Sissoko nem megy a Sociedadba

Momo Sissoko elutasította a Real Sociedad ajánlatát, állítja a La Stampa.

Momo Sissoko

Bár az olaszok fontolóra vették a spanyolok 6 millió eurós ajánlatát a mali válogatottért, a játékos nem kíván csatlakozni az említett alakulathoz.

A 26 éves középpályás, egy a Sociedadnál nagyobb klubhoz vágyik, feltéve, hogy már idén elhagyja a csapatot.

A Fiorentina, Genoa, Lazio, Udinese és a Villareal is a kérők között van, tehát Momo akár válogathat is köztük. Az Öreg Hölgy 2008. januárban igazolta le Sissokot 11 millió euróért, aki 71 bajnokit játszott le azóta a zebracsíkos mezben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr964654095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2011.07.19. 15:11:51

Micsoda meglepetés...ki gondolta volna, hogy Sissoko nem akar a Sociedad játékosa lenni. Mondjuk ha már Spanyolország, ha a Malaga jelentkezett volna be érte, azt azt hiszem megfontolta volna.

Ismeretlen_122894 2011.07.19. 15:33:21

kézenfekvő lenne a villareal...

Mitya 2011.07.19. 15:35:39

A Villareal nagyon pályázik a 2 vkp-unkra :P milyen lenne ha ott alakulna meg normálisan a Melo-Sissoko kettős ? :D aztán ott még jók is lennének mind2-en :P am kezd kicsit eltunyulni az átigazolások kicsit felpöröghetnének a dolgok megszoktam h az elmúlt években minden nap olvastam vmi tök fasza átigazolást de mostanság heti 1 van kb...

Juve06 2011.07.19. 15:57:21

Nem értem hogy sissokot miért akarják eladni én minden juve meccset nézek és szerintem teljesen jó játékos. Felipe melot kéne eladni mert ö nagyon szar.

Ismeretlen_102246 2011.07.19. 16:06:47

@Juve06: Szerencsére nem sokan vannak ezen a véleményen. Sissoko egyébként fél éve sérültet jelent és hisztizik. Korábban kedveltem, de most egy hisztigép, akire semmi szükségünk nincs. Ő akar menni, már régóta kijelentette... hát menjen is. Melo legalább kussban végezte a dolgát és kiadta a szívét-lelkét minden egyes meccsen.

Ismeretlen_102246 2011.07.19. 16:07:54

Ráadásul megnézhetnéd Sissoko sikeres passz statisztikáját is. Elég rosszul játszik előre. Rombolni elismerem, hogy nagyon tud, de passzolni... finoman fogalmazva sem nagyon tud.

Ismeretlen_149053 2011.07.19. 16:20:51

Már megint ShyrKahnal értek egyet. Sissokot kedveltem régebben, de most akár mehet is. Melo összetettebb kérdés kör. Megfelelő pótlás mellett ő is mehet, bár én őt nem adnám el jelenleg, csak sok drágán. Forza Juventus!

Ismeretlen_186452 2011.07.19. 17:16:20

Visszajutás után kimondottan volt hosszú jó időszaka Sissokonak. Én csíptem őt. De tény, hogy mára már nem Juve szint. Melot viszont még meg sem kedveltem. Nem a csapat többi tagjához mérve szerintem ő sem Juve szint. Én nem bánom, ha megy. De amennyit csak bírunk kérjünk el érte. Azért én nem teljesen gondolom, hogy Melo kussba lett volna. Nekem beugrik egy - két nyilatkozata, vagy megnyilvánulása a pályán. Davids és Del Piero fiatalodjanak vissza! :D Nem lenne itt csatárkérdés, sem középpálya. :P

Ismeretlen_170662 2011.07.19. 17:29:45

Ki hisztitik? Sissoko? Nem tudom te hol élsz.... Egyszer nem hisztizett. Az a Péló Melo barátotok szokása. Az meg nem hiszti ha meg mondja Sissoko Marottának hogy vegyen vissza mert nem egy fadarab hogy ide oda ajánlgassa. Amit Melo csinált hogy ide oda menne real is real úgy murinyo a kedvence tövig benyalt neki. Meg a szurkolóknak is beszólt. Na ez nem hiszti mi? Nem mert a buzi brazil csinálja.... Takarodjon csak haza kávét szedni braziliába

Ismeretlen_122894 2011.07.19. 18:10:25

melo hisztizett? én arra emlkészem, amikor ezt nyialtkozta: "A Juventusnak nincs más választása, minthogy igazi bajnokokat igazolni az idei átigazolási szezonban. A jelenlegi csapatban vannak olyan játékosok, akik hátráltatják a csapat fejlődését. A szezon közepétől már mindenki tudta, hogy nem jó irányba haladunk. Volt két-három olyan játékos, akiket már a szurkolók is kritizáltak, mert nem tudtak megfelelő teljesítményt produkálni. Ezek a játékosok nem méltók a Juventus mezének viselésére." én ezt nem érzem hisztinek, márcsak azért sem, mert minden egyes szavával csak egyetérteni lehet, és ezt előtte senki sem mondta így ki... ha a kérdés sissoko vagy melo, akkor egyértelműen sissokot kell eladni, leginkább azért, mert én jobban passzolok nála, pedig nem éppen ez a szakmám

Ismeretlen_147985 2011.07.19. 18:29:15

Én meg arra, amikor ezt: „Azt kell mondanom, a Juve nem tisztel engem, én legalábbis így érzem – nyilatkozta a brazil középpályás a La Gazzetta dello Sportnak. – Mindenféle átigazolási pletykákban feltűnik a nevem, de egyszer sem hallottam, hogy a klub cáfolná ezeket. Még csak fel sem hívtak telefonon.” „Nem vagyok akárki, akit csak úgy fel lehetne használni a különböző alkudozások során. Úgy gondolom, fontos tagja vagyok az együttesnek. Hol ezt, hol azt a középpályást akarjuk leigazolni a hírek szerint, talán elfelejtették, hogy nélkülem nyerni sem nagyon tudott volna a csapat ebben az évben. Csak a Parma ellen hibáztam egyszer, ezt leszámítva viszont majdnem tökéletes szezonom volt.” „Az előző idényre összekaptam magam, a szurkolók pedig ezt látták, és imádnak engem – folytatta az öndicséretet Melo. – Maradni akarok, mivel nagyon szeretem a Juvét, sikereket szeretnék elérni vele. Ha viszont a klub el akar adni, akkor nincs gond, megyek, mivel olyan helyen nem maradok, ahol nem látnak szívesen. Mindenesetre ez esetben én választom ki, hová igazolok innen, ajánlatokból biztos nem lenne hiány.” Két egymást követő olyan szezon után, mikor a Juventus a 7. helyen végzett a bajnokságban, én másképp nyilatkoztam volna a helyében. Persze nyilván van igazság is abban, amit mond, de a nagyképűségnek is vannak határai. Talán elfelejtette, hogy mekkora összeget fizetett érte a Juventus, s hogy ehhez képest hogyan teljesített. Egyébként az utolsó mondat igen figyelemreméltó, főleg annak tudatában, hogy Melo egyetlen egy európai élklubnak sem kell. Persze nyilván lesz sok ajánlata, de ezek mind európai középcsapatok lesznek ill. a brazil bajnokság nagyjai.

Ismeretlen_122894 2011.07.19. 18:35:52

ez a nyilatkozat elkerülte a figyelmemet...

champion 2011.07.19. 19:12:49

A legnagyobb baj hogy Melonak nagyobb arca van mint itt nekunk egyuttveve... Nem potolhatatlan jatekos, es mmartinnal ertek egyet hogy nem szolgalta meg az arat. Meg az milyen mar hogy van egy kozepesnel jobb szezonja es o mutogat emberekre h nem meltok a Juve mezre... Ember teged meg az elso szezonod utan kellett volna paros labbal picsanrugni mert annyira voltal fos! Csak a kutyanak nem kellettel akkor azert maradtal mert 2 zacsko szotyit nem adott volna erted senki. Sissoko meg ha nem lenne ennyit serult es hozna azt a szintet amit az elso fel eveben hozott maradhatna de erre sem latok sok eselyt ugyhogy mehet o is. Egyertelmu sztem h harmojuk kozul Vidal a legjobb, ha o jon akkor felolem mehet mindketto.

Ismeretlen_108746 2011.07.19. 20:11:38

@mmartin91: Pontosan így van, Felipe Melo nyilatkozatai elég ellenszenvesre sikerültek, s szerintem ezeknek komoly szerepül van abban, hogy távoznia kell. Ugyanakkor az általad idézett első nyilatkozatban maximálisan igazat adok neki. A játékosok ilyesfajta kezelése elfogadhatatlan egy Juventus részéről, s ezt már többször hangsúlyoztam. Ugyanez a gerinctelen, sunnyogós kommunikáció ment Diego esetében is. El lehet küldeni egy játékost, de illendő lenne, hogy egyenesen bánjanak vele.

Tony 2011.07.19. 22:06:02

Azért azt senki ne felejtse el Sissoko-val kapcsolatban,hogy a Juventus feljutását követő 2. illetve 3. helyet elérő csapat alapembere volt. És az a csapat még oda vissza verte a Real Madridot. Fogalmam sincs,hogy pontosan mi is történt vele azóta,de egy nagyszerű játélkosról van szó aki nagy kedvencem is egyeben. Sajnálom,hogy ide fajult a dolog,de ha Melo megy akkor még szükség is lehet rá.

Juve06 2011.07.20. 14:23:27

Na majd meglátjátok hogy ha el megy sissoko akkor majd amelyik csapatba megy ott nagyon királyul fog játszani.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9924) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7448) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása