Matri: "Nem én vagyok az új Trezeguet"

Alessandro Matri stílusát egyre többször hasonlítják David Trezeguet-éhez, ám az olasz támadó visszautasítja ezt.

Matri, Lichtsteiner és Chiellini

A tegnap esti, Fiorentina elleni találkozón Matri a második, győztes gólt szerezte, de előtte a Genoa ellen is betalált. Ráadásul kétszer.

"Az, hogy Trezeguet-hez hasonlítanak, eléggé túlzó." - mondta a játékos a Sky Sport Italiának.

"Trezeguet történelmet írt ennél a klubnál, én meg még éppen csak aláírtam a szerződésemet."

Matri helye egyáltalán nem biztos a csapat kezdőjében, ám beválogatását eddig 7 mérkőzésen 4 góllal hálálta meg.

"Sokkal jobban megy most a munka, mint az idény elején. Mentálisan is jobban vagyok, mindent képes vagyok megcsinálni, amit az edző kér tőlem. Mindig csak az előttem álló mérkőzéssel foglalkozom, de azért nagyon örülök, hogy győztes gólt szereztem a Fiorentina ellen."

A Juventus színeiben Matri eddig 23 mérkőzésen 13 gólt szerzett, ami 0.57-es gólátlagot jelent meccsenként.

Trezeguet mérlege 320 mérkőzésen 171 gól volt, ami 0.53-as gólátlag.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr374654431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3397) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (930) elemzés (40) előzetes (863) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1650) játékosokról (9940) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2438) meccsek (4177) mercato (4151) nyilatkozat (7462) Olasz Kupa (331) összefoglaló (415) pletyka (4185) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (176) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása