A Juve megegyezett Rossival

Olasz és spanyol jelentések arra utalnak, hogy a Juventus megegyezett Giuseppe Rossival a személyi feltételeket illetően. Úgy tűnik, az Öreg Hölgy a Villarreal támadója felé fordult, holott elsődleges célpontjának az Atlético Madrid csatára, Sergio Agüero számított.

Giuseppe Rossi

A pletykák szerint, az olasz ügynökével folytatott tárgyalások során egy 4 éves, évi 3,5 millió eurós szerződést kaphat Rossi. Ennél azonban nagyobb falatnak tűnik a Villarreallal nyélbe ütni az üzletet, tekintve a játékos véletárát. A La Ligában szereplő együttes kb. 30 millió eurót szeretne a korábbi Manchester United és Parma-csatárért.

Az is napvilágra került, hogy az üzlet részeként a Juve felajánlhatja a brazil válogatott, Felipe Melo játékjogát a spanyoloknak. A középső középpályást 2009-ben igazolták a Fiorentinatól 24 millió euróért - de egyelőre nem világos, hogy a torinóiak milyen összegre értekelik most.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr704654071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurika 2011.07.12. 17:41:59

De könyörgöm... Hogy egyezhetett meg Rossival, ha a klubbal még nem?

gyorijuventuno 2011.07.12. 17:42:47

Helyes! Melo+10= Rossi ezekután jöhet bastos és vidal és persze liverpooli számüzött meireles. Martinez+Amauri+Jaki+Grosso+Motta+Sissoko mehet isten hirével

hellan 2011.07.12. 17:49:14

Calciomercato.com szerint pár órán belül hivatalos lehet az átigazolás.

Ismeretlen_149053 2011.07.12. 17:53:17

Melo, nagyon jó játékos, de nagyon fegyelmezetlen is. Hosszú távon, nehéz lenne rá építeni. Ezért szerintem ha eladjuk, akkor ezért nem kell Conténak. Rossi Melo csere nálam egy az egyben lenne ok., de mivel csatárok mindig felül vannak értékelve, ezért szerintem min. 5m, de inkább 10-et még hozzá kell majd raknunk. Forza Juventus!

juve91 2011.07.12. 18:05:26

én is olvastam a calciomercato-n valóban azt irják h pár órán belül hivatalos lehet :O

gabarov 2011.07.12. 18:07:55

ROOOOOSSSSSSSSIIIIIIIIIII! Isten hozott!!!!!!! Ő Alex utódja!!!!

Ismeretlen_122894 2011.07.12. 18:19:02

mint írtam, még húzom a szám, hogy nem aguero, de ha fél év alatt lő 10+-t, elfogadom. álmom, hogy aguero itt fog játszani, kezd szertefoszlani

Dana 2011.07.12. 18:26:33

Neki nem örülök! Nem bajnok! Csak mert fel van kapva :( el vagyok keseredve főleg igy hogy melo-t bele veszik :((

juve91 2011.07.12. 18:30:41

Dana, 2011. július 12., 18:26 Neki nem örülök! Nem bajnok! Csak mert fel van kapva :( el vagyok keseredve főleg igy hogy melo-t bele veszik :(( Dana... 1: Rossi idén több golt lőtt mint Agüero. 2: Agüero mivel nagyobb bajnok? nem nyert szinte semmivel több mindent mint Rossi! 3. nézzél meg 1 Rossis összefoglalót, mert én még azt se mondanám h Agüero sokkal technikásabb nála. Agüero 1 felkapott nagy név, nemtöbb. neki csak azért örültem volna jobban mert nagyobb név. hisz neki Maradona az apósa... Isten hozott Pepító!!!

Ismeretlen_114665 2011.07.12. 18:31:41

"a Juve felajánlhatja a brazil válogatott, Felipe Melo játékjogát a spanyoloknak. A középső középpályást 2009-ben igazolták a Fiorentinatól 24 millió euróért - de egyelőre nem világos, hogy a torinóiak milyen összegre értekelik most." Ahogy Marotta megoldotta Diego-nál (kb 24--->15) úgy itt is kb erre számíthatunk sacc: 13 millió (Marotta)

Lakatos Di Natale 2011.07.12. 18:44:14

Rossi szerintem inkább olyan 20-25 millió körüli összegre taksálható, annál azért nem ér többet. Fizessük ki érte a pénzt, nem kellene eladni Felipe Melot. Ha viszont a brazilt mindenképpen bevonjuk a transzferbe akkor minimum két normális igazolás kell még!!!

Lakatos Di Natale 2011.07.12. 18:53:46

Egyébként Agüero elszalasztása és Rossi ideigazolása egyelőre csalódás. Jóllehet a Quagliarella/Matri/Rossi csatárhármas elég nívósnak tűnik nem lehet tudni hogy Quagliarella milyen formában tér vissza a sérülése után és azt sem Rossi mennyire tud majd élni a csizmaországban. Ha már úgyis mai téma, én megpróbálnám még elhozni Vucinic-et is, ha jönne a montenegrói is előrefelé nem lesz problémánk!

frenky 2011.07.12. 18:56:05

Barolonak igaza van. Én is hajlanék a cserére, mert szerintem Melo sem jobb akármelyik középpályásunknál. És tényle Aguero miért is jobb mint Rossi, mert szerintem azonos képességüek.

gyorijuventuno 2011.07.12. 18:58:47

Nekem vki fejtse ki Aguero mivel jobb mint Rossi.....melyik statisztikai mutatoja jobb mint rossinak....egyidösek emelettt...várom válaszokat....

Ismeretlen_96517 2011.07.12. 19:03:25

Melót csak akkor szabad eladni, ha jön Vidal. Még kell a Bastos, meg egy középső védő pl: SILVESTRE és minden rendben lesz. Rossi játékát nagyon szeretem.

Lakatos Di Natale 2011.07.12. 19:11:45

Agüero a marketing értékében jócskán nagyobb ásznak számít, és azt a különbséget ami kettejük között van, hamar behozza pénzben. Ezt lehet mezeladásokban, fizető nézőkben vagy presztízs értékben is mérni.( ha egy ilyen játékos ideigazol, ergo a klub tud szerződtetni abszolút sztár, több ász is idecsábítható) Emellett szerintem kreatívabb játékos is , életveszély a pali. Rossi is ügyes kölyök, de Agüero-nak több a távoli gólja. Rossi inkább a kapu előtt ügyeskedik.

Ismeretlen_633 2011.07.12. 19:15:31

Cím:A Juve megyezett Rossival. Valóban kéne egy klasszis csatár, én annak tartom Rossi-t.Jó pár évig megoldhatja a csatár próblémákat.Nem mellesleg a Barcelona is akarta, ami elég jó jel. Szerintem a bajnokságváltással nem lenne semmi próbléma, úgy gondolom mindegyik bajnokságban jól teljesítene.

Ismeretlen_184566 2011.07.12. 19:24:40

Ha lehet hinni Elkannak, Rossi+Agüero sem lehetetlen, ha pl. Melo-t eladjuk. Lichtsteiner= 10 Q+Matri ezévre kb. 8 Rossi= Melo + 10 ? Agüero= 40 ? Vidal= 21 ? Bastos= 15 ? Sum= 104 m. Na, jól hangzik? ;) Tudom, túl álomszerű, csak a fele valósuljon meg!

Raist 2011.07.12. 19:36:48

Ketten semmiképpen sem érkeznek... Elég csatárunk lesz + nincs annyi lóvénk. Aguero véleményem szerint jobb játékos, nem minden a statisztika. Viszont Rossi is nagy igazolás és nincsenek sztár alűrjei valamint olasz ami a csapategységnek is jót tesz!

Raist 2011.07.12. 19:40:43

Valamint véleményem szerint Vargas érkezik majd Martinez + 10 milláért kb. MIndenünk a csere gyerekek, mert világi smucigok vagyunk sajnos :)

Baggio 2011.07.12. 19:49:23

hát ez így gáz..Melo nem mehet,mert messze jobb a többi vkp-nál....Vidal hiába jön így semmit nem erősödünk...Vidal-Melo na így baba lenne,de így..pfff akkor Melo helyére kéne valaki,mert Vidal-t nem szabad Melo utódnak tekinteni,mivel Sisso 1 nagy lufi és Marchisio..hát ő is nagy átlag...

Dana 2011.07.12. 19:50:27

juve91 ! Én most nem Kunnal hasonlitottam össze! Egyszerűen kifejeztem hogy én nem örülök neki! Továbbra se látom azt a győztes mentalitást benne! Ő biztos nem fogja a csapatot kihúzni a szarból! Ennyi

piero 2011.07.12. 19:53:53

Már Rossi is a miénk lehet még kell Vidal,Silvester,és Bastos meg Vucinics.

Baggio 2011.07.12. 20:07:11

Marotta várhatóan egy belső védőt, egy balszélsőt és egy csatárt fog még leigazolni, de az eladásoktól függően egy belső középpályás érkezése sem kizárható. érdekes..Rossi miatt eleve kénytelen lesz venni 1belső középpályást...akkor Rossi-Bastos-Vidal 100% ők jönnek..gondolom Martinez megy a belső védőért cserébe,mint ami volt is pletyka..szóval már látni a csapatunk keretét.....

Fisicho 2011.07.12. 20:16:19

Hát figyeljetek szerintem jobb hogy Rossi jön és nem Aguero.Inkább egy olasz mint egy Argentin.Minél több hazaival próbáljuk megerősíteni a keretet.És nem jobb szerintem Agüero és aki már olyanon gondolkozik hogy a Citybe menjen azt ott ette meg a fene.Ez az én meglátásom.

Ismeretlen_149085 2011.07.12. 20:23:56

Srácok, Rossi már a Parmában 19 meccsen lőtt 9 gólt, úgyhogy Olaszországban is bizonyított. Örülnék neki, Agüero nem homályosított el, Rossi is nagy erősítés lehet, de remélem akkor jön Vidal is, az úgy nagyon szimpatikus húzás lenne.

Gyurika 2011.07.12. 20:26:31

Én azt mondom, tudásra nincs különbség a két játékos között. Egy komoly differenciát látok: Agüero zsiványabb játékos, olyan tulajdonságai vannak, amik egy játékost a nagyon jóról a klasszisra emelnek. RRossi is vagány focista, de valahogy mégsem Agüero. Viszont szerintem jobban járunk az olasszal, ha sikerül megszerezni. Nem tudom, miért, de ez az érzésem.

babuci 2011.07.12. 20:41:02

senkiházi focihoz nem értő f*ssz*p*k, h lehet örülni ennek a rossinak??? hát nem jobb játékos semmivel mint matri vagy quagliarella!! és pont melo-t adnánk érte? ért a focihoz az aki ennek örül most nem azért...moggi is nevet az egészen!!!szánalmas! remélem kacsa az egész

laverda 2011.07.12. 21:34:08

babuci még több hasonló elmés kommentet várunk tőled. Idióta barom.

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.12. 21:34:47

Nekem 8, ha Bastos és Aguero jönne már igen jó lenne,de ha nem tudjuk elhozni jó lesz Rossi is! CSAK IGAZOLJUK MÁR BAZEG!!!

Juveboy24 2011.07.12. 21:45:52

youtube.com/watch?v=H4BlPDUWa3I A Rossiban kételkedőknek ajánlanám a fenti linket. Mit sírtok??... nemhogy örülnétek, hogy egy olyan játékos jön hozzánk, aki 32 gólt lő egy olyan bajnokságban, mint a spanyol. Tisztelet a kivételeknek. Hozzáteszem, Agüero (csak) 26-ot lőtt.

gasta 2011.07.12. 21:50:01

@Juveboy24: Rohadt jó videó, kurva nagy gólokat lőtt. (mondjuk ha jól számoltam 9 az büntetőből volt) Amúgy Rossi alapból ballábas?

Juveboy24 2011.07.12. 21:54:48

gasta: Igen. Jól lövi a tiziket is. Nekem az Espanyolnak szélről lőtt gólja tetszett legjobban. Szerintem kétlábas. Legalábbis sok gondot nem okoz neki, hogy melyik lábbal lőjön.

Ismeretlen_184566 2011.07.12. 22:03:01

@Raist: én a 2 kijelentésedből csak kettőt nem értek. 1.: Elég csatárunk van. Q+Matri+Rossi+DP (Hajamurit+Iaqit+Tonit el kell adni ha még egyáltalán kapunk értük valamit). Szerintem ha ebből 1 lesérül (a mostani szezon után ez nem elképzelhetetlen), és 1 formán kívül van, akkor nagy szarban leszünk. 2.: nincs lóvénk. Ez a kijelentés így senkinek a szájából nem hangzott el. Csak ködösítés van. De azért ez elhangzott: topfoci.hu/index.php?heading_id=4&article_id=54223&title=Sz%E1zmilli%F3+eur%F3t+k%F6lthet+a+ny%E1ri+igazol%E1sokra+a+Juventus!

Ismeretlen_184566 2011.07.12. 22:12:33

@Juveboy24: tényleg jó a videó. :) Szerintem is rohadt jó játékos. Nagy erősítés lenne a csapatnak.

Raist 2011.07.12. 22:30:08

Kedves Pendergast! 1, Mind 3-at nemvalószínű, hogy eladjuk. Tonit nem fogja elvinni senki szerintem jakit sem. Ez min 5 csatárt jelent, de most vettük meg a Nantes 18 éves csatárát ha nem az ifibe megy az 6 annál több nem kell. Épkézláb baloldali középpályásunk viszont 1 darab sincsen! 2, Nem csak az igazolásokra kell a pénz hanem a játékos fizetésére is. Ha Rossi 4 évig keres max 4 millát az csak 16 misi. Viszont Aguero min 6.5 et kapna az már egy 10 essel több. Másrészt azért az h a topfoci mit ír nem biztos, hogy valós. Én 70 milláról hallottam a legtöbbet amit valóban költhetünk. Ha a Matri Q Pepe Motta 4 est nem számítjuk csak Lichsteinert az minusz 10, tehát mondjuk van 60. Ebből még min 3 játékost kell venni, ha Agut elhozzuk csak 15 maradna!

devil-z 2011.07.12. 22:53:25

Nem meglepő fordulat, ez már körvonalazódott bennem egy ideje. Melo-t minden bizonnyal bevonjuk az üzletbe - hisz egy nagyobb játékost képtelenek vagyunk úgy megszerezni, hogy ne adjuk el valamelyik 'jobb' játékosunkat hozzá -, és a brazil éppen kapóra jön. Rossi meg többszörösen beleillik az elképzeléseinkbe, így még inkább felé hajlik a mérleg nyelve. Arról nem is beszélve, hogy Agüero egyszerűen túl nagy falat a Juventus és a zseniális Marotta számára, ez van. Ha kézzel-lábbal kapálózna, hogy minden áron ide akar jönni akkor sem a 'mi szintünk' lenne.

Ismeretlen_184566 2011.07.12. 23:12:20

@Raist: Azt aláírom, hogy egyéb hiányposztok is vannak, mint ahogy mondtam is. A csatárokról viszont az a véleményem, hogy ha nem is adnánk el mind a 3-at, szerintem a maradékkal akkor sem számolna Conte, remélhetőleg. :) A Nantes 18 éves csatára pedig szerintem nem egyből az 1. csapatba kerül. Az a pénz viszont, amiről a pletyka szól, az kizárólag igazolásokra lenne, a fizetések ebben nincsenek benne. És ne azt nézd, hogy topfoci, hanem hogy melyik két olasz újság címlapján volt Elkann bejelentése. Tényleg csak az a kérdés mennyire tartja a szavát. Remélem, tartja, mivel ezen múlik most a szezonunk.

Gigi 2011.07.12. 23:17:33

Kezd nagyon "vicces" lenni az egész!!! Egy JUVENTUS nem tud megvenni egy Rossit? Be kell vonni Felipet aki már kezdte megtalálni a helyét a csapatban!!! Mi a faszt akarunk mi? Bocsánat,ennnnnnyi!!!

Ismeretlen_99954 2011.07.12. 23:26:27

azoknak, akik ketelkednek benne, hogy hogyan illeszkedik be a Serie A-ba: ne tessek elfelejteni, hogy kb 20 evesen 19 meccset mar jatszott a Parma szineiben, a 19 meccs alatt pedig 9 golt szerzett, es 4 golpasszt osztott ki, jelzem, 20 evesen, azota raadasul rengeteget fejlodott persze sokminden kozrejatszhat meg, de szerintem a teli atigazolasi idenyig meglesz neki legalabb a 10 gol es a 3-4 golpassz :)

champion 2011.07.12. 23:34:01

Hat nemtom biztosan, de talan egy hajszallal jobb az argenitn, de az ara 15 millaval tobb. a fizuja meg 2 millaval tobb evente, ami nem keves. Olaszban sose jatszott Aguero, Rossi igen, plusz valogatott is szoval szerintem jobban fekszik neki az olasz foci... es o az elso hivo szora azt mondta hogy jonne, Aguero meg szerintem elmegy zsoldosnak a citybe. Es arra sem vennek merget hogy olaszorszagban az Aguero mez jobban fogyna mint a Rossi (respect Paolo). Rossi mindenkeppen jobb vetel jelen pillanatban ennek a Juventusnak...

Ismeretlen_170662 2011.07.12. 23:36:38

Rossi,Bastos,Vargas,Vidal,Meireles jöjjön Sissoko megy sajnos, Melo remélem eltakarodik meg Martinez is na meg Iaquinta és Amauri is.

Ismeretlen_170662 2011.07.12. 23:38:24

Agüero meg semmivel sem nagyobb bajnok meg nem is jobb. Csak jobban van futtatva. 3 év múlva Rossi BL-t nyer a Juvéban, Agüero meg sír majd Manchesterben

juventus ye · http://juventus blog 2011.07.12. 23:59:20

Juveboy24: Igen 32-öt lőtt ,de abból 9 tizenegyes azt is számítani kéne ha hanonlítun 2 játékost! Én annyit mondok ,hogy Aguero jobb mind rossi,de ha Rossi érkezne nem Aguero ak se szolnék semmit mer ez már haladás lenne a visszatérésre!!!Rossival is megelégedne sztem minden szurkoló...,de Agueroval jobban :D.Melot meg úgy vonnyák bele ,hogy 10 milláná többet ne keljen ráfizetni és ha utána érkezik Vidal csak így jönnénk ki nagyából korektul. És utána Bastost és mindenki örülne mind majom a faszának,és ez csak 40 millió kiadás!!!Forza Juve

Ismeretlen_149053 2011.07.13. 00:34:30

Én nagyon kedvelem Agüerot, és sajnálnám ha nem érkezne, de ettől függetlenül a mai Juventusnak Rossi (is) egy hatalmas igazolás lenne. Elég csak annyit tudnunk róla, hogy a Barca 3 fő kiszemeltje között van. Ezért ha ő érkezne, az részemről nagyon ok. Rossi+Bastos+2-3 kiegészítő ember, és kezdhetünk reménykedni. Forza Juventus!

Baggio 2011.07.13. 05:46:51

Ti honnan a bánatból szeditek,hogy Agüero nagy falat a Juvénak? ekkora faxságokat..ki Agüero?1nyeretlen kezdő senki..na ez Agüero..Juve meg ha most nem is 1fénylő csillag,de csillag a foci térképén....na így nézve 2kezét összetehetné ha nálunk játszhatna...ennyit az argentín gyerekről...nem kell ő nekünk..Rossi ide akar jönni..valyon miért ment bele 3.5-4millába? mert nem csak 1pénzhajhász...Mondhatjátok,hogy Madrid-City-vel nyerhet...mit nyerhet? mit nyertek ezen csapatok mondjuk 5évre kivetítve? semmit... és nagy az esély,hogy nem is fognak még pár évig.... 1dül ezért szurkolok a Barcának a spanyoloknál,hogy a madrid féle senki csapatok az életbe ne nyerjenek:-D

Kelevra 2011.07.13. 08:11:45

Melo-t miért akarják elszórni, ő nyújtotta a legkiegyensúlyozottab teljesítményt ebben az idényben, Vidal meg kitudja hogy játszana a serie-a ban...Jöjjön Rossi,Bastos(ő lenne a legfontosab),Meireles,Silvestre,meg talán még Vucinic...

MR-T 2011.07.13. 08:34:09

Ez az !!! Olasz játékosok kellenek nem minden brazil-spanyol csőcselék... Aguero egy kula a copa Americán is ! Rossi KELL BIANCONERI

Ismeretlen_99954 2011.07.13. 08:59:17

kulanak messze nem mondanam, meg kifejezetten rossznak sem, de az szemet szur, h kb csak minden 3. zicceret lovi be, pedig Messi tomi fantasztikusabbnal fantasztikusabb passzokkal, kicsit jobb helyzetkihasznalassal mar messze vezetne a Copa gollovo listajat legalabb 5 talalattal

Ricsman 2011.07.13. 09:44:01

Srácok! Tegye mindenki a szívére a kezét, aki még mindig az "Agüreo sokkal jobb, mint ez a Rossi" vitát szítja (tök feleslegesen), és kérdezze meg magától: Vajon nem járna-e jobban a klub, ha ugyanannyi pénzből inkább venne egy Rossi-Bastos, vagy Rossi-Vidal kettőst? Több szempontból is kell ezt értékelni: - két posztra vennénk két jó játékost, egy helyett - kisebb az esély, hogy 2ből 2 nem tud hamar beilleszkedni, mint 1ből 1 (mondani sem kell mi sírás lenne itt, ha egy 45 millás Agüeronak nem menne) - Amíg nem adunk túl pár csatáron, addig NEM csatárkédésekkel és sztárcsatár igazolásokkal kell foglalkozni. Ez ráér, ha már tudjuk, kit lehet tényleg lepasszolni - július 13.-át írunk még csak... Mellesleg: nekem szimpatikus Agüero is, de a JUVE erősödő kerete szimpatikusabb! Nem egy hiányposztunk van sajnos, ezt be kell látni. Hiába vennénk 100 milláért Cé-t vagy Messit, ha mögötte ugyanez a fél-ganaj (már elnézést) keret futkosna. Én eszerint ítélkezem az átigazolások fölött - majd ha lezárultak. Addig ne károgjunk már minden PLETYKÁRA. Köszöntem, Ricsman

Ismeretlen_113151 2011.07.13. 10:03:40

Ricsman, szívemből szóltál, haver!

Ismeretlen_108746 2011.07.13. 10:05:30

@Baggio: Azért az igazság kedvéért tegyük hozzá, hogy Agüero a pletykák szerint elfogadta a Juventus ajánlatát, csak a két klub nem tud megegyezni a vételárról. Ez természetesen csak pletyka, de ne jöjjünk már azzal az érvvel, hogy bezzeg ez a Rossi gyerek mennyire kurvára akar jönni hozzánk. Rossi a Barcelona-ba szeretett volna igazolni, de az nem jött össze neki. Lehetőleg mérjük egyenlő mércével a két játékost, s a minőség alapján ítéljük meg őket.

Ismeretlen_108746 2011.07.13. 10:08:42

@Ricsman: Egyetértek és nagyon szimpatikus a hozzászólásod. Én mindössze annyit tennék hozzá, hogy azért az nem teljesen egyértelmű, hogy a Rossi és Agüero ára közötti összeget majd más posztok megerősítésére kívánja fordítani Marotta. Reméljük így lesz, de azért ez nem triviális tény.

Ismeretlen_177028 2011.07.13. 10:10:42

@Apuleius: ez így van, pletykák szerint, a játékosokkal már megegyeztünk mindenben, a klubjukkal nem sikerült még. De szerintem teljesen felesleges és meddő vita az, hogy melyik jöjjön a kettő közül vagy hogy az egyik jobb-e mint a másik. Nem azon fog múlni, hogy bajnokesélyesek leszünk-e idén vagy sem, ugyanis mindkettő komoly erősítés lenne erre a célra. A klucs a keret többi lyukainak betömködése.

babo410 2011.07.13. 10:23:05

És ha már egyenlő mércével mérünk, akkor ennyi erővel Rossit is szídjuk már, mert ő is a Barcába akart menni! És itt volt egy cikk, ahol Agüero lett ócsárolva, hogy máshová akar menni, és neki csak B terv vagyunk, és hezitál, stb. Akkor Rossit is utáljuk már azért amiért Agüerot! Rossinak mi is csak B terv vagyunk, mert ő a Barcelonába akart menni, de oda nem kellett! És Agüeroról is csak annyit tudunk, hogy állítólag vele is megegyeztünk, de a Copa America alatt nyílván nem azzal fog foglalkozni, hogy ő a Realba meg a Juvéba akar csak menni a pletyik szerint, jaj nehogy végül a City vigye, meg jaj miért nem tud a Juve megegyezni az ATMA-val? Ott szeretne jó teljesítményt nyújtani, ami meg is volt neki! Remélem ő jön. Ha Marotta a garasoskodásával nem szúrja el, akkor van még rá igen komoly esély, hogy ide kerüljön. És remélem a Copa America végéig nem vesszük meg Rossit. Ha már arra való hivatkozással nem tárgyaltunk az ATMA-val, és Marotta ráér igazolgatni! Remélem azért addig mások érkeznek! Ja és nem bánnám, ha a köv meccse lenne az argentinok utolsó meccse, hogy minél előbb lezáródjon az ügye, mert egyenlőre az újságok nagyon biztosak abban, hogy a City őt is elviszi!, mint mostanság mindenkit! Remélem nem oda akar menni! Jöjjön ide, itt többet nyerhet, mint a Cityben!!!! FORZA JUVE!!!!

Ricsman 2011.07.13. 10:55:29

@babo410 2011. július 13., 10:23 : "Ha Marotta a garasoskodásával nem szúrja el, akkor van még rá igen komoly esély, hogy ide kerüljön" Már elnézést, hogy ilyet feltételezek, de megkérdem: Jártál már piacon? Na ott két féle archetípusa van az embereknek. Az egyik (többnyire a jómódúak) csak pakolja a kosárba ami megtetszik, nem igen érdekli, hogy 1000 Ft a kilója a paradicsomnak júliusban. Ha annyi, hát annyi. A másik az általad "garasoskodónak" nevezett Marotta típus. Aki megáll és mielőtt megvenné megkérdezi,hogy : -csókolom a kis kacsóját, ugyan miért kerül ez a paradicsom 1000 Ft-ba? - hát mert jó féle argentin - de szerintem ez nem ér többet 500-nál ... és elkezdenek alkudozni, aminek a piacon az a vége, hogy megegyeznek, vagy nem. Attól még, hogy kiakasztanak egy cédulát a játékosra, nem annyiba kerül. Annyiért akarja a TULAJDONOSA eladni (értsd: busás haszonnal). Szerintem meg az a hülye aki egyből "leveszi a polcról" annyiért.

Ismeretlen_128760 2011.07.13. 10:56:18

Én most már örülnék Rossi-nak! A piacon olyan sokkal jobbat (és olyat akire reális esély mutatkozik) nehéz lenne találni. Múltkor azt írtam, hogy 20 felett pénzégetés az ide hozatala, de látva a piacot (Sánchez majdnem tizenegymilliárd forint - csakhogy jobban a bőrünkön érezzük) ennél bizonyos jobban a zsebbe kell majd nyúlni...

Ricsman 2011.07.13. 11:02:36

@Lord_Viktor, 2011. július 13., 10:10 Kis felvilágosítást kérnék :) Igazából bárkihez szól, mert ezzel sajnos nem 100%-osan vagyok képben az átigazolási szabályokkal. Én eddig úgy tudtam, hogy Spanyolországban (is) úgy van az átigazolási szabály, hogy először a kluboknak kell megegyezniük egy játékosról, s a vevő klub csak ezután ülhet le tárgyalni a játékossal és ügynökével a feltételekről. Ergo minden olyan hír, miszerint már a játékossal megállapodtak, de a klubjával még nem, nálam fals. Nem egy olyan hírre emlékszem, hogy a klubok már megegyeztek a játékossal azonban később nem sikerül, ezért nem lett biznisz. (Tiago - ATMA - JUVE?)Fordítva azonban még egyel sem találkoztam. Szóval ezt most rosszul tudom? :) Thx

Ismeretlen_108746 2011.07.13. 11:17:40

@Ricsman: A dolog szerintem egészen pontosan úgy működik, hogy először a játékos tulajdonjogát birtokló klubot kell megkeresni, s csak annak engedélyével lehet megkezdeni a tárgyalásokat a játékossal. Vagyis egyáltalán nem feltétele a tárgyalásoknak az, hogy ténylegesen megállapodásra jusson a két klub.

babo410 2011.07.13. 11:23:30

Ricsman annak én is örülök, hogy alkudozni próbál Agüero árából Marotta, de ha igaz a hír, h a Man. City azonnal kifizeti a kért árat, akkor nem szabad alkudozni, mert elszúrjuk, ha csak nem Agüero tényleg ide akar jönni, mert olyan ajánlatot tettünk le neki, és Marotta ezért nem adja meg a 45 millát. Mert nekem nagyon úgy tűnik, mintha tudnák az Atleticonál, hogy a Copa után akár még 50-et is kifizetnek majd érte! Remélem tényleg azért vár a Copa végéig az Argentin, mert akkora szenzációnak számítana, hogy mindenki tudni vélte úgy is a Realba megy, erre ő bejelenti, h csak a Juvéba hajlandó menni. Bár igaz lenne!!!!

Baggio 2011.07.13. 11:34:58

minőség alapján értékeljünk? semmivel sem jobb Agüero,tehát legalább 1szinten vannak,de az 1ik 7millát akar és a másik 3.5-4millát..1ik kerül 45-be másik 30 ezek az árak a csapatuk által kért összegek,tehát Rossi akár 30alá is mehetne,de hozzáteszem euro és nem Melo+euro,mert úgy 30feletti összegre jönne ki...Melo-t most nem szabad eladni 1sikertelen szezon után,mert a beszámítási összeg tuti béka segge alatt így. 1ik szerzett 26 másik 32 gólt... 1csatárt a góljai adnak el..legalábbis a klasszikus befejező csatárokat nézve...Trez-Ibra stb..aszisztokat nem láttam még itt lehet +fogható Rossi,de ezért kell 2jó szélső és 1osztogató,hisz 1ső sorban ezen emberkék feladata ez... Igen Rossit kinézte a Barca és oda akart emnni,de tegyük hozzá a Juve nem volt akkoriban még ennyire Rossi párti és 1Barcát +is értek ha választ 1játékos,de City-Real stb-t már nem..szurkolók-múlt stb ő már nem fiatal tini..pár éve már profi.. Rossi is elég szép gólokat szerzett amit láttam videó alapján itt,nem csak bepattanós szerencsés találatok és alapvetően mind2-en 1támadó szellemű spanyol csapat tagjai..és a 2csapat igencsak 1szinten is van a játékososkat tekintve,bár a sárgák játéka látványosabb csapatjáték

Ismeretlen_108746 2011.07.13. 11:44:34

@Baggio: Olvasd el figyelmesen a hozzászólásomat. Nem sugalmaztam benne semmit azzal kapcsolatosan, hogy minőségileg melyikük jobb. Pusztán annyi volt a lényeg, hogy ne jöjjünk már azzal a szöveggel Rossi mellett, és Agüero ellenében, hogy Rossi olyan rohadtul a Juventus-ba akarna jönni, szemben az argentinnal. Ez ugyanis téves, kettős mércével alkotott ferdítés. Ennyi. Minden más ügy szubjektív, ebbe nem is akartam, s nem is mentem bele. A minőség szó használata önmagában nem tartalmaz semmiféle preferenciát a két játékossal kapcsolatosan.

Alessandro 2011.07.13. 11:49:41

Nekem a legnagyobb problémám az Rossival hogy ő inkább befejező csatár, Agüero pedig előkészítő. Az olasz is lőtt néhány egész szép gólt, de legtöbbször neki készítettek elő. Itt nálunk nem sok minőségi társa lenne a jelenlegi keretet látva akivel összejátszhat és aki ki is szolgálhatja őt. A vezetőket ismerve Melot még mindig 24 millióra taksálják, legalábbis ha az Agüero féle pletykát nézzük a kínált 32 millió és a korábban 13 millióért szerződtetett Tiagot ajánlották, az 45 millió, tehát a Madrid nem szólhatna egy rossz szót sem. Egyébként Rossihoz hasonlóan állítólag Falcao ára is 30 millió, csak éppen ő is klasszikus befejező csatár és nálunk nagyon nincsenek a Portóban található minőségi előkészítő játékosok.

Ricsman 2011.07.13. 11:58:43

@babo410 , 2011. július 13., 11:23 Te is, Én is és mindenki más is tudja, hogy a City és a Real bármikor kipenget eszetlenül nagy pénzeket bárkire. Azt is meg lehet nézni, milyen migráció van náluk a játékosállományban 1-2 év alatt. Pont azért, mert megvesznek 5-6 "nagy" nevet évente, de minden évben legalább van ennyi új a piacon. Nagy reménységek (Neymar), épp jó szezont futottak (Sanchez), befutott sztárok (Da Silva,Kaká).. csak hogy 1-1 említsek. Ők kivétel nélkül MINDIG túl vannak árazva, s általában nem váltják meg a világot és nagy bukóban lehet őket tovább passzolni. Summa, summarum: Szerintem az általad említett esetben, nem hogy nem szabad alkudozni és ki kell pengetni a kért pénzt, hanem pont hogy versenyezni nem szabad a fent említett csapatokkal. Más: a spanyol La Liga 4 mrd euró(!) adóssággal rendelkezik, az angol sem kevéssel. Amíg vannak pénzeszsákok a topklubok mögött, ez pont nem fog érdekelni senkit. Azonban sok topklub akkora pénzeket költ csak az adósságai kamattörlesztőjére(!!), mint a Juventus 1-2 átigazolási szezonban játékosvásárlásra /emögött van sport-gazdasági ráció, de ebbe a terjedelem miatt ne menjünk bele/. Egy biztos azonban: Jajj nekik, ha a Dagobert bácsik egyszer már nem találják akkora biznisznek a focit, mint iparágat. :)

babo410 2011.07.13. 12:01:37

Ide most egy olyan játékos kell, aki hasonlóan Del Pierohoz, ha pályán van, akkor nagyobb a valószínűsége a győzelemnek. Sajna Alex már nagyon nem kéne ez legyen. És remélem, hogy ezért vesszük meg inkább Agüerot, mert ő ilyen lenne. De azért a középpályára is kell még erősítés, pl a bal oldal nagyon gyenge. nincs bal kp-nk. Remélem, hogy Melo marad, Sissoko megy és jön vidal, Bastos és Agüero meg persze még a védelembe pár ember!

babo410 2011.07.13. 12:01:41

Ide most egy olyan játékos kell, aki hasonlóan Del Pierohoz, ha pályán van, akkor nagyobb a valószínűsége a győzelemnek. Sajna Alex már nagyon nem kéne ez legyen. És remélem, hogy ezért vesszük meg inkább Agüerot, mert ő ilyen lenne. De azért a középpályára is kell még erősítés, pl a bal oldal nagyon gyenge. nincs bal kp-nk. Remélem, hogy Melo marad, Sissoko megy és jön vidal, Bastos és Agüero meg persze még a védelembe pár ember!

juveforever 2011.07.13. 12:05:55

"tekintve a játékos véletárát." Bocsi de az nem vételárát jelentene?(Nem kötekedés képpen)

Ricsman 2011.07.13. 12:47:06

@babo410 2011. július 13., 12:01 "Ide most egy olyan játékos kell, aki hasonlóan Del Pierohoz, ha pályán van, akkor nagyobb a valószínűsége a győzelemnek." A csatár akkor lő gólt nagy valószínűséggel, ha vannak játékosok, akik képesek elvenni a labdát az ellenféltől, megtalálni jó passzokkal a társakat és helyzetbe hozni a csatárokat. A mondatoddal egyetértenék, ha azt írtad volna: .. olyan játékosok kellenek ... 11-et nézz, ne csak 1-et. Ne játékost, csapatot! Ugyanis a foci csapatsport.

Ismeretlen_146727 2011.07.13. 13:32:54

Remélem hogy érkezik és beválik majd és akkor fantasztikus olasz támadósorunk lesz: Matri,Quagliarella,Rossi,Alex és sztem Toni is maradni fog. Emellett szerintem Bastos érkezése valószinű, talán csak az útlevelére várunk. És ha Melot bevonjuk a Rossi üzletbe akkor jöhet Vidal, sztem megéri mert van olyan jó és 4 évvel fiatalabb. Emellett szerintem érkezni fog még egy csere belső védő meg esetleg más töltelékemberek, akik helyére én inkább az ifijeinket tenném.

Ismeretlen_146727 2011.07.13. 13:36:26

És remélem hogy Marchisionak is bizalmat szavaz Conte, hogy bizonyíthasson a SAJÁT posztján, mert megérdemel még egy esélyt.

Ismeretlen_147985 2011.07.13. 14:04:42

A Gazzetta mintha arról írna, hogy Marotta 30 millió eurót áldozna Rossi-ra, de a Villarreal 35-t kér... Ez azért így sok lesz, komolyan faragni kellene az árából.

Ismeretlen_146727 2011.07.13. 14:10:09

...hát én csak annyit tudok hogy 30 alatt nem engedik el ez biztos és olyat is olvastam hogy Melo mellett még 20 millát is adnánk sztem ez egy korrekt ajánlat, sőt.

Ismeretlen_108746 2011.07.13. 14:14:25

25 millió magasságában lenne reális a Juventus szempontjából, a 30-35 millió nagyon sok pénz érte.

Ismeretlen_187308 2011.07.13. 14:21:27

Melo 20milliót simán megér szerintem.. nem tudom miért kell ilyen rossz üzletet kötni..

Ricsman 2011.07.13. 14:36:32

Transfermarkt.de szerint Rossi 25m Eur Melo 16,5m Eur Mindegy, hogy mennyivel tartja többre Rossit a Villareal, 20 + Melo, több mint nevetséges ajánlat lenne. 35-öt kérni csak Rossiért is.

Diego2889 2011.07.13. 14:40:09

ha annyira Melot akarjuk belevonni az üzletbe, akkor Melo+10-15millió.. a 15millió már szerintem kicsit túlzás lenne.. Adjuk oda Amaurit+Tiagot és 15millió eurot..

Ismeretlen_174409 2011.07.13. 14:50:02

Nagyon jó játékos,bár sztem Agüero jobb lenne,de Rossi is egyértelműen erősítés lenne Alex posztján,fiatal,gólerős...csak könyörgöm,véglegesítsük már valamelyiket!!!

aeth 2011.07.13. 18:03:23

Én személy szerint Rossinak örülnék jobban, bár Agüero is remek játékos. Csakhát Rossi olasz (csapategység+ismeri az országot és az olasz focit), Agüero megha tényleg Maradona utóda lesz előbb-utóbb nála is történik valami, bekattan és jön majd a sztár-hiszti! Nekünk nem kellenek ilyen 'picsáskodó' arcok, inkább egy szerény és a foci iránt végtelenül alázatos gólgyáros mint Rossi. Agüero-t én csak egy dúsgazdag csapatban tudom elképzelni ahol kinyalják a seggét, nem egy épp halálából feltápászkodó, az elitbe visszatérő Juvénál. Egyelőre nem foglalkoznék azzal hogy mennyiért jönne és hogy kivel cserélnék el stb. Ezt majd meglátjuk, de szerintem nekünk Ő kell és nem Agüero.. Igazoljon csak az inter dél-amerikaiakat, meg mindenki mást akinek semmi köze nemhogy Olaszországhoz, de még Európához sem... Rossi pedig pár év múlva Del Piero utóda lehet, szerintem jelenleg ő áll hozzá a legközelebb, esetleg Matri - de ő már úgyis a miénk :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10238) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4276) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4292) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása