Conte a Juventus céljairól

Antonio Conte szerint a Bianconerinek vissza kell térnie a győztes útra, de úgy véli, ehhez időre lesz szükség.

Antonio Conte

A Juventus az elmúlt két idényt mindössze a tabella hetedik helyén zárta, így nyaranta megújulást ígértek a klub vezetői.

"El kell hinnünk, hogy képesek vagyunk a győzelmekre. Egyszerűen nem elégedhetünk meg a minimális célok elérésével." - mondta a tréner a Corriere dello Sportnak.

"Fontos azonban, hogy realisták maradjunk, hiszen tégláról téglára építkezünk, ami eltart egy ideig. Jelenleg az alapoknál tartunk, így türelemre mindenképp szükség van."

A Juventus minden valószínűség szerint nem bajnokesélyes csapatként kezdi meg majd az új idényt, és ezzel Conte is egyetért.

"A Milan és az Inter a legesélyesebb, hogy elhódítsa a Scudettót, ezt Pekingben is bizonyították. Mögöttük a Napolira tippelek, akik másfél éve ugyanazzal az edzővel dolgoznak, karakteres csapatuk van, és a nyáron is jól erősítettek."

"A Lazio is erős, de a többiekkel nem szabad foglalkoznunk. Magunkra kell figyelnünk, éheznünk kell a sikert, és minden csapat ellen a legelszántabban kell pályára lépnünk."

"Ha bosszúra éhesek vagyunk, a megfelelő hozzáállással játszunk, akkor már a helyes úton járunk, és megvan az esély, hogy csökkentsük az előttünk lévőkkel szembeni hátrányunkat."

Giuseppe Marotta eddig aktívan dolgozott az átigazolási piacon, és Conte elégedett az új érkezőkkel.

"Tényleg elégedett vagyok a kerettel. Őszintén így gondolom. Egy kicsit több, mint egy hónapja dolgozunk együtt, sportolóként és emberként is jobban megismertük már egymást."

"Andrea Pirlo nagyszerű ember, sokkal inkább, mint gondoltam. Példakép mindenki számára, és aktív része a terveinknek. Michele Pazienza kemény, Mirko Vučinić nagyon ügyes, Reto Ziegler pedig igazán intelligens játékos. Stephan Lichtsteiner minden ízében svájci. Tökéletességre törekszik, és fizikálisan is nagyon rendben van."

"Én? Másoknak kell megítélniük, de magamat egy szóval jellemezném: Juventino."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr654654173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitya 2011.08.10. 14:25:42

Én ezen a svájci dolgon röhögtem :D nekem az h tökéletességre törekszik nem feltétlenül svájci mentalitás meg amúgyis ennyi erővel Zieglerre is mondhatta volna ugyanezt :D

Ismeretlen_102246 2011.08.10. 14:29:39

A svájci órák és a német-francia (tökéletességre törekvés és diplomácia) mentalitás kereszteződése miatt ez a hasonlat pedig megállja a helyét. Igaz sztereotípia, de mint minden sztereotípia ez sem teljesen hülyeség.

Ismeretlen_122894 2011.08.10. 14:39:38

a szép szavak idénre is meglesznek, jujj, de várom már a Lecce elleni 0-2 utáni nyilatkozatot: "A csapat ma nem volt egységes, de a pozitívumok megvoltak, haladunk a megkezdett úton. Védelemben erősek voltunk, sajnos a gól szerzés nem jött össze. Türelem kell még a csapatnak, ami igazi bajnokokból áll." de a cinizmust félretéve: hajrá, szép szavak mellé szép játékot és szép győzelmeket kívánok!

Ismeretlen_150170 2011.08.10. 14:58:29

Lichtsteiner erős mint a svájci frank! Motta-ra vajon milyen jelzőt használt volna??? - ... És izé, hát, öööö, Motta? Neki meg jó a haja.

Ismeretlen_179374 2011.08.10. 16:19:10

pedronegro: :D:D:D:D:D:D:D:D

babo410 2011.08.10. 17:28:35

Na akkor burkoltan idén sem végzünk BL helyen. Köszönjük! Ja és ezt a nyilatkozatot inkább el se miondta volna, mert az jön le, h kb az 5. helyre teszi a csapatot. Remélem nem így gondolkozik! Már csak azért se, mert ha már a fejében az van, h a Napoli is jobb nálunk, akkor úgy nem is érünk eléjük! Ja és ha megint csak egy 5. helyre érnénk, akkor sztem megint Contéra kennék, azt megint új edző, új keret, és kezdenénk mindent elölről. És tuti, h akkor már minőségi játékosokat nem hogy nem akarnának, de nem is tudnának hozni! Remélem Conte nem úgy gondolkodik, h ez a keret még a Lazioénál is gyengébb, és itt úgyse lesz semmi, megint jó lesz a 7. hely! Nem! Ez a keret igen is esélyes legalább a 3. helyre, pláne ha jön egy bal kp, meg még egy védő!

epaska 2011.08.10. 17:45:38

"A Milan és az Inter a legesélyesebb, hogy elhódítsa a Scudettót...Mögöttük a Napolira tippelek..." Nem azt mondta, hogy mindhárom csapat előttünk végez, "csak" azt, hogy ők a legesélyesebbek a bajnokságra.

Juveboy24 2011.08.10. 18:03:02

Hányingerem van ettől a "vissza kell térnie a győztes útra" dumától. Del neri ideje alatt néha minden héten hallhattuk.

babo410 2011.08.10. 18:32:04

Nem ő azt mondta, h a két legesélyesebb a Milan meg az inter, és utána szerinte a napoli fog odaérni a 3. helyre. Vagyis nem tartja BL-re esélyesnek a Juvét! Akkor mért nem olyan játékosokat kért? Mert nekem tényleg úgy jön le, mintha nem tartaná esélyesnek a csapatot a dobogóra. De akkor nem olyan játékosokat kellett volna kérnie? Meg egy edző, aki egy olyan csapatnál van, amelyiknek minden évben a Scudettoért kéne harcolnia, hogy mondhat ilyet? Azért remélem a pályán nem ezt fogjuk látni. Mert ha hárman is elöttünk végeznek, akkor nincs BL! És itt úgy érzem, még a Laziot is erősebbnek tartja! Azért én bízom a legjobbakban!

Type-R 2011.08.10. 18:36:29

En is jobban szeretnem ha a tabellan elol lennenk, mint elolvasni egy hangzatos nyilatkozatot, de megis mit kellene volna mondania? Azt, hogy megnyerjuk a bajnoksagot? Aztan ha megsem, akkor utolag mondanak, hogy nem kellett volna elbizakodottan nyilatkoznia ideny elejen.

mikulalaci 2011.08.10. 18:54:17

Srácok!Lichtsteiner ide vagy oda,ha érkezik Vargas, akkor a perui ide vagy oda, én kijelentem, hogy csalódtam ebben a nyárban is!NEM EZ LETT ÍGÉRVE!Lehet magyarázni, hogy Vucinic a modern játékos prototípusa meg ilyen hülye dumák...Egy Juventusba soha a büdös életbe nem fért volna be!!!A mai Juventusban nem sok olyan játékos van, aki valóban a klubhoz méltó!Megvettük Vucinicet 15-ért,tettünk volna hozzá egy kicsit és, lőn Bastosért nyugodtan mehettünk volna...Vargast meg valamilyen cserével és pénzzel megszerezni!Nem értem, hogy két éve a gyenge oldalak miatt is szívunk, és nem képesek egyszer befektetni rendesen!Van egy Ziegler...nem rossz játékos, de nem ez a szint!Aztán lehet írni, hogy akkor ki nekem a Juve szint...annak csak azt tudom mondani, hogy nvessen egy pillantást a régebbi Juve-poszterokra,mint én!

Ismeretlen_184566 2011.08.10. 19:17:08

Van egy olyan érzésem, hogy Conte csak olyan játékosokat akart, akik minden sztárallűrtől mentesek, akiket szarrá lehet hajtani a pályán. Vagy ez van, vagy pedig Elkann simán segget csinált a szájából (emlékezzünk csak vissza: 100 millió igazolásokra). @mikulalaci: igen, nekem is rossz érzés, ha visszagondolok akár a BL döntős csapatra, még régebbre pedig még rosszabb. Ahhoz képest mi van most....

Domi 2011.08.10. 21:01:10

Még anno Conte bácsit akkor kedveltem meg amikor az Atalantának ollózott egy hatalmas gólt.Van egy olyan érzésem hogy ő beválik.Nem tudom miért,de ezt érzem.Jó lenne ha vargas érkezne.

ggbuffon 2011.08.10. 21:52:03

Kérdezném a sok agyatlant: Tavaly hány hiányposztot állapítottatok meg? Mert én kapásból: jobbhátvéd,középhátvéd,balhátvéd,balszélső,középsőkp,csatár. A posztokra érkezők számát mindenkinek a fantáziájára bízom. Namármost, mégha az Elkann féle 100millió igaz is, a mai világban h veszünk sztárjátékost, vagy legalább befutott játékost minden felhozott posztra úgy, h az előbbi kritériumnak megfeleljen és még ti is hozsannázzatok neki? Elárulom ilyen nincs. Két követhető út közül választhatott Marotta, illetve Conte: eldorbézolja az átigazolási pénzt 2-3 valóban kiváló játékosra, vagy megpróbálja már kipróbált, sokat megélt, vagy fiatal játékossal foldozni a lyukakat.Utóbbi mellett döntöttek és szerintem eddig nemigazán panaszkodhatunk. Ahhoz h itt egy-két ember elégedett legyen, ahhoz legalább 150-200M-ra lenne szükség, amit sportigazgatóként vagy tulajként egyszerűen nonszensznek tartanék, pláne ha az a cél h a klub nyereséget termeljen,márpedig az. Arról már nem is beszélek h amikor szóba került Agüero és a Madrid által kért 40-45M, akkor mindenki egyemberként hőzöngött h mi marad a többire.. Ésszel mondjunk véleményt ne vakdalkozzunk a nagyvilágba "nem ez volt ígérve" és hasonló maszlagokkal. Nem vagyunk egyszerűen abban a helyzetben. Egyedül most Elia-ban csalódtam h nemsikerül valszeg elhoznunk, ha párban jöttek volna Vargassal, akkor a szélen elképesztően jó variációs lehetőségek áltak volna rendelkezésre, elvégre a holland mind2 szélen bevethető, Vargas balhátvédként is megállja a helyét, amit még mindig rémgyenge pontnak tartok a Ziegler,De Ceglie párossal (Grosso remélem elhúz a p*csába) Mindent összevetve, ahhoz képest h se BL jövőre, se semmi, egész normálisan igazoltunk, végre nem Traorék meg Mották érkeztek (h minek tartottuk meg ezt a szerencsétlent, talán csak Marotta érti) A távozók közül egyedül Melo elengedésébe lehet belekötni.

mikulalaci 2011.08.10. 22:06:01

ggbuffon: Agüero:45 misi,Alex:13,Vidal:13,Licht:10,Bastos és Vargas:20-20 misi! Ezt összeadva 121 milliót kapunk, és a Vargas és Bastos árát igencsak felkerekítettük, mert a brazilt olcsóbban is el lehetett volna hozni, a peruit meg ilyen cserés plusz pénzes megoldással!És még nem beszéltünk a távozókról,ami csak visszahozna a konyhára 21 milliót, így a kiadás pont száz milka! Buffon,Lichtsteiner,Alex,Chiellini,Vargas,Bastos,Vidal,Pirlo,Krasic,Q és Agüero elől azért igen veretős kis gárda! Nemes egyszerűségből itt arról van szó, hogy a beígért 100 millióból semmi nincs, mert akkor nem úgy igazolnánk, hogy majd 120 év alatt törlesztjük le,mint valami svájci frankos hitelt!Azt is elismerem, hogy leírni könnyebb,mint végrahajtani, de azt mondom, hogy amit leírtam abban több fantázia van, mint Marottáéban!Ennyi!

ggbuffon 2011.08.10. 22:27:11

Azért pl Agüero fizetési igénye felett jóhiszeműen szemet hunytál, ami most a Citynél 9M-t kóstál, tehát mi se adhattunk vna neki sokkal kevesebbet. Ettől a Bastos gyerektől meg mindenki annyira hasra van esve h elmondani nemtudom. És mi van ha nemjött? Pár éve a brazil válogatott környékéről is elzavarták volna, csak most éppen Dunga és az ő agyament ötletei, na meg a meglévő játékosanyag abban a színben tünteti fel h mekkora überklasszis. Egy jó és megbízható játékos de semmi több.Elférne nálunk szó se róla, de azért nehogy tarkón lőjük már magunkat csak mert nem érkezik. Vucinic 1-2éve még sláger volt Madridban meg Barcelonában h mekkora spíler, most meg itt nyafog mindenki mint egy fürdősqrva, csak mert volt 1 überf*s szezonja a Roma-val együtt. Visszatérve még erre a 120ból igazolunk meg 21ért eladunk remek, egy FM2011-be (erről biztosíthatlak is:]) de ez nem így működik.Rengeteg szempontot figyelembe kell venni, ráadásul attól mert kilökünk egy zsák pénzt az ablakon még nembiztos h normális csapatunk lesz, elég csak átnézni az Inter 1990-2006os időszakára, vagy Madridba. A fociban semmire sincs garancia. Arra sem gondolt senki, h Torres 50millióért félszezonon át 1gólt termel. Csak míg Abramovics megteheti h vállalja ezt a kockázatot, addig mi nem. Arról már tényleg nembeszélve, h ugyan milyen sztárjátékos akar manapság a mi fizetési feltételeink mellett BL nélkül, egy süllyedő Serie A-ban futballozni?! Ez sajnos nem a 90es évek, 2000es évek eleje. Persze majd fordul a kocka, csak kérdés mikor..

Ismeretlen_184566 2011.08.10. 23:14:16

@ggbuffon: csak azt felejted el, miközben megnyerő stílusban alázol minket, hogy itt NEM A MI agymenésünkről van szó, aminek nincs alapja. Hanem erről: topfoci.hu/index.php?heading_id=4&article_id=54223&title=Százmillió eurót költhet a nyári igazolásokra a Juventus! Meg erről: olasz-foci.hu/atigazolasi-hirek/5488-juventus-igazolunk-egy-klasszis-csatart-marotta És a többiről, amiről szintén beszéltek... Amellett, hogy át lettünk b*szva, kitartunk Conte mellett, nagyon szurkolunk neki, hogy ismét sikeres legyen a csapat. Hátha beválik a terve. De szerintem jogos a felháborodás mindenkiben, hogy ha a vacak krikettre van 450 millió, akkor a Juventusra miért nincs legalább a fele. Amikor a nagyapja klubja volt. És igen, igaz, hogy az üzleti szempontok is számítanak. De ha nincs befektetés, nincs nyereség sem. Nagyobb befektetéssel, lehet hogy jóval nagyobb lenne a nyereség is...

goku06 2011.08.10. 23:23:14

mikulalaci: Ha egy arab lenne a tulaj, valószínűleg tényleg ezeket a játékosokat igazoltuk volna le.. de mivel nem arab a tulaj, ezért nem őket igazoltuk. Marotta azért küzd meg minden fillérét, mert valószínűleg nincs úgy eleresztve mint azt az újságok megírták.. De az idei átigazolási időszak eddig nem tűnik annyira rossznak (van néhány negatív dolog, de többségében jó).. 3 ingyenjátékos is erősítést jelent a tavalyi kerethez képest, Vidal-Lichsteiner-Vucinic pedig nem rossz játékosok, megérték azt a pénzt amit adtunk értük. Emellett ezek a játékosok pont a hiányposztokra érkeztek, így egy szélsővel (Vargas), és egy belső védővel (Coates), esetleg még 1 középső középpályással már egy egész erős csapatot hozhatnánk össze.

mikulalaci 2011.08.10. 23:28:20

Pendergast-nak igaza van!Ha nem fektetsz be, akkor nincs nyereség!Ha skótoskodunk, vagyis ggbuffon szavaival élve figyelembe veszünk minden szempontot, akkor kb. megint hetedik hely!Tavaly ilyenkor a nyolcadik helyre saccoltam a csapatot,hát...tévedtem,mert a hetedikek lettünk!!! ggbuffon,nem offolás vagy bántásként írtam ezt, csak tudod nekem már elegem van abból, hogy már két szezon óta csak szenvedni látom a csapatot!És be kell látni, hogy BE KELL FEKTETNI,azaz értelmesen elkölteni a meglévő összeget, ami utólag kiderült,hogy köze nincs a 100 millióhoz!

mikulalaci 2011.08.10. 23:39:33

goku06: Soha a büdös életben nem szeretném megélni azt, hogy a szeretett csapatomat arabok vegyék meg,mert unalmukban már nem tudnak mit csinálni...és sajnos tesznek a hagyományokra...Ő miattuk ment fel minden játékos ára a piacon,miattuk van ez az egész,mert hobbit űznek a vásárolgatásból...sztm tuti versenyzik egyik arab a másikkal, hogy melyikük tud jobb csapatot építeni egy szar csapatból!És vállalom, hogy vaskalpos értetlen barom vagyok, de akkor is azt mondom, hogy a mai Juve játékosállományában 60%-ban olyanok vannak, akik nem oda valók!Egy Juve ne elégedjen meg Vuciniccsel,Pazienzával, még akkor sem,ha utóbbi ingyen van!Megint kapni fogok ezért a hozzászólásért, de én elfogadhatatlannak tartom, hogy olyan játékosokkal érjük be, akik máshol labdába sem rúghat!Az okés, hogy van zsákbamacska is,mint Diego, aki nagyon jó szezont produkált az érekezése előtt!Mondjuk sztm az egyetlen Juvés szezonjában nem vele volt a baj!Na mindegy, egy a lényeg, hogy kezd elegem lenni, hogy ahogyan telnek az évek, úgy adjuk le az ide érkező játékosok minőségét is!Forza Juve!!!!!!!!!!

ggbuffon 2011.08.10. 23:55:24

94óta vagyok Juve szurkoló, nekem se tetszik ami mostanában megy. De az sem megoldás és számunkra nem is lehetséges h többtízmillió eurókért szupersztárokat vegyünk. Ez régen sem volt másként, bár szerintem sokaknak csak a 2000es évek közepe ugrik be, amikor Vieira-kat meg Ibrakadabrákat vásárolgattunk viszonylag nagyobb összegért.Persze előfordult előtte is h megmozgatták a pénzeszacskót pl Buffon esetében, de nem ez volt túlzottan jellemző soha a klubra és nemis akarom h az legyen. A Juve klasszisai itt váltak azzá akik lettek, nem készen jöttek többnyire. Ahogy pl Nedved sem volt a Lazioban több, mint egy remek balszélső.Vagy Trezeguet, egy tehetséges csatár a Monacoból. Én a legnagyobb problémát abban látom, h zéró koncepcióval építették fel a Calciopoli utáni éveket.Vagyis az minden volt, csak koncepció nem.Sem szakmai sem sportigazgatói részről.Egyedüli pozitívum, az azonnali feljutás a B-ből, az első év Ranierivel, no meg az új stadion, de kb ennyi. Tisztában voltunk vele h a szemetet nem kevés idő lesz kihordani. De azt sem tehetjük h kapásból 10-15játékost hozunk, azok közül 3legyen sztár, a többi 7 minőségi, mert egyszerűen erre nincsen keret,max a Citynél. És bármennyire is fáj nektek,az h van 100milla eltapsolni, az nem a tiszta elkölthető összeget jelenti, abba beletartoznak a fizetések, a bónuszok, a horribilis aláírási pénzekről a játékosok ill managereik felé már ne is említsük. Nem fölényeskedni akartam, csak próbáltam kicsit rávilágítani, h most felesleges nekiállni Marottának, pláne h a pontos pénzügyi helyzetünkbe nem látunk bele. Az meg h Elkann mire adja a pénzt és mire nem, jóformán semmi közünk.Elnézve az utóbbi években eltapsolt összegeket, ottvagyunk Európa krémjében.Az h nem úgy és azokra vertük el, erről legkevésbé ő tehet.

goku06 2011.08.11. 00:47:06

Igazából a 100 milla lehet hogy el is lesz költve, mert még költünk egy balszélsőre és egy belső védőre kb 25 milliót.. és ebbe a 100ba belevehetjük a kölcsönjátékosok véglegesítését.. akkor el is van költve. Vehettünk volna Agüerot is, de akkor valószínűleg nem maradt volna pénzünk balszélsőre... inkább Vucinic+Vargas+Vidal (15M+3Mfizu15M+3M+10M+3M=49M) mint Agüero (45M+8M=53M).. Ha az éves fizut is nézzük, Agüero árából és fizujából kijön a Vucinic-Vargas-Vidal trió ára és fizuja.. Nekünk most nagyon rosszkor jött hogy ennyire elszaladtak az árak és a fizetések.. így nehéz lesz visszaszereznünk a helyünket.. de a mostani igazolások már megfelelőek egy nagy csapat alapjainak.. meglesz a bl, és jövőre jöhet egy tényleg nagy igazolás.. mert ha a mostaniak beválnak, akkor már nem lesz sok lyukas poszt a csapatban..(tavaly viszont tele volt lyukkal a csapat-balbekk, jobb bekk, balszélső, csatár, középső kp..)

Ismeretlen_184566 2011.08.11. 00:57:09

Ha Conténak összejönne, hogy főleg középszerű játékosokból (tisztelet a kivételnek) világverő csapatot csinál, biztos hogy a Juventusnál edzőként is halhatatlan magasságokba emelkedne. Ki az aki ne szeretné ezt? Csak az elmúlt évek miatt az ember enyhén szólva szkeptikus. És a Juventusra sosem használhatták a középszerű jelzőt. Viszont a másik hogy szupersztárokat nem vehetünk az egyrészt szomorú (ráadásul az előbbi linkben benne volt, mit ígértek, nem az ujjunkból szoptuk), azt meg nem mondanám, hogy régen ilyen nem volt. És nem az általad említett Ibrakadbrákat mondanám, akit sosem bírtam, hanem 2001-et, amikor 131 millió euróért igazoltuk Buffont, Nedvedet, Thuramot és nemsokára BL-döntőt játszottunk, amit szerintem ha Nedved is játszik, megnyertünk volna... A nyilatkozatában pedig egyértelműen bent van, hogy a 100 millió igazolásokra lett volna. De még ha a hókuszpókuszokat is hozzávesszük, akkor is nagyon messze vagyunk tőle. Amúgy Marrottát nem bántottuk, mert a saját keretein belül szerintem is jól végzi a munkáját (nincs kizárva hogy csinál itt egy egész jó csapatot). Hogy meg hibázik is? Ki nem hibázik, aki dolgozik? És az különben is nagyon szimpatikus, hogy együttműködik Contéval.

Ismeretlen_174409 2011.08.11. 03:48:56

baszki,mikulalacinak rohadtul igaza van...100 millió+eladásokból bevétel,amit,ha egy hozzá értő személy csinálna,ki kéne jönnie 120 milkának legalább...ne mondja nekem senki,hogy a legnagyobb nevű érkező Vucsinics,és ez így jó út...a sztárokért fizetni kell,amibe Marotta nem bír belenyugodni,mint ahogy abba se,hogy ide focizni is tudó emberek kellenek...120 milkából olyan csapatot építhettünk volna,hogy Olaszo.-ban pikk-pakk bajnokesélyesek is lehetnénk akár...Buffon-Lichtsteiner,Chiellini,Alex,Vargas-Pirlo(Marchisio),Vidal-Krasic,Rossi(Agüero),Bastos-Quagliarella(Matri)...az a helyzet,hogy rohadtul nem érkezett minőségi erősítés csak egyetlen posztra,max kettőre,ha Pirlo-t erősítésnek vesszük,de őt majd akkor ítéljük meg,ha tétmeccseken nyomja,addig nem minősítem le,amíg nem látom minek jött ide,levezetni,vagy nyerni,egyébként Licht tényleg jó,Vidal is beválhat,de akkor se jött egyetlen darab igazi sztár se,pedig Marotta négy sztárt emlegetett,és valójában kettő is elég lett volna,de a fele se jött!!!ENNYI!!!ja,és,tavalyi hetedik helyhez képest mivel minőségileg nem sokat javultunk,így én se mondanám,hogy bármit elérhetünk akár idén...BL-t felejtsük el!!!Marotta és Conte valóban választott utat,azt az utat választotta,hogy egy nyereséges,max múltjából élő ótvar középcsapatot csinál a Juventusból,mert gyakorlatilag ez a helyzet...csakis Del Piero-t és Buffont sajnálom,hogy nem hagyták el a süllyedő hajót,amíg megtehették,így rohadtul nem szép időkből vonulnak vissza,megkeseredett,középszerű csapat kiöregedett bajnokaiként akasztják szögre majd a csukát,nem pedig egy igazi bajnokcsapat ünnepelt hőseiként,ahogyan Scholes,vagy Gary Neville...

Ismeretlen_174409 2011.08.11. 03:52:19

de amúgy nyugodtan védjétek csak Marottát,én legszívesebben kivéreztetném,megfeszíteném,mind1,csak szenvedjen,és sokáig,és nagyon...gyűlölöm azt az embert,és kurvára őszinte leszek,kívánom neki,hogy BORZALMAS KÍNOK KÖZT DÖGÖLJÖN MEG AZ A KANCSAL GECI!!!

Supi 2011.08.11. 08:41:31

fre06: Az értelem csak sugároz...

ggbuffon 2011.08.11. 09:10:56

fire06: ha Marottával ezt tetted, mit művelnél Seccoval?:P elvégre a legtöbb selejtet ő hozta a nyakunkra, egyeseket horror pénzért.. A teljesség igénye nélkül: Grygera,Grosso,Tiago,Amauri,Diego, csak h a krémjét említsem.Ezzel szemben a "kancsalnak" egyedül Martinezt lehet felhozni mint baklövést, elvégre a többit kölcsönbe hozta és akiket kellett vissza is dobálta oda ahonnan jöttek (kivéve Motta) Pendergast: azt azért ne felejtsd el h azon a nyáron adtuk el Zidane-t közel 70M euróért.Ha ezt nézed, akkor sem volt több, mint 50-60M az átigazolásokra..Ráadásul én tisztán emlékszek pl Nedved érkezésére, mennyi kritika fogadta, sőt az első szezonjában sem igazán bizonyította, h megéri az érte kiadott 40M euró, megnyert Scudetto ide vagy oda. Szóval más lett volna a leányzó fekvése, ha Zidane-t nem adjuk el, illetve nem ezen az áron. Arról nemis beszélve, h nem egy totálisan új csapatot kellett akkor építenie Mogginak, szimplán a hiányposztokra, a meglévő világklasszisok mellé embereket.Egyedül tényleg, ahogy korábban mondtam, Nedved volt a lutri, h vajon vele h alakul át a középpályásjátékunk.

Ismeretlen_102246 2011.08.11. 09:59:52

Sajnos Marmotta munkája Elia nyilatkozatán is érződik... nem merne ilyet mondani, ha itt lenne Agüero, vagy akár még Rossi is... Egy szintre tette a Juvéval a Hamburgot... nem is akartam a szememnek hinni.

Ismeretlen_177028 2011.08.11. 10:03:32

@fire06: szerintem 16 évesnél nem lehetsz idősebb. Nem hiszem el, hogy nem lehet a múlton túljutni, és itt kell fröcsögni, lejárt lemez. Szép volt, jó volt, elbaszták nekünk, ennyi. A jelent pedig el kell fogadni, ha nem megy, nem muszáj a csapatnak szurkolni, úgyis már párszor "fenyegetőztél", hogy itthagysz minket xD Nem hiszem, hogy sokan sírnának. Igen, Seccoval fejetlenség volt, a szar selejteket idehozta, nagy pénzét, magas fizuért, sok évre bebetonozva. De Marrottáéknak legalább volt egy koncepciójuk. 1. év: visszajutni a BL-be egy középszerű kerettel (min. 4. hely) 2. év: megragadni a BL-ben, bajnokesélyessé formálni a keretet nemzetközi klasszisokkal. Na ez Delnerin elbukott, mert simán odaérhettünk volna a 4. helyre egy kicsit jobb edzői mentalitással, meg talán egy jobb csapatpszichológussal. Ja igen és volt pár játékos, akik ígéretesek voltak, de elbuktak (Motta, Martinez). Fel lehet róni őket Marrottának (mondjuk leginkább csak Martinez árát, meghogy most megvette Mottát), de Moggi is igazolt selejteket, csak bő volt a keret, így nem ittuk meg a levét. Az idei mercatoról meg: IGEN, Marrotta megígérte, hogy lesznek erősítések, de gondoljunk bele: 1. Mi mást mondhatott volna, minthogy komoly, ambíciózus terveink vannak; 2. Most őszintén, melyik klub vesz most komolyan minket, hogy tudják rólunk, hogy nyaljuk Platini seggét ezzel a pénzügyi fair play-szarral, amire ők fosnak rá? 3. Nincs kész csapat és 4. Nem indulunk a BL-ben, de még az EL-ben se, ezen két indok távol tartja a már klasszis játékosokat, így max feltörekvő tehetségeket igazolhatunk. És igen, szerintem igenis Elkann és az Exor itt a hunyó, mert kevés pénzt invesztálnak a csapatba, és így össze-vissza kell hazudozni, hogy a végén senki se tudja, hogy most mennyi pénz van igazolni.

Ismeretlen_160819 2011.08.11. 10:18:19

Emberek nézzük már reálisan a dolgokat! Először is leigazoltuk azokat a kölcsönjátékosokat akikkel elértük a 7. helyet. Másodszor igazoltunk egypár embert az igaz de kérdem én hogyha például Pazienza akkora játékos lenne akkor vajon miért jött el Nápolyból?? Vagy vucinic Rómából?? Mind a két csapat nemzetközi porondon lesz ősszel, mi nem. Tehát véleményem szerint az eddig érkezőkkel se leszünk sokkal előrébb persze lehet jövőre 5.-ek leszünk de az még mindíg nem BL hely. Sajnos én úgy látom hogy marad ez az erős középcsapat szint egyelőre.

Ismeretlen_188771 2011.08.11. 10:39:07

mikulalaci: A te 100 millás megoldásodban Amauri/Toni/Jaki lenne a csatársor és Martínez az egyetlen szélső csere, mert a Q-Matri-Pepe trióért nem fizettél. Kérdés akkor kit adnál el Momo/Melon kívül, hogy meglegyen a 21 milla? Más részről úgy emlékszem úgy szólt a nyilatkozat 120 milliós tőkeemelés 3 évre, amiből 60 milliót az adósságok törlesztésére kell fordítani. Így nagyjából 70 millió lesz átigazolásokra idén.(Egész pontosan 72+9 millió likvid tőke áll rendelkezésre.) Ez tiszta veszteségben így is brutális. Ti meg 45-ért vennétek Agüerokat, akik lehet 2 év múlva fele ennyit se fognak érni, ha pl megbuknak a normális védők között.

Ismeretlen_184566 2011.08.11. 12:35:30

@ggbuffon: igen, én is emlékszem a kritikákra, de mégiscsak bajnokok lettünk, és utána a BL-t is majdnem megnyertük. És szerintem nem mindegy, hogy arra a csapatra költünk 60 milliót, amely már úgyis jó csapat volt, vagy erre. @andree10: a Quagliarella-Matri-Pepe trióért a vételárat több részletben, több év alatt kell kifizetni, mint ahogy szinte egyik új játékosért sem egy összegben fizetünk. Lehet, hogy Agüero lutri lett volna annyi pénzért, és egy év múlva sokkal kevesebbet ért volna, most már nem tudjuk meg. De attól még pl. Rossit megvehettük volna.

Ismeretlen_153309 2011.08.11. 13:56:17

"El kell hinnünk, hogy képesek vagyunk a győzelmekre. Egyszerűen nem elégedhetünk meg a minimális célok elérésével." Jó a szó TESÓ XD Forza Juve!!!

babo410 2011.08.11. 14:06:54

Rossit azért nem vettük meg, mert helyesen látta Marotta is meg a Barca is, h 25-nél semmiképp nem szabad többet adni érte. De sztem a 25 is sok érte. De az még okés lett volna. Aztán Rossi is lenyilatkozta, h jól érzi ott magát. Ja és az olasz szúrkolók szemében, akik azért többet láthatták élőben, Vucinic is egy nagy igazolás! És én se tartom rossznak, csak azért kicsit csalódott vok, h nem jött Agüero, meg egy beigért sztár se. de az olasz drukkereknek ő is nagyon tetszik! És a kölcsönjátékosok nem a nyári keretből vannak! De akkor is 70 milla volt igazolásokra, abba meg nem fért bele Agüero, mert sajna senkit se tudunk eladni annyiért amennyit érnének. Melot is kb. 15-20-ért lehetett volna, de kölcsönadtuk. Így nem jött volna össze 120 milla. mert én is ennyit számoltam, de ha a selejt nem kell senkinek! Mert Melot sajna csak kölcsönadtuk, Amauriért se akarják a 8-at megadni. Eddig Momo ment el talán jó áron. Így meg nem lehet 3-4 sztárt venni! Elkan cseszte el nekünk. Legalább 150 millát kellett volna adjon igazolásokra, nem kb. 70-et! De a 120-at se ő adta mindet! kb. a 70-et adta ő, amiből igazolunk. A tőkeemelés nem 120-ra kellett volna történjen, hanem 200-ra minimum! Akkor most örülhetnétek! Ha jön egy balszélső egészen jók lehetünk, pláne ha Conte is elhiszi, hogy ez egy jó csapat, és nem a 4-6 helyre teszi a csapatot, mint a nyilatkozata sugallja!

goku06 2011.08.11. 14:17:13

Eddig minden évben bajnoki címről álmodozott a csapat a szezon elején (pl. Melo és Diego együttes érkezésekor nagyon nagy álmok voltak). Tavaly is amikor télen az elején voltunk a bajnokságnak, Krasic szárnyalt, egyből jött hogy meglehet a scudetto... össze is estek a srácok.. Most nem szabad Conténak olyat nyilatkoznia hogy 1.-2. hely a cél.. az jelenleg nem realitás.. de pár hónap múlva kiderül milyen a csapat, majd akkor reális cél lehet akár ez is. Attól hogy a sajtónak azt mondja hogy 3-6, a játékosoknak nem ezt mondja.. nemis baj ha a sajtó állandóan a két milánió körül forog, szépen csendben odaérhetünk mi is.. és tuti hogy Conte is így gondolkozik:)

babo410 2011.08.11. 14:51:19

Bizzunk benne! Én is bízok benne, h Conte is a bajnoki esélyesként fogja hajtani a srácokat és a legjobbat fogja kihozni belőlük! Én hiszem, h ott leszünk legalább a 3. helyen!

Ismeretlen_174409 2011.08.11. 14:52:04

hát én ezt a jelent nem bírom elfogadni baszki...amúgy 20 éves vagyok,amióta tudom,hogy van ez a sportág,azóta vagyok Juve-fan,voltak már rossz időszakok,de az sose fordult még elő,hogy az egész kibaszott világ rajtunk röhög,pedig csak ez a fasz Marotta meg a seggnyaló botlábúi csinálják a szart!!!

ggbuffon 2011.08.11. 15:38:12

fire06: Marotta jóformán 1éve van itt, Secco meg itt kamikazezott 4et...érzed remélem...

Ismeretlen_122894 2011.08.11. 15:48:06

és marotta tevékenységénél azt sem szabd figyelmen kívül hagyni, hogy secco 4 éves ámokfutását is korrigálnia kellett...

Ismeretlen_184566 2011.08.11. 16:39:36

Igen, Marrottának azt a 4 évet nehéz kijavítania. De szerintem elég jól végzi a munkáját, akkor is ha néha téved. Egyszerűbb lenne a dolga, ha úgy lenne mint néhány meg nem nevezett csapatnál, hogy leteszik elé a 150 milkát, hogy tessék, költsd el. Nem. Itt minimális pénzből kell jó csapatot csinálni. És nem állhat ki a sajtó elé, hogy bocsi, 100-at ígértek, de a fele sem biztos, hogy meglesz.

Ismeretlen_174409 2011.08.11. 17:30:13

rendkívül jó úton halad,mint azt láthatjuk...Vucinic,Ziegler,Pazienza,Pepe,Motta,mindez 100 millió euróból,hogy a tavalyi bagázs néhány tagját meg ne említsem 12 milkákért,meg 18-ért,hát hagyjál már,ez nem takarítás,hanem ugyanaz,mint amit Secco csinált,semmiféle jó úton haladásról szó sincsen...azt meg ne akard megmagyarázni nekem,hogy itt minimális keretből kell gazdálkodni,a Juve sose volt csóró,csak hozzáértő emberek kellenének,akik tudnak alkalmazkodni,nem pénzügyi fair play-eznek...amúgy megsúgom,hogy mezeladáshoz,meg reklámokhoz sztárok kellenek,mint Del Piero meg Buffon,de ők nem mai gyerekek,ők se lesznek örökké...akkor mi lesz majd,ha Vucinic neve lesz a mezeken,meg Ziegleré,sztetek abból lesz bevétel,meg miattuk fognak kijárni a meccsekre?!egyáltalán nem látom,hogy a jó úton haladna Juve...de védjétek csak a köcsögöt,én akkor is lenyomnék egy 5-ös lasztit a torkán lelkifurdalás nélkül...

Ismeretlen_184566 2011.08.11. 18:04:04

@fire06: mit tudsz Te a 20 éveddel? Hány évet dolgoztál, hogy tudd, hogy az üzleti életben hogy mennek a dolgok? Attól hogy 5-6 éve nézel meccset, nem látsz bele semmibe. És szerinted ha lenne pénz, akkor garasoskodnának minden eurón? Mi tudsz Marrottáról? "A Juve sosem volt csóró"? Most sem csóró. De nem kell tudatlanul szidni mindenkit a vakvilágba. Ha valakit szidni lehet az az, akinek a pénzt kéne adni és mégsem teszi.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása