HIVATALOS: Del Piero a Sydney FC csapatában folytatja pályafutását!

Del Piero Alessandro_szurkol.jpgA mai nap folyamán hivatalossá vált, hogy Alessandro Del Piero Ausztráliába igazol a Sydney FC csapatához. Del Piero szerződése 2 évre szól, évente 1,6 millió eurót fog keresni.

13:30-kor Del Piero egy sajtótájékoztató keretén belül mondja el, hogy miért Ausztráliát választotta, milyen fontos tényezők befolyásolták a döntésében. Del Piero iránt a Sydney FC csapatán kívül több másik csapat is érdeklődött, többek között a Sion, az Olympiakos, a Braga, a Southampton és a Liverpool csapata.

Az ausztrál bajnokság küzdelmei 10 csapattal október 5-én veszi kezdetét.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr114756649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Del P.10 2012.09.05. 13:00:47

Sok sikert Alex!!!!!

adams24 2012.09.05. 13:05:03

Jobb lett volna ha Usa-ba megy ,akkor néha láttuk is volna.Galaxy pont jó lett volna neki.Imádja pedig LA-t ..

juventino92 2012.09.05. 13:19:47

Egy valami biztos nem a pénz motiválja mint az összes többi legendát akik elmentek úgymond "levezetni" már... A LEGENDA

Tony. 2012.09.05. 13:35:35

Kicsit csalódás ez számomra. Nagyon kíváncsi vok arra a sajtótájékoztatóra. Ausztráliába eddig nem nagyon igazolt senki. 1,6 milla ráadásul "elég kevés" is. USA-ban vagy Dubai-ban a tripláját is megkapta volna. Ráadásul szakmailag is Ausztrália a béka segge alatt van. LA vagy NY jobb lett volna, Beckham-el, vagy Henry-vel.

MrJuventus 2012.09.05. 13:56:59

Én is a New Yorknak vagy a Galaxynak örültem volna, hogy Henryval vagy Becksel láthassam, de annyiban pozitívum, hogy könnyebben láthatom. Úgy emlékszem, hogy az MLS meccsek magyar idő szerint éjszaka vannak, viszont az ausztrál bajnokik délelőtti időpontokra esnek(9-10-11 óra körül). Így kellemesen indulnak majd a hétvégik, délelőtt Alexxel a képernyőn. De javítsatok ki, ha tévedek.
Mindenesetre ADP = AZ ELŐ LEGENDA, A KAPITÁNY, A PÉLDAKÉP, A LABDARÚGÓ... nem tudjuk eléggé megköszönni mindazt, amit a JUVENTUSért tett. Köszönet és hála Kapitányunk! Nem lesz még egy ilyen ember bianconeriben!

MrJuventus 2012.09.05. 13:58:20

*A fogalmazásom hagy némi kivetni valót, elnézést, beteg vagyok :)

Apuleius 2012.09.05. 14:14:57

@Tony.: Szerintem nem szakmai és nem anyagi tényezők voltak az elsődlegesek, tekintve, hogy Del Piero szinte mindent megnyert, amit játékos megnyerhet, s aligha lesznek anyagi gondjai élete hátralevő részében. Ez persze szubjektív vélemény, de Ausztrália sokkal élhetőbb hely, mint az Egyesült Államok, vagy Dubai. Én ugyanígy választottam volna a helyében.

MrJuventus 2012.09.05. 14:35:35

@Apuleius: ja ez igaz, illetve nekem is ez az információm. Van pár ismerősöm Ausztráliában, akik nagyon szeretnek ott élni. Azt mondják általános jókedv uralkodik és az emberek nagyon kedvesek. De Kapitány! Vigyázz azokkal a hülye pókokkal, kígyókkal és krokodilokkal. Még bemásznak majd a medencéjébe szegénynek... :)

keshudioo 2012.09.05. 14:40:32

@MrJuventus: Én inkább a kenguruktól félnék. Rengeteg kengurut ütnek el az utakon, még megsérül a Scudettós Ferrarija.

MrJuventus 2012.09.05. 14:45:02

@keshudioo: :) ejnye te! Én inkább a kengurut sajnálnám, szerintem nagyon aranyos állatok, ahogy ugrálgatnak ide meg oda... A Ferrarit majd megjavíttatja neki az új klubja. :)

Tony. 2012.09.05. 15:15:32

@Apuleius: Én nem tudom melyik az élhetőbb, hiszen egyik helyen sem voltam még. :) Csak azért érdekes ez a választás számomra, mert eddig senki, olyan ismertebb játékos nem igazolt oda, ezért vok kíváncsi vajon miért pont Ausztrália, az "ismeretlen vidék".
Bár lehet pont azért, ő lesz az úttörő. :)

keshudioo 2012.09.05. 17:26:34

Krasic üzenete Del Pierónak a hivatalos Facebook oldaláról:

"Sok szerencsét kívánok Alessandro Del Pierónak az új kalandokhoz! El fogom mondani a lányomnak, hogy együtt játszhattam Olaszország legerősebb és legnépszerűbb csapatának kapitányával. Milos"

Rivendell 2012.09.05. 20:22:52

Alex nem foci prosti,mint Beckkhem és társai..nem a pénz miatt ment az auszikhoz..ő imádja a focit és a juvét,de ausziknál nem nagyon szaladgálnak europai sztárok,viszont ő a sztárok sztárja:-D ő 1 érintetlen területen akarja a focit +szerettetni és ezért még büszkébb vagyok rá...pedig idáig is ő volt az isten számomra:-)

1.6 milla? és.... ő Del Piero és nem Rooney-Eto-Cr és hasonló pénzlesők társaságának a tagja...

juveen 2012.09.05. 20:29:34

Engem csak egyvalami kárpótolhatna a kapitányunk elvesztése miatt..ez pedig a BL-győzelem. Megérdemelt volna még 1 szezont,hogy játszhasson a BL-ben. Attól félek sosem fogjuk megtudni az igazságot,hogy miért küldték el,pedig ez járna az olyan szurkolóknak,akik a legnehezebb pillanatokban is kitartottak a csapat mellet...és látjátok..? Az utolsó pillanatban igazolt el..várta,hátha visszahívják.
Mindenesetre Forza Alex! Mindent köszönünk,és Te vagy a legnagyobb Juventínó!..Az én szívemben mindig a kapitányunk leszel! A legjobb példa,akit érdemes követni!

Victor90 2012.09.05. 22:21:02

Ég veled Capitano!
Örültünk,hogy téged szolgálhattunk.....
Alex a legnagyobb!!!

Magyar Közöny 2012.09.05. 23:20:00

Főleg,ha belegondolok, hogy Iaquinta nálunk veszi fel a fizetését..
Ráadásul simán játszhatott volna a Bl-ben "kisebb" csapatok ellen, pláne, ha a csatársorra gondolok.
Ráadásul ez a minimum lett volna, ahogy a kupában való szereplése is.
Remélem sopcast-en lehet majd nézni

BigP8613 2012.09.06. 10:14:44

@MrJuventus: Pont erre gondoltam én is, Ausztráliában él a föld 10 legveszélyesebb állatából kb 6... :S Fehércápa, krokodil, medúza, kígyó(k), pók(ok), fúúúúúújj :D
Amúgy én sem értem ezt a döntést, ha már nem EU, akkor miért nem USA??
Így tuti h nem látom már játszani... :(

Nem vagyok burnyák, de IMÁDOM ezt az embert!!!!! FORZA ALEX!!
Sose bocsátom meg Agnellinek és a senkiházi marottának h elengedték (elküldték??).. :( :(
@keshudioo: Azért vele is elég furán bántunk el.. :S Pedig ő szerintem a szívében igazi Juventino volt... Forza Milos

Diego2889 2012.09.06. 12:06:21

Szívem megszakadt amikor megláttam ezt a képet.. :S nem értem h mért bántunk így a klub legnagyobb és legfontosabb játékosával.. imádják az emberek, nincs olyan Juve szurkoló aki ne őt mondaná a példaképének.. és ezt kapta :( Trezeguet esete is megrázó volt számomra, de ez teljesen lepadlózott.. 1 évet adhattak volna neki, h a bl-ben játszhasson még.. Grande Alaex! remélem visszatér a 2év után hozzánk ! :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása