Del Piero: "Nyerni jöttem"

A Juventus ikonja és legendája, Alessandro Del Piero tegnap tartotta első hivatalos sajtótájékoztatóját új csapatában, a Sydney FC-ben. Alex elmondta, hogy készen áll elviselni a nyomást, ami a legnagyobb ausztrál futballigazolásként nehezedik rá.

Alessandro Del Piero_Sydney sajto.jpgA csatár számos Premier League-ban szereplő klub -beleértve a Liverpoolt is- helyett választotta a nyugat-ausztrál várost, amivel két éves szerződést kötött és ahol évi 2 millió dollárt meg keresni.

Érkezését széles körben üdvözölték, mivel egy meghatározó eseményként könyvelik el a nyolcadik szezonját indító A-League életében, amely korábban néző- és pénzhiánnyal is küzdött.

"Tudom, hogy nagy az elvárás és én ezt szeretem." - mondta Del Piero.

"19 évig játszottam a Juventusnál, és a Juventusban minden évben, minden mérkőzésen nyerni kell. Egész életemben a győzelemért játszottam. És most is is nyerni jöttem... itt vagyok, mert bízok a győzelemben."

Saját bevallása szerint kora ellenére is igen jó formában van Del Piero és minél hamarabb szeretne berendezkedni. A fittségének okát is természetesen megosztotta a hallgatókkal.

"Két hónapot készültem személyi edzővel és egy fiatal csapattal Olaszországban." - nyilatkozta a támadó, aki vasárnap érkezett meg Ausztráliába. 

Minden juventino nevében csak annyit tudunk mondani, hogy emeld magasba az ausztrál bajnoki serleget is, Capitano!

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr904785453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamutarto 2012.09.18. 15:42:18

@ambrobert: Olasz válogatottban is láthattuk már. De tényleg furcsa hogy nem nálunk van. Sajnos:(

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása