Giovinco: "A Juve örökre a szívemben"

Az olasz válogatott játékos bevallotta, hogy a bajnokcsapat mindig is a szívében foglalt helyet annak ellenére, hogy visszatérése Parmából kétséges volt.

Sebastian Giovinco_Juvemezben.jpgA 25 éves játékos a Juventus ifiakadémiájából került ki a profik világába, ám 2010-től két szezont is az Ennio Tardiniben töltött, ahol rendszeres játéklehetőséget kapott. A 2011-12-es szezon karrierje eddigi legjobb időszaka, hiszen 16 gólt és 16 asszisztot szerzett a Parma állandó kezdőjátékosaként, ami elég volt ahhoz, hogy meggyőzze az Öreg Hölgy vezetőit a visszahívásáról.

"Mindig is imádtam a Juventust. A bajnoki cím megnyerése utáni visszatéréssel egy álmom vált valóra" - nyilatkozta az AtomAnti becenévre hallgató játékos.

"Már tavasz végén kezdtem hinni a visszatérésemben, amikor a tárgyalások kissé felgyorsultak. Csak akkor hittem el igazán, amikor aláírtam a papírokat, hisz sohasem tudhatod, mi fog a végére kisülni a dologból."

A támadó örül, hogy visszatérhet szülővárosába, és ismét közel élhet családjához.

"Csatlakozni a Juventushoz olyan, mint hazatérni. Ez a szülővárosom, csapatom, itt van a családom. Rendkívüli érzés a világ egyik legnagyobb egyesületében játszani a saját országodban."

Giovinco 2015 júniusáig írta alá új szerződését a Bianconerivel. A Zebrák 11 millió eurót fizettek a játékjoga feléért a Parma csapatának.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr84678839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

regularjohn 2012.07.26. 14:27:05

én akkor is örülök neki :)

m.martin91 2012.07.26. 14:35:30

Erről a nyilatkozatról és az emberről ennyi a véleményem:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Pontosan erre a nyilatkozatra számítottam tőle. Nem vártam mást. Érdekes lett volna, hogy ha a Parmát élteti, ahogy eddig is tette.

o.mellberg 2012.07.26. 15:13:17

minden csapatba kellenek cserejátékosok :D

supicool 2012.07.26. 15:55:37

Ekkora férget, kevés az ilyen szarházi, mint Ő, és akkor egyesek Ibra-t, meg Balo-t szapulják...

Shyr Kahn 2012.07.26. 17:15:09

@supicool: Ha 2006-ban Juve szurkoló vagy, akkor nem felejted el Ibra köcsögségét. Ibra alias Zlatanicchio.

Egyébként tényleg ez a szülővárosa, hiszen itt született és egészen kicsi kora óta a Juventusban játszik... Marchisio dettó.

Az hogy korábban sértett volt, mutatja hogy mit nyilatkozott akkor. Most hogy visszakerült, bizonyítson és felejtse el az előző éveket.

GyurmaMc 2012.07.26. 17:19:53

Háát gyerekek, én még sose írtam erre az oldalra, de már régóta látogatom. Ti 4-en ilyenkor mit gondoltok magatokról? Ez a srác itt nőtt fel, itt tanult meg focizni és itt van nem mellesleg a családja. Nem ő akart elmenni, hanem idióta edzők otthagyták a padon, majd kölcsönadták. Ráadásul olasz válogatottá nőtte ki magát...szerény véleményem szerint pedig simán lefocizza a mi teljes csatársorunkat...én szeretettel várom vissza :-)

Drughi Di Bianconeri 2012.07.26. 17:41:49

@supicool: hát azért Ibra és Balo ráver féregségben sok-sok kört.
mondjuk játéktudásban is :D
Egyébként én Giovincoval kapcsolatban semleges vagyok, szerintem nem rossz játékos(egész jól bánik a labdával,kreatív); de mivel még nálunk semmit nem tett le az asztalra ezért én nem is magasztalom az egekig, mint pl: babo és barátai.
Majd meglátjuk,ha Conte számol vele, és meghálálja a belé vetett bizalmat,akkor meglátjuk.

Alexdon 2012.07.26. 18:06:43

@GyurmaMc: szerintem is van itt egy-két szarházi álszurkoló!
gondolom,még sohasem jártak torino közelében sem,
de nagyon nyomják a baromságaikat!
személyesen elbeszélgetnék velük!
Forza Gio! Forza JUVE!

TeOmo (törölt) 2012.07.26. 18:27:26

Szimpatikus, őszinte nyilatkozat.

Tony. 2012.07.26. 18:33:48

@Alexdon: Na neee!!! És mit csinálnál velük?

DonMatteoo 2012.07.26. 19:08:23

@m.martin91:
Martin! Te ennyire segg hülye vagy? Melyik játékostól hallottál már olyat, hogy mikor átigazolt az előző csapatát élteti? Hol élsz baszod?

m.martin91 2012.07.26. 20:00:29

@Tony.: Én el sem merem képzelni, mert a gondolatától is rettegés fog el.

@Criscito: Nem kívánok veled kommunikálni. Egyrészt a stílusod miatt, másrészt mert nem tetszik a neved.

Shankin 2012.07.26. 21:34:53

@Alexdon: Attól, hogy valaki nem tud eljutni Torinóba nem lehet juve drukker?

juve28adam 2012.07.26. 21:41:40

@Shankin: Ezen nekem is fennakadt a szemem. Ezek szerint én nem vagyok Juve drukker, hiszen az anyagiak nem engedik meg ,hogy elutazzak Torino városába.

babo0410 2012.07.27. 12:04:30

Azért ez a nyilatkozat szép, és szerintem ő tényleg nagyon szereti a klubot, a korábbi nyilatkozatai meg inkább a sértettsége miatt voltak. Szerintem nagyon fájt neki, hogy itt volt a felnőtt keretben, de nem kapott lehetőséget, csak elpasszolták. És most, hogy Conte-ék visszahozták, és nyilván Conte bízik is benne, ezért örül, hogy megint itt lehet. Én örülök, hogy itt van, és hiszem, hogy ha megkapja a lehetőséget, akkor élni is fog vele. És üzenem én Giot sohasem magasztaltam, csak leírtam, hogy jó, és itt is bizonyítani fog. Ez nem magasztalás.

Harka1976 2012.07.27. 16:05:12

Szerintem igen sokan nem tudják megmondani hogy mi a bajuk Giovincoval!Ha pl velük történne mindez,ök hogyan viselkedtek volna?Ha nem játszhatnának,itt maradtak volna padozni?Csak azt tette amit egy játszani akaró játékos tett volna!Ibrahimovicsrol meg annyit hogy ő meg is mondta hogy ott fog focizni ahol bajnok lehet!Balotelli meg szerintem nem kérdés,ha jo napja van tud focizni csak ilyen kevés van neki!
Azt meg hogy ki a mekkora Juve drukker szerintem mindenki maga döntse el!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9915) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4140) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása