Buffoné lehet a 10-es mez

Rengeteg feltételezés látott már napvilágot arról, hogy ki örökölje Del Piero legendás 10-es mezét. Egyesek már a régi-új Giovincót látják a 10-es mezben, mások Marchisiót, míg olyan is van, aki majd az érkező top csatárnak adná oda.

Gigi Buffon_yes.jpgMaga Andrea Agnelli is elismerte tegnap, hogy a legendás mez öröklésének kérdése igenis nagy jelentőséggel bír, hiszen a szám kötelez.

Ennek a számmizériának vethet vége a klub jelenlegi legnagyobb ikonja, Gigi Buffon.

A Gazzetta dello Sport szerint ugyanis Gigi lehet a meglepetésversenyző -és befutó is- a mezért folytatott harcban. A kapus elhagyná jól megszokott 1-es szerelését is azért, hogy így elkerüljék az öltözői vitákat és levegye a terhet a jövendőbeli 10-es játékos válláról.

És bármilyen meglepő, nem ez lenne az első eset, hogy Buffon egy kapustól nem megszokott számmal lépne pályára.

Pármai pályafutása alatt a 88-as és 77-es számú szereléseket is hordta. Ennek ellenére is furcsa lenne a kapuban látni a legendás 10-est, de az tény, hogy legjobban Gigi érdemli meg azt a tiszteletet, ami ezzel a számmal jár.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr344648605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2012.07.12. 14:54:26

Őszintén szólva ez már vicc kategória. Persze, értem én hogy nagyon fontos a 10-es mez, de amit a média csinál ebből az ügyből, az nevetséges. Szinte biztos vagyok benne, hogy Giovinco kapja a 10-est, de engem már nem is érdekel. Ez is csak egy szám a sok közül. Nem ettől lesz valaki jobb vagy rosszabb játékos. Az meg aztán pláne röhej lenne, ha a kapus viselné a 10-est, ettől nagyobb marhaságot el sem tudok képzelni. Akkor már kérje el Buffon a válogatottban is, ott sincs igazi 10-es, Cassano sem érdemli meg.

Tony. 2012.07.12. 14:57:59

Életemben nem láttam még kapust 10-es mezben. Ez egy akkora baromság aminek szerintem semmi valóságalapja nincsen, vki nagyon unatkozott. Gigi,mint 10-es LOL. Szerintem ő soha nem venné fel DP mezét. Bohóc Agnelli értse már meg,hogy nem kell csak azért ráadni valakire,hogy legyen 10-es a csapatban.

steven-h (törölt) 2012.07.12. 15:04:06

Én láttam már 10-es kapust. Lupatelli a Chievoban védett 10 számmal. Egyébként nem hinném hogy Agnelli erőltetné rá Buffonra,szimplán újságírói kitaláció az egész, hogy legyen miről csámcsogni.

juve28adam 2012.07.12. 15:06:11

Szinte biztos vagyok benne én is ,hogy Giovinco-é lesz a 10-es mez...Azt hiszem amint meglátom benne, beáll nálam az agyhalál.

Tomi82 2012.07.12. 15:25:23

Az tény hogy Buffon érdemli meg a legjobban ezt a számot,mindenesetre fura lenne igy a kapust látni......

Én talán addig nem adnám ki a 10-es mezt amíg nem találnak rá méltó embert

Ezt úgy értem hogy nem szívesen adnám oda Cavani,Higu ,Van Persie-nek sem ezt csak igazi hűséges Juventíno kaphatná meg..
Mondjuk nálam Marci is lehetne a befutó,de a játéktudása alapján ő sem érdemli meg.

Pirlonak sincs értelme adni hiszen nagy Milános multtal rendelkezik és nyilván való hogy nem fog nálunk 5-6 évet még lehúzni...
Passz!

MdewC 2012.07.12. 15:38:23

Forza!

Teljesen igazatok van, de véleményem szerint nálunk sokkal többet jelent a 10-s mez, Capitano-nak köszönhetően. Nálunk csak olyan ember kaphatja meg ezt a számot, akivel DP jó barátságban, valamint egy csapatban játszva nyerte meg a VB címet, tartott ki a Serie B-ben is, a szurkolók legalább annyira imádják, a szívét lelkét kiadja a csapatért, ez nálam csak Buffon lehet, jó ötletnek tartom. (Máshol nem is tudnám képzelni, hogy nem egy csatáron van a mez, viszont nálunk csak Buffon-on tudom, aki meg is érdemli. Vagy ne kapja meg senki, amíg nincs hasonló ember, aki ennyit tesz a Juvé-ért!)

Hajrá! :)

Lassus. · http://juventuz.blog.hu 2012.07.12. 15:45:04

Egyébként tegnap, az új mezek bemutatójának alkalmával Andrea Agnelli kapott egy saját nevével ellátott, 1-es számú mezt... ami ugye Buffon száma... volt.

Szóval szerintem nem olyan nagyon elképzelhetetlen ez az egész. Simán lehet, hogy jövőre Buffon leszna 10-es és a Capitano is.

atomtoma (törölt) 2012.07.12. 16:11:54

XD
Ehhez már nem lehet ép ésszel hozzászólni.

regularjohn 2012.07.12. 16:53:43

nekem tetszik az ötlet, végülis annyi lenne a változás, hogy az egyese mellé kapna egy 0-át. hogy szokatlan? na és? legalább különleges. az 1-est így megkaphatná storari.

amúgy egy híres kapus jut eszembe: jorge campos, aki sokszor a 9-es mezben védett (még talán egy vb-n vagy konföderációs kupán is)

regularjohn 2012.07.12. 16:55:58

nekem tetszik az ötlet, annyi lene a változás, hogy az 1-ese mellé kapna egy 0-át. hogy szokatlan? igen az, de na és? legalább különleges.

egy híres kapus ju8t eszembe, jorge campos, aki 9-es mezben játszott sokszor, talán még egy vb-t vagy konföderációs kupát is lehúzott 9-esben.

regularjohn 2012.07.12. 16:59:26

bocs, elsőre nem láttam, hogy megjelent a kommentem, ezért bepötyögtem még 1x, ráadásul helyesírási hibával... nem talátam "komment törlése" gombot, ha esetleg vkinek kedve lenne törölni, tegye meg bátran! :)

atomtoma (törölt) 2012.07.12. 17:16:07

Az a srác kilences volt, csak valaki bezavarta a kapuba. :D

rockitbaby 2012.07.12. 17:19:21

Én még talán Chiellini-nek adnám oda. Ő is kitartott a B-ben a csapattal, mikor rossz volt. Kiteszi szívét lelkét a pályán, de kb olyan kategória lenne, mint Buffon. Megérdemli, de piszok fura lenne. Szörnyű kimondani és leírni még talán rosszabb is, de jelen állás szerint nincs méltó ember a 10-es mezhez!

Diego2889 2012.07.12. 17:47:28

én biztosra veszem h Gigi lesz jövőre a 10es.. Ahogy Lassus is mondta: a tegnapi napon Agnelli kapott egy 1es számmal ellátott mezt.. (ugye eddig Gigi volt az 1es ) Hülyéskedtünk h új kapusunk van??stb..stb.., de úgy látszik h akkor lehet lesz neki jelentősége.. Azért ha ez bekövetkezik, elég gáz, h nem tudnak vásárolni egy olyan klasszis csatárt, aki megérdemelné a 10est.. sajnos egyre jobban úgy érzem h ez a Jovetic srác lesz a beigért klasszis csatár..

m.martin91 2012.07.12. 19:20:07

Annak az Agnelli-féle 1-esnek ne tulajdonítsatok nagy jelentőséget, nagyon sokszor mikor megkötnek egy üzletet, akkor az adott vállalat, ami támogatja a futballcsapatot, kap egy szép 1-es mezt ajándékba. Ennek nincs különösebb jelentősége. Továbbá ha egy edző elszegődik egy adott klubhoz, akkor sokszor jutalmazzák egy 1-es mezzel. Az Agnelli-féle eset szerintem csak azt akarta szimbolizálni, hogy ő a Juventus első embere, semmi mást. Ettől még Buffon-on lesz az a mez.

Harka1976 2012.07.13. 17:21:48

Ha Jobban belegondolok ez nem egy Hülye ötlet!
Buffonnak én is odaadnám minden zokszó nélkül!
Félre ne értsetek nálam amig élek Del Piero a Juve örök 10-ese!
De az élet megy tovább!Ha minden nagy játékos és ikon után visszavolnultatnák a számát akkor lassan már 3 számjegyü lenne a mezek számozása!

Harka1976 2012.07.13. 17:25:14

Miért is ne lehetne Buffoné a 10-es?
Ha a mostani keretet nézem ö biztos hogy megérdemelné!Persze még Chiellini és esetleg Marchisio is megkaphatná!

Harka1976 2012.07.14. 08:32:34

@supicool: És ez miért zárja ki a 10-es számot?
Te kinek adnád?

supicool 2012.07.14. 09:28:56

@Harka1976: Szívem szerint senkinek, legalábbis a jelenlegi keretből biztos nem adnám oda egyiknek sem, max ha olyan csatár jönne.
Azzal egyet értek, hogy Buffon sokat tett a csapatért és minden tisztelet az övé, de Ő a Numero Uno, nem 10-es, kapus ne legyen már 10-es...
A másik, aki megérdemelné Chiellini lenne, de természetesen egy középhátvéd sem feszíthet egy támadó szellemű 10-esbe.
Lehet ilyen téren konzervatív vagyok, de ez van.
Egyébként én már csak azért is örülnék RvP-nek, hogy ne Giovinco kapja, mert szerintem tuti az a nyomoronc fogja kapni, és az rohadtul bosszantana.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása