Juventus - Lecce: 1-1

Csalódottság. Ezzel a szóval jellemezhető leginkább a juventinok lelkiállapota a tegnapi meccs után. A Juventus a tabella hátsó részében tanyázó Leccét fogadta otthon, de sajnos nem tudta átmenteni a Novara ellen mutatott lehengerlő formát. A mérkőzés a Cesena ellen mutatott nyögvenyelős, kritikán aluli helyzetkihasználást felvonultatót juttatta eszünkbe.

Gigi BuffonMarchisio korai góljánál megnyugodtak a kedélyek, a játékosok is a kelleténél jobban elhitték, hogy zsebben a három pont. Sajnos nem így lett, a mérhetetlenül sok kihagyott helyzet megbosszulta magát és egy szerencsétlen szituáció után egyenlített a Lecce.

A mozzanatot Buffon követte el, bár nem írható egyértelműen az ő számlájára az elhullajtott 2 pont, mivel addigra már 2-3 góllal is vezetni kellett volna az akkor már 10 emberrel játszó kis csapat ellen. A Milan természetesen győzött, így egyetlen pontra olvadt a Bianconeri előnye. Ez azt jelenti, hogy mind a 6 pont kell a maradék két mérkőzésen!


JUVENTUS - LECCE : 1-1

Összegzés:

gólok: Marchisio 8' és Bertolacci 85'

piros lap: Cuadrado 54'

JUVENTUS: Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, De Ceglie (Caceres 7'); Quagliarella (Matri 73'), Vucinic (Del Piero 78')

edző: Conte

LECCE: Benassi; Tomovic, Carrozzieri, Miglionico; Cuadrado, Blasi, Obodo (Bertolacci 71'), Delvecchio, Brivio; Di Michele (Giacomazzi 61'), Seferovic (Muriel 52')

edző: Cosmi

játékvezető: Valeri

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr514655306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adieu 2012.05.03. 11:37:05

én nem hibáztatom Buffont. Nagyon szerencsétlenül jártunk, pont rosszkor, de Buffon rengeteget mentett ebben az idényben...

Ismeretlen_578154 2012.05.03. 11:42:54

Be kell rúgni a helyzeteket, vagy a felét. Gigi benézte, de nem ő a ludas, ha legalább egy csatár hozta volna az idény során azt a teljesítményt, amiért az áll a neve mellett: támadó, már rég bajnokok lennénk.

Ismeretlen_122894 2012.05.03. 11:44:18

én hibáztatom buffont. volt sok jó mentése, védése a szezonban, ez tény, de a tegnapi 1-1- az ő lelkén szárad. bonuccit is leszidtuk, ha hibázott, és nem hangzott el, hogy egyébként volt, amikor ő mentett, vagy győztes gólt szerzett. csak azért mert buffon buffon, nem kell felmenteni

Ismeretlen_108746 2012.05.03. 11:45:03

Be kell húzni a maradék 2 meccset, nincs mese. Góllövés szempontjából a középpályásokban lehet bízni, a csatáraink reménytelenek sajnos. Igazból teljesen mindegy, hogy a Borriello, Matri, Quagliarella hármasból ki kezd sajnos. Szomorú leírni, de nagy kár, hogy az Inter kikapott a Parma-tól, így nem sok esélyük maradt a BL helyre (ez önmagában persze nem baj). Jobb lett volna, ha nagyobb motivációval futottak volna neki a milánói derbinek. Persze ha mi verjük a Cagliari-t, Milánóban döntetlen születik, már meg is lenne a Scudetto.

Ismeretlen_201466 2012.05.03. 11:51:22

Bonuccihoz hasonlítani Buffont nagyon nem helyes. Bonuccit nem az első, nem a második hibájánál kezdtük el szídni. Neki csak akkor megy a játék, ha az egész csapat formában van és a másik két klasszis belső védőnk levesz a válláról minden terhet. Ezzel szemben Buffonnak idén talán az első hibája (akárhogy agyalok nem jut eszembe másik), továbbá akkor is csúcsformában védett ha a csapatnak nem ment. Rosszkor hibázott, nagyot hibázott, de nekem nincs képem szídni.

Victor90 2012.05.03. 11:51:29

Buffon győzelmi kényszer alá helyezte a csapatot:).Én egyáltalán nem tudok haragudni Gigi-re.Megesik az ilyen hiba mindenkivel..... Vasárnap este 20:45-kor lesz a meccsünk.Győzni kell,nincs mese! UI:Q egyre jobban kezd idegesíteni.

Diego2889 2012.05.03. 12:01:01

tény h Gigi hibája, de ezt több tényezőn ment el.. Igazából én megérteném, ha 2 támadót is vennénk a nyáron.. ezek nagyon impotensek sajnos :D

Ismeretlen_578154 2012.05.03. 12:05:43

Engem mindhárman idegesítenek, egy kimondottan jó csapat lett a Juve, minden poszton kimagasló teljesítményt nyújtanak, talán erőn felülit, szomorú, hogy épp a befejező emberek lógnak ki a sormintából.

Csülök 2012.05.03. 12:16:54

Csak az a baj, hogy Buffon ezt háromszor csinálta egész meccsen! Már a második is elég rizikós volt! Egy kapus ne cselezzen, ha nem tudja kipasszolni, basszon bele egy nagyot...ennyi! Roppant mód csalódott vagyok! nem szabad elszúrni...innen már nem!

Csülök 2012.05.03. 12:17:13

Csak az a baj, hogy Buffon ezt háromszor csinálta egész meccsen! Már a második is elég rizikós volt! Egy kapus ne cselezzen, ha nem tudja kipasszolni, basszon bele egy nagyot...ennyi! Roppant mód csalódott vagyok! nem szabad elszúrni...innen már nem!

onlyA 2012.05.03. 12:42:28

A tegnapi meccs Buffon lelkén szárad és ezt ő is elismerte. Nagyképűen és lenézően kezelte a helyzetet. Megérdemelte sajnos. Más kérdés, hogy Vidalnak volt két nagy ziccere szemben a kapussal és az egész csapat gyenge volt. Hazai pályán egy bajnoki címért küzdő csapat egy kiesőjelölttel szemben emberelőnyben rúgjon 2-3 gólt és biztosítsa be a győzelmet.

Doki 2012.05.03. 12:45:54

Nem mentem fel Buffont, de ha egy kapus hibázik akkor mindent rosszat megkap, ha ezt a védő csinálja, akkor őt is legyalulják. Ha a csatár vagy a középpályás nem rugja be akkor csak ejnye-bejnye. Amit még meg kell a Juvenak tanulni, hogy ha lehet 5 gólt rugni akkor azt tegye is meg, hogy ha előjön egy ilyen gigszer akkor ne ponthullatás legyen a vége.

Ismeretlen_483399 2012.05.03. 12:53:00

Én úgy gondolom hogy a csapat az 1 gólos vezetés után nagyon visszavett.Sztem úgy gondolták hogy ez elég is lesz ami úgy is lett volna ha Buffon nem hibázik.1 gól sose elég de azt hiszem ezt a tavalyi szezon alatt is láthattuk egy jó néhányszor eltekintve a csapat akkori és mai teljesítményétől.Akármikor becsusszanhat egy hiba mint ahogy tegnap és pikk pakk el is úszik a győzelem.Ezért kell min. 2 gólt rúgni és utána se árt ha valamilyen szinten nyomás alatt tartjuk az ellenfél kapuját "biztos ami biztos alapon."Sztem Conte most nagyon lebaszta őket úgy gondolom.Most kapnak egy jó kis agymosást és a hétvégén ha minden jól megy legyűrjük a Cagliarit.:)

mjz 2012.05.03. 13:31:21

nem ertettem a dc martin cserét.eleve nagy hiba volt.vagy h a gol elott is volt helyzete a leccenek ak miert nem vagta ki a mezonybe.vidal miert nm lett lecserelve.miert q kezdett holot matri v boriello sokkal motivaltabb...q most hoxabitott.ez a mecs a nemértem kategoria.ja es ha milan nyeri a meccseit bajnok lesz...mert mi vesztunk pontot.de ne igy legyen.

Ismeretlen_201466 2012.05.03. 14:07:58

Igen, többször is cselezett. Nekem sem tetszett, de a hibájánál elpattant tőle a labda. SZó nem volt ott cselezgetésről.

wenimo 2012.05.03. 14:08:41

"Ha" megverjük a Cagliari-t, és Milan X-el vagy kikap az Inter ellen ( azon a meccsen bármi megtörténhet) akkor Juve a bajnok :D

tataboy 2012.05.03. 14:16:21

Akárki akármit mondhat ezt a meccset eladták,vagy a Juventus vagy Buffon! Egész meccsen érezhető volt hogy Buffon ideges és gólt akar rúgatni a Leccével,meg is történt!

Ismeretlen_201466 2012.05.03. 14:24:17

LOL! Ez szép volt tataboy, most akár el is takarodhatsz erről a blogról. Nem szoktam ilyen stílusban írni, de amikor "Juventus szurkoló" ilyet ír, akkor ennyit tudok mondani. Szégyeld magad...

Diego2889 2012.05.03. 14:41:25

tudojuve: szerintem attól mert Juve szurkoló, attól még írhat ilyet.. igazából sajnos szerintem is elég fura volt az a jelenet és én is láttam Gigin h ideges.. Én valahogy ha elveszítjük a bajnokságot, ismétlem ha elveszítjük, akkor én is elgondolkoznék rajta h itt valami nem stimmel.. ez a tegnapi meccs nagyon furcsa volt és biztos vagyok benne h nem csak mi látjuk így..

Ismeretlen_578154 2012.05.03. 14:44:57

Ó igen! XD Biztos nem keres eleget, a Lecce valószínűleg felajánlott neki egy zsíros állást a Serie B-ben, Elkannékat is lekenyerezték. Ilyen hülyeséget kigondolni, de le is írni!!!

Diego2889 2012.05.03. 14:56:36

automata: nem csak 1-2 ember fejében fordult ez meg sajnos :D én nagyon megértem azokat a Juvésokat is, akik félnek attól h megint visszakerülhetünk a b-be esetleg és ha ilyet látnak elcsodálkoznak.. az a tegnapi eset sok mindenben meglepő volt..

Ismeretlen_201466 2012.05.03. 14:57:09

Diego2889: Ilyet szted leírhat egy Juve drukker? Még mindig megbélyegeznek minket a Calciopoli óta, ennek ellenére Te tényleg úgy gondolod, hogy nem baj, ha a klubot saját szurkolói is csalással és bundázással vádolják? Kérlek gondold át újra. Főleg röhej annak fényében, hogy Buffon nem egy zsoldos, minden meccsen megőrül ha gólt rúgunk. Olyan szenvedéllyel játszik, mint egy 17 éves, ez látszik rajta. Valószínű a Lecce tud annyit fizetni Buffonnak(aki kb. annyit keres, mint a Lecce kerete), hogy a bajnoki cím kapujában elajándékozzon egy győzelmet.

Ismeretlen_578154 2012.05.03. 15:12:05

Diego, ez egy kőkemény hatalmi harc, gondolod, azért tejelnek a tulajdonosok kemény millákat, hogy épp a Lecce törlesszen? Mit, pizzát? Háááááát egy scudetto többet jelent üzletileg, nem beszélve az emocionális többletről, mint amit a Lecce termelt fennállása óta és fog az elkövetkezendő ötven évben, főleg ilyen hercehurca után. Aki ilyeneket gondol, visszafelé nézi a Polipot. XD

Diego2889 2012.05.03. 15:32:44

tudojuve: szerintem ezzel nem a csapatot akarta bántani és nem is Gigit.. Én tudom h Gigi nem 1 zsoldos és nem is nézem ki belőle ilyeneket, de te se ismered és én sem.. Valamint egész biztos lehetsz benne h nem a Lecce fizet is akármit is, ha tegyük fel bundázás volt.. Felejtsük el a tegnapi meccset, koncentráljunk a következő kettőre..

Ismeretlen_201466 2012.05.03. 15:37:25

"Akárki akármit mond, ezt a meccset eladták. Vagy a Juventus, vagy Buffon" Ezzel mégis kit akart megbántani? Matisz papát?

Diego2889 2012.05.03. 15:51:10

ha én annyiszor elkezdenék itt magyarázni, ahányszor olyat olvasok ami nem tetszik, akkor naponta beleköthetnék 3-4 emberbe is.. ő dolga mit ír.. én továbbra is ehhez tartom magamat.. attól ugyanannak a csapatnak szurkol, mint te vagy én.. mondom zárjuk le..

Ismeretlen_578154 2012.05.03. 15:58:52

Berlusconi szövetkezett Don Corleonéval, Gigit megfenyegették, hogy ne csak simán eladja a meccset, de még égesse is le magát a fél világ előtt, miszerint nem tud lekezelni egy labdát. A mentési kísérlet csak elterelő hadművelet volt, azért mégsem akarta közvetlenül ő rúgni az egyenlítő találatot. A Juventus tulajdonosai mindezek alatt legnagyobb befektetésük és egyik legféltettebb kincsük, Buffon új, kilences számú mezéből a távol-keleti piacra csempésztek hárommillió darabot a tuti üzlet reményében. XD Kombinálni a hülyeséget... ilyet!

Diego2889 2012.05.03. 16:12:12

atomtoma: ma láttalak ide írni talán először, de nagyon humoros srác vagy :DDDD

Ismeretlen_578154 2012.05.03. 16:25:54

Nana, lehet engem is Berlusca szervezett be. XD Új vagyok, pár napja olvasgatok itt, megtetszett a környezet, úgy is mondhatnám, néma halaknak Luca Blasi se érti a szavát, főleg ha alszik, ezért mint zebracsíkos csikóhal, olyan bolondos fajta, kötelességemnek érzem világgá kürtölni: FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_183096 2012.05.03. 16:59:10

Én se értem, hogy azt a kapust, aki 11 éve szolgálja a Juventust, és ezalatt az idő alatt talán egy ehhez hasonló hibája volt (nekem csak egy ugrik be), és minden gólunknál úgy örül a kapu mögötti szurkolókkal, mintha ő is az lenne, azt miért kell b@sztatni, vagy ami még rosszabb bundázással vádolni. Nekem a bunda eszembe se jutott, amíg nem olvastam ilyen hsz-eket, pedig mostanában nem egy meccsről derült ki, hogy nem teljesen volt tiszta. Hibázni pedig emberi dolog, mindenkivel előfordul, Gigi sem kivétel. Amúgy Sanyi is milyen jófej volt, hogy rögtön lepacsizott vele. FORZA JUVE!

Ismeretlen_108746 2012.05.03. 17:10:05

"Amúgy Sanyi is milyen jófej volt, hogy rögtön lepacsizott vele." Igen, nagyon jó volt látni azt a gesztust. Amúgy nekem nagyon szimpatikus volt a Lecce gólszerzőjének a nyilatkozata is. Együttérzését fejezte ki Buffon-nal, s hozzátette, hogy reméli ez a gól nem teszi tönkre a Juve szezonját.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása