Del Piero: "Számítottam a távozásomra"

A Juventus ikonja, Alessandro Del Piero bevallotta, hogy nem lepődött meg csapat döntését illetően, amikor nem hosszabbították meg a júniusban lejáró szerződését.

Del Piero Alessandro_integet.jpgA veterán támadó jelenleg is következő állomását keresi, miután a a vezetőség nem marasztalta a klub kötelékeiben.

"Hazudnék, ha azt mondanám, hittem az új szerződésben" - nyilatkozta a 37 éves játékos. - "Sosem elmélkedem azon, hogy miért történt így."

"Mindent megadtam a szurkolóknak, a társaknak és a klubnak. Rendkívül boldogan gondolok vissza a Juventusos kalandra. Most be kell teljesítenem a végzetem, de az nem Olaszországban van."

Del Piero időszaka a Bianconerinél véget ért, a csatár így most új csapatot keres magának.

"Az Egyesült Államok is egy lehetőség. Szívesen élnék és szórakoznék abban a nagyszerű országban, de még nem kötöttem szerződést senkivel."

A 19 év alatt Alex hat Scudettót, egy Bajnokok Ligáját és egy Szuper Kupát is nyert, de a legnagyobb becsben a világbajnoki serleget tartja.

"Nem titok, hogy a legnagyobb sikerem a 2006-os VB-arany. Gyermekként is mindenki meg akarja nyerni. Fantasztikus érzés."

Nem sokkal a világbajnoki siker után Del Pierót és csapatát szörnyű esemény sújtotta. Az Olasz Labdarúgó Szövetség megfosztotta a Juventust két bajnoki címtől, és száműzte őket a másodosztályba.

"Jóval a visszasorolás előtt kiálltam, és azt mondtam »Srácok, én itt leszek, ha szükség lesz rám«" - emlékezik vissza a jelenleg szabadúszó játékos. - "Sosem akartam elmenni, a VB-győzelem után sem."

A legenda boldogan, sikeresen hagyhatta el az Öreg Hölgyet, hisz csapatát veretlen bajnoki címhez segítette tíz év után először - az elvett Scudettókat nem számítva.

"Nagyon motiváltak voltunk, a siker mindenki érdeme volt. Minőségi csapatunk volt, az új stadion is lökést adott, és persze az is számított, hogy nem játszottunk a Bajnokok Ligájában."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr494682883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Zamboni nem egy tészta 2012.07.28. 11:58:00

Elnézést Pisont Istvántól, de mindenki tudja, ki a legnagyobb király

Harka1976 2012.07.28. 12:27:49

Nagyon sajnálom hogy nem maradt itt!De megértem ha játszani akar még!
Nekem ő a JUVENTUS!

TeOmo (törölt) 2012.07.28. 12:37:11

Mindent, meg még valami megmagyarázhatatlan pluszt.

supicool 2012.07.29. 12:29:47

Még ennyi idősen is többet ér, mint Matri vagy Q...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása