Secco szerint meg kellett volna tartani Cacerest

A Juventus korábbi sportigazgatója, mindenki Alessio Seccoja elmondta miért nem ütötték nyélbe az üzletet Martin Caceresről a Barcelonával. Az uruguayi a 2009-2010-es szezont töltötte kölcsönben Torinóban, majd ezután visszatért Spanyolországba.

Martin Caceres"Az igazság az, hogy én már beszéltem róla a Barcelonával 2010. áprilisban." - nyilatkozta Secco a TMW-nek egy interjú keretében.

"A kölcsönszerződés megújításáról volt szó a következő szezonra, de beszéltünk a kivásárlási árának 6-7 millió euróra való csökkentéséről is. "

"De eldöntöttük, hogy Cacerest nem tartjuk meg. Ha rajtam múlt volna, megújítottam volna a kölcsönszerződését, hogy egy új szezonban értékelhessük a teljesítményét."

A 24 éves bekk most a Sevilla játékosa és a közelmúltban elismerte, hogy szeretne egy újabb lehetőséget kapni az Öreg Hölgyben. Caceres mindössze 15 mérkőzést játszott zebracsíkos mezben, mert sérülések hátráltatták további fellépését.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr784654877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marchisio 2011.12.14. 13:26:52

Nos, ez igaz, hiba volt elengedni, de kár ezen rágódni. Az akkor volt, most meg a jelen van. Úgy gondolom, nehéz dolga lesz a télen a vezetőknek jól igazolni. Én szívem szerint Chiellinit inkább középen látnám, tehát kéne egy ütőképes balhátvéd. Ha pedig az ő párja a sokat kritizált Bonucci, akinek távozásáról sokat írtak az ő helyére se lesz egyszerű találni valakit (Talán Hummels tűnik értelmes és ütőképes esélyesnek).

Marchisio 2011.12.14. 13:28:13

Azt kihagytam, hogy Caceres jó védő, és tökéletes megoldás lenne balhátvédnek, de én nem látok rá esélyt...de örülnék a visszatérésének.

Ismeretlen_136749 2011.12.14. 13:33:57

@Marchisio: Caceres jobboldali védőt, vagy középsőt játszott. Nemrég nyilatkozta Marotta, hogy nem nagyon fogja kinyitni a pénztárcát télen.

Vialli 2011.12.14. 13:37:51

Egyetértek Marchisio, az első két mondatot szó szerint így gondoltam. Ő is csak egy hiba a sok közül, amit az utóbbi 4-5 évben elkövettünk. Valóban maradhatott volna, de kár ezen rágódni, hiszen csak csepp a tengerben, az ő elegendése míg így is kevésbé fájó nekem mint, az almiron,paulsen,tiago,martinez..stb seggarcok leigazolása!

Vialli 2011.12.14. 13:39:48

Type-R. Biztos? Pedig nekem is balszélső védőnek rémlik,,, :S

steven-h 2011.12.14. 13:42:36

Mindkét oldalon tud játszani, én már láttam a válogatottban bal hátvédet játszani nem egyszer

csuma 2011.12.14. 13:51:59

Chiellinit is majdnem eladtuk a Citynek pár éve. Nincs ezen semmi meglepő. Ő is a vezetőség türelmetlenségének egyik áldozata. Persze azért nem kell a fejünket a falba verni miatta...

Ismeretlen_184242 2011.12.14. 13:59:35

ha itt maradt volna, akkor lehet, hogy nem vesszük meg Lichsteinert, ami valljuk be sokkal nagyobb hiba lett volna, mint elengedni Cacerest. Hozzáteszem, hogy én nagyon bírtam őt...

Ismeretlen_122894 2011.12.14. 14:14:43

ha motta 3,5M, Caceres pedig 6-7M, akkor azonnal igazoljuk le! lichti kidőlése esetén ezerszer inkább a ezt fószert nézném szívesebben, mint azt az elmebeteg szerencsétlent. ráadásul bevethető bárhol hátul, és fiatal is. nekem amúgyis szimpi volt akkortájt.

Ismeretlen_147985 2011.12.14. 14:37:55

Szerintem helyesen cselekedtünk, hogy nem igazoltuk le, én sem tettem volna, s remélem, hogy a jövőben sem fogjuk leigazolni.

Ismeretlen_113151 2011.12.14. 15:22:17

Lichti helyén játszott annó nálunk. Tisztán emlékszem, hogy egyszer sem mentek el mellette, mert mindig agyonrúgta azt aki éppen rávezeti a labdát. Volt ezekből 11-es és piroslap is. Azóta nem tudom hogy komolyodott-e.

Ismeretlen_136749 2011.12.14. 15:30:01

Jobbszélső volt nálunk, én így emlékszem. Mottáknál meg De Ceglieéknél mindenképpen jobb lenne, ez biztos.

Supi 2011.12.14. 16:11:38

Hmm érdekes kérdés. Régen nem tartottam valami nagyra, de vele nem is középhátvédként kellene számolni, hanem széleken és ha belegondolok, hogy ott 1 Motta van Lichsteiner mögött, balhátvédünk meg ugye egyáltalán nincs, akkor azt mondanám nem lenne rossz megoldás. Meg egyébként fejlődött is elég sokat, mind a válogatottba, mind a Sevilla-ba, bár ha rossz napot fog ki, akkor hihetetlen rosszul is képes teljesíteni. Felemás érzések, de ha jobb nincs akkor jöhet, őszintén szólva magam sem tudom miért, de örülnék az érkezésének. Az más, hogy szerintem a Sevilla tuti nem adná el 10 millió alatt, drágábban meg lehet minőségibb játékost is venni, ez tény...

Kszabi 2011.12.14. 17:27:48

Seccot érdemes lett volna megtartani. Akire ő azt mondja kell, az a játékos biztos NEM válik be a Juvéban. Az ő hülyeségei miatt nem tudtunk továbbadni egy csomó semmirekellőn. Hány játékos van a jelenlegi Juve kezdő 11-ben vagy akár cserepadon akit ő hozott ide?

Bianconero 2011.12.14. 19:07:18

Nem ő kell nekünk!Krasic Manchesterbe való szerződése is érdekes számomra!Akkor adjuk el inkább,minthogy kölcsönbe menjen.De ne felejtsük el hogy van még egy Felipe Melonk is,ő is mehet a MU-ba.Rómába voltam a meccsen,és kiábrándító volt a játékunk.A biró vicc amit művelt,és igy örülhetünk az egy pontnak.Nagyon rámentek arra hogy a zebrák elveszítsék veretlen szériájukat!

Ismeretlen_149053 2011.12.14. 19:42:35

Type-R-el értek egyet. Cserepadra tökéletes megoldás lenne egy komoly Juventusban is.

Ismeretlen_149053 2011.12.14. 19:43:44

Ráadásul egy két gagyi játékos eladásából ki is jöhetne az ára. Kicsit forró volt néha a srác, de nagyon szimpatikusan hajtott. Forza Juventus!

goku06 2011.12.14. 20:12:39

én úgy emlékszem hogy a 12 millás kivásárlási áron bukott meg az üzlet... amúgy egykét ilyen hentes elférne a csapatban az biztos. most lehet jól is jönne egy ilyen ember aki tud játszani a védelem bármelyik posztján. egy gondja talán az lenne hogy egy favágó állat, aki lehet nem tudna alkalmazkodni Conte taktikájához.. vagyis inkább nem tudna megfelelni Conténak.. Antonio kicsit válogatós.. :D

tomsz 2011.12.14. 20:41:57

Sztem Lich helyén cserének teljesen jó lenne. Legalábbis Mottánál mindenképpen jobb.

harciretek 2011.12.15. 09:27:42

Szerintem nagyon is passzolna Conte filozófiájába. Kemény, hajtós állat, én nagyon bírtam mikor itt volt, mármint amikor játszott is. A mostanában elég jól teljesítő uruguayi válogatott egyik alapembere. A válogatottban szokott is balhátvédet játszani, nem rosszul (megjegyezném, hogy Chiellini is egyre jobb ott és ezt nem a Roma elleni gólja miatt mondom), szóval szerintem jó igazolás lenne (több lehetőséget látok benne, mint 30 év körüli Alexekben meg Bruno Alvesokban... Azért egy Chiellini, Lichsteiner, Caceres min keménységben már ott van Ferrara, Montero, Torricelli BL-győztes védőink szintjén...

harciretek 2011.12.15. 09:40:41

Ami pedig Seccot illeti. Szerintem egy nagy hibát vétett csupán, hogy egy normális edzőt nem tudott szerezni illetve elengedte Deshamps-ot! Azért a Tiago, Diego, Felipe Melo vagy akár Amauri idejövetelük előtt jól csengő nevek voltak (Marotta, te állat Martinez 12 millióért, Motta 3,5-ért egy fos szezon után???:D), más kérdés, hogy nem volt, aki gatyába rázza őket és csapatot csináljon. Amúgy tud valaki valamit a kölcsönben lévő "értékeinkről", hogy teljesítenek?

Victor90 2011.12.15. 11:06:54

Ennek a csávónak,sokkal jobban fekszik a spanyol bajnokság,mint a Serie A!

Mitya 2011.12.15. 12:53:13

Nekem meg mindig Bastos miatt faj a fejem...nagyon el kene a bal oldalon... sztem ez a Caceres tema mar most targytalan bar engem mikor itt volt nem nyugozott le...maradjon csak spanyolorszagban ott megy neki :)

Marchisio 2011.12.15. 14:55:51

Srácok, most olvastam, hogy a Sapmdoriából távozik Laczkó Zsolt a télen, és több olasz csapat köztük a Cesana is figyeli...Nah akkor Marotta úgyis szeret a Sampból hozni játékosokat...Laczkó úgyis hasonlít De Cegliere...megvan az olcsó "minóségi" balhétvéd, aki felrepíti a csapatot a csillagos égig! De amúgy viccen kívül kinézem ebből a szerencsétlenből h rárepül a témára :DDD

ToTTy 2011.12.16. 18:37:31

Jobb és középső védőt játszott nálunk, de tényleg bal szélsőként is szokott játszani - ez viszont szükségmegoldás csak. A nyáron néztem néhány Copa-America meccset és tetszett, ahogy a válogatottban játszott - már nem az az ijedős fiatal, aki ha szerel, rögtön vágja előre a labdát. Nagyon sok jó indítása volt, pontosan vágta előre a labdákat, viszont nem nagyon szeret felfutni, ezért "Conte terveibe nem igazán illik bele". ásfelől pedig biztos, hogy nincs rá pénz - esetleg nyáron.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása