Vucinic hétfőn érkezhet

Mirko Vucinic valószínűleg hétfőn fogja aláírni új szerződését Torinóban. A montenegrói támadó tizenöt millió euró fejében csatlakozik a zebrákhoz, amit három év alatt, háromszor öt millió eurós részletekben kell majd fizetnie a Juventusnak.

A Manchester United mellett, a Tottenham és a Blackburn Rovers is szerette volna megszerezni őt, de a játékos már a nyár elején leszögezte, hogy Torinóba szeretne költözni.

Walter Sabatini állítása szerint a Juventus és Roma a jövőhéten tárgyalnak a játékosról, de olasz források szerint, már csak az orvosi vizsgálatok és a szerződés véglegesítése van hátra. A megegyezés, információink szerint tizenöt millió euróról szól, amit három részletben, három éven belül kell ki fizetnie a Juventusnak. Ezen felül, plusz három millió euró is a Romáé lehet opcionális bónuszként, aminek részleteit egyelőre nem ismerjük.

Vucinic készen áll, hogy aláírja négy éves szerződését a Bianconerinél, amivel a csapat hatodik igazolása lehet a nyáron. A támadó évente, három millió eurót fog keresni Torinóban.

Mirko 2006-ban igazolt a Leccétől, a Roma csapatához, ahol öt év alatt 47 gólt szerzett.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr964654136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_183096 2011.07.30. 16:15:28

Lesz ebből még balhé...

Ismeretlen_147985 2011.07.30. 16:16:47

Elméletileg holnap érkezik és hétfőn esik át az orvosi vizsgálatokon, ezt követően pedig aláír. Örvendetes, hogy a vége 15 millió lett, a maradék 3 csak bónusz. Persze az is egyértelmű volt, hogy akármennyiért lesz leigazolva, egész biztosan részletekbe fizetünk. Én egyáltalán nem bánkódom az érkezése miatt, bár mást vártam, egy tőle jobbat. Viszont a semmitől lényegesen több. Ha pedig Matri ér 15,5 milliót, akkor Vucinic is lazán ér 15-öt, ehhez kétség sem férhet. A vételárába azt hiszen nem lehet belekötni.

zebra 2011.07.30. 16:18:18

Hát Vucsinicsért nem nagyon rajongok,15 milláért lehetett volna minőségebbit is venni.Én a Sevilla csatáráért Luis Fabiano-ért vok oda .

goku06 2011.07.30. 16:22:43

A Serie A-hoz elég lesz a Q-Matri-Vucinic-Toni-Del Piero csatárötös szerintem. Persze csak akkor ha egy jó középpálya támogatja őket. Ha Vargas megszerezhető Amauri+15ért, akkor szerintem jók is vagyunk. És ha így nézzük akkor egy Rossiból kijön majdnem egy Vucinic-Vargas... nem kérdés melyikkel vagyunk előrébb..

Tical 2011.07.30. 16:23:05

Sevilla csatár Fabiano? Olyan nincs :D Sao Paulo csatár Fabiano van

babo410 2011.07.30. 16:27:08

Na ez már röhejes! Jövőre ha csodával határos módon bejutunk a BL-be akkor veszünk majd 3-4 olyan játékost aki a BL-ben különbséget jelent majd a Barcával szemben? Mert oda Vucinic Aquilani Ziegler Pirlo kevesek lesznek! De remélem bajnokságba nem, de félő igen! Reméljük a legjobbakat! És akkor jövőre kell 3-4 sztárt venni mindegy mennyiért! Asszem az idei mercatoban nagyon csalódtam!!

Baggio 2011.07.30. 16:29:20

Nem azért de 1év múlva ha BL-t érünk,akkor sem fognak 3-4minőségi játékost venni..nem fognak 120-130-át bedobni játékosok vásárlására az fix

Matee 2011.07.30. 16:31:43

Hát én már csak azért sem örülök, mert ügyes gyerek ez a Vucinic is de ő is már 28 lesz októberben, a többi csatárunk meg mind 27 feletti, egy Rossival hosszú távon számolhattunk volna, de hát ennek kell örülni, még egy Vargast várok azért esetleg Bastossal együtt.

zebra 2011.07.30. 16:52:44

Ezért nem találtam multkor a sevilla keretében:)

Ismeretlen_137164 2011.07.30. 17:04:13

mindenképpen előrelépés,de a sztár még hiányzik!!!

Ismeretlen_149085 2011.07.30. 17:19:28

Az életkora problémás valóban, ha ehhez hozzávesszük, hogy a remélhető Vargas/Bastos is lassan 28 éves lesz, akkor megállapítható, hogy sok szezon nem lesz a csapatban. Szóba került a BL, bárcsak ott tartanánk már, hogy az a legnagyobb problémánk, hogy Pirlo meg Ziegler helytáll-e a Barca ellen.

Ismeretlen_152362 2011.07.30. 17:27:41

ez az ember nem ér ennyi pénzt. mi keresnivalója egy juvéban? agüero leigazolását én 1 kicsit luxusnak tartottam, bár nem hinném, hogy valaha is ide akart volna jönni. de könyörgöm egy rossinál hol jobb ez a szar???? árban lehet, de ebben ki is merült az előnye az olasszal szemben. bár ha azt vesszük alapul, akkor rossiról is azt írták, hogy aláír, szóval még lehet reménykedni, hogy ez az ember marad ott, ahol van. de ha már nem akarunk csatársztárt igazolni, akkor az ifiből építsünk már be, mert ennek semmi haszna, hogy tömjük más csapatok zsebét szar játékosokért.

Victor90 2011.07.30. 17:32:55

Mivel lett volna jobb,ha Palacio-t,Floro Flores-t,vagy Floccari-t igazoltuk volna le a montenegrói helyett?Ne az előző szezonból induljunk ki,Vucinic megítéléséről.Mert ha már itt tartunk,akkor Chiellini is "elbújhat" például.Vucinic a bl-ben is letette már a névjegyét,hosszú időn át a hátán vitte a Roma-t.Nagyon jól cselez,kiszámíthatatlan,gólerős játékos.Mentálisan összeszedi nálunk magát,akkor számomra teljesen világos,hogy sok kellemes percet fog okozni még nekünk Mirko! UI:Én is jobban örültem volna Rossi-nak,de hát ez van.

Ismeretlen_187397 2011.07.30. 17:33:07

Van még 1 hónap az átigazolási piacból,felesleges előre sírni szerintem. Ha a MU is akarta vinni Vucinicet,akkor meg valamit csak látnak benne..

piero 2011.07.30. 17:39:09

Végre ami igaz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ismeretlen_187397 2011.07.30. 17:39:44

Egyébként a Corriere a jelenlegi keret alapján ilyen kezdőt jósol: Buffon - Lichtsteiner,Bonucci,Chiellini,Ziegler - Pirlo,Vidal - Krasic,Matri,Quagliarella,Vucinic

Ismeretlen_160819 2011.07.30. 17:45:43

Ő lenne a sztárcsatár aki be lett ígérve??? Vicc!!! Marotta takarodj!!!

juveforever 2011.07.30. 17:54:49

Azért még ne írjuk le Marottát.Rossi-t nem tudta elhozni mert a Villareal nem engedte lehet kevés volt az az összeg amit Marotta odatolt eléjük de nézzük meg más csapat sem vinné Rossit. Mirko-val csak jól jártunk mivel magas,jó felépítésű,gyors,1az1-be sok mindenkit állva hagy a Seria védői közül.Ebből a Juvéből (ha így marad) egy 3. hely akár egy 2. is kihozható HA Conte megfelő döntéseket hoz és Catani elleni 2-2 -nél nem védőt fog behozni.Én reménykedek hogy jön még egy Vargas/Bastos de az se lenne rossz ha egy Forlan jönne. FORZA JUVE

Tony 2011.07.30. 18:02:19

Egészen szánalmas ami egy újabb nyáron Torinoban folyik. Agüero-Rossi majd Vucinic, egyfelől már ez is kész vicc. Kipengetni egy ekkora összeget ezért a montenegroi senkiért miközben balszélre még senki nem érkezett még inkább vicc. És akkor most ő lesz a balszélső vagy mi az elképzelés? Egészen nevetséges ?koncepció? alapján igazolgatnak. Azt hiszem jó pár évre kibérelhetjük a 7.helyet a bajnokságban az új stadiont meg feldughatjuk a seggünkbe,mert ilyen Genoa-k,Catania-k is megaláznak minket benne.

gyorijuventuno 2011.07.30. 18:03:07

Ha jön akkor jöhetne még Bastos vagy Vargas netán mindkettő... de én inkább hoznám emlitett ketö közül egyiket ha igy alakult + honda vagy meireles-t és akkor egy szavunk sem lehet ha még ezen felül 5-6 játékos elmegy kikre nincs szükségünk

Tony 2011.07.30. 18:04:59

Az előző poszthoz már nem írok semmit,de a címben mindent le is írt a szerző és az egésszel teljes mértékben egyet értek. Még megvesszük Aquilanit és a csapat még tavalyinál is gyengébb lesz.

Ismeretlen_114321 2011.07.30. 18:14:26

Ha jön Bastos, akkor még örülnék is Vucinicnek, mivel ő Amauri és Iaquinta helyére jön kb. De ha nem jön se Bastos, se Vargas, és Vucinic lesz a sztárszélső, nagyon csalódott leszek. A 4-3-3 meg szintén a vicc kategóriába tartozna, először is Bastos simán játszhatna 4-3-3-ban is, másodszor pedig jelentősen gyengítettünk a középpálya közepén ezen a nyáron. Egy Marchisio-Pirlo kettős nagyon lassú lenne, Vidal ide, Vidal oda.

frenky 2011.07.30. 18:16:36

Hát ez már tényleg vicc. 15 millio inkább adtunk volna 25-öt Bastosért. Eza Marotta egy bohóc fogalma sincs kiket kéne igazolni talán életébe se focizott honnan is tudná.EL KELL ZAVARNI!!!

szabo2323 2011.07.30. 18:23:03

Én azért reménykedek, hogy ezzel a kerettel legalább a BL-be indulhatunk. Meg szerintem sokan azért tartják gyengének mert nagyon drága játékosokra számítottunk. De ha jobban belegondoltok ez nem egy olyan gyenge keret főleg ha még érkezik egy normális balszélső,akkor a középpálya és a csatársor is kifogástalanak mondható. Forza Juve !!!!!!!!!!!!!!

ejjha 2011.07.30. 18:30:18

megértem a tömeges sipákolást(köztük én is)mert nem ilyen neveket "ígértek"!De ha Vucinicek lettek volna célkeresztben már az elejétől kezdve akkor meg az lett volna a baj..édesmindegy..reméljük az a formát hozza mint amikor idén hülyét csinált belőlünk,és egy szavunk nem lehet;)

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.30. 18:35:13

VICC AZ EGÉSZ,szárjátékosokat igért a buzi Marotta! TAKARODJ TE SAMDORIÁS GYÖKEP!Mi ez?Bastos,Rossi? Hol vannak már rég itt kéne lenniük!!!45 milla lenne (csak),és igy megérteném mért nem Aguero,de IGY NEM!

Ismeretlen_186452 2011.07.30. 18:36:11

Uram ég! Kitartottam a Juve mellett amikor lekerültek akkor is... de lassan nem lesz olyan játékos aki szimpatikus lenne, akiért meg lehetne szeretni a jelenlegi Juvét. Szerintem aki most itt van az mind a múltbéli Juve végett ragaszkodik még mindig. De már évek óta kezdi elveszíteni varázsát. S ilyen senkiházi embereket hoznak ide, mint ez a Vucinic is. Elszomorító.

poli79 2011.07.30. 18:41:53

Nem értem mi a probléma Vucinic leigazolásával?sokan el vannak szédülve és közük nincs a focihoz...kit vártatok Messit,CR-t?nem tom mi alapján kategorizáljátok a támadókat.valaki nem csak azért csaszi mert 40M az ára.légyszíves magyarázzátok meg miért szar Vucinic?öreg? nem lassu?nem szarul cselez?nem nem gólerős?DE AZ!!!jah?meg biztos jobban csinálnátok mindet mint Conte és Marotta.ez nem számítógépes játék!!!

Raist 2011.07.30. 18:45:56

Szerintem Vucinic remek játékos és 15 millát igazán megér. Más mint Rossi és Aguero de szerintem különbséget jelent. Matriért sem rajongtatok úgy emléxem... Én jövőre minimum 15 gólosra saccolom őt. Egyet remélek csak, hogy nem a szélre jött és még jön majd Bastos vagy Vargas.

goku06 2011.07.30. 19:03:05

Egyébként sokan el vannak itt szállva az árakat és a klasszis-nem klasszis kérdést szem előtt tartva.. Csatárba ugye Agüero a 45 milliós klasszis(ekkora összeget az egész átigazolási időszakba nem fogunk költeni kb), klasszis továbbá az a Rossi aki nem sokkal jobb a Q-Matri-Vucinic triótól. Vucinic pedig egy szar, 15 öt se ér. Viszont Bastos 25öt is megérne?:O:O:O és Ő egy világklasszis.. Hol világklasszis játékos Bastos? 26 éves korában került a válogatott közelébe. Azóta játszott 11 meccset a Selecaoba, és a 20at sem fogja elérni kb. (Jó, nagyon leszerepeltek a Copán a brazilok, de azért oda be kellett volna férnie ha akkora világklasszis (Maicon még egy szar szezon után is befért, pedig nem brazíliában játszik).. Szóval ne legyünk már annyira elájulva tőle. Igaz hogy kell oda egy játékos arra a posztra, de 15nél többet Bastos se nagyon ér.. Szerintem is jó lenne ha elhoznánk, de ne mindenáron. 15ért jöhet:) De van arra a posztra más, Bastos-szintű játékos is bőven :)

Tigana 2011.07.30. 19:05:56

Babo410: Hallod ,Vucinic bl szintű játékos mivel többször is játszott már tehát tapasztalata van,és Pirlo is gondolom nem kell említenem az Ac Milant aki Bl specialista.. Azt ne felejtsd el ,hogy vehetünk Aguero,Fabregas,meg lófasz jóska játékosokat,csak mindhiába mert nem lesz olyan keretünk mint a Barcának vagy Manchesternek,de CSAPATUNK lehet olyan jó,hogy ott legyünk a Bl-ben !Ha ez nem tetszik ,menj Real drukkernek ,aztán nyald Özil és Ronaldo seggét,szerintem semmivel nincsenek előre ,csak annyival ,hogy egy szar spanyolba játszanak ahol van 3 jó csapat.És nem belédkötni akartam !!

Ismeretlen_53881 2011.07.30. 19:07:31

Vicc az egész... és nem Vucinic. A sajtó felkapja Agüero nevét, a sok szurkoló totál beszopja, nem is gondolkoznak, pedig végig teljesen egyértelmű volt, hogy semmi realitása nincs az elhozásának... Ezek után bárki jön, az már szar, mert nem Agüero. Én magam nem szeretem Vucinic játékát, de erősítésnek erősítés.

poli79 2011.07.30. 19:15:22

Ott a pont Tigana!!!

salas 2011.07.30. 19:20:38

El vagytok keseredve és azt se tudjátok miről beszéltek...köpködtök...buziztok! Ennek mi értelme!? Rögtön hülye meg buzi mindenki, ha már nem a "kis kedvencetek" jön!!! Ez van és kész! Nem tudjuk mi folyik a színfalak mögött, és nem is tudunk beleszólni!!!Örülni kell annak amink van! Én sem vártam, hogy Vucinic fog érkezni, de ez nem azt jelenti, hogy akkor már le is kell írni! Én sose szerettem, mikor ellenünk játszott, mert szerintem nem ügyetlen játékos, nem kis olasz és nemzetközi tapasztalattal!(kis+ szerintem amíg van egy DelPieron-k, addig nem is fogunk igazán nagy nevet, hozni előre, talán jövőre jöhet Rossi, ha DelPi visszavonul...)! Persze én is várom Bastos, Vargas leigazolását! Addig is bizakodni, és reménykedni és adjunk esélyt a srácoknak, hogy bizonyíthassanak! Persze sokkal könnyebb és nyugodtabb volt annak idején a Júvénak szurkolni, de most ez van és így se szabad elpártolni a csapattól! Forza Juve!

ANADROL 2011.07.30. 19:28:42

Salas, Passerby, teljesen egyetértek veletek! Egyébként meg, Q, Matri mellé (főleg ha ottvan még Toni, Capitano....és még sokan mások) Vucinic remek játékos! Én azt sem értem, h Rossiért mért van mindenki annyira oda.. Azért mert fel lett kapva hirtelen? Elmondom h szerintem VUCINIC is van olyan szintű játékos, én speciel utáltam ha a roma ellen játszottunk és a kapunk közelébe volt, mert gólérzékeny.. És a másik, hogy a MU, és a spurs sem hiába akarta leigazolni.. Annyit mondok ne mindig a nagy neveket nézzük, mert ha visszagondolunk Torresre lássukl be mit csinált a chesleabe fél éven keresztül, úgy hogy majdnem minden meccsen kezdett.. Matri "egy caglirari"- ból jött és lőtt 11 gólt.. Az más kérdés, hogy ezzel Marotta támadót hozott, vagy pedig a szélet erősítette... és a másik hogy VAN MÉG 1 HÓNAP igazolni!!

Ismeretlen_186452 2011.07.30. 19:31:39

Poli én nem azt írtam, hogy CR-t vagy Messit vártam ide. Nem is szeretném őket ide. De személy szerint úgy érzem Vucinic nem egy nagy erősítés. A jelenlegi csatárok ugyanazt meg tudják csinálni, ezért nem kellett volna kiadni ennyi pénzt. Futni tud, cselezni tud, akár Matri vagy akár Qua, akár Del cselezni vagy labdát osztani. Én azt vártam, hogy néhány fiatalabb játékos érkezik 22-24 között akikre lehet majd egy csapatot építeni. Mert most ebben az évben pont lehetne csapatot építeni fiatalokra. Nem vagyunk európai kupán. Nézzük csak meg! Az Arsenal évek óta felmutat olyan fiatalokat, hogy nem is hallottunk róla. Minden évben első négyben vagy jobb helyen van. Most Vucinic és más ingyen játékosokkal mire megyünk? 27, 28 vagy 30 felettiek. Csak ideiglenes megoldás. Jövére meg teljesen át kell majd alakítani megint a csapatot. S így tényleg nincsenek már olyan ikon játékosok, mint az új stadion csillagai. Egy Juve drukker most kit tud sztárolni a csapatból?

Drughi Di Bianconeri 2011.07.30. 19:39:29

Vucinicel nem lenne bajom, mert régen ,mikor formában volt, igen csak jól tolta...DE!...Marotta-Conte duú,egyértelműen bal oldali támadónak hozta, márpedig Vucinic nem az, szélről befelé induló támadó,vagy előkészítő támadó...azaz 4-3-3ban tudna még bal oldali lenne,esetleg 4-2-4ben az előkészítő csatár..de semmiféleképpen nem szélső !...ezért,ha jön még Vargas vagy Bastos (utóbbira egyre kevesebb a valószínűség) és egy belső középpályás+egy ember a védelembe (valami fiatal srác mondjuk),akkor egész jó a mercato nekünk..de ha nem, és Vucinic a "sztárigazolásunk",akkor bődületesen gyenge szezonra számítok...bal oldali középpályás nélkül hogy állhat fel egy csapat?...vagy miért adták el Sissokot,ha már Melo ment ?...4-3-3ban Pirlo-Vidal-és Melo/Sissoko nagyon jó lett volna,mert 3 különböző karakterű játékos,lett volna irányító,lett volna romboló és Vidal személyében egy izgága,technikás,pályát oda-vissza felszántó kp-nk....szóval nagyon ködös még itt sok minden számomra...de ha önmagában nézzük,akkor azért annyira nem rossz 15 milláért Vucinic...bár,tény,hogy a Romanak felesleges játékost hozunk el ennyiért,mert h. leigazolták Bojant,aki 20 éves,13 milláért...szerintem Ők sokkal jobban jártak,mint mi Vuciniccel...de majd meglátjuk,ha érkeznek még hiányposztra emberek (legalább 2),és elmennek a nyomorékok(mondanom sem kell kikre gondolok),akkor egész tisztességes kezdőt fel tudunk állítani..

szabo2323 2011.07.30. 19:46:57

Tudjátok én nem attól tartok,hogy a játékosok nem megfelelők hanem,hogy biztos jó döntése volt Conte kinevezése. jó feljuttatott egy sienat. És akkor mívan, azon kívül mit bizonyitott még edzőként?

Ismeretlen_108746 2011.07.30. 20:05:31

@passerby: Igazad lenne, ha pusztán csak Agüero-ról szólna a történet, de történetesen ennél sokkal többről van szó. Emlékeim szerint volt utána egy következő lépcsőfok is (Rossi), arról nem is beszélve, hogy Marotta ténylegesen kijelentette, hogy 4 komoly játékosra van szükségünk. Ez a kijelentés pedig nem újságírói kitaláció, visszakereshető a fontosabb oldalakon. Egyébként Vucinic valóban erősítést jelent a jelenlegi Juventus számára (főleg, ha csatárként és nem szélsőként számolnak vele), de ez önmagában nem egy nagy fegyvertény tőle. Az meg különösen félő, hogy a jelenlegi "koncepció" mellett elhanyagolható méretű esélyünk lesz a BL helyekre. Ez pedig beláthatatlan katasztrófához és még szűkösebb anyagi lehetőségekhez vezethet. Kis lépésekkel is lehet haladni, például jöhet jövőre a 6. hely, de ezzel nem leszünk beljebb.

Ismeretlen_108746 2011.07.30. 20:07:28

Azon persze lehet elmélkedni, hogy a Marotta nyilatkozatban szereplő "great player" vagy "top player" vajon mit jelenthet, de az emberek zöme aligha a kiöregedett Pirlo-ra, Pazienza-ra, Ziegler-re vagy Vucinic-re asszociál a kifejezést olvasva.

devil-z 2011.07.30. 22:33:35

Rendkívül csalódott vagyok. Egy abszolút gyenge focistának tartom és ráadásul egyáltalán SEMMI szükség nem volt az Ö leigazolására. Eddig sem voltak nagy elvárásaim, tekintve, hogy ez a nyomorult kretén 'félisten' marotta nálunk tevékenykedik, de ez mindennek a teteje.

epaska 2011.07.31. 00:17:13

Rossi azért nem fog jönni, mert Cazorlát eladták a Malagának és nem fogják a 3 legjobb játékosukat eladni BL előtt, de bármi megtörténhet. Lehet, hogy végül Marotta megadja a 30 milliót a Villarealnak és ide igazol. Azt is olvashattuk már, hogy Vucinic érkezése nem befolyásolná egy top csatár ideigazolását. Sokan biztosra veszitek, hogy már Vucinic a miénk. Marotta a héten nyilatkozta, hogy az ő leigazolása nem egyszerű. Most már egyszerű? Az újságok azt írták múlthéten, hogy pénteken miénk Rossi. Nem jött. Most az van, hogy holnap Mirko a miénk. Semmi sem biztos. Majd ha hivatalos lesz lehet sírni, de most még ne, kérlek titeket. Ha Bastos/Vargas és Vucinic érkezik, én tökéletesen elégedett leszek. (a City akkor sem verne meg minket...mert az, ami ott van a füstös, ködös Manchesterben nem csapat, csak egy rakat undormány.) A remény hal meg utoljára... Honnan tudjátok, hogy a Romanál beválik Luis Enrique, aki idejön azzal, hogy majd ő megmutatja, hogy kell Barca módra focizni az olasz bajnokságba Bojannal, Mexés, Riíse, Ménez esetleg Vucinic nélkül?? Vagy az honnan veszitek, hogy az Udinese a 3 legjobb játékosát elveszítve megcsinálja azt amit az elmúlt szezonban? A Napoli 100%-osan ott lesz a bajnokságban és a BL-ben is? Persze az is előfordulhat, hogy még a Cagliari is előttünk végez... @mmartin91: Szerintem nem mindegy, hogy kifizetjük a 15 milliót egyben és nem válik be, vagy csak 5 milliót fizetünk az első évben és nem válik be, mert akkor mehet amerre lát és majd más törleszti az árát, mi meg kérünk még érte 3 milliót és nem buktunk csak 2 millát és a fizuját. Nem azért van a részletfizetés, hogy több pénzünk maradjon, úgy is az erre az idényre szánt pénzből füzetjük ki a 3. részletet is 2 év múlva. FORZA JUVE!!!

epaska 2011.07.31. 00:24:03

Az Udinese "csak" a 2 legjobbját veszítette el...nem hármat...:) Na de mi lesz, ha Di Natale nem lő 25öt a következő szezonban?:)) Én megmondom mi lesz! Bajnok csapatunk!:)

Ismeretlen_174409 2011.07.31. 03:31:11

ne legyen igazam,de ez az ember,mint sztárigazolás...még arra se jó,hogy a valagunkat kitöröljük vele,mert ő maga is egy darab szar...mind1 is,számomra már az lenne meglepő,ha Signor Kancsallo normális igazolást tudna eszközölni,amivel előrébb is vagyunk valamelyest,nem egy helyben toporgunk,ami mint tudjuk pillanatnyilag a béke segge alatt van...

Ismeretlen_152362 2011.07.31. 07:49:18

szerintem itt sokan nem cr-t vagy messit vártak, de nem is a selejtes roma egy selejtes játékosát. mert azért lássuk be, hogy 5 év alatt a 47 gól nem 1 nagy valami. mert pl. q elmúlt 5 év beli teljesítményét nézzük: 58 gól, csak a bajnokságban. matri 52 gólnál jár az elmúlt 5 szezonban. ezek persze száraz statisztikai adatok, de ha már megvettünk 2 közel azonos játékost, szinte felesleges 1 harmadikat is igazolni, aki nem fiatalabb és egyáltalán nem jobb játékos. míg rossi 60 bajnoki gólt szerzett az elmúlt 5 évben. 1 csatárt mindenesetre a góljai határozzák meg. szerintem rossi jobban megéri a 30 milliót, mint vucinic a 15-öt, de ez csak az én véleményem. én sem azt mondom, hogy márpedig ki kellett volna fizetni azt az összeget, mert a jelen helyzetben luxusnak tekinthető. meg persze nem a csatárposzt az, ami a legnagyobb erősítést igényli.

Ismeretlen_147985 2011.07.31. 11:23:35

Érdekes itt egy-két ember megnyilvánulása. Tulajdonképpen azt nem értem az egészben, hogy sokan teljesen feleslegesen leírják Vucinic-et, különféle jelzőkkel illetik (darab szar), miközben semmivel sem rosszabb játékos, mint a többi támadónk, sőt, meggyőződésem, hogy hétfőtől ő lesz a legjobb támadó a keretünkben. Viszont akkor most tudatosult bennem, hogy a blog döntő többsége szerint Quagliarella és Matri is egy "darab szar", hogy ha Vucinic is az. Oké, most már értem, teljesen világos.

Ismeretlen_147985 2011.07.31. 11:38:37

reaper871205: Érdekesek ezek a száraz statisztikai adataid, de a selejtes roma selejtes játékosa kifejezés méginkább. Ha már az elmúlt 5 év bajnoki teljesítményeiből indulunk ki, akkor nekem teljesen mások az adataim: Q 159/58 0,36 M 169/49 0,29 V 145/46 0,32 Dobálózhatsz a gólok számával, de azért illene megtekintened, hogy ki hány mérkőzésből szerezte a góljait.

Victor90 2011.07.31. 11:49:41

Nem sok értelme van a statisztikával foglalkozni!Q még soha nem játszott bl-ben,ellenben Vucinic-el aki már európai szinten is letette a névjegyét(mármint bl-re értem ezt).Matri-ról pedig már nem is beszélek...!Miről is beszélünk?

Juveboy24 2011.07.31. 12:03:58

Tavaly ennek a "selejtes" embernek a góljával kaptunk ki a Roma-tól. visszatérve Agüero-ra meg Rossira még egy mondat erejéig, mert utána már nem fogok velük foglalkozni. Szerintem sok embert az zavar, hogy Marotta az átigazolási szezon elején megígérte, hogy a kettő közül az egyik a miénk lesz, de nem lett. Nekem semmi bajom Vucinic játékával, viszont mindenképp szükségünk lesz valakire, aki mögötte támogatni tudja.

Ismeretlen_152362 2011.07.31. 15:11:33

értem: tehát ha 1 csapat megveri a juvét bármelyik játékosának góljával, akkor le kellene igazolni az adott játékost? koplárovics béla góljával is nyert a zte a manchester ellen, mégsem vette meg 1 sztárklub sem. úgy látszik, néhány emberrel nem vagyunk 1 állásponton. nem örülök az érkezésének, nem tartom jó játékosnak, de be fogom látni, hogy tévedtem, HA esetleg rám cáfol. ellenben veled mmartin91, aki csak azt szajkózod, hogy matri szar játékos, annak ellenére, hogy a tavasszal meggyőző teljesítményt nyújtott.

Ismeretlen_147985 2011.07.31. 16:14:03

reaper871205: Most hogy jön ide Matri? Vucinic-ről beszélünk, róla van szó, nem Matri-ról. Ne takarózz a Matri-ról kialakított véleményemmel, miközben ehhez semmi köze nincs Vucinic-nek.

Ismeretlen_152362 2011.07.31. 17:12:52

@mmartin91: gondoltam húzok némi párhuzamot a 2 játékos megítéléséről. lehet, hogy nehezedre esik ezt felfogni, de ez már nem az én dolgom. a hangsúly egyébként nem matrin volt, hanem azon, hogy ha tényleg érkezik vucinic és jól fog játszani ill. gólokat fog lőni, akkor be fogom látni azt, hogy tévedtem vele kapcsolatban. matrit nem fogadtam negatívan, míg a montenegróit így fogadom, de ha rámcáfol, akkor az elsők között leszek, aki azt fogja mondani, hogy mégis jó választás volt. ami miatt felhoztam matrit az az volt, hogy te nem voltál hajlandó belátni, hogy jó teljesítményt nyújtott az elmúlt szezonban. de tudhatnám, hogy veled teljesen felesleges leállni vitatkozni, mert: 1. nem tudsz érvelni 2. az érvekre nem tudsz értelmesen reagálni 3. nem tudod belátni, ha tévedsz

devil-z 2011.07.31. 18:09:51

'sokan teljesen feleslegesen leírják Vucinic-et, különféle jelzőkkel illetik (darab szar), miközben semmivel sem rosszabb játékos, mint a többi támadónk' Ezt különösen érdekes tőled olvasni mmartin91, hisz te ugyanezt csinálod. Felhozod Martíneznek, hogy csúnya, Gio 20 kg-os, és még sorolhatnánk, hogy kit milyen jelzővel illetsz. Mi is elviseljük (mit tehetnénk, meg én amúgy is egyetértek többnyire) csak ha más pocskondiáz egy olyan játékost aki neked szimpatikus rögtön megjegyzed..

Ismeretlen_147985 2011.08.01. 10:36:37

reaper871205: Aki olyat ír rólam, amit te az 1. és a 2. pontban, azzal nincs miről beszélnem, hiszen ezek szerint még egyetlen egy kommentet sem olvastál tőlem. devil-z: Valóban, van benne némi igazság, csakhogy a csúnya Martinez és a 20 kilós Giovinco, Vucinic-hez képest egy senki. Két soha, semmit nem nyerő hulladék, akiknek jó periódusuk sem volt a pályafutásukban, Martinez a Catania "húzóembere" volt, míg Giovinco egyetlen egy Juventus edzőnek sem kellett az elmúlt években. Vucinic-et egy kicsit nagyobb tisztelet övezi Olaszországban, hiszen mindenki tudja ki ő, hol játszott, mit ért el. Ez a két semmirekellő, alsókategóriás szerencsétlen a cipőjét nem pucolhatná. Ez most kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy viseljem el, hogy mások pocskondiázzák Vidal-t, mert én is ezt teszem Marchisio-val és Pazienza-val. Csakhogy nyilvánvalóan a három játékos közül csak kettő van ugyanazon szinten, a harmadik nem. Ugyanez igaz a Martinez-Giovinco-Vucinic hármasra is.

Ismeretlen_108746 2011.08.01. 10:47:16

Nem akarnék belefolyni a vitába, de az én szövegértésem szerint mmartin91 minőségi alapon vette védelmébe Vucinic-et, nem értem hogy logikailag, hogy jön ide, hogy más játékosokat (Martinez, Giovinco) kinézetük, vagy fizikai adottságaik alapján fikázott. Mmartin91 szerintem a Vucinic minőségére használt jelzőket kifogásolta, azokat sem pejoratív tartalmuk miatt, hanem szimplán mert jó játékosnak tartja. Meggyőződésem, hogy magasról leszarná, ha valaki a montenegrói játékos fizimiskájára tenne megjegyzéseket.

Ismeretlen_152362 2011.08.01. 18:04:38

@mmartin91: a te fröcsögésed, miszerint szinte minden, a juvéval összehozott játékos szar mi, ha nem minden alapot nélkülöző fecsegés? mert az, hogy kijelented valakire, hogy szar, még nem nem érvelés! ha ezt tényekkel, még ha száraz statisztikai adatok is azok, alá tudod támasztani, azzal nincs semmi gond. meg azzal sincs, hogy megvan a véleményed. de hogy nem tudsz annyit sem mondani, hogy "igen, tévedtem" vagy "van némi igazság abban, amit te mondasz" az már sok mindent elmond rólad. mert ha te vkire azt mondod, hogy szar, azt mindenkinek el kell fogadnia vagy legalább nem lehet szóvátennie, hogy miért van így. de ha vki, mint pl most én vucinic-csel kapcsolatban, akkor már egyből le vagyok ugatva és ha megindoklom, hogy szerintem miért, akkor még nagyon f*sz vagyok. nem ártana magadba nézni és csöndben ücsörögni a napfénytől mentesz szobádban. csá!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása