Cavani és Suárez a kiszemeltek között?

A legújabb pletykák szerint Uruguayból erősítene jövőre a Juventus, hiszen a klub a liverpooli Luis Suárezt, és a Napoli támadóját, Edinson Cavanit is figyeli.

Szinte biztosra vehető, hogy a jövő évi Bajnokok Ligája indulásra a Bianconeri meg fogja erősíteni keretét, és az egyik legfőbb cél egy világklasszis támadó igazolása.

Edinson Cavani és Luis Suárez

Az olasz sajtó úgy tudja, hogy a Juventus vezetősége Suárezt vagy Cavanit szeretné leginkább megszerezni.

A Tuttosport információi szerint a Bianconeri egyik sportigazgatója, Fabio Paratici már fel is vette a kapcsolatot Cavani ügynökével, Claudio Angeluccival.

A pletykák szerint a torinóiak évi 2.3 millió eurós fizetést ajánlanának a játékosnak, vagyis dupla annyit, mint amit a Napolinál jelenleg keres, klubját pedig 60 millió euró körüli összeggel igyekeznének meggyőzni.

A Juventus játékosokat is hajlandó lenne belevonni a tranzakcióba, többek között Miloš Krasić-ot és Felipe Melót, sőt a Serie B-s Pescarában kitűnően teljesítő Ciro Immobile maradék játékjogát is.

Amennyiben mégsem sikerülne megállapodni a Napolival - amire azért elég nagy esély van -, a másik kiszemelt a Liverpool csatára, Luis Suárez lenne.

Egyes feltételezések szerint az uruguayi játékos nem érzi jól magát Angliában, a csapatba sem tudott igazán beilleszkedni.

Megszerzéséhez körülbelül 30 millió euróra lenne szükség.

A problémát Suárez fizetése jelentheti, mivel nagyjából 3.5 millió eurós évi fizetést szeretne.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr794655239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turorudi 2012.04.14. 12:22:08

60 milla cavaniért ugye csak elírás? annyit azért messze nem ér a csávó! a kettő közül amúgy is suarez lenne jobb! bár cavani a tipikus befejező csatár, szerintem a liverpooli jobb játékos, és ő meg is érne 30 milliót. a fizetése pedig nem sok, főleg ha nem akarjuk, h jövőre egy jó szezon után menjen is tovább valamelyik arab csapathoz.

Ismeretlen_22017 2012.04.14. 12:24:36

@turorudi: nem elírás

Ismeretlen_177028 2012.04.14. 12:26:56

Suárez csak ne követeljen. Abból a Liverpoolból ebbe a Juventusba jönni úgy, hogy magából az országból is elege van, nagy előrelépés lenne neki. Elégedjen meg egy kicsit kevesebb alappal és teljesítményarányos bónuszokkal. Azonban én is Cavanit favorizálom. Őszintén szólva jobban öülnék neki, ha a Napoli nem jutna vissza a BL-be, de talán még az EL-be se, ugyanis így nagyobb esélyünk lenne arra, hogy elhozzuk. Itt a Napolit kellene meggyőzni, Melot és Krasicot vihetik, viszont Immobilét nem vonnám bele (tehetséges játékos, saját nevelés, plusz a játékjogának a fele nem nagyon változtatna Cavani árán). A 60 millió euró viszont vicc, max. 45-öt ér. Tavaly Agüero is kb. ennyibe lett volna.

Tony 2012.04.14. 12:34:57

Mindkét játékos iszonyatos erősítést jelentene,ezt szinte fölösleges is megjegyezni. Cavani leigazolására szinte 0% esélyt látok. 1.túl drága lenne 2.Napoli szerintem nekünk tuti nem adná el (Viszont itt megjegyezném,hogy a Napolinál köztudottan nagyon alacsonyak a bérek,amivel lehetne mit kezdeni) Suarez-re én nagyobb esélyt látok. A Poollal a büdös életben nem jut sehova,ezt lehet már ő is látja, a Juve felfelé ível. A cikkben írt 30m pedig még a Juvenak is kifizethető.

Ismeretlen_114321 2012.04.14. 12:37:09

Miért akarunk ennyire megszabadulni Immobilétől? A csávó több gólnál tart, mint amennyivel Del Piero gólkirály lett a másodosztályban. Hihetetlen, hogy ahelyett, hogy kölcsönadnánk az első osztályba valamilyen záradékkal, hogy legalább 30 meccset kell játszania egy szezonban fejlődés céljából, inkább százfelé ajánlgatjuk a a játékjogát.

Victor90 2012.04.14. 12:46:51

Cavani-nak ennyire alacsony a fizetése?Ezt nem is tudtam.Akkor én Marotta helyében,évi 3 millio euro-s fizetéssel csalogatnám.... Csak sajnos nagyon kicsi rá az esély,hogy a Napoli nekünk adja el Edinson-t.Pedig ezután a szezon után mozdítható lenne Cavani! Suarez ha trófeákat akar nyerni,akkor el kell mennie Liverpool-ból.De ezzel ő is tisztában van.Szerintem ő ha váltani fog,akkor nem Angliában belül fog.Ha kifizetnénk érte 30 millio euro-t,lehetne rá esélyünk....

Doki 2012.04.14. 12:49:48

Hát én Cavanit nem szívesen látnám a csapatban, bár ha jön s bizonyít is akkor legyen.Nekem szimpatikusabb Suarez.Jó lett volna ha a Liverpool helyett hozzánk jön. Talán jó lenne széjjelnézni a holland bajnokságban s elcsipni olyan játékosokat mint anno Ibrahimovics is volt :)

juve28adam 2012.04.14. 12:52:57

Cavanira nincs esélyünk...még a legmerészebb álmaimban sem merem azt gondolni,hogy Ő itt rúgja a bőrt :) Suárezre látok esélyt..a Lpool olyannyira gyenge,hogy az már vicc kategória,ott nem sok kupát nyerhetne. Nálunk viszont reális esélye lenne trófeákat magasba emelni. Kérdés min. 30milliót adnánk-e vkiért...

Ismeretlen_147985 2012.04.14. 13:07:07

Előre szeretném leszögezni, hogy semmiféle vitát nem kívánok generálni azzal az egy mondattal, amit ide szeretnék írni (a napokban a dühöngőben hasonló témáról társalogtam egy kollégával), csak egész egyszerűen véleményt szeretnék nyilvánítani, mint ahogyan bárki más is teszi. Egyik játékos sem lesz a Juventus játékosa.

FJ 2012.04.14. 13:19:59

mmartin tőled nem is vártunk mást. Ha van pénz akkor miért ne lenne esély akármelyikre. A Juventus jobb a szutyok Pooltól is meg a Napolitól is. Egyik sem lesz jövőre BL-ben a Juventus igen. Nem olyan nagy tudomány ez mmartinka csak pénzkérdés azt meg nem tudhatod hogy a Juventusnak mennyi zsetonja van...

adma 2012.04.14. 13:26:29

Cavani biztos nem jön a juvéba szerintem a Napoli megcsipi az EL-t és ő marad a helyén ami jó is az olasz focinak... (ne felejtsük h a napoli nagyon fontos szereplője lehet az olasz bajnokság viszalépépésének a 4blesek közé...) Suarez nem lenne rossz de nem elég én Joveticben (89-es) a FIorentinabol latok fantáziát 13 gol a szar fiorentina 32 goljabol lenügöző és nagyon jo jatékos. Kár h még sehol nem olvastam a nevét és a juvéval egy cikkben :(

adams 2012.04.14. 13:35:30

mmartin! hanyadik helyre is vártad a csapatot??4-5? tehát a tehát ha a te megérzésed az ,hogy egyik sem jön akkor az egyiket elhozzuk .Cavaniban igazad van.Horror az ára és én nem is tartom olyan jónak mint Suarezt !Ő menjen csak az arab temetőbe !Sztem Suarez lehet a mi nagy igazolásunk , azonnal ki kell pengetni neki 30mat sztem megtérülhet az ára !

gyorijuventuno 2012.04.14. 13:37:44

Ha csatárok illeti Giroud( ha jól irom)-Cardozo-Dzeko 3asból szeretnék legalább 1 játékost hogy jöjjön. Az látszik Conte kérésére visszajön Giovinco és még egy embert várok előre aki szélen tud játszani pl Valencia KÖzéppályára Pogba+ Sahin/Asamoah( Udine)/Mvila és védelembe nem igazán hoznék senkit max Sörensen-t vissza, mert tisztán látszik olyan ember kell ki képes gólt lőnni ....nem a védelemmel és középpályával van a gond...

Ismeretlen_183096 2012.04.14. 14:02:08

Hát először én is azt hittem, hogy ez a 60 milla elírás. Jó játékos, de ennyiért senki nem fogja elvinni. Suarez nekem soha nem volt szimpatikus, de a 30 milla talán reálisnak tűnik. Főleg ha azt nézzük, hogy anno Diego és Felipe Melo összesen 50 millába volt. Ettől függetlenül szerintem se jön egyikük sem.

Ismeretlen_191873 2012.04.14. 14:08:17

Marotta az életben nem fog kiadni 60 misit egy játékosért -még ha bele is vonunk a tranzakcióba játékosokat- ezt már többször bizonyította. Valahol megértem,mert sztem nincs olyan ember a földön aki ennyit érne,de ez magánvélemény és nem is ide tartozik.Van pár olyan játékosunk akiket még pénzzé lehet tenni,és nyilván lesz "költő" is.Egy okos nyári átigazolással (tehát nem augusztus 34.-én idehozott Elia-val) igenis ütőképes csapatot lehetne csinálni a JUVÉBÓL európai szinten is.Arra is kíváncsi leszek ki megy el vagy vissza. Mert pl Caséresre nagy szükségünk lenne,de egyáltalán nem biztos hogy marad,míg ugye pár selejt visszajön kölcsönből nyár elején akiken ismét túl kell/kéne adni. A Jumurdzsáknak lesz dolga bőven. Cavaniért max 30-at adnék,Suarezért meg kb 25-öt. Ráadásul Suárezben abszolút nem vagyok biztos hogy beválna.

cd 2012.04.14. 14:19:45

suarez egy unszimpatikus faszfej, ide ne jöjjön

Ismeretlen_177028 2012.04.14. 14:19:55

OFF: @mmartin91: ha a mondatod elejére tetted volna, hogy "szerintem", a kutya se kötött volna bele.

Diego2889 2012.04.14. 14:33:00

számomra Cavani egy álom.. hatalmas igazolás lenne, csak sajnos erre kevés esélyt látok :(

Ismeretlen_201466 2012.04.14. 14:36:18

Én sem hinném, valamelyikük csatlakozni fog hozzánk. Cavani ára röhej, Suerez meg...Ő végülis lehetséges, de neki nem örülnék. Annyira engem nem győz meg a PL-ben nyújtott teljesítménye. 8 gól és 5 asziszt masszív kezdőként nem nagy szám. Ráadásul pofátlan, nevelhetetlen focista, akinek még az igényei is nagyok. Körtáncot kéne járnia, hogy abból a Poolból ebbe a Juventusba jöhet. Én Dzekot, Jovetivet és LLorentet favorizálnám. Dzekoval ugyancsak a fizetési igényei miatt lehetnek bajok, min. 5 millát keres Manchesterben. Joveticnek örülnék a legjobban, sztem beleillene Conte elképzeléseibe...védekezik, hajt, visszajön labdákért.

juve28adam 2012.04.14. 14:50:20

tudojuve: Llorente?? A bilbao-s?? Mert az már hosszabbított.....:D

Ismeretlen_149085 2012.04.14. 14:56:49

Suarez-t az Ajaxból is elhoztam volna, szerintem egy technikás, jó rugótechnikájú játékos, aki magának is meg tudja teremteni a helyzetet. Cavani ennyiért nem éri meg.

frenky 2012.04.14. 15:14:41

Suarez idegbeteg, bolond nem szimpi nem kell.Cavani nem roszz focista de 60 millából két ilyen csatárt lehet igazolni. Viszont kell játékos a közáppályára és védelembe mert jövőre 3 sorozatba kell helytálni és oda kell az ember. Én olyan játékosokba gondolkodnék mint Hulk, Lewandowski, Barrios, Cardozo.

Baggio 2012.04.14. 16:33:45

Na végre 1jó hír..Suarez 30-ért azonnal.fizetése sem mondható extra magasnak..Agüero-nál mi is volt fizetés címen?.... 60-ért Cavani soha

Ismeretlen_201466 2012.04.14. 16:44:09

Hosszabbított? Te sem gondolod komolyan, hogy ez nem az a " verjük fel az árát" típusú hosszabbítás ugye? :) Standard lépés olyan esetben, ha a játékos különösen kötődik az éppen aktuális klubjához. Ribérynél volt ez a leginkább feltűnő anno, a jó világbajnoki szereplést követően azonnal hosszabbított, majd átigazolt a Bayernhez csilliárdokért.

Baggio 2012.04.14. 16:48:24

ha képesek lennének 60-at adni Cavaniért játékosok bevonásával,akkor én már nagyobbat lépnék...Suarez 30-ért + ha szabadulni akarnak Melo-Krasic-Matri/máshol az ő nevét láttam/ akkor én a bevételekből Joveticet lehet hoznám is és ergo így 1 full csatársor csere lehetne

tomsz 2012.04.14. 17:02:10

Én azt mondom, amit már korábban is ecseteltem: KELL Matri mellé, vagy helyett valaki, aki meg tudja tartani a labdát, jól fedezi azt, tűrhetően fejel, s nem két ballábas, tehát erőcsatár. Szerintem ilyet kellene keresnünk, nem pedig Matri típusú, technikás játékost. Tudom semmi esély rá, meg utáljuk azért amilyen, de Ibrára gondolok. Seggfej meg minden, de nagyon kéne nekünk egy olyan kaliberű játékos, mint Ő.

Ismeretlen_197458 2012.04.14. 17:28:47

Gyerekek jól emlékszem, hogy Suareznek volt az a büdös nagy rasszista megnyilvánulása? Akkor rothadjon el a Poolban élete végéig. Cavani ára kb ennyi lenne, de ha gaz az, hogy 80 millánk lesz igazolni a nyáron, akkor Marotta nem lesz akkora barom, hogy 60-ért szerezzen csatárt. Pláne, hogy olcsóba i lehet nagyon jó csatárt kapni. És én úgy tudom Cavani ne akar a Napoliból elmenni. Meg jó lenne a bajnokságnak egy erős Napoli. Remélem be tudnak jutni a BL-be, az lenne a legjobb a bajnokság szempontjából!

Ismeretlen_147985 2012.04.14. 17:36:51

Igen, rohadjon meg ott ahol van az a rohadt szemét. Azt merte mondani az egyébként fekete Evrának, hogy "negro". A mocskos rasszista állat. Ezért minimum életfogytiglan járna és örökös eltiltás a sportélettől. Ez az elképesztően erős rasszista megnyilvánulás után a válogatottbeli színesbőrű csapattársa, Alvaro Pereira megemlítette, hogy az ő beceneve "negro"...

MdewC 2012.04.14. 17:41:07

Forza! Sziasztok, sztem sem lesz egyik játékos a miénk. Őszintén szólva sztem egyik sem éri meg az árát. Ne legyen igazam, ha esetleg mégis jönne valamelyik, rúgjanak sok gólt. Személy szerint nekem nem szimpatikusak. (MU-ból Macheda mennyire fos? Legalább olasz. Chealse-ből kukázhatunk sztem.) Baszki nincs olyan sok csatár aki képben lehetne... Hajrá! :)

valumeister 2012.04.14. 17:41:23

én lavezzit látnám nagyon nagyon szívesen , ha jól tudom az ő kivásárlási ára 31 millió, ismeri olaszországot (nem úgy mint suarez) és nem mellesleg kíváló futballista.

MdewC 2012.04.14. 17:45:30

Forza! (Ennyi erővel akkor igazoljuk le Neymart! ... :D ...) De nem? :D (Egyébként Lavezzi ok!) Harjá! :)

Ismeretlen_114321 2012.04.14. 17:55:15

"Igen, rohadjon meg ott ahol van az a rohadt szemét. Azt merte mondani az egyébként fekete Evrának, hogy "negro". A mocskos rasszista állat. Ezért minimum életfogytiglan járna és örökös eltiltás a sportélettől." +1 Összetehetnénk a két kezünket, ha lenne 30 milliónk egy ilyen játékosra, mint Suárez. Sokak által a VB-n való kezezése után is antipatikussá vált, de az én szememben az a megmozdulás épp azt jelentette, hogy kész feláldozni magát a csapatért. Egyébként a jelenlegi 'Poolból én gondolkodás nélkül a mostani Juvéba igazolnék a helyében (naná:D), mert ez a Juve az új stadionnal és a BL helyezéssel újra vonzó lehet nagyobb igazolások számára is, viszont ez a 30 millió megint csak vakítás. Nem valószínű, hogy lesz több pénzünk egy játékosra 20-25 milliónál, az is csak tizennyolcezer részletben 5 évig fizetve, kamattal. És már akkor is örülhetünk az elmúlt éveket nézve.

Ismeretlen_197458 2012.04.14. 18:23:21

@mmartin91 az, hogy negro, vagy nigger a feketéknél nagy sértésnek számít! Amúgy is Suarez egy balhés csávó. Nem őt látnám itt szívesen, de ha jön, semmi balhéja nem lesz, és ontja a gólokat meg tok neki bocsátani. De nekem álmom az, hogy vhogyan sikerül lecsapni Agüerora. Én neki örültem volna tavaly nyáron nagyon. Idén nyáron sajna nem sok az esély rá, habár Krasic és Elia bevonásával ő is 30 körül hozható lenne, ha eladná a City, de sajna nem fogja. Arra azért számítok, hogy legalább egy nagyszerű csatárt tudunk szerezni, és rááldozunk 30-35 millát legalább. És most jó lenne nem egy játékossal elhúzni az igazolási időszakot, aztán a többi posztra meg a maradékból selejtezni.

Ismeretlen_197458 2012.04.14. 18:26:50

Amúgy meg egy játékosnak akkor leszünk igazán vonzóak, ha az igazolásokért felelős szakijaink meg tudják győzni (elsősorban nem fizuval, ahogy anno Secco), hogy itt jó lesz neki, mert sokat fog játszani, nagy terveink vannak.

Tony 2012.04.14. 19:04:09

keshudioo! Valamely korábbi posztnál már kiszámoltam,hogy tavaly kb 60 milliót, vagy még többet költöttünk. Ha ennyi idén is rendelkezésre állna, lenne pénz egy 30m-s játékosra, főleg annak a fényében,hogy idén végre nem kell az egész keretet újraépíteni,mert az alap megvan, így most jöhet kevesebb,nagyobb értékű játékos.

Ismeretlen_114321 2012.04.14. 19:42:55

Tony: Ez igaz, de azok rendszerint kölcsönvételek opciós joggal és részletfizetések voltak. Jó lenne tudni, hogy mennyi ezeknek a kezdőrészlete, és hogy fizetik őket, úgy tisztább képet kapnánk, szerintem.

Ismeretlen_108746 2012.04.14. 20:56:44

Tuttosport, innentől kezdve kár beszélni róla. Cavani nem ér 60 millió Euro-t, a Juventus-nak legalábbis biztosan nem.

Ismeretlen_102246 2012.04.14. 21:14:54

Sztem Cavani nem kell nekünk. Befejező csatár és a befejező csatárok a jelenlegi felállásokba nem passzolnak. Nálam messze Suarez a favorit.

Ismeretlen_108746 2012.04.14. 22:39:37

Cavani nem ér ennyit, viszont ő jobb játékos szerintem. Ezt a 60 milliót honnan szedték, azt nem tudom. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy ennyire magas a kivásárlási ára. Suarez reálisabb célpont, viszont én kifejezetten nem szeretem,s kicsit túlértékelt játékosnak tartom.

Ismeretlen_122894 2012.04.14. 23:20:30

cavaniért kicsit sok az a 60M suarezre reálisabb esély van és mind2 hatalmas erősítés lenne. off: mmartin első kommentjét olvasva pedig örömmel konstatáltam, hogy fejlődik! :) (nem b@szogatásból írtam, én tényleg értékelem az első bekezdést!!!)

csuma 2012.04.15. 00:01:32

Cavaninak jobban örülnék de Suarez reálisabb célpont a balhéi és az ebből kialakuló elvágyódásának köszönhetően. Igazából bármelyikük is jön én maradéktalanul elégedett lennék. Szerintem sem kell messzemenő következtetéseket levonni Suarez "rasszizmusát" illetően. Teljesen "túlhájpolta" az angol média azt az incidenst (szerintem). @Tony: tavaly nyáron 81.356.000 £-t!!! költöttünk Matri, Q és Pepe részleteivel együtt. Tudomásom szerint az idei évre nem maradt már több részlet amivel tartozunk, igaz, hogy a kölcsönben lévő játékosokat még véglegesíteni kell (Cacares, Dzsákkeríni, Eszti). Viszont számolhatunk eladásokkal is, mivel Krasic, Elia és Melo aligha marad a csapatnál. A dühöngő2ben hosszabban írtam erről, de ha feltételezzük, hogy a vezetők nem teljesen nyomorultak, akkor egy min. 40-50 millió eurós budget reális várakozás az idei nyárra. Én nem is értem, hogy az elmúlt évek nyomán miért ennyire pesszimisták az emberek, hiszen mindig sok pénzt költöttünk. Amúgy az meg ne zavarjon senkit, hogy szinte csak részletre vásárolunk. Ez bevett gyakorlat, és nem csak mi élünk vele...

csuma 2012.04.15. 00:07:26

@Tony: elfelejtettem írni, hogy ezekből kifolyólag egyetértek Veled. Szerintem is esélyes a "kevesebb de jobb" játékosok érkezése. Én azon se lepődnék meg ha ketten is érkeznének a 30 milliós kategóriából. Persze azon se ha egy se, de ezt inkább tudnám be Conte vagy Marotta tervének, mint a csapat pénzügyi helyzetének. Nem állunk annyira rosszul, na :)

Gabuero 2012.04.15. 01:09:00

Cavani jo focista de sztem nem annyira foleg nem 60M ezen jot rohogtem :D inkabb surarez jojjon vagy Higuain is hozhato lenne 30-40 ert en. En mindenkepp valami mesterlovesz hiznak mert borzalmasan lovukn kapura+ helyztekihazsnalas se jo szoval suarez higuian akar meg tevez is johetne bar nekem Aguero az almom

Ismeretlen_174409 2012.04.15. 01:54:58

követeljen nyugodtan...Suarez beválhat,igazi klasszis...veszítenin valónk nincs,a jelenlegi csatároknál(Papa kivétel!) rosszabb nem lehet:D

Tony 2012.04.15. 02:28:53

csuma! Ha 81 akkor pláne nem igaz,hogy nem lenne pénz legalább 1 30m-s játékosra. Én egyébként mostanában a megszokottnál optimistábban tekintek előre,hiszen magával ragadott az,hogy a bajnokság ezen szakaszában 2 trófeáért is harcban állunk amit lófasz nem gondolt volna. Hátha lesz 1 komoly mercato is ezek után. Ráadásul azért volt is már ilyen. Mikor Felipe Melo és Diego egyszerre idekerült (akik akkoriban elég keresett játékosok voltak) az elég komoly húzásnak számított. És azt senki ne mondja,hogy egy /esetleges/ bajnok és kupagyőztes csapat ne lehetne vonzó mondjuk Suáreznek. Okosan kell dolgozni,kérdés ez meghaladja-e majd Marotta képességeit.

Ismeretlen_461042 2012.04.15. 02:31:27

Suarez technikás megtudja csinálni magánnak a helyzetet+Giroud csak annyit róla h egy új Trezeguet-nk lenne a személyében:)

Ismeretlen_181235 2012.04.15. 18:38:08

hmm, jó öreg TuTTosport... mindig kitaláé valamit, hogy meglegyen a példányszám :D

csuma 2012.04.15. 19:13:28

@Tony: én is bízom egy komoly mercatoban. Igazából, utólag a tavalyiról is elmondható, hogy az volt. Az előtte lévő években basztuk el, pedig pénzt akkor is költöttünk, más kérdés, hogy szinte mindenkivel befürödtünk...de szerintem ez elsősorban a fostarisznya edzőinken múlott, akik képtelenek voltak egy épkézláb csapatot összerakni, ami nem csak pár hónapig képes jó teljesítményt produkálni.

Lakatos Di Natale 2012.04.16. 13:22:06

Megmondom őszintén én nem szívesen hoznám el Cavanit, túlzottan erőcsatár típus és bár jó játékosnak tartom góljai többségében elengedhetetlen szerepe van a Lavezzi-Hamsik duónak. Ha már itt tartunk én inkább Lavezzire vetném ki a hálómat, Ő képes mélységből indulva bármilyen védelmet megbontani, szinte el sem lehet venni tőle a labdát. Egyébként tudtommal nem ápol felhőtlen viszonyt De Laurentis elnökkel, éppen ezért megfelelő fizetéssel csábítva és megfelelő összegért mozdítható lenne Nápolyból. Suarez pedig abszolút beleillene a Juve jelenlegi profiljába és játékba, pont egy ilyen csatárra lenne szükségünk, szerintem 30 milla reális ár érte, én elhoznám.

Lakatos Di Natale 2012.04.16. 13:26:09

Az biztos, hogy az elmúlt évek fényében szerintem már mindenkinek elege van az ilyen ácsorgó erőcsatárokból, őszintén szólva most Amauri, Iaquinta, Luca Toni és Matri jut eszembe akiket ki kell szolgálni akkor tudnak eredményesek lenni. A mai fociban már inkább azok a játékosok a nyerők, akik önmaguknak tudják megteremteni a helyzetet és keveset is hibáznak. Az összes európai topklub ilyen csatárokkal rendelkezik, szerintem a Juventus előrelépésének is ez a záloga. Olyan játékos kell a ki bátran húzogat a támadó harmadban, gólérzékeny és ráadásul magas a marketing értéke is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása