Bastos vagy Vargas?

A szakértők szerint szinte teljesen mindegy, hogy melyik szélső érkezik a Juventus csapatához, ugyanis mindketten kiváló játékosok és ki tudnák venni a részüket a csapat sikereiből. A hozzáértők azt is kiemelték, hogy a Bianconeri nem engedheti meg magának, hogy az új szezont egy igazi bal szélső nélkül kezdje meg.

A torinói gárda gyengepontja az elmúlt két szezonban a pálya két széle volt, amin most próbál javítani a klub vezetősége. A jobb oldal már késznek mondható, hiszen Krasic Lichtsteiner személyében egy kiváló segítőtársat kapott, de Antonio Conte 4-2-4-es formációjához azonban a bal oldalt is kellőképpen meg kell erősíteni.

Az említett két játékos egyidős, azaz mindketten 27 évesek, ami azt jelenti, hogy a szakmai tapasztalatokat, illetve a rutint tekintve a legjobb korban vannak. A perui remek teljesítményt nyújtott a Copa Americán, amivel ismételten felhívta magára a figyelmet. A brazil Bastos sérüléssel bajlódott az elmúlt szezon utolsó felében, de addig sok mérkőzésen meggyőző volt a játéka.

A kérdés tehát nem egyszerű: Bastos vagy Vargas?

A kérdésre a legjobb válasz minden bizonnyal az lenne, hogy mindkettő, de sajnos csak az egyik megszerzésére van reális esély.

Érdekességként szolgál, hogy a legismertebb olvasók által szerkeszthető tudástár szerint a brazil Bastos a Juventus játékosa, és a 7-es mezszámot viseli. A szerkesztő vagy egy elfogult Juve-rajongó vagy maga Nostredamus.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr44654133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_170662 2011.07.29. 12:30:40

Mindegy melyik csak valamelyik jöjjön

piero 2011.07.29. 12:32:10

Mindegy? igaz!!!!

Ismeretlen_135937 2011.07.29. 12:33:19

Bastoson a BetClick logó már stimmel. x) Nem tudom eldönteni melyik lenne a jobb, bármelyiküknek örülnék. Nagyon remélem, hogy megvan rájuk még a "keret" és Marotta augusztusban elhozza valamelyiket.

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.29. 12:39:58

Én Bastosnak jobban örülnék...

Lg 2011.07.29. 12:45:43

A juve keretéhez képest,mindketten világsztárok! Nem értem,h miért kell szidni Aguerot!!!!!!,ki kellett volna fizetni az árát és akkor a juve játékosa lenne,nem kellett vna 1 hónapot hülyíteni a szurkolókat. és 1 hónapot kínlódani. tudtommal megmondták,h mennyiért mehet! ha vki bemegy a boltba kenyérért,akkor,ha ki van rá írva,h 280ft /kg,akkor 260 ért nem lehet +venni,1értelmű volt a madrid,45 millió euróért bárki viheti. Szép-szép a stadion,de kicsi a mai világban + pláne,legalább 60ezreset csinál6tak vna,habár lehet,h már elóre láttak,h 1 40ezres is bőven elég,az se lesz tele. nem akarok elszomorítani senkit,de,ha beérünk a 4-dik helyre,az már szuper lesz!!!! Amit a juvénál csinálnak évek óta,az már kevés. nincs aguero,nem lesz rossi,nevetség tárgya lett a juve!!!! Sajnos.

babo410 2011.07.29. 12:49:49

Mindegy melyik jön, tuti erősödünk. ÍEddig nagyon gyenge a keret, nagyon nagyon kell egy balszéső, anélkül szerintem ne is induljunk, mert esélytelen. a bal oldal hiánya egy újabb 7. helyet hozna csak. Nem is akarok arra gondolni, h nem szerzünk oda senkit. De ami még aggasztó, ha megint jönnek a nagy sérülések, akkor kik lépnek pályára? Pláne kp-n. ott nagyon karcsú. Mondjuk balra van egy Pasquato, aki jó csere lehetne, meg Pepe a másik oldalon. remélem idén kihúzzuk sérülések nélkül. Akkor lenne nagyon nagy edző Conte, ha idén a BL hely mellett a sérüléseket is leredukálná minimálisra.

Ismeretlen_108746 2011.07.29. 12:53:22

Emlékeim szerint volt egy hasonló dilemma "Agüero kontra Rossi" címen. Most Vucinic-nál tartunk... Kár álmodozni Bastos-ról vagy Vargas-ról, amíg nincs koncepció, nincs pénz. Vicc ami a Juventus-nál történik.

adam0123 2011.07.29. 12:54:59

sokan le fognak hurrogni érte, de szerintem az jöjjön, amelyik olcsóbb. véleményem szerint a brazilt 5-10 millióval olcsóbban el tudnánk hozni. egyébként mindkét játékos minőségi igazolás lenne.

Bianconero 2011.07.29. 12:58:29

Bastos jobb lenne,de a vezetők Vargast részesitik előnybe: olaszba játszik,a copan jol játszott de ami ellene szol hogy drágább!Én Bastost hoznám el,de kiderül csak valamelyik érkezzen.esetleg egy alternativa Mata lehetne az Arsenal 14millio körül vinné

gyorijuventuno 2011.07.29. 12:58:55

MIndkettő kell!! Majd váltogatják melyik játszik középpályán melyik védelemben másik oldalon lenne krasic és lichtsteiner és akkor elégé mozgo sélsőjátékunk lenne...

Ismeretlen_150170 2011.07.29. 13:13:14

Vargas, mert évek óta az olasz bajnokságban bizonyít és mert nem brazil!

Mr. Ocean 2011.07.29. 13:15:55

Bastost komplettebb játékosnak tartom így rá voksolnék de mélyen legbelül már valami Catania esetleg Calgariból várok egy 'sztárigazolást', mert épp ingyen igazolható és be is van tömve a lyuk. Elkeserít eddig ez a mercato de amég nincs vége nem írom le a félszeműnket.

Ismeretlen_149085 2011.07.29. 13:17:46

Nálam is Vargas a nyerő. Azt mondjuk nem tudom, ki mennyiért megszerezhető, a Fiorentina meg nyilván megkéri majd az árát.

Ismeretlen_122894 2011.07.29. 13:20:05

ha lehet mindkettő :) ha választani kell, talán vargas, mert serie a-ban már bevált, és fiatalabb. de nehéz a kérdés, én bastosszal is simán kiegyeznék. csak legyen hivatalos valamelyik végre.

tomsz 2011.07.29. 13:28:44

Ez egyértelmű: MINDEKETTŐ

Diego2889 2011.07.29. 13:32:25

nehezen tudnék választani.. én is mindkettőre voksolnék, de ha nagyon választani kellene, akkor BASTOS..

Ismeretlen_164215 2011.07.29. 13:32:27

Nem hiszem, hogy nincs pénz. Szerintem két oka van az egész huzavonának: egyszerűen akkora fizetést kérnek a játékosok, amit a vezetőség nem kíván megadni. Ott van Agüero is, aki nyolc millió fontot vagy eurót kap évente? Ennyit a Juve nem adhat, s ne is adjon. A másik pedig, hogy Marotta próbálja minél lejjebb vinni az árat, és ezért húzódnak el a tárgyalások. Azonban azt nem hiszem, hogy emiatt buktuk volna el a két csatárt. Mindenki nyitott szemmel jár, és nagyon alaposan megfontolja a döntést.

Tony 2011.07.29. 13:32:42

Mindegy,csak valameik jöjjön. Vargas drágább,viszont játékban van. Engem kicsit aggaszt ez a Bastos féle sérülés,nem tudom mennyire volt komoly és gyorsan formába tud-e lendülni. Megszerezni viszont egyértelműen a brazilt lehetne sokkal könnyebben,ha figyelembe vesszük az előzményeket,illetve a Fio és a Juve közti remek történelmi kapcsolatot.

Forza Bianconeri! 2011.07.29. 13:35:04

Jah, fiatalabb! 2 hónappal....

goku06 2011.07.29. 13:41:46

Vargas egyértelműen! Bizonyított már Olaszországban, ismeri a ligát, ez rengeteget nyom a latba. Igaz hogy drágább lenne, de megérné. Mondjuk ha Bastos jönne "csak", akkor sem szomorkodnék :) Csak jöjjön valamelyikük :) Ziegler egyébként hogy játszott a felkészülési meccseken? Bíztató? Vagy még a balbekk poszt sem az igazi?

mJz. 2011.07.29. 13:52:41

pepén van a 7-es :(

Ismeretlen_179384 2011.07.29. 13:57:00

én Bastost hoznám el mert olcsóbb és még cserének (vagy akár kezdőnek) Yannick Djalót a Sportingból engem a Juve ellen ismét meggyőzött hogy jó játékos a 2 góljával csak az a baj kicsit drága...

Ismeretlen_122894 2011.07.29. 14:00:32

tényleg csak 2 hónap van közöttük... akkor a serie a tapasztalat szól vargas mellett, egyebekben pedig tök mindegy :)

Ismeretlen_147985 2011.07.29. 14:38:32

Ha választanom kellene, akkor inkább Bastos, de sajnos könnyen lehet, hogy egyikük sem jön. Rossi-t is már sokan elkönyvelték (többek közt én is), aztán nem lesz belőle semmi. Én már csak akkor hiszem el, hogy jön valaki, ha hivatalosan bejelentik. Mindenesetre ha nem jön egy igazi balszélső, akkor ismét esélyesek leszünk a 7. helyre, immáron harmadjára.

Alessandro 2011.07.29. 14:57:43

Az eddigieket látva csak az olcsóbb Bastos vagy valaki jóval gyengébb képességű játékos fog érkezni a bal oldalra, el tudnám képzelni hogy ha tényleg nincs pénz elhozzuk kölcsönben a brazilt, csak éppen a csapata hülye lenne kölcsönbe adni, nem lesznek akkora idióták, mint Marotta Melo esetén. venember83: csak akkor lenne igazad, ha a két klub már megegyezett volna és leraktuk volna a pénzt Agüeroért, aztán a játékos mondott volna nemet, de nem erről van szó mert eleve a vételárban jelentős nézetbéli különbség volt.

szabo2323 2011.07.29. 15:05:22

Szerintem meg valami nagyobb játékos fog még érkezni valamelyik szélső mellé már eladtunk néhány játtékosunk és szerintem még az átigazolásokra szánt lóvéból is van még én nemzárnaám ki Tevez érkezését. DE ez csak az én meglátásom.

mikulalaci 2011.07.29. 15:06:04

Az örök törvényszerűség:kis befektetés, kis haszon!Itt az ideje kinyitni a pénztárcát, mert az eddig szóba hozott játékosok valóban minőségiek, de a minőségnek megvan a maga ára!Ha olyan játékosokon akarunk spórolni, mint Bastos, Vargas, Rossi, akkor az eredmény az lesz, hogy tesz a csapatra nagyívben!Lásd: Agüero! Ha az Atléticonak kipengetjük a lóvét, akkor az argentin nálunk játszik és nem a Cityben!Nem kapsz Mercedest Trabant áráért!

Ismeretlen_147985 2011.07.29. 15:08:21

A L'Equipe szerint a Juventus lemondott Bastos-ról, nem hajlandóak kifizetni a 15 millió eurós vátelárat a brazilért (Martinez 12 volt, érte hajlandóak voltunk). Az a jó az egészben, hogy van pénzünk. Nem okoz gondot egy kiszemeltünk leigazolása sem, hiszen a pénz rendelkezésre áll, ráadásul van még egy hónapunk is. Kinek kell ez a szerencsétlen Bastos, ha jöhet helyette olcsóbban Perotti vagy Elia is, de a fehérvári Vasiljevic is egész jól mozog ezen a poszton, ráadásul szerepelt már a Bundesligában is. Talán érdemes volna rástartolni, hátha sikerülne megszerezni. Az az igazság, hogy most mondhatnám azt, hogy ugyanaz a helyzet, mint tavaly és jövőre is 7.-ek leszünk, így szarok bele az egészbe, és a következő szezon is arról fog szólni számomra, hogy ócsárolom a csapatot, a játékosokat, Marottát és Contét is, de azért egy valaki itt kurvára át lett baszva, őt pedig úgy hívják, hogy Arturo Vidal. A Bayern München-nel akár a BL-t is megnyerhetné, ha szerencsés sorsolásuk lenne, de a Juventusszal még elindulni sem fog benne.

Ismeretlen_108746 2011.07.29. 15:19:55

@mmartin91: "de azért egy valaki itt kurvára át lett baszva, őt pedig úgy hívják, hogy Arturo Vidal." Ezt kiegészíteném annyival, hogy nem csak egy valaki van itt átbaszva. A keretben vannak egyéb olyan minőségi játékosok (Buffon, Chiellini), akiket évek óta csapatépítési projektekkel etetnek. Nem mellékesen szurkolóként én magam is átbaszva érzem magam, gondolom nem egyedüliként. Az a hihetetlen, hogy rövid időszakokra most még én is elhittem néha, hogy idén nyáron történik majd valami. És lőn.

Ismeretlen_96517 2011.07.29. 15:23:50

Bastos vagy Vargas!

Ismeretlen_147985 2011.07.29. 15:29:31

Apuleius: Ebben teljesen igazad van, talán félreérthetően fogalmaztam. Nyilvánvaló, hogy nem csak Vidal van átbaszva, hanem a szurkolók és a keret meghatározó játékosai is. Viszont a szurkolók mindig is itt voltak és azok a Juventus játékosok is, akik meghatározónak tekinthetőek. Vidal viszont most érkezett, nyilván ígértek neki fűt-fát, aztán ebből semmi nem fog megvalósulni. Az ő szempontjából ez még borzasztóbb, mint a többiekéből, hiszen számára komoly opció volt a Bayern München is, akik fényévekre vannak tőlünk, s úgy tűnik ez a távolság meg is marad.

csuma 2011.07.29. 15:31:09

Felejtsük el mindkettőt, és hozzuk el Juan Manuel Mata-t.

Mitya 2011.07.29. 15:37:08

1 kérdésecske...Bastos egyáltalán megkapta már az EU-s útlevelét?! mert azzal mindenki tisztában volt eddig is h amíg ez nincs meg addig úgysem hozzuk el és eddig nem hallottam volna h már meg lenne neki (bár lehet én nem vok elég értesült)...meg ez h 2 EU-n kívüli jöhet ezt is nem tudom mért nem használjuk ki így simán jöhetne már Bastos is és marad 1 hely ennyi erővel szóval áááá :@ én is úgy vok vele mint ti mind1 melyik csak jönne már vmelyik!!!

Ismeretlen_108746 2011.07.29. 15:40:29

mmartin91: Nem, nem, teljesen érthető volt amit írtál, s teljesen igazad van. Inkább csak a véleményed kiegészítésének szántam a hozzászólást. Vidal szerintem már fogja a fejét a zseniális, ambiciózus csapatépítést látva. Amúgy a szurkolók és a keret meghatározó játékosai szempontjából annyi különbség van talán az előző évekhez képest, hogy az idei igazolási szezont Marotta 3-4 klasszis leigazolásának ígéretével vezette fel. A jelenlegi helyzetet látva elképzelni is nehéz, hogy mindezt miért tette, mert nyilvánvalóan látnia, ismernie kellett a realitásokat. Sok szurkoló elfogadná, hogy szegény Juventus nehéz anyagi körülmények között vergődik, de nem kellene (nem kellett volna) hamis reményeket kelteni a szurkolókban.

Bianconero 2011.07.29. 15:43:44

csuma: énis azt mondtam hogy hozzuk el Matát!ugyanannyiba kerül mint Vargas csak vele ellentétben ő igazi szélső csakugy mint Krasic.Mögé pedig Bastos tökéletes lenne Ziegler pedig cserének de hiába marotta vak.ez köztudott

Baggio 2011.07.29. 16:21:04

mind2 játékost elhoznám....bomba bal szélünk lenne.. 1valamit azért látni kéne..nincs sztár csatárunk...nincs védelmünk...nincs kp-nk-nincs szélünk:-DDD sztárcsatár csaka zért,mert ők ezt a poszot hajkurászták idáig../nekem nem kell több csatár/ kp azért nincs,mert 1szervezőnk van Pirlo 32éves..jól fog játszani az fix,de nem várhatjuk el,hogy mindig 90percet toljon.. Vidal sem szervező + a vkp poszt rettenetesen +gyengült,mert csak ő van akitől várható a jó teljesítmény... Védelem-akkor lesz jó,ha Bonucci magára talál,ha ugyan van mit +találni:-) Szél-Krasic-Lichti szerintem nemzetközi szinten is erős de a másik szél-siralmas...azt még 1 érkező nem fogja tudni +oldani..mind2 játékost hoznám,vagy 1iket de még 1fiatalabbat hoznék,hogy legalább széleken bárkivel fel tudjuk venni a versenyt,mert idén nem fognak Hazardot vagy Pastoret vagy hasonló értékű szervezőt igazolni az 100%,meg szerintem sosem amég Marotta van itt,mert játékos+figyelésből Juve 1kalap szar..venni meg nem fog 35-40milláért

Marchisio13 2011.07.29. 16:41:10

HMMM ez Bastos tényleg nehéz kérdés sztem Bastos teknikásab mint Vargas de Vargas erősebb jobb a fizikuma Mint Bastosnak de mind ketten joll adnak be

Ismeretlen_114321 2011.07.29. 16:54:34

Mikor megláttam a cikket, nekem is az volt az érzésem, hogy ez egyáltalán nem kérdés. Jelenleg nagyon úgy néz ki, hogy egy rohadt fillérünk sincs, hihetetlen, Bastosért 15 millió aprópénz lenne, és az is nyilvánvaló, hogy azt is 20 részletben fizetnénk. Vargas ennél már csak drágább lenne. Ellenkező esetben (ha lenne pénzünk) is egyértelmű lenne a válasz: mindkettő. Na de most nincs miről beszélnünk, sajnos.

Alessandro 2011.07.29. 17:07:57

mmartin91: azért annyira nem kell védeni Vidalt, eleve csak külföldre akarták őt adni, a Juve volt az egyik vagy talán egyetlen komoly külföldi érdeklődő és ő a csapat múltja miatt is a Juventust választotta. Ennyiből felmerül bennem, hogy akkor Melo nem lett átvágva, vagy akár Marchisio? Mivel a brazil számodra és sokaknak ellenszenves, pedig közel sem biztos hogy ez az ő hibája csak. Ha újra lesz egy rossz szezon, akkor jövő nyáron várhatóan sokan nekiesnek majd Vidalnak, vagy akár Krasicnak is, pedig egyértelmű hogy alapvető képességekben nincs gond egyik játékossal sem, mint ahogy Melo vagy Marchisio esetén sem, mégis ők is sokszor alaptalanul a gyengébbek közé vannak sorolva, pedig könnyen lehet hogy a többi poszton jóval gyengébb képességű játékosainknak is köszönhetően, nem tudják azt nyújtani, amit várnak tőlük, részben tudom túlzás, de valamilyen szinten a rosszak hátráltatják jó képességű focistáinkat is, és aztán a felelősség pedig közös a vereségek után.

bali 2011.07.29. 21:47:41

Sajnos ez már nem kérdés hogy Vargas vagy Bastos? Mert egyik se fog jönni sajnos, ehelyett egy tökéletlen megoldás de 2helyre (bal szél* csatár) jön egy Vucinic :( Szóval ismét egy igazi JÓ balszélső nélkül fogunk nekivágni az új szezonnak. Véleményem szerint eddigi igazolásainkkal/eladásainkkal nem igazán erősödtünk, sőt... A beígért klasszisok kik lehetnek tán Pirlo? Vucinic? Vidal? Pirlo tény hogy világklasszis (volt.

Ismeretlen_102246 2011.07.29. 22:42:50

Mi sem egyszerűbb: Bastos kell.

Ismeretlen_149053 2011.07.30. 00:08:21

Szerintem mindegy melyik érkezik, lényeg, hogy érkezzen valamelyik. Én azért még nem temetném ezt az átigazolási időszakot….. bár tény, hogy még 3-4 emberre szükségünk lenne. Amúgy meg venember 83-al értek egyet, nem kell nekünk irreálisan magas fizetésű játékos, mert az csak fölösleges feszültséget okozna. Forza Juventus!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása