asvééd 2012.09.28. 19:34:53

m.martin: ez egyáltalán nem ilyen egyszerű ahogy te ezt felvázoltad!HA vezetsz autót akkor igenis tudhatod hogy vannak olyan helyzetek, időjárási körülmények melyekben még rendes világítás mellett is roppan nehéz észrevenni dolgokat!Mivel ez decemberben volt, nálam simán belefér hogy rohadt szar idő volt (hó, köd, ónos eső, stb.) és ez közrejátszott/hatott ebben.HA bűnös bűnhődjön, de előre még ne törjünk pálcát felette.Nekem kicsist már gyanús ezek a dolgok és sajnos minden mögött Morattit sejtem, de ez már az én elmebajom!;)

Apuleius 2012.09.28. 21:46:06

@Kotrevák Kelly:

A mondandód lényegével egyetértek, de:

"Míg az emberölés szándékos bűncselekmény"

A gondatlanságból elkövetett emberölés speciel kifejezetten nem szokott szándékos esemény lenni, az "emberölés" fogalma messze nem azonos a "szándékos emberölés" fogalmával.

Kotrevák Kelly (törölt) 2012.09.28. 22:25:50

@Apuleius: igaz, (ez egyébként a magyar jogban 1-5 évig terjedő tétel)de a KÖZÚTI BALESET OKOZÁSA SOHA NEM LESZ EMBERÜLÉS még gondatlan sem!!! Ez és a gondatlan emberölés két teljesen más bcs! Császár Elődöt emberölésért elítélték? Nem! Hiába halt meg akkor egy rendőr, ott sem emberölés elkövetésében folyt az eljárás, hanem halált okozó közúti baleset okozásában. Annyiban pontosítanék, h ha a közúti balesetben meghal vki, akkor a büntetési tétel, 1-5 év, de a gyakorlat azt mutatja, h az esetek 95%-ában felfüggesztett az ítélet. Ha már drogozott mondjuk a sofőr, akkor súlyosabban ítélik el, de ott már közbejön más bcs is, miáltal halmazatban már kaphat az illető letöltendőt.
Szal ha Carrera nem volt belőve és még ittas sem volt, max felfüggesztettet fog kapni, meg egy darabig nem vezethet. Éppen elég neki a lelkiismeretével elszámolni... Elég büntetés az. Persze nem ismerem az Olasz jogrendet, btk-t, csak a magyart (mivel rendőr vok), de az biztos, h nem emberölés miatt kell felelnie.
Mindenesetre nem tudom, h mi jöhet még ezek után? Mintha a világ összeesküdött volna a Juve ellen...:-(
Annak idején egyébként pont az emberölés bcs volt az egyik szakmai tételem az Adyligeti RSZK-ban és hibátlanul tudtam.;-)

Magyar Közöny 2012.09.28. 22:32:28

Lassan kezd olyan érzésem lenni -mert olyan koncepciós perek lógnak a levegőben-, mintha valami eszeveszett diktatúra legmélyebb bugyraiban vájkálnánk. Teszem azt, Carrerát elmeszelik, akkor az őt követő edző még akkor sem lehet nyugodt, ha gimiben eltolt egy füves cigit, mert azért is előveszik. (én attól tartok, hogy amennyiben felfüggesztettet kap, is véget ért a karrierje).
Egy közúti baleset nem annyire fekete-fehér, amennyire ezt itt 1-2-en, akár negatív vagy pozitív értelemben veszik/értelmezik. (alkoholt amúgy sem fogyaszthatott, mert helyben elmeszelték volna)

Kotrevák Kelly (törölt) 2012.09.28. 22:40:14

Michael Jackson dokiját pont gondatlan emberölés miatt meszelték/meszelik el és senkit nem ütött el.

Magyar Közöny: Igen, közúti baleset okozásánál szinte az egyik első feladat az elkövető megszondáztatása. Úgyh az ott egyből kibukik, ha piázott.
Lassan edző nélkül maradunk. Ha ilyen körülmények között is helyt állunk a bajnokságban, esetleg meg is nyerjük, akkor le a kalappal a fiúk előtt! Remélem, Conte büntijét meg hamarosan mondjuk negyedelik, vagy eltörlik. Előbbire persze nagyobb az esély. De az is lehet, h marad minden a régiben. Hisz valamiért mindenki a Juve vesztét akarja.

Apuleius 2012.09.28. 23:26:01

@Kotrevák Kelly: Lényegében tökéletesen egyetértek veled, s hasonló végkifejletet várok az ügyben. Látom komolyan vágod a témát :-)

Kotrevák Kelly (törölt) 2012.09.29. 19:41:42

Még annyit a témához, h afelől senkinek se legyen kétsége, ha komolyan emberölés elkövetésének gyanújával vádolná/gyanúsítaná az ügyészség Carrerát, akkor rég nem lenne szabadlábon, hanem előzetesben csücsülne! Az ügyészség nem fog senkit megalapozott indok nélkül gyanúsítani/vádolni sem itthon, sem Olaszban.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3519) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10261) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4326) mercato (4279) nyilatkozat (7676) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4295) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása