Jovetić-ajánlat elutasítva

A Corriere dello Sport információi szerint a Juventus egy 30 millió eurós csomaggal szeretné Torinóba csábítani a montenegrói támadót, a Fiorentina azonban elutasította az ajánlatot.

Stevan Jovetic 2.jpgAz Öreg Hölgynek már csak néhány napja maradt, hogy megerősítse a csatársort, és úgy néz ki, a Violák ifjú sztárja a napokban ismét képbe került.

Korábban arról lehetett hallani, hogy a toszkán csapat ígéretet tett Stevan Jovetićnek, mely szerint 30 millió eurótól hajlandóak tárgyalni bármilyen érdeklődővel, és megfontolni az esetleges üzletet, a Della Valla család azonban nemet a Bianconeri legújabb javaslatára.

Giuseppe Marottának már csak pár napja maradt, hogy befogja a szurkolók száját a beígért top csatárral, azonban egyelőre nem járt sikerrel. A Juventus lemaradt a lejáró szerződésű Robin van Persie-ről, a szerződését meghosszabbító Luis Suárezről, de Fernando Llorente és Edin Džeko leigazolása is csak akadályokba ütközött mostanáig.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr154736851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.08.28. 12:14:07

Akkor úgy látszik mégis van pénzünk.....

m.martin91 2012.08.28. 12:17:16

A 30 milliós csomagot úgy kell értelmezni, hogy 'x' összeg + Quagliarella vagy szimplán 30 millió készpénz?
Csak azért kérdem, mert egyáltalán nem mindegy.

Jack Bauer_24 2012.08.28. 12:18:44

Kár hogy nem jön, bár nagyon kellene vki, aki gyors, gólerős és fiatal is....

Apuleius 2012.08.28. 12:23:00

@m.martin91:
Szerinted? Marotta tette az ajánlatot...

juvem_2 2012.08.28. 12:30:20

@m.martin91: Biztos, hogy játékos+ pénz mert akkor nem csomagnak lenne feltüntetve szerintem! amúgy egy játékos nélküli 30 millió-s ajánlatért simán hoznánk, szerintem nem kérdéses, de Q-nak vagy Matrinak mennie kellene... és ezt azért nehéz megoldani:/

m.martin91 2012.08.28. 12:34:59

@Apuleius: Igen, ez a megmásíthatatlan tény most elkerülte a figyelmemet. Na mindegy, a lényeg az, hogy Jovetic sem lesz a Juventus játékosa.

Apuleius 2012.08.28. 12:42:00

Az a baj ezzel, hogy a Jovetic körüli szerencsétlenkedés tökéletesen megmutatja ismét, hogy ez az egész nyáron kivárunk, majd az utolsó 4 napban vakarjunk a fejünket, s kétségbeesetten bepróbálkozunk módszer nem vezet semmire. Teljesen érthető, hogy a Fiorentina a szezon kezdetét követően már nem hajlandó megválni az egyik kulcsjátékosától, pedig egy hónappal ezelőtt egy ilyen ajánlatra akár rá is bólintottak volna. Kényszerhelyzetben vagyunk, s ez rontja az alkupozíciónkat.

Direct_01 2012.08.28. 13:04:21

Az ügynöke hajlana az üzletre,ahogy Jovetic is.Minden követ megmozgat hogy ügyfele Juve játékos legyen.Hihetetlen ez a Dalle Valle,pénzéhes még se jó neki.De abszolut igaza van,nem augusztus legvégén kéne el kezdeni gondolkozni a csapatnál,hanem juliusba lerakni a 30millát.Így ők is pótolni tudták volna,az 1.forduló látottai alapján pedig maradni fog!

keshudioo 2012.08.28. 13:05:50

@m.martin91: Valaki írta a dühöngőbe, hogy Q-t mellékelik még, de én erre nem találtam infót, mikor a cikket írtam, így igazából csak a szóismétlés elkerülése végett írtam csomagot. Nem akartam félrevezetni senkit. Hihetőbb a 15+Q+Poli, mint a 30 millió készpénzben.

BigP8613 2012.08.28. 13:06:08

"Én Marotta (Anulu) nem ismer fura idegen szókat, mint kényszerhelyzet, alkupozíció, és a többi! adni 4 banán meg nem kellő játékos Joveticért, jóó??" :D

Tony. 2012.08.28. 13:17:38

Vaze, én is megfogalmaztam már egy hónappal ezelőtt, hogy aug 30.-án, ha sikerül is vkit hozni az is jóval többe fog kerülni, mint júl 30.-án.

Bohóc Marotta-nak semmi nem sikerül, egy szerencsétlen alak. Egy bszott lejáró szerződésű, szurkolok által már kiutált Llorente-t sem tud idehozni,senkit nem tud. Komolyan tartok tőle,de most már komolyan,hogy Borriello visszajön, vagy nem tudom. Elképzelni is nehezemre esik,hogy mit fog kitalálni a végén.
Ha a tavalyi balszélső csomagból indulok ki akk lehet,hogy 10 és 10 millából jön 2 30ad rangú játékos.

Barolo 2012.08.28. 13:34:51

Nem akarom megint Marottát védeni, mert még azt hiszitek, hogy van valami féle rokoni szál közöttünk :)...... de azt azért látni kell, hogy nagyon nehéz gazdasági helyzet van, és ez kihat az olasz és spanyol csapatok igazolásaira.....ettől függetlenül mi még így is egész jól igazolgatunk (és reméljük, hogy még min. 1 érkező lesz). A csatár kérdés meg kimondottan nehéz (hány csapat igazolt top csatárt idén???), mivel szerintem jóval kevesebb klasszis csatár van mint 5-10 éve.... én ezt részben azzal magyarázom, hogy megváltozott a foci stílusa is (bár kérdés, hogy itt mi az ok és okozat), meg kell nézni a világverő spanyol válogatott lényegében csatár nélkül is uralja a mezőnyt..... de mondjuk a Németeknél és az Olaszoknál is arányaiba óriási klasszis csatár hiány van. Ezek a dolgok is közre játszhatnak, hogy nem tudunk egy épkézláb csatárt igazolni. Jovetic téma meg azért vicc, mert 30 M. euro kurva sok pénz (gondoljatok bele, hogy kétszer annyi mint Vucinic volt), normál esetben annyiért simán el kéne engedniük. Innentől kezdve ez szerintem nem Marottán és a pénz volumenén múlik..... ha a játékos jönni akar, akkor úgy is kiharcolja ( azért az neki is nagy szó lenne, hogy egy Juve kaliberű csapat 30M fizetne érte, ráadásul az ügynökének sem mindegy a dolog), ha viszont a tulajok nem akarják elengedni az ősi ellenséghez (ez is érthető szerintem) és anyagilag ezt megtehetik, akkor úgy sem fogják elengedni. Szóval ez az egész nagyon összetett, és olyan apró háttér alkukon múlhat a dolog, amikbe soha sem fogunk belelátni.
Forza Juventus!

my name is csuma 2012.08.28. 13:38:59

Nem értek egyet veletek. Szerintem Marotta ezen a nyáron remek munkát végzett. Nyilván mindenki betéve tudja az eddigi érkezőket, ezért most csak a csatárkérdésre koncentrálnék.

A Mercato során felmerülő ajánlatokból arra következhetünk, hogy klubunk 20-30 millió közötti összeggel rendelkezett erre a célra, ami lássuk be, hogy manapság nem elég arra, hogy akit kedvünk tartja, elhozzunk. Ellenben arra elég, hogy ha a körülmények nekünk állnak, akkor egy top csatárt igazoljunk.

Mivel csapatot általában nem fél/1 évre szokás építeni, ezért én teljes mértékben megértem, hogy Marotta nem vaddisznó módjára viselkedett a piacon. RvP-ért végül a MU kifizette a kért 30 milliót, amivel szerintem csak az Ágyusok jártak jól, Llorente sem ér annyit amennyit kérnek érte, Dzeko helyzete pedig kész misztérium. Szerintem Ő maga sem tudja, hogy menni vagy maradni akar. Cavani, Higuain és Suarez pedig nem voltak távozófélben ezen a nyáron. Egyedül Jovetic az akiről valóban lemaradtunk, mert ezért az utolsó ajánlatért 2 héttel ezelőtt valószínűleg még eladó lett volna. De Ő nem is igazán az a típus akit mi kerestünk, illetve két hete benne volt a pakliban a 20 millió körüli Llorente és a 25-ös Dzeko. Szerintem mindkét alternatíva jobban megérte volna, mint a 30-as Jojo.

Sokan elfelejtik, hogy a Juventus nem PSG vagy City. Nem tudunk két egymást követő Mercato-n ugyanarra a posztra 20-30 milliót költeni. Nekünk 1 esélyünk van és azt a lehető legjobban kell kihasználnunk. Akár úgy, hogy a t0-dik időpontban nem éljük fel a pénzünket...

Én is teljes mértékben tisztában vagyok azzal, hogy az utolsó láncszem, ami hiányzik a keretből egy klasszis befejező. De, mint korábban mondtam, csapatot nem fél/1 évre építenek! A jobb érkezőért cserébe feláldozható, sőt FELÁLDOZANDÓ fél/1 év! A bajnokságot így is kötelező megnyernünk, a BL-ben pedig 3. kalaposként az sem kizárt, hogy a csoportkörből kiesünk úgy, hogy nem marad szégyellni valónk (pl. egy Real-City mellett...). Még egyszerűbben megfogalmazva: ha azaz ára, hogy jövőre kifogástalan csapatunk legyen, hogy idén gyengébbek leszünk, mint lehetnénk, akkor megéri idén gyengébbnek lennünk.

Én örülök, hogy Marrotta nem baszott el 30 milliót RvP-re vagy Llorentere, és hogy Negredo/Pazzini érkező sem volt. Mind két esetben sokkal mérgesebb lennék, mint így, hogy valószínűleg nem lesz előre érkező.

Én a jelen kivárást egy valamire cseréltem volna el, az pedig Damiao. Ő 20-25-ért elérhető lett volna, és szerintem 10 évre megoldotta volna a 20+ gól/szezon problémát.

Barolo 2012.08.28. 13:45:33

@my name is csuma: Teljesen egyet értek veled..... annyit tennék hozzá, hogy még mindig van 3 nap amikor is akár egy meglepetés top csatár vagy egy meglepetés gyenge töltelék is érkezhet....
Forza Juventus!

my name is csuma 2012.08.28. 13:53:58

@Barolo: persze, de sajnos utóbbira van több esély, ezért inkább ne jöjjön senki :)

regularjohn 2012.08.28. 13:56:44

@my name is csuma: én is egyet értek veled.

könnyű marottát hibáztatni, de a dolgok sosem feketék vagy fehérek. és felteszem ismét a kérsét: idén hány "top" játékos igazolt egyáltalán más országból olaszországba?

Cannavaro 2012.08.28. 14:04:37

llorrenrte,és dzeko is olcsóbb lenne mint, jovetic!! +2-3 millákat kellene szerintem rájuk szánni!! mitől annyival jobb jove, mint llorrente, hogy csak úgy sokan kiadnák érte azt a 30 millát?? én nem értem!! semmi kimagaslót nem nyújtott, amivel annyival többet érne!!! (a 2. gól szép volt, de az első egy óriási mák volt!!!)) nem fog ő meccsenként 2 gólt rúgni!! lorrente-ért,vagy dzeko-ért is szívesebben leraknám a 25-öt amiért szerintem mozdítható is lenne! nem érnek annyit(talán dzeko igen)de sokkal inkább értük egy kicsit többet mint jove ért akinek nem is az a posztja ami nekünk kell!!

@Barolo: "hány csapat igazolt top csatárt idén???" - hánynak volt ekkora szüksége rá????????????

Apuleius 2012.08.28. 14:12:33

@juve1986:
Jovetic lényegesen jobb játékos a posztján, mint Llorente a sajátján. Én nem is említeném egy lapon kettejüket. Ha Llorente-t 18 millióért sem adják úgy, hogy már csak egy évnyi szerződés köti, akkor Jovetic ára bőven lehet 30 millió. Más kérdés, hogy való igaz, hogy nem pont olyan játékosra van szükségünk, mint a montenegrói. Megjegyzem Llorente sem valószínű, hogy meccsenként 2 gólt termelne nálunk.

Dzeko lenne a legjobb megoldás talán.

Cannavaro 2012.08.28. 14:23:59

@Apuleius: ez a 1 éves szerződéses dolgot, én baromságnak tartm!!!!!!!!!!!! nem az a lényeg, meddig van szerződése, hanem hogy mekkora szükségünk van rá!! nálam semmivel sem jobb jove, mint llorrente!! túl van értékelve jove!! egy dolog szól mellette, a kora!! nem is azt mondtam hogy olyan kell aki meccsenként 2 rúg!! rúgjon 20-at és már meg érte a 20-25m-t!! na szerintem jove nem fog 20 gólt rúgni, legalábbis még ebben a szezonban meglepődnék! csak azt akartam mondani, hogy azért mert most rúgott 2-t, még nem kell túlértékelni!!!

juve28adam 2012.08.28. 14:31:40

@juve1986: én pl Llorente-t is egy túlértékel játékosnak tartom...

BigP8613 2012.08.28. 14:45:45

@juve28adam: Mert az is. Lsd gól statjai (ÁTLAGOSAK), ill más klubboknál/bajnokságban nyújtott teljesítménye (NINCS).

Barolo 2012.08.28. 14:47:17

@juve1986: Ez is igaz! De a közvetlen riválisaink (Nápoly,Milán) eladták 1-1 sztár csatárukat nem is kevés pénzért, és még hasonlót sem sikerült a helyükre vásárolni.... az is jellemző a helyzetre, hogy az Inter Cassanot szerzi meg, aki nem egy rossz játékos, de hát hatalmas lutri és már 30 felett van, azért néhány éve kicsit más nevek röpködtek arra felé is (Ibra, Eto stb.). A Man. City is csatárt akar (ez mondjuk az ő telhetetlenségük) és a Londoni top csapatok is csatárt keresnek de hiába. Aki mozdítható top csatár (Cavan, Falcao, Hulk, Ibra, Jovetic, Llorente) annak irreálisan magas ára van. Mi ezt nem fogjuk kifizetni (legalább is nem úgy tűnik), vagy engednek a végén, vagy csak a City fog új csatárt igazolni az utolsó pillanatban.
Forza Juventus!

Apuleius 2012.08.28. 14:48:04

@juve1986:
Én mondjuk nem most hétvégén láttam életemben először Jovetic játékát, így alapvetően nem a mostani két góljából indulok ki. Jovetic nagyságrendekkel jobb játékos már 22 évesen, mint a darabos, magas és nem túl pengés Llorente 27 évesen. Persze, ahogy a mondás szól: "De gustibus non est disputandum".

Már, hogy a fenébe ne számítana egy játékos vételára szempontjából, hogy hány éves szerződés köti még a klubjához? Ne vicceljünk már! Egy jövőre szabaduló játékosért egészen nyilvánvalóan nem lehet annyi pénzt kérni, mint egy még 4 éves szerződéssel kötött játékosért. Lehet, hogy te baromságnak tartod, de a gyakorlatban ez fontos tényező.

zrinyisz 2012.08.28. 14:49:05

Ha egy csatár sem fog jönni akkor is jó lessz a csapat..még a BL-ben is..szerintem.

m.martin91 2012.08.28. 14:52:20

Llorente-t nem fogja elengedni a Bilbao elnöke, megint megerősítette, hogy 36 millió az ára. Érdekes felfogásban dolgoznak a Bilbao-nál, mert Javi Martinez-ért is kaphatnának egy rakat pénzt, de őt sem akarják elengedni.
Jovetic-et pedig úgy tűnik, most már egész biztosan nem adja el a Fiorentina, ami szerintem teljesen érthető. Nem most kellett volna letámadni a Fiorentina-t, hanem sokkal korábban.
Dzeko helyzete is katasztrófális a mi szempontunkból, hiszen amíg Mancini nem vesz csatárt, addig a bosnyák nem mozdulhat.

Többen arról beszéltek, hogy Borriello lesz ennek a vége, de már lassan én is úgy vagyok vele, hogy ez lesz.
Én azt csinálnám utolsó utáni opcióként, hogy megpróbálnám elhozni Cardozo-t a Benfica-tól, belefoglalva az üzletbe Ziegler-t. Persze a portugál bajnokságban játszó játékosok vételárai teljesen elszálltak, így fogalmam sincs mennyit kérnének érte. De természetesen nem gondolom, hogy három nap alatt Marotta nyélbe tudná ütni ezt az üzletet. Tényleg Borriello lesz ennek a vége, vagy valami hozzá hasonló szerencsétlen.

Cannavaro 2012.08.28. 14:53:21

@BigP8613: jovetic statjai jobbak??? llorrente meg egy ilyen háttérrel, mint akik a juve-ba osztogatnának neki, szerintem 20+ szezononként!! jove max osztogatna!!! de lényegtelen mert egyik sem jön!! urrutia egy igazi fasz,és csak a 36 millát hajtja mint a pereces!! della valle meg a 30 at, ami illreális!! és ha meg is adnánk, se adná ide mer, szerelmes jove-ba!!

Apuleius 2012.08.28. 15:02:23

@m.martin91:
Egyre inkább azt gondolom, hogy inkább senkit sem kellene hozni, semmi értelme a Llorente vagy Borriello típusú fél- és negyedmegoldásoknak 8azt hiszem még így is túlértékeltem őket). Majd Matri megint szállít 10 gólt, Quaglairella megrúgja a maga 4 találatát, az olasz bajnokságot így is be lehet húzni, a BL-t persze eleve feladjuk így.

Az a baj, hogy már előre látom, hogy Marotta a jövő nyári szezon előtt azt nyilatkozza majd, hogy a világ legszűkebb elitjével fogunk erősíteni, majd augusztus 30. körül hivatalosan bejelentik, hogy kölcsönbe visszahoztuk Aquilani-t, vagy visszacsábítjuk Seedorf-ot Olaszországba...

Cannavaro 2012.08.28. 15:04:05

@Apuleius: majd akkor is ezt mond, mikor azt a pár millát azért nem adjuk meg, mert csak 1 ves szerződése van, és majd boriello rúgja szétt, a kapu mögötti nézőteret, és a hajadat téped!!! kíváncsi leszek, hogy akkor is fontos lesz, az a szerződés?????

Apuleius 2012.08.28. 15:10:56

@juve1986:
Nézd az van, hogy véleményem szerint Llorente még 4 éves szerződéssel sem ér 18 milliót, de történetesen a Bilbao elnöke ragaszkodik a 36 milliós kivásárlási árhoz, így nem értem, hogy milyen pár millióról beszélsz. Nem emlékszem, hogy azt írtam volna, hogy helyette igazoljuk le Borriello-t, így megint csak nem értem miről beszélsz. sem Llorente, sem Borriello nem képvisel komoly minőségi színvonalat. Én minőségi játékosokra gondoltam.

Apuleius 2012.08.28. 15:12:19

@m.martin91:

"Érdekes felfogásban dolgoznak a Bilbao-nál, mert Javi Martinez-ért is kaphatnának egy rakat pénzt, de őt sem akarják elengedni."

Ez a baszk öntudat, úgy látszik. Baszkjátok meg a pénzeteket!

Direct_01 2012.08.28. 15:14:09

@juve1986: @juve28adam: Nem gondolnám hogy Jovetic lenne a túlértékelt játékos.Matri és Q együtt nem ér annyit mint a montenegrói..Egyikük mindenképp távozni fog szerintem.Jovetic már 18évesen is nagy tehetség volt a Partizan Belgrádban akinek már akkor a csapatkapitánya volt,és még abban az évben elvitte a Fior 8millió körül.A "mi" Giovinconk sehol se volt 18 évesen,de még két évvel ezelőtt se nagyon.Nyilván nem ilyen támadóra lett volna szükségünk,de ha más nem volt akkor inkább egy JoJo mint egy 30éves vésztartalék nevetséges összegért.Felesleges róla beszélni van 3-4nap,valaki mindenképp érkezni fog,Q pedig távozni.Csak Borriellotól mentsen meg minket az Öreg Hölgy szelleme!!!!!!!!!

m.martin91 2012.08.28. 15:14:10

@Apuleius: Az a vicc, hogy a bajnokságot még úgy is behúzhatjuk, hogy nem igazolunk előre senkit. Gondolom ezt te sem gúnyból írtad, mert szerintem lazán behúzhatjuk ezzel a csapattal is.
A BL-ben persze nekünk nem osztanak lapot.

Apuleius 2012.08.28. 15:22:40

@m.martin91:
Nem, sajnos tényleg nem gúnyból írtam, s pont ezért ágálok pl. Llorente leigazolása ellen. Úgy érzem, hogy kiugró BL szereplésre csak komoly csatárigazolással (s persze óriási szerencsével) lehetett volna esélyünk, míg a bajnokságban lényegében már így is jók vagyunk, ezért hajlok arra, hogy, ha nem vagyunk képesek igazán nagyot villantani, akkor felesleges közepes megoldásokra költeni komoly pénzeket (mert 18-20 millió azért nem kevés). Egy komoly BL meccsen Llorente nem oszt, nem szoroz.

Cannavaro 2012.08.28. 15:23:17

@Apuleius: nem a 36 millióra gondoltam, de esély volt rá, hogy enged urrutia az árból, így hogy llorrente kijelentette, hogy ha nem engedik el, jövőre ingyen távozik!! én nem azt mondtam, hogy te mondtad boriello-t, de ha llorrente sem jön, akkor egy boris szintű, szar jön!!!
és azért boris, és llorrente ég, és föld!! lehet hogy nincs olyan jó mint RvP,cavani,vagy akár dzeko de borisnál sokkal jobb!!!!

Apuleius 2012.08.28. 15:29:21

@juve1986: Az a baj ezzel, amit az előbb mmartin91-nek is írtam. A bajnokságot lényegében csatárigazolás nélkül is lazán behúzhatjuk, a BL-ben pedig szerintem egy Llorente színvonal is bőven kevés, így lényegében nincs értelme relatíve komoly összeget (18-20 millió) költeni. tegyük félre a pénzt, aztán majd nyáron hozunk talán egy tényleg komoly támadót.

Cannavaro 2012.08.28. 15:30:23

@Apuleius: "Egy komoly BL meccsen Llorente nem oszt, nem szoroz." lehet hogy nem BL,de az EL-ben 7 gólt lőtt legutóbbi idényben, és tette ezt egy bilbao-ban!! az nem olyan rossz!!!

Tony. 2012.08.28. 15:39:52

@Apuleius: Gondolj arra (én azt teszem), hogy Llorente bár tényleg nem az a klasszis akit várunk,de Matri-nál és Q-nál lényegesen jobb és hozzájuk képest előrelépés lenne. + Ő már megjárt egy európai kupa döntőt is, stb.
Tehát nem a legjobb megoldás,de a jelen helyzetben a mostani állapotnál jobb.

Apuleius 2012.08.28. 15:43:30

@Tony.:
Ez tényleg igaz, de ha abból indulunk ki, hogy a bajnokság így is könnyedén meglehet, BL-hez meg több kellene, akkor felmerül a kérdés, hogy van-e értelme 20 milliót költeni rá? Már ha odaadnák annyiért, ahogy nem teszik.

Vega88 2012.08.28. 16:11:30

Azt kicsit erős hogy Boriellot és Llorentét egy szinten emlegetik sokan....míg Boriello egy impotens szerencsétlen, addig azért Llorente már bizonyitotta, hogy tud gólt lőni, pláne egy olyan kiszolgálással amit itt nálunk kapna! Ha Jovetic, Dzeko és Llorente között kell dönteni, akkor mindenképpen Llorente!! Ja és transfermarkton 30 millát irnak, de mivel tleg lejár a szerződése a 18-20 reális lenne, erre a bilbao elnöke is rájöhetne.....

keshudioo 2012.08.28. 16:21:08

A bajnokságot akkor is megnyernénk, ha nem igazoltuk volna le Asamoahékat, köszönhetően az ellenfeleknek. Kis szerencsével csatár nélkül is továbbjuthatunk a csoportból, de a névjegyünket nem fogjuk letenni egy jó gólvágó nélkül.

@Tony.: Llorente valóban jobb a Q-Matri-duónál, de egyetértek Apuleiusszal: egy lejáró szerződésű, közepes képességű csatárért sok a 18 millió euró.

Nem véletlenül játszanak a Bosman-szabállyal a csapatok és a játékosok is. Ha a játékos valóban el akar igazolni, mert az jobb a karrierje szempontjából, akkor a csapatának az az utolsó esélye pénzt kérni érte. Ha Llorente komolyan gondolja, hogy el szeretne szerződni, a Bilbao meg komolyan gondolja az irreális 36 milliós vételárat, akkor jövőre akár ingyen is elhozhatnánk a játékost. Nyilván erre kevés esély van, sokan hosszabbítanak az utolsó pillanatban, vagy a csapat mégis eladja, de azért akad rá példa.

Lassus. · http://juventuz.blog.hu 2012.08.28. 20:23:02

OFF: Nem feltétlenül tartom jó mentalitásnak sokak részéről, hogy azt gondoljátok, a bajnokság már le van simázva, ilyen mezőnyben tuti bajnokok leszünk.

Sajnos ez egyáltalán nincs így. Tavaly mindenki a Milant tartotta esélyesnek, így is volt, és mi lett a vége. Inkább ne vegyük készpénznek a címvédésünket.

keshudioo 2012.08.28. 21:18:01

@Lassus_: Szerencsére nem mi fogunk pályára lépni, így akár nagyképűek is lehetünk. Vagy nem? :)

Barolo 2012.08.29. 00:30:04

@Lassus_: Nagyon igazad van, ez engem is zavar. Szerintem a Nápoly és az Inter komoly ellenfeleink lesznek.
Forza Juventus!

izo 2012.08.29. 07:56:05

@Lassus_: Főleg hogy az Inter csak a bajnokságra fog koncentrálni!Ott is egész jó kis csapat lesz! Sajna...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10212) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása