Vučinić három hétre kidőlt

A Juventus ebben az évben már nem számíthat Mirko Vučinić játékára, ugyanis a támadó sérülés miatt nagyjából 20 nap pihenőre kényszerül.

Mirko Vučinić

Az Antonio Conte által mostanában főleg előretolt bal szélsőként használt montenegrói támadó a vasárnapi, Cesena elleni mérkőzésen szenvedett sérülést.

Vučinić a mai napon komolyabb vizsgálatokon esett át, és a klub ma délután hivatalosan is megerősítette, hogy a combizom sérülés miatt a játékosnak körülbelül három hetet kell kihagynia.

Vučinić a nyáron érkezett 15 millió euróért a Roma csapatától, és a Bianconeri egyik meghatározó játékosává vált, bár rengeteg kritikát is kapott a szurkolóktól.

A sérülés miatt egészen biztosan nem lehet ott tehát a csütörtöki, Bologna elleni Olasz Kupa mérkőzésen, de ami ennél sokkal fontosabb, hogy egykori klubja, a Roma ellen sem játszhat jövő hétfőn.

A várakozások szerint Vučinić legközelebb a 17. fordulóban, a Lecce ellen térhet majd vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr54654861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hameee 2011.12.06. 19:39:38

Eljött végre a bizonyítás lehetősége...Iaquintának és Amaurinak :D. Viccen kívül remélem Q él a lehetőséggel!

Ismeretlen_184242 2011.12.06. 19:41:58

én személy szerint örülök annak, hogy a többiek is bizonyíthatnak. Egyáltalán nem leszünk gyengébbek ha más játszik a helyén.

tataboy 2011.12.06. 19:45:28

Hát ez elég baj számunkra,remélem megfelelően tudják majd pótolni!

Catanese 2011.12.06. 19:51:34

Inkább DP-nek kellene játszani.... mondjuk akkor is, ha MV egészséges és top-formában van !

Ismeretlen_147985 2011.12.06. 19:53:26

Nagy érvágás a Juventus számára Vucinic kidőlése, de szerencsére nem súlyos a sérülése, igazából szerintem csak az Udinese elleni meccsen fog komoly mértékben hiányzoni a játéka, mert a Roma-t és a Novara-t nélküle is le kellene győznünk. Kíváncsi leszek, hogy a montenegrói hiánya mennyire fog meglátszódni a támadójátékon, mert szerintem észre fogjuk venni a hiányát. Amúgy nem akarom lehűteni a kedélyeket, de én speciel nem vennék mérget rá, hogy Quagliarella fog lehetőséget kapni Vucinic helyén. Szerintem sokkal valószínűbb Giaccherini játéka.

Ismeretlen_164215 2011.12.06. 19:59:54

Kíváncsi vagyok, mire lesz képes nélküle a Juve. Szerény véleményem szerint jobban hiányozna egy Pirlo, Marchisio vagy Vidal. Van Elia, Giaccherini, Quagliarella, esetleg Krasic. Valakit csak talál Conte, akivel helyettesíteni tudja a jelenleg bal szélső középpályást játszó Mirkot.

Ismeretlen_144830 2011.12.06. 20:00:16

mmartin nagyonnagyon remélem hogy nem lesz igazad és az a botlábu balfasz nem lesz kezdő...ugy utálom-.-

tataboy 2011.12.06. 20:03:54

Estigarribia fog kezdeni!

Ismeretlen_147985 2011.12.06. 20:07:53

venember83: Ahhoz kétség sem férhet, hogy a keret összetétele alapján akármelyik kezdő középályásunkat nehezebb pótolni, mint egy támadót vagy egy szélsőt. De szerintem Lichtsteiner az a személy, akit egyáltalán nem tudunk pótolni, semmilyen szinten. tataboy: Igen, igazad van, Chelo-t el is felejtettem. Akkor vagy ő vagy Giaccherini, de Quagliarella szerintem csak harmadik opció lesz.

Ismeretlen_108746 2011.12.06. 20:11:22

Én is pont ezen gondolkodtam, szerintem sem Quagliarella lesz az, aki Vučinić kieséséből profitál majd.

Bianconero 2011.12.06. 20:16:55

Inkább Chelo-ra fogadnék

Ismeretlen_197458 2011.12.06. 20:26:41

Quagliarella is akár kezdő lehet szerintem. És én nem bánom, hogy nem kezd, mert így bebizonyíthatják a többiek, hogy nélküle is megy. Személy szerint semmi bajom Mirkoval már, a széljátéka nem rossz. De ha találnánk valakit, aki még a helyzeteit be is lövi, akkor még vissza se tenném Mirkot. Szerintem nem lesz akkora érvágás a csapatnak. Ha Quagliarella van olyan fizikális állapotban, és nem kell egy esetleges újabb sérüléstől tartani, én simán kezdetném.

Victor90 2011.12.06. 20:42:29

Sajnos ez egy rossz hír,de szerencsére nem annyira komoly a baj!Mint ahogy mondja Martin,legfőképp az Udine ellen fogjuk megérezni Mirko hiányát.Véleményem szerint Chelo fog játszani Vucinic helyett!Nem is értem,hogy kerül képbe Giaccherini,mint lehetséges kezdőjátékos!A paraguayi sokkal többet tett le az "asztalra"eddig,mint ez a hulladék Giaccherini!Conte mesterünk valamit lát benne,amit mi nem!

Ismeretlen_191873 2011.12.06. 20:51:03

Hát az oké hogy ráfért egy kis pihi,de nem így :/ MEg kéne nézni hogy hogy megy a szekér egy Matri -DP-vel aztán Matri-Q-val. Végső esetben Toni is beszállhat,bár ez nem valószínű. Remélem nem egy csatárral fogunk támadni mert azt a formációt rühellem. Roma,Novara,Udinese(ez mikor lesz?) meccsektől legalább 7 pontot remélek.És Januárban erősítést leginkább hátul!

gasta 2011.12.06. 21:16:43

Végre itt a lehetőség a Q, Elia, Esti, Krasic előtt. Remélem Conte rotálni fog minden meccsen ezen a poszton....

Tony 2011.12.06. 21:26:56

Conte-nak szerencséje van. Ezen a poszton kivételesen dugig vagyunk játékosokkal.

györki sándor 2011.12.06. 23:35:00

Q-nak kell játszania ez nem kérdés! szerintem conte nem fog 1 csatárral játszani! végre itt a lehetőség a bizonyításra! hajrá Q!!! forza juve!!!!

Alessandro 2011.12.06. 23:36:08

Most Q bejátszhatja magát a kezdőbe, mindenképpen őt várom hogy játsszon, szívesen látnám elől Del Pieroval és Krasiccal együtt, de kizártnak tartom hogy Conte ennyire támadó szellemben küldené fel a csapatot. Ha az összjátékot nézem valóban úgy ahogy hasznos Vucinic, de mégis rendkívül kevés a gólja és a gólpasszok sem jönnek, épüljön fel minél előbb, de különösebben nem fogok bánkódni ha a felépülése után csak a padot fogja majd koptatni.

Ismeretlen_149085 2011.12.07. 00:26:14

Nem egy világklasszis és valóban nem túl eredményes, de azért véleményem szerint is elég hasznosan játszott. Fel lehetett rá passzolni a labdákat, meg tudta tartani és tudott is velük kezdeni valamit. Legjobban azért fog hiányozni, mert jól beépült a csapatba és Matrival eléggé érzik egymást. De mindegy, azt senki sem várhatta, hogy egész évben nem lesz sérülés, egy újabb erőpróba jön.

Ismeretlen_201466 2011.12.07. 05:42:20

Imádnám ha Q kezdene, de sajnos szinte buztos, hogy nem így lesz. Sztem is Giaccherinit fogja kezdetni, ami véleményem szerint a legrosszabb opció. Akkor inkább menjen Pepe balra és kezdjen a balfaszkodó Krasic. EZt a Romat, amiból ráadásul hiányozni fog a fél csapat, simán erni kell idegenben is. Pjanicot és Osvaldot kell megfogni, nagyon ügyes a két srác.

Ismeretlen_201466 2011.12.07. 05:48:55

Amúgy viszonylag jókor sérült meg Mirko, Roma hiányzói lesznek: Burdisso, Juan, Rosi, Gago, Bojan, Pizarro, Kjaer, Borini. Ki marad a védelmükbe? Casetti, José Angel, Cicinho és Heinze. Közülük 3 klasszikus szélső, ráadásul Cicinho nincs is igazából a keretbe már. Sztem ez a Juve rombolni fog Romában.

FJ 2011.12.07. 07:35:39

Róma Róma Róma de ne felejtsük el hogy előtte még Bologna. Azt meg remélem hogy a csapat nem fogja megszenvedni ezt a sérülést mert csak a vakok és a tök hülyék nem látják hogy mennyit ér Vucinic a csapatnak na meg a Q buzik akik szerelmesek belé mondom ezt úgy hogy szeretem Quagliarellát az egyik kedvencem de szerintem idén semmit nem bizonyitott. A Cesena ellen is 0 volt szerintem . Ezzel szemben Mirko 2 gól 5 gólpassz és nagyon sok gólt érő passz amint Pl amikor Matrit indította amit aztán Pepe bevert. Na szóval lehet nem szeretni meg utáni Vucinicet de aki a padra kivánja az cask saját magának akar jót de nem a csapatnak

Mitya 2011.12.07. 08:02:42

Én főleg azért sajnálom h nem lesz mert a Lazio ellen is tök motivált volt és sztem tuti h a Roma ellen is 120%-ot nyomott volna h bizonyitson a volt klubjának de sajna most ez van... :/ nálam ha Q kezd ha Chelo egyikkel sincs semmi baj sztem de ha Giaccherini kezd én tökön szúrom magam...

nedved 2011.12.07. 09:36:16

Most olvastam hogy dzeko felhivta barzaglit hogy van-e itt még hely neki szerintem, nagy fogás lenne közben pedig az interrel harcolunk a brazil középhátvédér juanért.

Ismeretlen_197458 2011.12.07. 15:22:28

Ez a Dzekos hír sztem kacsa, ill nem látok benne sokat. Juan meg kell nekünk? Mindenképp egy vén lassú sz.rt akarnak hozni? Akkor inkább Alex. Ő még jó lehet. De Juan? 32 éves! nekünk ennél több pénzünk van. jött két új szponzor is. Nehogy már ne adtak volna annyi pénzt, hogy legalább rendes védelmet összerakhassunk. Ne már ilyen pályájuk végét járó kiöregedett vackokat hozzunk. Az internek nincs pénze, nekik jó lesz ő is. Úgy is ki kell esniük. Amire lenni is esély, ha a Lecce és a Novarra összeszednék magukat végre! Vucinic meg jó játékos, hasznos, megértik egymást Matrival, ezt aláírom. Szélen jó, ott tetszik. De az, hogy csatár létére a kihagyhatatlant is kihagyja! Én ha Q van olyan állapotban simán kezdetném. Amúgy szerintem a Cesena ellen Q egész jó volt. Nekem tetszett. Én nem bánnám, ha most ő kapna lehetőséget, vagy Estigarribia. Am meg mindenki szidja Giaccherinit, pedig nem olyan rossz ő. És ha Conte lát benne valamit talán igaza van. És nem értem, hogy ha ő a legrosszabb megoldás, akkor Conte miért őt rakná be? Legalább Contéban bízzatok.

mJz. 2011.12.07. 15:32:30

Eltér a véleményemtől, de hiányozni fog.annak a dzsakkerininek meg elkéne törni a lábát egy 6-15 évre :) Kjaer miért nem jáccik ellenünk?

Ismeretlen_201466 2011.12.07. 16:03:52

Kjaer sérült.

Supi 2011.12.07. 18:34:24

@babo0410: Légy szíves vezess naplót, mert senki nem kíváncsi a hülyeségeidre. Most te komolyan gondolod, hogy az Inter ki fog esni? Vucinic meg hasznos ebben az egyben egyetértünk, de miről beszélsz, hogy kihagyta a kihagyhatatlant? Mert nem sok 100%-os ziccere volt, talán egy. Egyébként relatíve most nem akkora baj a kiesése, mert a Bologna-t, a Roma-t meg a Novara-t is megverjük nélküle, az Udinese már neccesebb. Egyébként ezen a poszton nem állunk annyira vészesen ott van Esti, esetleg Q is, és végre egyszer játszhatna Krasic is, csak könyörgöm Giaccherini-t hanyagoljuk... Azt viszont elképzelni nem tudom, hogy mi lesz ha kidől mondjuk Lichsteiner, esetleg Barzagli vagy Chiellini, esetleg valamelyik belső kp., tehát azért van itt még mit rendbe tenni a télen és a nyáron, ha a BL-ben is helyt akarunk állni. Forza Mirko, Forza Juve!

Ismeretlen_197458 2011.12.07. 20:29:57

Supi ha nem vagy kiváncsi rám, ne olvasd el! Nem kötelező! Am meg az inter ezzel a játékkal ki fog esni, ha a Novarra és a Lecce összeszedik magukat! Ha meg egy csatár nem kerül ziccerbe nincs miről beszélni. Akkor ne ő játszon! És sztem volt pár ziccere a szezonban amit kihagyott! És érdekes megint azért vok hülye, mert megmondtam mi nem tetszik a kis kedvencedben. Vicces vagy! Am meg hidd el nélküle is megverjük simán az Udinesét! Vannak olyan játékosok a keretben, akik tudnak annyit, mint ő! Pl ott van Estigarribia. Nekem tetszett a Napoli ellen. És szerintem is kell nyáron támadót venni, de pont azért mert Vucinic gólképtelen!

Ismeretlen_181235 2011.12.08. 22:08:21

ajjaj... "apa, kezdődik!" :(

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása