A Juve nem akarta eladni Marchisiót

A Juventus csapata cáfolta azon híreszteléseket, miszerint a nyáron gondolkodtak Claudio Marchisio eladásán.

Claudio MarchisioAz olasz válogatott játékos egyike csapata legjobbjának idén, és többek között neki is nagyon sokat köszönhet a csapat, amiért már hosszú ideje a tabella elején tanyázik.

"Sosem gondolkodtunk Marchisio eladásán." - jelentette ki Beppe Marotta a La Domenica Sportivának.

"Ő olyan játékos, aki kombinálni tudja a mennyiséget és minőséget. Egyike Európa legjobb játékosainak most."

Claudio ebben a szezonban igencsak termeli a gólokat, a csatár Matrival közösen vezeti a házi góllövőlistát, 6 találattal.

Marotta a tegnapi, 2-0-ás hazai győzelemmel végződő Juve-Cesena mérkőzésről is ejtett néhány szót.

"Tudtuk, hogy győznünk kell." - folytatta az igazgató - "És a csapat otthon tartotta a szükséges három pontot."

A korábbi Sampdoria-elöljáró Antonio Conte munkáját dicsérte:

"Conte tehetséges, kihozta a legjobbat a játékosainkból. Megfelelő munkához való hozzáállást, és klub iránti kötödést adott nekik."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr904654854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_122894 2011.12.05. 13:57:16

nagy butaság lett volna, pedig sokan aláírták volna...

Ismeretlen_197458 2011.12.05. 14:00:22

Contet csak pár szúrkoló akarta eladni két olyan idény után amikor inkább az edző hibája volt a pocsék szereplés, nem a játékosoké. ez látszik idén. Marchisio is jó, csak őt is a helyén kell játszatni.

Ismeretlen_197458 2011.12.05. 14:36:35

Marchisiot akartam írni XD

Ismeretlen_149053 2011.12.05. 14:50:22

Megmondom őszintén, hogy az előző évek alapján már lemondtam róla, és az örök ígéret kategóriába raktam. Amikor a Manchesteri vásárlás pletyka keringet róla, akkor azt szó nélkül aláírtam volna az eladását egy korrekt összegért. Idén viszont megtáltosodott, és ez szerintem részben Conte érdeme is. Marottát mostanában kevesen szidják, pedig 3 hónapja kapott itt hideget meleget. Változnak az idők. Forza Juventus!

Supi 2011.12.05. 17:05:17

Lehet az un szimpátia, de én még mindig nem bírom ezt a gyereket. Az 1 dolog, hogy saját nevelés, de lassú, szűrni képtelen, szervezni szintén, meccsekre képes eltűnni és lényegében eddig posztja sem volt. Mellette szól az idei gólerőssége és az élete formája, de ez nekem még mindig kevés egy ilyen idős játékostól, ha valaki adna érte 25-30 millát én eladnám:D. babo te meg megint segget csinálsz a szádból, mert elég jó a memóriám és emlékszek, hogy szidtad elég rendesen te is Marchisiot. De cáfoljon rám és hosszú ideig tartsa ezt a formáját és LEHET megkedvelem, amire igen kicsi az esély...

Anapolon 2011.12.05. 17:21:17

Supi teljesen igazad van, még annyi h én kedvelem őt és nem érzek unszimpátiát.

supeter 2011.12.05. 17:30:13

Én mindig is bíztam Marchisioban, csak azt nem tudom,hogy miért..mert valóban nem szolgált rá korábban a teljesítménye alapján. Egyszerűen szimpatikus volt, és óriási öröm látni a mostani játékát, főleg, hogy igazi juventino, aki a jövő kapitánya lehet, mint Conte volt. Azért érdekelne a korábbi károgók véleménye, elsősorban mmartiné persze,aki korábban hosszan elemezte Marchisio alkalmatlanságát a középpályás poszt betöltésére. És ha már...akkor ugyanezt megtehetnék páran Pepe, Barzagli, Pirlo, Matri és persze Conte kapcsán is. Túl sokat lettek szidva, és ugye látjuk, hogy rászolgáltak arra, hogy megkövessék őket a korábbi kritikusok! (tévedni emberi dolog, nem ez a para, csak korábban is fájt olvasni, ahogy egyesek úgy beszélnek a fent említett személyekről, mintha nb 3as balfaszok lennének)

Robi 2011.12.05. 17:52:15

Csatlakozom az előttem szólóhoz (supeter), teljesen egyetértek, én is így vagyok ezzel. Contéban én is kételkedtem, sőt még mindig nem győzött meg teljesen. Mármint bizonyos dolgokat nagyon tud, de kicsit úgy érzem, néha többet is kihozhatna a csapatból. Máskor mondjuk, lehet, hogy 100 edzőből még 1 lenne csak, aki eléri azt, amit ő. Amíg az eredmények igazolják, befogom a számat.

mJz. 2011.12.05. 18:21:01

Összeszedte magát és szerintem Örüljünk neki Supi, Anapolon!

Ismeretlen_22017 2011.12.05. 18:43:45

Szerintem nem nagyon kell itt senkit oltogatni, aki kritizálta Marchisio teljesítményét - köztük én is -, és az eladását követelték. Marchisio az elmúlt években semmit nem mutatott, az ember a fejét verte néha a falba miatta. Most azonban úgy tűnik, meglett a helye, és ez Conte érdeme. Szerencsére nagyon jól megy neki, kívánom, hogy továbbra is ilyen jól szerepeljen, én biztosan nem fogom addig kritizálni ;)

Ismeretlen_147985 2011.12.05. 19:17:30

supeter: Tulajdonképpen teljes mértékben egyetértek Lassus véleményével, annyival kiegészítve, hogy Marchisio számomra mindigis egy rohadtul unszimpatikus játékos volt, s az is marad. Ettől függetlenül persze nem fogom kritizálni a Juventus egyik legjobb formában lévő játékosát. Kíváncsi leszek meddig tud ezen a szinten játszani. Azért szobrot egyelőre még nem emelnék neki.

Ismeretlen_197458 2011.12.05. 20:05:46

Supi te nem tom mire emlékszel, nekem már Marchisio akkor egyik kedvencem lett, mikor Ranieri bizalmat adott neki. Én voltam tavaly, meg tavaly előtt, aki folyton védtem. Nem tom mire emlékszel. Max megjegyezhettem, hogy nem a posztján játszik és a szélen pocsék. De én mindig védtem. Nagyon jónak tartom.

Ismeretlen_152362 2011.12.05. 21:17:19

az igazat megvallva ha rajtam múlott volna, lehet, hogy már nem játszana itt, annak ellenére, hogy korábban is voltak azért kiemelkedő meccsei. igaz idén is el-el tűnik percekre, de ha jobban végiggondoljuk, vannak más játékosok is, akik így játszanak és képesek meccseket eldönteni. ami az idén a legnagyobb ereje talán a csapatnak, hogy van csapatszellem és olyan játékosok alkotják ezt a keretet, akik ne hatnak bomlasztóan az egységre.

mJz. 2011.12.05. 21:51:45

Nyilván láttak benne elötte is valamit, ha MU is és egyebek felfigyeltek rá.Attól hogy egyeseknek nem tetszik vagy nem szimpatikus attól még jelenleg a legjobb formában lévő középpályásunk.( pedig Vidal sincs rossz paszban)

Ismeretlen_147985 2011.12.05. 21:57:17

A Manchester United illetékesei közül soha, senki még csak egy mondatot sem áldozott Marchisio esetleges leigazolására, szóval ezzel csínyján bánjunk. Csak és kizárólag újságírói spekulációkat lehetett olvasni a Manchester United érdeklődésével kapcsolatban, de egyetlen egy ember nem szólalt meg az angolok részéről.

Lakatos Di Natale 2011.12.06. 00:54:53

Azért abból, hogy milyen gólokat lő, lehet arra következtetni hogy igen magas technikai tudással rendelkezik Marchisio. Most hétvégén is egyikkel átveszi másikkal bumm...De csodálatos volt a Parma elleni találata vagy éppenséggel az Inter elleni...tavalyról az Udinese-nek lőtt kapás maradt meg bennem. Egytől egyik feketeöves gólok...Szerintem érték, örülök neki hogy maradt

n.s. 2011.12.06. 16:16:14

Marchisionak meglepően jól alakul eddig a szezon, szinte már most többet tett mint eddigi pályafutása alatt összesen. Jelenleg ennek a Juvénak az egyik meghatározó játékosa (a góljai miatt)... és kb ennyi!!! Ez a Juve még nem az a Juve akit szerintem rajtam kívül még sokan szeretnének viszont látni, és az már más kérdés h egy olyan Juventusba beleférne e egy Marchisio szintű játékos.

Ismeretlen_181235 2011.12.08. 21:53:21

Azért annyit még hozzá lehet tenni, hogy amikor a juve feljutott a B ligából, akkor a következő éven is ő vitte a hátán a csapatot, 5-6 gólt szerzett és a Juve is harmadik helyen végzett (bár most ezt fejből írtam, de ha tévedek is, nem járok messze a valóságtól - lehet a statisztikát böngészni, én másnapos vagyok hozzá) - hozzá teszem, akkor bal szélső középpályásként játszott és eredményesebb volt Diegonál (na jó, őt nem volt túl nehéz túl szárnyalni). Sajnos azt a teljesítményét sokan nem veszik figyelembe, vagy elfelejtették. De tényleg nem kell őt mindenkinek szeretni, én mindig is kedveltem, de sosem szóltam, ha szidták, mert azt is kiérdemelte - mert az is igaz, amikor a csapatnak nem ment, neki sem! De remélem én is, hogy ezt a formáját sokáig tudja majd hozni :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása