Rossi még az amerikai túra előtt érkezhet?

A Juventusnál nagyon bíznak abban, hogy még a július 19-én kezdődő észak-amerikai turné előtt sikerül lezárni a Giuseppe Rossi átigazolásával kapcsolatos tárgyalásokat.

Giuseppe Rossi

Még a múlt héten merült fel először, hogy a Sergio Agüero körüli problémák miatt a Bianconeri inkább Giuseppe Rossi leigazolására koncentrál, és most úgy néz ki, Marotta szeretné minél előbb nyélbe ütni az üzletet.

A Bianconeri illetékesei szeretnék, ha Rossi már ott lehetne a csapattal együtt a július 19-én induló észak-amerikai turnén, és játszhatna a barátságos mérkőzéseken.

Persze nem lesz egyszerű dolga Marottának, mert a tegnapi pletykák szerint ugyan Rossival már sikerült megállapodni a feltételekről, a játékos klubjával, a Villareallal viszont még nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr204654076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_153309 2011.07.13. 21:20:20

Jöjjön!!! FORZA JUVE!!!

gasta 2011.07.13. 21:27:26

jöjjön hát!

babo410 2011.07.13. 21:27:47

Hát én inkább Agüerot szeretném még mindig! Jobbnak tartom, és sajnos igazi nagy nevek sajna nem fognak jönni. És sajna van egy olyan érzésem, hogy Rossi nem lesz olyan nagy szám, de cáfoljon rám. De én akkor is Agüeronak jobban örülnék. Remélem nem fogjuk 20+ Meloért elhozni, az drága! Annyiért Agüero is jöhetne, 25+ Melo meg már több mint pofátlanság lenne!

Alessandro 2011.07.13. 21:37:29

Nagyon meg kell gondolni, hogy szerződtetjük-e őt és konkrétan mennyiért, mert aztán lehet hogy jobban megéri inkább egy balszélsőt és egy támadó középpályást venni az árából, főleg 4-2-4es formációnál sok kreatív ember kell a csapatba. "Még a múlt héten merült fel először, hogy a Sergio Agüero körüli problémák miatt a Bianconeri inkább Giuseppe Rossi leigazolására koncentrál" Ez tetszik, "az Agüero körüli problémák miatt" vagyis inkább Marotta töketlenkedése és a pénzhiány miatt. Nem lepődnék meg ha jönne hamarosan egy újabb Agüero pletyka, mert ugye közel a Copa vége, aztán ő valahova aláír és a nyár végéig még Rossival próbálunk egyezkedni, aztán lehet hogy a végén kiderül, hogy már semmi pénz nincs erősítésekre.

cd 2011.07.13. 22:22:30

Melot eladni a legnagyobb baromság lenne. Posztján a világ egyik legjobbja.

babo410 2011.07.13. 22:37:15

Én meg most néztem az NSO-n, hogy úgy néz ki 3 csatárral fogunk játszani. A befejező csatár meg Matri lesz. NA Rossi is az ha jól tudom! Tehát inkább Agüero kéne, meg ő jobb is lenne a szélre! Tehát én azt mondom, ennyiért Rossi drága, és Agüerora nagyobb szükségünk van! Ja és ha csak 1 befejező csatárral megyünk, akkor a 4 befejező sok!De lehet azért van 4-2-4-ben 3 csatár mert nincsen balszélsőnk? Akkor sürgősen venni kell!

Tibi 2011.07.13. 23:05:55

Rossi nem befejező csatár!

Ismeretlen_170662 2011.07.13. 23:06:26

Na mivel jobb az argentin? Egy el győzelemmel? Húha az aztán sok minden. Idén Rossi több gólt lőtt és eddig pályafutása során kb 7 góllal lőtt kevesebbet. Melo mint a világ egyik legjobb védekező középpályása? HA HA HA kurva jó vicc. Teljesen megbízhatatlan úgy hogy ezzel a tulajdonságával ki is van lőve hogy az egyik legjobb lenne a posztján

Diego2889 2011.07.13. 23:15:15

Tical: ne haragudj, de annyira ostobaságot mondasz.. Agüero klasszis, Rossi egy kiváló játékos, de Kun sokkal többet ér.. Melo?? Nem tudom mit néztél az elmúlt évben, vagy a brazil meccseken, de valamit alaposan elnéztél.. Megbízhatatlan?? A csapatunk motorja ez az ember.. Ne mondjál már hülyeségeket.. A világ legnagyobb edzői csodálják a munkáját, nehogy már te mond meg itt a frankót..

tudojuve 2011.07.13. 23:45:10

Melot én sem adnám el, de azért a legjobbak közé még véletlenül sem sorolnám. A 3 csatáros játékon meglepődnék, én borítékolom a 4-4-2-t. Még mindig azt mondom, hogy Rossi leigazolásának nincs értelme, akármennyire is jónak tartom.

Ismeretlen_633 2011.07.14. 00:14:47

Buffon Lichtsteiner Bonucci/Barzagli Chiellini Ziegler Melo/Vidal Pirlo/Vidal Bastos Quagliarella Matri Rossi Azért eltudnám viselni ezt a kezdőt.Vélemény?

Ismeretlen_149053 2011.07.14. 01:21:39

Részemről ez így nagyon ok., bár még 1-2 minőségi védőre nagy szükségünk lenne. Forza Juventus!

piero 2011.07.14. 05:43:49

Még vidalt meg bastost és silvestert ha ebből a háromból nem jön egy az is jó de az inkább silvester legyen.

piero 2011.07.14. 05:43:50

Még vidalt meg bastost és silvestert ha ebből a háromból nem jön egy az is jó de az inkább silvester legyen.

mikehansen 2011.07.14. 07:29:12

Én még mindig azt mondom,hogy ne igazoljuk le.Abból a pénzből vegyük meg Hondát és Bastost!Olyan játékosok kellenek akik tömik a csatárokat labdával,szerintem Matriék hatékonyak lesznek ha megfelelő támogatást kapnak.Ha Matri tudok ennyi gólt lőni ilyen pocsék középpályás sor mellett,akkor szerintem egy erősebbel gólképesebb lesz,Quagliarellával együtt ;)

ToTTy 2011.07.14. 07:45:37

Rossi egy nagyon jó futballista és talán Agüero sem jobb, mint ő. De nem teljesen ugyanazt a játékot játszák, Agüero szereti becselezni magát a 16-osba, míg Rossi szeret távolról lőni. Agüero a kétcsatáros formációban a jobb oldaliként szeret játszani, míg Rossi mindkét oldalon bevethető és ráadásul a válogatottban jól tolta kicsit visszavont csatárként is, esetleg egy két fős csatársor mögött egy harmadiknak is bevethető. Ha pedig igaz, amit az előző topic hozzászólásaiban olvastam, hogy 3 csatárral képzeli el Conte a csapatot, akkor Rossi a jobb megoldás. Agüero mellett esetleg az szól inkább, hogy tényleg nagyobb sztár és tudna lelket önteni a csapatba, esetleg tényleg lehetne DP utódja hisz elég fiatal ahoz, hogy a Juve ikonjává nőlje ki magát. ráadásul mint Hondánál vele is egy új piachoz jutna a Juve, míg Rossi esetében ez teljesen hiányozna. Szóval summa-summa... minkettő hasznos igazolás, mert Rossi lehet egy JolyJoker, míg Agüero visszahozná az árát. Remélem Marotta mindent megtesz, hogy egyikük jöjjön.

Ismeretlen_150170 2011.07.14. 09:10:57

Rossi befejező csatár??? Nézni kellene a meccseit vagy tájékozódni róla és akkor nem mondanánk ilyen böszmeségeket! Ilyen tájákozottsággal kijelenteni azt hogy Agüero sokkal jobb mint Rossi szintén nagy böszmeség. Mindkét játékosnak mások az erősségei, gólérzékenységben nincs sok különbség a két player között, az argentin jobban cselez és tudja is nagyon, Rossi meg általában a lövést választja bal vagy jobb lábbal az mindegy neki, a távolság se számít, magabiztosan lövi a tíziket, szabadrúgásokat is kiválóan végzi, és Agüero-val ellenben meg van az a képessége is hogy a társait is ki tudja szolgálni ezt mutatja az assist-jainak a száma. Szóval nálam az olasz lenne a képességei alapján a Del-Piero útod és nem azért mert olasz, mint írtam,jól szolgálja ki a társakat jó lövi a tízeket és a szabadrúgásokat, már pedig ezek a dolgok a nagy Alex védjegyei. Agüero nagyobb név és tetszetősebben tud focizni de én szerintem vele nagyobb kockázatot vállalnánk mert nem focizott még olaszországban és nem mindenkinek fekszik ez az olasz taktikázós foci, lásd Diego ő is nagyon szeretett és tudott cselezni de itt nem ment vele semmire.

vizi8 2011.07.14. 09:20:41

Most olvastam, hogy Rossi ügynöke is Spanyolországba tart, beszélni a Villareal vezetőivel, hogy gyorsabban menjenek a tárgyalások.

BEN 2011.07.14. 09:32:02

VAn az a POLI gyerek is ő se lenne rossz választás!!! Még csak 21 éves,és a kieső Sampból bisztos eljönne!

Ismeretlen_102246 2011.07.14. 09:33:23

@pedronegro: Olyan szépen megfényezted Rossit. Ha valóban igaz, amit írsz vajon mi a pöcsért drágább Agüero? Megmondom neked: azért mert az általad felsorolt pozitív tulajdonságok mind illenek rá is... ezen felül jól cselez és sokkal gyorsabb, mint Rossi. Agüeronak azért nincs több asszisztja, mert Ő egyedül is képes a helyzeteket megoldani. Rossi, ha töketlenkedni kezd, akkor vagy passzol, vagy elveszik tőle a labdát. A többségünket úgysem tudod megtéveszteni (meggyőzni). Aki már látta a két játékost játszani az tudja, hogy mi a különbség.

Ismeretlen_102246 2011.07.14. 09:34:20

Rossit leigazolni hatalmas hiba lesz. Azért mert teljesen felesleges igazolás. Nem emeli a csapat szintjét lényeges mértékben. A marketing értéket meg végképp nem.

Ismeretlen_187414 2011.07.14. 09:49:57

ShyrKahn: Szerintem a két hónapja tartó pletykák alatt egy kicsit elfogult lettél..Rossi kiváló képességű játékos.Hasonlítsd össze esetleg a két játékost videók alapján..Három játékost ismerek akik jobbak nála de ők csodaszámba mennek( Messi,C.Ronaldo,Del Piero) :)

Ismeretlen_150170 2011.07.14. 10:08:25

ShyrKahn: Bal lábbal keltél vagy mi?? Nem akartam én meggyőzni senkit, ez csak az én véleményem és még csak azt se állítottam hogy Rossi jobb játékos. Más-más erősségeik vannak én így látom és Rossi-t egyszerűen én jobban el tudnám képzelni a Juve-ban. Agüero jóval nagyobb sztár senki nem vitatta, ezt mutatja az ára is valahol, bár ha egy Dzeko-ért meg egy Torres-ért vagy Carrol-ért kitudnak fizetni 40-50 millákat akkor az ár pont hogy nem jelent semmit. A barca meg csak kinézte magának Rossit de angol csapatok is képbe voltak sőt az elmúlt évekeben mindkét milánói csapatnál is felmerült a neve időnként. Amúgy meg pont te szoktál azzal előhozakodni hogy ne jelentsük ki erről vagy arról hogy tuti ez vagy az lesz belőle, ami igaz is, de akkor te se jelentsd ki hogy Rossi tuti szar lesz Agüero meg az atyaúristen! Ráadásul én még mindig nem hiszek abban hogy bármelyik is ide szerződne, jelenleg mindkét játékos nekünk álomkategória!

Ismeretlen_102246 2011.07.14. 10:10:17

@Izo: Én nem videók alapján hasonlítottam össze a két játékost, hanem Agüero-t 17 éves kora óta (akkor került az ATMA-hoz) figyelem, míg Rossit kb. három éve. Láttam, amit láttam. A youtube videók nem mutatják meg, hogy a játékosok mit csinálnak, amikor éppen nem lőnek gólt, vagy nem mutatják meg a hibáikat, vagy azok gyakoriságát. Szerintem te vagy kicsit elfogult Rossival szemben. Én elsimerem, hogy jó játékos, de Matrinál nem tartom jobbnak, csak egyszerűen más poszton játszónak (nem befejezőcsatár ugye).

Ismeretlen_102246 2011.07.14. 10:17:42

@pedronegro: Tény, hogy szar napom volt :) Nem jelentettem ki, hogy Rossi tuti szar lesz, Agüero meg tuti jó. Mindössze annyit mondtam, hogy a jelenlegi tulajdonságaikban mi különbséget látok. Ezek alapján arra, hogy Agüero itt is jobb lesz, nagyobb esélyt látok. Mint ahogyan arra is, hogy nagyobb marketing értéket képviselne.

Ismeretlen_147985 2011.07.14. 10:22:25

Nekem meg az a gyanúm (mivel egyre többet írnak erről a 4-2-4-es szarról), hogy ez a semmirekellő, senkiházi páros (Marotta, Conte) Rossi-t nem is a támadósorba akarja, hanem balszélre. És ez igaz lett volna Agüero-ra is, ha ő jött volna. Szerintem ezeknek az a terve, hogy Melo (vagy ha találunk jobbat, akkor ő) és Pirlo játszik majd a középpálya közepén, Krasic és Rossi a két szélen, elől pedig Q és Matri. De ha valóban így lesz, akkor lehúzhatjuk a rolót még a bajnokság kezdete előtt, mert akkor ez így egy vicc. Attól tartok, hogy ezek a szerencsétlen balfaszok nem is akarnak már balszélsőt (Bastos) szerződtetni, hanem így meghúzzák a szezont. Pedig Bastos annyira kellene, mint egy falat kenyér. Ha Rossi-n kívül még ő is jönne, akkor elől és a széleken egyáltalán nem lennénk rosszak.

Victor90 2011.07.14. 10:25:38

Shyr Kahn!Motta-t,Pirlo-t,és Pazienza-t volt hatalmas hiba leigazolni.Giuseppe Rossi-ra égetően szükségünk van.Egyébként is még kell 1 ember a támadósorba,és ha ez valóban Rossi lesz,akkor nagyon örülhetünk ennek.És igenis Rossi teljes mértékben megfogja emelni a csapat szintjét.Ha 2-3 hónapja azt írom,hogy lenne/lesz esélyünk G.Rossi-t leigazolni,valószínűleg mindenki a hasát fogta volna a röhögéstől.Mára pedig esélyünk van,1 olyan játékosra,aki a világ második legerősebb bajnokságának az élmezőnyéhez tartozó csapatának a legjobb játékosa. -Nagyon beleélted magad Agüero-ba,(nem csak te),és ha ő nem fog sikerülni,már pedig nem fog,akkor te/ti nektek senki sem lenne jó helyette.Még Villa sem,még Ibra sem,még Torres sem,merem állítani.Összetehetjük a 2 két kezünket,ha tényleg leigazoljuk Rossi-t.Hisz 1 klasszisról beszélünk.

Ismeretlen_102246 2011.07.14. 10:32:18

@Victor90: Miért kell ismételnem állandóan magam? Pedig olvastad a korábbi hszeimet a többi bejegyzésnél. Csatárt szvsz felesleges igazolni, kivéve ha az a csatár Agüero szint (aki mind marketing, mind presztízs szempontjából igen valószínű, hogy megéri). Rossit feleslegesnek érzem így és én mint írtam egy kreatív kkp-nak, vagy szélsőnek örülnék (Bastos mellett) a legjobban. Pastore, Hazard, Nasri, Nani. Például.

adamp 2011.07.14. 10:49:51

@mmartin91: Úgy olvasam valahol, hogy valószínűleg Quagliarella lesz majd a bal szélen!

Ismeretlen_122894 2011.07.14. 11:02:16

q a balszélen? nem tudjuk milyen formában tér vissza, habár tud ott játszani, azért nem az az elsődeleges posztja. ennek tükrében elég kockázatos egy idényt erre építeni, mindenképpen kell egy jó bal szélső, legyen az bastos, vargas, vagy akárki

Ismeretlen_122894 2011.07.14. 11:04:25

rossi: kezdek már megbarátkozni vele, de nekem aguero lett volna a nagy durranás. ha 3 csatárral játaszanánkl, az lenne az igazásn szép, q-rossi előttük matri melot pedig nem adnám, egész évben stabilan teljesített, egyedül a parma elleni meccsen durrant el az agya, amit egy erős csapat túl élt volna, csak mi csuklottunk össze tőle

babo410 2011.07.14. 11:59:03

Na nekem meg az a véleményem, hogy valószínüleg érkezik még evgy bal kp. Addig játszunk csak 3 csatárral. Ha jön egy bal kp, akkor sztem csak 2 csatár lesz. Pláne, hogy azt írják, hogy a 4-2-4 védekezésben 4-4-2. Akkor viszont nem lehet 3 csatár a pályán. Egy csatár bal szélsőnek nem olyan jó. És én Rossit se érzem valahogy, hogy annyira jó lenne. Agüero jobban kéne nekünk. Én azért a Copa Americat kivárnám, hogy mi lesz utána Agüeroval, mert ha megszerezhető, őt hozzuk. Miért van az, hogy a Milan, Roma, inter csak nagy nevekben, meg fiatal tehetségekben gondolkozik, mi meg beérjük olyan játékosokkal is, akik nem jelentenek igazi különbséget, meg nem töltik meg a stadiont. Remélem azért Agüero jön. Habár aztán Rossi is jó lehet, de vhogy uazt érzem most vele, mint Amaurinál anno. Amaurit imádtam már a Chievonál, mert nagyon jól játszott, és befejező csatár létére nagyon jó cselei voltak, látványosan játszott. De mikor szóbakerült, hogy elhozzuk, vhogy nem éreztem, hogy nagyon jól járunk vele. Nem tudtam neki örülni. Sajna igazam lett! Megbukott nálunk. Most is ez az érzésem. Remélem most nem jön be!!!

harciretek 2011.07.14. 12:26:10

Victor90 A Villareal a spanyol bajnokság élmezőnye? Nálam az inkább a Real Madrid, Barcelona és... ENNYI! A két csapat közül az aktuális második is minden évben ver minimum 20 pontot az utánuk következőkre úgy, hogy az utolsó 5-7 bajnoki fordulót már a köztük kialakult +/- 10 pontos különbség és a BL utolsó fordulói miatt már félgőzzel játszák. A Villareal kb. olyan Spanyolországban mint Olaszországban a Palermo, Udinese vagy Lazio... vagyis jó esetben a Juventus, Milan, Inter esetleg Roma utáni mezőny. A témánál maradva, ha tényleg "SZTÁR" csatárt akarnak, akkor az Agüero. Rossi lehet, hogy valamivel jobb a mostaniaknál, de Agüeróban nagyobb a potenciál. Nem véletlen, hogy drágább és, hogy kimondva kimondatlanul ő (volt) az első számú célpont.

Ismeretlen_135915 2011.07.14. 12:36:46

Én is Agüeronak örültem volna jobban, de: én itt mindenkiről tudom, hogy ért a futballhoz és követitek a meccseket, de komolyan, ennyire nem ismeritek Giuseppe Rossit?? Az az ember eszméletlen jó, ő világklasszis. Amúgy @ShyrKahn: említetted, hogy Agüero gyorsabb. Ami szerintem egy az egyben nem igaz. Rossi is van ugyanolyan gyors, mint Kun és van olyan technikás is. Még emlékszem, amikor Rossi a Unitedben játszott, borzasztóan fiatalon nagyon jó teljesítményt nyújtott folyamatosan. És igazából minden csapatánál. Agüero játékát is imádom, fantasztikus játékos, de ha tényleg megfigyelted Kunt az AtMa-ba igazolásától, akkor láthatod, hogy Agüeroban meg van az a tulajdonság, mint Cassanoban (más nem jutott eszembe): kissé hangulatjátékos, és mikor elmegy a kedve a játéktól, akkor inkább elkapcsoltam az AtMa meccsről máshová...

west 2011.07.14. 12:38:47

Pont arra gondolok mint mmartin hogy ezek nem akarnak balszélsőt hozni bennem is ez a gondolat kering már napok óta.Rossi vagy Aguero, jó kis vita lett belőle én úgy érzem egyikük sem kellene jelenleg.Emlékszem mikor Aguero átjött Európába irdatlan pénzért láttam jó pár meccsét akkor és nem értettem miért került ennyibe bár a mai napig nem értem mitől lett ő már sztár vagy klasszis. Tehetséges elismerem de egyelőre ennyit látok benne mellesleg ha már ennyit áldozna a csapat akkor valaki olyan kellene aki igazi vezéregyéniség én ezt benne nem látom.Rossival kicsit hasonló érzéseim vannak viszont ő rengeteget fejlődött vagy csak végre játszott eleget.Nekem inkább Bastos,Vidal,Honda hármas lenne az álmom mint még 1 csatár kicsit reménykedem hogy Rossival se tudjanak megegyezni és álljanak rá a japánra és a másik 2 játékosra.

RK 2011.07.14. 12:46:29

Azért némileg változott az terv hogy a 25 milliós ajánlat mellé ki fog még a Villarreal-hoz érkezni. Calciomerkato-n ezt írják: 25 millió + Motta v. Grygera v. Grosso v. Martinez v. Almiron. Máris jobban hangzik minthogy Melo-t adnánk oda nekik. Egyébiránt ebből az ötösből tőlem elvihetnek egyszerre kettőt is :)

buub 2011.07.14. 14:58:13

Én nagyon szeretem Agüerot, de sokkal jobban el tudom képzelni Rossit a Juventusba, szerintem sokkal jobban passzolna neki az olasz stílus. Amúgy kezd a tököm ki lenni azzal, hogy érvként az van felhozva, hogy nagyobb a marketing értéke Kun-nak, ami persze igaz, de senkit nem érdekel amíg a csapat egy rakás szart nyújt a pályán. Lehet, hogy a kis argentin kölykök tudják, hogy nálunk játszik, de ettől még a pályán nem biztos, hogy vele leszünk előrébb, sőt jelen meglátásom szerint Rossival kijjebb lennénk a nagy kupacból. @ShyrKahn: Remélem ezt azt az érved, hogy drágább Agüero, így jobb is, te sem gondolod komolyan :D Millió példa van ennek a cáfolatára. De mondjuk ott van Suarez, emlékeim szerint a Pool 25 millió környékén vásárolta, pedig az uruguayi alázza Kunt is és Rossit is.

Diego2889 2011.07.14. 15:00:48

Suarez nagy játékos.. amúgy 30millio körül vették és kurvára nem volt nagy szám idén.. amennyiben jól tudom alig rúgott gólt..

Diego2889 2011.07.14. 15:02:18

26,5millió.. pontosítok :D

Ismeretlen_102246 2011.07.14. 15:04:06

@buub: Suarez a mesékben alázza az említett két játékost. Valahol Rossi szintje körül van. Én így láttam idáig. @Diego28: Én viszont Rossi esetében láttam számtalan olyan meccset, amikor hullámzott a teljesítménye... akár egy-egy meccsen belül is. És rengetegszer láttam labdát veszíteni is (ami azt jelenti, hogy technikailag mégsem helyezhető egy szintre Agüeroval). Szerintem a gyorsaságban sem veszi fel Agüeroval a versenyt... de elismerem, hogy Rossi sem lassú játékos. Agüero hangulatjátékos? Érdekes. Én ezt fordítva láttam.

buub 2011.07.14. 15:07:21

@Diego2889: Mostani félszezonját egy épülőfélben lévő Poolban kell nézni. Nem hiába elégedettek vele a drukkereik, a MU-t végigcselezte a 16-oson belül és abból lett gól, kreativitást vitt a csapatba. Egy játékos értékét nem csupán a góljai mutatják meg, még akkor sem, ha csatár az illető, remek példa erre Istenünk: Del Piero.

Diego2889 2011.07.14. 15:08:35

eléggé megoszlanak a vélemények itt.. :D én teljesen Agüero fan vagyok.. szerintem Kun nem hisztis és nem hangulatjátékos.. szinte minden meccsét nézem.. Azt viszont aláírom h lehet Rossinak könnyebb lenne a beilleszkedés és jól is menne nálunk.. Sajnálom h Suarezt nem tudtuk elhozni mi, de ne felejtsük el,hogy itt van Matri-Q páros, akikkel azt hiszem teljes mértékben meg lehetünk elégedve..

buub 2011.07.14. 15:09:40

ja @ShyrKahn, akartam mondani, hogy ha tudod csekkold az Argentin meccseket, nem teljesít valami meggyőzően a kis kedvenced, persze lehet azzal jönni, hogy ez válogatott, meg Messinek se megy, de akkor mi a garancia, hogy nálunk jobb lesz? (költői kérdés volt)

Diego2889 2011.07.14. 15:09:55

buub: én nem kötekedni akartam hidd el.. egyet értek veled.. Suarezt meg maximálisan tisztelem.. hatalmas játékos..

buub 2011.07.14. 15:14:52

@Diego2889: Ja nem vettem kötekedésnek, bocs, ha úgy érződött a kommentemből, csak még elmondtam egy-két tényt :) Igazából én örülnék mind a kettejüknek, meg persze annak is, ha valahogy Suarez idekerülne :)

Ismeretlen_135915 2011.07.14. 15:20:56

@ShyrKahn: remélem nem vetted kötekedésnek, amit írtam :) Én is nagyon nagy rajongója vagyok Agüeronak, szerintem nagyon jól beleillene a csapatba. Csak azt mondom, amit látok és úgy gondolom, hogy van igazság abban, amit mondok. Ettől függetlenül szubjektív a véleményem, ugye az igazság is relatív :) A mondandóm lényege még annyi volt, hogy ha Rossi érkezik, nem fogok a falnak menni, ő világklasszis játékos és ő is remekül beleillene a csapatba.

Tahion 2011.07.14. 15:23:22

Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele, de nekem mindig kinyílik a bicska a zsebemben amikor mmartin Contét, a klub egyik legendáját senkiházizza, vagy balfaszozza.

Ismeretlen_102246 2011.07.14. 15:57:55

@buub: Mondod ezt most a Copa beli eredmények tükrében, amikor is az első három meccsen három gólt szerzett és csak az utolsó meccsen volt kezdő... Egyébként hiába volt válogatott Agüero, ha nem igazán kapott sosem lehetőséget. Ha már a Pool, akkor biztosan emlékszel, amikor Torres és Agüero együtt tolta és Torres sem tűnt jobbnak Agüeronál. Aztán valamiért a poolban sokkal jobb lett. Suarez egy ATMA szintű csapatban nem biztos, hogy olyan jó lenne (bár szerintem most sem az)... @Diego28: Nem vettem kötekedésnek. Elfogadom, hogy más a véleményed van. Mindenkinek lehet más. Az viszont biztos, hogy én nem fogok örülni Rossinak, amíg nem ver be legalább 20 gólt a következő szezonban és nem ad kedvet más jó játékosoknak a csatlakozásra. Továbbra is felesleges igazolásnak érzem.

babo410 2011.07.14. 16:29:18

Ja és nekem a statisztikái alapján se tetszik annyira Rossi. Megint az van, hogy volt egy kiemelkedő idénye, és már lecsapunk rá. Eddig nem nagy szám. Idén lőtt elöször 18 gólt bajnokin, elötte 10-12-t. És ha összesen minden sorozatra lebontva nézem, akk is 17 gól volt a legtöbb. Idén sikerült 32 gólt összegyűjtenie. Agüero azért meg mióta az Atleticoban van, nem mondanám, hogy erősebb középpályától kéne kapja a lasztikat, mint a miénk, mégis tudott 17-19 gólt lőnie! idén is lőtt 20 gólt! Én úgy érzem, hogy kisebb a bukás lehetősége Agüeronál. És pláne szerintem technikásabb is. Ja és idén azért 8 11-est lőtt Rossi, az meg akkor csak 24 mezőnygól összesen. Én Agüerot technikásabbnak tartom, mint Rossit. És szerintem nagyobb hasznukra is lenne. És sajna nem érzem, hogy Rossi áttörést hozna nekünk. Remélem Agüero jön hozzánk! Mondjuk ha megyünk amerikai körútra, az pont jó, mert a Copa után Agüero csatlakozhat is. És utána vagy ott tudna pihenni is! Én bízom még Agüero érkezésében! És remélem a selejteket eladjuk, meg a kp-ra, védelembe jön még pár tehetséges játékos. Nem kell nagy nevek legyenek, de ne ilyen Poli féle bizonytalan minőségűek! Ide tehetségek kellenek! Meg legalább egy húzó név! Én még bízok Agüeroban. Azért remélem, ha netán Rossi kútba esik, mert túl drágán akarják eladni, akkor nem Vucinic lesz az alternatíva, hanem megint Kun. De ha Rossi jön sem fogok szólni, mert akkor max picit csalódott leszek, de megvárom mit hoz. Szerintem annál többet nem nagyon, amit Q hozott! azt a szükséges pluszt nem fogja hozni, amit kéne! Habár ha Q és Matri hoznák a tavalyi formájukat, már jó lenne! De akkor is aki nem a csatársoron változtatna, annak figyelmébe ajánlom, hogy 3 átadólistás. És őszintén Iaquinta már nem számol, mert nem is játszik csak lesérül. Amauri nálunk leszerepelt, benne nem bízok meg. Toni cserének elmegy, de ha sérülés jönne, vagy q nem hozza azt a formát amit a sérülés előtt, gáz van. Del piero ennyi idősen már nem kéne állandó kezdő legyen. Sőt igazán csak cserének való már 20-30 percekre. Tehát szükség van egy olyan csatárra, aki igazán jobb teljesítményre sarkalja a csatárainkat, mert különben nem játszhatnak. És én is amondó vagyok, hogy 3 csatárnak mennie kéne, és akkor mindenképpen kell egy csatár. De hozzá kell még kp, és védelem is, mert ott is nagy hiányosságok vannak!

Ismeretlen_108746 2011.07.14. 16:50:38

Suarez alázza Rossi-t és Agüero-t?? LOL Hát nem tudom milyen sportágban, mert labdarúgásban egészen bizonyosan nem. Suarez nagyon erősen túlértékelt játékos, aki mindkét labdarúgótól (Rossi és Agüero) bőven elmarad minőségben.

buub 2011.07.14. 23:13:43

@Apuleius: Nem tudom mivel adtam rá okot, hogy ezt a torollózós nagyzolós stílust felvedd, főleg anélkül, hogy odaírnád a nick-emet, ész érveid külön örömet jelentenek nekem. Ettől függetlenül elfogadom véleményed, de enyémet a továbbiakban is fenntartom.

Ismeretlen_108746 2011.07.14. 23:29:55

@buub: A nickedet valóban elmulasztottam odaírni, de nem látom ennek a valóságban mi jelentsége van, lévén, hogy teljesen egyértelmű volt mire reagáltam. Ennek ékes bizonyítéka, hogy Te magad is ráleltél. Ész érvekkel éppenséggel te sem örvendeztetted meg a nagyérdemű olvasóközönséget véleményed mellékleteként, így nem világos, hogy ezt milyen alapon emlegeted fel velem kapcsolatban. A "torollózós" nem tudom mit takar, nagyzolás viszont nem történt részemről. Semmiféle stílust nem vettem fel, vagy ha igen, az bizonyosan nem mostanság történt. Nem állt szándékomban elvenni tőled a véleményed, pusztán annak adtam hangot, hogy felfoghatatlan, hogy emberek Suarez-t egy lapon említik Agüero-val, vagy Rossi-val (mi több úgy vélik "alázza" azokat). Ennyi, nem több. Egyet nem értésemet és döbbenetemet én magam is fenntartom.

szati 2011.07.15. 01:16:44

Látom sokan védig Felippe Melo-t csak azt nem tudom miért?de ezzel nem vagyok egyedül a juve már minden fajta üzletbe belevennék talán már a helyi pizzásnak is kínálták fizetség gyanánt,szóval a vezetők is úgy gondolják jobb lenne ha odébb állna.és kicsit sem a világ legjobbja a posztján sőt!!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása