Fiatal brazilt igazol a Juventus?

A legújabb pletykák szerint a Milan orra elől elhalászva a Juventus igazolhatja le a Santos fiatal tehetségét, Danilót.

Danilo

Antonio Caliendo, az egyik legnagyobb nevű olasz játékosügynök a Sportitaliának nyilatkozva elmondta, hogy a 19 éves játékos a Bianconerihez igazol.

"A Serie A következő nagy igazolása a Juventus nevéhez fűződik majd, hiszen a torinóiak hamarosan megszerzik a Santos fiatal középpályását."

A 20 éven aluli brazil válogatott Danilo Luiz Da Silva az América MG nevelése, és tavaly igazolt a Santoshoz.

A pletykák szerint a Benfica is figyelte a hatalmas tehetségnek tartott játékost, aki július 15-én lesz 20 éves, de végül a Juventusnak sikerült lecsapnia rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr844653918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diego2889 2011.06.30. 19:20:19

szerintem ez kiváló igazolás lenne..

Ismeretlen_147985 2011.06.30. 19:26:54

Ebben a Santos-ban most nagyon nagy tehetségeket tartanak számon, kérdés hogy tényleg olyan jók-e, mint amilyennek beállítják őket. Egyébként örvendetes, hogy a Juventus is nézelődik a dél-amerikai piacon, viszont jó lenne tudni, hogy ha valóban érkezik ez a csodagyerek, akkor vajon mennyibe kerül majd ez nekünk. Mondjuk a posztja sem tiszta nekem, több helyen védőként emlegetik (leginkább jobboldalon), de van, ahol középpályásként is. Kérdés, hogy hol számolnánk vele, hiszen Lichtsteiner érkezésével a jobbekk poszt letudva. Más kérdés, hogy az valóban jó lenne, ha minőségi cseréje is volna, dehát nem gondolnám, hogy ennek a srácnak az volna az álma 20 évesen, hogy a Juventus kispadján üldögéljen, pláne hogy ekkora tehetségként tartják számon. Vagy ha jön, akkor rögtön megy is kölcsönbe?...

Ismeretlen_149085 2011.06.30. 19:37:13

Örülök én is, hogy fiatalabb tehetségekben is gondolkodunk. Van rizikó a dologban, de bízom benne, hogy ért a tehetségekez, aki kiválasztotta.

Ismeretlen_183096 2011.06.30. 19:42:27

Ez jóóó :) Láttam néhányszor brazil bajnokin játszani, jóban van a labdával :)

Ismeretlen_184566 2011.06.30. 19:45:56

Ha annyira el akarják Melot küldeni és ez a srác megállja a helyét védekező középpályásként (bár nem tudom, hogy támadóbb, vagy védekezőbb szellemű), akkor megvan a helyettese.

Victor90 2011.06.30. 19:54:04

mmartin91!20 éves srácot,jó lenne ha nem a primavera-ba igazolnánk!20 éves focistának,már az "első" csapatban kell játszania!Danilo-t láttam már párszor játszani,nagyon jó játékos már most!A vételára 5-10 millio euro között mozog!Védekező középpályás poszton érzi magát otthonosan(véleményem szerint).Támadásokat is jól tudja segíteni. Pendergast!Maradjunk annyiban,hogy Vidal lenne a legjobb megoldás számunkra!

Ismeretlen_108746 2011.06.30. 20:03:07

Daniló semmi esetre sem védő, egy középső középpályásról van szó. Nagyon sokszor én sem láttam játszani (leginkább a nemrég befejeződött Libertadores-kupa kapcsán néhányszor), de elég jónak tűnt. Kérdés a vételára, na meg hát az érkezésével akkor el is lőnénk az EU-n kívüli helyünket ugyebár. Amúgy ha már fiatal brazilok, akkor a Sao Paolo játékosa, a már nagy válogatottban is szereplő Lucas volna még jó húzás, aki irányító.

Ismeretlen_146333 2011.06.30. 20:35:45

Támadó középpályás a srác inkább,de simán eljáccik középső középpályán is,ahogy mostanában a Santosban! Nagyon jó lő távolról,technikás és jól lát a pályán és elég gyakran eredményes! Én örülnék neki és ha jönn,akkor biztos nem a primaverába,ahhoz túl jó:) Remek igazolás lenne!

Ismeretlen_147985 2011.06.30. 21:06:10

Én soha nem láttam játszani Danilo-t, csak különböző forrásokra hivatkozva állítottam, hogy védőként is bevethető. A wikipedia szerint jobbhátvéd ill. középpályás (gondolom középső) a srác, viszont a Santos hivatalos oldalán védőként van számontartva. A transfermarkt szerint elsősorban védekező középpályás, de tud játszani jobb szélső középpályást és jobbekket is. Emellett az interneten talált brazil utánpótláscsapatban készült képek alapján gondoltam, hogy jobbekkről van szó, ugyanis a 2-es számú mezben van lefényképezve a srác, ami persze önmagában nem jelent semmit, viszont a brazilok mindig, minden körülmények között 1-11-ig számozzák a kezdőcsapat játékosait, így ha valaki a 2-es mezt kapja, az egészen biztos, hogy jobbhátvédet fog játszani. Nekem persze mindegy, hogy hol játszik, ha jól fog játszani, de viszont az jó hír, hogy ha leigazoljuk, és még ráadásul marad is velünk (azaz nem adjuk kölcsön), akkor Lichtsteiner hiányában vélhetően megoldhatja majd a jobbekk posztot, és akkor nem valami szerencsétlent kell majd nézegetnünk azon a poszton sem.

babo410 2011.06.30. 21:21:59

Nem ismerem. Ha jó jöjjön, de jöjjön egy bal kp is, aki nem Vucinic, és nem baj ha ért a védekezéshez is. És nagyon nagy szükség lenne több szempontból is Agüerora! Sztem ha leigazolnánk még júliusban, akkor vélhetően több bérlet fogyna, mert akkor a szurkolók is jobban bíznának a csapatban. Én örülnék neki, de akkor ne adjuk kölcsön azonnal!

Baggio 2011.06.30. 21:25:54

nem igazán vágom minek kellett volna a Milannak,mikor Ganso-t akarják és ahogy írtátok inkább támadó szellemű,tehát nagyon közel van Ganso szerepköréhez...ahogy néztem ő is kb azt csinálja(támadás építés) de aki tudja potosan az lassan az 1gész Santost felvázolhatná,mert kb mindenki onnan szemezget.-DDD rég láttam Brazil bajnokit vagy Libertadores kupát...

Ismeretlen_184566 2011.06.30. 21:29:29

@Victor90: én is helyeselném Vidal megvételét - mint azt már többször írtam - de ő nem inkább a támadásokat segítené, aki mellé kellene egy védekező kp?

Ismeretlen_164215 2011.06.30. 22:02:07

Goal.com szerint is jobb bekk.

Victor90 2011.06.30. 22:37:15

Akkor kijelenthetjük,hogy 1 univerzális játékosról van szó!Amikor én láttam játszani,akkor védekező középpályásként szerepelt!Egyáltalán nem baj,hogy tud más poszton is játszani.Fiatal,tehetséges,eléggé "felkapott" a srác,szerintem nem véletlenül!Ha leigazoljuk,csak nyerünk vele!5-6 millio euro-t bőven megér!Remélem tényleg igaz,hogy a mi játékosunk lesz! Apuleius!Lucas nagy spíler!Hatalmas igazolás lenne!

Ismeretlen_108746 2011.06.30. 23:28:18

Nézelődtem egy kicsit, s én is azt találtam, hogy védőként és középpályásként is bevethető (Mea culpa). Azon a kb. két meccsen, amit láttam tőle, inkább védekező középpályást játszott, de mindegy, a védelemben is elkelne még némi erősítés. @Victor90: Bizony, bizony, szerintem Lucas legalább akkora fogás lenne, mint Neymar.

Juve... 2011.07.01. 00:19:00

Lucas Rodrigues Moura da Silva vagy Lucas Piazonal??? Mert Lucas Piazonal már egyszer szóbahozták a Juventust meg azt is irták, hogy sikerült megszerezni a játékost csak 18 éves korába mehet olaszba focizni... de máshol meg azt olvastam, hogy a Chelsea szerezte meg 10 millio font körül...

Juve... 2011.07.01. 00:20:34

Lucas Piazon

Supi 2011.07.01. 08:30:31

Én láttam jó pár Santos meccsen főleg a Libertadoresbe és tényleg tehetséges, ügyes és sok oldalú a gyerek. És nem hátrány, hogy mindkét lábával lőni is tud pl. a döntőbe ő lőtte a második gólt ballal. Csak hát egy brazíl mindig necces, hogy beválik-e. Lucas Piazon sajnos a Chelsea, viszont érte jó sokat kértek is meg nagy fizetést,amit Marotta nem adott meg. Gansonak jobban örültem volna én is, de ő tuti a Milané lesz. Az ismeretes sérüléshullámaink miatt meg pláne nagyon jó lesz, mert a középpályán szinte bárhol és a védelem szélein is eljátszik.

laverda 2011.07.01. 08:54:50

Juve... : Lucas Piazon a Chelsea játékosa már

Lg 2011.07.01. 09:01:24

ő jó játékos! ám vki +mond6ná,h Vusinicre mi szükség van,annyit se ér,és annyira se kell,h gondolkozni rajta se érdemes. Röhej lesz,ha +veszik.

Victor90 2011.07.01. 09:07:38

Apuleius és én,nem Lucas Piazon-ról beszélünk!

Ismeretlen_150170 2011.07.01. 09:33:16

Danilo jobb oldali védőként is remekül megállja a helyét többször játszik ezen a poszton, nem véletlen hogy Leonardo már tavasszal kinézte magának a fiatal brazilt Maicon pótlására. Santos egyébként nem akar megválni se Ganso-tól se Danilo-tól mert decemberben klubvilágbajnokságot akarnak nyerni, ettől függetlenül nyélbe üthető a transzfer és majd télen vagy jövő nyáron csatlakozhatna Danilo. Tavasszal egyébként már Marotta szerzett két brazil fiatalt azokkal mi a helyzet tudtok róla valamit?

Ismeretlen_149085 2011.07.01. 09:47:08

@pedronegro: Gondolom ők még a primaverában fognak játszani. Egyébként közülük is az egyik védekező középpályás, ha jól emlékszem, nagy számok törvénye alapján oda már lesz egy jó játékosunk.

babuci 2011.07.01. 10:02:59

nagyon jó igazolás lenne...röviden tömören ennyi..

Ismeretlen_108746 2011.07.01. 10:14:23

Én nem a Chelsea csapatába igazolt Lucas Piazon-ra, hanem a Lucas Rodrigues Moura da Silva néven futó középpályásra gondoltam, aki a São Paulo játékosa :-)

Baggio 2011.07.01. 11:45:44

Santosnak eséye sincs vb-t nyerni...Barca 1europai csapat...europai Latin focit játszó csapat..még a Santos csak 1Latin focit játszó csapat....hogy mire gondolok...Barca képes jól védekezni és nem fejetlenül rohanni.....Santos azért nem akkora szám,mint ahogy előadják,hogy menny orbitálisan nagy tehetség alkotja a csapatot... ezt a Santost még a juve is +verhetné.../tudom nevetni fogtok ezen/ de ezek még csak fiatal tehetséges srácok + Brazil csapat... 1mérkőzésre simán összakaphatja magát még 1juve védelem is...Braziloknál a +ingás lehetősége mindig ott van hátul:-)

Ismeretlen_150170 2011.07.01. 12:20:10

Baggio: Arról most itt nem volt szó hogy mennyi esélyük van klubvb-t nyerni. Csupán arról van szó hogy a Santos vezetői decemberig szeretnék egyben tartani a csapatot hogy legalább az esélyük meg legyen a torna győzelemre. Ha a barca összes játékos a torna napján bal lábbal kell fel és nincs kedvük focizni akkor már is van esélyük a braziloknak! :) Szerintem nincs túllihegve ez a Santos mindenki tudja hogy ezeknek a brazil klubcsapatoknak mennyi a valós értéke. 2-300 játékos érkezik évente braziliából európai csapatokba és jó ha féltucat akiből lesz is valaki.

Juve... 2011.07.01. 13:06:12

Oké köszi mindenkinek :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása