Buffont is meglepte a védelem stabilitása

Gigi Buffon nagyra értékeli védőtársai egész szezon alatt nyújtott teljesítményét, akik munkáját a középpálya harcosa, Arturo Vidal is nagyban támogatja.

Gigi Buffon“Csak egy gólt kaptam az elmúlt hét mérkőzésen és csak 15-öt azon a 31 meccsen, amelyeken játszottam." - dicsérte a védelmet Buffon.

"Ilyen korábban még nem történt, még akkor sem, amikor mi voltunk a favoritok. A védelem összetartása, az alap amelyre a sikereinket építjük."

A máig veretlen Öreg Hölgy már bebizonyította, hogy milyen nehéz feltörni a hátsó alakzatot, mindegy, hogy 4-3-3-as vagy 3-5-2-as szisztémában játszik-e a csapat.

Vidal gladiátorokra emlékeztető teljesítménye szintén kulcsszerepet játszik a csapat masszívságában. A chilei egyébként kétszer is megzörgette Stekelenburg hálóját a hétvégi futballórán, amelyet a zebrák tartottak a farkasoknak.

"Szerencsés vagyok, hogy rengeteg kiváló középpályást láthattam játszani a klubnál karrierem során. Már a szezon elején is azt mondtam, hogy olyasvalaki, mint Arturo már évekkel ezelőtt, a korábbi nagyszerű Juvéban is szerepet kaphatott volna."- folytatta a dicséretet a világbajnok hálóőr.

Buffon természetesen ejtett néhány szót arról, hogy csapata már 3 ponttal vezet a regnáló bajnok, a Milan előtt.

"A Roma elleni győzelem ezidáig talán a legfontosabb volt. De a győzelmek, amelyeket ezek után szerzünk szintén létfontosságúak lesznek, mert azok visznek közelebb a célunkhoz, amely valóban lehetetlen tűnt korábban."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr964655277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya 2012.04.24. 13:09:49

Igen gondolom az mindenkinek feltünt h a 4 gólt mind középpályás rugta... a védelem és a kp nagyon ott van a szeren :) 1 igazi de tényleg igazi gólvágó hiányzik csak elölről :)) meg örülök h Vucinic szép lassan elkezdett tényleg focizni :)) csak így tovább ;)

Ismeretlen_108746 2012.04.24. 13:13:32

"Szerencsés vagyok, hogy egy sor ilyen jó középpályást láthatok a klubnál." Nem akarok kekeckedni, de itt van egy kis pontatlanság a fordításban (vagy talán a forrással van a gond). A Juventus hivatalos honlapján olvastam, s ott így szerepel: “I’ve been lucky enough to see a host of fine midfielders during my time with the club.” Vagyis azt mondja, hogy volt szerencséje egy csomó kiváló középpályást látni (a Juve keretében) a csapatnál eltöltött karrierje során. Majd éppen ehhez kapcsolódóan folyatódik úgy a gondolat, hogy Vidal a korábbi, nagy és sikeres Juventus-okban is kezdő lett volna.

Ismeretlen_136749 2012.04.24. 13:22:21

@Apuleius: Kösz az észrevételt!

devil-z 2012.04.24. 13:36:49

Tényleg nagyon jól működik a védelmünk, 33 mérkőzésen 18 kapott gól az elenyésző. Az is figyelemre méltó, hogy lőtt gólok számában is csupán 2 csapat előz meg minket, ahol olyan gólvágók játszanak mint Ibra vagy Cavani. Az elmúlt években sorra döntöttük a negatív rekordjainkat, most végre jó látni ilyen remek statisztikákat is.

Diego2889 2012.04.24. 14:03:22

Igazából én sem gondoltam volna h ilyen jól tud majd működni ez a védelem.. Azt tudtam h Chiellini és Lichsteiner hihetetlenül jó védő, de h Barzagli ilyen teljesítményt tud nyújtani, az lenyűgözött.. Bonuccit sokat szidtam amikor sokat hibázott, de hála Istennek azt az arcát mutassa, amit az év elején.. Ezt a védelmet jövőre sem bontanám meg, csupán 1-2 védővel kiegészíteném.. Vidal pedig valami elképesztő srác.. Krasicra sokat mondták h új Nedved stb.. stb.. , ami elég hamar megdőlt, viszont Vidalra kijelenteném h ő az új Davidsunk :)) Davids szemében láttam utoljára ilyen akaratot és alázatot a pályán.. Kemény játékos volt ő is, de hihetetlenül sokat dolgozott.. Vidal személyében megtaláltuk az emberünket :D

Victor90 2012.04.24. 15:16:27

Diego2889!Teljes mértékben egyetértek veled!Barzagli teljesítménye,egészen elképesztő.Mikor megszerezte tavaly januárban Marotta,talán én voltam a legnagyobb károgó,de mára be kell látnom,hogy nagyot tévedtem.Magabiztos,nem sérülékeny,jól szerelő játékos.....!Ár/érték arányban ilyen játékost nem lehet minden bokorban találni,az biztos igaz. Bonucci az utóbbi időben,tényleg úgy teljesít mint egy 15 millio euro-s belső védő.Szinte hibátlanul játszik,jól szerel stb... De azért ne felejtsük el,hogy milyen hibákra képes.Ha továbbra is így fog játszani az elkövetkezendő 5 meccsen,akkor azt mondom,hogy tartsuk meg.Most jelen pillanatban én is azt mondom,hogy minőségi belső védő biztosan nem fog érkezni.Hummels lenne talán a legjobb igazolás,de ő érte szép összeget kéne kifizetni,ami ugyebár nem Marotta műfaja.Astori szintű játékos érkezésére számítok.Balhátvéd posztra viszont kötelező igazolni 1 minőségi játékost.Ha nem sikerülne Kolarov,én beérném Aly Cissokho-val is! Vidal-ról pedig nem zengek ódákat,mert már lassan unalmas lesz mindenki számára:)

Ismeretlen_197458 2012.04.24. 16:20:46

Én Bonuccit megtartanám, mert egy remek védő. Nagyon bírom, annak ellenére, hogy sokat szidtam én is, mikor a csatáraink 100 helyzetből képtelenek voltak egy Bonu hibát kijavítani. De szerintem neki csak az önbizalmával, a magabiztosságával volt gond, amit Conte kijavított, és már nincsenek az 1-1 elleni helyzetekben a nagy hibák. Nagyon jó védő, én mindig bírtam, ha dühös is voltam rá. Rengetegszer megvédtem a kritikákkal szemben. Jó látni, hogy nem hiába. :D

Supi 2012.04.24. 16:55:35

Hát ez bizony engem is meglepett:D...

Ismeretlen_122894 2012.04.24. 17:04:37

a védelemtől féltünk, és abban bíztunik, hogy majd mindig többet rúgunk, mint kapunk :) tényleg nagyon ügyesen meg lett szervezve, ami a pluszt adja, az a két tényleges szélsővédő (nem is kezdek bele, hogy korábban mi volt itt), plussz a kp stabilitása. retteghet a barcelona, hogy hogy töri fel ezt a védelmet!!! :)

Ismeretlen_181235 2012.04.24. 20:11:40

Így igaz, nem csak, hogy kevés gölt kaptunk, de veretlen a csapat a bajnokságban is és a kupában is. Szerintem ilyenre sem sok példa volt még. Diego felsorolásából kimaradt De Ceglie, aki szintén a szezon egyik legjobbja a posztján. Remélem ott lesz a válogatotban is, nagyon sok tapasztalatot szerezne vele (és akkor nem emlétem, hogy a védelem egyik oldala Chiellóval meg is van). Szerintem megint tőlünk lesz a legtöbb válogatott behívva, elvégre is mi vagyunk az egyik legolaszabb csapat.

szabo2323 2012.04.25. 10:00:35

Valaki nem tudna egy olyan statisztikát mutatni,hogy az előző évbe és most menyit érnek a játékosaink?Nagyon kiváncsi volnék :)

Diego2889 2012.04.25. 14:52:28

Igen, De Ceglie is remekül focizik az évben. Számomra is kellemes meglepetés a srác.. Remélem úgy fogom megszeretni, ahogy Marchisiot:D Marciért sose voltam oda, de az elmúlt 1-2 évben megszerettem..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása