Giovinco 40 millió eurót ér

Sebastian Giovinco igencsak megosztja a (hazai) Juve szurkolókat, pedig Atom Anti a hátán viszi idén a Parmát. Az elmúlt hat meccsen 5 góllal és 3 passzal járul hozzá csapata jó sorozatához.

Sebastian GiovincoA jövője egyelőre igencsak kérdéses, de a klub elnöke, Tommaso Ghirardi hamar nyilvánvalóvá tette, hogy sokat kell leszurkolnia annak, aki Giovincot meg szeretné kaparintani.

“Sebastian a Parma és a Juventus közös tulajdonában van, ezért találkozunk és beszélnünk kell velük a jövőjéről."-  nyilatkozta Ghirardi a Radio Sportivanak.

"Nem vagyok biztos benne, hogy elveszítjük, mivel ő a Parmában akar maradni, de ha a Juve vagy bármelyik nagy klub akarja őt, akkor helyénvaló, ha megfontolja a lehetőségeket. De a klubunk projektjére való tekintettel, nem látom miért hagyna el minket."

"A játékosaimat a piaci árakhoz viszonyítom, ezért ha Javier Pastore vagy Alexis Sanchez 40 millió eurót ér, akkor Giovinco ennél is többet. Ugyanis többet játszik, több gólt szerez és nem is akarjuk eladni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr984655334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DIZZYREED 2012.05.11. 11:51:31

pfff. akkor adj a másik feléért 20 millát és maradjon nálatok:)

Ruida 2012.05.11. 11:55:32

Úgy érzem, itt ismét egymásnak ugranak majd az emberek. 15 gól 12 gólpassz (a kupában +2 gól). Szerintem ez sokat elárul, illetve, hogy jóformán neki köszönhetően reménykedhetnek akár még az EL helyezésben is. Ha nem Giovinco-ról lenne szó, mindenki hajtaná, hogy szükség van rá. És aki látott egy-két Parma meccset, az tudja is, hogy SZÜKSÉG van rá. Persze nem ennyiért, de egy tizest kiadunk a feléért (saját hülyeségünknek köszönhetően) és happy end.

mJz 2012.05.11. 12:02:57

Dzsákónál jobb Gio ! de ez kicsit az irónia és a nagyképűség között mozog : )

Ismeretlen_108746 2012.05.11. 12:03:11

Szerintem adjon Giovinco játékjogának nálunk levő feléért 15-20 milliót a Parma, s akkor szabadon nyerészkedhet ez a transzferguru. Az egész nyilatkozat csak egy cigánykodás a Parma részéről, hogy a lehető legtöbbet kihozzák az üzletből.

Ismeretlen_149053 2012.05.11. 12:09:06

Én is azt gondolom, hogy ha ők adnak 15 millt nekünk, akkor mindenki boldog lehet. Amúgy meg egyedül Contéra bíznám a döntést. Ha ő lát benne fantáziát, be tudja építeni a csapatba és esetleg jó a viszonyuk, akkor jöjjön. Forza Jventus!

Ismeretlen_201466 2012.05.11. 12:10:04

Komoly hiányosságai vannak védekezésben, Conte ilyen játékosokat nem akar a keretbe. Régen nagy kedvencem volt, mostmár én sem hoznám vissza. De ha Conte meggondolná magát és vissza akarná hozni akkor elfogadnám. Ne felejtsük, hogy Vucinicnak is van 10 gólja és 12 gólpassza, ráadásul védekezésben sokkal jobb. A 40 milliós ár röhej, fele ennyit ér maximum.

Ismeretlen_114321 2012.05.11. 12:32:19

Szerintem a vaklicit 5-6 millió között fog eldőlni, több pénzt nem fog kiadni rá a Parma, így viszonylag könnyedén visszaszerezhetjük, de minek? Nincs posztja, nincs helye a mostani csapatban. Talán Cavaniért be lehetne vonni, el tudom képzelni, hogy a Napoli szívesen látná, Giovinconak is előrelépés lenne. Ez a téma már eléggé lerágott csont, nem hinném, hogy sokat kéne vele foglalkozni.

hameee 2012.05.11. 12:49:13

El van tévedve ez a fószer.Azzal, hogy ilyen árat állapított meg,azzal csak azt éri el,hogy nem fogjuk megvenni, és a nyakukon marad,akkor viszont nagy eséllyel le kell csengetniük a -saját ár belövése miatt- 10 feletti milkát nekünk. Kizártnak tartom, hogy a parmánál hegyekben áll a pénz,és h abból hajlandóak csak azért a nagy részét feláldozni,h gio náluk legyen. Én bírnám ha visszajönne,de nem mindenáron. A juve vezetőinek pedig illő lenne, ha küldenének egy ilyen üzenetet a tardinibe: "Nélküle is bajnokok lettünk,nem létkérdés Torinóban az Atomhangya!Kéretik ehhez mérten a földön járni,és úgy belőni az árakat."

hameee 2012.05.11. 12:50:06

El van tévedve ez a fószer.Azzal, hogy ilyen árat állapított meg,azzal csak azt éri el,hogy nem fogjuk megvenni, és a nyakukon marad,akkor viszont nagy eséllyel le kell csengetniük a -saját ár belövése miatt- 10 feletti milkát nekünk. Kizártnak tartom, hogy a parmánál hegyekben áll a pénz,és h abból hajlandóak csak azért a nagy részét feláldozni,h gio náluk legyen. Én bírnám ha visszajönne,de nem mindenáron. A juve vezetőinek pedig illő lenne, ha küldenének egy ilyen üzenetet a tardinibe: "Nélküle is bajnokok lettünk,nem létkérdés Torinóban az Atomhangya!Kéretik ehhez mérten a földön járni,és úgy belőni az árakat."

Ismeretlen_113151 2012.05.11. 12:50:15

:DDDDD 40 misinél többet... na hagyjááá mááá! :D Ahogy keshudioo is írta, vaklicit alapján max. 8 misit ha ajánlunk érte, de nem tartom valószínűnek, hiszen nem férne be a csapatba, Vucinic mögött pedig nem fog padozni, ez ilyen egyszerű. Pedig egyébként tényleg csípem!

Supi 2012.05.11. 12:50:25

Akkor Vucinic 120 milliót...

Ruida 2012.05.11. 12:54:52

Jobbak a mutatói, mint múlt évben Sancheznek és Pastorenak volt. Mi alapján lehet meghatározni egy árat, ha nem a teljesítménye alapján??? Nem, nem ér 40-et, de 20-25öt miért ne érhetne? Elárulná valaki? Az meg, hogy nem jó a védekezése. Három évvel ezelőtti Giovinco-ból indultok ki. Kb idén játszani nem láttátok. Visszajár, letámad. Legalább a Juve meccsre ha emlékeznétek, Pirlo ellen hányszor szabálytalankodott. Illetve, az Inter ellen, miből lett a gól, Giovinco visszaszerezte a labdát, majd adott egy gólpasszt. De mind1, meggyőzhetetlenek vagytok. Fél éve ugyan azokkal az érvekkel dobálóztok. Csinálhat ő akármit.

Mitya 2012.05.11. 12:56:25

Elképesztő h elszálltak az anyagias dolgok a futballban :(( elmondanám h a Parma szarik Giovinco fejére javarészt ink örülnek h van 1 olyan játékosuk aki kiemelkedő volt az évben és látni akarnak belőle 1 rakat zsozsót... vicc az egész :)) én szeretem Gio-t de már annyira unalmas ez az egész h tényleg akk már lássunk lóvét belőle azt csá...

Ismeretlen_147985 2012.05.11. 13:13:11

Érdekes csávó ez a Ghirardi. Tény, hogy valóban elszálltak az árak az utóbbi években, na de nem ennyire. Giovinco nyilvánvalóan a 40 milliónak a felét sem éri, egy poszt nélküli, túlsztárolt játékos. Egyébiránt, ha ő valóban többet ér, mint Alexis vagy Pastore, akkor vigye el a Barcelona, a Real Madrid, a Manchester United vagy a Manchester City. Ők kiadhatnak ennyit egy játékosért, ha tényleg olyan nagy spíler ez a Giovinco, akkor gondolom iszonyat nehéz lesz arról meggyőzni, hogy jöjjön vissza hozzánk. Gondolom hatalmas verseny fog kialakulni Európa elit csapatai között Giovinco aláírásáért, a határ a csillagos ég, aki a legtöbbet adja, az viszi. Én még azt is el tudom képzelni, hogy Giovinco megdönti Ronaldo átigazolási rekordját.

di livio 2012.05.11. 13:13:12

Egy olyan focistának mint Giovinco ennyi az ára, ez nem a lengyelpiac csóró magyarok!xD Kell a csapatba ez a sràc, lát a pályán, keratív és gyors! Chiellini majd védekezik helyette is, emiatt ne aggódjatok!;-)

Ismeretlen_114321 2012.05.11. 13:18:25

"Én még azt is el tudom képzelni, hogy Giovinco megdönti Ronaldo átigazolási rekordját." Én már látom magam előtt, hogy a Chelsea megveszi Messit 200 millióért, hogy odacsábítsa Guardiolát (egyik nap ezt olvastam:D), Barca meg majd a 120 milliós Giovincóval fogja pótolni az argentint. Ugyan akkor még mindig nem lesz helytálló a "jobb vagyok, mint Messi" szlogen, de azt már mondhatja, hogy "jobb vagyok, mint Ronaldo".

turorudi 2012.05.11. 13:19:54

ha vaklicit lesz rá, 8-10 millát megérne bedobni...ha nem jön be, többet kapunk érte, ha mégis, borielló árából kapunk egy ténylegesen támadónak nevezhető playert... majd conte eldönti, de szerintem annyit megérne, és a 4-3-3-ban elöl valamelyik szélen jó tudna lenni. rég láttam játszani,de ha szarul is védekezik, a juve mostanság 60-70 %-ban birtokolja a labdát, és beszorítjuk az ellenfelet, főleg a kicsiket, így ez annyira nem is számítana, főleg hogy mostanság nem motta meg grosso lesz mögötte. viszont elöl hasznos tudna lenni, mert technikás, jól passzol, jól cselez, jól lát a pályán... 1 világklasszis befejező csatár mellett szerintem jó szerzemény lenne...

Juventino89 2012.05.11. 13:26:50

Aki néz Parma meccset azt láthatta hogy visszajön félpályára labdát szerezni, hajt, pörög. Azért nem olyan rossz játékos ő, én szeretem a játékát. Egyébként nem hiszem el hogy még mindig "jobb vagyok mint messin" lovagoltok :D Egyébként a napokban olvastam hogy 60 milliót ajánlottak (PSG) Hulkért.....igen elszaladtak az árak mostanság.

Ismeretlen_108746 2012.05.11. 13:36:22

"Egyébként a napokban olvastam hogy 60 milliót ajánlottak (PSG) Hulkért.....igen elszaladtak az árak mostanság." Ennyire azért nem szaladtak el az árak. Amúgy meg nem kell minden hülyeséget készpénznek venni, amit az újságok leírnak. Azt kell megnézni, hogy az utóbbi néhány szezonban hány olyan igazolás volt összességében, amikor 40 millió fölött fizettek egy játékosért (nem sok ilyen volt), s kik voltak a szóban forgó játékosok. Giovinco szerintem messze van ettől a szinttől. Mondom ezt úgy, hogy nekem mondjuk semmi bajom vele, s nem tartom rossz játékosnak.

Ismeretlen_122894 2012.05.11. 13:40:35

valószínűleg 40M-t nem ér, de annál többet ér, mint ahányan azt gondolják. ha az idei eredményeit nézem, és pl. vuciniccsel hasonlítom össze (a fentebb korábban írt statok alapján), akkor: 1. eredményesebb 2. a parmaban, szerényebb képességű játékostársakkal eredményesebb ennek tükrében szerintem lenne helye a juvében. azt, hogy van-e posztja, és az mi, majd conte eldönti, akinek amúgy is fáj rá a foga én 70%-osra saccolom az esélyt, hogy jövőre ő lesz a 10-es mez birtokosa

Ismeretlen_136749 2012.05.11. 13:42:54

Nem hiszem, hogy tényleg 40 milka fölötti összeget kérnek érte, inkább csak taktikusan fel szeretnék srófolni az árat. Ennyi van a háttérben, nem több.

Ruida 2012.05.11. 13:44:24

Poszt nélküli? Ha a poszt nélküliség azt jelenti, hogy múlt évben 4-3-3ban idén pedig 3-5-2ben (és 4-4-1-1ben) remekül játszik, akkor nem bánom, hozzuk vissza ezt a poszt nélküli támadót! Védekezni nem tud? Mikor láttátok utoljára játszani? A Juventusban? Hátra jár, letámadja a középpályásokat stb, emlékezzetek csak, Pirlo ellen is volt 1-2 szabálytalansága. Egyébként meg nem kell visszamenni túlságosan a múltba, az Inter ellen labdát szerzett majd adott egy gólpasszt. Szerintem nagyon is kellene ő nekünk, 4-3-3ban Vuciniccsel 1ütt játszhatna, 3-5-2ben válthatnák egymást. (Amúgy meg emlékezzetek vissza mikor legutóbb játszott ellenünk, hogy beforgatta a védőinket, idén ez senki másnak sem sikerült...)

Bianconero 2012.05.11. 14:01:39

adjanak 20milkát giovincoért és vihetik végleg!!!! Vicccc

Ismeretlen_102246 2012.05.11. 14:05:47

@Ruida: Abszolút egyetértek. Gio magas átlagpontszámot kapott a teljesítményéért a szakemberektől idén és az elmúlt szezonban is. Simán megér a fele 10 millát (ennyiért el is tudjuk hozni). A 20 már sok lenne. Szerintem nagyon tehetséges a srác és igen sok potenciál van benne. Lehetne az egyik klasszisunk. Sajnálom, hogy az évek alatt a nyilatkozatai miatt sokan "habzó szájjal" kardoskodnak ellene. Talán nem ártana előítéletmentesen nézni a teljesítményét és akkor mindenki tisztán látná, hogy egy olyan klasszist tudnánk 10 milláért (vissza)venni, aki a saját neveltünk, így abszolút nem számítana zsákbamacskának (kockázata, hogy Conte keze alatt kudarcot vall, közelít a nullához).

Diego2889 2012.05.11. 14:17:19

Én is azt mondom, h ha 40 milliót ér, akkor a Parma 20milliót utaljon át nekünk.. 10milliónál többet nem szabad kifizetni a feléért.. Amúgy meg hatalmas hiba volt odaadni a fele játékjogát.. Elég lett volna 1 sima kölcsönbeadás .. Ezt elbaszták..

goku06 2012.05.11. 14:39:52

valaki emlékszik hogy annó mennyiért adtuk el az egyik felét? egyébként sztem a vaklicit lenne a legjobb.. 7-8 millát ajánlanánk érte ha megvan az jó nekünk, ha nem, akkor meg jön egy ekkora összeg a kasszába.. persze sok függ Contétól is hogy el tudja-e képzelni őt itt..

JuvePeti 2012.05.11. 14:40:00

Kicsi tanuljatok meg mondatot értelmezni, lécci. Ghirardi annyit mondott h ha Pastore ennyit ért, akkor Gio is ér 40-et, nem az árát szabta meg... Tavaly 14 gól, 7 gólpasszal vitte a PSG az argentint, Alexist meg 12 gól, 6 gólpasszal a Barca. Mindketten repítették a saját csapatukat, ahogy most Gio vitte az élmezőnybe a kieső helyről a Parmát, 15 gól, 10 gólpasszal. Az átlagai alapján a Serie A 3. legjobb játékosa (Pirlo és Ibra után).. ez alapján ér csak 40-et, ez nyilván nem az ára.

Diego2889 2012.05.11. 14:49:47

szerintem pedig enyhe célzást tett az árára.. biztos vok benne, h a Parma szép pénzt szeretne a másik feléért, ami érthető is..

Ismeretlen_102246 2012.05.11. 15:04:34

Nyilvánvaló, hogy ezt nem gondolja komolyan. Hacsak nincs a háttérben egy pénzes klub, aki már érdeklődött iránta, de ebben az esetben sem mozdulhat egyedül a Parma, hiszen Gio (másik) fele a miénk.

juve28adam 2012.05.11. 15:30:28

Vicc..ennyit sosem fog érni...

billy 2012.05.11. 15:33:23

Ez nevetséges... A felét nem éri meg. Utálom az olasz középcsapatok elnökeinek, sportigazgatóinak nyilatkozatait. Az összes fröcsög a dilettanizmustól, illetve a Juve felé áradó rosszindulattól.. Egyébként pdig semmi szükség Giora. Nélküle is megvagyunk. 25 évesen is a nagy Parmában osztogat, holott elvileg ő ugyanolyan jó, mint Leo nem?

epaska 2012.05.11. 15:43:39

Sírunk mi még érte...

Ismeretlen_174409 2012.05.11. 15:45:22

Hát sztem meg Vucinicnál sokkal jobb játékos,de ha mindenképp kezdőembernek kell lennie Vucinak,akkor viszont Pepe helyett nem hiszem,hogy ne férne be...40 millió viszont tényleg sok...ha megszerezzük jó áron,akkor boldog leszek!

Ismeretlen_174409 2012.05.11. 15:48:54

Vucinichez képest Giovinco extraklasszis játékos,bár tudom,hogy húúúúúúúú de el vagyunk ájulva a montenegróitól,de akkor is elmondom a véleményem!

vizi8 2012.05.11. 15:52:39

Arra kérdésre, hogy nem tud védekezni egy picit kitérnék más irányból. Volt nekünk egy Diego nevezetű footballistánk akiről az hír járta, hogy nem tud védekezni. Gondolom sokan látták a EL. döntőt, ezek az emberek szerintem most láthatták hogy tévedtek, ugyanis visszalépve középpályára ment és hajtotta az ellenfelét. Nemcsak megzavarta de labdát is szerzett, így egyből tudott indítani ha kellett. Ezt szerintem Atomhangya is tudja, a kérdés az Conte mennyire szeretné őt látni a csapatában.

Ismeretlen_102246 2012.05.11. 16:05:18

@fire06: Vucinic nem rossz játékos, de Gio legalább két klasszissal felette van, pedig jóval fiatalabb, mint a montenegra. Magyarán igazad van sztem is.

Ismeretlen_102246 2012.05.11. 16:06:31

Pirlo sem volt soha életében egy kifejezett védekező beállítottságú játékos, ehhez képest idén elég jól tolta a védekező játékot is.

FJ 2012.05.11. 16:37:19

Vucinic a Juventus előtt mennyit védekezett? :D Semennyit szart rá :D És itt mit csinál? Giovinco meg mindig megharcolt az elvesztett labdáért. Mindig ezt néztem hogy a kis törpe hogy megy csíp rúg harap hogy visszaszerezze úgyhogy az oltári nagy baromság hogy nem védekezik. Pepe meg egyiket sem tudja normálisan se támadni se védekezni mégis itt van és nem képes arra sem hogy 15 gólt és 15 gólpasszt adjon ahogy Giaccherini se. Matri se képes 15 gólt lőni mégis itt van Quagliarella se képes rá. Akkor hogy van ez? Ő miért ne lehetne itt? Saját nevelés úgyhogy meg van neki is a joga hogy itt játszon ha Conte akarja. Ha vaklicit lesz akkor jön ez kb biztos mert a Parma nem fogja felül licitálni a Juventust ha Contéék akarják. Giovinco - max 15 Matri mehet 18-ért a Ruszkikhoz de még 15-ért is jöhet még egy klasszis atáán csókolom

Ismeretlen_578154 2012.05.11. 16:38:30

Nem tud védekezni, nem tud védekezni, valószínűleg védeni sem, de nem is az a dolga. A negyven milla sok, van humorérzékük a pármaiaknak, ugyanakkor van olyan elvetemült ez a mai foci, hogy valamelyik angol csapat kicsengeti érte, ha más nem a hecc kedvéért, utána mehet golfozni. XD

FJ 2012.05.11. 16:39:32

Ja és ha Marchisio ellébecolhat itt akkor Giovinco is!!

Alexdon 2012.05.11. 16:39:46

azért azt se feledjük el, hogy a 2 említett játékost is a feljebb nem nevesített olasz középcsapatok billy által utált vezetői tolták el komoly összegekért! szóval Gio jobb, mint a Vucsinics, támadásban is védekezésben is! meg kell venni! FJPS!

Ismeretlen_197458 2012.05.11. 16:42:23

Én Giot jó játékosnak tartom, habár kicsit a nyilatkozatai alapján elszállt magától. De, hogy érne 40 millát? Nem hiszem! Amúgy az arabokról el tudom képzelni, hogy 60 millát adnak Hulkért. Nővéremék Katarban élnek. (Hála ég már nem sokáig.) És ők mesélték, hogy az arabok sz.rnak mindenre, nekik csak a csillogás számít, mindenért hajlandóak milliókat kidobni. Minden garázsban áll legalább egy terepjáró. Leginkább Hammer. és 120-al száguldoznak az autópályán. Nekik csak a csillogás, a fény, és a magamutogatás, a gazdagságuk fitogtatása a fő céljuk. Ez tükröződik az arab milliomos kluboknál is. És állítólag a Katari VB is azért lesz ott, mert jó pénzt fizettek érte. El tudom képzelni, hogy Hulkért kiadjanak 60 millát. Az arabokat ki kéne szorítani a fociból, mert ők nagyon szétcs.szik az egész labdarúgást.

Tony 2012.05.11. 16:47:29

Azt mondja már meg nekem valaki,ha tényleg olyan jó,akkor miért focizik még mindig a Parmaban? Az nem nagy kunszt,hogy a Juve visszahozza. Miért nem viszi el vmeik nagy élklub,miért?

Ismeretlen_578154 2012.05.11. 16:54:23

Elfogja vinni valamelyik nagy élklub, az lenne ésszerű, ha a Juventus lenne az.

juve28adam 2012.05.11. 17:31:24

FJ: Marchisio nem ellébecol itt...irtó fontos tagja a középpályának, már megbocsáss..ez az én véleményem

Ismeretlen_136749 2012.05.11. 17:32:41

Még nem voltak a kedvenc érveim. A "de hát csak 166 cm", meg a "de hát csak 64,24kg" meg a "de hát csak 41-es lába van és csak 1,5 cm a haja, mit fog így kezdeni a védőkkel?". Elmondom, ugyanazt, mint a Parmában: megeteti őket. Csak nem kék-sárga mez lesz rajta, hanem fekete-fehér. Kivéve, ha újra kék-sárga lesz az idegenbeli mezünk, mert akkor az sem változik.

juve28adam 2012.05.11. 17:35:58

babo0410: Hummer...A Hammer az német szó és kalapácsot jelent magyarul :DDD

Diego2889 2012.05.11. 17:40:35

:DDDDDDDDDDD valahogy úgy :DDD

Ismeretlen_147985 2012.05.11. 17:42:08

Vucinic fényévekkel jobb játékos, mint Giovinco. Egyébiránt fogalmam sincs, hogy már megint miért került elő a montenegrói, de szerencsétlent ne sértsük már meg azzal, hogy a soha, semmit nem nyerő Giovinco-val hasonlítjuk össze, aki 25 éves, a Parma-ban játszik, s a skizofrén világában jobbnak érzi magát Messi-től. Vucinic legalább olasz bajnok. Az a senkiházi hülyegyerek meg szórja csak a gólokat Parmában, oda való. Számtalan olyan játékos van a világon, aki csak kiscsapatokban tud értékelhető teljesítményt nyújtani, Giovinco is ebbe a kategóriába tartozik. Nem is volna ezzel semmi baj, ha nem kellene minden nyáron ugyanazt az elcsépelt marhaságot végighallgatni, hogy ő ilyen meg olyan jó, ő visszajön ám védekezni, van ám posztja is, stb. Maradjon ott, ahol van. Egyébként is boldog Parmában.

Victor90 2012.05.11. 17:44:56

Sajnos vaklicit fog dönteni!Remélem Marotta 5 millio euro-nál nem fog többet ajánlani,Ghirardi úr pedig nyugodtan ajánlhat 7-8 millio euro-t.Ha olyan nagy játékos lenne,már rég nem 1 Parma-ban játszana!

Ismeretlen_114321 2012.05.11. 17:48:06

"csak 1,5 cm a haja, mit fog így kezdeni a védőkkel?" Nem is igaz, mert tök kopasz :( Egyébként nekem nincs bajom Giovincoval, csak elegem van ebből az évek óta újra és újra előkerülő mizériából.

Ismeretlen_197458 2012.05.11. 17:49:42

@Juve28adam Köszi a javítást! Mit tegyek, én németül meg franciául tanultam. :D De a Hummer is kalapácsot jelent :D

Ismeretlen_578154 2012.05.11. 17:51:10

Klassz focista, csak az a baj, hogy nem argentin, brazil, spanyol, vagy mit tudom én milyen származású. Dumálnak itt a népek mindenféle - gaetánokról -, ami van meg nem kell, nem értem.

Baggio 2012.05.11. 18:18:18

nem tudom skacok én 1ső sorban vennék 1 vagy 2 tényleg igazi befejező csatárt/ 2akkor ha valaki távozik Q-Vucsi-Matri 3-ból/ majd 1ső dolgom lenne Pirlo szerepkörére találni tényleg 1fiatal tehetséget és ha lehet Olaszt aki akár 1új ikon lehetne DP utáni korszakban pl Verratti /elnézést ha rosszul írtam/ + 1 Kolarov szintű játékost és csak ezek után foglalkoznék Gio-val a maradék pénzt figyelembe véve... úgy számolom az ára olyan 23-25 milla között lehet realisan ergo olyan 10milla körüli összeget kéne a kalapba dobni ha biztosra akarnak menni,mert ha bukják a Parma 25körül el is adhatja másnak

Tony 2012.05.11. 18:33:40

Én egyébként első sorban nem is a játéktudása miatt nem szeretném itt látni(bár amiatt sem). Hanem amiatt a több éve zajló picsogás és nyavajgás miatt amit előadott,mint egy fürdős kva, hogy "a Juve nem tisztel engem", "nem becsültek meg", "jól érzem magam Parmaban", "nem térek vissza". Gondolom a mostani Juve már megváltoztatná a gondolkodásmódját...pff Egy szánnivaló pojácának gondolom,aki sokkal többre tartja magát ami. Ha mindezek ellenére visszatérne és vmi barom ráadná DP 10-es mezét,akkor bizony gyomorgörccsel ülnék le meccset nézni. A legjobb helyen van szerintem,ahol csak lehet. Ott remekül kibontakozhat,lehet a Serie-A legjobb játékosainak egyike.

juve28adam 2012.05.11. 18:46:21

Tony: Tökéletesen egyetértek mindenben,én is így gondolom.

glaci19 2012.05.11. 18:53:03

Véleményem szerint egy 7-8 milliós ajánlattal bőven vissza lehetne hozni és remélem vissza is hozzuk.Ugyanis a 4-3-3-ban a másik oldalon,Vucsival nem lenne rossz és gondoljunk csak bele,nyáron elmegy Krasic és Elia,pótolni kell őket,s véleményem szerint,jelenleg mindkettőnél jobb a kisgyerek.Ezzel hozhatnánk egy minőségi támadót potom pénzért.Annyi pénzünk sztem meg nem lesz hogy mind centerbe,mind szélső támadóba nagy pénzt tegyünk.Így lehetne egy világklasszis támadóba a nagy összeget invesztálni.

bali 2012.05.11. 19:02:03

Előbb hozzá szokna a szemem Gio-t 10es mezbe látni mint De Ceglie-t Nedved 11 mezébe...

Ismeretlen_181235 2012.05.11. 19:13:21

Caceres boldog volt itt, visszatért és újra boldog. Gio keserű szájízzel távozott... az első fricska a szurkolóktól és elmenne a kedve azonnal. Én is bírom a játékát, a nagyképűségét nem annyira, de Marotta is megmondta, hogy nem kellenek morál-rombolók ide. Ezért szerintem nem is fog ide jönni. Az összeg meg abszurd!

Ruida 2012.05.11. 19:29:18

mmartin...azért jön fel mindig a neve mert kb azonos poszton játszanak. Jó, tudom, hogy számodra nincs posztja. De 4-3-3ban tökéletesen elférne mind2 játékos, a két szélen, 3-5-2ben pedig rotálhatnák egymást. Elárulnátok nekem, ha Vucinic lesérül jövőre, ki a picsa fog kreativitást vinni a támadásainkba? Nagyon remélem, hogy visszajön, TÖBB MINT ELEGET tett le az asztalra, ahhoz hogy számoljunk vele!

Ismeretlen_114321 2012.05.11. 19:48:19

Ruida: Szerintem 4-3-3-ban mind Vucinic, mind Giovinco a bal oldalon érzi magát legjobban, így nem gondolnám, hogy a 4-3-3-ban meg lenne mindkettejük posztja, hacsak nem klasszikus jobb wingerként számolnánk Giovincóval. Ha ott tud érvényesülni, akkor felőlem visszajöhet, mert Pepénél azért intelligensebb, ügyesebb játékos, de szerintem nem az az igazi helye. A 3-5-2-ben való rotálás pedig nagyon szépen hangzik, és valóban, rátapintottál a lényegre, Vucinicnek nincs megfelelő cseréje, azonban nem hinném, hogy akár Vucinic, akár Giovinco leülne a padra a másik mögé. Az egyenletes rotálás (értsd: 1 játékos-1 meccs, másik játékos-következő meccs) pedig csak a mesében létezik, ezért is került ki Elia és Krasic is a csapatból. Mondjuk, ha választanom kellene, inkább a jelenlegi, jó formában lévő Giovincót látnám szívesebben a csapatban, mint Borriellót, vagy a formavesztett, lézengő Matrit/Q-t.

scarmigliato 2012.05.11. 19:52:00

Mennyire nem szeretném, ha ez az ember a Juventusban játszana... Kéthavonta felmerül a neve ennek 62(!) kilogrammos embernek és megy az adok-kapok aszerint, hogy ki áll mellette vagy ellene. Attól meg nem kéne hasra esni, hogy az elmúlt 6 Parma meccsen 5 gólt rúgott és 3 gólpasszt kiosztott. Többen leírták már, Sebastian Giovinco egy olyan játékos, akinek egy Parma vagy egy Palermo típusú kis csapat fekszik. Én is ezt gondolom. Ha viszont Marrotta és Conte azt mondja, hogy nekünk biz'a rá is szükségünk lehet akkor elfogadom, de remélem, hogy erre nem fog sor kerülni. Forza Juventus!

vegita 2012.05.11. 20:21:14

62 kilgramm, és ??? Amaurinak, Iaqvintanak igazán jó fizikuma volt és semmi. Idén elkerültek a sérülések, de jövőre a többfrontos terhelésben nehezen kivitelezhető. AMÚGY ha Elia ért kiadtunk 9 millát, akkor a saját nevelésű Gio szerintem simán megérnye ennyit, ráadásul bebizonyitotta, h tud valamit, és most szigorúan a KÉPESSÉGEI alapján beszélek. Ha Conte mester űgy véli, h kell akkor kell, nincs mese, de szerintem kellene tenni egy próbát

Ismeretlen_108746 2012.05.11. 20:32:22

Nagyjából én is @Tony véleményén vagyok. Nincs vele semmi bajom, de nem tartom olyan kaliberű játékosnak, aki Del Piero 10-es mezét örökölhetné. És tényleg túl sok volt a nyafogás, a sértődés, nem kell ő ide.

Ismeretlen_183096 2012.05.11. 20:32:43

Nagy kedvencem volt, és nem lenne rossz, ha visszajönne, a korábbi nyilatkozatai ellenére. Igaz, már nem egyszer elmondta, hogy nem akar a Juventusban játszani (amit meg is értek, ahogy bántak vele, nem tudom, miért nem adtak neki több lehetőséget), Ghirardi is elmondta, hogy jól érzi magát Parmában, szóval nem értem, hogy miért jön ez elő ilyen sokszor. 40 millát semmiképpen sem ér, ahogy egyébként Pastore és Alexis Sanchez sem (szerintem).

Ruida 2012.05.11. 20:39:59

Nagyon sok Parma meccset láttam, idén és múlt évben is. És Candreva+Giovinco gyakran váltotta egymást, mármint mindkettő játszott a jobb és a bal szélen is, tehát játszhat a montenegróival együtt. A rotálásra pedig szükség lesz, ha szeretnénk több téren is eredményesek lenni. És Igen, Vucinicnek nincs cseréje, pedig egy ilyen csapatban minden posztra kell két hasonló képességű játékos.

Ismeretlen_174409 2012.05.11. 23:38:44

Ja...Vucinic legalább olasz bajnok...tavaly,mikor idejött,ő is egy fostos Roma(sztem nem nagycsapat,tavaly meg végképp nem volt az) szaros kispadján ücsörgött,elzavarták a faszba,mert nem kellett nekik amekkora szarkupac volt,mi meg a szokott bölcsességünkkel megvettük 15 milkáért...5 is elég lett volna amúgy,mert a Románál az volt a lényeg,hogy megszabaduljanak tőle,más kérője meg sztem nem is volt...eljött ide,beépült a csapatba,teszi a dolgát,amit Conte meghatároz neki...Giovinco ugyanez lenne,csak sztem sokkal jobb lenne,mint Vucinic,aki meg sztem egy túlsztárolt senkiházi gyökér,akinek szerencséje van,hogy jó csapatba jött,ennyi!!!Egyébként meg mondtam,ha mindenképp játszania kell annak a gyökér Mirkonak,akkor meg tegyük be Pepe helyett Gio-t,mert bár Pepe nagyon szimpatikus,meg minden,de nem BL-szint...(sztem Vucinic sem az)!!!

Ismeretlen_174409 2012.05.11. 23:40:19

Annyi volt a különbség,hogy tavaly elhoztunk egy Vucinic-et,aki még egy szaros középcsapatból se tudott kitűnni...Gio legalább onnan kitűnik!!!

Ismeretlen_177028 2012.05.11. 23:55:59

@fire06: a túlsztárolt gyökér inkább Giovincóra lehetne igaz, aki nem említhető egy lapon Vuciniccsel. A montenegrói az egyik kulcsjátékosunk volt a véghajrában, igaz hogy hangulatember, de nem tekinthető rossz igazolásnak. Míg Giovinco a kutyának nem kell, csak a Parmának meg talán Conténak. Maradjon csak ott, sőt a Parma fizesse ki szépen a másik felét is, ha annyira sokra tartják.

ToMi015 2012.05.12. 09:03:17

Conte majd eldönti, hogy szüksége van-e rá... Az biztos, hogy Giovinco jó játékos, és többet nyújtana egy Giaccherininél és talán Pepénél is. Igaz, így hogy ész nélkül továbbpasszoltuk (áron alul), így most a teljesítményének köszönhetően több pénzt kéne leszurkolnunk érte, mint amennyit nekünk valóban rá kellene költenünk ebben az átigazolási időszakban. Nem tudom, hogy Conte mennyire tudná megzabolázni és beilleszteni az általa favorizált 2 játékrendszerbe. Mert szerintem csak ezen múlik, hogy Giovinco ide való-e, vagy sem.

epaska 2012.05.12. 10:20:44

@scarmigliato: 164 cm-el hány kiló legyen egy futballista? 80?

Ruida 2012.05.12. 10:24:22

Utolsó kommentem, aztán inkább feladom:) Giovinco 4-3-3ban és 3-5-2ben játszott eddig a Parmaban (4-4-1-1) mellett, szóval a felállással nem lehet probléme...

Ismeretlen_174409 2012.05.12. 11:07:19

Én is feladom,hagyjuk...szidjátok csak Giovinco-t,örüljetek,hogy nekünk van egy sztárunk,Vucinic,aki majd elhozza nekünk a BL-serleget Torinoba...ha lesz kedve,ha meg nem lesz,akkor szarik az egészre és ugat majd mindenkivel meg flegmázik...Gio meg tuti bizonyítani akarna,ha itt lenne,és sokkal technikásabb,jobb a rúgótechnikája,gyorsabb,gólerősebb...mind1,leszarom...

Ismeretlen_136749 2012.05.12. 11:13:20

Mondom, már hiányoltam a fizikai adottságai felhánytorgatását, de csak megérkeztek végre. :) Felesleges felsorolni a nem égimeszelő játékosokat - mint mondjuk Messi, Maradona, Lahm, vagy hogy ne menjünk túl messzire, Giaccherini -, mert nem lenne sok értelme.

Ismeretlen_147985 2012.05.12. 11:54:39

Mirko Vucinic éveken keresztül a Roma kulcsjátékosa volt (nemcsak szimplán kezdő), ég és föld a különbség közte és Giovinco között. Fogalmam sincs honnan szerezted az értesületlenségeidet, gondolom csak nehéz elismerni, hogy Vucinic nemcsak a Romában tudott kitűnő teljesítményt nyújtani, hanem a Juventus-ban is, hozzásegítve a csapatot a bajnoki címhez. Nagyon örülök, hogy egyes hozzászólók így ki tudnak akadni ezen, hiszen ez is csak azt jelzi, hogy tehetetlenségükben a falba verik a fejüket, mert akár elismeri valaki, akár nem, Mirko Vucinic a Juventus kulcsjátékosa, a Juventus legjobb támadója, akár tetszik, akár nem. Giovinco pedig a Parma játékosa, s saját magának köszönheti, hogy Marchisio és De Ceglie barátjaival együtt nem lehetett olasz bajnok, hiszen ha beáll a sorba, s nem képzeli magát Messi-nek, akkor könnyen lehet, hogy most ő is bajnoki címet ünnepelne. De nem baj, megérdemli a kis gyökér:D "szidjátok csak Giovinco-t,örüljetek,hogy nekünk van egy sztárunk,Vucinic,aki majd elhozza nekünk a BL-serleget Torinoba...ha lesz kedve,ha meg nem lesz,akkor szarik az egészre és ugat majd mindenkivel meg flegmázik...Gio meg tuti bizonyítani akarna,ha itt lenne,és sokkal technikásabb,jobb a rúgótechnikája,gyorsabb,gólerősebb...mind1,leszarom..." :):):) Hát igen, a már említett tehetetlenség. Vigyázz, mert már sokan beleőrűltek hasonló dolgokba. Egyébként szerintem senki nem várja el Vucinic-től, hogy elhozza a BL serleget Torinóba, így nem igazán értem ez hogyan jött föl ill. hogy miről beszélsz. De gondolom ha Giovinco visszajönne, akkor le sem kellene játszani a következő szezonban a Bajnokok Ligáját, mert alapból behúznák a nevünk mellé.

hurbinyek 2012.05.12. 12:01:16

Vucinic pont annyira volt kulcsjátékosa ennek a CSAPATNAK, amennyire kábé Giovinco is lett volna, ha idén ő futkos a bal oldalon.. Ahogy Diego is jó Pirlo lett volna egy jó morálban..mindenféle tehetetlenség nélkül..:):):)

juve28adam 2012.05.12. 12:12:18

A futballban nincsen olyan ,hogy: "HA"...

goku06 2012.05.12. 12:39:29

Conte nem akar balhés játékost.. majd ő elbeszélget Giovincoval hogy mit szól a padhoz, aztán kiderül hogy mennyire profi Giovinco.. mert abban biztos vagyok ha most Del Piero helyett Giovinco lett volna hasonló helyzetben, ő már a szezon felénél kiakadt volna.. a kisgyereknek kell először változtatnia, és megmutatnia hogy csapatember, és azután jöhet vissza.. harcos játékos, beférne, ha beállna ő is a többiekhez a sorba, mert az arca nagyobb mint jelenleg bárkinek a csapatból.. és lehet hogy technikásabb és gyorsabb mint Vucinic, de a tapasztalat sokat segít a montenegróinak, aki meg tud felelni az elvárásoknak.. de Giovinco még nem játszott olyan csapatban ahol ekkorák lettek volna az elvárások.. parmában semmi nyomás nem volt rajt, úgy egyszerűbb termelni a gólokat.. és miért azt a posztot szeretnénk megerősíteni ahol az egy normális csatárunk van?! ha Giovinco érkezne, nem lenne biztosítva számára az állandó kezdő poszt (ami neki az elvárása!!!!! elvárása baszki, egy bajnok csapatban egy kis senkiházinak a biztos kezdő poszt az elvárása :O persze a 10es szám mellett.. ), akkor ő elkezdene nyavajogni, ami nem feltétlenül tenne jót a morálnak.. ezt is mérlegelni kéne.. persze minden számít Contétól.. de kétlem hogy Vucinic helyére akarna valakit.. szóval max a jobb oldalra jöhet Giovinco, ha Conte úgy akarja

fmsteve 2012.05.12. 12:47:28

Erős túlzás h Seba 40 millát érne, viszont mmartin folyamatos Seba osztás melletti Mirko istenítése is ugyan olyan túlzás /bár ez nyilván azért van mert sokan harapnak erre és ő meg élvezi ha más agyát felb*szhatja/ A tények velük kapcsolatban Seba 35 meccs 15 gól 10 assist 133 lövés azaz összesen 25 gól kanadai táblázat szerint Vuci 32 meccs 8 gól 8 assist 102 lövés azaz összesen 16 gól kanadai táblázat szerint Ezek a tények. Vuci idén többször szerzett fontos gólokat ami meccseket döntött el, de azért az egekig marasztalni fölösleges mert teljesítményben nagyon messze van egy klasszis játékoshoz, mutatja ezt azt is h a gólvadászatban csapaton belül ketten is /köztük egy középpályás/, seria a szinten pedig 24en előzték meg. Ezzel persze nem azt mondom h Giovinco százszor jobb lenne, de semmivel sem gyengébb és ráadásul még 4 évvel fiatalabb. Igazából mindketten elférnének nálunk ha lenne egy olyan játékosunk elől aki mindkettőjüknél lényegesen gólerősebb.

Ruida 2012.05.12. 12:52:32

Mindenféle félreértés elkerülése érdekében Vucinic valóban kulcsfontosságú volt idén, pláne tavasszal. Én csak azon aggódok, hogy nincs hasonló típusú játékosunk, aki színt tud vinni a támadásokba, és ha elismeritek Giovinco-t, ha nem, ő tudna. És továbbra is azt hajtom, hogy mindkét felállásba tud játszani, vagy a montenegrió "mellett", vagy váltva egymást 3-5-2ben, mert ugye valljuk be, nem ártana majd rotálni a bajnokság+bl alatt. Az meg, hogy rinyált stb: Soha nem beszélt a Juventusról lenézően, max az akkori vezetőkről, illetve annyit mondott, hogy bebizonxítja, hogy tévedtek vele kapcsolatba. Azóta a Seria A egyik legeredményesebb támadó játékosa, olasz kerettag. Szerintem bebizonyította, ha valakinek ez nem elég, azt kívánom jöjjön vissza és az "egyik félnek" legyen igaza. Forza Juve! (Forza Gio!)

JuvePeti 2012.05.12. 13:16:34

Luca Toni 26 évesen még a Bresciában tolta, majd a Palermoban még a Serie B-ben is játszott mikor vágott 83 meccsen 51 gólt. 29 éves volt már mire olasz gólkirály lett, majd vitte el a Bayern, ahol UEFA Kupa gólkirály, német bajnok és kupagyőztes lett 39 góllal... meg asszem világbajnok... Lehet h Gio sosem lesz világklasszis, de nagy potenciál van benne és nem kéne ilyen faszságokat irogatni h "ha olyan jó akkor miért a Parmaban játszik..." Azért mert a Juve elbaszta és Ranierin kivül egyik edző bizalmát sem élvezhette, majd elég későn adtuk kölcsönbe.. de most meg is mutatta mit tud.

Alessandro 2012.05.13. 17:05:56

A sajtónak is hatalmas szerepe van abban, hogy sokan utálják Giot, szerintem ha a teljes nyilatkozatait olvashattuk volna, akkor nincs ekkora gyűlölet az ő irányába sok szurkolótól. Én így sem tartom nagyképűnek, szimpatikus játékos, a teljesítménye is jó és nem mellesleg ő legalább technikás játékos, ha Del Piero valóban távozik, szükség lesz egy hasonló kaliberű (még ha nem is azonos szintű) játékosra. Emellett több érv szól mellette mint ellene. Elég megnézni a jelenlegi támadóinkat, Gio semmivel sem rosszabb náluk és az apró támadó legalább fiatalabb is. Örülhetünk ha egy igazi klasszis csatár jön majd a nyáron, ha más is érkezik, kb Borriello szintű játékos lesz, tehát Giovinco megszerzése ilyen szempontból is kulcskérdés lehet, jóval több meccs lesz jövőre és a sérülések esélye is növekedni fog, inkább ő játsszon mint Pepe, Padoin vagy a hozzájuk hasonló játékosok.

Del_Piero 2012.05.15. 13:59:20

Nem értem annak a néhány selejtnek miért kellett megint idekevernie vucinicet, supi és(?) mmartinka ez a cikk róla szól? vagy nem tudtok(tudsz) olvasni? mellesleg elég nagy hülyeség őt most idekeverni, a kissrác messze jobban teljesített mint ez a középszintű csatárutánzat. 40 millát persze, h nem ér Gio de nagyon nagy szükség van rá a keretben. Ja hogy pont ettől paráztok, h Conte kérésére jön és akkor esetleg kilöki a kezdőből a montenegróit? hát van is mitől tartanotok :)))

Del_Piero 2012.05.15. 14:01:51

fmsteve ezeket nem érdekli a statisztika, a tények, mmartinka évek óta fröcsög rá, bezzeg mikor a meccs embere volt nálunk akkor rejtélyes módon napokig nem írt :))))) Talán ha nem lennének ilyen szűklátókörűek akkor ők is rájönnének, hogy egy Gio szintű játékos mennyire kell ebbe a csapatba

Ismeretlen_147985 2012.05.15. 14:07:01

Olvasási problémáim nekem egészen biztosan nincsenek, de úgy veszem észre, neked annál inkább. Olvasgasd el a hozzászólásokat, mert akkor láthatod, hogy előttem hányan hasonlítgatják össze a két játékost. Én csak és kizárólag azért írtam Vucinic-ről, mert előttem ezt már többen megtették. "Ja hogy pont ettől paráztok, h Conte kérésére jön és akkor esetleg kilöki a kezdőből a montenegróit? hát van is mitől tartanotok :)))" A kommented ezen részét nem igazán tudom hova tenni, még annyira sem, mint az elejét. Conte szerint a montenegrói a keret legtehetségesebb játékosa, így nem gondolnám, hogy bárkinek félnie kellene attól, hogy kikerül a kezdőből. Pláne Giovinco miatt. Dehát miről is beszélünk, barátom? Giovinco ilyen tehetséggel Barcelonába vagy Madridba fog igazolni, de legrosszabb esetben is Manchesterbe. Torino szóba sem jöhet számára.

Ismeretlen_147985 2012.05.15. 14:11:24

"mmartinka évek óta fröcsög rá, bezzeg mikor a meccs embere volt nálunk akkor rejtélyes módon napokig nem írt :)))))" Örülök, hogy ilyen jó a memóriád, kevesen tudnak évekkel ezelőtti dolgokra emlékezni, pláne ilyen jelentéktelenekre. Látod, én speciel arra sem emlékszem, hogy volt valaha a meccs embere nálunk. Jah és egy jó tanács: ezeket a "jeleket" a soraid végéről szerintem mellőzd, ezzel csak az idegességedről teszel tanúbizonyságot.

Del_Piero 2012.05.15. 14:11:53

Mással sem tudsz takarózni, csak hogy az általad bohócnak tartott Conte mit nyilatkozott egyszer, ez eléggé sántít nem gondolod?:))) Gioról is jókat nyilatkozott és igényt tart rá na most akkor neked van szemellenződ vagy Conte nem tudja ki kell neki? hm? bohóc vagy mmartinka.

Ismeretlen_147985 2012.05.15. 14:14:19

Ha Conte igényt tart rá, de emellett Vucinic-et tartja a legtehetségesebb játékosnak, akkor ebből neked az jön le, hogy Giovinco ki fogja szorítani a montenegróit a kezdőből? Ha igen, akkor nagy bajok vannak. Amúgy látom még mindig ideges vagy.

Del_Piero 2012.05.15. 14:18:28

És azért mert ezt nyilatkozta gondolod örök életébe betonbiztos helye van? szerinted az utóbbi időben miért cserélte le többször? ja igen a te primitív elképzelésed szerint mert pihentette... nem pajtás, azért mert szar volt a teljesítménye. Elhiheted, ha Gio jön akkor sokat fog padozni a szerelmed :))) Mellesleg már látom supi hozta fel vucinicet, érdekes ez a tag állandóan azt szajkózza amit te. Most vagy mindketten ennyire vakok és szűklátókörűek vagytok, vagy egy név nem elég hogy bizonygasd a hülyeségedet... azért én néznék egy ip címet nálatok :)))

Ismeretlen_147985 2012.05.15. 14:23:44

"És azért mert ezt nyilatkozta gondolod örök életébe betonbiztos helye van?" Nézzük máshonnan: azért, mert Conte egyszer azt nyilatkozta, hogy kell neki Giovinco, gondolod örök életébe igényt tart rá?... IP címet nem tudsz nézni, mert Supi nincs bejelentkezve. Azt hiszem ez kizáró ok, bár nem vagyok számítástechnikai zseni. A vitát részemről lezártam, a megmosolyogtató "jeleid" minden sorod végén nagyon árulkodóak.

Del_Piero 2012.05.15. 14:31:50

Vitázni csak olyan emberrel lehet akinek van kellő befogadóképessége és nem csak a saját hülyeségét hangoztatja, namármost te sosem fogod elismerni Giót és sosem fogod belátni ha vuci pocsékul játszott, függetlenül attól mit mutat a statisztika (ami tény, nem szubjektív vélemény) ezek után nyugodtan kijelenthető, hogy te csak az orrodig látsz és onnan minden más takarásban van :)) De persze te sosem tévedsz és minden úgy van ahogy írod, pl. hogy Pirlo soha semmilyen körülmények között nem lesz a Juventus játékosa, ugye? és a sok hülyeség után amit hangoztatsz annyi sincs benned, hogy leírd igen tévedtem. Mondjuk nem lehet minden embernek gerince, ezt be kell látnom :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9915) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4140) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása