Alig egy hónappal a nyitómérkőzés, és a Parma elleni első hazai mérkőzés előtt újra lehet beszélni a Juventus új stadionjáról, ezúttal az eladott bérletek száma miatt.
Két nappal a bérletértékesítést ösztönző kampány lezárulta után ugyanis a Juventus hivatalosan is bejelentette, hogy közel 23 ezer bérlet talált eddig gazdára, ami kb. 56 %-os emelkedés a tavalyi idény 14 600 darabjához képest.
A 23 ezres szám a 20 ezer hagyományos (ez 43 %-os emelkedést jelent a tavalyi 14 ezerhez képest), és a 3 ezer prémium bérletből tevődik össze.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.